Διάβασμα στην φοιτητική ζωή

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
στα πανεπιστημια μας γίνεται εξαιρετική δουλειά το πρόβλημα είναι οι φοιτητές που κατά μέσο όρο διαβάζουν πολύ λιγότερο από απαιτεί το πανεπιστήμιο τους .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BLUE SEA

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τέσα Ηλιού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 46 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 1,898 μηνύματα.
στα πανεπιστημια μας γίνεται εξαιρετική δουλειά το πρόβλημα είναι οι φοιτητές που κατά μέσο όρο διαβάζουν πολύ λιγότερο από απαιτεί το πανεπιστήμιο τους .

Συμφωνώ μαζί σου, αλλά όσο επιμελής και να είναι κάποιος χρειάζεται μια κατεύθυνση ως προς τον τρόπο διαβάσματος και συγγραφής εργασιών (όταν εισάγεται στο πανεπιστήμιο).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

unπαικτable

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο unπαικτable αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 963 μηνύματα.
στα πανεπιστημια μας γίνεται εξαιρετική δουλειά το πρόβλημα είναι οι φοιτητές που κατά μέσο όρο διαβάζουν πολύ λιγότερο από απαιτεί το πανεπιστήμιο τους .

Για το ποσο θα ασχοληθει καποιος εξαρταται πρωτον απο το ενδιαφερον και δευτερον απο τα ερεθισματα που θα δωσει ο καθηγητης.
Το γινεται εξαιρετικη δουλεια δε λεει κατι. Ειναι δυσκολο στους καθηγητες να δινουν προαιρετικες(ή και υποχρεωτικες αμα τους περισσευει χρονος) ασκησεις, που να τις λυνουν στο μαθημα; Η μονη μου απαιτηση ειναι αυτη. Και ας βαλει δυσκολα στις εξετασεις. Αφου θα τα εχει δουλεψει μεσα στο μαθημα δεν θα του πει κανεις(σχεδον) τιποτα.
Το να κατσω να διαβαδω δυο βιβλια, που χρειαζεται σε καποια μαθηματα για να καλυψουν την υλη δεν ειναι και το ευκολοτερο πραγμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

oasis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η oasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 336 μηνύματα.
Προσωπικά, σε όποιο τμήμα κι αν ήμουν (προπτυχιακό/μεταπτυχιακό) δεν είχα ποτέ παράπονο με τους καθηγητές. Διοργάνωναν ειδικά φροντιστήρια και σεμινάρια για τον τρόπο εκπόνησης εργασιών και τη χρήση βιβλιογραφίας. Εντάξει, όσον αφορά τον τρόπο διαβάσματος, αυτό είναι κάτι πολύ προσωπικό και δεν υπάρχει κάποια πεπατημένη. Πάντως, μια παρατήρηση που έκανα έπειτα από μια "βόλτα" στις ΗΠΑ, είναι ότι οι φοιτητές διαβάζουν περισσότερο όταν πληρώνουν. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killer777

Νεοφερμένος

Ο killer777 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 25 μηνύματα.
Γεια παιδια!!
Ποσες σελιδες υλης βγαζετε σε μια ωρα και σε μια μερα γενικοτερα; Αναφερομαι για πιο θεωρητικα μαθηματα (μαθηματα ιατρικης, νομικης και παρομοιων σχολων απο την αποψη οτι δεν θελουν επιλυση ασκησεων οπως οι πολυτεχνιτες, μαθηματικοι, φυσικοι κτλ) Επισης πως πιστευετε λειτουργει το σωστο διαβασμα; Κατανοηση και προχωραμε;
διαβαζουμε κατι το λεμε στον εαυτο μας συνοπτικα (ή και αναλυτικα εσεις θα πειτε :p )
υπογραμμιση και το γραφουμε σε τετραδιο;

