Γιατί δεν τους αρέσουν τα μαθηματικά;

Πατρεύς

Περιβόητο μέλος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 5,268 μηνύματα.
Ἂν καὶ γενικὰ δὲν ὑπῆρχε περίπτωση ποτὲ ἐγὼ νὰ «ἀγαπήσω» τὰ Μαθηματικὰ ἀφοῦ ἤμουν καθαρὰ τῶν θεωρητικῶν μαθημάτων, ἐν τούτοις ἔχω νὰ παρατηρήσω ὅτι τὸ συγκεκριμένο μάθημα εἶχε ταυτισθεῖ στοὺς περισσότερους ἀπὸ ἐμᾶς ὡς στριφνὸ καὶ αὐστηρὸ καὶ μὲ καθηγητὲς οἱ ὁποῖοι ἔμπαιναν μέσα στην τάξη τελείως βλοσυροὶ καὶ ἕτοιμοι νὰ ῥίξουν σφαλιάρες (κυριολεκτικὰ μιλῶ, εἶχαν πέσει πολλὲς σφαλιάρες στὰ Μαθηματικά, ἰδίως στὸ Γυμνάσιο...) σὲ ὅποιον δὲν ἤξερε τί εἶναι ἡ μεσοκάθετος ἢ ἔλυνε λάθος μία δευτεροβάθμια ἐξίσωση... Πάντως τὰ πήγαινα σχετικὰ καλὰ στὴ Γεωμετρία ἰδίως στὴν Α΄ Λυκείου ὅπου εἶχα καὶ πολὺ καλὸ βαθμό.

Δὲν μπορῶ νὰ πῶ πάντως ὅτι τὰ μισοῦσα· σὲ κάποιες περιπτώσεις μπορῶ νὰ πῶ ὅτι εὕρισκα καὶ ἐνδιαφέρον (κυρίως στὴ Γεωμετρία), ὅπως ἀντίστοιχα καὶ στὴ Φυσικὴ τὰ ψιλοκατάφερνα. Τὰ χειρότερά μου μαθήματα ἦταν ἡ Χημεία καὶ ἡ Βιολογία μὲ διαφορά. Αὐτὸ πάντως τὸ ὁποῖο δὲν μπορῶ νὰ καταλάβω εἶναι γιατί ἔπρεπε κι ἐμεῖς οἱ θεωρητικοὶ νὰ μαθαίνουμε αὐτὰ τὰ ἀπίστευτα πράγματα στὴν Ἄλγεβρα τῆς Β΄ Λυκείου. Θυμᾶμαι ὅτι προσπαθοῦσαν μὲ τὸ ζόρι σχεδὸν οἱ Μαθηματικοὶ νὰ μᾶς βάλουν στὸ κεφάλι τοὺς λογαρίθμους καὶ τὰ ln, ἀλλὰ εἰς μάτην. Ἀκόμα κι αὐτοὶ οἱ ὁποῖοι ἦταν ἀριστοῦχοι ἀπὸ τὴ θεωρητική, ἀμφιβάλλω ἂν σήμερα θυμοῦνται τίποτα ἀπὸ τὴν Ἄλγεβρα τῆς Β΄ Λυκείου. Εἴτε τὰ κάναμε εἴτε δὲν τὰ κάναμε, ἦταν μία ἀπὸ τὰ ἴδια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Greysanatomy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Greysanatomy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
Ἂν καὶ γενικὰ δὲν ὑπῆρχε περίπτωση ποτὲ ἐγὼ νὰ «ἀγαπήσω» τὰ Μαθηματικὰ ἀφοῦ ἤμουν καθαρὰ τῶν θεωρητικῶν μαθημάτων, ἐν τούτοις ἔχω νὰ παρατηρήσω ὅτι τὸ συγκεκριμένο μάθημα εἶχε ταυτισθεῖ στοὺς περισσότερους ἀπὸ ἐμᾶς ὡς στριφνὸ καὶ αὐστηρὸ καὶ μὲ καθηγητὲς οἱ ὁποῖοι ἔμπαιναν μέσα στην τάξη τελείως βλοσυροὶ καὶ ἕτοιμοι νὰ ῥίξουν σφαλιάρες (κυριολεκτικὰ μιλῶ, εἶχαν πέσει πολλὲς σφαλιάρες στὰ Μαθηματικά, ἰδίως στὸ Γυμνάσιο...) σὲ ὅποιον δὲν ἤξερε τί εἶναι ἡ μεσοκάθετος ἢ ἔλυνε λάθος μία δευτεροβάθμια ἐξίσωση... Πάντως τὰ πήγαινα σχετικὰ καλὰ στὴ Γεωμετρία ἰδίως στὴν Α΄ Λυκείου ὅπου εἶχα καὶ πολὺ καλὸ βαθμό.

