Βοήθεια/Απορίες στις ΑΟΘ

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.

spinalgr1990

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 206 μηνύματα.
Για το ΕΠΑΛ η ύλη για το ΑΟθ ειναι η ίδια ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Όχι! Το μόνο κοινό είναι το 1ο κεφάλαιο που προστέθηκε φέτος αλλα δεν μπήκε τίποτα από αυτό στις φετινές πανελλαδικές.

Χοντρικά η ύλη είναι κεφαλαια: 1,7,8,9,10
Και λέω χοντρικά διότι κάποια κομμάτια η/και υποκεφαλαια είναι εκτός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

manolis_98

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο manolis_98 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,055 μηνύματα.

chris2799

Νεοφερμένος

Ο chris2799 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 116 μηνύματα.
Θέλω βοήθεια σε μια άσκηση :
Εστω ΑΒ μια ευθύγραμμη καμπύλη ζήτησης που αντιστοιχεί σε εισόδημα Υ=1000€
(Στη συνέχεια δίνει την ευθυγραμμη καμπύλη ζήτησης, οπου όταν Ρ=50, το Q=0 και όταν Ρ=0, το Q=50)
α) Να βρείτε σε ποιον συνδυασμό (P,QD) η συνολικη δαπάνη των καταναλωτών γίνεται μέγιστη και πόση είναι αυτή ?
β) Να βρείτε ποια θα πρεπει να είναι η μεταβολή του εισοδήματος, ώστε για P=4 και Ey=1,25 η Q να αυξάνεται κατα 2 μοναδες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • IMG_20161029_094649.jpg
    157 bytes · Εμφανίσεις: 1,392
Τελευταία επεξεργασία:

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Προφανώς η καμπύλη ζήτησης είναι η Qd = 50 - P.

H συνολική δαπάνη γίνεται μέγιστη στο μέσον του ευθυγραμμου τμήματος που ορίζουν τα σημεία τομής της με τους άξονες, δηλαδή στο P = 25, Q = 25.

Μαθηματικά (και εκτός ύλης για το ΑΟΘ), η ΣΔ είναι PQ = P (50 - P) = -P^2 + 50P και η παράγωγός της είναι -2P + 50. H παράγωγος μηδενίζεται όταν Ρ = 25 (συνεπώς Q = 25), άρα εκεί η ΣΔ έχει ακρότατο.

H μέγιστη ΣΔ είναι 25*25 = 625.

β) Για Ρ = 4 έχεις Qd = 46. Συνεπώς θέλεις το Q να γίνει 48.

Από τον τύπο της Ey, βρίσκεις το ΔΥ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris2799

Νεοφερμένος

Ο chris2799 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 116 μηνύματα.
Σ'ευχαριστω πολύ sourotiri !!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

km2016

Νεοφερμένος

Ο km2016 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Καλημέρα, θέλω βοήθεια σε κάποιες ασκήσεις γιατί θα με φάει η απορία μέχρι να ξανανοίξουν τα σχολεία.

1) Αν μια οικονομία παράγει δύο αγαθά Χ και Ψ. Έστω οτι το ΚΕΨ δίνεται από την σχέση f(x)=26-x^2 .Να υπολογίσετε το ΚΕΧ, όταν το χ πάρει τις τιμές 0,1,2,3,4,5.

2) Υποθέτουμε οτι μια οικονομία παράγει δυο προϊόντα Q1 και Q2. Για την παραγωγή τους χρησιμοποιειται μόνο εργασία. Τα 2 προϊόντα παράγονται με τον ίδιο τρόπο, έχουν δηλαδή την ίδια συνάρτηση παραγωγής. Q1=4E1 και Q2=4E2 οπου Ε είναι οι ποσότητες εργασίας απασχολουνται αντίστοιχα. Η συνολική ποσότητα εργασίας είναι E=E1+E2=40. Να βρείτε την αλγεβρική μορφή της συνάρτησης.

