Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος


Μέχρι φέτος, όλα ανεξαιρέτως τα διαγωνίσματα στο σχολείο μου προειδοποιούνταν.. Φέτος, λοιπόν, αφότου ήρθε μία νέα καθηγήτρια Αγγλικών, τα πράγματα άλλαξαν.. Μας έβαλε απροειδοποίητο διαγώνισμα υποστηρίζοντας πως είναι απολύτως νόμιμο και, σαν να μην έφτανε αυτό, τώρα, δεν είναι λίγοι οι καθηγητές που κάνουν λόγο για απροειδοποίητα διαγωνίσματα (στο μάθημα της ημέρας, ειδάλλως, απ'ότι διάβασα είναι παράνομο) από δω και περα.. Πείτε την άποψή σας όσον αφορά το όλο θέμα και αναφέρατε την κατάσταση που επικρατεί στο δικό σας σχολείο..
Σωστοτατο!!!!! Βασικα αν εισαι διαβασμενη καθε μερα ενα απλο τεστ τι ειναι για εσενα; εμεις γραφαμε συνεχεια στα Μαθηματικα, Αρχαια και Γερμανικα!!! Μονο καλο μπορει να σου κανει! τωρα αν καθε μερα πας ''τουριστας'' τι να σε πω.... Κακο του κεφαλιου σου!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος


Είναι σωστό, γιατί συνηθίζει τον μαθητή να έρχεται πάντα διαβασμένος στο σχολείο, κι επομένως καλά προετοιμασμένος ώστε να αντεπεξέλθει στο διαγώνισμα.
Είναι λάθος, όμως, από την άλλη πλευρά, γιατί το διαγώνισμα δεν έχει το βαθμό ως αυτοσκοπό, αλλά το διάβασμα και να γίνει καλύτερος ο μαθητής μέσα από αυτό. Οπότε, αν ο μαθητής τύχει να είναι αδιάβαστος σε ένα απροειδοποίητο διαγώνισμα, τότε δε νομίζω ότι θα κερδίσει κάτι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
elli-anna
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
catherine1994
Πολύ δραστήριο μέλος


Αν και τυνχανω μαθητρια και τα απαιχθανωμαι εχουν καποια λογικη.Για παραδειγμα καποιος κακος μαθητης(π.χ.στη βιολογια)διαβαζει ΜΟΝΟ για δυο μερες και παει και γραφει ενα 19,ενω ολη την υπολοιπη χρονια δεν ανοιγει βιβλιο,ενω ενας αλλος μαθητης,ο οποιος καταβαλει ολη τη χρονια μεγιστη προσπαθεια και γραφει και αυτος 19 δεν ειναι δικαιο.ενω με τα τεστ ο καθηγητης ελγχει αν ειισαι ολη τη χρονια διαβασμενος και ελαχιστοποιουνται τα περιστατικα που αδικουνται οι μαθητες.
Και ποιο το προβλημα; Αν μπορει να βγαλει την υλη ενος τετραμηνου σε 2 μερες ,μαγκια του

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ρόζα Νέρα Flamingo
Δραστήριο μέλος


Δηλαδη τι νοημα εχει να βαλει ενας καθηγητης ενα αιφνιδιαστικο διαγωνισμα στους μαθητες? Μηπως για να δει ταχα μου τι ξερουν ? και αυτος ειναι ο καλυτερος τροπος για να το διαπιστωσει ?
Υποστηριζοντας ενα συστημα που βασιζεται σε εξετασεις και διαγωνισματα απο τα οποια ο μαθητης το μονο που παιρνει ειναι αγχος?
Για καθηγητες που ενδιαφερονται πραγματικα να διδαξουν υπαρχουν χιλιαδες αλλλοι δημιουργικοι τροποι για να κανουν το μαθημα τους και να δωσουν οντως κατι αξιολογο στους μαθητες τους χωρις την τρομοκρατια των διαγωνισματων και των εξετασεων .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος


Βασικα το θεωρω απλα απαραδεκτο , οπως το ιδιο απαραδεκτο θεωρω το βαθμολογικο συστημα γενικοτερα καθως και τον υποτιθεμενο τροπο αξιολογησης .
Δηλαδη τι νοημα εχει να βαλει ενας καθηγητης ενα αιφνιδιαστικο διαγωνισμα στους μαθητες? Μηπως για να δει ταχα μου τι ξερουν ? και αυτος ειναι ο καλυτερος τροπος για να το διαπιστωσει ?
Υποστηριζοντας ενα συστημα που βασιζεται σε εξετασεις και διαγωνισματα απο τα οποια ο μαθητης το μονο που παιρνει ειναι αγχος?
Για καθηγητες που ενδιαφερονται πραγματικα να διδαξουν υπαρχουν χιλιαδες αλλλοι δημιουργικοι τροποι για να κανουν το μαθημα τους και να δωσουν οντως κατι αξιολογο στους μαθητες τους χωρις την τρομοκρατια των διαγωνισματων και των εξετασεων .
Καπως πρεπει να κρινουνε και αυτοι...τα προφορικα τα βγαζουμε υποκειμενικα και με ανακριβειες,τα γραπτα λεμε οτι δεν μπορουν παλι να κρινουν εναν μαθητη.Ε απο καπου πρεπει να μας κρινουνε.
Αφου μιλαμε ομως για το παρον εκπαιδευτικο και βαθμολογικο συστημα,και οχι για το πως θα ηθελε ο καθενας να ειναι,ανεφερα παραπανω οτι τα αιφνιδιαστικα διαγωνισματα εχουν το θετικο του οτι πιανεται ο παπαγαλος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος


