Βοήθεια/Απορίες στη Φυσική Προσανατολισμού

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,057 μηνύματα.
Ξέρω ότι χωρίς σχήμα η απάντησή μου δεν είναι κατανοητή, γι' αυτό αν δεν κατάλαβες κάτι (πράγμα σίγουρο) πες μου να το εξηγήσω αναλυτικότερα ή ακόμη και να προσπαθήσω να κάνω κάποιο σχήμα.
:) Σε ευχαριστώ. Με βοήθησες αρκετά. Δυσκολευόμουν στο πέρασμα από το ένα πεδίο στο άλλο και στη γεωμετρία αυτής της αλλαγής. Αυτά που έγραψες με βοήθησαν να λύσω το γρίφο. Στο μαγνητικό πεδίο δούλεψα διαφορετικά. Ελπίζω να την έλυσα σωστά. Είναι προαιρετική εργασία που μας έβαλε ο φυσικός στο σχολείο και μας είπε ότι δεν είναι εύκολη και είχε πέσει στις δέσμες νομίζω. Βάζω τη λύση μου αν την δεις εσύ ή άλλος να ακούσω γνώμες.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Σωστός! :thumbup::no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

13diagoras

Δραστήριο μέλος

Ο 13diagoras αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 550 μηνύματα.
αυτες οι ασκησεις οπου απο ελαχιστα δεδομενα προκυπτουν αποτελεσματα ειναι φοβερες!!!!Πολυ ωραια ασκηση η ^...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,057 μηνύματα.
Σκέφτηκα να φτιάξουμε μια συλλογή από ερωτήσεις κρίσης στη φυσική κατεύθυνσης. (Το ίδιο μπορούμε να κάνοπυμε και στη γενική). Αρχίζω πρώτος:

ΚΕΦ.1 : ΝΟΜΟΙ ΑΕΡΙΩΝ
1) Στο διάγραμμα Ρ-Τ παριστάνεται γραφικά ο νόμος του Charles για δύο διαφορετικούς όγκους. Να εξηγηθεί πώς μπορούμε να ξεχωρίσουμε ποια γραφική παράσταση αντιστοιχεί σε μεγαλύτερο όγκο και ποια σε μικρότερο.
2) Ο όγκος μίας δεδομένης ποσότητας ιδανικού αερίου διπλασιάζεται, υπό σταθερή πίεση, και κατόπιν μειώνεται η πίεση, υπό σταθερό όγκο, στο μισό της αρχικής της τιμής. Τι έπαθε η απόλυτη θερμοκρασία του αερίου;
3) Σε δοχείο που κλείνει με κινούμενο έμβολο εγκλωβίζεται μία ποσότητα ιδανικού αερίου. Τετραπλασιάζουμε τον όγκο του αερίου, διπλασιάζοντας ταυτόχρονα με θέρμανση την απόλυτη θερμοκρασία του. Πώς μεταβλήθηκε η πίεση του αερίου;
4) Εάν διπλασιαστεί η ταχύτητα ενός μορίου υδρογόνου, τι θα πάθει η θερμοκρασία του μορίου αυτού;
5) Ιδανικό αέριο βρίσκεται σε πίεση Ρ και καταλαμβάνει όγκο V. Συμπιέζουμε αργά το αέριο μέχρι όγκο V/2 και πίεση 2Ρ. Να βρεθεί η μεταβολή της ενεργού ταχύτητας των μορίων του αερίου.
6) Σε ένα μίγμα των ευγενών αερίων He και Ne, που βρίσκονται σε θερμική ισορροπία, η μέση κινητική ενέργεια για τα μόρια του He είναι 6∙10^-21 J. Η μάζα του ατόμου του Ne είναι τετραπλάσια από τη μάζα του ατόμου του He. Πόση είναι η μέση κινητική ενέργεια για τα μόρια του Νe;
7) Σε ποια από τις παρακάτω θερμοκρασίες τα μόρια ιδανικού αερίου έχουν διπλάσια ενεργό ταχύτητα απʼ αυτήν που έχουν σε 27°C;
.............. α) 54°C ................... β) 108°C ....................... γ) 381°C ........................ δ) 927°C

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Manthak47

Νεοφερμένος

Ο Θοδωρής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Σέρρες (Σέρρες). Έχει γράψει 97 μηνύματα.
αυτες οι ασκησεις οπου απο ελαχιστα δεδομενα προκυπτουν αποτελεσματα ειναι φοβερες!!!!Πολυ ωραια ασκηση η ^...

