Βοήθεια/Απορίες στις ΑΟΘ

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Το βοήθημα του Σαββάλα πιστεύω πως δεν προτείνεται σε καμία περίπτωση. Οι ασκήσεις και οι λύσεις τους περιέχουν σ' ένα μεγάλο βαθμό ΜΟΝΟ μαθηματικά και όχι ουσιαστικά οικονομικό κομμάτι. Αν και συμπαθώ πολύ τα μαθηματικά (και στο κάτω κάτω σ' αυτά βασίζεται όλη η μικροοικονομία - γραμμική άλγεβρα) ο Σαββάλας δεν έχει όλα όσα χρειάζεται κάποιος για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις, αντίθετα έχει αρκετά περιττά.

Πάντως παιδιά ανεξάρτητα απ' αυτό, το μάθημα είναι πολύ, ΜΑ ΠΟΛΥ, εύκολο και στις Πανελλήνιες ζητούνται βλακείες κάτι που είναι κατάφορα άδικο για ένα μαθητή που έχει διαβάσει πολύ γι' αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nick29

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 135 μηνύματα.
Τα νεύρα μου. :mad::mad::mad:
To 70 βρίσκεται μεταξύ των συνδυασμών Γ και Δ. Επομένως το Κόστος Ευκαιρίας του Ψ είναι:
ΚΕψ = (34-24)/(75-40) = 10/35 = 0,285
Γ->Δ

Για να παραχθεί 1 μονάδα του αγαθού Ψ από το Γ στο Δ, θυσιάζονται 0,285 μονάδες του αγαθού Χ.
Για να παραχθούν 70 μονάδες του αγαθού Ψ από το Γ στο Δ, θυσιάζονται 70*0,285 = 19,95 μονάδες του αγαθού Χ.
Γιατί βγαίνει διαφορετικό αποτέλεσμα;

Τι λάθος κάνω;; :(:(:(


-petros

Νομίζω ότι αυτή η απόκλιση υπάρχει επειδή, σε αντίθεση με την πρώτη περίπτωση που το ΚΕχ από τα Α στο Β είναι ίσο με το ΚΕχ από το Β στο Γ, εδώ αλλάζει. Δηλαδή, για τις πρώτες 40 μονάδες του Ψ, το ΚΕ δεν είναι 0.285, αλλά λιγότερο.



Για το 3:
Αρχικά φτιάχνεις τον πίνακα βάζοντας διαδοχικά όλες τις τιμές του χ στον τύπο Ψ = 16 - Χ²
Χ: 1 2 3 4
Ψ: 15 12 7 0

α) Βρίσκουμε το ΚΕχ από τις 2 μέχρι 3 μον. ΚΕχ=(12-7)/(3-2)=5
Επειδή το ΚΕ παραμένει σταθερό ανάμεσα στους συνδυασμούς για χ=2,5 έχουμε ΚΕχ=(12-ψ')/(2,5-2) <=> 5=(12-ψ')/0,5 <=> 2,5 = 12 - ψ' <=> ψ'=9,5

β) Ομοίως: ΚΕχ = (12-10)/(χ'-2) <=> 5=2/(χ'-2) <=> ... <=> χ'=2,4

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Τι σας μπερδεύει;

1) (πρέπει να τη scan-άρω για να σου δώσω την πιο καλή λύση της)

α)

soon

β)

soon

2)

y=40-3x

Θα βρούμε το μέγιστο για το x που μας ζητούνται και θα κρίνουμε αναλόγως.

Για x=10:

y=10=ymax

Πρώτη περίπτωση (Α): y=ymax άρα εφικτό και μέγιστο
Δεύτερη περίπτωση (Ζ): y<ymax άρα εφικτό
Τρίτη περίπτωση (Θ): y>max άρα ανέφικτο

Isnogood, η λύση σου είναι λάθος ή τουλάχιστον δίνει λάθος αποτελέσματα αν και η διατύπωση της δεν μου αρέσει.

3)

Βάζεις όπου x και y αυτό που σου δίνει κάθε φορά. Μην ξεχνάς ότι η Κ.Π.Δ. αναπαριστά ακριβώς αυτό: Τη μέγιστη παραγόμενη ποσότητα ενός αγαθού για δεδομένη ποσότητα παραγωγής ενός άλλου.

4)

Μαθηματικά είναι κλαδική δύο η περισσότερων ευθειών, αλλά δεν θα σου ζητηθεί ποτέ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fuxi!