Δὲν μπορῶ νὰ πῶ πάντως ὅτι τὰ μισοῦσα· σὲ κάποιες περιπτώσεις μπορῶ νὰ πῶ ὅτι εὕρισκα καὶ ἐνδιαφέρον (κυρίως στὴ Γεωμετρία), ὅπως ἀντίστοιχα καὶ στὴ Φυσικὴ τὰ ψιλοκατάφερνα. Τὰ χειρότερά μου μαθήματα ἦταν ἡ Χημεία καὶ ἡ Βιολογία μὲ διαφορά. Αὐτὸ πάντως τὸ ὁποῖο δὲν μπορῶ νὰ καταλάβω εἶναι γιατί ἔπρεπε κι ἐμεῖς οἱ θεωρητικοὶ νὰ μαθαίνουμε αὐτὰ τὰ ἀπίστευτα πράγματα στὴν Ἄλγεβρα τῆς Β΄ Λυκείου. Θυμᾶμαι ὅτι προσπαθοῦσαν μὲ τὸ ζόρι σχεδὸν οἱ Μαθηματικοὶ νὰ μᾶς βάλουν στὸ κεφάλι τοὺς λογαρίθμους καὶ τὰ ln, ἀλλὰ εἰς μάτην. Ἀκόμα κι αὐτοὶ οἱ ὁποῖοι ἦταν ἀριστοῦχοι ἀπὸ τὴ θεωρητική, ἀμφιβάλλω ἂν σήμερα θυμοῦνται τίποτα ἀπὸ τὴν Ἄλγεβρα τῆς Β΄ Λυκείου. Εἴτε τὰ κάναμε εἴτε δὲν τὰ κάναμε, ἦταν μία ἀπὸ τὰ ἴδια...
Τα μαθηματικά δεν είναι ξεροί αριθμοί κρύβεται ολόκληρη φιλοσοφία πίσω από αυτά.Τα μαθηματικά είναι ανθρώπινος τρόπος σκέψης.Όλες οι εναλλάκτικες ιδέες που σκέφτεσαι είναι μαθηματική σκέψη.Όταν δεν μπορείς να κάνεις κάτι όπως έχεις συνηθίσει και πρέπει να σκαρφιστείς κάτι άλλο, η μαθηματική σκέψη είναι αυτή που σε οδηγέι στην εύρεση ένος άλλου τρόπου.Μαθηματική σκέψη χρειάζεται στο συντακτικό και στην έκθεση.Τα ελεν και τα εκθετικά σαφώς δεν θα σου χρειαστούν αλλά υπάρχουν παιδιά στη τάξη μας που από θεωρητική πάνε για οικονομικά και τα ελεν είναι το 60% των ασκήσεων ορίων και παραγώγισης.Με σκοτώνεις που απεχθάνεσαι τη Βιολογία και τη Χημεία(Τα δύο μακράν αγαπημένα μου μαθήματα. Ίσως γιατί στοχεύω για ιατρική) Η Βιολογία μελετάει το θαύμα της ζωής.Μια απλή αλλάγη στις αζωτούχες βάσεις μπορεί να κάνει να ξεχωρίζεις από εμένα πχ Και η χημεία είναι η μελέτη των ίδιων των αζουτούχων βάσεων που συνθέτουν το Δεοξυριβονουκλεινικό όξυ και το ριβουνοκλεινικό οξυ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
έλα όμως ..που τα μαθηματικά πλέον χρησιμοποιούνται ερευνητικά και σε άλλους επιστημονικούς τομείς όπως βιολογία, χημεία, ιατρική..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Greysanatomy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Greysanatomy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
έλα όμως ..που τα μαθηματικά πλέον χρησιμοποιούνται ερευνητικά και σε άλλους επιστημονικούς τομείς όπως βιολογία, χημεία, ιατρική..

