Βοήθεια/Απορίες στις ΑΟΘ

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,818 μηνύματα.
Το επίσημο topic για συζήτηση θεμάτων που αφορούν τις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας. :idea: :)

Σήμερα τελείωσα το πρώτο κεφάλαιο και θα το κάνω επανάληψη. Μπορεί κάποιος απόφοιτος ή κάποιος που κάνει φροντιστήριο και τέλοσπάντων που το έχει διδαχθεί να μου επισημαίνει τα βασικά σημεία αυτού του κεφαλαίου;
Μπαίνουν ασκήσεις που αφορούν το Κόστος Ευκαιρίας; :hmm:

Αν κάποιος γνωρίζει όλη την ύλη του και την έχει διδαχθεί, ας γράψει λίγα λόγια για το κάθε κεφάλαιο pls. :D



-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lunatic

Νεοφερμένος

Η lunatic αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
ασκησεις για το κοστος ευκαιριας μπαινουν αλλα ως συνηθως ακολουθουνται και απο αλλα ερωτηματα που θα συναντησεις στα επομενα κεφαλαια
Αν κάποιος γνωρίζει όλη την ύλη του και την έχει διδαχθεί, ας γράψει λίγα λόγια για το κάθε κεφάλαιο pls. :D
πολλα ζητας!!!:lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Asis

Νεοφερμένος

Ο Asis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Το κεφ. 1 έχει ως σημαντικότερα σημεία, τις ανάγκες και τις ιδιότητές τους, τις κατηγορίες των οικονομικών αγαθών, τους παραγωγικούς συντελεστές, τη Κ.Π.Δ. - κόστος ευκαιρίας, το καταμερισμό της εργασίας (πλεονεκτήματα - μειονεκτήματα) και το οικονομικό κύκλωμα. Τα περισσότερα από τα θέματα αυτά έχουν πέσει σε προηγούμενες εξετάσεις.

Για ασκήσεις, εκτός από το κόστος ευκαιρίας, σημαντικές είναι και αυτές που αναφέρονται στη μορφή της Κ.Π.Δ. (κυρτή - κοίλη - ευθεία). Άσκηση στο κεφ. 1 έχει να πέσει από το 2004.

Αν ενδιαφέρεστε για links με ασκήσεις για πρακτική εξάσκηση, προηγούμενα θέματα εξετάσεων - λύσεις, μεθοδολογία κ.τ.λ., μπορώ να σας δώσω.

Μπορούμε να συζητήσουμε θέματα που σας απασχολούν στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας και για τα επόμενα κεφάλαια.
:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,818 μηνύματα.
Το κεφ. 1 έχει ως σημαντικότερα σημεία, τις ανάγκες και τις ιδιότητές τους, τις κατηγορίες των οικονομικών αγαθών, τους παραγωγικούς συντελεστές, τη Κ.Π.Δ. - κόστος ευκαιρίας, το καταμερισμό της εργασίας (πλεονεκτήματα - μειονεκτήματα) και το οικονομικό κύκλωμα. Τα περισσότερα από τα θέματα αυτά έχουν πέσει σε προηγούμενες εξετάσεις.

Για ασκήσεις, εκτός από το κόστος ευκαιρίας, σημαντικές είναι και αυτές που αναφέρονται στη μορφή της Κ.Π.Δ. (κυρτή - κοίλη - ευθεία). Άσκηση στο κεφ. 1 έχει να πέσει από το 2004.

Αν ενδιαφέρεστε για links με ασκήσεις για πρακτική εξάσκηση, προηγούμενα θέματα εξετάσεων - λύσεις, μεθοδολογία κ.τ.λ., μπορώ να σας δώσω.

Μπορούμε να συζητήσουμε θέματα που σας απασχολούν στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας και για τα επόμενα κεφάλαια.
:)
Ναι, αν μπορείς δώσε κανα Link :)
Μέχρι τέλος εβδομάδας θα έχω τελειώσει και το 2ο κεφάλαιο (χωρίς μέχρι στιγμής να έχω κάνει κάποια πρακτική εξάσκηση με ασκήσεις :'( ).



-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fosa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Fosa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 276 μηνύματα.
Το 2ο κεφάλαιο να ξέρεις είναι το πιο σημαντικό.Εμείς τώρα τελειώσαμε το τρίτο στο φροντιστήριο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Asis

Νεοφερμένος

Ο Asis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Μερικά διαθέσιμα links είναι τα εξής:

- Γιώργος Δρέτας
- poukamisas.gr
- e-kimolia.gr
- dide.flo.sch.gr

Θα επανέλθω μόλις έχω χρόνο. :bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lunatic

Νεοφερμένος

Η lunatic αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
thanks asis...:thanks:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Skylos20

Νεοφερμένος

Ο Maloftis giannis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Γεια...
ενδιαφερομαι και εγω για το αοθ... ειναι ενα μαθημα αθξημενεις βαρυτητας για μενα... σε λιγο καιρο θα εχω καποιες σημειωσεις για το δευτερο προς το παρον κεφαλαιο... οποιος ενδιαφερεται θα του τις δοσω. Αν εχει καποιος τιποτα σημειωσεις για το πρωτο κεφαλαιο και εχει χρονο ας μου τις στειλει αν ειναι ευκολο.
Ευχαριστω! τα λεμε αυριο παιδεια-Καληνχυτα~:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

linc

Νεοφερμένος

Ο linc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Για να εξεταστει κάποιος πανελλαδικα στο ΑΟΘ πρεπει να το εχει επιλεξει ως μαθημα επιλογης στο σχολειο? συμβαινει και το ιδιο με το σχεδιο??????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ακριβως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Δεν ισχύει το ίδιο με το σχέδιο, σε μας δεν υπάρχει τμήμα αλλά θα δώσουν αρκετά παιδιά. Εξάλλου οι ώρες του σχολειου δε φτάνουν για προετοιμασία για τις πανελλήνιες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Καλα, σιγουρα δεν επαρκουν οι ωρες για το σχεδιο. Το ΑΟΘ βασικα δεν ειναι ειδικο μαθημα, ειναι πανελληνιο μαζι με τα υπολοιπα, αν επιλεγει. Για το σχεδιο δεν ισχυει επειδη ειναι ειδικο μαθημα, για καποιες μονο σχολες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stavros21099

