Βοήθεια/Απορίες στη Φυσική Προσανατολισμού

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός. Έχει γράψει 8,265 μηνύματα.
Ρε σεις παιδιά στο Ηλεκτρικό Πεδίο το μυαλό μου έχει γίνει μπάχαλο με τόσους τύπους. Ξέρετε μήπως κανένα κολπάκι για να διευκολυνθεί η κατάσταση; Για παράδειγμα, εάν γράφω ένα τεστ και ζητάει λ.χ τη ταχύτητα στη μεταβολή Α-->Β μέσα σε Ο.Η.Π πρέπει να εφαρμόζω πόσους τύπους, μετατροπές για να δω εάν έχω αρκετά γνωστά στοιχεία για να λύσω τον τύπο και εάν όχι μετά να σκεφτώ Θ.Μ.Κ.Ε η Α.Δ.Μ.Ε ή να θέλει ένα κολπάκι και μπλα μπλα μπλα και αυτό όλο τρώει πολύ χρόνο. Συνολικά, για παράδειγμα, έχω τέσσερις τύπους στους οποίους εμπλέκεται η τάση, πέρα του ότι υπολογίζεται και από Θ.Μ.Κ.Ε και δεν ξέρω ποιο να χρησιμοποιήσω. Θέλουν κάποιοι μετατροπές (π.χ το Fc/m --> E |q| --> V x Q / L) κλπ κλπ. Γράφω την άλλη βδομάδα και είναι μπερδεμένο το μυαλό μου...

[FONT=&quot] Όταν ήμουν μαθητής λυκείου, ο Φυσικός μου όταν άκουγε τη φράση "Θα πάρουμε τον τύπο", απαντούσε "Να τον πάρετε και να τον βάλετε εκεί που ξέρετε". Προσπαθούσε να μας κάνει να καταλάβουμε ότι η Φυσική ΔΕΝ είναι οι τύποι, οι μετατροπές τους και τα κολπάκια. Φυσική πρώτα από όλα είναι η κατανόηση των φαινομένων. Μας έμαθε ότι η Φυσική χρειάζεται πραγματική μελέτη της θεωρίας από το βιβλίο. Μελέτη Φυσικής δεν σημαίνει "μαθαίνω απ΄έξω τους τύπους, άντε και τα έντονα γράμματα". Διαβάζω Φυσική θα πει κατανοώ σε βάθος αυτά που διαβάζω και όλα όσα γράφει το βιβλίο μου είναι χρήσιμα και τίποτα δεν είναι "περιττές σάλτσες".[/FONT] [FONT=&quot]Η μελέτη της Φυσικής γίνεται πάντα με χαρτί και μολύβι και αυτό περιέχει και το ρήμα "ζωγραφίζω". [/FONT][FONT=&quot][FONT=&quot][/FONT][/FONT][FONT=&quot]Η Φυσική έχει έναν δικό της τρόπο σκέψης που πρέπει να αποκτήσει ο μαθητής.[/FONT][FONT=&quot] Από εκεί και μετά οι "τύποι" ερχονται αυτόματα, καθώς δεν είναι παρά οι μαθηματικές εκφράσεις των φυσικών νόμων.[/FONT][FONT=&quot] Οι ασκήσεις Φυσικής δεν είναι θέμα απομνημόνευσης κάποιων "μεθοδολογιών", αλλά θέλουν εξάσκηση που επιτυγχάνεται με το να λύνουμε και ΟΧΙ να "διαβάζουμε" ασκήσεις. Αν έχουμε μελετήσει, κατανοήσει και προπονηθεί σωστά, η λύση της άσκησης θα μας έρθει αυτόματα στο μυαλό. Πολλοί φτάνουν στις πανελλήνιες και αντί να σκεφτούν και να καταλάβουν το φαινόμενο που περιγράφει η άσκηση που τους δώθηκε, αναρωτιώνται "Ποιον τύπο θα πάρω;" και ύστερα βγαίνουν έξω και λένε "Ήταν πολύ δύσκολα". Τέλος, η Φυσική θέλει να την αγαπάς και να ασχολείσαι μαζί της επειδή σου αρέσει και όχι να τη βλέπεις σαν καταναγκαστικό έργο.
[/FONT]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fedde le Grand