Στην έρευνα γιατί όσοι είναι γιατροί μόνο πρακτικά έχουν να κάνουν μαθηματικά από 3η Λυκείου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Αὐτὸ πάντως τὸ ὁποῖο δὲν μπορῶ νὰ καταλάβω εἶναι γιατί ἔπρεπε κι ἐμεῖς οἱ θεωρητικοὶ νὰ μαθαίνουμε αὐτὰ τὰ ἀπίστευτα πράγματα στὴν Ἄλγεβρα τῆς Β΄ Λυκείου. Θυμᾶμαι ὅτι προσπαθοῦσαν μὲ τὸ ζόρι σχεδὸν οἱ Μαθηματικοὶ νὰ μᾶς βάλουν στὸ κεφάλι τοὺς λογαρίθμους καὶ τὰ ln, ἀλλὰ εἰς μάτην. Ἀκόμα κι αὐτοὶ οἱ ὁποῖοι ἦταν ἀριστοῦχοι ἀπὸ τὴ θεωρητική, ἀμφιβάλλω ἂν σήμερα θυμοῦνται τίποτα ἀπὸ τὴν Ἄλγεβρα τῆς Β΄ Λυκείου. Εἴτε τὰ κάναμε εἴτε δὲν τὰ κάναμε, ἦταν μία ἀπὸ τὰ ἴδια...
Το ίδιο ακριβώς επιχείρημα χρησιμοποιούν κάποιοι για να μην διδάσκονται αρχαία στην Γενική Παιδεία της Β και Γ λυκείου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Το ίδιο ακριβώς επιχείρημα χρησιμοποιούν κάποιοι για να μην διδάσκονται αρχαία στην Γενική Παιδεία της Β και Γ λυκείου...

Ναι αλλα,εε,τα αρχαια ειναι αρχαια και εεε,επειδη ειναι η γλωσσα των προγονων μας εεε,ε,ε,ειναι αρχαια ελληνικα και και πρεπει να τα διδασκομαστε με το ζορι,επειδη ειναι η ανωτερη γλωσσα ε,ειναι αρχαια,τελος.ΟΥΓΚ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,405 μηνύματα.
Ίσως σε πολλούς δεν αρέσουν τα μαθηματικά γιατί οι καθηγητές δεν τους έχουν κάνει να τα αγαπησουν.
Πχ στην φιλοσοφικη έχει αρκετά μαθήματα παιδαγωγικών, μαθήματα διδακτικης στη δευτεροβάθμια εκπαιδευση.
Στο μαθηματικό πχ υπάρχουν τέτοια μαθήματα?
Μπορεί ο καθηγητής να έχει φοβερές γνώσεις, αλλά αν δε μπορεί να τις μεταδώσει, πως οι μαθητές θα αγαπήσουν ένα μάθημα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θεμιστοπόλος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θεμιστοπόλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,083 μηνύματα.
Πχ στην φιλοσοφικη έχει αρκετά μαθήματα παιδαγωγικών, μαθήματα διδακτικης στη δευτεροβάθμια εκπαιδευση.
Στο μαθηματικό πχ υπάρχουν τέτοια μαθήματα?
Πήγαινε σε ένα μάθημα στο Φ-Π στο ΑΠΘ, που θεωρείται κατ' εξοχήν τμήμα σχετικό με την παιδαγωγική, και θα καταλάβεις τί κάνουν κι αν τα μαθήματα αυτά επιφέρουν αποτελέσματα. Το μάθημά τους είναι πιο επιφανειακό ακόμη κι από το μάθημα στο Λύκειο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BILL4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο BILL4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 309 μηνύματα.
Πολλη ειρωνεια. Δεν περιμενα και κατι αλλο απο καποιον που γραφει ''εξω οι Ελληνες απο την Ελλαδα''... Ο αλλος απο πανω δε, μας διαφημιζει με φανατισμο τις κομματικες του προτιμησεις σε μια ιστοσελιδα που αφορα τη μαθητικη κοινοτητα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Πολλη ειρωνεια. Δεν περιμενα και κατι αλλο απο καποιον που γραφει ''εξω οι Ελληνες απο την Ελλαδα''... Ο αλλος απο πανω δε, μας διαφημιζει με φανατισμο τις κομματικες του προτιμησεις σε μια ιστοσελιδα που αφορα τη μαθητικη κοινοτητα...
Δεν μπορώ να έχω άλλο avatar σε κάθε section του forum (όχι ότι αν μπορούσα, θα το έκανα).
Δεν ξέρω αν το έχεις υπόψη σου, αλλά υπάρχουν και αυτά: https://www.e-steki.gr/, https://mycat.e-steki.gr/, https://cnf.e-steki.gr/forumdisplay.php?f=85, στα οποία έχεις κοινό λογαριασμό με το ischool και καμία σχέση δεν έχουν με μαθητική κοινότητα.

