Δυσκολία σχολών

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Όντως, δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο. Τότε γιατί γίνεται η σύγκριση σε πράγματα εξ ορισμού ανόμοια; Σε ποια κοινή βάση μπορούν να τεθούν για σύγκριση; Το καθένα έχει τις ιδιαιτερότητές του. Και γιατί να γίνει σύγκριση; Αν δεν μπορείς να διαχειριστείς το αντικειμένο σου θα νιώσεις καλύτερα αν δημιουργήσεις τη δική σου πλασματική ιστορία ότι κάθε άλλο πέρα από το δικό σου είναι πιο εύκολο; Η μετάθεση ευθυνών ("δεν φταίω εγώ, φταίει ο άλλος ή εκείνο") είναι ένα είδος ψυχολογικής άμυνας που προκαλείται σχεδόν αυτόματα από τον εγκέφαλό μας για να μην επιδεινωθούμε ψυχικά, για να ελαφρύνουμε τον πόνο μας. Αλλά κάποια στιγμή πρέπει να ωριμάσουμε, να ασχοληθούμε με αυτό που αγαπάμε ή κάνουμε (γιατί δεν έρχονται όλα όπως τα θέλουμε) και η αναγνώριση που θα αποκτήσουμε ας είναι από τα επιτεύγματά μας ως απόφοιτοι, από το τι κάνουμε αργότερα.

Δίκιο έχεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,801 μηνύματα.
Κοβομαι με 4 σε ενα μαθημα και παω να ζητησω να δω το γραπτο μου...
Αφου η καθηγητρια διαβασε το κειμενο που ειχα γραψει, η απαντηση της ηταν οτι ειναι σωστα οσα γραφω,απλα επρεπε να ειμαι λιγο πιο συγκεκριμενη. Και μαλιστα μου ειπε οτι δε θα χρειαστει πολυ διαβασμα για Σεπτεμβρη!:/: Η φαση ηταν οτι το Σεπτεμβρη κοπηκα ξανα αυτη τη φορα με 2 και τα νευρα μου ειχαν φτασει στο απροχωρητο:ropalo:

Υπομονή. Οπλίσου με υπομονή. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
Το ότι στις θεωρητικές σχολές μπαίνει εύκολα το άριστα είναι ένας ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΜΥΘΟΣ. ΄Οσο και να έχει διαβάσει κάποιος, στις ερωτήσεις κρίσεως πηγαίνει ψάχνοντας. Σαν στις πανελλαδικές στη "Νεοελληνική Λογοτεχνία" που βγαίνουν όλοι χοροπηδώντας ότι έγραψαν καλά και κάθε χρόνο περίπου το 30% πέφτει κάτω από τη βάση και το υπόλοιπο 50% είναι μεταξύ 10 και 12. Πάρα πολλή ύλη και δύσκολη παιδιά. Πιστέψτε με.΄Οταν η εξέταση είναι προφορική, τα πράγματα δυσκολεύουν περισσότερο. Ας πω ένα ευτράπελο που συνέβη πριν λίγα χρόνια σε προφορική εξέταση μαθήματος σχετικού με την κλασσική θεωρία.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Μπορείτε να μου πείτε ποιο ήταν το πιο σύνηθες οικόσιτο ζώο στην Αρχαία Ελλάδα?
ΦΟΙΤΗΤΗΣ Το αρνί (στην τύχη βέβαια)
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Διαβάστε καλύτερα και θα τα πούμε στην επόμενη εξεταστική.
Ο αθεόφοβος από όλες τις ιστορικοφιλοσοφικοκοινωνικοπολιτικοοικονομικές ερωτήσεις, αυτό βρήκε να ρωτήσει. Πιθανότατα θα σκέφτηκε ότι αν ο έρμος ο φοιτητής είχε διαβάσει όλα τα βιβλία που υπήρχαν στη δισέλιδη βιβλιογραφία που είχε μοιράσει, κάπου θα το είχε πετύχει και θα το ήξερε. Παρεμπιπτόντως η αγελάδα ήταν.

