Βοήθεια/Απορίες στις ΑΟΘ

Marilenaki!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαριλένα.... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 244 μηνύματα.
Θα ηθελα να μου πειτε την γνωμη σας για την θεωρια αποστιθησης του ΑΟΘ.Ειναι σιγουρα πιο ευκολη ως προς την κατανοηση,σε σχεση με αυτη του ΑΟΔΕ.Χρειαζεται να την αποστηθιζουμε ομως οπως στο ΑΟΔΕ ή οχι?


όχι ακριβώς σαν το ΑΟΔΕ.. όχι κατά λέξη δηλαδή.. αλλά όσο γίνεται πιο κοντά στο βιβλίο........................:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Ο μονος σιγουρος τροπος για να μην δωσεις ουτε ενα δικαιωμα στον βαθμολογητη σου να σε κοψει ειναι, δυστυχως ή ευτυχως, η ξερη, στειρα αποστηθιση.

Αυτο συμβαινει γιατι εσυ, ως ενας νεος 17-18 χρονων που ερχεται για πρωτη φορα σε επαφη με την οικονομικη επιστημη, ΔΕΝ εχεις την απαραιτητη εμπειρια ωστε να αναδιατυπωσεις εναν οικονομικο νομο, ή εναν ορισμο. Μπορει αυτο που θα γραψεις με δικα σου λογια να σου φαινεται σωστο, αλλα στα ματια του βαθμολογητη σου να ειναι μια τρυπα στο νερο.

Θα σου δωσω μερικα παραδειγματα, που εχω δει κατα καιρους σε τεστακια και διαγωνισματα:

Στην σελιδα 10 του βιβλιου σου, αναφερεται η "Εξελιξη" ως ιδιοτητα των αναγκων. Το βιβλιο λεει: "Ο ορος εξελιξη αναφερεται στην διαφοροποιηση των αγαθων που χρησιμοποιουνται για την ικανοποιηση της ιδιας αναγκης".

Πολλα παιδια, βλεποντας οτι η "εξελιξη" ειναι ιδιοτητα των αναγκων, θεωρουν οτι ειναι η ιδια η αναγκη που...εξελισσεται και δεν μενει ιδια. Παρολαυτα, το σωστο ειναι πως η αναγκη μενει ιδια και αυτο που εξελισσεται ειναι το αγαθο που την ικανοποιει.

Ενα αλλο παραδειγμα ειναι αυτο της σελιδας 17, οπου το βιβλιο σου δινει τον ορισμο της επιχειρηματικοτητας.

Εδω το πρωτο λαθος που κανουν τα παιδια οταν τους ρωταω "Γραψε τους συντελεστες της παραγωγης", ειναι συνηθως το οτι γραφουν ειτε τους 3 πρωτους [εργασια, εδαφος, κεφαλαιο] ή συμπεριλαμβανουν και την επιχειρηματικοτητα. Ομως, το βιβλιο δεν αναφερει ρητα το αν η επιχειρηματικοτητα ειναι ή δεν ειναι ο τεταρτος παραγ. συντελεστης. Τι λεει; "Πολλοι οικονομολογοι υποστηριζουν οτι υπαρχει και ενας τεταρτος παραγ. συντελεστης, κτλ" και λιγο πιο κατω "Αλλοι ομως υποστηριζουν οτι η επιχειρηματικοτητα ειναι ενα ειδος εργασιας, κτλ". Δεν υιοθετει καμια συγκεκριμενη αποψη το ιδιο το βιβλιο. Το ιδιο πρεπει να κανεις και εσυ λοιπον.

Φυσικα, στον ορισμο της επιχειρηματικοτητας γινεται το ελα να δεις. Οταν πας να αναδιατυπωσεις τον ορισμο και ξεχνας π.χ. το "να διαβλεπουν κερδος σε διαφορες οικονομικες δραστηριοτητες" γιατι νομιζεις οτι το σημαντικο ειναι το "να αναλαμβανουν να συνδυασουν τους αλλους τρεις συντελεστες παραγωγης", τοτε ρισκαρεις.

