Βοήθεια/Απορίες στη Φυσική

Γιώργος00753684

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κούγκαρ της Ενωσης Ζωαδιων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 335 μηνύματα.
Να ρωτησω...Στα θετικα μαθηματα αν π.χ ενα ερωτημα πιανει 10 μοναδες και το εχεις μεχρι ενα σημειο σωστο αλλα το αποτελεσμα ειναι λαθος , σου κοβει και τις 10 ??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

unπαικτable

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο unπαικτable αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 963 μηνύματα.
Αμα ειναι αριθμητικο για καθε πραξη που "εμφανιζεται" το λαθος ειναι συνηθως ενα μοριο.
Αμα υπαρχει λογικο λαθος, τοτε αν ειναι οπως λες στην μεση της λυσης τοτε σιγουρα θα παρεις μορια, τα οποια εξαρτωνται απο την κριση του διορθωτη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Spooky29

Νεοφερμένος

Η Spooky29 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 49 μηνύματα.
γεια σας
ειμαι α λυκειου και αντιμετωπιζω καποια προβληματα στην φυσικη και πιστευω πως ειναι αρκετα σοβαρα επειδη σκεφτομαι να ακολουθησω την θετικη κατευθυνση.σε λιγο καιρο θα γραψουμε ενα διαγωνισμο στα πρωτα 3 κεφαλαια και αντιμετωπιζω προβληματα στο πρωτο και στο τριτο.διαβαζω αρκετα μονη μου αλλα νομιζω δεν εχω ξεκαθαρισει ακομα τις εννοεις των κινησεων και των δυναμεων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Φροντιστηριο πηγαινεις φυσικη?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Spooky29

Νεοφερμένος

Η Spooky29 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 49 μηνύματα.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Γιατι δεν πηγαινεις? και να μην θες να πηγαινεις μονιμα θα πρεπε να χεις εναν καθηγητη να σε καθοδηγει. Δε σου λεω για το σχολειο γτ χλωμο να πεσεις σε καλο καθηγητη. Για περιεγραψε λιγο ακομα το προβλημα και θα σου πω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Spooky29

Νεοφερμένος

Η Spooky29 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 49 μηνύματα.
Γιατι δεν πηγαινεις? και να μην θες να πηγαινεις μονιμα θα πρεπε να χεις εναν καθηγητη να σε καθοδηγει. Δε σου λεω για το σχολειο γτ χλωμο να πεσεις σε καλο καθηγητη. Για περιεγραψε λιγο ακομα το προβλημα και θα σου πω.

φετος δεν υπαρχουν τα χρηματα για φροντιστηριο και δεν κανω πουθενα.τι εννοεις;απλα δυσκολευομαι στις ασκησεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Οκ, κοιταξε ειναι πολλοι οι λογοι που μπορει να σε δυσκολευον. Παντα προεχει η κατανοηση της θεωριας οπως ξερεις. Μπορει να εχεις καποια κενα που να εμποδιζουν να συνδεσεις τη γνωση ή να εχεις κενα στο μαθηματικο μερος πχ διανυσματικο λογισμο. Βοηθηματα εχεις πιστευω. Αμα θελεις να σου στειλω επιπλεον βοηθηματα που εχω ή αν εχεις καποια απορια. Δεν ειναι κ ευκολο να καταλαβω ακριβως γτ κολλας ετσι απο δω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Stavri_

Τιμώμενο Μέλος

Η Stavri_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,687 μηνύματα.
γεια σας
ειμαι α λυκειου και αντιμετωπιζω καποια προβληματα στην φυσικη και πιστευω πως ειναι αρκετα σοβαρα επειδη σκεφτομαι να ακολουθησω την θετικη κατευθυνση.σε λιγο καιρο θα γραψουμε ενα διαγωνισμο στα πρωτα 3 κεφαλαια και αντιμετωπιζω προβληματα στο πρωτο και στο τριτο.διαβαζω αρκετα μονη μου αλλα νομιζω δεν εχω ξεκαθαρισει ακομα τις εννοεις των κινησεων και των δυναμεων

Γεια σου Spooky !

