Βοήθεια/Απορίες στην Ιστορία

prisila

Νεοφερμένος

Η Αναστασία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Η παπαγαλια παντως δεν ειναι και ο καλυτερος τροπος εαν μπορεις να καταλαβεις αυτο που λες (αν και καποιες φορες ειναι δυστυχως αναποφευκτη) ;) :)
Εαν προσεχει κανεις την ωρα που παραδιδεται το μαθημα μεσα στην ταξη, ρωταει για να λυσει τυχον αποριες του κτλ ισως να ειναι πολυ ευκολοτερο να διαβασει ιστορια και να την θυμαται!!!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Εμένα πάντα μου άρεσε η Ιστορία.
Αν δεν θες παπαγαλία και θες πραγματικά να τη διαβάσεις για να μάθεις δεν έχεις παρά να αράξεις στο κρεβάτι σου, να πάρεις το βιβλίο και να το διαβάσεις με ενδιαφέρον,όπως ένα λογοτεχνικό λ.χ.
Η Ιστορία είναι μια ''ιστορία'' από μόνη της. Παραθέτονται τα γεγονότα, οι ημερομηνίες και τα πρόσωπα. Αυτά είναι τα βασικά. Όπως διαβάζεις μπορείς να κρατάς τις βασικές σημειώσεις όπως ξέρω γω τάδε πρόσωπο--->ημερ/νία---->γεγονός και μετά τα ενώνεις και το προσπαθείς να το πεις με δικά σου λόγια ΧΩΡΙΣ όμως να αλλάζεις το νόημα. Αυτό το λέω γιατί η παπαγαλια είναι όπως τα λέει το βιβλίο.
Δεν ξέρω πάντως αν βοήθησα αλλά εγώ έτσι διαβάζω.
Δική σου επιλογή:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eileen

Τιμώμενο Μέλος

Η Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7,414 μηνύματα.
πρέπει να το δεις διαφορετικά! η Ιστορία, αν το καλοσκεφτείς είναι πραγματικά ενδιαφέρουσα!! είναι αυτό το κάτι που σε συνδέει με το ένδοξο ελληνικό παρελθόν, αλλά και τις ένδοξες ελληνικές γκάφες!!! :xixi:



ενδεικτικά, κάποιες συμβουλές για την εκμάθηση της! :
1) θα πρέπει να είσαι ΑΠΟΛΥΤΑ συγκεντρωμένη σ αυτό που κάνεις!! μην αφήνεις τίποτα να σε αποσπά!
2) όταν διαβάζεις το μάθημα, θα φροντίζεις να ακολουθείς την εξής σειρά
η πρώτη ανάγνωση, είναι για να θυμιθείς τι λέγατε στην παράδοση!
η δεύτερη ανάγνωση είναι ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ!!! ΘΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΔΥΝΑΤΑ, ΑΑΑΡΡΡΡΡΡΡΓΓΓΓΓΓΓΓΑΑΑΑΑΑΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΑ!
στην τρίτη ανάγνωση θα κάνεις το ίδιο...στην τέταρτη ανάγνωση θα δεις οτι θα θυμάσαι τα περισσότερα από αυτά! και αισίως στην πέμπτη θα σου έχουν αποτυπωθεί τα πάντα!!


ακολουθώντας αυτό το σύστημα δεν έχω γράψει κάτω απο 18 στην ιστορία!!
καλή επιτυχία!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ello

Νεοφερμένος

Η Ελένη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Ok,θα προσπαθήσω...αν και περυσι δεν ειχα κανένα προβλημα στο να μαθαινω την ιστορια...ευχαριστώ για τις συμβουλες παιδια!(αν εχετε κ αλλες ειναι ευπροσδεκτες:D)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kaliorova

Νεοφερμένος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 53 μηνύματα.
Δεν μπορώ να συγκεντρωθώ με τίποτα να διαβάσω ιστορία! Καμιά συμβουλή?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pure_Seduction

