Γιατί δεν τους αρέσουν τα μαθηματικά;

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,789 μηνύματα.
Ουφ ρε παιδί μου,πώς μπορούσες και διάβαζες Μαθηματικά Β Λυκείου τόσο μικρός και γω φέτος νομίζω ότι βλέπω κινέζικα;;:lol:

...και να φανταστείς ότι μέχρι και το 2003-2004 τα δίναμε πανελλήνιες στην Β' Λυκείου (Άλγεβρα και Ευκ.Γεωμετρία γενικής παιδείας)....:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dk13

Δραστήριο μέλος

Ο dk13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 508 μηνύματα.
εμενα δεν με τρελενουν κιολας αλλα μαρεσουν και λιγο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

indiespyllak

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Σπύλλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
...και να φανταστείς ότι μέχρι και το 2003-2004 τα δίναμε πανελλήνιες στην Β' Λυκείου (Άλγεβρα και Ευκ.Γεωμετρία γενικής παιδείας)....:D


Ειλικρινά όταν το σκέφτομαι αυτό,χαίρομαι που πάω Β λυκείου το 2009:D:D

άκου εκεί πανελλήνιες σε άλγεβρα και γεωμετρία..:'( jesus criest :'(

Πού θα πάει..Κάποτε θα τον πιάσω στα χέρια μου αυτόν τον κύριο Ευκλείδη και θα 'χουμε κακά ξεμπερδέματα...:P:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,789 μηνύματα.
Ειλικρινά όταν το σκέφτομαι αυτό,χαίρομαι που πάω Β λυκείου το 2009:D:D
άκου εκεί πανελλήνιες σε άλγεβρα και γεωμετρία..:'( jesus criest

Πασοκ, είχαμε μέχρι και το 2004...:D

δεν φταίει ο Ευκλείδης αλλά οι πρώην υπουργοί παραπαιδείας κ.Γ.Αρσένης και κ.Π.Ευθυμίου της κυβέρνησης Πασοκ (Σημίτη)...:D:lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

indiespyllak

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Σπύλλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Eντάξει αυτοί φταίνε για τη μέθοδο των Πανελληνίων στη Β Λυκείου..:D

Εμένα μου φταίει ο Ευκλείδης για τη Γεωμετρία του κτλ κτλ...:P

Αλλά βέβαια...Και εσύ τι σπουδάζεις...Σιγά μην δεν τον υπερασπιζόσουν τον άτιμο...:Pχαχαχα:P

(just πλακίζω :D)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killbill

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Ως μαθηματικός, θέλω να πω ότι τα μαθηματικά τρομάζουν και φοβίζουν αρκετούς από τους μαθητές διότι είναι γραμμένα σε μια γλώσσα δύσκολη και ακατανόητη για τους πιο πολλούς μαθητές.

Διάβασα πρόσφατα κάποια πολύ ενδιαφέροντα βιβλία γύρω από αυτό το θέμα. Θα σας αναφέρω δύο τίτλους που τα λένε όλα : 1)Μαθηματικά, ο αγαπημένος μου φόβος, 2)Εξηγώντας μαθηματικά στην κόρη μου!!
Ειδικά το 2ο ήταν όλα τα λεφτά!

Συμπέρασμα. Για να αγαπήσουν οι μαθητές τα μαθηματικά πρέπει να τους διδαχθούν τελείως εκλαικευμένα δηλαδή σε απλή γλώσσα. Έτσι έχω υιοθετήσει στην διδασκαλία μου τρόπους εξεφτελιστικούς για την επιστήμη των μαθηματικών αλλά που αποδίδουν στην κατανόησή τους από αυτή την μερίδα των μαθητών που τα αντιπαθούν.

Μιλάω για παράδειγμα στην γεωμετρία για γωνίες που φλερτάρουν με άλλες, γωνίες που ερωτεύονται μεταξύ τους και τέτοια!
Τον άγνωστο Χ τον λέω σαν κάποιος που έχασε τον δρόμο του και προσπαθεί να τον βρεί.
Η συνάρτηση ημ4χ θα ολοκληρώσει την κίνησή της πιο γρήγορα από την ημχ γιατί είναι σαν να έχουμε μια βάρκα όπου στην ημ4χ βάλαμε 4πλάσιους κωπήλάτες άρα θα πάει πιο γρήγορα κλπ κλπ.

Κάποια τα έχω βρει και σε βιβλία όπως πχ αυτό: για να εξηγήσω την επιμεριστική ιδιότητα στην πράξη α(β+γ) λέω το εξής: Η παρένθεση είναι ένα σπίτι όπου μέσα κατοικεί ο β με τον γ. Ο α είναι απέξω και χτυπάει την πόρτα. Η πόρτα (η παρένθεση δηλαδή ανοίγει, και φεύγει) οπότε ο α που είναι ευγενικός χαιρετάει τον β και μετά χαιρετάει και τον γ, άρα έχουμε αβ +αγ !!

