Γενική συζήτηση για την ΑΕΠΠ

babisgr

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο babisgr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 837 μηνύματα.
Κύριε Τσιοτάκη, πρώτα ο Θεός, θα είσται και του χρόνου μαζί μας να μας βοηθήσετε και εμάς???:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Είμαι "εδώ" (στο web) από το 2003
θα είμαι και του χρόνου :)

Καληνύχτα σε όλους και να κλείσετε τον Η/Υ να διαβάσετε :jumpy:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Σας ευχαριστω και παλι που κατσατε και γραψατε τη διευκρινιση, καληνυχτα και σε σας :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

redalert19882000

Νεοφερμένος

Ο redalert19882000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Διάβασε αριθμός
! θα "κατέβω" από το αριθμός-1 προς το 2.
! Αν συναντήσω έστω και ΕΝΑΝ διαιρέτη σταματώ την επανάληψη
! ΔΕΝ πρόκειται για πρώτο αριθμό
είναι αληθής ! έστω οτι είναι πρώτος
i αριθμός - 1
Όσο i >= 2 και είναι = αληθής επανάλαβε
! όσο δεν τέλειωσα το ψάξιμο και
! δεν έχω αποφανθεί οτι δεν είναι πρώτος
Αν (αριθμός mod i = 0) τότε
είναι ψευδής
! βρήκα διαιρέτη,άρα ΔΕΝ είναι πρώτος
Τέλος_αν
i i - 1
Τέλος_επανάληψης
Αν (είναι = ψευδής) τότε
Εμφάνισε "Δεν είναι πρώτος"
Αλλιώς
Εμφάνισε "Είναι πρώτος"
Τέλος_αν

Τσέκαρέ το στο https://www.pseudoglossa.gr/
πρώτοι είναι το 1, 2, 3, 5, 7, 11, 13...

Δε θέλω λαμπάδα ούτε κάτι άλλο, μου αρκεί να γράψεις καλά...

-----------------------------------------
Αυτή είναι μια από τις ασκήσεις που μπορεί να αναδύξει την ομορφιά του μαθήματός μας....

Αν δεν κανω λαθος ο αριθμος 1 δεν θεωρειτε πρωτος... Οι πρωτοι ξεκινανε απο το 2 και μετα.
Ωστόσο, θα ήθελα να αναφέρω ότι πρέπει να αρχίσουμε τις διαιρέσεις απο αριθμό DIV 2. Για παράδειγμα αν έχουμε τον αριθμό 50, δεν χρειαζετε να τον διαιρεούμε με τους αριθμούς (49,48,47 κτλ .. 26) αφού ουσιαστικά αυτά ποτε δεν προκειτε να ισχυσουν. Αρα ο αλγόριθμος θα επρεπε να γινει καλυτερα ετσι: (Προς θεου δεν ειπα οτι ειναι λαθος):


Αλγόριθμος protoi
ΔΙΑΒΑΣΕ αριθμός
ΑΝ αριθμός = 1 ΤΟΤΕ
είναι ← ΨΕΥΔΗΣ
ΑΛΛΙΩΣ
είναι ← ΑΛΗΘΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
i ← αριθμός DIV 2
ΟΣΟ i >= 2 ΚΑΙ είναι = ΑΛΗΘΗΣ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΑΝ (αριθμός MOD i = 0) ΤΟΤΕ
είναι ← ΨΕΥΔΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
i ← i - 1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ (είναι = ΨΕΥΔΗΣ) ΤΟΤΕ
Εμφάνισε "Δεν είναι πρώτος"
ΑΛΛΙΩΣ
Εμφάνισε "Είναι πρώτος"
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Τέλος protoi


Thanks
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Μία ακόμη λύση για τους πρώτους, γιατί πιστεύω ακόμα δεν είστε εξοικειωμένοι με τις λογικές μεταβλητές είναι η ακόλουθη:

διάβασε αρ !εισαγωγή αριθμού

υπ_διαιρ<-2 !υποψήφιος διαιρέτης =2. Δεν με ενδιαφέρει το 1, γιατί ξέρω ότι είναι διαιρέτης.
πλ_διαιρ<-0 !πλήθος διαιρετών =0
!δεν θα εξετάσω τον ίδιο τον αριθμό, γιατί ξέρω ότι είναι διαιρέτης
όσο υπ_διαιρ<=αρ-1 και πλ_διαιρ=0 επανάλαβε
.....αν αρ mod υπ_διαιρ = 0 τότε
..........πλ_διαιρ<-πλ_διαιρ +1
......τέλος_αν
......υπ_διαιρ<- υπ_διαιρ +1 !πάμε στον επόμενο υποψήφιο διαιρέτη
τέλος_επανάληψης