Αλλα σημεια που η αναδιατυπωση ειναι ευκολη είναι οσον αφορα τον ορισμο του χρηματος ή της αγορας, εννοιων δηλαδη με τις οποιες ειστε εξοικειωμενοι απο την ζωη σας. Ρωτησα καποτε τι ειναι χρημα και η απαντηση ηταν "Χρημα ειναι ολα τα μεσα με τα οποια μπορει ενας καταναλωτης να κανει μια αγορα, δηλαδη χαρτονομισματα, κερματα, πιστωτικες καρτες, επιταγες, κτλ". Αληθεια; Και αν εγω συμφωνησω να προσφερω ενα ιδιαιτερο μαθημα με ανταλλαγμα ενα ταψι παστιτσιο, το παστιτσιο ΔΕΝ ειναι χρημα στην συγκεκριμενη περιπτωση;

Οι κινδυνοι μεγαλωνουν στο δευτερο κεφαλαιο, οπου ερχεστε αντιμετωποι με την εννοια της "Ζητησης" και της "Ζητουμενης ποσοτητας", που ειναι δυο διαφορετικα πραγματα, κι ομως, στα ματια σας δειχνουν πολυ παρομοια. Το ιδιο θα το δειτε και στο τεταρτο κεφαλαιο με την "Προσφορα" και την "Προσφερομενη ποσοτητα". Δεν νομιζω οτι χρειαζεται να πω πως, πολλες φορες εχω δει την μια εννοια γραμμενη, ενω θα επρεπε να ειναι η αλλη.



Επειδη λοιπον, δυστυχως, δεν ξερεις ποιος βαθμολογητης θα σου διορθωσει το γραπτο, και τι μπορει να σκεφτεται αυτος, κτλ, καλο θα ηταν να μεινεις στο ΕΝΑ πραγμα που ξερεις: Οτι στις ΑΟΘ [οπως και σε ολα τα μαθηματα], το "ευαγγελιο" σου, ειναι το βιβλιο: Ουτε οι σημειωσεις του φροντιστηριου σου, ουτε αυτα που σου λεει ενας φοιτητης: αν ο βαθμολογητης σου εχει μια αμφιβολια σχετικα με αυτο που γραφεις ή αυτο που θα παει να σου κοψει, να ειστε σιγουροι πως η πρωτη του κινηση για επαληθευση θα ειναι η εξης: Να ανοιξει το βιβλιο.

Στις ΑΟΘ πολλα παιδια ειναι αυτα που ξεπερνουν το 90/100. Πολυ λιγοτερα ομως ξεπερνουν το 95/100 και ακομη πιο λιγα φτανουν στο 100/100. Το δευτερο θεμα ευθυνεται εν πολλοις για αυτο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Νιωθω την αναγκη να κανω μερικες διευκρινισεις οσον αφορα το θεμα της ελαστικοτητας, γιατι το θεμα δινει την εντυπωση οτι εχουμε αφησει κατι να αιωρειται:

Η ελαστικοτητα ζητησης ειναι ενα μεγεθος που υπολογιζεται μεταξυ δυο συνδυασμων της ιδιας ζητησης. Οταν λοιπον εχουμε μια τιμη και μια ποσοτητα [συνδυασμος Α πχ] και αλλαζει η τιμη, τοτε οι καταναλωτες αντιδρουν αναλογως με το αν η ζητηση τους ειναι ελαστικη ή οχι και παμε στο σημειο Β.

Το ζητουμενο ειναι πως η ελαστικοτητα ειναι ενα μεγεθος που "παιζει" σε σχεση με την μορφη της καμπυλης ζητησης:

Αν ειναι ευθεια γραμμη λοιπον, μεταβαλλεται σε ολο το μηκος της [βλεπε και διαγραμμα στην σελιδα 44]. Υπαρχει ενα μονο σημειο στο οποιο η ελαστικοτητα ειναι ιση με την μοναδα. Σε μια τετοια καμπυλη ζητησης λοιπον, οντως, ισχυει το αριθμητικο παραδειγμα που εδωσα στην Ρανια πιο πανω.