ΥΓ: Τον φανατισμό θα ήθελα να ήξερα που στο καλό τον είδες από το avatar...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BILL4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο BILL4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 309 μηνύματα.
Δε βρισκω το λογο να εχεις τετοιο avatar και μαλιστα να προβαλλεις ανοιχτα την ιδεολογια μιας ακραιας πολιτικης παραταξης σε ενα site με θεματολογια που καμια σχεση δεν εχει με κομματα και μαλιστα ενω δεν εχω δει καποιον αλλον εδω με avatar πολιτικου περιεχομενου.:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,405 μηνύματα.
Θεμι δεν είναι μόνο το φπ. Και στη φιλολογια και στο ιστορικο εχει αρκετα μαθηματα παιδαγωγικών. Το αν γινεται καλό μαθημα δε γνωρίζω, αλλά σίγουρα κάτι θα μάθεις κ απ αυτα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Δε βρισκω το λογο να εχεις τετοιο avatar και μαλιστα να προβαλλεις ανοιχτα την ιδεολογια μιας ακραιας πολιτικης παραταξης σε ενα site με θεματολογια που καμια σχεση δεν εχει με κομματα και μαλιστα ενω δεν εχω δει καποιον αλλον εδω με avatar πολιτικου περιεχομενου.:/:
Στο στεκι, δίπλα, υπάρχει πληθώρα θεμάτων για κόμματα και πολιτική.

Για τον χαρακτηρισμό «ακραία», θα σου πω μόνο το εξής. Ακραίες είναι οι κυβερνήσεις που έχουμε τα τελευταία χρόνια. Να πας να «βάλεις χέρι» στους γονείς σου που τους ψήφισαν.

Εν τέλει βάλε και εσύ μία ακραία εικόνα αβαταρ να το εξισορροπήσεις. Βάλε τον Βενιζέλο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πατρεύς

Περιβόητο μέλος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 5,268 μηνύματα.
Τα μαθηματικά δεν είναι ξεροί αριθμοί κρύβεται ολόκληρη φιλοσοφία πίσω από αυτά.Τα μαθηματικά είναι ανθρώπινος τρόπος σκέψης.Όλες οι εναλλάκτικες ιδέες που σκέφτεσαι είναι μαθηματική σκέψη.Όταν δεν μπορείς να κάνεις κάτι όπως έχεις συνηθίσει και πρέπει να σκαρφιστείς κάτι άλλο, η μαθηματική σκέψη είναι αυτή που σε οδηγέι στην εύρεση ένος άλλου τρόπου.Μαθηματική σκέψη χρειάζεται στο συντακτικό και στην έκθεση.Τα ελεν και τα εκθετικά σαφώς δεν θα σου χρειαστούν αλλά υπάρχουν παιδιά στη τάξη μας που από θεωρητική πάνε για οικονομικά και τα ελεν είναι το 60% των ασκήσεων ορίων και παραγώγισης.Με σκοτώνεις που απεχθάνεσαι τη Βιολογία και τη Χημεία(Τα δύο μακράν αγαπημένα μου μαθήματα. Ίσως γιατί στοχεύω για ιατρική) Η Βιολογία μελετάει το θαύμα της ζωής.Μια απλή αλλάγη στις αζωτούχες βάσεις μπορεί να κάνει να ξεχωρίζεις από εμένα πχ Και η χημεία είναι η μελέτη των ίδιων των αζουτούχων βάσεων που συνθέτουν το Δεοξυριβονουκλεινικό όξυ και το ριβουνοκλεινικό οξυ