Επιφανές μέλος

Ο Pure_Seduction αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,834 μηνύματα.
Να υπογραμμίζεις ό,τι θεωρείς σημαντικο,και να αριθμείς αίτια,αφορμές κτλ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

myrto.s

Πολύ δραστήριο μέλος

Η myrto.s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,379 μηνύματα.
να κάνεις σημειώσεις τα πιο σημαντικά ώστε να σου αποτυπώνονται την ώρα που τα γράφεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Όχι:lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

<<<ArNoLd>>>

Νεοφερμένος

Ο <<<ArNoLd>>> αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
να κάνεις τα σημειώσεις τα πιο σημαντικά ώστε να σου αποτυπώνονται την ώρα που τα γράφεις.
όντως αυτό κάνω και εγώ φίλε και είναι μια χαρά!!!!!!!

:iagree::iagree::iagree:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

yellowsubmarina

Νεοφερμένος

Η yellowsubmarina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Συνταγές δεν υπάρχουν, ο δρόμος προς τη γνώση είναι προσωπικός, δε μαθαίνουν όλοι οι άνθρωποι με τον ίδιο τρόπο. Παρ' όλ' αυτά

  1. Μην ξεκινάς με προκατάληψη ("η ιστορία είναι δύσκολη", "δε θα μου χρειαστεί πουθενά", "τι με νοιάζει εμένα τι έκαναν οι Μινωίτες"). :nono:Ξεκίνα με θετικές σκέψεις (αν μπορείς να αφηγηθείς ένα επεισόδιο από ένα σίριαλ που σου αρέσει σίγουρα μπορείς να αφηγηθείς και ένα επεισόδιο από την ιστορία των Περσικών Πολέμων). Προσπάθησε να βρεις κάποιο ενδιαφέρον σ' αυτά που διαβάζεις έστω κι αν σου φαίνονται βαρετά με την πρώτη ματιά ή θεωρείς ότι ο καθηγητής δεν κέντρισε αρκετά το ενδιαφέρον σου.
  2. Μην προσπαθείς να μάθεις κάτι που δεν καταλαβαίνεις. Είναι μάταιο, θα χάσεις χρόνο και θα καταλήξεις να παπαγαλίζεις και να μισείς το μάθημα. Ζήτα να σου εξηγήσουν το μάθημα ξανά. Εν ανάγκη ρώτα έναν συμμαθητή που του έχεις εμπιστοσύνη, άνοιξε ένα λεξικό, ψάξε στο Internet ή ρώτα στο i-school! Αν συνεχίζεις να μην καταλαβαίνεις παράτα το συγκεκριμένο σημείο και πήγαινε παρακάτω.
  3. Μην προσπαθείς να μάθεις απ' έξω το κείμενο παράγραφο - παράγραφο. Θα δυσκολευτείς και θα χάσεις την αίσθηση της ενότητας και της συνέχειας της ιστορίας με αποτέλεσμα να μην μπορείς να συνδυάσεις πληροφορίες αν σου ζητηθεί. Γενικά διάβαζε ανά ενότητες, τουλάχιστο σε πρώτη φάση (π.χ. όλη την ενότητα για τον μυκηναίκό πολιτισμό μαζί.)