Ακουω διαφορα και αντικρουομενα, οπως και υπερβολικα πραγματα. Για παραδειγμα δεν μπορω να διανοηθω πως καποιος μπορει να διαβαζει σε μια μερα 80 σελιδες με αποστηθιση.
Ρωταω για να ακουσω καμια αποψη γιατι ειναι λιγο debatable το ζητημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

miss marple

Πολύ δραστήριο μέλος

Η miss marple αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 859 μηνύματα.
Νομίζω ότι είναι πολυπαραγοντικό το ζήτημα, εξαρτάται από το πόσο εύκολα μαθαίνει και αφομοιώνει κάποιος, από τη φύση του μαθήματος, ακόμη και από τη μέρα και τα κέφια του -δεν είναι όλες οι μέρες ίδιες-.... μου έχει τύχει να βγάλω χαλαρά 50 σελίδες σε 30' και να τις ξέρω καλά, έπειδή ήταν εισαγωγικό κεφάλαιο και πιο απλό και εύκολο

Προσωπικά έχω στόχο τις 100 σελίδες την ημέρα κάτι που ξέρω ότι μπορώ να βγάλω τις καλές μέρες...ωστόσο αν βλέπω ότι δε ''φτουράει'' το διάβασμα δεν πιέζομαι να τις βγάλω.

ΥΣ πάντα μιλάω για φάση εξεταστικής που υπάρχει πίεση χρόνου :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killer777

Νεοφερμένος

Ο killer777 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 25 μηνύματα.
Νομίζω ότι είναι πολυπαραγοντικό το ζήτημα, εξαρτάται από το πόσο εύκολα μαθαίνει και αφομοιώνει κάποιος, από τη φύση του μαθήματος, ακόμη και από τη μέρα και τα κέφια του -δεν είναι όλες οι μέρες ίδιες-.... μου έχει τύχει να βγάλω χαλαρά 50 σελίδες σε 30' και να τις ξέρω καλά, έπειδή ήταν εισαγωγικό κεφάλαιο και πιο απλό και εύκολο

Προσωπικά έχω στόχο τις 100 σελίδες την ημέρα κάτι που ξέρω ότι μπορώ να βγάλω τις καλές μέρες...ωστόσο αν βλέπω ότι δε ''φτουράει'' το διάβασμα δεν πιέζομαι να τις βγάλω.

ΥΣ πάντα μιλάω για φάση εξεταστικής που υπάρχει πίεση χρόνου :P


Eυχαριστω για την απαντηση σου :-) Οταν λες ομως 100 σελιδες ενοεις οτι τις διαβαζεις και τις κατανοεις ή τα λες και στον εαυτο σου χωρις να κοιτας το συγγραμα; Bεβαια αυτο θα μου πεις εχει να κανει και με την σχολη και το αντικειμενο.

Καλα βεβαια εγω 100 σελιδες ουτε σε λογοτεχνικο βιβλιο δεν διαβαζω σε μια μερα (:p )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miss marple

Πολύ δραστήριο μέλος

Η miss marple αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 859 μηνύματα.
κοίτα είναι τέτοια η φύση των μαθημάτων μου που σε μία σελίδα δεν πρέπει να τα μάθω 'ολα ''απέξω'' -δλδ να ξέρω να τα εκφράσω με δικά μου λόγια, αφού τα καταλάβω-...αρκετά είναι πρακτικά παραδείγματα, τα οποία πρέπει να τα διαβάσω και να τα καταλάβω, όχι απέξω όμως
τώρα βλέπω πχ την αδερφή μου που είναι ιατρική που πάει πολύ πιο αργά, γιατί είναι όλα απέξω,,,γι' αυτό σου λεω, ανάλογα...:P
εσύ τι σπουδάζεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killer777

Νεοφερμένος

Ο killer777 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 25 μηνύματα.
κοίτα είναι τέτοια η φύση των μαθημάτων μου που σε μία σελίδα δεν πρέπει να τα μάθω 'ολα ''απέξω'' -δλδ να ξέρω να τα εκφράσω με δικά μου λόγια, αφού τα καταλάβω-...αρκετά είναι πρακτικά παραδείγματα, τα οποία πρέπει να τα διαβάσω και να τα καταλάβω, όχι απέξω όμως
τώρα βλέπω πχ την αδερφή μου που είναι ιατρική που πάει πολύ πιο αργά, γιατί είναι όλα απέξω,,,γι' αυτό σου λεω, ανάλογα...:P
εσύ τι σπουδάζεις?

