Γενική συζήτηση για την ΑΕΠΠ

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.

mina14

Νεοφερμένος

Η mina14 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 23 μηνύματα.

Ευχαριστω
-----------------------------------------

Αν (αριθμός >= 10 και αριθμός <= 99) τότε

η εντολη αυτη ειναι περιττη?αφου εχει γινει ελεγχος τιμων σε τι χρησιμευει?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
από τον έλεγχο, προκύπτει οτι μπορεί να είναι και το 0, που δεν είναι διψήφιος και δεν πρέπει να επεξεργάζεται (είναι η τιμή φρουρός)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kyriakos21

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κυριάκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Καλησπέρα παιδιά....αντιμετωπίζω πρόβλημα ΚΑΙ εδώ , σήμερα ξεκίνησα ένα δικό μου πρόγραμμα διαβάσματος...έπιασα την πληροφορική από την αρχή και πραγματικά αντιμετωπίζω προβλήματα και είναι ένα μάθημα που γράφεις άνετα 20....άνετα όμως ! Και εγώ πάω για 13...έλεος δηλαδή...τι να δώσω βάση ρε παιδιά ?τι να πρωτοδιαβάσω έτσι με πολύ έμφαση...πείτε μ σας παρακαλώ...ψάχνω και για καθηγητή για πρόσθετες ώρες αλλά τίποτα...δεν βρίσκω...!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Πρωτον
Δεν πας ανετα για εικοσι. Ποσο μαλλον ΑΝΕΤΑ.

Δευτερον
Ξεκινα απο σειριακη δομη, και για ο,τι χρειαστεις εδω ειμαστε.

Τριτον
Δεν κανω ιδιαιτερα, ουτε φροντιστηριο, αλλα 2 ωρες παραπανω ΠΔΣ στο σχολειο. Μου αρκουν γιατι το διαβαζω αρκετες ωρες μονη μου και το γουσταρω πολυ. Νομιζω αυτα φτανουν :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kyriakos21

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κυριάκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Πρωτον
Δεν πας ανετα για εικοσι. Ποσο μαλλον ΑΝΕΤΑ.

Δευτερον
Ξεκινα απο σειριακη δομη, και για ο,τι χρειαστεις εδω ειμαστε.

θέλω να πώ απλά ότι είναι ένα μάθημα που μπορείς να γράψεις 20 ....όχι τόσο δύσκολα όσο τα άλλα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Θεωρητικα σε ολα μπορεις να γραψεις 20. Ευκολα 20, μονο στο ΑΟΔΕ, κι αυτο αφου εχεις λιωσει στην παπαγαλια.
Τεσπα, στο θεμα μας.
Εχεις αποριες πανω στη σειριακη δομη;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kyriakos21

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κυριάκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Θεωρητικα σε ολα μπορεις να γραψεις 20. Ευκολα 20, μονο στο ΑΟΔΕ, κι αυτο αφου εχεις λιωσει στην παπαγαλια.
Τεσπα, στο θεμα μας.
Εχεις αποριες πανω στη σειριακη δομη;

το πρόβλημα μ για να είμαι ειλικρινής είναι στο ότι δεν μπορώ να κατανοήσω τα προβλήματα ώστε να τα λύσω !!!! ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Θες να ξεκινησουμε με κατι απλο;
Πχ, προσπαθησε να μου γραψεις τωρα το εξης:
Να γραφει αλγοριθμος που διαβαζει δυο αριθμους και εκτυπωνει το αθροισμα τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kyriakos21

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κυριάκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Θες να ξεκινησουμε με κατι απλο;
Πχ, προσπαθησε να μου γραψεις τωρα το εξης:
Να γραφει αλγοριθμος που διαβαζει δυο αριθμους και εκτυπωνει το αθροισμα τους.