η αγελάδα; νόμιζα η όρνιθα ήτο :D

σε αριθμούς σίγουρα η όρνιθα,σε συχνότητα όμως μάλλον η αγελάδα για το γάλα και τις θυσίες που έκανε κάθε σπίτι ε;
αν και προφανώς εκείνες οι αγελάδες δεν θα βγάζαν δα και τόσο γάλα,σαν τις τωρινές διασταυρώσεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akenef

Νεοφερμένος

Η Νεφέλη Ακεζίδη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Κι εγώ είμαι της άποψης ότι οι φυσικομαθηματικές, οι πολυτεχνικές και οι ιατρικές/φαρμακευτικές σχολές εμφανίζουν από τα υψηλότερα επίπεδα δυσκολίας. Ωστόσο, και κάποιες αμιγώς οικονομικές σχολές, όπως πχ το Οικονομικό της Νομικής έχουν πολύ απαιτητικό πρόγραμμα σπουδών. Γενικά θα συμφωνήσω με μία άποψη που διατύπωσε ένας από τους προλαλήσαντες - ότι για κάθε άτομο η δυσκολία εντοπίζεται σε διαφορετικό τομέα. Πχ ένα άτομο με μεγάλη έφεση στα μαθηματικά και μικρή έφεση στα γλωσσικά θέματα, ενδεχομένως να θεωρούσε μέγιστης δυσκολίας ένα τμήμα φιλολογίας. Δεν είναι σωστό να είμαστε κάθετοι και αφοριστικοί, κάθε σχολή έχει τη δική της δυσκολία.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Γενικά θα συμφωνήσω με μία άποψη που διατύπωσε ένας από τους προλαλήσαντες - ότι για κάθε άτομο η δυσκολία εντοπίζεται σε διαφορετικό τομέα. Πχ ένα άτομο με μεγάλη έφεση στα μαθηματικά και μικρή έφεση στα γλωσσικά θέματα, ενδεχομένως να θεωρούσε μέγιστης δυσκολίας ένα τμήμα φιλολογίας. Δεν είναι σωστό να είμαστε κάθετοι και αφοριστικοί, κάθε σχολή έχει τη δική της δυσκολία.:)

Σίγουρα κάποιος επιλέγει τη σχολή που θα φοιτήσει σύμφωνα με την έφεση που έχει στα αντίστοιχα μαθήματα. ΄Ασχετα όμως με αυτό, όταν εισαχθεί στην σχολή και πολύ περισσότερο μετά το δεύτερο έτος τα πράγματα δυσκολεύουν και απαιτείται μεγάλη προσπάθεια για να μπορέσει να ανταποκριθεί. Αυτό συμβαίνει και στις θετικές και στις θεωρητικές σχολές και η αρχική μου ανάρτηση είχε σκοπό να τονίσει ακριβώς αυτό. Δεν είναι σωστό οι μεν να υποβιβάζουν τις σχολές των δε, υποστηρίζοντας ευκολία μαθημάτων, λιγότερες απαιτήσεις, εύκολους βαθμούς και όλα αυτά που καμία σχέση δεν έχουν με την πραγματικότητα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,801 μηνύματα.
Σίγουρα κάποιος επιλέγει τη σχολή που θα φοιτήσει σύμφωνα με την έφεση που έχει στα αντίστοιχα μαθήματα. ΄Ασχετα όμως με αυτό, όταν εισαχθεί στην σχολή και πολύ περισσότερο μετά το δεύτερο έτος τα πράγματα δυσκολεύουν και απαιτείται μεγάλη προσπάθεια για να μπορέσει να ανταποκριθεί. Αυτό συμβαίνει και στις θετικές και στις θεωρητικές σχολές και η αρχική μου ανάρτηση είχε σκοπό να τονίσει ακριβώς αυτό. Δεν είναι σωστό οι μεν να υποβιβάζουν τις σχολές των δε, υποστηρίζοντας ευκολία μαθημάτων, λιγότερες απαιτήσεις, εύκολους βαθμούς και όλα αυτά που καμία σχέση δεν έχουν με την πραγματικότητα.