Απο τα συμφραζομενα καταλαβα οτι σπουδαζεις νομικη :-) Ναι εχεις δικιο σε αυτο που λες. Και οι σχολες με θεωρητικο διαβασμα εχουν μεγαλες διαφορες απλα τις ''τσουβαλιασα'' λιγο βγαζοντας εξω σε πρωτη φαση τις σχολες με πιο ''ασκησιοκεντρικο'' διαβασμα (δικη μου επινοηση η λεξη μαλλον :p) οπως για παραδειγμα οι πολυτεχνικες σχολες.

Ας πουμε σε σχολη με διαβασμα παρομοιο με την σχολη της αδελφης σου :/ H αδελφη σου τα διαβαζει και τα εκφραζει με δικα της λογια; Ποσες σελιδες βγαζει αν ξερεις μεσες ακρες; Συγνωμη και για το πρηξιμο αλλα ειμαι λιγο απελπισμενος και ψαχνω αποψεις και ιδεες :p Δεν εχω πολλα ατομα στον κοινωνικο μου περιγυρο του ''διαβασματος'' για αυτο ζηταω εδω συμβουλες και αποψεις :-)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miss marple

Πολύ δραστήριο μέλος

Η miss marple αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 859 μηνύματα.
Απο τα συμφραζομενα καταλαβα οτι σπουδαζεις νομικη :-) Ναι εχεις δικιο σε αυτο που λες. Και οι σχολες με θεωρητικο διαβασμα εχουν μεγαλες διαφορες απλα τις ''τσουβαλιασα'' λιγο βγαζοντας εξω σε πρωτη φαση τις σχολες με πιο ''ασκησιοκεντρικο'' διαβασμα (δικη μου επινοηση η λεξη μαλλον :p) οπως για παραδειγμα οι πολυτεχνικες σχολες.

Ας πουμε σε σχολη με διαβασμα παρομοιο με την σχολη της αδελφης σου :/ H αδελφη σου τα διαβαζει και τα εκφραζει με δικα της λογια; Ποσες σελιδες βγαζει αν ξερεις μεσες ακρες; Συγνωμη και για το πρηξιμο αλλα ειμαι λιγο απελπισμενος και ψαχνω αποψεις και ιδεες :p Δεν εχω πολλα ατομα στον κοινωνικο μου περιγυρο του ''διαβασματος'' για αυτο ζηταω εδω συμβουλες και αποψεις :-)

καθόλου πρήξιμο, όλοι τα χουμε περάσει...:)
η αδερφή μου δεν ξέρω πόσες σελίδες βγάζει, ξέρω όμως πώς διαβάζει...τα διαβάζει αρκετές φορές και τα λέει απέξω, είτε στον εαυτό της είτε σε κάποιον άλλο, δηλαδή εμένα :P
αυτά όταν τα βγάζει την 1η φορά
τη 2η στην επανάληψη, που δεν προφταίνει τα τα ξαναδεί όλα, διαβάζει από σχεδιαγράμματα, προβολές στο elearning κλπ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Γεια παιδια!!
Ποσες σελιδες υλης βγαζετε σε μια ωρα και σε μια μερα γενικοτερα; Αναφερομαι για πιο θεωρητικα μαθηματα (μαθηματα ιατρικης, νομικης και παρομοιων σχολων απο την αποψη οτι δεν θελουν επιλυση ασκησεων οπως οι πολυτεχνιτες, μαθηματικοι, φυσικοι κτλ) Επισης πως πιστευετε λειτουργει το σωστο διαβασμα; Κατανοηση και προχωραμε;
διαβαζουμε κατι το λεμε στον εαυτο μας συνοπτικα (ή και αναλυτικα εσεις θα πειτε :p )
υπογραμμιση και το γραφουμε σε τετραδιο;

Ακουω διαφορα και αντικρουομενα, οπως και υπερβολικα πραγματα. Για παραδειγμα δεν μπορω να διανοηθω πως καποιος μπορει να διαβαζει σε μια μερα 80 σελιδες με αποστηθιση.
Ρωταω για να ακουσω καμια αποψη γιατι ειναι λιγο debatable το ζητημα.

