Γενική συζήτηση για την ΑΕΠΠ

DeSo_

Νεοφερμένος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Παιδια ξερει κανεις ποτε θα βγουν οι απαντησεις ΑΕΠΠ Νυχτερινων 2008?

ακομα ψαχνω
:(:(:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koufontinas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο koufontinas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 149 μηνύματα.
Σωστο, αφου οι αλγοριθμοι δεν απαιτουν δηλωση σταθερων-μεταβλητων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

::Forg0tt3n::

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ::Forg0tt3n:: αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 241 μηνύματα.
Παιδια ξερει κανεις ποτε θα βγουν οι απαντησεις ΑΕΠΠ Νυχτερινων 2008?

ακομα ψαχνω
:(:(:(

Εδώ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DeSo_

Νεοφερμένος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 11 μηνύματα.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Έλαααααααα, εδώ οι καλές απορίες, απορίες με το μαχαίρι!


Παιδιά το έχω ρίξει στο διάβασμα όλη μέρα και θα συνεχίσω έτσι οπότε δεν έχω χρόνο να διαβάσω 200+ posts. 3 ερωτήσεις:

1) Όταν γράφουμε σε ΓΛΩΣΣΑ..ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ <ονομα προγραμματος> ή ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ σκέτο?

2) Υπάρχει αλγόριθμος συγχώνευσης πινάκων, υπάρχει περιπτωση να ζητηθεί? Αν ναι, μπορεί να τον γράψει κάποιος?

3) !!ΗΕLP!! Aς γράψει κάποιος την φυσσαλίδα σε ΓΛΩΣΣΑ μια φορά που θα καταλήγει σε ΑΥΞΟΥΣΑ και μια σε ΦΘΙΝΟΥΣΑ ταξινόμηση...

Σας ευχαριστώ παααάρα πολύ...
  1. Σκέτο ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ, όπως ακριβώς είναι στο σχολικό. Το όνομα το βάζεις στον αλγόριθμο σαν Τέλος Όνομα_Αλγορίθμου.
  2. Υπάρχει στο τετράδιο μαθητή. Δες κι εδώ.
  3. Για αύξουσα είναι στο βιβλίο σου (φυσσαλίδα). Για φθίνουσα, απλά αντιστρέφεις την ανισότητα.
1. Σε μία συνθήκη της μορφής Αν flag= ΨΕΥΔΗΣ τότε, στο ΨΕΥΔΗΣ βάζω "" ; :hmm: (το flag είναι λογική μεταβλητή).
2. Δε με συμφέρει περισσότερο να κάνω αλγόριθμο όταν μου ζητάνε αλγόριθμο, αντί να κάνω πρόγραμμα;
Έχω την αίσθηση ότι ένα πρόγραμμα είθισται να είναι "προσεγμένο". Αντιθέτως στις απαντήσεις θεμάτων και γενικά όπου βλέπω αλγορίθμους, διακρίνω μια προχειρότητα και τσαπατσουλιά. :hmm: (Δηλαδή, μήπως συμφέρει περισσότερο ο αλγόριθμος προκειμένου να "καλυφθούν" τυχών παραλήψεις κατά τη διόρθωση; )