Όμως σε Τμήματα Ανθρωπιστικών, Παιδαγωγικών, Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών ο μέσος όρος για το βαθμό πτυχίου είναι αισθητά μεγαλύτερος από τον μέσο όρο για Τμήματα Θετικών και Πολυτεχνικών Επιστημών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Όμως σε Τμήματα Ανθρωπιστικών, Παιδαγωγικών, Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών ο μέσος όρος για το βαθμό πτυχίου είναι αισθητά μεγαλύτερος από τον μέσο όρο για Τμήματα Θετικών και Πολυτεχνικών Επιστημών.

΄Ισως. Αυτό όμως έχει να κάνει με τη φύση των μαθημάτων και όχι με την ευκολία της σχολής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
Οι φυσικομαθηματικές σχολές απαιτούν αυστηρότητα και ακρίβεια,θεωρώ την όλη διαδικασία σαφώς δυσκολότερη από την εκμάθηση μιας γλώσσας,που πάντως και αυτή δύσκολη είναι ή από τις διάφορες κοινωνικές-περιγραφικές σε μεγάλο βαθμό -επιστήμες
Επίσης κανείς δεν ξέρει αν έχει ταλέντο στην φυσική και στα μαθηματικά, παρα μόνο μετά από χρόνια ίσως στην φάση του διδακτορικού,καθώς αναφέρουν οι γνωρίζοντες.
δεν λέω πως δεν απαιτούν διάβασμα και οι κοινωνικές επιστήμες,αλλά από άποψη δυσκολίας δεν μπορώ να τις εξισώσω με τις φυσικομαθηματικές,που ο φορμαλισμός δυσνόητων εννοιών είναι ζόρικος και οι τεχνικές μαθηματικής προσέγγισης επίσης.
Και σίγουρα το χάσμα γίνεται τεράστιο όσο προχωρούμε,π.χ είναι πολύ πιο εύκολο ένα phd στις θεωρητικές από ένα pdh στην θεωρητική φυσική,όπως έχω αναφέρει,δεδομένου πως ο ερευνητής ως επι το πλείστον καταπιάνεται με αφηρημένες έννοιες και τις προσεγγίζει με πολύ απαιτητικά μαθηματικά εργαλεία κυνηγώντας αυστηρή θεμελίωση/τεκμηρίωση,τα οποία μάλιστα μπορεί να χρειαστεί να τα εφεύρει κιόλας.
Χοντροκομμένα κάπως η ιστορία των σταυροφοριών του σερ ράνσημαν είναι καταπληκτική και χρειάστηκε κόπος και προσπάθεια σημαντική πολυετής από την μεριά του,από την άλλη βέβαια o συνδυασμός δημιουργικής φαντασίας και απαιτητικής(συχνά πρωτότυπης) μαθηματικής αυστηρότητας για την τεκμηρίωση αντικειμενικών νόμων που χρειάστηκαν ο newton,o einstein στην διατύπωση των θεωριών τους ή αυτή που χρειάζεται ο witten στην προσπάθεια που κάνει είναι αξεπέραστης δυσκολίας στην σύλληψη λόγω των παραπάνω χαρακτηριστικών που ανέφερα και αυτό καθιστά το έργο τους στην κυριολεξία μοναδικό,είναι μια δουλειά που δεν μπορούν να την κάνουν άπαντες και όποιος την φέρει σε πέρας και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό προκαλεί τον θαυμασμό και μένει στην ιστορία(sic).Βεβαίως αναφέρθηκα τώρα στο everest της επιστήμης,αλλά υπάρχει και ο όλυμπος και ένα τέτοιο εμπόδιο έχει να προσπελάσει ένας διδάκτορας Θ.Φ,γι αυτό τα διδακτορικά αυτού του αντικειμένου είναι και τα λιγότερα στην αμερική.

