Γενική συζήτηση για την ΑΕΠΠ

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Σ <- 0
Για ι απο 1 μέχρι 300
Διάβασε α
Αν α mod 2 = 0 τότε
Εμφάνισε α
Τέλος_αν
Σ <- Σ + α
Τέλος_επαναληψης
Εμφάνισε Σ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gimli

Νεοφερμένος

Ο gimli αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 54 μηνύματα.
ευχαριστώ
-----------------------------------------
να γραφει αλγοριθμος ο οποιος για ενα τυχαιο συνολο Ν ακεραιων αριθμων να υπολογιζει και να τυπωνει,α)το μεσο ορο των αρτιων,β) το μεσο ορο των περιττων ,γ)να ελεγχει εαν ο μεσος ορος των αρτιων ειναι μεγαλυτερος ή μικροτερος απο το μεσο ορο των περιττων και να εμφανιζει το καταλληλο μηνυμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Δεδομένα // Ν //
Σα <- 0
α <- 0
Σπ <- 0
π <- 0
Για ι απο 1 μέχρι Ν
Διάβασε Χ
Αν Χ mod 2 = 0 τότε
Σα <- Σα + α
α <- α + 1
Αλλιώς
Σπ <- Σπ + α
π <- π + 1
Τέλος_αν
Τέλος_επαναληψης
Αν α <> 0 και π <> 0 τότε
μοα <- Σα / α
μοπ <- Σπ / π
Εκτύπωσε μοα, μοπ
Αν μοα < μοπ τότε
Εκτύπωσε "μεγαλύτερος ο μο των περιττών"
Αλλιώς_αν μοα > μοπ τότε
Εκτύπωσε "μεγαλύτερος ο μο των άρτιων"
Αλλιώς
Εκτύπωσε "ίδιοοι οι μο άρτιων και περιττών"
Τέλος_αν
Αλλιώς_αν α <> 0 τότε
Εκτύπωσε "Μόνο άρτιοι"
Αλλιώς
Εκτύπωσε "Μόνο περιττοί"
Τέλος_αν

ελπίζω να μην έκανα κάποιο λάθος

καλό είναι να ξεκινάς κάποια λύση και να ζητάς συγκεκριμένες διευκρινήσεις σε αυτό που σε δυσκολεύει.
Αν δεν έχεις χρόνο λόγω φόρτου εργασίας, καλώς, αλλά πάλι να ζητάς κάτι συγκεκριμένο

με εκτίμηση, Τσιωτάκης Παναγιώτης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Μπορει καποιος να με βοη8ησει με αυτη την ασκηση?
Να γραψετε αλγοριθμο ο οποιος θα διαβαζει θετικους ακεραιους αριθμους (δεν απαιτειται ελεγχος) και θα υπολογιζει και θα εμφανιζει:
α)το πληθος των τριψηφιων αριθμων
β)το πληθος των μη τριψηφιων αριθμων
γ)το αθροισμα,το μεσο ορο και το ποσοστο των τριψηφιων
δ)και το μεγαλυτερο απο ολους τους αριθμους

η διαδικασια 8α τερματιζει οταν ως αριθμος δοθει το -1

ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ασκηση1

πληθος3<-0 !πληθος τριψηφιων αριθμων
πληθοςμ<-0 !πληθος μη τριψηφιων αριθμων
αθροισμα3<-0
ΕΜΦΑΝΙΣΕ 'Δωσε εναν αριθμο, θετικο ακεραιο'
ΔΙΑΒΑΣΕ α
ΟΣΟ α<>-1 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΑΝ α>=100 και α<=999 ΤΟΤΕ
πληθος3<-πληθος3+1
αθροισμα3<-αθροισμα3+α
ΑΛΛΙΩΣ
πληθοςμ<-πληθοςμ+1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΕΜΦΑΝΙΣΕ 'Δωσε εναν αριθμο'
ΔΙΑΒΑΣΕ α
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Ε μετα το πως θα βρεις τον ΜΟ και το ποσοστο ειναι ευκολο γιατι θα εχεις το πληθος και των τριψηφιων αλλα και των αριθμων που δοθηκαν συνολικα. :)
(Κυριε Τσιωτακη περιμενω διορθωση!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
η χαρά μου είναι να μη διορθώνω... :)

