[Γενικό] Απροειδοποίητα διαγωνίσματα: Σωστό ή λάθος;

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Μέχρι φέτος, όλα ανεξαιρέτως τα διαγωνίσματα στο σχολείο μου προειδοποιούνταν.. Φέτος, λοιπόν, αφότου ήρθε μία νέα καθηγήτρια Αγγλικών, τα πράγματα άλλαξαν.. Μας έβαλε απροειδοποίητο διαγώνισμα υποστηρίζοντας πως είναι απολύτως νόμιμο και, σαν να μην έφτανε αυτό, τώρα, δεν είναι λίγοι οι καθηγητές που κάνουν λόγο για απροειδοποίητα διαγωνίσματα (στο μάθημα της ημέρας, ειδάλλως, απ'ότι διάβασα είναι παράνομο) από δω και περα.. Πείτε την άποψή σας όσον αφορά το όλο θέμα και αναφέρατε την κατάσταση που επικρατεί στο δικό σας σχολείο..

Σωστοτατο!!!!! Βασικα αν εισαι διαβασμενη καθε μερα ενα απλο τεστ τι ειναι για εσενα; εμεις γραφαμε συνεχεια στα Μαθηματικα, Αρχαια και Γερμανικα!!! Μονο καλο μπορει να σου κανει! τωρα αν καθε μερα πας ''τουριστας'' τι να σε πω.... Κακο του κεφαλιου σου!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
Δε μπορεί κανείς με βεβαιότητα να πει ότι είναι σωστό ή λάθος.
Είναι σωστό, γιατί συνηθίζει τον μαθητή να έρχεται πάντα διαβασμένος στο σχολείο, κι επομένως καλά προετοιμασμένος ώστε να αντεπεξέλθει στο διαγώνισμα.
Είναι λάθος, όμως, από την άλλη πλευρά, γιατί το διαγώνισμα δεν έχει το βαθμό ως αυτοσκοπό, αλλά το διάβασμα και να γίνει καλύτερος ο μαθητής μέσα από αυτό. Οπότε, αν ο μαθητής τύχει να είναι αδιάβαστος σε ένα απροειδοποίητο διαγώνισμα, τότε δε νομίζω ότι θα κερδίσει κάτι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elli-anna

Νεοφερμένος

Η elli-anna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Αν και τυνχανω μαθητρια και τα απαιχθανωμαι εχουν καποια λογικη.Για παραδειγμα καποιος κακος μαθητης(π.χ.στη βιολογια)διαβαζει ΜΟΝΟ για δυο μερες και παει και γραφει ενα 19,ενω ολη την υπολοιπη χρονια δεν ανοιγει βιβλιο,ενω ενας αλλος μαθητης,ο οποιος καταβαλει ολη τη χρονια μεγιστη προσπαθεια και γραφει και αυτος 19 δεν ειναι δικαιο.ενω με τα τεστ ο καθηγητης ελγχει αν ειισαι ολη τη χρονια διαβασμενος και ελαχιστοποιουνται τα περιστατικα που αδικουνται οι μαθητες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Σωστοτατο,διοτι πεφτουν στην παγιδα οι παπαγαλοι που προετοιμαζονται για ενα επισημο διαγωνισμα 100 μερες πριν.Εκτος και αμα ειναι φυτα και διαβαζουν καθε μερα :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

catherine1994

Πολύ δραστήριο μέλος

Η catherine1994 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,211 μηνύματα.
Αν και τυνχανω μαθητρια και τα απαιχθανωμαι εχουν καποια λογικη.Για παραδειγμα καποιος κακος μαθητης(π.χ.στη βιολογια)διαβαζει ΜΟΝΟ για δυο μερες και παει και γραφει ενα 19,ενω ολη την υπολοιπη χρονια δεν ανοιγει βιβλιο,ενω ενας αλλος μαθητης,ο οποιος καταβαλει ολη τη χρονια μεγιστη προσπαθεια και γραφει και αυτος 19 δεν ειναι δικαιο.ενω με τα τεστ ο καθηγητης ελγχει αν ειισαι ολη τη χρονια διαβασμενος και ελαχιστοποιουνται τα περιστατικα που αδικουνται οι μαθητες.