Καταρχάς μην αγχώνεσαι. Η Φυσική μπορεί να είναι ένα απαιτητικό μάθημα, αλλά δεν είναι σε καμία περίπτωση αποτρεπτικό ή αδύνατο να κατανοηθεί. Και να δεις, πως όταν θα αισθανθείς σιγά σιγά ότι καταλαβαίνεις την "γλώσσα" της, θα γοητευτείς από αυτήν.
Λοιπόν, ξεκινώντας θα ήθελα να υπογραμμίσω το γεγονός πως διαφωνώ με τον alladin στο θέμα του φροντιστηρίου. Δεν είναι σε καμία περίπτωση απαραίτητο στην τάξη της Α' Λυκείου. Μπορείς και μόνη σου να τα καταφέρεις μια χαρά. Εμείς δηλαδή που δε κάναμε φροντιστήριο στην Α τάξη, πήγαμε χαμένοι ή μείναμε πίσω;; Δε νομίζω. Θέληση, υπομονή και επιμονή να έχεις, καθώς και να αφιερώνεις λίγο χρόνο στο συγκεκριμένο μάθημα (που είμαι και σίγουρη ότι ήδη το κάνεις).

Όταν λες τα τρία πρώτα κεφάλαια, λογικά εννοείς της Ενότητες 1.1, 1.2, 1.3. (Κινηματική, Δυνάμεις). Είναι σημαντικό να ξέρεις πως στη Φυσική, δε χρειάζεται να αποστηθίζεις όλους τους "τύπους" ασκήσεων φερ' ειπείν. Το βασικό είναι να κατανοείς "τι συμβαίνει" στην άσκηση που σου δίνεται, ποια είναι τα φαινόμενα που συναντάς, να "αποκωδικοποιείς" τις απλές λέξεις, που θα σε οδηγήσουν όμως στα σωστά βήματα λύσης. Οπότε, δε πρέπει να διαβάζεις τη Φυσική (και τη χημεία, και τα μαθηματικά εννοείται), όπως διαβάζεις πχ την Ιστορία. Είναι διαφορετική η λογική του διαβάσματος.

Αναφέρεις στο μήνυμα σου, ότι δεν έχεις διασαφηνίσει τις έννοιες της Κίνησης και της Δύναμης. Η αλήθεια είναι ότι για να μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε, θα πρέπει να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένη. Οι ενότητες που αναφέρεις και στις οποίες θα γράψετε διαγώνισμα, ουσιαστικά αποτελούν την 'ανάλυση' των εννοιών των κινήσεων και δυνάμεων. Είναι πρακτικώς αδύνατον, μέσα από το φόρουμ να κάνουμε ανάλυση και εξήγηση όλης της ύλης. Μπορούμε όμως, να απαντήσουμε σε πιο ειδικές ερωτήσεις.

Οπότε για να βοηθηθείς και εσύ, ξεκίνα από την πρώτη ενότητα, και διατύπωσε μας εδώ στο thread, ό,τι απορία έχεις σχετικά με αυτήν. (πχ διαφορά Διαστήματος και Μετατόπισης). Ακόμα και αν σου φαίνεται χαζή. Άλλωστε καμία απορία/ερώτηση δεν είναι ανόητη! Δε γεννηθήκαμε ξέροντας τα πάντα.

Μέχρι ωστόσο, να ρωτήσεις ότι σε απασχολεί, μπορώ να σου προτείνω την ανάγνωση/μελέτη αυτού του ιντερνετικού βοηθήματος για το μάθημα. Έχει τη θεωρία, έχει παραδείγματα, λυμένες ασκήσεις, άλυτες (με απαντήσεις), μεθοδολογία όπου απαιτείται κλπ.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Σταυρουλα το φροντιστηριο ειναι απαραιτητο γιατι ακομα και αν ο μαθητης ειναι μελετηρος, τις αποριες που θα εχει, θεωρητικες αλλα και σε ασκησεις απο βοηθηματα, πως θα τις λυσει; Ξερεις οτι στα σχολεια οι περισσοτεροι καθηγητες ειναι απαραδεκτοι, αλλα και σε καλον να πεσεις, θα διαθεσει το χρονο που χρειαζεται για να σε βοηθησει; Εχεις δει εσυ καθηγητη να εχει ωρες γραφειου και ωρες υποδοχης οπως στο πανεπιστημιο για να πηγαινεις να του λες τι προβλημα εχεις; Προφανως δεν λεω να πεις μια μικρη αποριουλα στο διαλειμα. Ξερουμε οτι τα γραφεια τους ειναι καπνιστηρια και μιλανε ολο για κουτσομπολια, γκομενοδουλειες και συνταγες μαγειρικης.