Κατ' ἀρχήν, νὰ πῶ ὅτι δὲ μηδένισα καμμία ἀπὸ αὐτὲς τὶς ἐπιστῆμες, ἀλλὰ ἁπλῶς εῖπα γιατί ἐμένα δὲ μοῦ ἄρεσαν αὐτὰ τὰ μαθήματα στὸ Λύκειο. Πιστεύω πάντως ὅτι Χημεῖα χωρὶς ἐργαστήριο (λόγῳ ἔλλειψης ὑποδομῶν οὔτε μία φορὰ δὲν εἴχαμε κάνει κάποιο χημικὸ πείραμα) εἶναι σὰν παστίτσιο χωρὶς κιμᾶ. Ὁμολογῶ ὅτι τὸ πρόβλημά μου εἶναι ὅτι ἔχω ἀναφυλαξία ὅταν ἐμφανίζωνται πολλοὶ τύποι καὶ γίνονται τελείως ἀφῃρημένα τὰ πράγματα.

(Πάντως Βιολογία στὶς πανελλήνιες ἔγραψα 19,2 ὄχι βέβαια γιατὶ ἔγινα ξαφνικὰ ἐξπέρ, ἀλλὰ ἐπειδὴ παπαγάλισα ὅλο τὸ βιβλίο καὶ τελικὰ τὰ θέματα ἦταν αὐτούσια παπαγαλία. Σχετικὰ μὲ τὴ Βιολογία πάλι, θυμᾶμαι ὅτι στὴ Β΄ Λυκείου ἦταν ἀπίστευτα θεωρητικὴ καὶ δὲ θυμᾶμαι τίποτα σὲ ἀντίθεση μὲ τὴ Βιολογία τῆς Γ΄ Λυκείου ἡ ὁποία εἶχε πράγματα τὰ ὁποῖα ἀφοροῦσαν στὴ ζωὴ ὅλων καὶ σαφῶς παρακολουθεῖτο πιὸ εὔκολα κι ἀπὸ ἐμᾶς τοῦς θεωρητικούς.)
Το ίδιο ακριβώς επιχείρημα χρησιμοποιούν κάποιοι για να μην διδάσκονται αρχαία στην Γενική Παιδεία της Β και Γ λυκείου...

Κοῖτα, ἐγὼ δὲν εἶπα νὰ μὴ διδασκώμαστε Μαθηματικά· εἶπα ἁπλῶς ὅτι θὰ μποροῦσαν νὰ εἶναι λίγο πιὸ προσγειωμένοι στὴν ὕλη τῆς Ἄλγεβρας καὶ νὰ μὴν εἶναι τόσο μαξιμαλιστές καὶ νὰ θέλουν ντὲ καὶ καλὰ νὰ μᾶς βάλουν τόσες πολλὲς πληροφορίες στὸ κεφάλι. Οἱ θετικοὶ/τεχνολογικοὶ ἄλλωστε διδάσκονται πολὺ ἁπλοποιημένα τὰ Ἀρχαῖα στὴ Β΄/Γ΄ Λυκείου. Ἀπὸ Συντακτικὸ καὶ Γραμματικὴ ζητοῦνται λίγα πράγματα καὶ ἂν παπαγαλίσουν τὴ μετάφραση καὶ μερικὰ νοηματικά, μποροῦν νὰ γράψουν ἕναν καλὸ βαθμό.