Ιδανικά γύρω στις 20 σελίδες/ώρα. Αν το κεφάλαιο είναι εύκολο μπορεί και 25-30. Αν είναι λίγο πιο παλούκι, κοντά στις 15. Δύσκολα να πέσει παρακάτω.
Πρώτη ανάγνωση (από μέσα μου) με υπογράμμιση τα σημεία-κλειδιά, post-it, καλή ανάγνωση τα πινακάκια.
Δεύτερη ανάγνωση τα διαβάζω δυνατά και ό,τι μπορώ λέω απέξω.
Τρίτη φορά τα λέω απευθείας απέξω επικεντρωμένη στα υπογραμμισμένα, ίσως κοιτάξω καμιά φορά για να πιάσω καμιά λέξη-κλειδί και να πω την πρόταση ή την παράγραφο.

Σημειωτέον ότι κάποια κεφάλαια έχουν απαιτητικές κλινικές εικόνες και πινακάκια, εκείνα αν κολλήσω τα λέω απέξω μόνα τους ως να τα μάθω καλά και προσπαθώ να κάνω μνημονοτεχνικούς κανόνες (π.χ. από τα 7 αίτια πόσα ξεκινάνε με το ίδιο γράμμα για να τα πω μαζί). Αν τα πινακάκια είναι πολλά και σκόρπια σε κάθε κεφάλαιο, τα αντιγράφω συγκεντρωτικά σε κόλλες χαρτί για να μπορώ να τα διαβάζω όταν ξαπλώνω.

Αν βγάλω το μάθημα 1 φορά, είναι σαν να μην το έβγαλα.
Αν το βγάλω 2η, πάω με σοβαρές έως απόλυτες πιθανότητες να το περάσω.
Αν το βγάλω 3η, πάω και για βαθμό.

Συνήθως ένα μάθημα το βγάζω 2 και κάνω και μια γρήγορη επανάληψη κάποια σοσ ή σημεία κλειδιά ή κομμάτια που με ζόρισαν το προηγούμενο βράδυ. Δεν μπορώ να πω ότι σκίζομαι στους καλούς βαθμούς αλλά σ' αυτό φταίει κυρίως ο τρόπος εξέτασης (πολλαπλής επιλογής, πολλές φορές και με αρνητική βαθμολογία), και όχι ότι δεν έχω αφομοιώσει την ύλη. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι προχθές έδινα Παιδιατρική που εξεταζόταν με 5 ερωτήσεις ανάπτυξης και πολλαπλής. Έτυχε η 1 ερώτηση ανάπτυξης να είναι εκτός ύλης (και δεν μας την άλλαξαν), και 1 τόσο αντισοσ που την προσπέρασα σχεδόν όσο το διάβαζα. Τις έγραψα και τις 2 εκείνες επειδή είχα διαβάσει πολύ καλά Παθολογία στο προηγούμενο εξάμηνο (που πάλι δεν είχα γράψει βαθμό), και ήταν σωστές τελικά. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killer777

Νεοφερμένος

Ο killer777 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 25 μηνύματα.
καθόλου πρήξιμο, όλοι τα χουμε περάσει...:)
η αδερφή μου δεν ξέρω πόσες σελίδες βγάζει, ξέρω όμως πώς διαβάζει...τα διαβάζει αρκετές φορές και τα λέει απέξω, είτε στον εαυτό της είτε σε κάποιον άλλο, δηλαδή εμένα :P
αυτά όταν τα βγάζει την 1η φορά
τη 2η στην επανάληψη, που δεν προφταίνει τα τα ξαναδεί όλα, διαβάζει από σχεδιαγράμματα, προβολές στο elearning κλπ

Σε ευχαριστω για τον χρονο σου! Και εγω γενικα πιστευω οτι με αυτον τον τροπο μπορει να μαθει κανεις τετοια μαθηματα. Ή εστω με το να τα γραφει καποιος με δικα του λογια σε τετραδιο πιο συνοπτικα (που αυτο παιζει να ειναι πιο χρονοβορο μαλιστα). Απλα προβληματιζομαι με τον χρονο... Eνοω οτι μου φαινεται αρκετα δυσκολο να βγαζεις πανεπιστημιακα μαθηματα με υλη πολυ μεγαλυτερη απο του σχολειου με τον τροπο διαβασματος του σχολειου (καλα οχι σε επιπεδο παπαγαλιας αλλα εστω και το να τα λες στον εαυτο σου χωρις να κοιτας το συγγραμα απαιτει να αφιερωσεις ενα χρονικο διαστημα).