  4. Κάνε μια καλή ανάγνωση της ενότητας. (καλή είναι η ανάγνωση όταν διαβάζεις το κείμενο για να το καταλάβεις και όχι για να ξεμπερδεύεις - μια μηχανική ανάγνωση απλά σε καθυστερεί.) Αν σε βοηθάει διάβαζε φωναχτά.
  5. Κλείσε το βιβλίο. Σκέψου τι θυμάσαι για τον μυκηναίκό πολιτισμό. Αν αισθάνεσαι ότι δε θυμάσαι ή δεν έχεις καταλάβει τίποτα, είτε δεν προσπαθείς αρκετά να σκεφτείς, είτε η ανάγνωση που έκανες δεν ήταν ουσιαστική, οπότε γύρνα στο προηγούμενο βήμα. Αν μπορείς να επαναφέρεις στη μνήμη σου και να αφηγηθείς (φωναχτά, από μέσα σου, στον καθρέφτη, στο μικρό σου αδερφό που του αρέσουν τα παραμύθια, κρατώντας σημειώσεις, όπως θες) το γενικό νόημα του κειμένου, είσαι σε καλό δρόμο.
  6. Ξαναδιάβασε το κείμενο, αυτή τη φορά ψάχνοντας να υπογραμμίσεις τις σημαντικότερες πληροφορίες (όροι, ορισμοί, ονόματα, χρονολογίες, αίτια, συνέπειες - τι; ποιος; πού; πότε; γιατί; είναι ερωτήματα σχεδόν πάντα σημαντικά στην ιστορία) Μην ξεχνάς ότι αυτό που ενδεχομένως σου κάνει εντύπωση δεν είναι πάντα και σημαντικό. Μην βάφεις όλο το κείμενο με χρωματιστούς μαρκαδόρους - δε σε βοηθάει σε τίποτα, απλά ξοδεύεις πιο πολλά σε μαρκαδόρους.
  7. Ξεκίνα να δουλεύεις όπως και στη Γλώσσα. Χώρισε το κείμενο σε ενότητες (οι υπότιτλοι του βιβλίου δεν είναι πάντα βοηθητικοί) και δώσε στην κάθε μια έναν πλαγιότιτλο που να αντιστοιχεί στο περιεχόμενό της. (π.χ. σ. 66 - 67, "οι πηγές" ------> "πηγές πληροφόρησης για το μυκηναϊκό πολιτισμό" ή "από πού μάθαμε για το μυκηναϊκό πολιτισμό;") Αυτοί οι πλαγιότιτλοι είναι για να βοηθήσουν εσένα οπότε μη ζορίζεσαι να χρησιμοποιήσεις μόνο ονοματικά σύνολα όπως στην έκθεση.
  8. Χωρισε την ενότητα σε υποενότητες, αν υπάρχουν (π.χ. για την ίδια ενότητα -------> α) ομηρικά έπη
    β) αρχαιολογικές έρευνες γ) πινακίδες γραμμικής Β΄ (αυτά θα πρέπει ήδη να τα έχεις εντοπίσει και υπογραμμίσει, άλλωστε...)