Θυμᾶμαι πάντως, γιὰ νὰ μὴν εἶμαι ἄδικός, ὅτι τὰ Μαθηματικὰ τῆς Γ΄ Λυκείου ἦταν πολὺ πιὸ ἀνθρώπινα καὶ κυρίως εἶχαν μικρότερη ὕλη ἡ ὁποία ἔβγαινε πιὸ ἄνετα. Τὸ γεγονὸς δὲ ὅτι ἦταν στατιστικὴ/πιθανότητες τὰ ἔκανε πιὸ ἐνδιαφέροντα καὶ γιὰ ἐμᾶς ἀφοῦ μπορούσαμε νὰ παρακολουθήσουμε χωρὶς νὰ εἴμαστε σὰν νὰ πέσαμε ἀπὸ τὸν Ἄρη...

Ἐπίσης νὰ προσθέσω ὅτι καὶ στὰ Ἀρχαῖα τῆς θεωρητικῆς κατεύθυνσης στὴ Β΄ Λυκείου ἦταν τραγικὰ μεγάλη ἡ ὕλη ἀφοῦ κάναμε καὶ τοὺς τρεῖς μεγάλους Ἀττικοὺς ῥήτορες (Λυσία, Δημοσθένη, Ἰσοκράτη) καὶ στὸ τέλος ἔπρεπε ντὲ καὶ καλὰ νὰ κάνουμε καὶ λυρικὴ ποίηση καὶ τὴ διδασκόμασταν πολὺ βιαστικά καὶ ἀπὸ ἕνα χάλια βιβλίο καὶ παρακαλούσαμε νὰ μὴν πέσῃ στὶς ἐξετάσεις. Θὰ μποροῦσαν νὰ διδάσκουν ἕναν λόγο καὶ καλὰ ἄντὶ τρεῖς καὶ ἅρπα-κόλλα ὅπως τὸ κάναμε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Alejandro Papas

Περιβόητο μέλος

Ο Alive in Illusion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 4,300 μηνύματα.
Ίσως σε πολλούς δεν αρέσουν τα μαθηματικά γιατί οι καθηγητές δεν τους έχουν κάνει να τα αγαπησουν.
Πχ στην φιλοσοφικη έχει αρκετά μαθήματα παιδαγωγικών, μαθήματα διδακτικης στη δευτεροβάθμια εκπαιδευση.
Στο μαθηματικό πχ υπάρχουν τέτοια μαθήματα?
Μπορεί ο καθηγητής να έχει φοβερές γνώσεις, αλλά αν δε μπορεί να τις μεταδώσει, πως οι μαθητές θα αγαπήσουν ένα μάθημα?

βαση νομοθεσιας κανονικα πρεπει να υπαρχει τουλαχιστον ενα εξαμηνο αν δεν κανω λαθος σε καθε σχολη που να ασχολειται με την παιδαγωγικη επιστημη. βεβαια πουθενα δεν το τηρουν αυτο. στην σχολη μου πχ εχουμε 2 μαθηματα επιλογης ενα στο 5ο και ενα στο 8ο εξαμηνο τα οποια εχουν σαν θεμα τους την διδακτικη και παιδαγωγικη θεωρια.

επιπλεον το οτι καποιος εχει κανει παιδαγωγικη δεν παει να πει πως ειναι και καλος. δες πχ πολλους φιλολογους ή δασκαλους που ειναι για τα μπαζα ή πολλους βιολογους-μαθηματικους που ειναι παρα πολυ καλοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,405 μηνύματα.
βαση νομοθεσιας κανονικα πρεπει να υπαρχει τουλαχιστον ενα εξαμηνο αν δεν κανω λαθος σε καθε σχολη που να ασχολειται με την παιδαγωγικη επιστημη. βεβαια πουθενα δεν το τηρουν αυτο. στην σχολη μου πχ εχουμε 2 μαθηματα επιλογης ενα στο 5ο και ενα στο 8ο εξαμηνο τα οποια εχουν σαν θεμα τους την διδακτικη και παιδαγωγικη θεωρια.

επιπλεον το οτι καποιος εχει κανει παιδαγωγικη δεν παει να πει πως ειναι και καλος. δες πχ πολλους φιλολογους ή δασκαλους που ειναι για τα μπαζα ή πολλους βιολογους-μαθηματικους που ειναι παρα πολυ καλοι.