Ιδανικά γύρω στις 20 σελίδες/ώρα. Αν το κεφάλαιο είναι εύκολο μπορεί και 25-30. Αν είναι λίγο πιο παλούκι, κοντά στις 15. Δύσκολα να πέσει παρακάτω.
Πρώτη ανάγνωση (από μέσα μου) με υπογράμμιση τα σημεία-κλειδιά, post-it, καλή ανάγνωση τα πινακάκια.
Δεύτερη ανάγνωση τα διαβάζω δυνατά και ό,τι μπορώ λέω απέξω.
Τρίτη φορά τα λέω απευθείας απέξω επικεντρωμένη στα υπογραμμισμένα, ίσως κοιτάξω καμιά φορά για να πιάσω καμιά λέξη-κλειδί και να πω την πρόταση ή την παράγραφο.

Σημειωτέον ότι κάποια κεφάλαια έχουν απαιτητικές κλινικές εικόνες και πινακάκια, εκείνα αν κολλήσω τα λέω απέξω μόνα τους ως να τα μάθω καλά και προσπαθώ να κάνω μνημονοτεχνικούς κανόνες (π.χ. από τα 7 αίτια πόσα ξεκινάνε με το ίδιο γράμμα για να τα πω μαζί). Αν τα πινακάκια είναι πολλά και σκόρπια σε κάθε κεφάλαιο, τα αντιγράφω συγκεντρωτικά σε κόλλες χαρτί για να μπορώ να τα διαβάζω όταν ξαπλώνω.

Αν βγάλω το μάθημα 1 φορά, είναι σαν να μην το έβγαλα.
Αν το βγάλω 2η, πάω με σοβαρές έως απόλυτες πιθανότητες να το περάσω.
Αν το βγάλω 3η, πάω και για βαθμό.

Συνήθως ένα μάθημα το βγάζω 2 και κάνω και μια γρήγορη επανάληψη κάποια σοσ ή σημεία κλειδιά ή κομμάτια που με ζόρισαν το προηγούμενο βράδυ. Δεν μπορώ να πω ότι σκίζομαι στους καλούς βαθμούς αλλά σ' αυτό φταίει κυρίως ο τρόπος εξέτασης (πολλαπλής επιλογής, πολλές φορές και με αρνητική βαθμολογία), και όχι ότι δεν έχω αφομοιώσει την ύλη. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι προχθές έδινα Παιδιατρική που εξεταζόταν με 5 ερωτήσεις ανάπτυξης και πολλαπλής. Έτυχε η 1 ερώτηση ανάπτυξης να είναι εκτός ύλης (και δεν μας την άλλαξαν), και 1 τόσο αντισοσ που την προσπέρασα σχεδόν όσο το διάβαζα. Τις έγραψα και τις 2 εκείνες επειδή είχα διαβάσει πολύ καλά Παθολογία στο προηγούμενο εξάμηνο (που πάλι δεν είχα γράψει βαθμό), και ήταν σωστές τελικά. :)

Ερινυς ειλικρινα σε ευχαριστω πολυ για τον κοπο σου!!!

Απλα να σε ρωτησω οσον αφορα τον αριθμο που βγαζεις ενα μαθημα... Την 1η φορα το βγαζεις μεσα στο εξαμηνο; Ή σου τυχαινει να βγαλεις την υλη 2 φορες μεσα στην εξεταστικη (ενοω να το πιασεις εξ'αρχης να το διαβαζεις στην εξεταστικη περιοδο); Επισης την 2η φορα το διαβαζεις ακριβως με τον ιδιο τροπο που το διαβαζες την 1η φορα ή πιο πολυ το ''παιρνας'' μια καλη αναγνωση να τα ξαναθυμηθεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Ερινυς ειλικρινα σε ευχαριστω πολυ για τον κοπο σου!!!