Χωρια οτι ενας καλος φροντιστης ακομα κ τον αριστο μαθητη μπορει να τον απογειωνει συνεχως. Οταν το κρατος βαλει καθηγητες με μερακι σε τμηματα των 5 ατομων με αξιολογα βιβλια, τοτε να το ξαναδουμε αν και η μονη λυση στην παιδεια μας ειναι 9 ριχτερ!

Σπουκυ οποτε ξαναμπεις μας λες που κολλας να το δουμε. Αραγε στον καθηγητη σου στο σχολειο ειπες οτι εχεις προβλημα; Και υπαρχει και το κοινωνικο φροντιστηριο ή η λυση της καθοδηγησης. Εγω αυτο εκανα σε καποιες ταξεις, δεν εκανα συστηματικο μαθημα αλλα ειχα βρει εναν αριστο φροντιστη και πηγαινα οποτε ηθελα εγω να με καθοδηγει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stavri_

Τιμώμενο Μέλος

Η Stavri_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,687 μηνύματα.
Σταυρουλα το φροντιστηριο ειναι απαραιτητο γιατι ακομα και αν ο μαθητης ειναι μελετηρος, τις αποριες που θα εχει, θεωρητικες αλλα και σε ασκησεις απο βοηθηματα, πως θα τις λυσει; Ξερεις οτι στα σχολεια οι περισσοτεροι καθηγητες ειναι απαραδεκτοι, αλλα και σε καλον να πεσεις, θα διαθεσει το χρονο που χρειαζεται για να σε βοηθησει; Εχεις δει εσυ καθηγητη να εχει ωρες γραφειου και ωρες υποδοχης οπως στο πανεπιστημιο για να πηγαινεις να του λες τι προβλημα εχεις; Προφανως δεν λεω να πεις μια μικρη αποριουλα στο διαλειμα. Ξερουμε οτι τα γραφεια τους ειναι καπνιστηρια και μιλανε ολο για κουτσομπολια, γκομενοδουλειες και συνταγες μαγειρικης.

Χωρια οτι ενας καλος φροντιστης ακομα κ τον αριστο μαθητη μπορει να τον απογειωνει συνεχως. Οταν το κρατος βαλει καθηγητες με μερακι σε τμηματα των 5 ατομων με αξιολογα βιβλια, τοτε να το ξαναδουμε αν και η μονη λυση στην παιδεια μας ειναι 9 ριχτερ!

Σπουκυ οποτε ξαναμπεις μας λες που κολλας να το δουμε. Αραγε στον καθηγητη σου στο σχολειο ειπες οτι εχεις προβλημα; Και υπαρχει και το κοινωνικο φροντιστηριο ή η λυση της καθοδηγησης. Εγω αυτο εκανα σε καποιες ταξεις, δεν εκανα συστηματικο μαθημα αλλα ειχα βρει εναν αριστο φροντιστη και πηγαινα οποτε ηθελα εγω να με καθοδηγει.


