Πληροφορική - Βοήθεια/Απορίες στην Πληροφορική

Archimidis

Νεοφερμένος

Ο Archimidis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Δράμα (Δράμα). Έχει γράψει 71 μηνύματα.
Ευχαριστώ πολύ. Επίσης δε μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς κάνει οπαρακάτω αλγόριθμος. Μπορείτε να μου εξηγήσετε;

Κάνε "α 1
Δείξε : α
επανάλαβε 9[Κάνε "α : α + 1 Δείξε : α ]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!w@Nn4

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ωρωπός (Αττική). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
Ευχαριστώ πολύ. Επίσης δε μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς κάνει οπαρακάτω αλγόριθμος. Μπορείτε να μου εξηγήσετε;

Κάνε "α 1
Δείξε : α
επανάλαβε 9[Κάνε "α : α + 1 Δείξε : α ]

Όταν δίνεις την εντολή <κάνε "α 1>τότε δημιουργείς μια μεταβλητή και έτσι αν γράψεις <δείξε : α> θα εμφανιστεί <1>.
Για το τελευταίο αν γράψεις <επανάλαβε 9[κάνε "α : α + 1 δείξε : α ]> τότε θα σου εμφανιστεί 9 φορές το <α + 1> αφού έχεις δώσει στη μεταβλητή α το όνομα α + 1
Ελπίζω να βοήθησα...
Καλή επιτυχία!!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Archimidis

Νεοφερμένος

Ο Archimidis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Δράμα (Δράμα). Έχει γράψει 71 μηνύματα.
Στη πρώτη σειρά δίνουμε στη μεταβλητή την τιμή 1 όπως λες. Αλλά μετά νομίζω (χωρίς να είμαι σίγουρος) με την εντολή " Κάνε "α : α + 1 " η μεταβλητή α τη πρώτη φορά παίρνει τη τιμή 2
(αφού α=1, α+1=1+1=2). Την δεύτερη φορά που θα επαναλάβει την ίδια εντολή ο υπολογιστής η μεταβλητή θα έχει από πριν τη τιμή 2, άρα α+1=2+1=3 και με αυτό το τρόπο θα μας εμφανίσει τους αριθμούς από το 2 ως το 10.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!w@Nn4

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ωρωπός (Αττική). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
Στη πρώτη σειρά δίνουμε στη μεταβλητή την τιμή 1 όπως λες. Αλλά μετά νομίζω (χωρίς να είμαι σίγουρος) με την εντολή " Κάνε "α : α + 1 " η μεταβλητή α τη πρώτη φορά παίρνει τη τιμή 2
(αφού α=1, α+1=1+1=2). Την δεύτερη φορά που θα επαναλάβει την ίδια εντολή ο υπολογιστής η μεταβλητή θα έχει από πριν τη τιμή 2, άρα α+1=2+1=3 και με αυτό το τρόπο θα μας εμφανίσει τους αριθμούς από το 2 ως το 10.

Μπορεί να έχεις και δίκιο δεν ξέρω... Το τελευταίο δεν το έχουμε κάνει απλά διάβασα λίγο στο βιβλίο μήπως μπορέσω να βοηθήσω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariaaaa

Νεοφερμένος

Η mariaaaa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Ευχαριστώ παιδιά!!!!!!!!!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Efthymios1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μακης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 250 μηνύματα.
Μηπως μπορει κανειις να μου λυσει τν παρακατω ασκηση με μορφη ΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ. Να φτιαξετε αλγοριθμο που να υπολογιζει την απολυτη τιμη ενος αριθμο Α. ΠΛΖΖΖ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 278211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
οκ!!!

ΑΡΧΗ (μεσα σε ελλειψη)

ΔΙΑΒΑΣΕ Α (μεσα σε παραλληλογραμο)

Α>0 (μεσα στον ρομβο)

αριστερα:
ΝΑΙ (πανω στο βελος)
ΕΚΤΥΠΩΣΕ Α (μεσα σε παραλληλογραμμο)

δεξια:
ΟΧΙ (πανω στο βελος)
Κ=Α*(-1) (μεσα σε ορθογώνιο)
ΕΚΤΥΠΩΣΕ Κ (μεσα σε παραλληλογραμμο)

τα βελη συναντιούνται

ΤΕΛΟΣ (μεσα σε ελλειψη)



ειναι πολυ αναλυτικα αλλα νομιζω πως ειναι σωστο!!!!
:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Efthymios1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μακης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 250 μηνύματα.
ΣΕ υπερευχαριστω ρε. Thanx. ΕΣΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑ. YES!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 278211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Efthymios1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μακης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 250 μηνύματα.
20 πηρα!!! Τελικα σωστο το ειχα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

RafAspa94

Περιβόητο μέλος

Η RafAspa94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 4,733 μηνύματα.

annetsak

Νεοφερμένος

Η anna tsakona αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Β' γυμνασίου και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 10 μηνύματα.
οκ!!!