απλά να πούμε πως σε ενδεχόμενα κλάσματα πρέπει ο παρονομαστής να είναι διάφορος του μηδενός!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Χμ, τα κλασματα ερχονται παρακατω οταν θα κανει για ποσοστο και ΜΟ, οποτε εκει με μια δομη επιλογης για πληθος<>0 ειναι οκ :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Avatar

Νεοφερμένος

Ο Avatar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Να γινει αλγοριθμος που θα δεχεται τα στοιχεια ενος πινακα 10 γραμμων και 20 στηλων και θα δημιουργει ενα νεο πινακα 20 γραμμων και 10 στηλων ο οποιος θα ειναι ο πρωτος πινακας περιστρεφομενος κατα 90 μοιρες προς τα δεξια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
το στοιχείο (1, 1) του αρχικού θα γίνει (20, 1) στο τελικό
το στοιχείο (1, 2) του αρχικού θα γίνει (19, 1) στο τελικό
...
το στοιχείο (1, 20) του αρχικού θα γίνει (1, 1) στο τελικό
...
το στοιχείο (2, 3) του αρχικού θα γίνει (18, 2) στο τελικό
...
το στοιχείο (10, 1) του αρχικού θα γίνει (20, 10) στο τελικό

...
το στοιχείο (i, j) του αρχικού θα γίνει (21-j, i) στο τελικό

παρατηρώ δηλαδή πως ο δείκτης της γραμμής του αρχικού πίνακα γίνεται δείκτης της στήλης του τελικού.
Επίσης, πως ο δείκτης της στήλης του αρχικού πίνακα και η γραμμή του τελικού έχουν άθροισμα 20 + 1 (όπου 20 είναι οι στήλες του αρχικού πίνακα)

το είδα λίγο βιαστικά, ελπίζω να μην έκανα λάθος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

just_rock

Νεοφερμένος

Η Βάσω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 77 μηνύματα.
Παιδια δειτε μια ασκηση:
Στο λιμανι μιας παραλιακης πολης υπαρχουν 3 ταξιδιωτικα γραφεια.Το πρακτορειο ΠΡ1 το πρακτορειο ΠΡ2 και το πρακτορειο ΠΡ3.Καθε πρακτορειο οταν πουλαει ενα εισητηριο ενημερωνει τον υπολογιστη του λιμενικου στελνοντασ την πληροφορια 1,2,3 αντιστοιχα.Η διαδικασια σταματα οταν πουληθουν συνολικα και απο τα τρια πρακτορεια 300 εισητηρια.Αναπτυξτε αλγοριθμο που θα διαβαζει ποιο πρακτορειο πουλα εισητηριο και θα εμφανιζει ποσα εισητηρια πουλησε καθε πρακτορειο