αλγόριθμος βλακεία
διάβασε 1,3
εκτύπωσε 1+3
τέλος_βλακεία !!!! το πα καλά η μπάααα πρώτη φορά σήμερα άρχισα να τα πιάνω τα θέματα το είχα αφήσει γιατί είχα λιώσει στην οικονομία και τα μαθηματικά γενικής επειδή μ είπαν ότι είναι ένα μάθημα που και μέσα στις γιορτές μαθαίνεται !!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Οχι Κυριακο, μην ακους ποτε τετοια.. Πρεπει να προσπαθησεις πολυ.
Περιττο να πω οτι αυτο που εγραψες δεν υπαρχει πουθενα. :p
Λοιπον, κανονικα θα ηταν ετσι
Αλγοριθμος Βλακεια
Διαβασε α, β
Εμφανισε α+β
Τελος Βλακεια

Χρησιμοποιεις μεταβλητες. Το 1 και το 3 ειναι δυο δικοι σου αριθμοι φανταζομαι. Δεν μπορεις να δηλωσεις αριθμους ως μεταβλητες.
Τα α και τα β εκπροσωπουν οποιους αριθμους θελει να βαλει μετα ο χρηστης.
Καταλαβες;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kyriakos21

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κυριάκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Οχι Κυριακο, μην ακους ποτε τετοια.. Πρεπει να προσπαθησεις πολυ.
Περιττο να πω οτι αυτο που εγραψες δεν υπαρχει πουθενα. :p
Λοιπον, κανονικα θα ηταν ετσι
Αλγοριθμος Βλακεια
Διαβασε α, β
Εμφανισε α+β
Τελος Βλακεια

Χρησιμοποιεις μεταβλητες. Το 1 και το 3 ειναι δυο δικοι σου αριθμοι φανταζομαι. Δεν μπορεις να δηλωσεις αριθμους ως μεταβλητες.
Τα α και τα β εκπροσωπουν οποιους αριθμους θελει να βαλει μετα ο χρηστης.
Καταλαβες;
μου είπες 2 αριθμούς και είπα 2 αριθμούς :) . άρα το έπιασα αυτό....μάλιστα ωραία...εγώ τώρα πώς θα τα μάθω όλα αυτά? πφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ τι να κάνω ρε παιδιά θέλω βοήθεια το μάθημα εχτές το έπιασα πρώτη φορά ! θέλω να πώ άρχισα να δίνω βάση !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Χαχαχ το θεμα ειναι να καταλαβεις οτι οταν λεω ''δυο αριθμους'' αυτους τους επιλεγει ο χρηστης, οχι εσυ. Εσυ θες να το γενικευσεις γιατι ο αλλος μπορει να θελει να βαλει τον αριθμο 38924793423984,309180923013840 πχ. Γι αυτο βαζεις μεταβλητες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kyriakos21

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κυριάκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Χαχαχ το θεμα ειναι να καταλαβεις οτι οταν λεω ''δυο αριθμους'' αυτους τους επιλεγει ο χρηστης, οχι εσυ. Εσυ θες να το γενικευσεις γιατι ο αλλος μπορει να θελει να βαλει τον αριθμο 38924793423984,309180923013840 πχ. Γι αυτο βαζεις μεταβλητες.

σε ευχαριστώ ΤΣΑΚΑΛΙ !!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kyriakos21

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κυριάκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Παιδιά σήμερα έφτασα στο κεφάλαιο με ασκήσεις που αναφέρουν Κριτήρια καθοριστικότητας , οπερατότητας κτλπ μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι είναι αυτά ? Πόσα είναι ? Πότε λέμε ότι παραβιάζει κάποιο κριτήριο ? Κυρίως αυτά , τώρα αν πρέπει κάτι άλλο να προσέξω ας μ το πεί κάποιος ...χεχε ευχαριστώ πολύ παίδες Ελλήνων !!Και χρόνια πολλά ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
οπερατοτητας κριτηρια δεν υπαρχουν. Περατοτητας μπορει :p
Λοιπον, ενας αλγοριθμος πρεπει να:
-Εχει εισοδο
-Εχει εξοδο
-Να ειναι αποτελεσματικος
-Να ειναι περατος, δηλαδη να τερματιζεται μετα απο καποια συγεκριμενα βηματα(χαρακτηριστικο παραδειγμα παραβιασης αυτου του κριτηριου, ειναι πχ σε μια δομη επαναληψης οταν δεν αυξανεται ο μετρητης που υπαρχει στη συνθηκη και να οδηγουμαστε σε ατερμονα βρογχο. πιθανον να μην καταλαβες το παραδειγμα μου, θα στο εξηγησω οταν φτασεις παρακατω στην υλη :p)
-Να ειναι καθοριστικος.
Οι επεξηγησεις που εχει το βιβλιο δεν σε καλυπτουν;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kyriakos21