Και ποιο το προβλημα; Αν μπορει να βγαλει την υλη ενος τετραμηνου σε 2 μερες ,μαγκια του:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ρόζα Νέρα Flamingo

Δραστήριο μέλος

Η Ρόζα Νέρα Flamingo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ανταρτικό (Φλώρινα). Έχει γράψει 780 μηνύματα.
Βασικα το θεωρω απλα απαραδεκτο , οπως το ιδιο απαραδεκτο θεωρω το βαθμολογικο συστημα γενικοτερα καθως και τον υποτιθεμενο τροπο αξιολογησης .
Δηλαδη τι νοημα εχει να βαλει ενας καθηγητης ενα αιφνιδιαστικο διαγωνισμα στους μαθητες? Μηπως για να δει ταχα μου τι ξερουν ? και αυτος ειναι ο καλυτερος τροπος για να το διαπιστωσει ?
Υποστηριζοντας ενα συστημα που βασιζεται σε εξετασεις και διαγωνισματα απο τα οποια ο μαθητης το μονο που παιρνει ειναι αγχος?
Για καθηγητες που ενδιαφερονται πραγματικα να διδαξουν υπαρχουν χιλιαδες αλλλοι δημιουργικοι τροποι για να κανουν το μαθημα τους και να δωσουν οντως κατι αξιολογο στους μαθητες τους χωρις την τρομοκρατια των διαγωνισματων και των εξετασεων .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Βασικα το θεωρω απλα απαραδεκτο , οπως το ιδιο απαραδεκτο θεωρω το βαθμολογικο συστημα γενικοτερα καθως και τον υποτιθεμενο τροπο αξιολογησης .
Δηλαδη τι νοημα εχει να βαλει ενας καθηγητης ενα αιφνιδιαστικο διαγωνισμα στους μαθητες? Μηπως για να δει ταχα μου τι ξερουν ? και αυτος ειναι ο καλυτερος τροπος για να το διαπιστωσει ?
Υποστηριζοντας ενα συστημα που βασιζεται σε εξετασεις και διαγωνισματα απο τα οποια ο μαθητης το μονο που παιρνει ειναι αγχος?
Για καθηγητες που ενδιαφερονται πραγματικα να διδαξουν υπαρχουν χιλιαδες αλλλοι δημιουργικοι τροποι για να κανουν το μαθημα τους και να δωσουν οντως κατι αξιολογο στους μαθητες τους χωρις την τρομοκρατια των διαγωνισματων και των εξετασεων .

Καπως πρεπει να κρινουνε και αυτοι...τα προφορικα τα βγαζουμε υποκειμενικα και με ανακριβειες,τα γραπτα λεμε οτι δεν μπορουν παλι να κρινουν εναν μαθητη.Ε απο καπου πρεπει να μας κρινουνε.

Αφου μιλαμε ομως για το παρον εκπαιδευτικο και βαθμολογικο συστημα,και οχι για το πως θα ηθελε ο καθενας να ειναι,ανεφερα παραπανω οτι τα αιφνιδιαστικα διαγωνισματα εχουν το θετικο του οτι πιανεται ο παπαγαλος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Καπως πρεπει να κρινουνε και αυτοι...τα προφορικα τα βγαζουμε υποκειμενικα και με ανακριβειες,τα γραπτα λεμε οτι δεν μπορουν παλι να κρινουν εναν μαθητη.Ε απο καπου πρεπει να μας κρινουνε.

Αφου μιλαμε ομως για το παρον εκπαιδευτικο και βαθμολογικο συστημα,και οχι για το πως θα ηθελε ο καθενας να ειναι,ανεφερα παραπανω οτι τα αιφνιδιαστικα διαγωνισματα εχουν το θετικο του οτι πιανεται ο παπαγαλος.
Συμφωνω! Εχουμε ( ειχαμε) εναν τετοιο στην ταξη και οταν επεφτε τεστ τσουπ κατω βαση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Συμφωνω! Εχουμε ( ειχαμε) εναν τετοιο στην ταξη και οταν επεφτε τεστ τσουπ κατω βαση!