  9. Ακόμα καλύτερα κράτα ένα τετράδιο δίπλα σου και σημείωνε για κάθε ενότητα τον τίτλο της, τις υποενότητές της και τις επιμέρους λεπτομέρειες αν είναι σημαντικές π.χ.: πηγές πληροφόρησης για το μυκηναϊκό πολιτισμό: α) ομηρικά έπη β) αρχαιολογικές έρευνες -----> Σλήμαν γ) πινακίδες γραμμικής Β΄-----> Ventris, Chadwick * συλλαβική γραφή ελληνικής γλώσσας * ειδικευμένοι γραφείς * περιεχόμενο: λογιστικό - ονόματα ή κάπως έτσι τέλος πάντων ώστε να φτιάξεις ένα ολοκληρωμένο διάγραμμα του κειμένου (αυτό θα σε βοηθήσει και στην έκθεση) Ακόμα κι αν σας δίνουν σε φωτοτυπίες ή στον πίνακα έτοιμα διαγράμματα καλό είναι να προσπαθείς μόνος σου. Μάλιστα, όσο πιο δύσκολη είναι η ενότητα τόσο πιο χρήσιμο είναι το διάγραμμα. Πρόσεχε μόνο να μην αντιγράφεις το κείμενο γιατί έτσι απλά χάνεις χρόνο.
  10. Όταν τελειώσεις με όλες τις ενότητες ξαναδιάβασε προσεχτικά όλο το κεφάλαιο ή έστω το διάγραμμά σου - θα σε βοηθήσει να έχεις μια συνολική εικόνα.
  11. Στην ουσία τώρα έχεις μάθει τα κύρια σημεία. :no1:Ξεκίνα να ελέγχεις τον εαυτό σου. Προσπάθησε να απαντήσεις στις ερωτήσεις του βιβλίου που αντιστοιχούν στο συγκεκριμένο κεφάλαιο που διάβασες. Σκέψου πιθανές ερωτήσεις που θα μπορούσαν να προκύψουν από το συγκεκριμένο κεφάλαιο και δες αν μπορείς να τις απαντήσεις με κλειστό βιβλίο προφορικά ή γραπτά. Προσπάθησε να αποδώσεις με συντομία το περιεχόμενο σημαντικών όρων (π.χ. μέγαρο, άνακτας κλπ.) και φτιάξε συνδυαστικές ερωτήσεις: π.χ. μπορείς να συγκρίνεις την οργάνωση της μυκηναϊκής με αυτή της αιγυπτιακής κοινωνίας; τα αίτια παρακμής του μυκηναϊκού με αυτά του μινωικού πολιτισμού; έτσι εμβαθύνεις στο νέο μάθημα και παράλληλα κάνεις επανάληψη στα παλαιότερα.
  12. Παρατήρησε τις εικόνες, διάβασε προσεχτικά τα παραθέματα και προσπάθησε να τα συσχετίσεις με την ιστορική αφήγηση. π.χ. το παράθεμα της σελίδας 67 ή οι σφραγίδες της σελίδας 71 με ποια σημεία του κειμένου συνδέονται; Έτσι κατανοείς καλύτερα το μάθημα και προετοιμάζεσαι για τις ερωτήσεις της Β΄ Ομάδας που συνήθως σε δυσκολεύουν.
Αν όλη τη χρονιά δεν έχεις κάνει τίποτα από τα παραπάνω, ούτε έχεις κάποιες σημειώσεις από το σχολείο και έχεις μόνο δύο μέρες καιρό περιορίσου σε καλή ανάγνωση, ενότητες και πλαγιότιτλους. Αν έχεις δύο ώρες διάβασε τα γκρι εισαγωγικά σημειώματα και τα "μαύρα γράμματα" του βιβλίου και κάνε και καμιά προσευχή.:D