αν πλ_διαιρ = 0 τότε
....εμφάνισε 'πρώτος'
αλλιώς
....εμφάνισε 'όχι πρώτος'
τέλος_αν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

redalert19882000

Νεοφερμένος

Ο redalert19882000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Πάλι επιμένω πως ο αριθμός 1 δεν είναι πρώτος κάτι που οι παραπάνω αλγόριθμοι τον θεωρούν... Αφού το πρόβλημα ζητάει να του εμφανίζουμε αν ο αριθμός είναι πρωτος ή όχι τότε οφείλουμε να το συμπεριλάβουμε και αυτό...

Ορίστε και το σχετικό link -> https://el.wikipedia.org/wiki/Πρώτος_αριθμός

Πέρα απο τις άσκοπες διαιρέσεις που γίνονται για κάποιους αριθμούς που είπα παραπάνω ο αλγόριθμος είναι σωστός(Αν υλοποιηθεί και η εξαίρεση του 1)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Πολύ σωστή η υπόδειξή σου Teoubas. Χρήσιμο και το link που παραθέτεις.

Συνεπώς, μια πλήρης σωστή λύση θα είναι:

Διάβασε αριθμός
Αν αριθμός > 1 τότε
...... επεξεργασία άσκησης
Αλλιώς
Εμφάνισε "Δεν υπάρχει πρώτος αριθμός μικρότερος του 2"
Τέλος_αν

Έτσι, παρακάμπτεις το πρόβλημα...

Μπράβο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Πολύ σωστά. Μπράβο και από εμένα. Μία λύση λοιπόν είναι η ακόλουθη με μικρή τροποποίηση της προηγούμενης:

διάβασε αρ !εισαγωγή αριθμού

υπ_διαιρ<-1 !υποψήφιος διαιρέτης =1
πλ_διαιρ<-0 !πλήθος διαιρετών =0
!Αν το πλήθος των διαιρετών ξεπεράσει το 2, τότε δεν είναι πρώτος
όσο υπ_διαιρ<=αρ και πλ_διαιρ<=2 επανάλαβε
.....αν αρ mod υπ_διαιρ = 0 τότε
..........πλ_διαιρ<-πλ_διαιρ +1
......τέλος_αν
......υπ_διαιρ<- υπ_διαιρ +1 !πάμε στον επόμενο υποψήφιο διαιρέτη
τέλος_επανάληψης

αν πλ_διαιρ = 2 τότε
....εμφάνισε 'πρώτος'
αλλιώς
....εμφάνισε 'όχι πρώτος'
τέλος_αν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

redalert19882000

Νεοφερμένος

Ο redalert19882000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Να ποστάρω και γω την δικιά μου λύση που αποτελεί μια μικρή τροποποίηση του αλγόριθμου του κ.Κώστα

Ειναι λίγο ταχύτερος απο όλα τα προηγούμενα :P

Αλγόριθμος πρώτοι
Διάβασε αρ ! Εισαγωγή αριθμού
Αν αρ >= 2 τότε
start ← αρ DIV 2 ! Θα ξεκινήσουμε τις διαιρέσεις μας απο τον αριθμό δια 2... Έτσι ο αλγόριθμος γίνεται πολύ ταχύτερος...
πλ_διαιρ ← 0 ! Αν αυτο στη συνεχεια αλλαξει σε 1 τοτε θα σταματησουμε την επαναληψη και σημαινει οτι ο αριθμος δεν ειναι πρωτος

Όσο start >= 2 και πλ_διαιρ = 0 επανάλαβε
Αν αρ mod start = 0 τότε ! Αν διαιρειτε ακριβως τοτε εχουμε διαιρετη, αρα δεν ειναι πρώτος
πλ_διαιρ ← 1 ! Αύξηση της τιμης για να σταματήσει η επανάληψη. Δεν ειναι πρωτος...
τέλος_αν
start ← start - 1 ! πάμε στον επόμενο υποψήφιο διαιρέτη
τέλος_επανάληψης