Νεοφερμένος

Ο stavros21099 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 58 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Αγαπητέ μου φίλε , ασκηση από το πρώτο κεφάλαιο έχει πέσει τα έτη 1994 , 1997 , 2000, και 2004. Θα πρέπει να ξέρεις να βρίσκεις το κόστος ευκαιρίας , να χαρακτηρίζεις συνδυασμούς , να διακρίνεις τη μορφή της Κ.Π.Δ. κ.λ.π.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,818 μηνύματα.
Έχω μια απορία σχετικά με αυτό που λέει στη σελίδα 45 [κεφάλαιο 2] του βιβλίου:
  • Ζήτηση ελαστική: Στην ελαστική ζήτηση η ποσοστιαία μεταβολή της ζητούμενης ποσότητας είναι μεγαλύτερη από την ποσοστιαία μεταβολή της τιμής (σε απόλυτες τιμές). Επομένως, τη συνολική δαπάνη θα επηρεάζει κάθε φορά η μεγαλύτερη ποσοστιαία μεταβολή, δηλαδή η μεταβολή της ζητούμενης ποσότητας.
  • Ζήτηση ανελαστική: Στην ανελαστική ζήτηση η ποσοστιαία μεταβολή της ζητούμενης ποσότητας είναι μικρότερη από την ποσοστιαία μεταβολή της τιμής (σε απόλυτες τιμές). Επομένως, τη συνολική δαπάνη θα επηρεάζει κάθε φορά η μεγαλύτερη ποσοστιαία μεταβολή, δηλαδή η μεταβολή της ζητούμενης ποσότητας.
  • Ζήτηση με ελαστικότητα ίση με τη μονάδα: Στην περίπτωση αυτή, η ποσοστιαία μεταβολή της ζητούμενης ποσότητας είναι ίση με την ποσοστιαία μεταβολή της τιμής (σε απόλυτες τιμές). Επομένως, η συνολική δαπάνη στην περίπτωση αυτή θα παραμείνει σταθερή.

Μήπως είναι τυπογραφικό λάθος του βιβλίου και το σωστό είναι δηλαδή η μεταβολή της τιμής; :what:
(έχω την έκδοση 2005)


-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fosa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Fosa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 276 μηνύματα.
Ακριβώς Πέτρο.Έχει λάθος το βιβλίο.Το σωστό είναι αυτό που είπες!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,818 μηνύματα.
Ακριβώς Πέτρο.Έχει λάθος το βιβλίο.Το σωστό είναι αυτό που είπες!;)
:no1:


-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

philosophos

Νεοφερμένος

Ο philosophos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πλωμάρι (Λέσβος). Έχει γράψει 54 μηνύματα.
εχει και αλλα μικρολαθακια το βιβλιο αλλα οχι σημαντικα...παντως θα τα βαλω οταν μπορεσω γιατι αυτη τη στιγμη δεν εχω μαζι μου το βιβλιο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,818 μηνύματα.
εχει και αλλα μικρολαθακια το βιβλιο αλλα οχι σημαντικα...παντως θα τα βαλω οταν μπορεσω γιατι αυτη τη στιγμη δεν εχω μαζι μου το βιβλιο..
Thanks!

Πάντως ρε παιδιά αμάν πια με αυτά τα σχολικά βιβλία. :(
Όλα άχρηστα είναι πια και γραμμένα με το πόδι, χωρίς βοηθήματα δε βγάζεις άκρη στις πανελλαδικές :mad:

Δε μπορεί το υπουργείο να χρηματοδοτήσει π.χ. κάποιον συγγραφέα και να εκδοθεί ένα βιβλίο της προκοπής σε στυλ αυτού των βοηθημάτων, στα δημόσια σχολεία;
(με ασκήσεις λυμένες και μη, ασκήσεις διαφόρων τύπων, ερωτήσεις ανάπτυξης, θεωρία πιο τακτοποιημένη και ψαγμένη όχι λες και την ξέρασαν σε μια μέρα κ.τ.λ.)


-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

astathmitos

Δραστήριο μέλος

Ο astathmitos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 667 μηνύματα.
Μπα φιλε δε γινεται αυτο.μετα πως θα τα τσεπωσουν ενα καρο εκδοτικοι οικοι και συγγραφεις ;πως θα επιβιωσουν τα φροντιστηρια και τα ιδιαιτερα;για βλακες τους εχεις;:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Δε γινεται για δυο λογους.
α) Αν γινει αυτο, οπως αναφερθηκε, θα χασουν το επικερδες μονοπωλιο του "καλου" βιβλιου πολλοι εκδοτικοι οικοι. Γιατι αν γραψουν σχολικο βιβλιο, συμφωνα με τον ανταγωνισμο, θα πρεπει να τους απαγορευτει να προωθουν στο εμποριο.
β) Αν δωσουν σε ιδιωτη την αποκλειστικοτητα να παραγει βιβλια της δημοσιας εκπαιδευσης θα γινει σαλος. Με ποια κριτηρια θα επιλεγει ο συγγραφεας και αυτα που θα γραφει στο βιβλιο με τι κριτηρια θα κρινονται για την αντικειμενικοτητα και αξια τους?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top