Aladdin, νομίζω πως θα διαφωνήσω. Είπαμε, το ελληνικό σχολείο έχει τα χίλια μύρια όσα κακά, αλλά αν ενδιαφέρεσαι, θα ενδιαφερθεί και αυτό για σένα. Εγώ σε δημόσιο σχολείο πήγα, όπως τα περισσότερα παιδιά, ήμουν πάντα πολύ μελετηρή και αξιοποιώντας και τις δυνατότητές μου, δεν είχα πρόβλημα ουσιαστικό. Στη β' γυμνασίου έκανα ένα χρόνο μαθηματικά (λόγω άγχους και ανασφάλειας βέβαια), και πάλι αχρείαστο μου ήταν. Απλά έλυνα στο ιδιαίτερο προβλήματα άλλης λογικής και κάπως ανώτερου επιπέδου, που κατά βάση όμως, έκανα τα ίδια και τα "συνάντησα" μπροστά μου, δύο χρόνια αργότερα στο σχολείο.

Ό,τι απορία προέκυπτε, μου την έλυναν οι καθηγητές μου, και με καθοδηγούσαν παράλληλα στο διάβασμά μου. Αν κάτι ήταν too much για τα δεδομένα της εκάστοτε τάξης που ήμουν, μου έλεγαν απλά ότι δε χρειάζεται να ασχοληθώ περαιτέρω. Δε λέω, υπήρξαν και οι καθηγητές/καθίκια, που μπροστά στο τσιγαράκι τους στο διάλειμμα και την καλοπέρασή τους, δεν έβαζαν τίποτε άλλο. Αλλά και αυτούς, υπάρχει τρόπος να τους "στρώσεις": Πήγαινα στη λήξη των μαθημάτων (ή στα κενά τους), με συγκεκριμένες/δομημένες απορίες, προσπάθειες πχ στο πρόχειρο, οργανωμένα πράγματα δηλαδή, και έτσι και να μη θέλανε να ασχοληθούν, δε μπορούσαν να κάνουν διαφορετικά.

Αν ο καθηγητής, βλέπει ότι έχεις θέληση, προσπαθείς, συμμετέχεις, σέβεσαι το μάθημα, έχεις απορίες δομημένες, θα ασχοληθεί μαζί σου. Χρόνος θα βρεθεί!
Και εδώ να σημειώσω, ότι συνήθως οι "απορίες προς λύση" που πήγαινα να ρωτήσω, ήταν από βοηθήματα και όχι από το σχολικό βιβλίο. Δε μου έφερε κανείς αντίρρηση ποτέ. Ο καθηγητής, ακόμα και αυτός του δημοσίου,ναι, χαίρεται να βλέπει το μαθητή του γεμάτο όρεξη να βελτιωθεί, να μάθει.

Αν το φροντιστήριο ήταν απαραίτητο, τότε να μην πηγαίναμε σχολείο! Στο φροντιστήριο, αυτό που γίνεται, είναι συνήθως να σου δίνουν μασημένη τροφή (ώστε να εξοικονομείς και χρόνο συν τοις άλλοις), με αποτέλεσμα να διαβάζεις μηχανικά και αργότερα να μη μπορείς να μυηθείς στο "αυτόνομο" διάβασμα. (έχει βέβαια και τα καλά του το φροντιστήριο, δε τα ισοπεδώνω όλα)

Αντιθέτως, θα σου πω, ότι όσο ήμουν στο Πανεπιστήμιο (διέκοψα πρόσφατα για λόγους υγείας), οι καθηγητές (η πλειονότητα αυτών, για να ακριβολογώ) ήταν πολύ περισσότερο απρόσιτοι και αδιάφοροι σε σχέση με τους καθηγητές της δευτεροβάθμιας. Είχαν ένα τουπέ από εδώ μέχρι την Αλάσκα! Λες και κάνανε αγγαρεία και χάρη που μας δίδασκαν κιόλας!

Πάντως, θα συμφωνήσω, πως ένας καλός φροντιστής μπορεί να σε "απογειώσει". Θα το κάνει με λιγότερη προσπάθεια από ότι θα χρειαστεί να καταβάλλεις μόνος σου για να το πετύχεις. Όμως, ο φροντιστής θέλει και παραδάκι. Πόσες οικογένειες ξέρεις εν έτη 2015 που να μπορούν να διαθέσουν χρήματα για κάτι τέτοιο;; (Γιατί δεν είναι μόνο η φυσική. Με την ίδια λογική, είναι και τα μαθηματικά, και η χημεία, και η γλώσσα, και κάποια άλλα μαθήματα ίσως ακόμη).