Βεβαίως η κατακτημένη γνώση περνάει κατόπιν σε ππτυχιακό επίπεδο και ο συντελεστης δυσκολίας εκεί(ακριβώς επειδή δεν υφίσταται η ανάγκη "ανακαλυψης ή επινόησης" μειώνεται εννοείται σημαντικά εν τούτοις ένας φοιτητής ακόμα και έτσι θα ρθεί σε επαφή με την σύλληψη κορυφαίων επιστημόνων και με ένα αντικείμενο που ολοένα ζορίζει και θα χρειαστεί επομένως μια σοβαρή υποδομή, ένα υπόβαθρο για να κατανοήσει δυσνόητες συχνά έννοιες,αποδείξεις/αυστηρές θεμελιώσεις κ.λπ

Σε γενικές γραμμές στο εξωτερικό υπάρχει διάκριση μεταξύ των επιστημών οι κοινωνικές κατατάσσονται στις soft sciences(μολονότι με την αυστηρή έννοια δεν είναι καν επιστήμες και αυτό δεν το λέω με διάθεση υποτίμησης και τα μαθηματικά δεν είναι επιστήμη,δεν σημαίνει πως είναι ασήμαντα,το αντίθετο δίχως αυτά είναι αδύνατη η έρευνα στην φυσική σε πάμπολλα πεδία,ενώ και ο τεχνολογικός πολιτισμός θα ήταν στα σπάργανα) η βιολογία σε ένα μεσαίο επίπεδο ,με την φυσική και την χημεία να ανήκουν στις hard sciences


Άλλωστε θυμάμαι και στις δέσμες αν δεν έγραφες 19 ιστορία ,λατινικά στην τρίτη δέσμη δύσκολα έπιανες τις πρώτες σου επιλογές(εφόσον ήταν υψηλόβαθμες εννοώ επιλογές),αντιθέτως και με 13 στα μαθηματικά και στην φυσική τις πάλευες

Είναι βέβαια αγαπημένη συνήθεια στην εποχή μας η εξίσωση των πάντων,αλλά προτιμώ την πραγματικότητα και τον ρεαλισμό,χωρίς καμία διάθεση υποτίμησης φυσικά.Προσωπικά βρίσκω ίσως και πιο ενδιαφέρουσα την ενασχόληση με την ιστορία και φυσικά αντιλαμβάνομαι πως απαιτείται μεγάλος κόπος για την εκμάθηση του όγκου της γνώσεως,απαιτείται διαυγής κ αντικειμενική κρίση(κάτι που πολλοί ακόμα και ακαδημαικοί το λησμονούν) στην σύγκριση και έρευνα πρωτογενών και άλλων πηγών κ.λπ γενικώς έχει την απέραντη εκτίμησή μου η επιστήμη αυτή και μπορώ να πω πως και ερασιτεχνικά αρέσκομαι να διαβάζω ιστορικά βιβλία όπως και τόσος άλλος κόσμος.
Τα αγαπημένα μου πεδία είναι η φυσική και περισσότερο πιθανότατα η ιστορία :)
Απλά δεν πρέπει να προσεγγίζεται το νήμα της συζήτησης μέσα από μια ανταγωνιστική διάθεση ή από πικρία για την σχολή που σπουδάζουμε
Προσωπικά θεωρώ πως αρκεί η σχολή που σπουδάζουμε να είναι αυτή που επιθυμούμε,που μας γεμίζει και ακόμα καλύτερα που έχουμε μια έφεση,κόπος θα χρειαστεί μεγάλος ιδίως αν αναλάβουμε με υπεύθυνο τρόπο την "μυησή" μας στο πεδίο της επιστήμης μας ,τίποτα αξιόλογο δεν κατακτιέται με άνεση,τώρα αν και το αντικείμενο της σχολής είναι το δυσκολότερο όλων(πράγμα ατυχές)ή βατό(κάτι που μάλλον μας κάνει τυχερούς) ποια διαφορά κάνει και ποιά η ανάγκη να διαλαλούμε την δυσκολία της σχολής που σπουδάζουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