Εχω κανει μια προεργασια αλλα δν μου το τρεχει σωστα οποτε αν μπορει να βοηθησει καποιοσ θα τον ευχαριστουσα πολυυυυυυυυυυυυ:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
π1 ← 0
π2 ← 0
π3 ← 0
Για ι από 1 μέχρι 300 ! σίγουρα 300 εισιτήρια
Διάβασε πρακτορείο
Επίλεξε πρακτορείο
Περίπτωση = 1 ! το = μπορεί να παραλειφθεί
π1 ← π1 + 1
Περίπτωση 2
π2 ← π2 + 1
Περίπτωση αλλιώς ! = 3
π3 ← π3 + 1
Τέλος_επιλογών
Τέλος_επανάληψης
Εμφάνισε π1, π2, π3
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Εστω οτι εχουμε εναν πινακα 3χ3 και θελουμε να αθροισουμε τα στοιχεια της πρωτης γραμμης, της δευτερης κλπ και να τα παρουσιασουμε σε εναν νεο μονοσδιαστατο πινακα με τις ιδιες γραμμες αλλα με μια στηλη(που θα ειναι το αθροισμα που ανεφερα)
Τι ακριβως κανω; Και αν θελω να κανω το αντιστροφο(δηλαδη να κανω νεο μονοδιαστατο πινακα με μια γραμμη μονο αλλα με τις αρχικες στηλες-αθροισμα δηλαδη κατα στηλες)πως θα το κανω;
Οποιος μου απαντησει θα πνιγει στα ευχαριστω, προκαταβολικα παντως ΘΕΝΚΣ. :p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Εστω οτι εχουμε εναν πινακα 3χ3 και θελουμε να αθροισουμε τα στοιχεια της πρωτης γραμμης, της δευτερης κλπ και να τα παρουσιασουμε σε εναν νεο μονοσδιαστατο πινακα με τις ιδιες γραμμες αλλα με μια στηλη(που θα ειναι το αθροισμα που ανεφερα)
Τι ακριβως κανω;

άθροισμα ανά γραμμή (άσκηση 43.7)

Αλγόριθμος Υπολογισμός
Δεδομένα // Ν, Μ, Α // ! ΝxΜ
Για i από 1 μέχρι Ν
άθροισμα ← 0
Για j από 1 μέχρι Μ
άθροισμα ← άθροισμα + A[i, j]
Τέλος_επανάληψης
Σ ← άθροισμα
Τέλος_επανάληψης
Αποτελέσματα // Σ //
Τέλος Υπολογισμός

Η διαδικασία που εφαρμόσαμε ονομάζεται άθροισμα ανά γραμμή. Η μεταβλητή άθροισμα πρέπει να μηδενίζεται στην αρχή κάθε κύκλου επανάληψης του εξωτερικού βρόχου –εντός του εξωτερικού βρόχου–, ώστε να υπολογίζεται το άθροισμα των στοιχείων για κάθε γραμμή. Ένα συχνό λάθος που γίνεται από ορισμένους μαθητές είναι ότι πραγματοποιείται η αρχικοποίηση στο εξωτερικό των βρόχων, με αποτέλεσμα να υπολογίζεται το άθροισμα όλων των στοιχείων του πίνακα.
Το άθροισμα που υπολογίζεται ανά γραμμή διαιρείται με το πλήθος των στοιχείων της γραμμής (το πλήθος των στηλών, δηλαδή το Μ) και στη συνέχεια τοποθετείται στο αντίστοιχο κελί του πίνακα ΜΟ. Η ενέργεια αυτή πρέπει να γίνει πριν κλείσει ο εξωτερικός βρόχος.
Αντίστοιχη διαδικασία θα εφαρμόζαμε στην περίπτωση που θα έπρεπε να γίνει επεξεργασία ανά στήλη, με τη διαφορά ότι θα τοποθετούσαμε πρώτα τον βρόχο που αφορά τις στήλες (μεταβλητή j) και ύστερα αυτόν που αφορά τις γραμμές (μεταβλητή i).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pepper ann