Υ.Γ: Πάντως, αυτό με τα πενταμελή τμήματα, είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας! Ούτε στα φροντιστήρια δεν επιτυγχάνεται συχνά τέτοιος αριθμός. Ακόμα και στο εξωτερικό, στις ανεπτυγμένες εκπαιδευτικά, χώρες δε ξέρω κατά πόσο έχει υλοποιηθεί κάτι τέτοιο. Ευχής έργον θα ήταν βέβαια, αλλά ας μην κοροϊδευόμαστε. Σε κάποια άλλη εποχή, σε άλλο τόπο, με άλλους ανθρώπους, ίσως.
Και εγώ σκέφτομαι ουτοπικά για την ιδανική εκπαίδευση, αλλά εσύ το παράκανες.:P


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
1) Ας μην αναπαράγουμε μύθους που διασπείρονται από όσους έχουν συμφέροντα. Το φροντιστήριο στην Α λυκείου, όχι μόνο ΔΕΝ είναι απαραίτητο, αλλά είναι επιζήμιο καθώς αποτελεί άσκοπη σπατάλη χρόνου, χρήματος και ενέργειας. Είναι συνηθισμένο το φαινόμενο μαθητών που "πηγαίνουν" φροντιστήριο, χαζεύουν το ίδιο εκεί όπως στο σχολείο, δεν ανοίγουν μετά βιβλίο μόνοι τους, έχουν χαμηλά αποτελέσματα και τελικά λένε ότι "φταίει το σύστημα".
2) Ο μαθητής που "δυσκολεύεται" στη Φυσική, απλά δεν έχει δουλέψει σωστά. Άνετα στην Α λυκείου μπορεί να ανταπεξέλθει, ακόμα και να μην έχει "καλό" καθηγητή. Αρκεί να διαβάζει καθημερινά τη θεωρία (από το βιβλίο ή από αλλού), να ΞΑΝΑΛΥΝΕΙ (και όχι να διαβάζει) ασκήσεις που έχουν λυθεί (στον πίνακα ή σε βοήθημα) και να προσπαθεί μόνος του να λύνει επιπλέον ασκήσεις.
3) Ας μη μυθοποιούμε τους καθηγητές των φροντιστηρίων, ότι τάχα ...μπορούν να απογειώσουν το μαθητή. Στα σχολεία υπάρχουν πολλοί καλύτεροι καθηγητές, πιο έμπειροι, που πριν διοριστούν ήταν πολλά χρόνια φροντιστές. Όταν όμως ο μαθητής πηγαίνει στο λύκειο, έχοντας ακούσει τόση προπαγάνδα υπέρ των "θεών" φροντιστών, απαξιώνει από την αρχή τον καθηγητή του σχολείου, οπότε τον κάνει και αυτόν να πάψει να ενδιαφέρεται και πολύ.
4) Δε νομίζω ότι υπάρχει καθηγητής σχολείου που θα αρνηθεί σε μαθητή να του λύσει κάποια συγκεκριμένη απορία. Λέγοντας "συγκεκριμένη" προφανώς δεν εννοώ να πάει να του πει "κύριε δεν κατάλαβα τους νόμους του Newton". Δεν κατάλαβα γιατί κάποιοι θεωρούν φοβερό και τρομερό το ότι στο διάλειμμα ή στο κενό του ένας καθηγητής θα καπνίσει ή θα κουβεντιάσει με τους συναδέλφους του. Ας μην ψάχνουμε να βρούμε αρνητικά και εκεί που δεν υπάρχουν.
