Γενική συζήτηση για την ΑΕΠΠ

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
τι strlen λες.. Τι ψάχνεις να βρεις...
6 βασικές εντολές έχει όλες κι όλες η ψευδόγλωσσα... Λιγότερες από τα coms του dos.. :/

H strlen δεν είναι εντολή είναι συνάρτηση η οποια βρίσκεται στην standard βιβλιοθήκη string.h της c. Χονδρικά ότι εντολές έχει η ΑΕΠΠ αυτές έχουν όλες οι γλώσσες συναρτησιακού προγραμματισμού, οι οποίες είναι υπεραρκετές για την επίλυση οποιoυδήποτε αλγόριθμου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

crisdirk41

Νεοφερμένος

Ο Χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Καλησπέρα! εχω μπερδευτει σε αυτην την ασκηση! αν μπορειτε να με βοηθησετε!

Να γραφτει αλγοριθμοσ που να διαβαζει το πολυ 10 αριθμους και να υπολογιζει :
Α) το αθροισμα τους Β)το πληθος τους Γ)το μεσο ορο τους

Στην περιπτωση που διαβασει την τιμη 5, σταματαει την εκτελεση και εμφανιζει τα τρεχοντα αποτελεσματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

coheNakatos

Δραστήριο μέλος

Ο Βαγγελης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βύρωνας (Αττική). Έχει γράψει 662 μηνύματα.
Καλησπέρα! εχω μπερδευτει σε αυτην την ασκηση! αν μπορειτε να με βοηθησετε!

Να γραφτει αλγοριθμοσ που να διαβαζει το πολυ 10 αριθμους και να υπολογιζει :
Α) το αθροισμα τους Β)το πληθος τους Γ)το μεσο ορο τους

Στην περιπτωση που διαβασει την τιμη 5, σταματαει την εκτελεση και εμφανιζει τα τρεχοντα αποτελεσματα.


i<-- 1
Διαβασε αρ
Oσο αρ <> 5 και i<=10 επαναλαβε ....
.
.
.
i<-- i+1
Τελος_επαναληψης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
i<-- 1
Διαβασε αρ
Oσο αρ <> 5 και i<=10 επαναλαβε ....
.
.
.
i<-- i+1
Διαβασε αρ
Τελος_επαναληψης

και να μην ξεχάσεις και την εντολή που επισημαίνω παραπάνω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

coheNakatos

Δραστήριο μέλος

Ο Βαγγελης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βύρωνας (Αττική). Έχει γράψει 662 μηνύματα.
i<-- 1
Διαβασε αρ
Oσο αρ <> 5 και i<=10 επαναλαβε ....
.
.
.
i<-- i+1
Διαβασε αρ
Τελος_επαναληψης

και να μην ξεχάσεις και την εντολή που επισημαίνω παραπάνω

αφηστε και κατι στην φαντασια του ομως γιαυτο δεν την εβαλα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

crisdirk41

Νεοφερμένος

Ο Χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Σε ευχαριστω πολυ !!
ρε παιδια αυτοι οι ΠΙΝΑΚΕΣ δεν αντεχονται.. πολυ δυσκολοι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Ε?
Τι ακριβως σε ζοριζει στους πινακες? Το αγαπημενο μου κεφαλαιο ειναι :p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

crisdirk41

Νεοφερμένος

Ο Χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Ε?
Τι ακριβως σε ζοριζει στους πινακες? Το αγαπημενο μου κεφαλαιο ειναι :p

Oι ασκησεις ειναι πολυ μπερδεμενες.. εκει στην ταξινομηση.. καμια σχεση με τα πρωτα κεφαλαια.. εχω μπερδευτει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Α εχετε φτασει στην bubble sort?
Εμεις ακομα πινακες δυο διαστασεων κανουμε, αστειες ασκησεις. Λογω ενος διαγωνισμου διαβασα και τα παρακατω κεφαλαια αλλα δεν με ζορισαν τοσο. Ολα εστιαζονται σε ουσιαστικη κατανοηση και διαρκη εξασκηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

crisdirk41

Νεοφερμένος

Ο Χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Α εχετε φτασει στην bubble sort?
Εμεις ακομα πινακες δυο διαστασεων κανουμε, αστειες ασκησεις. Λογω ενος διαγωνισμου διαβασα και τα παρακατω κεφαλαια αλλα δεν με ζορισαν τοσο. Ολα εστιαζονται σε ουσιαστικη κατανοηση και διαρκη εξασκηση.