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κυριάκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 304 μηνύματα.
οπερατοτητας κριτηρια δεν υπαρχουν. Περατοτητας μπορει :p
Λοιπον, ενας αλγοριθμος πρεπει να:
-Εχει εισοδο
-Εχει εξοδο
-Να ειναι αποτελεσματικος
-Να ειναι περατος, δηλαδη να τερματιζεται μετα απο καποια συγεκριμενα βηματα(χαρακτηριστικο παραδειγμα παραβιασης αυτου του κριτηριου, ειναι πχ σε μια δομη επαναληψης οταν δεν αυξανεται ο μετρητης που υπαρχει στη συνθηκη και να οδηγουμαστε σε ατερμονα βρογχο. πιθανον να μην καταλαβες το παραδειγμα μου, θα στο εξηγησω οταν φτασεις παρακατω στην υλη :p)
-Να ειναι καθοριστικος.
Οι επεξηγησεις που εχει το βιβλιο δεν σε καλυπτουν;

ουψ συγνώμη μου έφυγε το όμικρον , Ράνια εφόσον ξέρεις πιο βιβλίο χρησιμοποιώ (δεν λέω όνομα για να μην διαφημίσω) μπορείς να μου πεις αν έχεις και εσύ το ίδιο σε ποια σελίδα μου εξηγεί τι είναι ακριβώς?Γιατί ναι τα παραδείγματα σου είναι λίγο δύσκολα για έναν ''βετεράνο'' σαν εμένα (ειρωνικό το βετεράνος πάντα έτσι ? :P) Βρήκα μια λυμένη άσκηση και ανέφερε ότι ο τρόπος που αναφέρεται τέλος πάντων στην άσκηση πρέπει να ικανοποιεί το κριτήριο της καθοριστικότητας . Για αυτό !Και δεν κατάλαβα τι εννοεί , αν θα μπορούσες να μου πείς σε ποιά σελίδα τα λέει αυτά θα μου έκανες μεγάλη χάρη...αν και κάτι βρήκα αλλά μήπως μπορούσες να γίνεις λίιιιιιγο πιο συγκεκριμένη σε κάποια σελίδα θα με βοηθούσες. Ευχαριστώ ΤΣΑΚΑΛΙ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Διαβαζε απο το σχολικο βιβλιο πρωτα, και μετα απο το βοηθημα. Νομιζω τα εξηγει αρκετα καθαρα.
Επισης πες μου σελιδα στο βοηθημα να δω για ποιο πραγμα μιλας :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kyriakos21

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κυριάκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Διαβαζε απο το σχολικο βιβλιο πρωτα, και μετα απο το βοηθημα. Νομιζω τα εξηγει αρκετα καθαρα.
Επισης πες μου σελιδα στο βοηθημα να δω για ποιο πραγμα μιλας :)

σελίδα 102 η λύση της άσκησης ....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Ωραια. Πηγαινε στη σελιδα 26 του σχολικου.
''καθε εντολη πρεπει να καθοριζεται χωρις καμια αμφιβολια για τον τροπο εκτελεσης της".
Στη συγκεκριμενη ασκηση, αν δωθει η τιμη 1, δεν θα εμφανιστει τιποτα. Αρα δεν ειναι καθοριστικος ο αλγοριθμος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top