5) Σίγουρα υπάρχουν στα σχολεία καθηγητές άριστοι, πολύ καλοί, καλοί, μέτριοι, κακοί. Υπάρχουν περιπτώσεις που επιδέχονται βελτίωση, μετά από συζήτηση μαζί τους. Έχω παραδείγματα από όταν ήμουν μαθητής, καθηγητών που τους κάναμε καλύτερους. Υπάρχουν και οι απαράδεκτοι, αλλά τι κάνουν για αυτούς μαθητές και γονείς; Απάντηση: ΤΙΠΟΤΑ. Κι όμως υπάρχουν τρόποι, όπως αναφορές και καταγγελίες στη διεύθυνση δευτεροβάθμιας.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Κι εγώ θα σε συμβούλευα πως δεν είναι απαραίτητο τόσο το φροντιστήριο. Αν και από προσωπική εμπειρία φυσική ξεκίνησα ιδιαίτερα 1 ώρα την εβδομάδα στην Α Λυκ (κάπου τον Οκτ-Νοε) γιατί α) Δεν μπορούσα να καταλάβω τη θεωρία όπως την παρέδιδε ο καθηγητής β) δεν έδινε αρκετό υλικό. Οπότε θεώρησα πως 1 ώρα μου έφτανε και μου περίσσευε και το ίδιο κάνω και τώρα στη Γ Λυκ. Βέβαια στη Β Λυκ επειδή είχαμε τον ίδιο καθηγητή άρχισα να τον καταλαβαίνω περισσότερο και μας έδινε περισσότερο υλικό και φέτος είναι ακόμα καλύτερα.
[...]
4) Δε νομίζω ότι υπάρχει καθηγητής σχολείου που θα αρνηθεί σε μαθητή να του λύσει κάποια συγκεκριμένη απορία. Λέγοντας "συγκεκριμένη" προφανώς δεν εννοώ να πάει να του πει "κύριε δεν κατάλαβα τους νόμους του Newton". Δεν κατάλαβα γιατί κάποιοι θεωρούν φοβερό και τρομερό το ότι στο διάλειμμα ή στο κενό του ένας καθηγητής θα καπνίσει ή θα κουβεντιάσει με τους συναδέλφους του. Ας μην ψάχνουμε να βρούμε αρνητικά και εκεί που δεν υπάρχουν.
5) Σίγουρα υπάρχουν στα σχολεία καθηγητές άριστοι, πολύ καλοί, καλοί, μέτριοι, κακοί. Υπάρχουν περιπτώσεις που επιδέχονται βελτίωση, μετά από συζήτηση μαζί τους. Έχω παραδείγματα από όταν ήμουν μαθητής, καθηγητών που τους κάναμε καλύτερους. Υπάρχουν και οι απαράδεκτοι, αλλά τι κάνουν για αυτούς μαθητές και γονείς; Απάντηση: ΤΙΠΟΤΑ. Κι όμως υπάρχουν τρόποι, όπως αναφορές και καταγγελίες στη διεύθυνση δευτεροβάθμιας.
[...]
Αυτά που λέει ο Δίας είναι σωστά. Δε θα αρνηθεί ο καθηγητής να σου εξηγήσει τι δεν έχεις καταλαβει. Σε πολλούς καθηγητές έχω φάει το διάλειμμα τους να μου εξηγήσουν πράγματα ή να συζητήσουμε κάτι που διάβασα και μου έκανε εντύπωση. Όμως, το διάλειμμα δεν είναι μόνο δικό τους είναι πρωτίστως και δικό μας για αυτό μη διστάζεις να δώσεις λίγο απο το χρόνο σου ώστε να κατανοήσεις περισσότερο τη φυσική ή γενικότερα ό,τι άλλο δεν καταλαβαίνεις. Το να μην καταλαβαίνεις δεν είναι πρόβλημα. Το να μην μπορείς να αντιληφθείς ή να κατανοείς είναι. Και θεωρώ πως εάν είχες πρόβλημα αντίληψης δε θα μας έγραφες στο forum για το πρόβλημά σου.