Οταν ομως η ελαστικοτητα ειναι ιση με την μοναδα ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΤΗΣ ΚΑΜΠΥΛΗΣ, και οχι μονο σε ενα σημειο οπως στην ευθεια, τοτε μιλαμε για ισοσκελη υπερβολη. Ναι, σε αυτην την περιπτωση ισχυει ΚΑΙ το αντιστροφο:

Ελαστικοτητα ιση με το 1 σε ολο το μηκος <=> Ισοσκελης υπερβολη

Και ΝΑΙ, στην ισοσκελη υπερβολη η ΣΔ παντα μενει σταθερη.

Παρολαυτα, στην σελιδα 45 του βιβλιου, οπου και μιλαει για την ΣΔ σε σχεση με την ελαστικοτητα, ΔΕΝ γινεται αυτη η διευκρινιση: Απλα αναφερει οτι οταν εχουμε ελαστικοτητα ιση με την μοναδα [δεν λεει κατα μηκος της καμπυλης ή σε ενα σημειο, δεν λεει αν εχω ευθεια ή υπερβολη], τοτε η ΣΔ παραμενει σταθερη. Χωρις αυτην την απαραιτητη διευκρινιση, αυτο που λεει το βιβλιο ειναι λαθος [βλεπε και αριθμητικο παραδειγμα].

Θελω ομως να κανω μια επεκταση του αριθμητικου παραδειγματος:

Ειπαμε πριν οτι εαν Ed = 1 και ΔΡ% = 20%, τοτε:
P1 = 10, Q1 = 100 τοτε ΣΔ = 10*100 = 1000
P2 = 8, Q2 = 120 τοτε ΣΔ = 8*120 = 960

Δηλαδη η ΣΔ μειωνεται κατα 40 μοναδες. Αν ομως πειραξουμε το ΔΡ%, κοιταξτε τι συμβαινει:

Αν ΔΡ% = 10%, τοτε:

P2 = 9, Q2 = 110, ΣΔ = 990. Παιρνουμε αρα μια τιμη πολυ πιο κοντα στο 1000, απο ο,τι πριν.

Αν συνεχισω να μικρυνω το ΔΡ%, πχ ΔΡ = 5%:

P2 = 9,5, Q2 = 105, ΣΔ = 997,5.

Νομιζω οτι γινομαι αρκετα σαφης, πλεον... Στην περιπτωση της ευθειας παντα, οσο μικροτερη ειναι η ποσοστιαια μεταβολη της τιμης, τοσο μικροτερη θα ειναι και η αντιστοιχη ποσοστιαια μεταβολη της ποσοτητας, ΑΡΑ, τοσο μικροτερη θα ειναι και η μετατοπιση μας πανω στην καμπυλη, ΑΡΑ, τοσο πιο κοντα θα ειμαστε στο σημειο απο οπου ξεκινησαμε, απο το το σημειο Μ του διαγραμματος της σελιδας 44 δηλαδη, οπου η ελαστικοτητα ειναι ιση με την μοναδα.

Αν λοιπον σας πεσει τετοια ασκηση, φροντιστε να το δειξετε υπολογιστικα.

Αν πεσει ομως ερωτηση θεωριας, γραψτε ο,τι λεει το βιβλιο στην σελιδα 45.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Δευτερο εικοσαρι σημερα! Ουτε ενα λαθακι :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotinho

Νεοφερμένος

Ο panagiotinho αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
γεια σας παιδια...!!! εψαξα στο φορουμ αν υπαρχουν οι λυσεις των ασκησεων του σχολικου βιβλιου στο αοθ αλλα δε τις βρηκα πουθενα... ξερει κανεις που μπορω να τις βρω;!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Δεν σας εδωσαν το βιβλιαρακι με τις λυσεις;

Αν οχι, ψαξε σε κανενα βιβλιο, ειναι πολυ λεπτο και μαλλον θα ειναι παμφθηνο, δεν νομιζω να κοστιζει παραπανω απο 1-2 ευρω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

crisdirk41

Νεοφερμένος

Ο Χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Καλησπερα εχω προβλημα με αυτην την ασκηση.. μπορειτε να βοηθησετε? γιατι γραφω αυριο...