3) Όταν μας ζητάει: Να παρασταθεί διαγραμματικά το ΚΕΧ και το ΚΕΨ, ζητάει να κάνουμε σχήμα βάζοντας στον κάθετο άξονα το ΚΕΧ/Ψ και στον οριζόντιο το Χ/Ψ;

4) Όταν μας ζητάει: Να υπολογίσετε τις συναρτήσεις παραγωγής των 2 αγαθών, τι θέλει;

5) Όταν μας ζητάει: Να υπολογίστε την εξίσωση της ΚΠΔ και ξέρουμε ΚΕΧ και ένα σημείο παίρνουμε τον τύπο: y-y0=-ΚΕΧ(x-x0)

6) Πως δουλεύουμε ασκήσεις που μας λένε ότι μια οικονομία έχει 25 ή ακόμα και 2500 εργάτες? Μας λέει τις παραγωγικές δυνατότητες του κάθε εργάτη.

Ξέρω οτι είναι μπόλικα και πάνω απο αυτά που μπορούν να πέσουν στις Πανελλήνιες αλλά θα ήθελα να τα γνωρίζω.
Στα 1,3,5,6 έχω βρει κάποιες λύσεις αλλά θέλω να επαληθεύσω οτι δούλεψα σωστά.
Στα 2,4 δεν έχω ιδέα.

Ευχαριστώ :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλα τα μέλη του φόρουμ.
Φίλε km2016 θα προσπαθήσω να σου απαντήσω σύντομα γιατί γραφω από κινητό.
1. Αντικαθιστας στη συνάρτηση τις τιμές του Χ, βρισκεις τα Ψ, δημιουργείς έξι συνδυασμούς, μεταξύ των οποίων διαδοχικά υπολογίζεις το κόστος ευκαιρίας.
2. Στο Q1 πολλαπλασιαζεις 4 επί 40, αρα ο συνδυασμός είναι 160 με 0, και στο Q2 πολλαπλασιαζεις το ιδιο και προκυπτει 0 με 160. Επειδή είναι ευθεία, λύνεις σύστημα.
3. Πιθανόν ναι, ομως ξεχωριστά Χ και Ψ. Δηλαδή 2 διαγράμματα.
4. Σαν αυτές που είναι στην 2.
5. Αν κατάλαβα σωστά τι γραφεις,ναι
6. Σαν την 2.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

km2016

Νεοφερμένος

Ο km2016 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Ευχαριστώ για την απάντηση geokam,

Στην Πρώτη: Όπως την καταλαβαίνω η συνάρτηση f(x)=26-x^2 μας δίνει τις τιμές που μπορεί να πάρει το ΚΕΨ και όχι του Ψ.
Απο ένα βοήθημα που έχω το μόνο που βρίσκω είναι ότι για Χ=0 ή Ψ=0 δεν υπάρχει ΚΕΧ/Ψ. Είναι το μόνο που βγάζει νόημα καθώς μας δίνει 6 τιμές άρα πρέπει να βρούμε 5 ΚΕΨ. Η εύρεση του ΚΕΧ μετά είναι εύκολη από τον τύπο ΚΕΧ=1/ΚΕΨ.
Δεν ξέρω άμα είναι σωστή η σκέψη μου.

Την δεύτερη δεν την κατάλαβα και πολύ καλά. Εγώ θα έχω βρει αυτά: Q1=160 και Q2=160, τα μηδενικά που αναφέρεις που τα βλέπω και πώς λύνω σύστημα αυτές τις 2; άμα βρεις χρόνο μπορείς να την γράψεις πιο αναλυτικά;

3) Έτσι την έλυσα.

4+5+6) Για την ακρίβεια είναι μια άσκηση και είναι αυτή: Έστω οτι μια οικονομία παράγει μόνο 2 αγαθά, το Χ και το Ψ. Η οικονομία αυτή έχει 2500 εργάτες. Για το αγαθό Χ ίσχυει 4 εργάτες παράγουν 12 μονάδες. Για το αγαθό Ψ ισχύει 4 εργάτες παράγουν 20 μονάδες. Αν δεν υπάρχουν σταθεροί παραγωγικοί συντελεστές και οι συναρτήσεις παραγωγής είναι ευθείες:
α)Να υπολογίσετε τις συναρτήσεις παραγωγής των 2 αγαθών.
β)Να υπολογίσετε την εξίσωση της καμπύλης παραγωγικών δυνατοτήτων.