Αν πλ_διαιρ = 0 τότε
Εμφάνισε "Ειναι πρώτος"
Αλλιώς
Εμφάνισε "Δεν ειναι πρώτος"
τέλος_αν
αλλιώς
Εμφάνισε "Δεν υπάρχει πρωτος μικρότερος του 2"
τέλος_Αν
Τέλος πρώτοι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
εύχομαι, να λύσεις σωστά και τις ασκήσεις στο επόμενο τεστ που θα σας βάλω ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

redalert19882000

Νεοφερμένος

Ο redalert19882000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
χαχαχα οκ... Αυτή τη φορά δε θα κάνω λάθος :PPP. Βασικά δε θα βιαστώ γιατί την προηγούμενη φορά το τέλειωσα σε 1 min αφού είχα κάνει λάθος και στις τιμές των μεταβλητές ! εχμ εχμ οκ :PPP
-----------------------------------------
Βαριόμουν τρελά σήμερα(ναι ναι και να διαβάσω) οπότε έκανα μια υλοποίηση του QuickSort αλγόριθμου σε γλώσσα με διαδικασία... Ο αλγόριθμος αυτός αξίζει να σημειωθεί πως είναι ΠΟΛΛΕΣ φορές ταχύτερος απο κάθε άλλου ήδους αλγόριθμο(Bubble,Insertion etc). Στην καλύτερη περίπτωση κάνει nlogn (όπου n η ποσότητα των αριθμών που έχουμε να κάνουμε ταξινόμηση) αντιμεταθέσεις... Η bubble κάνει n^2 που σημαίνει ότι ειναι τρελά χρονοβόρα. Βέβαια αυτό δε λέει κάτι, στις πανελλήνιες μας νοιάζει να είναι σωστό το πρόβλημα και όχι γρήγορα... Αλλά πιστεύω αν κάνετε κάτι τέτοιο(αν πέσει κάποιο πρόβλημα με ταξινόμηση) και γράψετε αυτό θα ... πάθει πλάκα ο διορθωτής :Pp

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ταξινόμηση
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: a[10], i
ΑΡΧΗ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
ΔΙΑΒΑΣΕ a
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΚΑΛΕΣΕ quicksort(a, 1, 10)

ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
ΓΡΑΨΕ a
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ quicksort(a, m, n)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: m, n, a[10], k, temp, key, i, j
ΑΡΧΗ
ΑΝ (m < n) ΤΟΤΕ
k <- (m + n) DIV 2
temp <- a[m]
a[m] <- a[k]
a[k] <- temp
key <- a[m]
i <- m + 1
j <- n
ΟΣΟ i <= j ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΟΣΟ ((i <= n) ΚΑΙ (a <= key)) ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
i <- i + 1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΟΣΟ ((j >= m) ΚΑΙ (a[j] > key)) ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
j <- j - 1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ i < j ΤΟΤΕ
temp <- a
a <- a[j]
a[j] <- temp
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
temp <- a[m]
a[m] <- a[j]
a[j] <- temp
ΚΑΛΕΣΕ quicksort(a, m, j - 1)
ΚΑΛΕΣΕ quicksort(a, j + 1, n)
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tsgiannis13

Νεοφερμένος

Ο tsgiannis13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
παιδια συγνωμη που διακοπτω τη ροη του θεματος αλλα εχω να κανω μια ερωτηση που με βασανιζει απο την αρχη της χρονιας. καταρχην ειμαι
΄Β λυκειου . πιστευετε οτι πρεπει απο φετος να κανω φροντιστηριο ΑΕΠΠ??
ισως ειναι λιγο υπερβολικο αλλα πειτε μου και σεις που εχετε μια επαφη με το αντικειμενο .:thanks:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stratos_man

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Stratos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άλιμος (Αττική). Έχει γράψει 170 μηνύματα.
να ρωτησω κατι ειναι λαθος να γραφεις--- οσο χ<>"τελος" επαναλαβε-- μας εχει βαλει ο καθηγητης μ και λεει στην εκφώνηση μεχρι να εμφανιστει η λεξη τελος αλλα το θελει και με την οσο και μεχρι οτου αλλα στην οσο μπερδέυομαι..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Valandil

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 910 μηνύματα.
να ρωτησω κατι ειναι λαθος να γραφεις--- οσο χ<>"τελος" επαναλαβε-- μας εχει βαλει ο καθηγητης μ και λεει στην εκφώνηση μεχρι να εμφανιστει η λεξη τελος αλλα το θελει και με την οσο και μεχρι οτου αλλα στην οσο μπερδέυομαι..