Και εσυ να φανταστω μια ικανοποιηση ε ; :crazy: ( σχεδον οργασμικη )

Αυτο παλι δεν μπορω να το καταλαβω πως σε τοσο μικρες ηλικιες βλεπετε κατι τοσο ανταγωνιστικα , τοσο βαθμοθηρικα .
Πιστευεις ( και οχι μονο εσυ , θελω να θιξω κατι πιο γενικο ) οτι πατωντας επι πτωματων θα ανελιχθεις και θα βελτιωθεις προσωπικα ανταυτου αναλωνεσαι σε προσωπικες βεντετες χανοντας τον απωτερο σκοπο που ειναι η γνωση και η κατακτηση της .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Και ποιο το προβλημα; Αν μπορει να βγαλει την υλη ενος τετραμηνου σε 2 μερες ,μαγκια του:)

Ο καθηγητής δε βαθμολογεί σύμφωνα με το πόσο γαμάτο μυαλό έχεις και με το διάστημα στο οποίο μπορεί αυτό να συλλάβει έναν όγκο πληροφοριών. Στα σχολεία δεν έχει ακόμα μπει η λογική μερικών πανεπιστημίων του "διάβασε αυτό και αυτό το βιβλίο και έλα να γράψεις σε κανά 6μηνο". Ο καθηγητής βαθμολογεί σύμφωνα με τη προσοχή και τη συνέπεια των μαθητών σε κάθε μάθημα, καθώς και με τις αποδόσεις τους στις διάφορες γραπτές / προφορικές δοκιμασίες που (υποτίθεται ότι) είναι προϊόντα της προσοχής / συνέπειας στο μάθημα. Αν ένας μαθητής είναι ασυνεπής στις υποχρεώσεις του, αδιαφορεί για το μάθημα και έχει τη δυνατότητα να γράψει 19, ίδιο βαθμό δηλαδή με έναν άλλο μαθητή που εργάζεται τακτικά, προσέχει και ενδιαφέρεται για το μάθημα, τότε δεν πρέπει να βαθμολογηθεί ισάξια με τον δεύτερο μαθητή (κάτι που γίνεται πιο πιθανό με την ύπαρξη μόνο ενός γνωστού ωριαίου διαγωνίσματος).

Οπότε ναι, μαγκιά του, αλλά μετά να μην έρθει κλαψουρίζοντας "πω πω μου έβαλε 15 ενώ του έγραψα 19".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κοκο98

Νεοφερμένος

Η Κοκο98 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Λοιπον ειμαι μια μαθητρια της Γ γυμνασιου και εχουμε τις διαφωνες με φιλους τι ειναι το σωστο?? ΠΡΟΕΙΔΙΠΟΙΗΜΕΝΟ Η ΑΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ ΤΡΙΜΗΝΟΥ?? Σαν μαθητρια πιστευω οτι τα διαγωνισματα πρεπει να ειμαι ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΜΕΝΑ τι φταει ο καημενος μαθητης δηλαδη να γραφει τριμηνου σε 10 κεφαλαια και να περνει κατω απο την βαση?? ποιος σας ειπε οτι ο μαθητης ειναι ελεφαντας?? ποιος σας ειπε οτι εμεις επειδη ειχαμε μια ατυχια και δεν γραψαμε καλα! Επειδη δεν προλαβαμε να διαβασουμε πρεπει να παρουμε χαλια βαθμο!Και μετα η συνηθισμενη φραση των καθηγητων!δεν το περιμενα αυτο απο εσενα! η το αλλο που ξερετε οτι τα παιδια που δεν δαβαζουν ποτε δεν θα εχουν την ευκαιρια να διαβασουν και να γραψουν καλα ετσι τα μαθαινουν κιολλας..!Και στο κατω κατω παντα ετσι γινοταν!αλλα ΜΠΗΤΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ..Καποτε ησασταν εσεις εκει και δεν σας αρεσαν αυτα! ΜΗΝ ΤΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ! Απλα δωστε στον μαθητη μια ευκαιρια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tweetyslvstr

Δραστήριο μέλος

Ο Αγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 660 μηνύματα.
Εγώ θεωρώ πως τα τεστ πρέπει να είναι απροειδοποίητα προκειμένου ο καθηγητής να ελέγχει τον μαθητή, εάν έχει διαβάσει και το διαγώνισμα πρέπει να είναι προειδοποιημένο διότι δεν μπορείς να θυμάσαι πολλά κεφάλαια όταν δεν τα έχεις κάνει επανάληψη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gavroulis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αντώνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κορωπί (Αττική). Έχει γράψει 209 μηνύματα.
Εμένα ποτέ δε μου άρεσαν τα απροειδοποίητα, αλλά όποιος είναι αλεπού και τσίφτης (σσ. δεν τα λέω εγώ, άλλοι με έχουν χαρακτηρίσει έτσι), ξελασπώνει επιτόπου σε τέτοιες περιπτώσεις και ξελασπώνει και τους άλλους. Και ο νοων νοειτω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αγγελική!!!

