Βοήθεια/Απορίες στη Βιολογία Προσανατολισμού

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,597 μηνύματα.
3D5F5523-C84B-495F-9697-0943409132CE.jpeg

Ξέρω την σωστή απάντηση (την είχα κυκλώσει στην προηγούμενη επανάληψη, αχνοφαίνεται) απλά δεν θυμάμαι το πως πρέπει να το σκεφτούμε.
 

sophiaa

Νεοφερμένος

Η sophiaa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής Πατρών. Έχει γράψει 109 μηνύματα.
View attachment 105805
Ξέρω την σωστή απάντηση (την είχα κυκλώσει στην προηγούμενη επανάληψη, αχνοφαίνεται) απλά δεν θυμάμαι το πως πρέπει να το σκεφτούμε.
είναι από αυτό το σημείο στο 1ο κεφ που λέει ότι η αναλογία Α+Τ/G+C είναι χαρακτηριστική για κάθε είδος. οπότε με συμπληρωματικοτητα βρίσκεις ποσοστά Α,Τ,G,C, κανείς τον λόγο και συγκρίνεις
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,597 μηνύματα.
είναι από αυτό το σημείο στο 1ο κεφ που λέει ότι η αναλογία Α+Τ/G+C είναι χαρακτηριστική για κάθε είδος. οπότε με συμπληρωματικοτητα βρίσκεις ποσοστά Α,Τ,G,C, κανείς τον λόγο και συγκρίνεις
Στην άσκηση μου δίνει 2 A και μια G και C. Πρέπει να πω π.χ προσθέτω 17% Α με 17% Τ και μετά 33% G με 33% C και αν βγει 100% τότε ανήκουν στο ίδιο είδος;
 

sophiaa

Νεοφερμένος

Η sophiaa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής Πατρών. Έχει γράψει 109 μηνύματα.
Στην άσκηση μου δίνει 2 A και μια G και C. Πρέπει να πω π.χ προσθέτω 17% Α με 17% Τ και μετά 33% G με 33% C και αν βγει 100% τότε ανήκουν στο ίδιο είδος;
οχιι. πχ 1ο μοριο: 17%Α άρα και 17% T και μένουν άλλα 100-2*17=66% G και C, οπότε 33% G και 33 C. άρα ο λόγος γίνεται: 17+17/33+33=34/66, δηλαδή περίπου 0,5
2ο μοριο: 22 C, 22G, 28A, 28T, άρα ο λογος: 28+28/22+22=56/44, δηλαδή περίπου 1,2. Αφού οι λόγοι δεν βγαίνουν ίδιοι ή τουλάχιστον παρόμοιοι, τα 2 μορια δεν ανήκουν στο ίδιο ειδος
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,597 μηνύματα.
οχιι. πχ 1ο μοριο: 17%Α άρα και 17% T και μένουν άλλα 100-2*17=66% G και C, οπότε 33% G και 33 C. άρα ο λόγος γίνεται: 17+17/33+33=34/66, δηλαδή περίπου 0,5
2ο μοριο: 22 C, 22G, 28A, 28T, άρα ο λογος: 28+28/22+22=56/44, δηλαδή περίπου 1,2. Αφού οι λόγοι δεν βγαίνουν ίδιοι ή τουλάχιστον παρόμοιοι, τα 2 μορια δεν ανήκουν στο ίδιο ειδος
Ohh! Το έπιασα. Σε ευχαριστώ πολύ :happy: Το είχα χάσει όλο το πρώτο κεφάλαιο, οπότε αυτά τα έβγαλα μόνη μου, και δεν το είχα ακούσει αυτό.
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,597 μηνύματα.
0E963E19-D6D3-4423-9C22-D0402AD53BE1.jpeg

Για το συγκεκριμένο σκέφτηκα πως αφού μόνο το DNA εισέρχεται στα βακτήρια και μπορεί να δώσει εντολή για δημιουργία νέων φάγων ενώ οι ραδιενεργές πρωτεΐνες θα μείνουν εκτός, θα είναι είτε το β είτε το δ. Δεδομένου όμως ότι το DNA είναι ραδιενεργό, η σωστή απάντηση θα είναι το δ; Ποιος είναι ο κατάλληλος τρόπος σκέψης εδώ;
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,597 μηνύματα.

BaSO4

Δραστήριο μέλος

Η BaSO4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ. Έχει γράψει 634 μηνύματα.

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,597 μηνύματα.

Sherlockina

Νεοφερμένος

Η Sherlockina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής Πατρών. Έχει γράψει 81 μηνύματα.