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Fedde le Grand αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,586 μηνύματα.
Δία τα ίδια περίπου μας λέει και ο καθηγητής μας. Οπότε, το αποτέλεσμα επιτυγχάνεται από την εξάσκηση στην επίλυση ασκήσεων. Εντάξει, ευχαριστώ για τη βοήθεια. Θα κάτσω να ασχοληθώ λίγο παραπάνω μαζί της :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3,921 μηνύματα.
Πέρσι την άνοιξη είχα καθίσει, πριν τις ενδοσχολικές, και έγραψα όλη την εξετεζόμενη ύλη της φυσικής κατεύθυνσης σε word. Μου φαινόταν τρομέρα βαρετό να διαβάσω το βιβλίο και προτίμησα αυτόν τον τρόπο επανάληψης. (ειδικά στη θερμοδυναμική, δεν παιζόταν να μάθαινα τους τύπους κάθε Ισο-, χωρίς συγκεντρωτικό πίνακα.)
Ηλεκτρομαγνητισμός
Θερμοδυναμική
Κινητική Θεωρία των Αερίων

Αν αναφέρεσαι στη φυσική γενικής, δεν μπορώ να σε βοηθήσω.:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fedde le Grand

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Fedde le Grand αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,586 μηνύματα.
Ευχαριστώ για τα τυπολόγια φίλε DumeNuke. Θα τα κατεβάσω, είναι ότι πρέπει για μια επανάληψη στο τέλος. :)

Πολύ καλή δουλειά!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΕλευθεριⒶκος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΕλευθεριⒶκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 392 μηνύματα.
Στα σημεια Α κ Β ευθειας ε που απεχουν αποσταση d=0,3 τοποθετουμε φορτια Qa=+2μC κ Qb=+8μC. Σε ποιο σημειο της ευθειας η ενταση ειναι μηδεν ; Κηλ= 9*10 στην ενατη. Πηρα ενα τυχαιο σημειο πανω στην ευθεια που να απεχει απο το Α αποσταση χ1 και απο το β αποσταση χ2 και μετα ειπα οτι Ε1=Ε2 οποτε κ*Qa/(x1-d) στο τετραγωνο ισουται με κ*Qb/(d-x2) στο τετραγωνο, τωρα να κανω τα αναπτυγματα των ταυτοτητων ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
Στα σημεια Α κ Β ευθειας ε που απεχουν αποσταση d=0,3 τοποθετουμε φορτια Qa=+2μC κ Qb=+8μC. Σε ποιο σημειο της ευθειας η ενταση ειναι μηδεν ; Κηλ= 9*10 στην ενατη. Πηρα ενα τυχαιο σημειο πανω στην ευθεια που να απεχει απο το Α αποσταση χ1 και απο το β αποσταση χ2 και μετα ειπα οτι Ε1=Ε2 οποτε κ*Qa/(x1-d) στο τετραγωνο ισουται με κ*Qb/(d-x2) στο τετραγωνο, τωρα να κανω τα αναπτυγματα των ταυτοτητων ;

Πρώτο να γράψεις το χ2=d-χ1 και δεύτερο να απλοποιήσεις την Κηλ , τις δυνάμεις και το 2 με το 8. Να βγάλεις τη τετραγωνική ρίζα και από το συν και πλην που θα γράψεις θα βρεις δύο λύσεις για τη θέση που η ένταση είναι μηδέν. Δηλ οι εντάσεις των δύο φορτίων έχουν αντίθετη φορά. Άρα την μία θέση - λύση θα την αποκλίσεις διότι εκεί οι εντάσεις είναι ίσες αλλά έχουν την ίδια φορά. Από τις δύο τιμές χ1 δέχεσαι την 0,1. Η άλλη -0,3 δεν την απορρίπτεις επειδή είναι αρνητική , αλλά για τον λόγο που αναφέρω πιο πάνω.
Σημείωση. Μπορείς να αναπτύξεις το διώνυμο και θα καταλήξεις σε δευτεροβάθμια εξίσωση που θα έχει δύο λύσεις κλπκλπ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΕλευθεριⒶκος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΕλευθεριⒶκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 392 μηνύματα.
Σε ευχαριστω πολυ !! Για καποιον λογο δεν μου εβγαιναν οι αριθμοι και ειχα κολλησει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

KotCoC100

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο KotCoC100 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 258 μηνύματα.
Καλησπέρα! Μήπως θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει τις παρακάτω ερωτήσεις από το βιβλίο;
Ευχαριστώ πολύ! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • φυσικη β λυκ.JPG
    φυσικη β λυκ.JPG
    131.9 KB · Εμφανίσεις: 76