Δινεται η καμπυλη ζητησης που αφορα ενα αγαθο Χ. Στην τιμη η ζητουμενη ποσοτητα ειναι 800 μοναδες και η ελαστικοτητα ζητησης στο σημειο Α ειναι -0,5 . οταν η τιμη μεταβαλλεται κατα 20% και γινεται 80 ευρω , η συνολικη δαπανη μειωνεται. Στην συνεχεια αυξανεται το εισοδημα ( = 2 ) , με αποτελεσμα να ζητουνται απο τον καταναλωτη 968 μοναδες. Ποια ειναι η ποσοστιαια μεταβολη του εισοδηματος του καταναλωτη ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Εναλλακτικα πες μας ποιες λυσεις θες. Μου αρεσει να κανω εξασκηση online:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Σουτ εσυ :) Αμεσως, ακουσες για ασκησεις ΑΟΘ και πεταχτηκες!!! Χαχαχαχα :********
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Ας τα παρουμε ενα-ενα.

Εφοσον Ed = -0,5 η ζητηση ειναι ανελαστικη και εφοσον η συνολικη δαπανη μειωνεται, αυτο προκαλειται απο πτωση της τιμης: Η Ρ1 πεφτει κατα 20% και γινεται Ρ2.

Η τιμη Ρ2 ειναι 80? και ειναι μειωμενη κατα 20% απο την Ρ1. Αρα, η Ρ1 ειναι 100?.

Εχεις λοιπον:

Ρ1 = 100
Ρ2 = 80
Ed = -0,5.
Q1=800
και Q2 αγνωστo.

Ξερεις ομως οτι:

Εd = -0,5 => ΔQ%/ΔΡ% = -0,5 => ΔQ% = -0,5*ΔΡ% = 10%.

Αρα ξερεις οτι Q2 = Q1 + 10%*Q1 ή αλλιως, Q2 = 1,1*Q1 = 880.

Για να εξετασουμε αν ειναι λογικο αυτο το ευρημα:

ΣΔ1 = P1 * Q1 = 100*Q1 = 80000
ΣΔ2 = P2 * Q2 = 80*Q2 = 80*1,1*Q1 = 88*Q1 = 70400

ΣΔ1 > ΣΔ2, αρα ειμαστε οκ, συνεχιζουμε.

Στην συνεχεια αυξανεται λες το εισοδημα, με Εy = 2. Προφανως, εχουμε μια νεα ζητουμενη ποσοτητα Q3 που ειναι ιση με 968 μοναδες, καθως επισης και μια νεα καμπυλη ζητησης, εφοσον αλλαξε προσδιοριστικος παραγοντας αυτης.

Aρα, ΔQ%/ΔΥ% = 2 => ΔY% = ΔQ%/2

Aν βρουμε το νεο ΔQ% (αυτο που προκληθηκε απο την αυξηση του εισοδηματος δηλαδη), το διαιρουμε με το 2 και τελειωσαμε.

Για να δουμε:
ΔQ% = (Q3 - Q2)/Q2 * 100
= (968 - 880)/880 * 100
= 88/880 * 100
= 10%.

Αρα το ΔΥ% = 5%.
-----------------------------------------
Ωραια ασκηση παρεμπιπτοντως :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Αφου τη βρισκω :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

crisdirk41

Νεοφερμένος

Ο Χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Τωρα καταλαβα! Ευχαριστω πολυ !:D
Ωραια ασκηση αλλα.. !! πολυ δυσκολη μου φανηκε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Χαιρομαι που καταλαβες :)

Καμια ασκηση στις ΑΟΘ δεν ειναι δυσκολη αν την βαλεις κατω και την σπασεις σε κομματια. Καθε πραγμα που σου λεει η εκφωνηση σου χρειαζεται, οποτε απο μερους σου απαιτειται αφενος ψυχραιμια και αφετερου να εχεις διαβασει :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
crisdirk41 βαλε κι αλλη τετοια ασκηση. Πληζ! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mixas!!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η mixas!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 290 μηνύματα.
Τι εννοούμε με τους όρους "οικονομίες κλίμακας" και "αντιοικονομίες κλίμακας"; Τι σχέση έχουν με την συμπεριφορά του κόστους στην μακροχρόνια περίοδο;

Τι εννοούμε με τον όρο "οικονομίες κλίμακας"; Αναφέρετε τις βασικές αιτίες που δικαιολογούν την ύπαρξή τους.