Δία να ξέρεις πως ναι μεν οι γονείς δεν κάνουν κάτι αλλά (από προσωπική εμπειρία) και στη ΔΔΕ να πας για αναφορά κλπ σε γράφουν κανονικότατα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

faeton

Νεοφερμένος

Ο faeton αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Δία να ξέρεις πως ναι μεν οι γονείς δεν κάνουν κάτι αλλά (από προσωπική εμπειρία) και στη ΔΔΕ να πας για αναφορά κλπ σε γράφουν κανονικότατα...
Eiμαι πολλά χρόνια καθηγητής και δεν είναι ευκολο, αλλά οσες φορ'ες οι γονείς επιμείνανε συνήθως υπήρξε αποτ'ελεσμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

StellakosMac

Νεοφερμένος

Ο StellakosMac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Γεια σας, είμαι μαθητής της Α λυκείου και ενδιαφέρομαι και εγώ για την Κτηνιατρική σχολή. Του χρόνου πρέπει να διαλέξω κατεύθυνση και στοχεύω για Θετική, απλώς υπάρχει ένα πρόβλημα, δεν τα πάω καλά στην φυσική και αυτό είναι κάτι που με αγχώνει και δεν ξέρω, αν στις Πανελλήνιες θα γράψω καλά. Μπορώ να πω ότι έχω κάποια κενά από τις δυο προηγούμενες χρονιές και αγχώνομαι αρκετά. Θα μπορέσω με φροντιστήρια και αναπλήρωση κενών να γράψω έναν αξιοπρεπή βαθμό, μπας και μπω στην Κτηνιατρική; Εσείς τι λέτε; :worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μαρακι Μ.

Νεοφερμένος

Η Μαρακι Μ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
εχω ενα θεματακι σε ασκηση με ραβδο η ασκηση λεει
Οριζοντια ραβδος ΑΓ μαζας Μ=1,2 kg και μηκους l=2 m μπορει να στρεφεται χωρις τριβες γυρω απο κατακορυφο αξονα που περνα απο το ακρο Α. Με αβαρες και μη εκτατο νημα μηκους l1=l/2 ειναι στερεωμενο απο το ακρο Α της λειας ραβδου δαχτυλιδι αμελητεων διαστασεων και μαζας m=0,2 kg. Στην αρχικα ακινητη ραβδο τη χρονικη στιγμη t=0 ασκουμε στο ακρο της Γ οριζοντια δυναμη σταθερου μετρου F=9 N η οποια ειναι συνεχως καθετη στη ραβδο. Το οριο θραυσης του νηματος ειναι T=80 N. Τη χρονικη στιγμη t1 που κοβεται το νημα καταργουμε ακαριαια και τη δυναμη F .
και μ ζηταει να βρω την t1 αλλα εχω μπερδευτει εκει με την F στ τελος . any help? :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris2799

Νεοφερμένος

Ο chris2799 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 116 μηνύματα.
Παιδια ας με βοηθησει καποιος στην παρακατω ασκηση :
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • IMAG0013.jpg
    IMAG0013.jpg
    737.4 KB · Εμφανίσεις: 180

Γατόπαρδος.

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γατόπαρδος. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σαμοθράκη (Έβρος). Έχει γράψει 1,040 μηνύματα.
Κάνε ένα σχήμα και σημείωσε τις δυνάμεις (χρειάζεται ανάλυση το βάρος)
Έχουμε
Α.
ημ30=Bx/Β
Βx=1/2 10
Βx=5 N

συν30=By/Β
By=(ριζα3)/2 Ν

ΣFy=0
N-By=0
N=By
N=(ριζα3)/2 Ν

Β.Βx=ma
a=Bx/m
a=5m/s²

Γ. Στο μεγάλο τρίγωνο
ημ30=h/s
s=2h
s=10m


s=1/2at²
t²=4
t=2s

u=at
u=10m/s
Δ.Ίδια διαδικασία απλώς αντί για 30 βάζεις 45
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris2799

Νεοφερμένος

Ο chris2799 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 116 μηνύματα.
Σ'ευχαριστω πολυ γατοπαρδε !!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Παιδια ας με βοηθησει καποιος στην παρακατω ασκηση :
Πρώτον: Οι ασκήσεις με κεκλιμένα επίπεδα είναι εκτός ύλης για την Α λυκείου.
Δεύτερον: Η άσκηση είναι ασαφής στο δ. Όταν λέει ότι η γωνία από 30° γίνεται 45°, θεωρεί ότι το ύψος h μένει σταθερό ή όχι;


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top