Νεοφερμένος

Η Fuxi! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 31 μηνύματα.
Εγώ πάντος δεν το θεωρώ και τόσο εύκολο μάθημα...Καλύτερα να μην το υποτιμάς...(Το ίδιο συμβαίνει και με τα μαθηματικά γενικής παιδείας)...
Με δυσκολεύουν οι ασκήσεις στο Α.Ο.Θ...
Νπορεί να είναι χαζό που δυσκολεύομαι σε ένα τέτοιο υποτιθέμενο έύκολο μάθημα, αλλά έχει πολλά που είναι έξυπνα ερωτήματα και σε μπερδεύουν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

george_k214

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 338 μηνύματα.
Γειά σας παιδιά!Είμαι μαθητής της Β Λυκείου και φέτος το καλοκαίρι θα κάνω μαθήματα(όπως και τα περισσότερα παιδιά στην ηλικία μου) σε κάποιο φροντιστήριο...
Έχω όμως μπεί σε ένα μεγάλο δίλλημα..Ενώ οι οικονομικές επιστήμες δεν με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα(προς πολυτεχνικές σχολές προσανατολίζομαι),ωστόσο πολλοί μου έχουν πεί να επιλέξω τις αρχές οικονομίας ως έβδομο μάθημα γιατί είναι σχετικά εύκολο και θα με βοηθήσει,ιδιαίτερα αν δεν γράψω και τόσο καλά στην έκθεση που είναι αμφιλεγόμενο μαθημα,για παράδειγμα....
Τί μου προτείνετε να κάνω?????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kristal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Δεν έχει νόημα να διαλέξεις ένα πεδίο που έχει ευκολότερα μαθήματα βαρύτητας όταν οι σχολές που περιλαμβάνει δεν σου αρέσουν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

george_k214

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 338 μηνύματα.
Δεν κατάλαβες τί εννοω...δεν σκοπεύω να διαλέξω 5ο πεδίο...απλά σκέφτομαι να επιλέξω ΑΟΘ για να μου ανεβάσει το μέσο όρο και να με βοηθήσει αν δεν γράψω καλά σε κάποιο από τα υπόλοιπα 6 μαθήματα.ευχαριστώ πάντως για την απάντηση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nad

Νεοφερμένος

Η. .. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 94 μηνύματα.
Δεν κατάλαβες τί εννοω...δεν σκοπεύω να διαλέξω 5ο πεδίο...απλά σκέφτομαι να επιλέξω ΑΟΘ για να μου ανεβάσει το μέσο όρο και να με βοηθήσει αν δεν γράψω καλά σε κάποιο από τα υπόλοιπα 6 μαθήματα.ευχαριστώ πάντως για την απάντηση!

σίγουρα θα σου ανεβάσει το μέσο όρο αν γράψεις καλά,αλλά όπως και να 'χει είναι ένα 7ο μάθημα, που θέλει διάβασμα όπως και τα υπόλοιπα 6.
so είναι extra πίεση;)
αν θεωρείς ότι μπορείς να τα βγάλεις πέρα με 7 μαθήματα κ να ανταποκριθείς σε όλα,τότε επίλεξέ το:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kristal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Το να πάρεις αοθ ενώ πας για πολυτεχνικές σχολές ειναι ανοησία διότι απλώς δεν μετράει παρα μόνο για το 5ο πεδίο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,814 μηνύματα.
Το να πάρεις αοθ ενώ πας για πολυτεχνικές σχολές ειναι ανοησία διότι απλώς δεν μετράει παρα μόνο για το 5ο πεδίο...
Μετράει σε όλα τα πεδία ως απλό μάθημα με εξαίρεση το 5ο που είναι βαρύτητας. :)




-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kristal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 381 μηνύματα.
σοβαρά μετράει σε όλα τα πεδία??δεν το ήξερα...και πώς βγαίνουν τα μόρια στο 4ο πεδίο έχοντας επιλέξει αοθ?απλά έχεις επιπλέον μόρια???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,814 μηνύματα.
σοβαρά μετράει σε όλα τα πεδία??δεν το ήξερα...και πώς βγαίνουν τα μόρια στο 4ο πεδίο έχοντας επιλέξει αοθ?
Δυστυχώς δε γνωρίζω να σου εξηγήσω ακριβώς. :(

Μετράει σαν απλό μάθημα (δλδ είναι ισότιμο με ΑΟΔΕ - Έκθεση - ΑΕΠΠ). Έχω υπολογίσει πως αν κάποιος γράψει 20 στην Οικονομία "κερδίζει" 300 μόρια στο 4ο πεδίο. :iagree:

Μπορείς να κάνεις δοκιμές στον υπολογιστή μορίων. :no1:



-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kristal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 381 μηνύματα.
έλεος!!!!!!!!!!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
σοβαρά μετράει σε όλα τα πεδία??δεν το ήξερα...και πώς βγαίνουν τα μόρια στο 4ο πεδίο έχοντας επιλέξει αοθ?απλά έχεις επιπλέον μόρια???
Είναι κανονικό μάθημα και αυτό. Προσθέτεις τα μόρια και διαιρείς διά 7. Αν τα πας καλά, ναι έχεις "bonus" μόρια σε σχέση με όσους έδωσαν 6 μαθήματα. Αν δεν τα πας καλά, σε ρίχνει προφανώς. Είναι "ρίσκο" αν δεν θες 5ο πεδίο.