Αυτες οι ερωτησεις δεν ειναι μες την υλη σωστα???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Στο τελος του βιβλιου σου υπαρχει ενα γλωσσαριο, απο το οποιο απλα αντιγραφω:

Αντιοικονομιες κλιμακας: Οι λογοι της ανοδικης πορειας του μεσου και του οριακου προιοντος στην μακροχρονια περιοδο, οσο αυξανεται το επιπεδο παραγωγης.

Οικονομιες κλιμακας: Ο λογος της καθοδικης πορειας του μεσου και του οριακου προιοντος στην μακροχρονια παραγωγη οσο αυξανεται το επιπεδο παραγωγης.



Πιασε το αυγο και κουρεφ'το. Περα απο το γεγονος οτι το γλωσσαρι του βιβλιου σας δινει εναν ορισμο που δεν ειναι ουτε συντακτικα σωστος, αλλα και ελιπεστατος, ΦΥΣΙΚΑ και ειναι εκτος της υλης σας. Για την ακριβεια, οι δυο τελευταιες παραγραφοι του τριτου κεφαλαιου (σελιδα 71 και 72) ειναι αυτες που αναφερονται στην μακροχρονια περιοδο και στην οικονομιες-αντιοικονομιες κλιμακας, σελιδες που δεν ειστε υποχρεωμενοι να τις ξερετε.

Ποιος μαλακας σου το ρωτησε αυτο μας λες;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mixas!!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η mixas!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 290 μηνύματα.
Εψαχνα στο google ερωτησεις 3ου κεφ και τις βρηκα..ηταν 4 ερωτησεις για το 3ο κεφ. εκ των οποιων και αυτες οι δυο!!Εεε και σκεφτηκα οτι δεν ειναι δυνατον να βγαινουν μονο δυο ερωτησεις αναπτυξης και λεω ας ρωτησω να μου πουν αν ειναι μες στην υλη κατι τετοιο!!

Ευχαριστω για την απαντηση!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Το τριτο κεφαλαιο btw, ειναι το πιο βαρετο so far. Αυριο που μπαινω στην παραγραφο με το κοστος ελπιζω να εχει τιποτα πιο ενδιαφερον. :p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mixas!!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η mixas!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 290 μηνύματα.
Δε θελω να σε απογοητευσω αλλα ειναι οντως πολυ βαρετο!!Δεν εχουν δυσκολια οι ασκησεις για αυτο!!και ασε που δε μου αρεσουν και οι τυποι!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elenaki92paok

Νεοφερμένος

Η elenaki92paok αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 65 μηνύματα.
Τα παρακάτω δεδομένα αναφέρονται σε μια επιχείρηση, στη βραχυχρόνια περίοδο
ΕργάτεςΣυνολικό Προϊόν0010202070301704023050270
Για την παραγωγή χρησιμοποιούνται εργασία και πρώτες ύλες που αποτελούν τους μεταβλητούς συντελεστές. Η αμοιβή κάθε εργάτη είναι 5.000 δρχ., η δαπάνη για πρώτη ύλη ανά μονάδα προϊόντος 1.000 δρχ. και το σταθερό κόστος 40.000 δρχ.
Να υπολογίσετε:
Α) Το μεταβλητό και το μέσο μεταβλητό κόστος που αντιστοιχεί σε 23 εργάτες.
Β) Το συνολικό και το μέσο συνολικό κόστος που αντιστοιχεί σε 35 εργάτες.
Γ) Το μέσο σταθερό, μέσο μεταβλητό και μέσο συνολικό κόστος που αντιστοιχεί σε παραγωγή 250 μονάδων προϊόντος.


Δεν ειναι παντα ευκολες...καμια φορα σε μπερδευουν!!Για παραδειγμα σε αυτην αν μπορειτε βοηθηστε...Μου βγαινουν περιεργα τα νουμερα...οχι ολα..καποια!!


ευχαριστω!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top