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Έλενα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Άγιος Νικόλαος (Λασιθίου). Έχει γράψει 367 μηνύματα.
βρε παιδιά.Έχω μια απορία.όταν φτιάχνουμε αλγόριθμους/προγράμματα έχουμε καθόλου επαφή με τον χρήστη? δηλαδή,του εμφανίζουμε μηνύματα στα οποία του λέμε τι στοιχεία θέλουμε να μας δώσει κ ποια είναι τελικά τα αποτελέσματα?
η βάζουμε ένα ξερό διάβασε,κ μετά ένα ξερό εμφάνισε χωρίς να λέμε τίποτα άλλο?
ο καθηγητής στο σχολείο λέει ότι είναι περιττό να εμφανίζουμε μηνύματα,η καθηγήτρια στα ιδιαίτερα λέει ότι δεν στέκει να μην εμφανίζουμε,κ ότι δεν είναι λειτουργικός ο αλγόριθμος μετά,τα βοηθηματα είναι τα μισά υπέρ κ τα μισά κατά,κ το σχολικό με έχει μπερδέψει.
εγώ πάντως το βρίσκω απόλυτα λογικό να κάνω τον αλγόριθμο πιο εύκολο για τον χρήστη...:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
οι αλγόριθμοι που αποτυπώνουμε στο χαρτί αποτελούν τη λύση προβλημάτων. Καταγράφουμε δηλαδή τα βήματα για να λύσουμε ένα πρόβλημα.
Προφανώς τα μηνύματα πριν τις εντολές εισόδου είναι μια πολυτέλεια καθώς όλα είναι στο χαρτί και δεν πρόκειται για πραγματική εφαρμογή.
Το σχολικό βιβλίο δίνει μια έμφαση στο θέμα, και χρησιμοποιεί αυτήν την πρακτική ΜΟΝΟ στα προγράμματα σε ΓΛΩΣΣΑ.

Στις εξετάσεις λοιπόν, θα κάνεις ότι αναφέρει η εκφώνηση, αν το ζητάει να βάζεις μηνύματα προτροπής, αλλιώς πράξε όπως θέλεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Εγω παντως συστηνω να εμφανιζουμε μηνυματα και σε αλγοριθμους και σε προγραμματα, και επισης να κανουμε και !σχολια και στα δυο.
Ο κωδικας μας θα ειναι πιο ευαναγνωστος στους διορθωτες και δεν θα τσαντιστουν προσπαθωντας να καταλαβουν ''τι σκατα κανει αυτος εδω''. Δεν τους δινεις αφορμη να κοψουν απο κει σε περιπτωση που δεν εχουν κεφια ξερωγω :p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Μην ασχολείστε με τα μηνύματα. Όπως λέει και ο Παναγιώτης μόνο αν σας στο ζητάει η εκφώνηση. Επικεντρωθείτε στη λογική του προγράμματος και αφήστε τις σάλτσες. Για να είναι πιο ευανάγνωστος ο αλγόριθμος που θα γράψετε

  • προσπαθήστε να βάζετε εσοχές,
  • να αφήνετε κενό μεταξύ των ερωτημάτων
  • να χρησιμοποιείται μεταβλητές που περιγράφουν καλύτερα αυτό που περιέχουν και
  • αν χρησιμοποιήσετε πίνακα να φτιάξετε-ζωγραφίσετε πριν το πρόγραμμα ή τον αλγόριθμο ένα πινακάκι ονοματίζοντας τι εκφράζουν οι γραμμές και οι στήλες του.
Αν νομίζετε ότι πρέπει κάτι να εξηγήσετε στον διορθωτή, τοτε μετά ή πριν τον αλγόριθμο γράψτε ένα μικρό κειμενάκι.

Φιλικά,
Ντζιός Κώστας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

μακροΠΟΥΛΟΣ

Νεοφερμένος

Ο μακροΠΟΥΛΟΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
το μαθημα αν το διαβάσεις μονοσ σου χωρις να προσεχεισ στην ταξη
μπορείς να γραψεις καλα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Valandil

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 910 μηνύματα.
Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.
- Τι θεωρείς εσύ "καλά".
- Τον καθηγητή στο σχολείο και το μάθημα που γίνεται.
- Το κατά πόσο θα μπορέσεις να ανταπεξέλθεις εσύ στις απαιτήσεις του μαθήματος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

redalert19882000

Νεοφερμένος

Ο redalert19882000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Προσωπικά πιστεύω πως το μάθημα αυτό είναι δύσκολο για κάποιον που δεν έχει ερθει σε επαφή με προγραμματισμό. Πολλοί πίστευαν αλλά και ακόμα πιστεύουν πως επειδή "ξέρουν" να κουνούν ενα ποντίκι ή επειδή ξέρουν να φορτώνουν και να ξεκινάνε παιχνίδια στον υπολογιστή το μάθημα αυτό θα είναι πανεύκολο...