Δραστήριο μέλος

Η Αγγελική αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 727 μηνύματα.
Απροειδοποίητα ή προειδοποιημένα τεστ και προειδοποιημένα διαγωνίσματα τριμήνου/ τετραμήνου αυτό είναι το σωστό με βάση το νόμο!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Απο την μια ειναι καλο και δεν χρειαζεται να φοβασαι αν εχεις διαβασει! Ενω αν εισαι ''τουριστας'' την πατησες!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alejandro che 7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πατήσια (Αττική). Έχει γράψει 1,859 μηνύματα.
Απροειδοποίητα τεστ στο λύκειο και κυρίως β και γ λυκείου σε μαθήματα γενικής δεν νομίζω ότι έχουν νόημα. Δηλαδή πρέπει να κατανοήσουν ότι είμαστε τόσο φορτωμένοι με την κατεύθυνση που δεν μπορούμε να είμαστε πάντα τέλεια διαβασμένοι καθημερινά σε όλα τα μαθήματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Γενικά, οι γραπτές εξετάσεις δεν έχουν νόημα αφού σε πολλές περιπτώσεις ο τελικός βαθμός μπαίνει με συμπάθειες και οι γραπτοί βαθμοί με σκονάκια κι αντιγραφές. Γενικά, οι βαθμοί είναι ανούσιοι.

Α, ξέχασα, δηλαδή θέλω να πω πως δεν με νοιάζει αν βάζουν ή όχι απροειδοποίητα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Η εγκύκλιος του υπουργείου αναφέρει ότι τα διαγωνισματα στο γυμνάσιο θα πρέπει να είναι απροειδοποίητα, αλλά πριν την ημερομηνία του διαγωνίσματος να έχει προηγηθεί επανάληψη μέσα στην τάξη στην ύλη του διαγωνίσματος. Κανείς δεν το τηρεί αυτό, όμως.

Στο λύκειο, από την άλλη, οι ημερομηνίες των διαγωνισμάτων ανακοινώνονται στους μαθητές, ώστε να έχουν υπ' όψιν τους ότι θα εξεταστουν στη διδαχθείσα ύλη που ορίζει ο καθηγητής.

Ο καθηγητής, αν το επιλέξει, μπορεί να εξετάσει με τεστ στο μάθημα της ημέρας, χωρίς προειδοποίηση εκ των προτέρων.

Πέρα από αυτά, εγώ πιστεύω ότι τα απροειδοποίητα τεστ χρειάζονται, γενικά. Βοηθούν το μαθητή να μην επαναπαύεται και να προσπαθεί για την καλύτερη δυνατή επίδοσή του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Γενικά, οι γραπτές εξετάσεις δεν έχουν νόημα αφού σε πολλές περιπτώσεις ο τελικός βαθμός μπαίνει με συμπάθειες και οι γραπτοί βαθμοί με σκονάκια κι αντιγραφές. Γενικά, οι βαθμοί είναι ανούσιοι.

Α, ξέχασα, δηλαδή θέλω να πω πως δεν με νοιάζει αν βάζουν ή όχι απροειδοποίητα

Ρε στις εξετάσεις όλοι πέφτουν με τα μούτρα στο διάβασμα! Και περιμένουν μεσα σε 1-2 το πολύ 3 μέρες να καλύψουν τα κενά όλης της χρονιάς! Διαβάζουν για τις εξετάσεις ΜΟΝΟ με αποτέλεσμα να τα ξεχάσουν ολα σε κλάσματα δευτερολέπτου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Αυτό γίνεται γιατί η ύλη στις εξετάσεις του σχολείου είναι κατά κανόνα μικρή και βγαίνει σε 2 μέρες με πολύ διάβασμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top