Ίσως κάποια μέρα εκδώσω ένα βιβλίο με όλα αυτά τα κολπάκια γιατί έχουν αρχίσει και μαζεύονται πάρα πολλά, αλλά είναι θαυματουργά!!
Δεν περνάει μέρα που να μην επινοώ ιστορίες καθημερινης τρέλας για να εξηγήσω μαθηματικά. Η πείρα μου έχει δείξει ότι αυτός ο τρόπος δουλεύει, τουλάχιστον σπάει την αντιπάθεια και τα κάνει πιο φιλικά!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SICX

Διάσημο μέλος

Ο GEORGE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,257 μηνύματα.
θα συμφωνισω απολυτα αδερφη αλλα μονο κατι λειπει...πρεπει να τους πουν ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, οχι οτι ειναι η επιστημη των μεγεθων κ.τ.λ....υπαρει κατι πιο ουσιαστικο, πιο μαγικο σ¨αυτη την επιστημη και αυτο πρεπει να περαστει στους νεους και να καταλαβουν επιτελους οτι μαθηματικα ειναι ο ιδιος ο ανθρωπινος τροπος σκεψης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

roseberry

Διάσημο μέλος

Η roseberry αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,130 μηνύματα.
πιστευω οτι τα παιδια που δεν τους αρεσουν τα μαθηματικα ισως να φταει οτι δεν εχουν παρει τις σωστες βασεις απο την αρχη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Εύα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Εύα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Γιατί δεν τους αρέσουν;Και εγώ αυτό αναρωτιέμαι..Βασικά είναι θέμα προδιάθεσης και κλίσης που έχει ο καθένας προς κάποια μαθήματα έτσι καθορίζεται συνήθως αν θα του αρέσουν ή όχι!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SICX

Διάσημο μέλος

Ο GEORGE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,257 μηνύματα.
και ειναι και απλα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bloody Μaria^^

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Mαρία ρε αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 280 μηνύματα.
Συνηθως οι καθηγητες που σου τυχαινουν δεν ειναι πολυ καλοί.Ειναι εντελως καμμενοι.-..-:P [πφφ...στερεοτυπα..]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SICX

Διάσημο μέλος

Ο GEORGE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,257 μηνύματα.
πιστευω οτι τα παιδια που δεν τους αρεσουν τα μαθηματικα ισως να φταει οτι δεν εχουν παρει τις σωστες βασεις απο την αρχη.

δυστυχως...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bloody Μaria^^

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Mαρία ρε αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 280 μηνύματα.
Ε δεν ειναι και το ευκολοτερο μαθημα εδω που τα λεμε...Χρειαζεται και λιγο σκεψη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SICX

Διάσημο μέλος

Ο GEORGE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,257 μηνύματα.
Ε δεν ειναι και το ευκολοτερο μαθημα εδω που τα λεμε...Χρειαζεται και λιγο σκεψη...

Και τα αρχαια σκεψη θελουν και ολα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

riemann80

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 43 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Επανομή (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
κατ αρχην να πουμε οτι ειναι επισης πολλοι και οι μαθητες στους οποιους αρεσουν τα μαθηματικα.

το οτι σε πολλους δεν αρεσουν δεν ειναι μονο λογω της διδασκαλιας απο κακους καθηγητες.εγω απο οτι εχω καταλαβει ολο το προβλημα ξεκιναει απο το οτι η μαθηματικη αυστηροτητα ερχεται σε αντιθεση με το οτι σε ολες τις δραστηριοτητες μας ολα γινονται στο περιπου.

η καθαροτητα των μαθηματικων δημιουργει την αναγκη να φτασουμε το τελειο στην εκφραση,στη γραφη,και στη διδασκαλια τους.και επειδη το τελειο ειναι πολυ μακρια,λιγοι ειναι αυτοι που θα ξεκινησουν για να το πιασουν.εξ ου και η πληρης αδιαφορια για το μαθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SICX

Διάσημο μέλος

Ο GEORGE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,257 μηνύματα.
-Καλά , εγώ τα υπεραγαπάω !
Γι'αυτό και θέλω να συνεχίσω τις σπουδές μου πάνω σε αυτόν τον κλάδο επιστήμης !
-Εγώ πιστεύω ότι όλα πρέπει να γίνονται στην ώρα τους !
Τώρα αν κάποιος κάθετε να διαβάζει από 6η δημοτικού λογάριθμους και ολοκληρώματα , τι να πω !?
Νομίζω ότι είναι κακό !
-Ελπίζω καταρχάς οι λογάριθμοι και τα μαθηματικά της Γ' , να μου αρέσουν τόσο και πολύ περισσότερο απ'ότι τώρα !