-petros
  1. Όχι με "". Το "ΨΕΥΔΗΣ" είναι ένα αλφαριθμητικό, ενώ το ΨΕΥΔΗΣ είναι μία λογική σταθερά.
  2. ΟΧΙ. Πρώτα απ' όλα, όταν σου ζητά αλγόριθμο μπορείς να κάνεις ό,τι θες. Δεύτερον, ο αλγόριθμος έχει κάποια μειονεκτήματα, όπως για παράδειγμα: ΔΕΝ έχει συναρτήσεις! Έπειτα, εάν χρειαστεί να συνεχίσεις μία μεγάλη εντολή στην επόμενη γραμμή, στο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ βάζεις ένα '&' στην αρχή της γραμμής (νομίζω το λέει στην παράγραφο 7.10). Στον αλγόριθμο, κάνεις το σταυρό σου! :D
    Και τα δύο πρέπει να 'ναι προσεγμένα, Πέτρο. Η μοναδική "μεγάλη" διαφορά είναι απλά ότι στο πρόγραμμα πρέπει να δηλώνεις τις μεταβλητές σου. Και αυτό είναι υπέρ σου, καθώς και εσύ και ο διορθωτής έχετε εποπτεία των μεταβλητών σας.
Σταθερές δεν είναι οι αριθμοί.Είναι π.χ. το π=3.14.Αυτό το γράφουμε στο τμήμα δηλώσεων.Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα δεν έχει σταθερές.
Εδώ είναι απλά μία σύγχιση. Είναι δύο διαφορετικές λέξεις:
  1. Σταθερές ποσότητες: είναι ποσότητες μέσα σε αριθμητικές εκφράσεις που ΔΕΝ είναι μεταβλητές. :)
    Πχ, έστω η εντολή:
    α ← β + 5
    Το 5 είναι μία σταθερή τιμή, ενώ το β μία μεταβλητή, στην αριθμητική έκφραση β + 5.
  2. Σταθερά: είναι μία θέση μνήμης με τιμή που δεν αλλάζει κατά τη διάρκεια εκτέλεσης του προγράμματος. Ενώ μία μεταβλητή είναι μία θέση μνήμης που η τιμή της μπορεί ν' αλλάξει κατά τη διάρκεια εκτέλεσης του προγράμματος.
^ Με αυτή τη λογική στους αλγορίθμους δε θα είχαμε ποτέ σταθερές.
Έχουμε!
Γράφεις πχ!
Code:
[B]Δεδομένα[/B] //[FONT=Georgia]π[/FONT]//
Και σημειώνεις μετά το τέλος του αλγορίθμου ότι το π θεωρούμε ότι έχει την τιμή 3.14. :)


Πχ κάτι σαν:
Code:
...
[B]Τέλος[/B] Άσκηση_1


Σημείωση: θεωρούμε ότι το π είναι μία σταθερά με την τιμή 3.14
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Marios8

Νεοφερμένος

Ο Μαριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 49 μηνύματα.
παιδια μπορει καποιος να βαλει ενα λινκ ωστε να μπορέσω να κατεβασω καποιο προγραμμα ειδικο για να φτιαχνει αλλα προγραμματα με τη ΓΛΩΣΣΑ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cosdel

Νεοφερμένος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 92 μηνύματα.
Τη γλωσσομαθεια εννοεις;;;;

Υπάρχει ηδη εδω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EpaRon

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νώντας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λευκάδα (Λευκάδα). Έχει γράψει 203 μηνύματα.
Επίσης υπάρχει και ο Διερμηνευτής της Γλώσσας. Τον βρίσκεις στο site www.alkisg.com
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
σου συμβουλευω για τις ασκησεις σου να προτιμησεις τον διερμηνευτη της γλωσσας απο την γλωσσομαθεια, γιατι σου λεει τι λαθη κανεις, και γενικα ειναι καλυτερο για να καταλαβαινεις πως 'δουλευει' το προγραμμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.

Giovanni5

Νεοφερμένος

Ο Giovanni5 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Παιδια μπορει μηπως να με βοηθησει κανεις για εναν αλγοριθμο που θα διαβαζει τρεις αριθμους και θα εκτυπωνει ποσοι ειναι θετικοι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zenctheo

Νεοφερμένος

Ο zenctheo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Παιδια μπορει μηπως να με βοηθησει κανεις για εναν αλγοριθμο που θα διαβαζει τρεις αριθμους και θα εκτυπωνει ποσοι ειναι θετικοι?

Δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο.......