Συμφωνω! Εχουμε ( ειχαμε) εναν τετοιο στην ταξη και οταν επεφτε τεστ τσουπ κατω βαση!Καπως πρεπει να κρινουνε και αυτοι...τα προφορικα τα βγαζουμε υποκειμενικα και με ανακριβειες,τα γραπτα λεμε οτι δεν μπορουν παλι να κρινουν εναν μαθητη.Ε απο καπου πρεπει να μας κρινουνε.
Αφου μιλαμε ομως για το παρον εκπαιδευτικο και βαθμολογικο συστημα,και οχι για το πως θα ηθελε ο καθενας να ειναι,ανεφερα παραπανω οτι τα αιφνιδιαστικα διαγωνισματα εχουν το θετικο του οτι πιανεται ο παπαγαλος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 018946
Επισκέπτης


Συμφωνω! Εχουμε ( ειχαμε) εναν τετοιο στην ταξη και οταν επεφτε τεστ τσουπ κατω βαση!
Και εσυ να φανταστω μια ικανοποιηση ε ;

Αυτο παλι δεν μπορω να το καταλαβω πως σε τοσο μικρες ηλικιες βλεπετε κατι τοσο ανταγωνιστικα , τοσο βαθμοθηρικα .
Πιστευεις ( και οχι μονο εσυ , θελω να θιξω κατι πιο γενικο ) οτι πατωντας επι πτωματων θα ανελιχθεις και θα βελτιωθεις προσωπικα ανταυτου αναλωνεσαι σε προσωπικες βεντετες χανοντας τον απωτερο σκοπο που ειναι η γνωση και η κατακτηση της .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ξαροπ
Πολύ δραστήριο μέλος


Και ποιο το προβλημα; Αν μπορει να βγαλει την υλη ενος τετραμηνου σε 2 μερες ,μαγκια του![]()
Ο καθηγητής δε βαθμολογεί σύμφωνα με το πόσο γαμάτο μυαλό έχεις και με το διάστημα στο οποίο μπορεί αυτό να συλλάβει έναν όγκο πληροφοριών. Στα σχολεία δεν έχει ακόμα μπει η λογική μερικών πανεπιστημίων του "διάβασε αυτό και αυτό το βιβλίο και έλα να γράψεις σε κανά 6μηνο". Ο καθηγητής βαθμολογεί σύμφωνα με τη προσοχή και τη συνέπεια των μαθητών σε κάθε μάθημα, καθώς και με τις αποδόσεις τους στις διάφορες γραπτές / προφορικές δοκιμασίες που (υποτίθεται ότι) είναι προϊόντα της προσοχής / συνέπειας στο μάθημα. Αν ένας μαθητής είναι ασυνεπής στις υποχρεώσεις του, αδιαφορεί για το μάθημα και έχει τη δυνατότητα να γράψει 19, ίδιο βαθμό δηλαδή με έναν άλλο μαθητή που εργάζεται τακτικά, προσέχει και ενδιαφέρεται για το μάθημα, τότε δεν πρέπει να βαθμολογηθεί ισάξια με τον δεύτερο μαθητή (κάτι που γίνεται πιο πιθανό με την ύπαρξη μόνο ενός γνωστού ωριαίου διαγωνίσματος).
Οπότε ναι, μαγκιά του, αλλά μετά να μην έρθει κλαψουρίζοντας "πω πω μου έβαλε 15 ενώ του έγραψα 19".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κοκο98
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tweetyslvstr
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gavroulis
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελική!!!
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alejandro che 7
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος


Α, ξέχασα, δηλαδή θέλω να πω πως δεν με νοιάζει αν βάζουν ή όχι απροειδοποίητα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος


Στο λύκειο, από την άλλη, οι ημερομηνίες των διαγωνισμάτων ανακοινώνονται στους μαθητές, ώστε να έχουν υπ' όψιν τους ότι θα εξεταστουν στη διδαχθείσα ύλη που ορίζει ο καθηγητής.
Ο καθηγητής, αν το επιλέξει, μπορεί να εξετάσει με τεστ στο μάθημα της ημέρας, χωρίς προειδοποίηση εκ των προτέρων.
Πέρα από αυτά, εγώ πιστεύω ότι τα απροειδοποίητα τεστ χρειάζονται, γενικά. Βοηθούν το μαθητή να μην επαναπαύεται και να προσπαθεί για την καλύτερη δυνατή επίδοσή του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος


Γενικά, οι γραπτές εξετάσεις δεν έχουν νόημα αφού σε πολλές περιπτώσεις ο τελικός βαθμός μπαίνει με συμπάθειες και οι γραπτοί βαθμοί με σκονάκια κι αντιγραφές. Γενικά, οι βαθμοί είναι ανούσιοι.
Α, ξέχασα, δηλαδή θέλω να πω πως δεν με νοιάζει αν βάζουν ή όχι απροειδοποίητα
Ρε στις εξετάσεις όλοι πέφτουν με τα μούτρα στο διάβασμα! Και περιμένουν μεσα σε 1-2 το πολύ 3 μέρες να καλύψουν τα κενά όλης της χρονιάς! Διαβάζουν για τις εξετάσεις ΜΟΝΟ με αποτέλεσμα να τα ξεχάσουν ολα σε κλάσματα δευτερολέπτου!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.