Αυτά προς το παρόν, ελπίζω να βοήθησα, άμα σκεφτώ κι άλλα θα τα αναφέρω - συγγνώμη για τη φλυαρία:bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kaliorova

Νεοφερμένος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 53 μηνύματα.
Συνταγές δεν υπάρχουν, ο δρόμος προς τη γνώση είναι προσωπικός, δε μαθαίνουν όλοι οι άνθρωποι με τον ίδιο τρόπο. Παρ' όλ' αυτά
  1. Μην ξεκινάς με προκατάληψη ("η ιστορία είναι δύσκολη", "δε θα μου χρειαστεί πουθενά", "τι με νοιάζει εμένα τι έκαναν οι Μινωίτες"). :nono:Ξεκίνα με θετικές σκέψεις (αν μπορείς να αφηγηθείς ένα επεισόδιο από ένα σίριαλ που σου αρέσει σίγουρα μπορείς να αφηγηθείς και ένα επεισόδιο από την ιστορία των Περσικών Πολέμων). Προσπάθησε να βρεις κάποιο ενδιαφέρον σ' αυτά που διαβάζεις έστω κι αν σου φαίνονται βαρετά με την πρώτη ματιά ή θεωρείς ότι ο καθηγητής δεν κέντρισε αρκετά το ενδιαφέρον σου.
  2. Μην προσπαθείς να μάθεις κάτι που δεν καταλαβαίνεις. Είναι μάταιο, θα χάσεις χρόνο και θα καταλήξεις να παπαγαλίζεις και να μισείς το μάθημα. Ζήτα να σου εξηγήσουν το μάθημα ξανά. Εν ανάγκη ρώτα έναν συμμαθητή που του έχεις εμπιστοσύνη, άνοιξε ένα λεξικό, ψάξε στο Internet ή ρώτα στο i-school! Αν συνεχίζεις να μην καταλαβαίνεις παράτα το συγκεκριμένο σημείο και πήγαινε παρακάτω.
  3. Μην προσπαθείς να μάθεις απ' έξω το κείμενο παράγραφο - παράγραφο. Θα δυσκολευτείς και θα χάσεις την αίσθηση της ενότητας και της συνέχειας της ιστορίας με αποτέλεσμα να μην μπορείς να συνδυάσεις πληροφορίες αν σου ζητηθεί. Γενικά διάβαζε ανά ενότητες, τουλάχιστο σε πρώτη φάση (π.χ. όλη την ενότητα για τον μυκηναίκό πολιτισμό μαζί.)
  4. Κάνε μια καλή ανάγνωση της ενότητας. (καλή είναι η ανάγνωση όταν διαβάζεις το κείμενο για να το καταλάβεις και όχι για να ξεμπερδεύεις - μια μηχανική ανάγνωση απλά σε καθυστερεί.) Αν σε βοηθάει διάβαζε φωναχτά.
  5. Κλείσε το βιβλίο. Σκέψου τι θυμάσαι για τον μυκηναίκό πολιτισμό. Αν αισθάνεσαι ότι δε θυμάσαι ή δεν έχεις καταλάβει τίποτα, είτε δεν προσπαθείς αρκετά να σκεφτείς, είτε η ανάγνωση που έκανες δεν ήταν ουσιαστική, οπότε γύρνα στο προηγούμενο βήμα. Αν μπορείς να επαναφέρεις στη μνήμη σου και να αφηγηθείς (φωναχτά, από μέσα σου, στον καθρέφτη, στο μικρό σου αδερφό που του αρέσουν τα παραμύθια, κρατώντας σημειώσεις, όπως θες) το γενικό νόημα του κειμένου, είσαι σε καλό δρόμο.
  6. Ξαναδιάβασε το κείμενο, αυτή τη φορά ψάχνοντας να υπογραμμίσεις τις σημαντικότερες πληροφορίες (όροι, ορισμοί, ονόματα, χρονολογίες, αίτια, συνέπειες - τι; ποιος; πού; πότε; γιατί; είναι ερωτήματα σχεδόν πάντα σημαντικά στην ιστορία) Μην ξεχνάς ότι αυτό που ενδεχομένως σου κάνει εντύπωση δεν είναι πάντα και σημαντικό. Μην βάφεις όλο το κείμενο με χρωματιστούς μαρκαδόρους - δε σε βοηθάει σε τίποτα, απλά ξοδεύεις πιο πολλά σε μαρκαδόρους.