  • Χρειάζεσαι 3 μεταβλητές για τους αριθμούς. Εκτός αν το κάνεις με επανάληψη οπότε χρειάζεσαι μόνο μία.
  • Χρειάζεσαι και ένα μετρητή για τους θετικούς. Κάθε φορά που θα πληκτρολογείται θετικός αριθμός θα αυξάνει η τιμή του κατά 1.
  • Τυπώνεις την τιμή του μετρητή.
  • Η συνθήκη ελέγχου για θετικό είναι Α>0 αν Α η μεταβλητή του αριθμού.
  • Με την παραπάνω συνθήκη θεωρούμε ότι το 0 δεν είναι θετικός αριθμός. Αν θες και το 0 τότε η συνθήκη αλλάζει σε Α>-0.
'Αρα:
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 1
Code:
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΘΕΤΙΚΟΣ1
ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΤΕ 3 ΑΡΙΘΜΟΥΣ'
  ΔΙΑΒΑΣΕ Α,Β,Γ
  Ι <-- 0 !ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΘΕΤΙΚΩΝ
  ΑΝ Α>0 ΤΟΤΕ
    Ι <-- Ι+1
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΑΝ Β>0 ΤΟΤΕ
    Ι <-- Ι+1
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΑΝ Γ>0 ΤΟΤΕ
    Ι <-- Ι+1
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΑΤΕ ',Ι,' ΘΕΤΙΚΟΥΣ'
ΤΕΛΟΣ ΘΕΤΙΚΟΣ1
και κάπως πιο σωστό
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 2
Code:
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΘΕΤΙΚΟΣ2 
Ι <-- 0 !ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΘΕΤΙΚΩΝ
  ΓΙΑ Κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 3
    ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ',Κ,'ΑΡΙΘΜΟ'
    ΔΙΑΒΑΣΕ Α
    ΑΝ Α>0 ΤΟΤΕ
      Ι <-- Ι+1
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΑΤΕ ',Ι,' ΘΕΤΙΚΟΥΣ'
ΤΕΛΟΣ ΘΕΤΙΚΟΣ2
Ελπίζω να βοηθάει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

halvas

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αχαρνές (Αττική). Έχει γράψει 1,074 μηνύματα.
Θέλω να κάνω μία ερώτηση.

Έχουμε τον αλγόριθμο:

Code:
Αρχή

Διάβασε α

Αν α>0 τότε
Εμφάνισε "θετικός"
Τέλος_αν

Αν α<0 τότε
Εμφάνισε "αρνητικός"
Τέλος_αν

Τέλος

Είναι σωστός;

Στο σχολείο είχα μία διαφωνία με τον καθηγητή. Εκείνος έλεγε ότι είναι σωστός, όμως εγώ θεωρώ ότι είναι δεν είναι σωστός, διότι αν εισαχθεί το 0 κατά την εκτέλεση, δε θα έχουμε έξοδο αποτελεσμάτων.

Άρα παραβιάζει την προϋπόθεση της εξόδου!

Ποια η άποψή σας;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Θέλω να κάνω μία ερώτηση.

Έχουμε τον αλγόριθμο:

Code:
Αρχή

Διάβασε α

Αν α>0 τότε
Εμφάνισε "θετικός"
Τέλος_αν

Αν α<0 τότε
Εμφάνισε "αρνητικός"
Τέλος_αν

Τέλος
Είναι σωστός;

Στο σχολείο είχα μία διαφωνία με τον καθηγητή. Εκείνος έλεγε ότι είναι σωστός, όμως εγώ θεωρώ ότι είναι δεν είναι σωστός, διότι αν εισαχθεί το 0 κατά την εκτέλεση, δε θα έχουμε έξοδο αποτελεσμάτων.

Άρα παραβιάζει την προϋπόθεση της εξόδου!

Ποια η άποψή σας;

Είναι σωστός. Μην ανησυχεις για τετοια πράγματα για την ώρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
βασικα, εξαρταται απο την εκφωνηση.

π.χ. αν σου ζητησει να γραψεις αλγοριθμο που θα διαβαζει 1 αριθμο και αν ειναι θετικος θα σου βγαζει το αναλογο μηνυμα, ενω αν ειναι αρνητικος θα σου βγαζει το αντιστοιχα αναλογο μηνυμα, τοτε ειναι σωστος ο αλγοριθμος αυτος που παρουσιαζεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zenctheo

Νεοφερμένος

Ο zenctheo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Βασικά το γεγονός της εξόδου είναι λίγο "χαζό" όπως διατυπώνεται στο βιβλίο.
Συγκεκριμένα λέει "Κάθε αλγόριθμος θα πρέπει να έχει για έξοδο μια τιμή προς τον χρήστη ή προς άλλο αλγόριθμο."
Αυτό που πρέπει να δεις είναι πρώτα δεις πρώτα είναι ο σκοπός που έχει ο αλγόριθμος.
Ο δικός σου είναι απλά να ελέγχει αν ο αριθμός είναι θετικός η αρνητικός και να τυπώνει ένα μήνυμα. Αν δεν είναι δεν θα τυπώνει τίποτα. Δηλαδή δεν είναι ότι δεν θα έχει έξοδο γιατί η απουσία τιμής είναι και αυτή ένα αποτέλεσμα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί.
Αφού καλύπτει τον στόχο του ο αλγόριθμος είναι σωστός και έχει τις εξόδους του. Αν έπρεπε να εμφανίζει το μήνυμα "Μηδέν" για όταν το α είναι μηδέν τότε ο αλγόριθμος όχι μόνο δεν πληρεί το κριτήριο της εξόδου αλλά είναι και λάθος.
Γι' αυτό μην έχεις τέτοιες "φιλοσοφικές" ανησυχίες προς το παρόν. Περισσότερο μπερδεύουν παρά σε βοηθούν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

halvas

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αχαρνές (Αττική). Έχει γράψει 1,074 μηνύματα.
βασικα, εξαρταται απο την εκφωνηση.