Κοιτα ναι τα πρωτα ειναι ευκολα δε λεω.. αλλα μετα που θα μπεις στα παρακατω αμα δεις ασκησεις γινετε ενασ χαμος:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

redalert19882000

Νεοφερμένος

Ο redalert19882000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Για να δούμε τι ξέρετε απο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ προγραματισμό και ΟΧΙ σαν κάτι άλλες που νομίζουν πως αυτό που κανουν λέγετε προγραμματισμός. Όπως επίσης ο προγραμματισμός που κάνουμε στο σχολείο μόνο προγραμματισμός δεν είναι παίδες. Έχει καταντήσει να κάνουμε οικονομία πλέον ΛΟΛ... Το περίμενα εντελώς διαφορετικό, πλήρης απογοήτευση...

Οι ασκήσεις αυτές απευθύνονται και σε καθηγητές. Τις έχω λύσει με 100% βαθμό επιτυχίας μόνος. Οι ασκήσεις είναι οι παρακάτω. Copyrighted Hellenico(Αλλαγές απο μένα)

Σου έχουν δωθεί Ν κυβοι 1x1x1 τους οποίους θες να τους στοιβάξεις με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να δημιουργήσεις μια σκάλα. Στόχος σου είναι να χρησιμοποιήσεις αυτή τη σκάλα για να φτάσεις ένα συγκεκριμένο ύψος. Πρέπει να φτιάξεις τη σκάλα με τέτοιο τρόπο ώστε να μη χρειαστεί πηδώντας από τη μία σκάλα στην άλλη να ανέβεις ύψος μεγαλύτερο από Κ κύβους.

Έστω Η(Ν,Κ) το μέγιστο ύψος που μπορείς να ανέβεις χρησιμοποιώντας Ν κύβους αν μπορείς να ανεβαίνεις το πολύ Κ κύβους τη φορά. Η παρακάτω εικόνα δείχνει τη λύση για μικρές τιμές του Ν και του Κ.



Καλείσαι να φτίαξεις έναν αλγόριθμο που θα υπολογίζει το Η(Ν,Κ).
Ο αλγόριθμος θα διαβάζει τα Ν,Κ και θα τυπώνει το ζητούμενο.

Υ.Γ Δεκτή κάθε λυση γραμμένη σε C/C++,Pascal και ψευδοκώδικα.

Το πρόγραμμα αυτό είανι το μόνο που αρμόζει για τις συγκεκριμένες γνώσεις που έχουν τα παιδιά μέχρι στιγμής.

Έτσι να αποκτήσει λίγο ενδιαφέρον.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Για να δούμε τι ξέρετε απο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ προγραματισμό και ΟΧΙ σαν κάτι άλλες που νομίζουν πως αυτό που κανουν λέγετε προγραμματισμός. Όπως επίσης ο προγραμματισμός που κάνουμε στο σχολείο μόνο προγραμματισμός δεν είναι παίδες. Έχει καταντήσει να κάνουμε οικονομία πλέον ΛΟΛ... Το περίμενα εντελώς διαφορετικό, πλήρης απογοήτευση...

:(
Μπουα.
Να αναμενεις απαντηση μου σε Pascal, αν και το ειχα δει φευγαλεα το θεμα οταν εψαχνα για εξασκηση στο site της hellenico για τον πδπ :P
Οταν βρω χρονο να σκεφτω κανονικα και χωρις εκατο πραγματα στο νου μου, θα σου στειλω πμ με την απαντηση μου σε ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, οχι ΓΛΩΣΣΑ :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Για να δούμε τι ξέρετε απο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ προγραματισμό και ΟΧΙ σαν κάτι άλλες που νομίζουν πως αυτό που κανουν λέγετε προγραμματισμός.