  7. Ξεκίνα να δουλεύεις όπως και στη Γλώσσα. Χώρισε το κείμενο σε ενότητες (οι υπότιτλοι του βιβλίου δεν είναι πάντα βοηθητικοί) και δώσε στην κάθε μια έναν πλαγιότιτλο που να αντιστοιχεί στο περιεχόμενό της. (π.χ. σ. 66 - 67, "οι πηγές" ------> "πηγές πληροφόρησης για το μυκηναϊκό πολιτισμό" ή "από πού μάθαμε για το μυκηναϊκό πολιτισμό;") Αυτοί οι πλαγιότιτλοι είναι για να βοηθήσουν εσένα οπότε μη ζορίζεσαι να χρησιμοποιήσεις μόνο ονοματικά σύνολα όπως στην έκθεση.
  8. Χωρισε την ενότητα σε υποενότητες, αν υπάρχουν (π.χ. για την ίδια ενότητα -------> α) ομηρικά έπη
    β) αρχαιολογικές έρευνες γ) πινακίδες γραμμικής Β΄ (αυτά θα πρέπει ήδη να τα έχεις εντοπίσει και υπογραμμίσει, άλλωστε...)
  9. Ακόμα καλύτερα κράτα ένα τετράδιο δίπλα σου και σημείωνε για κάθε ενότητα τον τίτλο της, τις υποενότητές της και τις επιμέρους λεπτομέρειες αν είναι σημαντικές π.χ.: πηγές πληροφόρησης για το μυκηναϊκό πολιτισμό: α) ομηρικά έπη β) αρχαιολογικές έρευνες -----> Σλήμαν γ) πινακίδες γραμμικής Β΄-----> Ventris, Chadwick * συλλαβική γραφή ελληνικής γλώσσας * ειδικευμένοι γραφείς * περιεχόμενο: λογιστικό - ονόματα ή κάπως έτσι τέλος πάντων ώστε να φτιάξεις ένα ολοκληρωμένο διάγραμμα του κειμένου (αυτό θα σε βοηθήσει και στην έκθεση) Ακόμα κι αν σας δίνουν σε φωτοτυπίες ή στον πίνακα έτοιμα διαγράμματα καλό είναι να προσπαθείς μόνος σου. Μάλιστα, όσο πιο δύσκολη είναι η ενότητα τόσο πιο χρήσιμο είναι το διάγραμμα. Πρόσεχε μόνο να μην αντιγράφεις το κείμενο γιατί έτσι απλά χάνεις χρόνο.
  10. Όταν τελειώσεις με όλες τις ενότητες ξαναδιάβασε προσεχτικά όλο το κεφάλαιο ή έστω το διάγραμμά σου - θα σε βοηθήσει να έχεις μια συνολική εικόνα.
  11. Στην ουσία τώρα έχεις μάθει τα κύρια σημεία. :no1:Ξεκίνα να ελέγχεις τον εαυτό σου. Προσπάθησε να απαντήσεις στις ερωτήσεις του βιβλίου που αντιστοιχούν στο συγκεκριμένο κεφάλαιο που διάβασες. Σκέψου πιθανές ερωτήσεις που θα μπορούσαν να προκύψουν από το συγκεκριμένο κεφάλαιο και δες αν μπορείς να τις απαντήσεις με κλειστό βιβλίο προφορικά ή γραπτά. Προσπάθησε να αποδώσεις με συντομία το περιεχόμενο σημαντικών όρων (π.χ. μέγαρο, άνακτας κλπ.) και φτιάξε συνδυαστικές ερωτήσεις: π.χ. μπορείς να συγκρίνεις την οργάνωση της μυκηναϊκής με αυτή της αιγυπτιακής κοινωνίας; τα αίτια παρακμής του μυκηναϊκού με αυτά του μινωικού πολιτισμού; έτσι εμβαθύνεις στο νέο μάθημα και παράλληλα κάνεις επανάληψη στα παλαιότερα.
  12. Παρατήρησε τις εικόνες, διάβασε προσεχτικά τα παραθέματα και προσπάθησε να τα συσχετίσεις με την ιστορική αφήγηση. π.χ. το παράθεμα της σελίδας 67 ή οι σφραγίδες της σελίδας 71 με ποια σημεία του κειμένου συνδέονται; Έτσι κατανοείς καλύτερα το μάθημα και προετοιμάζεσαι για τις ερωτήσεις της Β΄ Ομάδας που συνήθως σε δυσκολεύουν.
Αν όλη τη χρονιά δεν έχεις κάνει τίποτα από τα παραπάνω, ούτε έχεις κάποιες σημειώσεις από το σχολείο και έχεις μόνο δύο μέρες καιρό περιορίσου σε καλή ανάγνωση, ενότητες και πλαγιότιτλους. Αν έχεις δύο ώρες διάβασε τα γκρι εισαγωγικά σημειώματα και τα "μαύρα γράμματα" του βιβλίου και κάνε και καμιά προσευχή.:D