Σίγουρα η σχολή δε σε κάνει επικοινωνιακό και δε σου μαθαίνει πως να φέρεσαι στα παιδιά, αλλά πιστεύω πως μπορείς να μάθεις έστω και κάτι απ' αυτά τα μαθήματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Η παιδαγωγική κατ' εμέ μαθαίνεται στην πράξη και όχι μέσα από βιβλία. Τα βιβλία ίσως σου μάθουν κάποια πράγματα σε θεωρητική βάση αλλά η πρακτική είναι το Α και το Ω για την μεταδοτικότητα, η οποία είναι έμφυτη και καλλιεργείται. Δείτε όσους έχουν σπουδάσει αντικείμενα συναφή με την παιδαγωγική. Ελάχιστοι εξ' αυτών συνδυάζουν την θεωρία με το ..έμφυτο ταλέντο. Γι' αυτό πιστεύω ότι περισσότερο χρήσιμο είναι ένα-δυο εξάμηνα πρακτική σε δημόσια σχολεία από την ύπαρξη σχετικών τομέων μέσα στο Τμήμα που διδάσκουν την...διδακτική στον κιμωλιοπίνακα και στην εξεταστική γίνεται της μουρλής από την αντιγραφή και το σκονάκι! Μην παραβλέπουμε την Ελληνική πραγματικότητα. Δεν υπάρχει θέληση και στόχος, chaos. Τα μαθήματα αυτά ίσως ήταν πραγματικά χρήσιμα, εφόσον διδάσκονταν με τελείως διαφορετική φιλοσοφία και μέθοδο. Μην παραβλέπουμε ότι ακόμη και αρκετοί καθηγητές Πανεπιστημίου με Ph.D σε διδακτικές, με αρκετές δημοσιεύσεις κλπ, δεν έχουν καθόλου επικοινωνιακά χαρίσματα μέσα στο αμφιθέατρο. Ελάχιστοι διαθέτουν τα πτυχία και φυσικά το ταλέντο και το αποτέλεσμα είναι υπέροχο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alejandro Papas

Περιβόητο μέλος

Ο Alive in Illusion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 4,300 μηνύματα.
Σίγουρα η σχολή δε σε κάνει επικοινωνιακό και δε σου μαθαίνει πως να φέρεσαι στα παιδιά, αλλά πιστεύω πως μπορείς να μάθεις έστω και κάτι απ' αυτά τα μαθήματα

μην το λες!

το οτι θα κανεις παιδαγωγικα δεν παει να πει οτι θα τα εφαρμοσεις κιολας. σιγουρα αν κανεις καποια μαθηματα και εχεις ορεξη μπορεις να μαθεις. το θεμα ομως ειναι πως πολλοι το βλεπουν σαν αγγαρεια οποτε απλα περνανε το μαθημα χωρις να κοιταν την ουσια αυτης της θαυμασιας επιστημης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Κοῖτα, ἐγὼ δὲν εἶπα νὰ μὴ διδασκώμαστε Μαθηματικά· εἶπα ἁπλῶς ὅτι θὰ μποροῦσαν νὰ εἶναι λίγο πιὸ προσγειωμένοι στὴν ὕλη τῆς Ἄλγεβρας καὶ νὰ μὴν εἶναι τόσο μαξιμαλιστές καὶ νὰ θέλουν ντὲ καὶ καλὰ νὰ μᾶς βάλουν τόσες πολλὲς πληροφορίες στὸ κεφάλι. Οἱ θετικοὶ/τεχνολογικοὶ ἄλλωστε διδάσκονται πολὺ ἁπλοποιημένα τὰ Ἀρχαῖα στὴ Β΄/Γ΄ Λυκείου. Ἀπὸ Συντακτικὸ καὶ Γραμματικὴ ζητοῦνται λίγα πράγματα καὶ ἂν παπαγαλίσουν τὴ μετάφραση καὶ μερικὰ νοηματικά, μποροῦν νὰ γράψουν ἕναν καλὸ βαθμό.
Για σκέψου ένα εναλλακτικό σενάριο.
Θα μπορούσαμε να βάλουμε πολύ περισσότερα μαθηματικά από το δημοτικό, έτσι ώστε μετά στο λύκειο η άλγεβρα να σας φαίνεται παιχνιδάκι.
Σου θυμίζει κάτι;
Έτσι είναι Πατρέα, γιατί οι αρχαίοι Έλληνες, δεν ήταν μιλούσαν μόνο αρχαία για την καύλα τους, ήταν εργαλείο συνεννόησης για αυτούς για να ασχοληθούν με μαθηματικά, φυσική, φιλοσοφία και άλλα. Ίππαρχος, Αρχιμήδης, Αρίσταρχος, Θαλής, Ήρων, Δημόκριτος, Πυθαγόρας και τόσοι ακόμα... Δεν πρέπει να τους τιμήσεις, μελετώντας και τα μαθηματικά τους, εκτός από τη γλώσσα τους;
Η παιδαγωγική κατ' εμέ μαθαίνεται στην πράξη και όχι μέσα από βιβλία.
Η Παιδαγωγική-Εκπαίδευση είναι επιστήμη και αυτή. Άσχετα που στην Ελλάδα την θεωρούν πολλοί του κώλου.
Αυτή μελετά τους τρόπους που η μάθηση γίνεται ευκολότερη/αποδοτικότερη σε παιδιά, αλλά και σε μεγαλύτερες ηλικίες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πατρεύς