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,597 μηνύματα.
Πόσοι δεσμοί υδρογόνου σπάνε όταν επιδιορθώνεται ένα λάθος στην αντιγραφή;
 

sophiaa

Νεοφερμένος

Η sophiaa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής Πατρών. Έχει γράψει 109 μηνύματα.
Πόσοι δεσμοί υδρογόνου σπάνε όταν επιδιορθώνεται ένα λάθος στην αντιγραφή;
ωχ... τώρα αυτό είναι λίγο περίπλοκο. Αν η μητρική αλυσίδα είναι πχ ...CTG... και η θυγατρική γίνει ...GGC.... φαντάζομαι ότι μεταξύ T-G δε θα σχηματιστούν δΗ, αφού δεν είναι συμπληρωματικες βάσεις. Δε θυμάμαι να το έχω συναντήσει ποτέ αυτό, ίσως είναι εκτός ύλης γιατί μπορεί να γίνεται κάτι άλλο μεταξύ τους που να μην το ξέρουμε.
Αν εννοείς φωσφοδιεστερικους, η κατάσταση είναι πιο εύκολη.
Ας πει και κάποιος άλλος!!
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,597 μηνύματα.
Η αλήθεια είναι ότι την ερώτηση την βρήκα σε μια σελίδα, είναι σαν trick question. Απλά δεν μπορούσα ούτε εγώ ούτε άλλα παιδιά να βρούμε την απάντηση και είχαμε σπάσει το κεφάλι μας. Ευχαριστώ πολύ! Όντως πρέπει να μην δημιουργούνται καν δεσμοί.

Μια ερώτηση τώρα, εκτός από Σαλαμαστράκη, ποιο άλλο βοήθημα χρησιμοποιείτε/χρησιμοποιήσατε; Νιώθω μια tiny ανεπάρκεια.
 

Sherlockina

Νεοφερμένος

Η Sherlockina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής Πατρών. Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Η αλήθεια είναι ότι την ερώτηση την βρήκα σε μια σελίδα, είναι σαν trick question. Απλά δεν μπορούσα ούτε εγώ ούτε άλλα παιδιά να βρούμε την απάντηση και είχαμε σπάσει το κεφάλι μας. Ευχαριστώ πολύ! Όντως πρέπει να μην δημιουργούνται καν δεσμοί.

Μια ερώτηση τώρα, εκτός από Σαλαμαστράκη, ποιο άλλο βοήθημα χρησιμοποιείτε/χρησιμοποιήσατε; Νιώθω μια tiny ανεπάρκεια.
Του Σαββάλα το μπλε και για επανάληψη ελληνοεκδοτικη
 

sophiaa

Νεοφερμένος

Η sophiaa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής Πατρών. Έχει γράψει 109 μηνύματα.
Η αλήθεια είναι ότι την ερώτηση την βρήκα σε μια σελίδα, είναι σαν trick question. Απλά δεν μπορούσα ούτε εγώ ούτε άλλα παιδιά να βρούμε την απάντηση και είχαμε σπάσει το κεφάλι μας. Ευχαριστώ πολύ! Όντως πρέπει να μην δημιουργούνται καν δεσμοί.

Μια ερώτηση τώρα, εκτός από Σαλαμαστράκη, ποιο άλλο βοήθημα χρησιμοποιείτε/χρησιμοποιήσατε; Νιώθω μια tiny ανεπάρκεια.
δεν είχα βοηθημα, έβρισκε ο καθηγητής μου ασκήσεις και μας έδινε σε φυλλάδια. Αλλά έχω ακούσει και για της λαζαρακη
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,597 μηνύματα.
4A8FF002-AF76-446D-9C5A-5002388E413D.jpeg

Έχω σκαλώσει άσχημα. Εγώ σκέφτηκα πως είναι το γ αν σκεφτούμε πως Α=Τ και G=C (Α:10% Τ:10% G: 40% C: 40%) αλλά κάποιος μου είπε πως είναι το δ. Λόγω του ότι μιλάμε για δίκλωνο τμήμα DNA και μονόκλωνο RNA…
 

sophiaa

Νεοφερμένος

Η sophiaa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής Πατρών. Έχει γράψει 109 μηνύματα.

Magigi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Magigi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Χημείας Πατρών. Έχει γράψει 126 μηνύματα.
View attachment 106121
Έχω σκαλώσει άσχημα. Εγώ σκέφτηκα πως είναι το γ αν σκεφτούμε πως Α=Τ και G=C (Α:10% Τ:10% G: 40% C: 40%) αλλά κάποιος μου είπε πως είναι το δ. Λόγω του ότι μιλάμε για δίκλωνο τμήμα DNA και μονόκλωνο RNA…
Για τον λόγο που ανέφερες κι εγώ πιστευω ότι είναι το δ. τα ψιλοθυμαμαι αυτά. Αν και δεν είμαι το καταλληλότερο άτομο να σου λυσει την απορία, δεδομένου ότι έφυγα από υγείας μόνο και μόνο για να απαλλαγώ από τη βιολογία :hehe:
 

ultraviolence

Τιμώμενο Μέλος

Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας ΑΠΘ και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,803 μηνύματα.
Καλησπέρα. Στα σχολεία/φροντιστήρια να υποθέσω ότι τελειώνετε πρώτα με το τεύχος Α κι μετά πηγαίνετε στο Β; Έχω ακούσει διάφορες απόψεις.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top