Έπρεπε να δεις μια πολύ φαντασμένη άσκηση που πήγε κι έβαλε ένας καθηγητής στο φροντιστήριο για διαγώνισμα 3ο Θέμα. Η κίνηση του φορτίου ήταν σαν "ψάρι". Έφευγε το φορτίο απ το ηλεκτρικό πεδίο, έβγαινε, πήγαινε σε μαγνητικό, έκανε κάτι παραπάνω από ημικύκλιο και ξαναέμπαινε στο ηλεκτρικό, βγαίνοντας από την άλλη πλευρά. Και είχε και λίγα δεδομένα...
Πάλι καλά, δεν πήγα για διαγώνισμα εκείνη τη μέρα! Μετά ήρθαν τα παιδιά και μου είπαν τι θέματα έβαλε αυτός...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,057 μηνύματα.
Αφού σας αρέσουν οι πολύπλοκες ασκήσεις στο μαγνητικό πεδίο πάρτε μία ακόμα να παιδευτείτε. (Δεν είναι δύσκολη, αρκεί να καταλάβετε τι λέει και να κάνετε το σχήμα).
Δύο τετράγωνες και αντίθετα φορτισμένες μεταλλικές πλάκες αποτελούν τις οριζόντιες έδρες κύβου ακμής 2,7m του οποίου οι άλλες έδρες είναι ξύλινες. Η θετική πλάκα είναι πάνω από την αρνητική και το δημιουργούμενο ομογενές ηλεκτρικό πεδίο έχει ένταση 400V/m. Από το κέντρο μιας ξύλινης έδρας μπαίνει κινούμενο οριζόντια και κάθετα στην έδρα αυτή, ένα σωματίδιο μάζας 40mg και φορτίου +2μC. Στο σύστημα εφαρμόζεται οριζόντιο ομογενές μαγνητικό πεδίο του οποίου οι δυναμικές γραμμές είναι κάθετες στη διεύθυνση κίνησης του σωματιδίου, οπότε παρατηρούμε ότι η κίνηση του σωματιδίου είναι οριζόντια και ομαλή. Μόλις το σωματίδιο φτάνει στο κέντρο του κύβου, το μαγνητικό πεδίο παύει ακαριαία να υπάρχει, οπότε το σωματίδιο αποκλίνει από την πορεία του και τελικά φτάνει στο μέσο της κάτω πλευράς που βρίσκεται απέναντι από την έδρα από την οποία το σωματίδιο μπήκε. Το βάρος του σωματιδίου δεν θεωρείται αμελητέο και δίνεται ότι g = 10m/s². Να βρεθούν:
α) Η ένταση του μαγνητικού πεδίου που εφαρμόστηκε αρχικά.
β) Ο συνολικός χρόνος κίνησης του σωματιδίου.
γ) Η τελική ταχύτητα του σωματιδίου.
δ) Η μεταβολή της ορμής του σωματιδίου.
Χρόνια Πολλά.................................................
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Manthak47

Νεοφερμένος

Ο Θοδωρής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Σέρρες (Σέρρες). Έχει γράψει 97 μηνύματα.
Αφού σας αρέσουν οι πολύπλοκες ασκήσεις στο μαγνητικό πεδίο πάρτε μία ακόμα να παιδευτείτε. (Δεν είναι δύσκολη, αρκεί να καταλάβετε τι λέει και να κάνετε το σχήμα)...... Το βάρος του σωματιδίου δεν θεωρείται αμελητέο και δίνεται ότι g = 10m/s²....

Ωραία φαίνεται η άσκηση, δεν την προσπάθησα ακόμα αλλά θα τη δω. Αυτό που μ' άρεσε είναι το βαρυτικό πεδίο. Μάλιστα, όταν με τα παιδιά σχολιάζαμε εκείνη την άσκηση που είπα πιο πάνω, είπαμε: "Ο καλύτερος επίλογος σε μια τέτοια άσκηση είναι να δίνεται το g..." :P!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

13diagoras

Δραστήριο μέλος

Ο 13diagoras αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 550 μηνύματα.
Το σχήμα απολύτως κατανοητό,τα ερωτήματα επίσης
Μου χρειάζεται όμως η u(αρχ) για να βρώ την Β και τα υπόλοιπα ερωτήματα.
Αν όντως δεν χρειάζεται θα την ξανακοιτάξω...:/:
εδιτ:Δια με ποιο προγραμμα σχεδιαζεις τα πεδια ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,057 μηνύματα.
Μου χρειάζεται όμως η u(αρχ) για να βρώ την Β και τα υπόλοιπα ερωτήματα.
Αν όντως δεν χρειάζεται θα την ξανακοιτάξω...:/: εδιτ:Δια με ποιο προγραμμα σχεδιαζεις τα πεδια ?
Η ταχύτητα βρίσκεται. Τα σχήματα τα σχεδιάζω με τη ζωγραφική των Windows.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