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
Καλησπέρα! Μήπως θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει τις παρακάτω ερωτήσεις από το βιβλίο;
Ευχαριστώ πολύ! :)
Πλησιάζοντας ο μαγνήτης στον δακτύλιο με τον βόρειο πόλο του, αυξάνει η μαγνητική ροή που διέρχεται από τον δακτύλιο και αυτός αντιδρά δηλ. δεν θέλει να αυξηθεί η ροή που διέρχεται από αυτόν. Αναπτύσσεται ρεύμα από επαγωγή το οποίο δημιουργεί μαγνητικό πεδίο τέτοιο που να αντιτίθεται στην αύξηση της ροής. Ο δακτύλιος γίνεται μαγνήτης που έχει αριστερά τον βόρειο πόλο του. Αρα οι δυο μαγνήτες (μαγνήτης και δακτύλιος) απωθούνται και επειδή ο δακτύλιος είναι ελεύθερος να κινηθεί, απομακρύνεται προς τα δεξιά.
Αν ο δακτύλιος έχει εγκοπή, δεν κλείνει κύκλωμα, δεν εμφανίζεται ρεύμα δεν έχουμε μαγνητικό πεδίο, δεν συμβαίνει τίποτα.

Το ίδιο γίνεται και στη δεύτερη άσκηση. Εδώ είναι ελεύθερος να κινηθεί ο μαγνήτης που πέφτει με επιτάχυνση g και πλησιάζοντας τον δακτύλιο, που στο πάνω μέρος του εμφανίζεται βόρειος πόλος, δέχεται απωστική δύναμη που μειώνει την επιτάχυνση σε g-(F/m) μεταβαλλόμενη. Οταν περάσει τον δακτύλιο που η μαγνητική ροή μειώνεται προσπαθεί να την ενισχύσει , κάνοντας ο δακτύλιος,βόρειο πόλο, το κάτω μέρος του και έλκει τον μαγνήτη. Αρα πάλι g-(F/m) (m=η μάζα του μαγνήτη). Οταν διέρχονται τμήματα του μαγνήτη από τον δακτύλιο (που η ροή θεωρούμε ότι δεν αλλάζει-θέλει κουβέντα αυτό) η επιτάχυνση είναι g.

Στην τρίτη άσκηση. Με το δεξί μου χέρι χουφτώνω το Π1 έτσι ώστε τα τέσσερα δάκτυλα να ορίζουν τη φορά του ρεύματος. Ο αντίχειρας δείχνει τη φορά των δυναμικών γραμμών του ΜΠ. Δηλ ο Βόρειος πόλος είναι δεξιά του Π1. Οπως λέω και στις άλλες ασκήσεις, απέναντι του θα εμφανιστεί βόρειος πόλος. Χουφτώνω τώρα το Π2 έτσι ώστε ο αντίχειρας (του δεξιού χεριού πάντα) να δείχνει τον βόρειο πόλο που είναι αριστερά στο Π2. Τότε τα δάκτυλά μου θα δείχνουν τη φορά του ρεύματος στο Π2. Απάντηση: Το ρεύμα περνάει από το Γ, από αριστερά προς τα δεξιά.

Στην τέταρτη πιάσε το δακτύλιο ώστε ένα σου δάκτυλο να δείχνει τη φορά του ρεύματος. Αρα ο ΒΠ του πεδίου που δημιουργεί ο δακτύλιος είναι κάτω από τον δακτύλιο και προσπαθεί να εμποδίσει την αύξηση του ΜΠ. Τι φορά έχει το αυξανόμενο ΜΠ? Προς τον αναγνώστη.
ΥΓ Ευχής έργο θα ήταν όλα αυτά (ή μέρος) να μας τα σχεδίαζε ο Δίας με τον εξαιρετικό τρόπο που το κάνει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

VeeM

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βασιλικη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Σε μια χορδη μου λεει οτι η ολικη ενεργεια της ταλαντωσης ισουται με την δυναμικη ενεργεια παραμορφωσης της για πρωτη φορα μετα απο καποια χρονικη στιγμη. Ποια εμεργεια εννοει;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gersi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΑΓΓΕΛΟΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 121 μηνύματα.
Έχεις E=K+U (σχεση 1). όπου Κ=1/2*m*(u^2) και U=1/2*D*(x^2)
Η ολική ενέργεια είναι είναι ίση με την δυναμική άρα η κινητική είναι μηδέν.
Αρα η σχέση 1 γίνεται E=U=1/2*D*(A^2).
Εάν δεν έχεις αρχική φάση η χρονική στιγμή που συμβαίνει αυτό για πρώτη φορα είναι Τ/4. Αφου τοτε μεγιστοποιειται το πλάτος Α για πρωτη φορά. Μηδενίζεται η ταχύτητα εξ ου και Κ=0
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VeeM

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βασιλικη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Έχεις E=K+U (σχεση 1). όπου Κ=1/2*m*(u^2) και U=1/2*D*(x^2)
Η ολική ενέργεια είναι είναι ίση με την δυναμική άρα η κινητική είναι μηδέν.
Αρα η σχέση 1 γίνεται E=U=1/2*D*(A^2).
Εάν δεν έχεις αρχική φάση η χρονική στιγμή που συμβαίνει αυτό για πρώτη φορα είναι Τ/4. Αφου τοτε μεγιστοποιειται το πλάτος Α για πρωτη φορά. Μηδενίζεται η ταχύτητα εξ ου και Κ=0