Μέχρι τώρα έχω φτάσει εδώ, νομίζω απαντάει στο ερώτημα β


Είναι ασκήσεις που θέλουν και γνώσεις από το δεύτερο κεφάλαιο; την προηγούμενη εβδομάδα μπήκαμε οπότε δεν έχουμε πει και πολλά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

km2016

Νεοφερμένος

Ο km2016 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Για την 2, την δούλεψα λίγο ακόμα και είμαι εδώ:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
.

Στην 2 ειναι η απάντηση που γράφεις

Στην 1, το παράδοξο είναι οτι πρέπει να ταιριαξεις 6 συνδυασμούς με 5 ΚΕ

Στο βοηθημα που αναφέρεις, παραλείπεται ο συνδυασμός με το 0, για να "έρθουν στα ίσα"

Θα σου έλεγα να υπολογισεις το ΚΕΨ με τη συνάρτηση και στη συνέχεια να το αντιστρεψεις για να βρεις το ΚΕΧ, αλλά θα υπάρχει θέμα με τον άλλο συνδυασμό με το 0

3. Καταρχάς δεν σχετίζονται με το κεφάλαιο 2.

Ο συλλογισμός σου υποθέτει (αυθαίρετα) οτι καθενας εργατης απο τους 4 έχει την ίδια απόδοση με τους άλλους τρεις.

Αν σκεφτούμε έτσι τοτε οι συναρτήσεις παραγωγής ειναι Χ=3Ε και Υ=5Ε

οπουΕ είναι οι εργάτες

Στις 2 αυτές συναρτήσεις, βαλε οπου Ε το 2500, βρισκεις τα μέγιστα Χ και Ψ, τους συνδυασμούς με το 0

Και λυνεις το σύστημα για να βρεις τη συνάρτηση

Ελπίζω να ήμουν κατανοητος, γιατί το κινητό μου τα χει παίξει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

km2016

Νεοφερμένος

Ο km2016 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Τέλος η 2.

Στην 1, νομίζω θες να πεις 6 ΚΕ με 6 συνδυασμούς. Στην αρχή την έλυσα με 6 ΚΕΨ μετά είδα οτι κάτι δεν πάει καλά όποτε κοίταξα το βοήθημα. Το μόνο σχετικό που βρήκα είναι μια γραμμή όπου λέει οτι για Χ=0 δεν υπάρχει ΚΕΧ, κατα τ άλλα τίποτα σχετικό με την άσκηση. Την παραλείπω και θα ρωτήσω την καθηγήτρια μου όταν ανοίξουν τα σχολεία. Πιθανότατα έχει γίνει κάποιο λάθος στην εκφώνηση.

Στην 4 σκαλώνω στο: Αν δεν υπάρχουν σταθεροί παραγωγικοί συντελεστές. Παίζει κάποιον ρόλο;
Με κάποια υποδείγματα ασκήσεων που έχω κάνει δουλεύει με αυτόν τον τρόπο και μας επισήμανε οτι δεν υπάρχει πρόβλημα να δουλέψουμε με μέθοδο των τριών.
Δηλαδή Χ=3Ε και Υ=5Ε είναι σωστό;
Αμα βρώ τις συναρτήσεις παραγωγής μετά το κατάλαβα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Στην 1 υπάρχουν 6 συνδυασμοί Α, Β, Γ, Δ, Ε, Ζ και 5 ΚΕ στα διαστηματα ΑΒ, ΒΓ, ΓΔ, ΔΕ, ΕΖ.
Προφανώς για να ταιριαξουν , καθε ΚΕ τοποθετείται και αντιστοιχιζεται στο δεύτερο σημειο με αποτέλεσμα στο πρώτο σημειο οπου η ποσοτητα ειμαι μηδεν δεν υπάρχει ΚΕ

Για την 4 αναφέρεται οτι δεν υπάρχουν σταθεροί, γιατί σε αυτήν την περίπτωση θα έπρεπε στη συνάρτηση να υπάρχει και σταθερός ορος. Αυτες που γράφεις ειναι οι σωστές
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

km2016

Νεοφερμένος

Ο km2016 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Ευχαριστώ πολύ, τα κατάλαβα όλα. Η βοήθεια σου ήταν πολύ χρήσιμη.