Πιστέψε με είχα άπειρους φίλους που νόμιζαν αυτό το πράμα και ο βαθμός στις εξετάσεις τους ήταν γύρο στο 13-15 μέσος όρος...

Ο προγραμματισμός δεν έχει καμία απολύτος σχέση με τον χειρισμό του υπολογιστή.

Αυτά για ότι αφορά το μάθημα και για τους μαθητές που δεν είναι 3η λυκείου ακόμα...

Αν δεν πας φροντιστήριο και δεν προσέχεις ούτε στο σχολείο μην περιμένεις να γράψεις. Όσο και καλός να είσαι, όσο κι αν έχεις διαβάσει είναι κάποια πράγματα που αν δεν στα πουν δε μπορείς να τα ξέρεις. (Οκ υπάρχουν φυσικά και εξαιρέσεις)...

Τέλος το μάθημα είναι τέτοιο που σε μερικούς κάνει να το μισούν. Για μένα παράδειγμα μου την δίνει που το δίνουμε σε χαρτί χωρίς παράλληλα να μπορούμε να το ελέγξουμε.
Έχω κάνει άπειρα λάθη και συνεχίζω να κάνω λάθη στους αλγόριθμους που φιάχνω και αυτό γιατί έχω συνηθίσει να τρέχω πάντα εναν αλγόριθμο προτού τον δώσω κάπου...

Πάντως προγραμματισμός, χαρτί είναι εντελώς 2 άκυρες λέξεις μετάξυ τους.

Δηλαδή δε μπορώ να καταλάβω πραγματικά. Ωραία έκανες συναντικό λάθος, τι έγινε δηλαδή???? Υπάρχει ποτέ περίπτωση να φιάξεις έναν πραγματικό αλγόριθμο να το δώσεις κάπου και να μην μπορεί να δουλέψει? Όχι... Ακόμα και στην περίπτωση του λογικού λάθους αν το παρεις χαμπαρι θα το διορθωσεις. Το μάθημα αυτό το οποίο στην κυριολέξιά είναι πανέμορφο, το έχουν κάνει μην πω πως...

Συμπέρασμα: Επειδή είσαι 2α λυκείου, πρόσεξε την επιλογή που θα κάνεις, το μάθημα ειναι δύσκολο και απετεί πολύ προσοχή. Τα "μαθηματικά" προβλήματα είναι τόσο απλά που σε "Αφήνουν" στην κυριολεξία να κάνεις λάθος. Ναι, στο σχολείο πρέπει να προσέχεις όπως επίσης θα σου πρότεινα να πας και φροντιστιρίο. Τα πράγματα είναι δύσκολα όπως είπα αν δεν έχεις καμία επαφή, και μέχρι να μπεις στο κλίμα του αλγόριθμου,προγραμματισμού θα σου πάρει κάποιους μήνες.

Υ.Γ Ίσως είπα λίγο παραπάνω απ όσα έπρεπε αλλά δεν άντεξα;p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
+1 στον φιλτατο :)
Χρειαζονται οσο δεν φανταζεται κανεις τα μαθηματικα στον προγραμματισμο, και δεν ειναι ενα απλο μαθημα που λες ''σιγα μωρε, θα διαβασω εκει τσατρα πατρα τα μαθηματα και θα γραψω 18''. Οχι. Εχει δυσνοητες εννοιες για καποιον που δεν εχει ασχοληθει ξανα με τον προγραμματισμο, εχει τη θεωρια του, εχει τα tricky σημεια του..
Ειναι λαθος να το υποτιμουν οι μαθητες αυτο το μαθημα, ενω ειναι το πιο ενδιαφερον(by far) μαθημα της τεχνολογικης. Και το πιο υπεροχοτελειο.
Θελει προσοχη, θελει διαβασμα, και θελει να το παρεις ζεστα απο την αρχη.
(α, το γεγονος του οτι το δινουμε σε χαρτι το θεωρω και εγω χαζο.. ποιος ο λογος; )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top