ΑΡΧΗ (μεσα σε ελλειψη)

ΔΙΑΒΑΣΕ Α (μεσα σε παραλληλογραμο)

Α>0 (μεσα στον ρομβο)

αριστερα:
ΝΑΙ (πανω στο βελος)
ΕΚΤΥΠΩΣΕ Α (μεσα σε παραλληλογραμμο)

δεξια:
ΟΧΙ (πανω στο βελος)
Κ=Α*(-1) (μεσα σε ορθογώνιο)
ΕΚΤΥΠΩΣΕ Κ (μεσα σε παραλληλογραμμο)

τα βελη συναντιούνται

ΤΕΛΟΣ (μεσα σε ελλειψη)



ειναι πολυ αναλυτικα αλλα νομιζω πως ειναι σωστο!!!!
:)


μήπως μπορείς να μου πεις πως να φτιάξω ένα ψευτοκώδικα που να βγάζει το άθροισμα των αριθμών 1+3+5+7+9 ???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aggelos17

Νεοφερμένος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 75 μηνύματα.
Παιδιά μπορείτε να με βοηθήσετε στην άσκηση του βιβλίου της Πληροφορικής σελίδα 201, άσκηση 1, στο μέρος της 3 Γυμνασίου?

Ευχαριστώ προκαταβολικά!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aetos

Νεοφερμένος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Παιδιά μπορείτε να με βοηθήσετε στην άσκηση του βιβλίου της Πληροφορικής σελίδα 201, άσκηση 1, στο μέρος της 3 Γυμνασίου?

Ευχαριστώ προκαταβολικά!:)
Δωσε μια εκφωνηση καλυτερα να μην ψαχνει ο καθενας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aggelos17

Νεοφερμένος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 75 μηνύματα.
Ναι λάθος δικό μου λοιπόν:

<< Σε ποια απλούστερα προβλήματα μπορεί να χωριστεί το πρόβλημα των μαθητικών εκλογών? Σε τι μας βοηθάει η ανάλυση του προβλήματος σε επιμέρους προβλήματα? Ποιός είναι ο χώρος του προβλήματος? >>

Και μάς είπε να το κάνουμε σε πίνακες σαν αυτόν της σελίδας 178.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aggelos17

Νεοφερμένος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 75 μηνύματα.
Καμία απάντηση βρε παιδιά...:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 278211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
μήπως μπορείς να μου πεις πως να φτιάξω ένα ψευτοκώδικα που να βγάζει το άθροισμα των αριθμών 1+3+5+7+9 ???

Τι εννοεις ψευτοκώδικα; μηπως καποια γλωσσα προγρμματισμου; και για τους συγκεκριμενους αριθμους (αν ειναι μονο αυτοι) ειναι πολυ απλο (λογικο διαγραμμα):


ΑΡΧΗ (μεσα σε ελειψη)
βελος
Χ=1+3+5+7+9 (μεσα σε ορθογωνιο)
βελος
ΕΚΤΥΠΩΣΕ Χ (μεσα σε πλαγιο παραλληλογραμμο)
βελος
ΤΕΛΟΣ (μεσα σε ελειψη)

και σε BASIC

CLS
X=1+3+5+7+9
PRINT X
-----------------------------------------
Ναι λάθος δικό μου λοιπόν:

<< Σε ποια απλούστερα προβλήματα μπορεί να χωριστεί το πρόβλημα των μαθητικών εκλογών? Σε τι μας βοηθάει η ανάλυση του προβλήματος σε επιμέρους προβλήματα? Ποιός είναι ο χώρος του προβλήματος? >>

Και μάς είπε να το κάνουμε σε πίνακες σαν αυτόν της σελίδας 178.

Εχω διαφορετικο βιβλιο και δεν καταλαβαινω ακριβως τι ζηταει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aggelos17

Νεοφερμένος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 75 μηνύματα.
Παιδιά καλησπέρα μπορείτε να με βοηθήσετε στην παρακάτω άσκηση πληροφορικής;

<< Να γράψετε έναν αλγόριθμο που να διαβάζει δύο αριθμούς και να ελέγχει ποιός είναι ο μεγαλύτερος.>>
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ Μέγιστος
ΓΡΑΨΕ 'Εισάγετε δύο αριθμούς'
ΔΙΑΒΑΣΕ α
ΔΙΑΒΑΣΕ β
ΑΝ α>β ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Μεγαλύτερο ειναι το', α
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ α<β ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'Μεγαλύτερο είναι το', β
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ 'Οι αριθμοί είναι ίσοι'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ Μέγιστος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aggelos17

Νεοφερμένος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 75 μηνύματα.
Ευχαριστώ φίλε μου!:no1::thanks:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top