13diagoras

Δραστήριο μέλος

Ο 13diagoras αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 550 μηνύματα.
Οκ ,καταλαβα.Θα βρουμε το ΣF αρα και την επιταχυνση,οποτε u²=(1,35/2)SF/m ,
πιστευοντας παλι πως ολο και καποια βλακεια θα εκανα:P
Ε απο κει και περα τα πραγματα ειναι αρκετα ευκολα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιάννης93

Νεοφερμένος

Ο Γιάννης93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Παιδιά δεν κάνω φροντιστήριο στη φυσική και τα έχω βρει λίγο σκούρα με το ηλεκτρικό πεδίο μιας και γράφουμε διαγώνισμα σύντομα...Μήπως έχει κανείς καλές σημειώσεις για σελίδες 93-99 του βιβλίου κατεύθυνσης, που μπορέι να μου τις στείλει?:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,057 μηνύματα.
Παιδιά δεν κάνω φροντιστήριο στη φυσική και τα έχω βρει λίγο σκούρα με το ηλεκτρικό πεδίο μιας και γράφουμε διαγώνισμα σύντομα...Μήπως έχει κανείς καλές σημειώσεις για σελίδες 93-99 του βιβλίου κατεύθυνσης, που μπορέι να μου τις στείλει?:/:
Δεν τα γράφει καθόλου άσκημα το σχολικό. (Αλήθεια, ακόμα στο ηλεκτρικό πεδίο είσαστε?). Άνετα μπορείς να διαβάσεις από αυτό (6 σελίδες μαζί μα τα παραδείγματα είναι όλο). Τι να τις κάνεις τις σημειώσεις που σχεδόν πάντα είναι αντιγραφή ή περίληψη του σχολικού? Αφού διαβάσεις δες σημειώσεις κάποιου συμμαθητή σου από φροντιστήριο και θα δεις ότι αυτό που λέω ισχύει και μάλιστα τις πιο πολλές φορές οι σημειώσεις είναι χειρότερες από το βιβλίο. Αν εννοείς σημειώσεις κάτι φυλλάδια με τύπους και νόμους μόνο (όλο το κεφάλαιο σε 1 σελίδα) καλύτερα να το ξεχάσεις. Η φυσική δεν μαθαίνεται έτσι και δεν είναι μόνο το τυπολόγιο. Για να μαθευτεί η φυσική (και τα άλλα θετικά) χρειάζεται η κατανόηση και αυτή θέλει και τη λεπτομέρεια του βιβλίου.
:hmm:Πάντως αν επιμένεις για σημειώσεις θα σου πω που θα βρεις τις καλύτερες: θα τις γράψεις εσύ ο ίδιος καθώς διαβάζεις από το βιβλίο σου. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιάννης93

Νεοφερμένος

Ο Γιάννης93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Δεν συμφωνώ ότι το βιβλίο τα γράφει ωραία...ίσα ίσα πολύ συμπυκνωμένα και αν δεν κατέχεις αρκετά καλά την ύλη δεν είναι και μεγάλη βοήθεια. Το πρόβλημα είναι ότι στο σχολείο έχω έναν άθλιο καθηγητή που σχεδόν δεν γράφει τίποτα στο πίνακα και απλά σηκώνει τα παιδιά να λύσουν τις ασκήσεις, προχωρήσαμε και στην ύλη και έτσι έχασα επαφή με το κεφάλαιο κίνηση σε ομογενές πεδίο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

guess

Δραστήριο μέλος

Η guess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 478 μηνύματα.
Σκέφτηκα να φτιάξουμε μια συλλογή από ερωτήσεις κρίσης στη φυσική κατεύθυνσης. (Το ίδιο μπορούμε να κάνοπυμε και στη γενική). Αρχίζω πρώτος:

ΚΕΦ.1 : ΝΟΜΟΙ ΑΕΡΙΩΝ
1) Στο διάγραμμα Ρ-Τ παριστάνεται γραφικά ο νόμος του Charles για δύο διαφορετικούς όγκους. Να εξηγηθεί πώς μπορούμε να ξεχωρίσουμε ποια γραφική παράσταση αντιστοιχεί σε μεγαλύτερο όγκο και ποια σε μικρότερο.
2) Ο όγκος μίας δεδομένης ποσότητας ιδανικού αερίου διπλασιάζεται, υπό σταθερή πίεση, και κατόπιν μειώνεται η πίεση, υπό σταθερό όγκο, στο μισό της αρχικής της τιμής. Τι έπαθε η απόλυτη θερμοκρασία του αερίου;
3) Σε δοχείο που κλείνει με κινούμενο έμβολο εγκλωβίζεται μία ποσότητα ιδανικού αερίου. Τετραπλασιάζουμε τον όγκο του αερίου, διπλασιάζοντας ταυτόχρονα με θέρμανση την απόλυτη θερμοκρασία του. Πώς μεταβλήθηκε η πίεση του αερίου;
4) Εάν διπλασιαστεί η ταχύτητα ενός μορίου υδρογόνου, τι θα πάθει η θερμοκρασία του μορίου αυτού;
5) Ιδανικό αέριο βρίσκεται σε πίεση Ρ και καταλαμβάνει όγκο V. Συμπιέζουμε αργά το αέριο μέχρι όγκο V/2 και πίεση 2Ρ. Να βρεθεί η μεταβολή της ενεργού ταχύτητας των μορίων του αερίου.
6) Σε ένα μίγμα των ευγενών αερίων He και Ne, που βρίσκονται σε θερμική ισορροπία, η μέση κινητική ενέργεια για τα μόρια του He είναι 6∙10^-21 J. Η μάζα του ατόμου του Ne είναι τετραπλάσια από τη μάζα του ατόμου του He. Πόση είναι η μέση κινητική ενέργεια για τα μόρια του Νe;
7) Σε ποια από τις παρακάτω θερμοκρασίες τα μόρια ιδανικού αερίου έχουν διπλάσια ενεργό ταχύτητα απʼ αυτήν που έχουν σε 27°C;
.............. α) 54°C ................... β) 108°C ....................... γ) 381°C ........................ δ) 927°C



solutions?:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,057 μηνύματα.
Δοκιμάστε να τις απαντήσετε εσείς. Δεν είναι δύσκολες. Αν κάπου μπλέξετε θα σας βοηθήσω. (Πάντως σε μας το 1ο κεφάλαιο είναι εκτός).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

guess

Δραστήριο μέλος

Η guess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 478 μηνύματα.
Μήπως γνωρίζει κάποιος τις σοσ αποδείξεις απο φυσική κατεύθυνσης?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,057 μηνύματα.
Μήπως γνωρίζει κάποιος τις σοσ αποδείξεις απο φυσική κατεύθυνσης?
Δεν έχουμε και πολλές αποδείξεις:
1) Εκ = 3/2 kΤ (σ.16)
2) Cp = Cv + R (47)
3) Υπολογισμός Cp , Cv , γ (48 )
4) Βολή σε ηλ. πεδίο (98 )
5) Κυκλική κίνηση σε μαγν. πεδίο (157)
6) Ελικοειδής κίνηση (158 )
7) Απόδειξη Εεπ = ΒυL (188 )
8 ) Lenz και ΑΔΕ (193)
9) Εεπ σε περιστροφή (194)
10) Υπολογισμός L πηνίου (199)
Δεν ξέρω ποιες είναι στην ύλη σου. Και νομίζω οι bold είναι SOSότερες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Takis_Kal

Νεοφερμένος

Ο Takis_Kal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 63 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Dias δεν εχει νοημα να μιλας για θερμοκρασια ενος μοριου του αεριου , ουτε καν για την ταχυτητα του που συνεχως μεταβαλλεται
Δηλαδη η ερωτηση 4 δεν εχει καν νοημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,057 μηνύματα.
Dias δεν εχει νοημα να μιλας για θερμοκρασια ενος μοριου του αεριου , ουτε καν για την ταχυτητα του που συνεχως μεταβαλλεται. Δηλαδη η ερωτηση 4 δεν εχει καν νοημα
Σωστά!!! Η ερώτηση ήταν μπλόφα. Πολλοί την πατάνε (και παίρνουν τον τύπο της υεν). Μπράβο σου!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nick123

Νεοφερμένος

Ο Nικήτας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Σήμερα ξεκίνησαν οι προαγωγικές εξετάσεις... εμείς γράφαμε φυσική κατεύθυνσης και έχω μια απορία... Σε μία πολλαπλής ζήταγε τον συντελεστή απόδοσης και έδινε ενέργεια κατανάλωσης ανα κύκλο 10.000 joule και την θερμότητα που αποβάλλεται 6.000 joule. Η ενέργεια κατανάλωσης είναι το Qh;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top