Αφού θα σταματήσει αν βάλεις την λέξη "τέλος"
Θα χρησιμοποιήσεις :
Διάβασε x ! μεταβλητή χαρακτήρα,έτσι;
όσο x<>"τέλος" επανάλαβε
Ενέργειες
Τέλος_επανάληψης

και

Διάβασε x
Αρχή_επανάληψης
Ενέργειες
Μέχρις_ότου x="τέλος"
-----------------------------------------
παιδια συγνωμη που διακοπτω τη ροη του θεματος αλλα εχω να κανω μια ερωτηση που με βασανιζει απο την αρχη της χρονιας. καταρχην ειμαι
΄Β λυκειου . πιστευετε οτι πρεπει απο φετος να κανω φροντιστηριο ΑΕΠΠ??
ισως ειναι λιγο υπερβολικο αλλα πειτε μου και σεις που εχετε μια επαφη με το αντικειμενο .:thanks:

Οχι,είναι υπερβολή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Συμπληρώνω μια μικρή λεπτομέρεια:
Διάβασε x ! μεταβλητή χαρακτήρα,έτσι;
όσο x<>"τέλος" επανάλαβε
Ενέργειες
Διάβασε x ! για επόμενη επανάληψη
Τέλος_επανάληψης

και


Αρχή_επανάληψης
Διάβασε x ! το έβαλα εντός του βρόχου
Ενέργειες
Μέχρις_ότου x="τέλος"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
παιδια συγνωμη που διακοπτω τη ροη του θεματος αλλα εχω να κανω μια ερωτηση που με βασανιζει απο την αρχη της χρονιας. καταρχην ειμαι
΄Β λυκειου . πιστευετε οτι πρεπει απο φετος να κανω φροντιστηριο ΑΕΠΠ??
ισως ειναι λιγο υπερβολικο αλλα πειτε μου και σεις που εχετε μια επαφη με το αντικειμενο .:thanks:

αν ξεκινήσεις φέτος κάποια μαθήματα (χοντρικά 1ω/εβδομάδα) και θα αφομοιώσεις πολύ καλύτερα το περιεχόμενο του μαθήματος, και θα έχεις λιγότερο φόρτο για την Γ που έτσι κι αλλιώς τρέχεις και δεν φτάνεις.

εγώ στο συνιστώ ανεπιφύλακτα, αλλά να γίνει με ανθρώπους που κάνουν δουλειά, όχι χαλαρά και χαβαλέ επειδή υπάρχει χρόνος ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

marsenis

Νεοφερμένος

Ο Μάκης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 19 μηνύματα.
Να ποστάρω και γω την δικιά μου λύση που αποτελεί μια μικρή τροποποίηση του αλγόριθμου του κ.Κώστα

Ειναι λίγο ταχύτερος απο όλα τα προηγούμενα :P

Ο Αλγόριθμος μπορεί να γίνει ακόμα πιο γρήγορος αν ψάξουμε για διαιρέτες στο διάστημα απο το 2 μέχρι την τετραγωνική ρίζα του αριθμού καθώς αποδεικνύεται ότι αν ένας αριθμός έχει κάποιο διαιρέτη (εκτός απο τον εαυτό του και τη μονάδα) τότε ο διαιρέτης αυτός θα είναι σίγουρα μικρότερος η ίσος της τετραγωνικής του ρίζας (ή του ακεραίου μέρους της τετραγωνικής του ρίζας αν ο αριθμός δεν είναι τέλειο τετράγωνο).

Φιλικά,
Μάκης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Valandil

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 910 μηνύματα.
Συμπληρώνω μια μικρή λεπτομέρεια:
Διάβασε x ! μεταβλητή χαρακτήρα,έτσι;
όσο x<>"τέλος" επανάλαβε
Ενέργειες
Διάβασε x ! για επόμενη επανάληψη
Τέλος_επανάληψης

και


Αρχή_επανάληψης
Διάβασε x ! το έβαλα εντός του βρόχου
Ενέργειες
Μέχρις_ότου x="τέλος"

Απροσεξία της στιγμής,εννοείται το διάβασε μέσα στην επανάληψη :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

πηνελοπη41056

Νεοφερμένος

Η πηνελοπη41056 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Μπορει καποιος να με βοη8ησει με αυτη την ασκηση?
Να γραψετε αλγοριθμο ο οποιος θα διαβαζει θετικους ακεραιους αριθμους (δεν απαιτειται ελεγχος) και θα υπολογιζει και θα εμφανιζει:
α)το πληθος των τριψηφιων αριθμων
β)το πληθος των μη τριψηφιων αριθμων
γ)το αθροισμα,το μεσο ορο και το ποσοστο των τριψηφιων
δ)και το μεγαλυτερο απο ολους τους αριθμους

η διαδικασια 8α τερματιζει οταν ως αριθμος δοθει το -1
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gimli

Νεοφερμένος

Ο gimli αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 54 μηνύματα.
να γινει αλγοριθμος που να διαβαζει 300 διαφορετικους τυχαιους αριθμους.απο αυτους να εμφανιζει μονο τους αρτιους και μετα να υπολογιζει και να εμφανιζει το αθροισμα τους...με την εντολη Για...

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top