Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Μην ειναι τιποτα επιπεδου hellenico.gr ξερωγω. Προσιτο. -.-
Βαλε :p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Βασικα αν την προσπαθησεις, δεν θαναι τοσο στο πνευμα του μαθηματος.Αλλα αν πραγματικα σου αρεσει το μαθημα θα πορωθεις με αυτες τις ασκησεις.:)
(αμα σας φανει υπερβολικα δυσκολη και δεν εχετε χρονο/ορεξη ας κανει το δευτερο που ειναι πολυ πιο ευκολο αλλα αρκετα ενδιαφερον)

1) Είναι γεγονός ότι εάν τοποθετηθούν ώριμες ντομάτες ανάμεσα σε άγουρες ντομάτες μέσα σε μια γραμμή παραγωγής
τότε οι άγουρες ντομάτες θα αρχίσουν να ωριμάζουν γρηγορότερα.

Το πρόβλημα έχει ως εξής: υπάρχουν n ντομάτες τοποθετημένες σε μια γραμμή και είναι αριθμημένες από 1 έως n (4<=n<=30). Μόνο m (1<=m<=n) ντομάτες από αυτές είναι κόκκινες, δηλαδή ώριμες.
Οι αριθμοί της θέσης των κόκκινων ντοματών στη γραμμή είναι m1, m2, m3, όπου 1<=mi<=n.
Αμφότερες οι γειτονικές ντομάτες μιας ώριμης ντομάτας θα ωριμάζουν, δηλαδή θα κοκκινίσουν, κατά τη διάρκεια μιας μέρας, εάν δεν είναι ήδη ώριμες. Προσοχή, κάθε ντομάτα στη γραμμή έχει δυο γειτονικές ντομάτες εκτός της πρώτης και της τελευταίας που έχουν μόνο μια.

Γράψτε ένα πρόγραμμα που να υπολογίζει πόσες άγουρες ντομάτες θα παραμείνουν στη γραμμή μετά από d (1<=d<=7) ημέρες. Σημείωση: Στα δεδομένα εισόδου οι αριθμοί των ώριμων ντοματών δίνονται σε αύξουσα σειρά.


------------------- ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ -------------------------
n=20, d=3, m=4 με m1=2, m2=13, m3=15, m4=20 (16 άγουρες, 4 κόκκινες)

αρχική μέρα: α κ α α α α α α α α α α κ α κ α α α α κ
τέλος 1ης μέρας: κ κ κ α α α α α α α α κ κ κ κ κ α α κ κ
τέλος 2ης μέρας: κ κ κ κ α α α α α α κ κ κ κ κ κ κ κ κ κ
τέλος 3ης μέρας: κ κ κ κ κ α α α α κ κ κ κ κ κ κ κ κ κ κ μετά από 3 ημέρες έχουν μείνει 4 άγουρες ντομάτες
κλπ, όπου α = άγουρη ντομάτα και κ = κόκκινη ντομάτα

( Από τον 15ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Πληροφορικής, Φάση 1η )

Υπόδειξη: Το πρόγραμμα σας θα πρέπει να διαβάζει:
α) το συνολικό αριθμό των ντοματών n (ακέραιος)
β) τις μέρες παραμονής των ντοματών d (ακέραιος)
γ) τον αρχικό αριθμό κόκκινων ντομάτων m (ακέραιος)
δ) τις θέσεις mi στη γραμμή παραγωγής, των των m κόκκινων ντομάτων (ακέραιος)
Θα πρέπει κάθε μέρα να εμφανίζει την εικόνα της γραμμής παραγωγής όπως στο παράδειγμα,
και στο τέλος να εμφανίζει πόσες άγουρες ντομάτες έχουν απομείνει.
[FONT=Courier, monospace]