π.χ. αν σου ζητησει να γραψεις αλγοριθμο που θα διαβαζει 1 αριθμο και αν ειναι θετικος θα σου βγαζει το αναλογο μηνυμα, ενω αν ειναι αρνητικος θα σου βγαζει το αντιστοιχα αναλογο μηνυμα, τοτε ειναι σωστος ο αλγοριθμος αυτος που παρουσιαζεις.

Αυτή ακριβώς ήταν η εκφώνηση.

Οκ ευχαριστώ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Τυπικά ένας μη προβληματικός καθηγητής δεν θα κάτσει να κόψει μονάδες επειδή ο αλγόριθμός σου δεν ικανοποιεί το κριτήριο της εξόδου, αν δεν το ζητάει η εκφώνηση.

Επειδή όμως εκεί έξω υπάρχουν και αρκετοί "επιστήμονες" (έχω διαβάσει συζητήσεις στο δίκτυο αλλά έχω συναντήσει και προσωπικά τέτοια άτομα), να έχεις υπόψη σου ότι αν ο αλγόριθμός σου δεν ικανοποιεί το κριτήριο της εξόδου (ακόμα και αν δεν το ζητάει η εκφώνηση) και πέσεις σε τέτοιο τζιμάνι θα χάσεις μονάδες.

Αυτό βέβαια που προτείνεις εσύ σαν λύση, ΕΧΕΙ έξοδο, απλά όχι σε όλες τις περιπτώσεις. (α=0). Πάλι είναι θέμα του σε ποιόν θα πέσεις.

Γενικά να γνωρίζετε ότι:

1) Δεν υπάρχουν προτεινόμενες λύσεις ή διευκρινίσεις από το υπουργείο προς τα βαθμολογικά κέντρα, παρά μόνο προς αυτά των φυσικώς αδυνάτων που έρχονται καμιά ώρα μετά την μετάδοση των θεμάτων (και βέβαια δεν θα είχαν καμία αξία γιατί στην ΑΕΠΠ ο καθένας μπορεί να εκφράσει την (σωστή) απάντησή του με το δικό του ιδιαίτερο τρόπο)

2) Στο κάθε βαθμολογικό αποφασίζει η ομάδα των καθηγητών που διορθώνει σε ποιούς άξονες θα κινηθεί η βαθμολογία και το πόσο στοιχίζει το κάθε είδους λάθος

3) Παρά την παραπάνω πρακτική, μπορεί να υπάρξουν εξαιρέσεις καθηγητών που θα βαθμολογήσουν όπως αυτοί γουστάρουν. :jumpy:

Γι'αυτό λέω πάντα στους μαθητές μου ότι χρειάζεται και λίγη τύχη στο που θα πέσεις ... Καλό είναι όμως να είστε όσο το δυνατόν τυπικοί και να μην προκαλείτε την τύχη σας ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cosdel

Νεοφερμένος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 92 μηνύματα.
Παντως λιγο παραξενο φαινεται το να μην στελνουν οδηγιες και διευκρινισεις στα εξεταστικα κεντρα.

Δηλαδη 2 μαθητες με γραπτα που ειναι ακριβως ιδια μπορει να εχουν διαφορετικη βαθμολογια, επειδη διορθωθηκαν σε διαφορετικα εξεταστικα κεντρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Παντως λιγο παραξενο φαινεται το να μην στελνουν οδηγιες και διευκρινισεις στα εξεταστικα κεντρα.

Δηλαδη 2 μαθητες με γραπτα που ειναι ακριβως ιδια μπορει να εχουν διαφορετικη βαθμολογια, επειδη διορθωθηκαν σε διαφορετικα εξεταστικα κεντρα.


Welcome to Greece.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top