Και εχω μια φιλη στο αριστοτελειο που σπουδαζει μαθηματικα και μου δανιζει βιβλια...εχω τελειωσει τον λογισμο 1 και τωρα διαβαζω διαφορικος και ολοκληρωματικος λογισμος :D
-----------------------------------------
και σε μενα αν και ημουν θεωρητικη:D ημουν απο τους ελαχιστους που εγραψαν 19 στη β λυκειου... λατρευα την αλγεβρα!!!
-----------------------------------------

ναι καλα...οχι οτι δεν το ξερες...:fss: δικαιολογιες..:P

Εγω εγραψα 20 περσυ...:fss:
-----------------------------------------
Γιατι δεν τους αρέσουν?Γιατί ο κάθε άνθρωπος εχει διαφορετικό γούστο,διαφορετικο μυαλό και διαφορετικές δεξιότητες...Εσένα πιθανά να μην σου αρέσουν τα αρχαία(όπως και εμενα:P),αλλά γιατί?Ίσως γιατί δεν είσαι καλός σε αυτό...Oύτε και εγώ...και συχαίνομαι και την έκθεση γιατι δεν μπορω να γράψω πάνω από μια-δυο παραγράφους...Ή επειδή δεν ικανοποιούν την περιεργειά μου....απόλυτα φυσιολογικά λοιπόν μπορεί κάποιος να μην ενδιαφέρεται για τα μαθηματικά...δεν εχουμε όλοι μαθηματικό μυαλό,(ούτε καν εγω,που του χρονου θα πάρω θετική κατεύθυνση δεν είμαι καλή στα μαθηματικά)....έτσι προτιμούν πράγματα που εγώ,εσύ,και ο καθένας που του αρέσουν τα μαθηματικά δεν τον καλύπτουν....Όπως εσύ απορέις λοιπόν γιατί δεν τους αρέσουν τα μαθηματικά,έτσι και αυτόι απορούν γιατί πρωτιμάς αυτό το δυσνόητο και εκνευριστικό μάθημα από την έκθεση π.χ.....είναι παράλογος ο συλλογισμός σου.....σαν να αναρωτιέσαι γιατί ένας φαν του χατζηγιάννη δεν ακούει black sabbath :P...

Αντιθετως θαυμαζω τις θεωρητικες επιστημες.
-----------------------------------------
Μμμ, μ αρεσε αυτο..
Λιγο ασχετο ισως, αλλα εχω ακουσει οτι και το συντακτικο των αρχαιων ελληνικων ειναι δομημενο με μαθηματικη λογικη.

Αφου ανθισαν σε μια εποχη οπου οι ανθρωποι ηταν τελειοι μαθηματικοι
-----------------------------------------
λυπάμαι που διαβάζω τέτοιες στεγανές απόψεις από νέους ανθρώπους :(


τα μαθηματικά είναι τρόπος σκέψης

Ακριβως!!! Αν δεν καλλιεργησουμε τον τροπο σκεψης μας τι κανουμε? Τα μαθημητικα θα σε διδαξουν πως να σκεφτεσαι προκειμενου να κατανοεις την αληθεια, δεν θα σου πουν την αληθεια.

Εγω τα εβλεπα σαν χομπι, οπως επαιζα μπασκετ κτλ ετσι διαβαζα και μαθς.
-----------------------------------------
ναι πιθανον να ειναι ετσι..απλα ειναι κ λιγο στον ανθρωπο..βασικα αυτοι που ασχολουνται με τα μαθηματικα ειναι οργανωμενοι κ βαζουν τα παντα με σειρα κλπ κ αυτο τους βοηθαει σε πολλα πραγματα(μας το ειπε μια καθηγητρια μας:))

Οι μεγαλυτεροι με μαθηματικη σκεψη αδιαφορουσαν για την ταξη, οργανωση κτλ (πχ αινσταιν)

Αν εισαι μαθηματικος στην ψυχη, κανονικος κατανοεις την ταξη που υπαρχει στο χαος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anthie95