Αα με απλα λογια η Umax σωστα, δεν ξερω γτ μπερδευτηκα :hmm: μαλλον η λεξη παραμορφωση με οδηγεισαι σε αλλα συμπερασματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gersi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΑΓΓΕΛΟΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 121 μηνύματα.
Σωστα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

t00nS

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο t00nS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 329 μηνύματα.
όταν έχουμε σύστημα σωμάτων πχ μια ράβδος και μια στερεωμένη μάζα πάνω του σε κάποια απόσταση και μας ζητείται ο αρχικός ρυθμός μεταβολής της στροφορμής του υλικού σημείου ήθελα να ρωτήσω ότι δεν μπορούμε να πάρουμε συνισταμένη των εξωτερικών ροπών διότι το σώμα είναι μεμονωμένο και λαμβάνουμε υπόψη και την δύναμη επαφής που δέχεται απο τη ράβδο;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Έχει κανείς να μου δώσει ή να δημοσιεύσει τα φετινά θέματα του ΟΕΦΕ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stelios1997

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Stelios1997 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Κολυμβάρι (Χανιά). Έχει γράψει 369 μηνύματα.
Έχει κανείς να μου δώσει ή να δημοσιεύσει τα φετινά θέματα του ΟΕΦΕ;

Τα θέματα της οεφε θα δημοσιευθούν δύο ημέρες πριν από τις πανελλήνιες.Πολλοί έλεγαν ότι τα θέματα ήταν δύσκολα κτλ.Όμως εάν είχες δουλέψει τη φυσική καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς θα σου φανούν νορμάλ.Εγώ υπολογίζω ότι έγραψα 75-80 χωρίς υπερβολικό διάβασμα και φυσικά έχασα 15 μονάδες λόγω κενών από την Α' λυκείου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός. Έχει γράψει 8,265 μηνύματα.
Τα θέματα της οεφε θα δημοσιευθούν δύο ημέρες πριν από τις πανελλήνιες.Πολλοί έλεγαν ότι τα θέματα ήταν δύσκολα κτλ.Όμως εάν είχες δουλέψει τη φυσική καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς θα σου φανούν νορμάλ.
Στα θέματα του ΟΕΦΕ υπήρχε και η ερώτηση Σωστού - Λάθους:
Το φαινόμενο της παλίρροιας στον κόλπο Fundy στον Καναδά οφείλεται στην εξαναγκασμένη ταλάντωση της μάζας του νερού στην επιφάνεια της Γης εξαιτίας της βαρυτικής έλξης της Σελήνης.
Η απάντηση βρισκόταν στη λεζάντα της εικόνας 1.5 της σελίδας 21 του σχολικού βιβλίου. Καλά έκαναν και έβαλαν μια τέτοια ερώτηση. (Έχει συμβεί και στις πραγματικές πανελλήνιες). Το μήνυμα είναι "Διαβάζετe πολύ καλά τα πάντα από το σχολικό βιβλίο, ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια".


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Α οκ ευχαριστώ, δεν έχω δώσει ΟΕΦΕ καθώς δεν πάω σε (κανονικό) φροντιστήριο, αλλά άκουσα ότι ήταν δύσκολα και θέλω να τα δοκιμάσω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stelios1997

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Stelios1997 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Κολυμβάρι (Χανιά). Έχει γράψει 369 μηνύματα.
Στα θέματα του ΟΕΦΕ υπήρχε και η ερώτηση Σωστού - Λάθους:Η απάντηση βρισκόταν στη λεζάντα της εικόνας 1.5 της σελίδας 21 του σχολικού βιβλίου. Καλά έκαναν και έβαλαν μια τέτοια ερώτηση. (Έχει συμβεί και στις πραγματικές πανελλήνιες). Το μήνυμα είναι "Διαβάζετe πολύ καλά τα πάντα από το σχολικό βιβλίο, ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια".



Ευχαριστούμε για τη πληροφορία αλλά γράφεις σε thread της β λυκείου και συζητάμε για τα θέματα της β.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός. Έχει γράψει 8,265 μηνύματα.
Ευχαριστούμε για τη πληροφορία αλλά γράφεις σε thread της β λυκείου και συζητάμε για τα θέματα της β.:)
Χαχαχα!! Δίκιο έχεις!
Δεν πειράζει όμως, το μήνυμα είναι διαχρονικό...



 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top