Απλα να σε ρωτησω οσον αφορα τον αριθμο που βγαζεις ενα μαθημα... Την 1η φορα το βγαζεις μεσα στο εξαμηνο; Ή σου τυχαινει να βγαλεις την υλη 2 φορες μεσα στην εξεταστικη (ενοω να το πιασεις εξ'αρχης να το διαβαζεις στην εξεταστικη περιοδο); Επισης την 2η φορα το διαβαζεις ακριβως με τον ιδιο τροπο που το διαβαζες την 1η φορα ή πιο πολυ το ''παιρνας'' μια καλη αναγνωση να τα ξαναθυμηθεις;

Συνήθως κάθε εξάμηνο έχει 1 πολύ δύσκολο μάθημα (συνήθως αυτό με την μεγαλύτερη ύλη). Αυτό πρώτη φορά το βγάζω πριν την εξεταστική. Συνήθως ξεκινάω και επανάληψη πριν μπω στο mood εξεταστικής. Δεύτερη φορά μες στην εξεταστική και το λιώσιμο τις 2-3 τελευταίες ημέρες.
Τα υπόλοιπα τα αφήνω για μέσα στην εξεταστική. Υπάρχει χρόνος συνήθως.

Όχι, 2η φορά κάνω μια γερή ανάγνωση όλο το κεφάλαιο (καλά άμα είναι κανένα τέρας 100 σελίδες το σπάω σε 2-3 κομμάτια), και μετά ξεκινάω και το λέω πάλι απέξω. Αν κάπου κολλήσω ή πω λάθος, γυρνάω αφού έχω βγάλει το κεφάλαιο και ξαναλέω εκείνο το κομμάτι.
3η φορά συνήθως στα περισσότερα κομμάτια δεν χρειάζεται ανάγνωση. Το λέω απέξω και κοιτάω σε ποιες λεπτομέρειες κόλλησα.

Προφανώς δεν έχει νόημα να το παπαγαλίσω. Αν κάποια από αυτές τις φορές διαπιστώσω ότι δεν καταλαβαίνω τι διαβάζω, σταματάω και το ψάχνω παραπάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killer777

Νεοφερμένος

Ο killer777 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 25 μηνύματα.
Συνήθως κάθε εξάμηνο έχει 1 πολύ δύσκολο μάθημα (συνήθως αυτό με την μεγαλύτερη ύλη). Αυτό πρώτη φορά το βγάζω πριν την εξεταστική. Συνήθως ξεκινάω και επανάληψη πριν μπω στο mood εξεταστικής. Δεύτερη φορά μες στην εξεταστική και το λιώσιμο τις 2-3 τελευταίες ημέρες.
Τα υπόλοιπα τα αφήνω για μέσα στην εξεταστική. Υπάρχει χρόνος συνήθως.

Όχι, 2η φορά κάνω μια γερή ανάγνωση όλο το κεφάλαιο (καλά άμα είναι κανένα τέρας 100 σελίδες το σπάω σε 2-3 κομμάτια), και μετά ξεκινάω και το λέω πάλι απέξω. Αν κάπου κολλήσω ή πω λάθος, γυρνάω αφού έχω βγάλει το κεφάλαιο και ξαναλέω εκείνο το κομμάτι.
3η φορά συνήθως στα περισσότερα κομμάτια δεν χρειάζεται ανάγνωση. Το λέω απέξω και κοιτάω σε ποιες λεπτομέρειες κόλλησα.

Προφανώς δεν έχει νόημα να το παπαγαλίσω. Αν κάποια από αυτές τις φορές διαπιστώσω ότι δεν καταλαβαίνω τι διαβάζω, σταματάω και το ψάχνω παραπάνω.

Παρα πολυ κατατοπιστικο το ποστ σου σε ευχαριστω και παλι!!!

Ενοειται εχεις δικιο για την παπαγαλια. Γενικα εγω προσωπικα δεν μπορω να μαθω τιποτα αμα δεν το κατανοησω (και δεν εχει και νοημα πανω απο ολα). Το προβλημα ειναι οτι πολλες φορες αυτο που διαβαζω δεν το κατανοω οποτε και μου κοβει καμποσο χρονο.