eyb0ss

Δραστήριο μέλος

Ο eyb0ss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 742 μηνύματα.
Όμως σε Τμήματα Ανθρωπιστικών, Παιδαγωγικών, Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών ο μέσος όρος για το βαθμό πτυχίου είναι αισθητά μεγαλύτερος από τον μέσο όρο για Τμήματα Θετικών και Πολυτεχνικών Επιστημών.
Δεν έχει και πολλή σημασία ο απόλυτος βαθμός, πιο σημαντική είναι η κατανομή των βαθμών γύρω από το άριστα και η κλάση στην οποία βρίσκεσαι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
Και εδω που τα λεμε ο ηρακλειτος,ο αναξιμανδρος,ο αναξιμενης,ο μεγάλος θαλής,ο παρμενιδης και σε μεγαλο βαθμο ο αριστοτελης τι ηταν; φυσικοι φιλοσοφοι,δηλαδη φυσικοι,απλα σε ενα πρωιμο σταδιο.Καναν την αρχη,το big bang

Ποσα χρωσταει ο κοσμος στους ιωνες φιλοσοφους!(δεν λεω πως ολοι οι παραπανω ηταν ιωνες,μην προτρεχει καποιος,αλλα η ιωνια ξεκινησε τα παντα)
πως θα εμοιαζε ο κοσμος διχως αυτους; μην εχουμε τιποτα δεδομενο π.χ οι μαγιας και οι αζτεκοι σε μια ολοκληρη ηπειρο τι διαφορα ειχαν απο την παρηκμασμενη εστω ευρωπη,η οποια με την σειρα της ποσο διαφορετικη ηταν απο την ελλαδα του 5 αιωνα ή ακομα και απο το καθημαγμενο και οριστικα υποταγμενο στους ανατολιτες βαρβαρους, Βυζαντιο

Ειναι λυπηρο να ξερεις πως ο ελληνισμος,μια παραδοση τοσων χιλιετιων,μια ιστορια σημαντικη δεν χτυπα πια στην Ιωνια,αλλα ξεριζωθηκε και δολοφονηθηκε με τον πιο βαρβαρο τροπο,με τους "ταγους",τους δηθεν κληρονομους του ελληνικου πνευματος,τους δυτικους απλα να παρακολουθουν το φρικτο θεαμα βγαζοντας φωτογραφιες αναμνηστικες!
Εδωσαν φως και τελικα πηραν αιμα!αλιμονο ακομα και η περσια καποτε τους σεβαστηκε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Με βάση τα στατιστικά η ιστορία και αρχαία στα σχολεία έχουν τις χαμηλότερες επιδόσεις απο τους μαθητές.Είναι ανέκδοτο να λέμε ότι είναι εύκολο 19άρι η ιστορία και δεν είναι τα μαθηματικά γενικής ας πούμε.

Επίσης για το ζήτημα με την ιστορία οφείλουμε μερικές επισημάνσεις.Το ότι μπορείς να διαβάσεις ένα βιβλίο η ένα περιοδικό μόνος σου δεν σε κάνει αυτομάτως και γνώστη του αντικειμένου.Στο πανεπιστήμιο μαθαίνεις κυρίως πώς να σκέφτεσαι ώς ιστορικός,πώς να γράφεις εργασία ιστορική αντλώντας στοιχεία απο πρωτογενείς πηγές.Οπως κάθε επιστήμη έχει κανόνες για αυτό και διδάσκεσαι μεθοδολογία και θεωρία και φυσικά βοηθητικές επιστήμες προκειμένου να κατανοήσεις πολύπλευρα τα ζητήματα.Το αντικείμενο είναι πολύ πιο πολύπλοκο απο όσο νομίζουν ορισμένοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
αν μιλας προσωπικα για μενα αναφερθηκα ηδη,αποκλειεται να εβγαλες αυτο το συμπερασμα διαβαζοντας το σχολιο μου.