Φίλε μου, επειδή έχεις ένα απαξιωτικό υφάκι απέναντι στους συμμαθητές σου και το μάθημα, κι επειδή εσύ φαίνεται να κατέχεις άριστα τον προγραμματισμό να σου βάλω κι εγώ μια άσκηση ανάλογη του επιπέδου σου, που πρόκειται για "ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ προγραμματισμό", κι όχι για κλεμμένα προγραμματάκια επιπέδου ολυμπιάδας που φτιάχνουν σκαλίτσες που "νομίζεις ότι λέγονται προγραμματισμός":

Σε καλώ λοιπόν να φτιάξεις ένα compiler για τη γλώσσα alpha: Περισσότερες πληροφορίες και πλήρης εκφώνηση εδώ https://www.csd.uoc.gr/~hy340/assignments.html


Προς όλους τους υπόλοιπους: Μήν χάνετε τον χρόνο σας (από αυτό που στην 3η Λυκείου δεν έχετε) να ασχολείστε με σκαλίτσες. Είναι εκτός κλίματος εξετάσεων ΠΑΝΤΕΛΩΣ. :nono: Αν πάλι σας περισσεύει τόσος χρόνος, γιατί όχι να ασχοληθείτε και με τον compiler που στέλνω εγώ :jumpy:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

redalert19882000

Νεοφερμένος

Ο redalert19882000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Φίλε μου, επειδή έχεις ένα απαξιωτικό υφάκι απέναντι στους συμμαθητές σου και το μάθημα, κι επειδή εσύ φαίνεται να κατέχεις άριστα τον προγραμματισμό να σου βάλω κι εγώ μια άσκηση ανάλογη του επιπέδου σου, που πρόκειται για "ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ προγραμματισμό", κι όχι για κλεμμένα προγραμματάκια επιπέδου ολυμπιάδας που φτιάχνουν σκαλίτσες που "νομίζεις ότι λέγονται προγραμματισμός":

Σε καλώ λοιπόν να φτιάξεις ένα compiler για τη γλώσσα alpha: Περισσότερες πληροφορίες και πλήρης εκφώνηση εδώ https://www.csd.uoc.gr/~hy340/assignments.html


Προς όλους τους υπόλοιπους: Μήν χάνετε τον χρόνο σας (από αυτό που στην 3η Λυκείου δεν έχετε) να ασχολείστε με σκαλίτσες. Είναι εκτός κλίματος εξετάσεων ΠΑΝΤΕΛΩΣ. :nono: Αν πάλι σας περισσεύει τόσος χρόνος, γιατί όχι να ασχοληθείτε και με τον compiler που στέλνω εγώ :jumpy:

Καλησπέρα... Δεν έχω κανένα απαξιωτικό υφάκι και λάθος μου αν αυτό δείχνω. Προς τους συμμαθητές μου κανένα προβλημα και πότε δεν νομίζω να ανέφερα κάτι τέτοιο. Πρόβλημα έχω με το μάθημα αυτό, μπορεί να μην φταίει και κανένας, όμως προσωπικά θέλω να ξεφύγω απο τις ασκήσεις που γίνονται γι αυτό και πρότεινα αυτή...

Δεν νομίζω να διαφωνείτε οτι το μάθημα αυτό στηρίζεται πιο πολύ σε οικονομικές γνώσεις παρά σε προγραμματισμό. Τουλάχιστον μέχρι κάποιο σημείο ναι... Αυτό σίγουρα ισχύει. Όπως και να έχει όμως η άσκηση αυτή μπορεί να μην είναι εύκολη, μπορεί να μην είναι βατή με τις εξετάσεις, είναι όμως μια καλή άσκηση και τα παιδιά μπαίνουν στο πραγματικό κλίμα του τι σημαίνει προγραμματισμός. Προσωπικά αν ξέρεις να λύνεις μια τέτοια άσκηση τότε είναι σχεδόν σίγουρο πως και οι εξετάσεις θα είναι γελοίες. Αν υπάρχει βέβαια και η απαιτούμενη προσοχή και ωριμότητα...


Το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν είναι επιπέδου ολυμπιάδας σε καμία περίπτωση. Δεν νομίζω ότι είναι κάτι το απίστευο. Η εκφώνηση λέει πολύ πιο πολλά σε σχέση με τον κώδικα που πρέπει να γράψεις...

Όχι κ.teacher (:mad:) δεν είπα ότι είμαι ο τέλειος, ο super duper ouaou αλλά κάποιες παραπάνω γνώσεις τις έχω μιας και ασχολούμε χρόνια με τον προγραμματισμό. Compiler δεν μπορώ να φτιάξω, απαιτεί πολύ διάβασμα και δεν νομίζω ότι είανι κάτι που θα με βοηθήσει...