έλεος!!!!!!!!!!!!!!!
Rules are rules. Δεν ήξερες, δεν ρώταγες; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,814 μηνύματα.
Και φυσικά μη το υποτιμάτε, είναι πολύ πιο δύσκολο από ΑΕΠΠ ή μαθηματικά γενικής. :)




-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Όλα μα όλα τα μαθήματα θέλουν τον απαραίτητο σεβασμό. Ακόμα και τα μαθηματικά γενικής, το ΑΕΠΠ και φυσικά το ΑΟΘ.

Ούτε να πεις "ευκολάκι" ούτε να πεις "παλούκι". Σεβασμός στα θέμτα για να μας σεβαστούν. :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kristal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 381 μηνύματα.
συμφωνώ απόλυτα...το κάθε μάθημα έχει το δικό του βαθμό δυσκολίας και ασφαλώς όλα απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Και φυσικά μη το υποτιμάτε, είναι πολύ πιο δύσκολο από ΑΕΠΠ ή μαθηματικά γενικής. :)




-petros

Blasphemy.

Ρε παιδιά πραγματικά, εγώ πιστεύω πως όποιος χρειάζεται διάβασμα για να πάει καλά στις Α.Ο.Θ. ή στην Α.Ε.Π.Π. δεν πρέπει να έχει αξιώσεις να γίνει επιστήμονας. Ωραία, θα καταφέρεις να ξεγελάσεις το σύστημα μας το ********, στο πανεπιστήμιο θα τρέχεις και δεν θα φτάνεις όμως, εκτός αν καταφέρεις να ξεγελάσεις κι εκεί με σκονάκια και αντιγραφές. Για να πας καλά ειδικά στα δύο συγκεκριμένα μαθήματα χρειάζεται απλή κατανόηση πραγμάτων που απαιτούν ωριμότητα (για να μην πω Α' και γίνω γραφικός) Γ' Γυμνασίου.

By the way, δεν υπακούει ακριβώς στο σκεπτικό "αν πας καλά σε ρίχνει, αν πάς άσχημα σε ανεβάζει". Για να πεις αν σε ανεβάζει ή αν σε ρίχνει πρέπει να συγκρίνεις το βαθμό των Α.Ο.Θ. με το Μ.Ο. των μαθημάτων χωρίς αυτό.

Π.χ. Αν βγάλεις στο πεδίο σου 19.500 μόρια και στις Α.Ο.Θ. γράψεις 19, σε ρίχνει.

Ομοίως αν στο πεδίο σου βγάλεις 13.000 μόρια και στις Α.Ο.Θ. γράψεις 14 σε ανεβάζει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nick29

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 135 μηνύματα.
Γειά σας παιδιά!Είμαι μαθητής της Β Λυκείου και φέτος το καλοκαίρι θα κάνω μαθήματα(όπως και τα περισσότερα παιδιά στην ηλικία μου) σε κάποιο φροντιστήριο...
Έχω όμως μπεί σε ένα μεγάλο δίλλημα..Ενώ οι οικονομικές επιστήμες δεν με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα(προς πολυτεχνικές σχολές προσανατολίζομαι),ωστόσο πολλοί μου έχουν πεί να επιλέξω τις αρχές οικονομίας ως έβδομο μάθημα γιατί είναι σχετικά εύκολο και θα με βοηθήσει,ιδιαίτερα αν δεν γράψω και τόσο καλά στην έκθεση που είναι αμφιλεγόμενο μαθημα,για παράδειγμα....
Τί μου προτείνετε να κάνω?????
Εγώ αυτό ακριβώς έχω κάνει, έχω επιλέξει ΑΟΘ παρόλο που δεν ενδιαφέρομαι ιδιαίτερα για το 5ο πεδίο. Ως τώρα δεν το έχω μετανιώσει, το θεωρώ αρκετά εύκολο. Να δούμε αν θα γράψω όσο καλά περιμένω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

isnogood

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο isnogood αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Τι σας μπερδεύει;

Isnogood, η λύση σου είναι λάθος ή τουλάχιστον δίνει λάθος αποτελέσματα αν και η διατύπωση της δεν μου αρέσει.


Συγνώμη που έκανα τόσο καιρό να δω το θέμα αλλά για έναν μήνα δεν έμπαινα στο ιντερνετ γιατί δεν προλάβαινα.
Δεν ξέρω αν τα αποτελέσματα είναι σωστά και τώρα βαριέμαι να δω γιατί μου φαίνεται λίγο ανούσιο αλλά η διατύπωση δεν είναι λάθος...
Αυτό γιατί μου την έμαθε ο καθηγητής στο φροντηστήριο ο οποίος μάλιστα θεωρείτε τσιφ ή top ή όπως θες πες το στο συγκεκριμένο μάθημα.30 χρόνια τουλάχιστον στην παιδεία με πολύ μυαλό και έχοντας δημιουργήσει όνομα στην Σαλονίκη ως ο καλύτερος στο αντικείμεν του,Βασιλάκο τον λένε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top