Και κάτι ακόμα.
Έστω ότι η οικονομία παράγει ΣΟΓΙΑ και ΤΡΑΚΤΕΡ. Η παραγωγή της σόγιας καταστρέφεται μαζικά. Να δείξετε διαγραμματικά της επιπτώσεις στην ΚΠΔ.

Εγώ στον οριζόντιο άξονα έβαλα το Ψ (Τρακτερ) και στον κάθετο το Χ (Σογια). Φτιάχνω την αρχική ΚΠΔ και φτιάχνω μία ακόμα στο ίδιο σχήμα οπου μετακινείται προς τα κάτω στο στον άξονα του Χ και μένει σταθερό στον άξονα του Ψ.
Είναι αυτή η απάντηση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Αν εννοείς οτι δεν επηρεάζεται ο απαιτούμενος αριθμός των απασχολουμενων συντελεστών στην παραγωγη των δυο αγαθων σε κάθε συνδυασμο τοτε ναι
Πάντως σε κάθε περίπτωση χρειάζεται περαιτέρω διευκρίνιση.
Γενικά, ομως, θα συμφωνήσω με την παρατηρηση στο αρχικό σου μήνυμα, οτι αυτα είναι πέραν της φιλοσοφίας των πανελλαδικών
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

km2016

Νεοφερμένος

Ο km2016 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Εγώ όπως το διαβάζω καταλαβαίνω οτι καταστρέφεται το τελικό προϊόν. Άρα δεν υπάρχει λόγος για κάποια αλλαγή στην ΚΠΔ.
Τώρα η εκφώνηση μπορεί να εννοεί οτι καταστρέφονται οι συντελεστές παραγωγής, αρα η ΚΠΔ μετακινείται αριστερά και νομίζω πιο σωστό είναι να μετακινηθεί μόνο το σημείο του άξονα της σόγιας.

Τελευταίες ασκήσεις του πρώτου κεφαλαίου είναι, νομίζω ότι είμαι σε καλό επίπεδο πάντως. Αύριο θα τελειώσω και τις 2-3 που έμειναν και θα επικεντρωθώ σε επανάληψη θεωρίας πρώτου και ότι εχω κάνει απο δεύτερο κεφάλαιο καθώς και στα Μαθηματικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Αν παραγονται και μετά καταστρεφονται , τοτε η ΚΠΔ δεν επηρεάζεται καθώς δείχνει παραγωγικές δυνατότητες κι οχι κατανάλωση

Καλό διάβασμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Andrasteslux

Νεοφερμένος

Η Andrasteslux αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Καλησπέρα σε όλους! Έδωσα πανελλήνιες το 2012 και αφού τελείωσα τις σπουδές μου είπα να δώσω ξανά πανελλήνιες για το τμήμα που ονειρευόμουν. Ξεκίνησα στις αρχές του μήνα το ΑΟΘ, βρίσκομαι στο δευτερο κεφάλαιο τώρα. Δεν το έχω διαβάσει ξανά και δεν πηγαίνω φροντιστήριο οπότε ήθελα να ρωτήσω εδώ αν υπάρχουν λυμένες ασκήσεις για το 2ο κεφάλαιο όπου μπορούν να με βοηθήσουν να δουλέψω όλους τους τύπους του 2ου κεφαλαίου και αν πέφτουν συχνά διαγράμματα στις πανελλήνιες..είμαι τελείως χάλια στα διαγράμματα και συγγνώμη αν όλα αυτά φαίνονται γελοία. Είναι λίγο χάος για μένα το συγκεκριμένο μάθημα! Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manolis_98

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο manolis_98 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,055 μηνύματα.
Καλησπερα,
Καταρχας εφοσον δεν κανεις μαθηματα θα σου προτεινα να παρεις καποιο βοηθημα
Τωρα ,οσον αφορα τις ασκησεις μπορεις να κοιταξεις εδωhttps://www.economics.edu.gr/aoth-askisis-erwtisis.html
Ως προς το αν μπαινουν διαγραμματα,μπαινουν,αλλα δεν πρεπει να σε φοβιζει αυτο
(Τις επομενες μερες αν μπορεσω θα στειλω καποιες ασκησεις απο το περσινο φροντιστηριακο μου)
Καλη συνεχεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top