που "νομίζεις ότι λέγονται προγραμματισμός"
Αφού θεωρείται ότι το παραπάνω πρόβλημα δεν είανι προγραμματισμός τότε σίγουρα συμφωνείτε σε αυτό που είπα και το οποίο σχολιάσατε... Πέρα όμως από αυτό, μια χαρά προγραμματισμός λέγεται. Δεν είναι προχωρημένος όμως

Και τέλος, το χειρότερο πραμα για μένα και νομίζω ότι θα συμφωνήσουμε σε αυτό είναι πως πολλοί καθηγητές δεν ξέρουν να λύνουν τέτοια ήδους προβλήματα. Προσωπικά μου φαίνεται εντελώς γελείο κάποιος να ονομάζει τον ευατό του προγραμματιστή ενώ δεν έχει γνώσεις σε καμία γλώσσα προγραμματισμού, γνωρίζει μόνο ψευδοκώδικα. Εγώ αυτό τον άνθρωπο μόνο προγραμματιστή δε το θεωρώ. Η αρχική μου εισαγωγή πήγαινε σε μια συγκεκριμένη και δεν αφορά το όλο πλήθος...

Ίσως οι αντιλήψεις μου να είναι αντίθετες απο αυτό που υποστηρίζουν μερικοί, αλλά χαίρομαι γιατί τις είπα μια προς μια. Ας μην χαλάσουμε όμως το Thread με τα offtopics και τα flames... Ας μην την προσπαθήσει κανείς την άσκηση, ούτε θα στεναχωρηθώ ούτε τίποτα.

Εδώ είναι η λύση της ασκήσης, όποιος θέλει να την προσπαθήσει ας μη το δει...

Code:
Αλγόριθμος σκάλα
  Διάβασε Ν,Κ
  c[1] <-  Ν
  Για i από 2 μέχρι Ν
	c[i] <-  0
  Τέλος_επανάληψης 
  skales <-  1
 Όσο (c[1]-c[2]) > Κ επανάλαβε
	Για i από 1 μέχρι skales
		Αν ((c[i]-c[i+1]) > Κ)  τότε
			c[i] <-  c[i] - 1
			c[i+1] <-  c[i+1] + 1
		τέλος_αν
	Τέλος_επανάληψης 
	Αν c[skales] > 0 τότε skales <-  skales + 1
 Τέλος_επανάληψης 
Εμφάνισε c[1]
Τέλος σκάλα

Δν νομίζω ότι είναι κάτ το εξωπραγματικό...


Αυτά απο μένα
φιλικά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Από το πρώτο μάθημα στην τάξη το Σεπτέμβρη, σας είπα πως το μάθημα αυτό στο γενικό λύκειο δεν είναι προγραμματισμός
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pepper ann

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Έλενα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Άγιος Νικόλαος (Λασιθίου). Έχει γράψει 367 μηνύματα.
οκ,συνεχίσετε να λέτε τέτοια ακαταλαβίστικα και κάντε μας κ μας που επιτέλους αποφασίσαμε να σπουδάσουμε πληροφορική,να νιώσουμε θεόχαζοι και άχρηστοι:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Για να δούμε τι ξέρετε απο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ προγραματισμό και ΟΧΙ σαν κάτι άλλες που νομίζουν πως αυτό που κανουν λέγετε προγραμματισμός. Όπως επίσης ο προγραμματισμός που κάνουμε στο σχολείο μόνο προγραμματισμός δεν είναι παίδες. Έχει καταντήσει να κάνουμε οικονομία πλέον ΛΟΛ... Το περίμενα εντελώς διαφορετικό, πλήρης απογοήτευση...

Οι ασκήσεις αυτές απευθύνονται και σε καθηγητές. Τις έχω λύσει με 100% βαθμό επιτυχίας μόνος. Οι ασκήσεις είναι οι παρακάτω. Copyrighted Hellenico(Αλλαγές απο μένα)

Σου έχουν δωθεί Ν κυβοι 1x1x1 τους οποίους θες να τους στοιβάξεις με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να δημιουργήσεις μια σκάλα. Στόχος σου είναι να χρησιμοποιήσεις αυτή τη σκάλα για να φτάσεις ένα συγκεκριμένο ύψος. Πρέπει να φτιάξεις τη σκάλα με τέτοιο τρόπο ώστε να μη χρειαστεί πηδώντας από τη μία σκάλα στην άλλη να ανέβεις ύψος μεγαλύτερο από Κ κύβους.