και οσον αφορα για τους βαθμους μιλησα για τις δεσμες ,η οποια κατασταση ηταν ετσι ακριβως οπως την περιεγραψα,τωρα στις κατευθυνσεις δεν γνωριζω τι συμβαινει,ουτε την υλη(που παντως ακουω ειναι κατα πολυ μικροτερη),ουτε την θεματολογια,ουτε και την βαθμολογια,δεν εχω ιδια πειρα του τωρινου συστηματος,για το προηγουμενο μιλαω και όπως το γνωρισα και το εζησα ηταν μια αριστη ενδειξη και βεβαια οχι η μοναδικη,αλλα μην επαναλαμβανομαστε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Σίγουρα κάποιος επιλέγει τη σχολή που θα φοιτήσει σύμφωνα με την έφεση που έχει στα αντίστοιχα μαθήματα. ΄Ασχετα όμως με αυτό, όταν εισαχθεί στην σχολή και πολύ περισσότερο μετά το δεύτερο έτος τα πράγματα δυσκολεύουν και απαιτείται μεγάλη προσπάθεια για να μπορέσει να ανταποκριθεί. Αυτό συμβαίνει και στις θετικές και στις θεωρητικές σχολές και η αρχική μου ανάρτηση είχε σκοπό να τονίσει ακριβώς αυτό. Δεν είναι σωστό οι μεν να υποβιβάζουν τις σχολές των δε, υποστηρίζοντας ευκολία μαθημάτων, λιγότερες απαιτήσεις, εύκολους βαθμούς και όλα αυτά που καμία σχέση δεν έχουν με την πραγματικότητα.

Παιδιά ας μη "διυλίζουμε τον κώνωπα και καταπίνουμε την κάμηλον". Νομίζω ότι η ουσία βρίσκεται στην παραπάνω ανάρτηση που έκανα. Ας σέβεται ο ένας την πνευματική κόπωση του άλλου προκειμένου να κατακτήσει τη γνώση που του προσφέρει η σχολή του και ας μην αλληλοαπαξιωνόμαστε προκειμένου να αναδείξουμε (με λάθος τρόπο βέβαια) τη σχολή που φοιτούμε. Για να προχωρήσει ο κόσμος μας έχει όλους ανάγκη, τόσο έναν λαμπρό φυσικό όσο και έναν λαμπρό φιλόσοφο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
Παιδιά ας μη "διυλίζουμε τον κώνωπα και καταπίνουμε την κάμηλον". Νομίζω ότι η ουσία βρίσκεται στην παραπάνω ανάρτηση που έκανα. Ας σέβεται ο ένας την πνευματική κόπωση του άλλου προκειμένου να κατακτήσει τη γνώση που του προσφέρει η σχολή του και ας μην αλληλοαπαξιωνόμαστε προκειμένου να αναδείξουμε (με λάθος τρόπο βέβαια) τη σχολή που φοιτούμε. Για να προχωρήσει ο κόσμος μας έχει όλους ανάγκη, τόσο έναν λαμπρό φυσικό όσο και έναν λαμπρό φιλόσοφο.
Βασικά ,οχι .Μάντεψε τι ειδικοτητες θα χρειαστει να έχουν οι πρωτοι κατοικοι στον Αρη .(Hint:οχι ανθρωπιστικες)
Ή ,τι ειδικοτητες εχουν οι ανθρωποι που ζουν εδω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Βασικά ,οχι .Μάντεψε τι ειδικοτητες θα χρειαστει να έχουν οι πρωτοι κατοικοι στον Αρη .(Hint:οχι ανθρωπιστικες)
Ή ,τι ειδικοτητες εχουν οι ανθρωποι που ζουν εδω