Αυτά προς το παρόν, ελπίζω να βοήθησα, άμα σκεφτώ κι άλλα θα τα αναφέρω - συγγνώμη για τη φλυαρία:bye:
Καμία φλυαρία ίσα ίσα με βοηθήσατε πολύ! Αν και έχω γράψει ιστορία εδώ και πολύ καιρό απλά ήθελα μια επισήμανση ή κάποιον τρόπο που θα με βοηθήσει να την μάθω καλύτερα και με σωστό τρόπο μιας και θέλω να πάω θεωρητική κατεύθυνση! Ελπίζω να τα καταφέρω γιατί είναι το μόνο μάθημα που "φοβάμαι" στην θεωρητική. Και τα αρχαία βέβαια μέχρι να καλύψω τα κενά μου λογικά!
Και πάλι σας ευχαριστώ πολύ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

RafAspa94

Περιβόητο μέλος

Η RafAspa94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 4,733 μηνύματα.
1)Μην τα παρατάς λέγοντας δεν μπορώ να διαβάσω Ιστορία
2)Υπογράμμιζε τα ποιο συμαντικά γεγονότα-αφορμές του μαθήματος
3)Αν δεν μπορείς απο το βιβλίο διάβασετα απο το βοήθειμα
4)Διάβαζέτα συνέχεια μέχρι να τα τυπώσει καλά το μυαλό σου
5)Πριν ξεκινήσεις το μάθημα διάβαζε την περήληψη θα σε βοηθείσει ποιο πολύ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
H άποψή μου:

Φέτος έδινα Ιστορία στις 15 Ιουνίου, Δευτέρα δηλαδή.

Ξεκίνησα το διάβασμα από τις 7 Ιουνίου (τη μια εβδομάδα που διάβαζα ιστορία έγραφα γεωμετρία και χημεία που εντάξει, τα κατέχω και έγραψα 20). Mια εβδομάδα διάβαζα τα ίδια και τα ίδια, 40 σελίδες με 40 βαθμούς έξω και τα είχα φτύσει. Τελευταία μέρα πριν δώσω δεν ήθελα ούτε να τη βλέπω. Άκουγα ιστορικές χρονολογίες και έβγαζα σπυράκια.Τα έμαθα όμως μια χαρά, νεράκι. Μόλις βγήκα από την αίθουσα όμως, τα έκανα ΟΛΑ delete. Εν ολίγοις:

ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ

Kάνε ό,τι σου είπαν οι αποπάνω :p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

RafAspa94

Περιβόητο μέλος

Η RafAspa94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 4,733 μηνύματα.
H άποψή μου:

Φέτος έδινα Ιστορία στις 15 Ιουνίου, Δευτέρα δηλαδή.

Ξεκίνησα το διάβασμα από τις 7 Ιουνίου (τη μια εβδομάδα που διάβαζα ιστορία έγραφα γεωμετρία και χημεία που εντάξει, τα κατέχω και έγραψα 20). Mια εβδομάδα διάβαζα τα ίδια και τα ίδια, 40 σελίδες με 40 βαθμούς έξω και τα είχα φτύσει. Τελευταία μέρα πριν δώσω δεν ήθελα ούτε να τη βλέπω. Δηλαδή.

ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ

Kάνε ό,τι σου είπαν οι αποπάνω :p
Να υποθέσω ότι τα είχες φτύσει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Nα μην υποθέσεις, το έχω γράψει.

Απαπα, δεν παλεύεται η Ιστορία της Α' λυκείου. Για κάψιμο είναι αυτό το βιβλίο :fss:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

RafAspa94

Περιβόητο μέλος

Η RafAspa94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 4,733 μηνύματα.
Nα μην υποθέσεις, το έχω γράψει.

Απαπα, δεν παλεύεται η Ιστορία της Α' λυκείου. Για κάψιμο είναι αυτό το βιβλίο :fss:
Χειρότερο απο της Γ Γυμνασίου δεν μπορεί να είναι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Η ιστορία της Γ' γυμνασίου είναι η καλύτερη που έχω κάνει μέχρι τώρα.

Την αγαπώ την ιστορία της Γ' γυμνασίου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Συμφωνώ με το Δημήτρη:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

RafAspa94

Περιβόητο μέλος

Η RafAspa94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 4,733 μηνύματα.
Η ιστορία της Γ' γυμνασίου είναι η καλύτερη που έχω κάνει μέχρι τώρα.

Την αγαπώ την ιστορία της Γ' γυμνασίου.
Μάλλον με το παλιό το βιβλίο γιατί αμα δεις το καινούργιο θα φρικάρεις.
Απορρώ πως έγραψα για 20
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
To ίδιο βιβλίο κάναμε.

Και εγώ 20 έγραψα γιατί πραγματικά ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΨΑ..:inlove:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top