Έστω Η(Ν,Κ) το μέγιστο ύψος που μπορείς να ανέβεις χρησιμοποιώντας Ν κύβους αν μπορείς να ανεβαίνεις το πολύ Κ κύβους τη φορά. Η παρακάτω εικόνα δείχνει τη λύση για μικρές τιμές του Ν και του Κ.



Καλείσαι να φτίαξεις έναν αλγόριθμο που θα υπολογίζει το Η(Ν,Κ).
Ο αλγόριθμος θα διαβάζει τα Ν,Κ και θα τυπώνει το ζητούμενο.

Υ.Γ Δεκτή κάθε λυση γραμμένη σε C/C++,Pascal και ψευδοκώδικα.

Το πρόγραμμα αυτό είανι το μόνο που αρμόζει για τις συγκεκριμένες γνώσεις που έχουν τα παιδιά μέχρι στιγμής.

Έτσι να αποκτήσει λίγο ενδιαφέρον.

[σπασίκλας mode on]
Για αρχή δεν έχεις ορίσει σωστά το πρόβλημα σου. Πρέπει να βάλεις
για πότε το πρόβλημα έχει λύση (προφανώς ισχύει περιορισμός ανάμεσα στα Ν και στα Κ).

Έπειτα, το 1x1x1 στην εκφώνηση προϊδεάζει για τριδιάστατο χώρο (οπου θα μπορείς να ανέβεις σκάλες τόσο κινούμενος στο (x,y) όσο και στο (z,y).

Τέλος, ακόμα και για 2Δ χώρο, μπορείς να αποδείξεις οτι η λύση σου είναι σωστή; (οτι δίνει το μέγιστο ύψος;)

Υστερα, για να έχει νόημα το πρόβλημα, θα πρεπε να υπάρχει και κάποιο άνω φράγμα στην απόδοση. Πχ δεν είναι το ίδιο καλές μια λύση που λύνει το πρόβλημα σε Θ(N) βήματα και μια που το λύνει σε Θ(2^Ν).

[/σπασίκλας mode off]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stroumfita

Νεοφερμένος

Η Κρυσταλλένια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 94 μηνύματα.
Καλησπερα! Ζητω την αμεση λυση της εξης ασκησης διοτι εχω χασει ενα μερος απο τους πινακες και δεν εχω ακομα ενσωματωθει στις απαιτησεις του συγκεκριμενου κομματιου της υλης.

Ασκηση

Να γραφει αλγοριθμος ο οποιος να διαβαζει εναν ακεραιο πινακα Π[20,30] και να υπολογιζει το ποσοστο (%) των αρτιων και περιττων, εμφανιζοντας σχετικο μηνυμα για το ποιοι ειναι περισσοτεροι.


Θα παρακαλουσα οποιος εχει τη διαθεση να μου δωσει λυση και οχι υποδειξεις της λυσης γιατι σε μια ωρα περιπου εχω μαθημα οποτε καταλαβαινετε...
Ευχαριστω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Αχ χαλαλι σου.:P

Αλγοριθμος Ασκηση1
πληθοςα<-0
πληθοςπ<-0
Για ι απο 1 μεχρι 20
Για ξ απο 1 μεχρι 30
Εμφανισε ''Δωσε εναν αριθμο"
Διαβασε Α[ι,ξ]
Αν Α[ι,ξ]mod2=0 τοτε
πληθοςα<-πληθοςα+1
Αλλιως
πληθοςπ<-πληθοςπ+1
Τελος_αν
Τελος_επαναληψης
Τελος_επαναληψης
πος_αρτιων<-πληθοςα/600*100 !το πληθος ολων των αριθμων ειναι 600, αφου ο πινακας ειναι 20Χ30..
πος_περιττων<-πληθοςπ/600*100
Αν πος_αρτιων>πος_περιττων τοτε
Εμφανισε "περισσοτεροι οι αρτιοι, με ποσοστο:", πος_αρτιων
Αλλιως_αν πος_περιττων>πος_αρτιων τοτε
Εμφανισε "περισσοτεροι οι περιττοι, με ποσοστο:", πος_περιττων
Αλλιως
Εμφανισε ''Ισα ποσοστα:", πος_αρτιων!οποιο και να εμφανισεις εδω το ιδιο ειναι
Τελος_αν
Τελος Ασκηση1

Νομιζω ειναι σωστη:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top