Καλά, όταν με το καλό πας να ζήσεις στον ΄Αρη ή σε κάποιον διαστημικό σταθμό, θυμίσου να πάρεις μαζί σου μερικά βιβλία του Πλάτωνα, του Κομφούκιου, του Χομπς, του Νίτσε, του Καντ, του Χέγκελ, του Χιουμ, του Ρουσώ, του Λοκ, του Σμιθ, του Μαρξ, του Μοντεσκιέ έτσι ώστε η ζωή σου να μην είναι απλή επιβίωση. Ε μα πια ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
ψυχραιμια και οι δυο σχολες ειναι εξαιρετικα ενδιαφερουσες,επισης καμια δεν ειναι ευκολη

φερ ειπειν καποιος που θα παει στο ιστορικο και θα προχωρησει σε κλασικη αρχαιολογια ή αρχαια ιστορια οφειλει να ξερει απταιστα και τα αρχαια ελληνικα (πιθανοτατα και λατινικα) plus τον ογκο ιστορικης γνωσης που χρειαζεται οχι απλα να αποστηθισει ,αλλα να εχει την κριση να επιλεξει/συγκρινει καταληξει
εξαλλου και αυτος που θα επιλεξει συγχρονη ιστορια πρεπει να ξερει αρκετες ξενες γλωσσες για να κανει την ερευνα του σε πρωτογενεις αγνωστες πηγες
δεν ειναι καθολου ευκολο,ειναι απο τις δυσκολες σχολες και το ιστορικο,ισως οχι η δυσκολοτερη,αλλα παντως σιγουρα δυσκολη

με αυτα,λοιπον, δεν χρειαζεται να ασχολειστε ή να πικραινεστε,χαρειτε την σχολη σας και οι μεν και οι δε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Καλά, όταν με το καλό πας να ζήσεις στον ΄Αρη ή σε κάποιον διαστημικό σταθμό, θυμίσου να πάρεις μαζί σου μερικά βιβλία του Πλάτωνα, του Κομφούκιου, του Χομπς, του Νίτσε, του Καντ, του Χέγκελ, του Χιουμ, του Ρουσώ, του Λοκ, του Σμιθ, του Μαρξ, του Μοντεσκιέ έτσι ώστε η ζωή σου να μην είναι απλή επιβίωση. Ε μα πια ...


Ετσι ακριβώς.Και διδακτορικός να είσαι στην...χημεία άν δεν ξέρεις ιστορία,φιλοσοφία λογοτεχνία αμόρφωτο σε θεωρούν.

Υ.Γ Εσύ αλήθεια σε τι σχολή είσαι Κομνηνέ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ετσι ακριβώς.Και διδακτορικός να είσαι στην...χημεία άν δεν ξέρεις ιστορία,φιλοσοφία λογοτεχνία αμόρφωτο σε θεωρούν.

Ενώ αν είσαι σε κάποια θεωρητική σχολή και δεν ξέρεις μαθηματικά, φυσική, χημεία κτλ σε θεωρούν μορφωμένο. :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
E καλά δεν είμαι και υποχρεωμένος να ξέρω αναλυτικά μαθηματικά και χημεία. αφού δεν τα σπουδάζω.Διάβαζε εσύ άν σου αρέσουν τι να σου πώ.Η μόνη θα είσαι μάλλον να ξέρεις.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Και τότε με ποια λογική θεωρείς αμόρφωτο έναν πχ χημικό που δεν ξέρει λογοτεχνία κτλ;

Κακά τα ψέματα. Στοιχειώδεις γνώσεις όλων των μαθημάτων χρειαζόμαστε όλοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top