Νεοφερμένος

Η Anthie95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Λοιπόν εγώ μπορώ να σας δώσω μια απάντηση ως μαθήτρια που δεν αντέχει καθόλου τα μαθηματικά. Κατ' αρχήν είναι δύσκολα !!! Και όχι επειδή το λέω εγώ αλλά επειδή έτσι είναι ! Τα μαθηματικά δεν μας αρέσουν γιατί πολύ απλά δεν τα καταλαβαίνουμε ! Όσο και να διαβάσω τους τύπους και τις ταυτότητες, όταν θα τα δω μπροστά μου σε μια άσκηση με μεταβλητές δεν μπορώ να τα χρησιμοποιήσω..! Δεν πάει το μυαλό μου στο σωστό και δεν μπορώ να βρω ποια μέθοδο πρέπει να χρησιμοποιήσω ! Ενώ στη θεωρία τα πάω καλά στην πράξη.... έχω σοβαρό πρόβλημα ! Δεν είναι ότι δεν διαβάζω ή ότι δεν προσπαθώ ή ότι γενικά είμαι αρνητική απλά το μυαλό μου δεν μπορεί να δουλέψει με την μέθοδο που απαιτούν τα μαθηματικά......!!! Πιο παλιά ήθελα να περάσω αρχιτεκτονική αλλά μόλις έκανα μαθηματικά γυμνασίου...... Φιλόλογος !!!!!!!!!!!!!!! Με τα 1000 !!!!!!!!!!!!!!!!! Λατρεύω τα Φιλολογικά μαθήματα και η σχολή σαν σχολή έχει πολλά να σου προσφέρει !!!!!

Ελπίζω να σου έλυσα την απορία γιατί ορισμένοι δεν αντέχουν τα μαθηματικά και μαζί τους και εγώ.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kate! =]

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η kate! =] αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 367 μηνύματα.
πιστευω 10000% οτι ειναι θεμα του καθηγητη αν θα σε κανει να αγαπησεις ενα μαθημα γιατι εγω μεχρι φετος απεχθανομουνα τα μαθηματικα και ελεγα οτι θα παω θεωριτικη αλλα η καθηγητρια μου μου εκανε το μαθημα της τοσο αρεστο και κατανοητο και γι αυτο ξεκινησαν να μου αρεσουν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

musicrain1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Φάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 218 μηνύματα.
Κατ' αρχάς δηλώνω και εγώ άσπονδος εχθρός των μαθηματικών. Ευτυχώς τώρα στο πανεπιστήμιο δεν θα τα ξαναβρώ μπροστά μου ποτέ (μα ποτέ) - τη δόση μου την πήρα με το παραπάνω στα δύο χρόνια της κατεύθυνσης (τεχνολογικής):)! Το πρόβλημά μου λοιπόν με αυτό το μισητό αντικείμενο (δεν αναφέρομαι στην αριθμητική αλλά στα μαθηματικά κατεύθυνσης) είναι ότι δεν κατάφερα να το συνδέσω με την πραγματικότητα και συνεπώς το θεωρούσα - και το θεωρώ - εντελώς άχρηστο ΓΙΑ ΜΕΝΑ. Εξηγούμαι: τις εξισώσεις της φυσικής μπορείς να τις δεις σε δράση γύρω σου (τις ταλαντώσεις σε μια κούνια, το στερεό σε μια μπάλα που κυλάει) και κάθε άσκηση της μπορείς να την φανταστείς και να την ζωγραφίσεις. Τελικά, μαθαίνεις πως λειτουργεί ο κόσμος γύρω σου. Τις ασκήσεις του προγραμματισμού μπορείς να τις περάσεις στον υπολογιστεί και να τις "τρέξεις" - έχεις ένα χειροπιαστό αποτέλεσμα. Τις ασκήσεις αρμονίας (στη μουσική) μπορείς να τις παίξεις στο πιάνο ή να τις τραγουδήσεις. Με λίγα όλα τα άλλα μαθήματα περιγράφουν ή καταλήγουν σε κάτι είτε χειροπιαστό είτε εύληπτο: λύνοντας μία άσκηση φυσικής θα βρείς τι θα γίνει αν συγκρουστούν δύο κουτιά, και αν πάρεις δύο κουτιά και τα βάλεις να συγκρουστούν θα δεις αυτό που περιέγραψες στο χαρτί στην πράξη. Παραγωγίζοντας μια εξίσωση τι καταφέρνεις; :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
musicrain1, η ταλάντωση που λες ότι βλέπεις στη φύση γνωρίζεις ότι είναι λύση μία διαφορικής εξίσωσης η οποία για να λυθεί χρειάζεται και μιγαδικούς (ακόμη και αν αυτή είναι μία α.α.τ. );;)
edit: Επίσης χρησιμοποιείς και λίγη γραμμική άλγεβρα τώρα που το θυμήθηκα...

Δεν φταίνε τα μαθηματικά αν δεν σας αρέσουν, φταίτε εσείς που δεν κάνατε ποτέ τον κόπο να τα καταλάβετε.
Το ίδιο ισχύει και για κάθε άλλο μάθημα.

edit: (λίγο άσχετο...)
https://www.youtube.com/watch?v=Oajm_P-X1b4&feature=related
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top