Περιβόητο μέλος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 5,268 μηνύματα.
Για σκέψου ένα εναλλακτικό σενάριο.
Θα μπορούσαμε να βάλουμε πολύ περισσότερα μαθηματικά από το δημοτικό, έτσι ώστε μετά στο λύκειο η άλγεβρα να σας φαίνεται παιχνιδάκι.
Σου θυμίζει κάτι;
Έτσι είναι Πατρέα, γιατί οι αρχαίοι Έλληνες, δεν ήταν μιλούσαν μόνο αρχαία για την καύλα τους, ήταν εργαλείο συνεννόησης για αυτούς για να ασχοληθούν με μαθηματικά, φυσική, φιλοσοφία και άλλα. Ίππαρχος, Αρχιμήδης, Αρίσταρχος, Θαλής, Ήρων, Δημόκριτος, Πυθαγόρας και τόσοι ακόμα... Δεν πρέπει να τους τιμήσεις, μελετώντας και τα μαθηματικά τους, εκτός από τη γλώσσα τους;

Δὲν ἰσχύει αὐτὸ τὸ ὁποῖο λὲς γιατὶ τὰ τελευταῖα δέκα χρόνια ὑπάρχει ἡ τάση στὰ Μαθηματικὰ ἡ ὕλη νὰ γίνεται ὅλο καὶ πιὸ προχωρημένη σὲ μικρότερες τάξεις. Πάντως ἐπιμένω ὅτι ἡ ὕλη τῆς Ἄλγεβρας τῆς Β΄ Λυκείου εἶναι ἀδικαιολόγητα μεγάλη καὶ δύσκολη γιὰ αὐτοὺς οἱ ὁποῖοι δὲν εἶναι θετικὴ/τεχνολογικὴ κατεύθυνση.

Τώρα γιὰ τὰ ὑπόλοιπα, δὲν εἶναι πολλὰ νὰ σχολιάσῃ κανείς. Προφανῶς καὶ πρέπει νὰ μελετοῦμε καὶ τὴν ἐπιστήμη τῶν ἀρχαίων ἡ ὁποία εἶναι ἐπίσης μία σημαντικὴ παγκόσμια κληρονομιά. Αὐτὸ ὅμως δὲν ἔχει νὰ κάνῃ μὲ τὸ πολὺ συγκεκριμένο θέμα τῆς ὕλης τῆς Ἄλγεβρας τῆς Β΄ Λυκείου ποὺ οὐσιαστικὰ βρίσκεται ἡ ἔνσταση ἡ δική μου. Ἐνημερωτικὰ πάντως, κατέβασα καὶ τὸ geogebra καὶ προσπαθῶ νὰ πειραματισθῶ μὲ συναρτήσεις κλπ ποὺ ἦταν τὸ κομμάτι τὸ ὁποῖο μοῦ ἄρεσε θὰ ἔλεγα ἀρκετὰ στὰ Μαθηματικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top