Κατι τελευταιο -και συγνωμη αν σε κουρασα- με τα post-it που λες πως ακριβως λειτουργεις; Τι σημειωνεις δλδ εκει; Μου φαινονται καπως μικρα και δεν ξερω τι μπορει να γραφει καποιος εκει αλλα ακουω οτι αρκετοι επιμελεις φοιτητες τα χρησιμοποιουν για διευκολυνση της μελετης τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Κατι τελευταιο -και συγνωμη αν σε κουρασα- με τα post-it που λες πως ακριβως λειτουργεις; Τι σημειωνεις δλδ εκει; Μου φαινονται καπως μικρα και δεν ξερω τι μπορει να γραφει καποιος εκει αλλα ακουω οτι αρκετοι επιμελεις φοιτητες τα χρησιμοποιουν για διευκολυνση της μελετης τους.

Ας πούμε ότι σε 3 σελίδες πρέπει να αναλυθούν οι πνευμονικές εκδηλώσεις της φυματίωσης και είναι καμιά 10αριά. Αν τις γράψω τις 10 σε ποστ-ιτ έτσι σαν τίτλους, όταν θα κάνω επανάληψη θα πέσει το μάτι εκεί και θα τα έχω κατηγοριοποιημένα. Γενικά λειτουργώ πολύ με τέτοια πινακάκια κλπ για να είναι πιο συγκεντρωτικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miss marple

Πολύ δραστήριο μέλος

Η miss marple αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 859 μηνύματα.
Ας πούμε ότι σε 3 σελίδες πρέπει να αναλυθούν οι πνευμονικές εκδηλώσεις της φυματίωσης και είναι καμιά 10αριά. Αν τις γράψω τις 10 σε ποστ-ιτ έτσι σαν τίτλους, όταν θα κάνω επανάληψη θα πέσει το μάτι εκεί και θα τα έχω κατηγοριοποιημένα. Γενικά λειτουργώ πολύ με τέτοια πινακάκια κλπ για να είναι πιο συγκεντρωτικά.

κι εμένα με βοηθάει αυτό, όπως επίσης και η υπογράμμιση των ορισμών και όσων πρέπει να μάθω απέξω.

όσον άφορα στην παπαγαλία, νομίζω υπάρχουν 2 είδη παπαγαλίας: το πρώτο είναι η παπαγαλία που κάνεις όταν μαθαίνεις κάτι απέξω, χωρίς να το καταλάβεις. Το δεύτερο είναι όταν αφού καταλάβεις κάτι, το μαθαίνεις απέξω, πχ ορισμούς, αίτια-αποτελέσματα κλπ...Στο δεύτερο είδος, επειδή υπάρχει ως προϋπόθεση η κατανόηση, μπορείς να αλλάξεις κάποια λέξη κλπ. Επίσης το 2ο είδος είναι ευκολότερο, αφού όταν έχεις καταλάβει κάτι δημιουργείς γέφυρες αιτίου-αιτιατού στο μυαλό σου και μπορείς να εκφράστεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lkjhgfdsa

Δραστήριο μέλος

Ο lkjhgfdsa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 736 μηνύματα.
Γεια παιδια!!
Ποσες σελιδες υλης βγαζετε σε μια ωρα και σε μια μερα γενικοτερα;
Ιδανικά γύρω στις 20 σελίδες/ώρα. Αν το κεφάλαιο είναι εύκολο μπορεί και 25-30. Αν είναι λίγο πιο παλούκι, κοντά στις 15. Δύσκολα να πέσει παρακάτω.
killer, σε περίπτωση που σε ενδιαφέρει να σου πω και εγώ συνοπτικά το πώς είναι οι ρυθμοί διαβάσματος μαθηματικού κειμένου.

Ιδανικά γύρω στις 5 σελίδες/ώρα. Αν το κεφάλαιο είναι εύκολο μπορεί και 1-2, γιατί αδυνατείς να πιστέψεις ότι θεωρείς κάτι από αυτά εύκολο. Αν είναι λίγο πιο παλούκι, κοντά στις 0.5. Μερικές φορές ξεχνάς και αυτά που ξέρεις οπότε μπορεί να πέσει και κάτω από 0.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top