2)
[/FONT]
[FONT=Courier, monospace]Ο αριθμός του D.R. Kaprekar (Ινδός ερασιτέχνης μαθηματικός)
Δίδεται ένας αριθμός μικρότερος του 9999, ο οποίος δεν έχει και τα τέσσερα ψηφία του ίσα. Εκτελούμε την παρακάτω διαδικασία:
1. Διατάσσουμε τα ψηφία του κατά φθίνουσα σειρά. Έστω Α ο αριθμός που προκύπτει.
2. Διατάσσουμε τα ψηφία του κατά αύξουσα σειρά. Έστω Β ο αριθμός που προκύπτει.
3. Εκτελούμε την αφαίρεση Α-Β.
4. Έστω C το αποτέλεσμα
5. Επαναλαμβάνουμε την ίδια διαδικασία με τον C, μέχρι το αποτέλεσμα να είναι: 6174
Να γραφεί πρόγραμμα το οποίο επαληθεύει την παραπάνω διαδικασία και εμφανίζει τον αριθμό των επαναλήψεων που απαιτούνται για την ολοκλήρωσή της. (Παρατήρηση:Αν ο αριθμός δεν είναι τετραψήφιος, προσθέτουμε τον κατάλληλο αριθμό μηδενικών)
[/FONT]


[FONT=Courier, monospace]
[/FONT]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Το πρωτο δεν το κοιταω. Αυριο.:P
Στο δευτερο θελει και ελεγχο για τον αριθμο φανταζομαι; :/
Αν θελει θα χρειαστει λιγη ωρα να το κανω ολο. :p

Code:
Αρχη_Επαναληψης
    Διαβασε α
    τεμπ<-α
    Για ι απο 1 μεχρι 4
       ψ[ι]<-τεμπmod10
       τεμπ<-τεμπdiv10
    Τελος_επαναληψης
    εστω<-ψευδης
    Για ι απο 1 μεχρι 4
       Για ξ απο 1 μεχρι ι-1
          Αν ψ[ι]<>ψ[ξ] τοτε
             εστω<-αληθης
         Τελος_αν
       Τελος_επαναληψης
    Τελος_επαναληψης
Μεχρις_οτου α<9999 και α>0 και εστω=αληθης
!ολο αυτο ηταν ο ελεγχος για τον αριθμο.. παμε παρακατω:P

Τελικα δεν παμε παρακατω. Θα χρειαστει αλλο τοσο και δεν εχω κουραγιο. Αυριο:P
Το φετινο θεμα του πδπ ηταν αρκετα ευκολο παντως:p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Το πρωτο δεν το κοιταω. Αυριο.:P
Στο δευτερο θελει και ελεγχο για τον αριθμο φανταζομαι; :/
Αν θελει θα χρειαστει λιγη ωρα να το κανω ολο. :p

Αρχη_Επαναληψης
Διαβασε α
τεμπ<-α
Για ι απο 1 μεχρι 4
ψ[ι]<-τεμπmod10
τεμπ<-τεμπdiv10
Τελος_επαναληψης
εστω<-ψευδης
Για ι απο 1 μεχρι 4
Για ξ απο 1 μεχρι ι-1
Αν ψ[ι]<>ψ[ξ] τοτε
εστω<-αληθης
Τελος_αν
Τελος_επαναληψης
Τελος_επαναληψης
Μεχρις_οτου α<9999 και α>0 και εστω=αληθης
!ολο αυτο ηταν ο ελεγχος για τον αριθμο.. παμε παρακατω:P

Τελικα δεν παμε παρακατω. Θα χρειαστει αλλο τοσο και δεν εχω κουραγιο. Αυριο:P
χαχαχα ουτε γω εχω το κουραγιο να το τσεκαρω σημερα:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Ειναι η ασκηση 34.15 απο το βοηθημα του.
Κυριε Τσιωτακη με ολο το σεβασμο, αφου πεταγεστε που πεταγεστε για να μας δειξετε οτι ειστε ο κατοχος των δικαιωματων της ασκησης, απαντηστε και στην απορια που εχει εκφρασει πιο πριν ο agiostimotheos. Εξ'αλλου νομιζω οτι ειστε ΚΑΙ για αυτον τον λογο στο ischool και οχι μονο για διαφημιση.
Φιλικα :)

Εκτός όλων των παραπάνω είμαι και άνθρωπος και έχω δικαίωμα να ξεκουράζομαι. Μπορείς να παρακολουθείς μια συζήτηση και να μην έχεις το χρόνο να συμμετέχεις/γράψεις γιατί κάνεις baby sitting ή γιατί απλά δε μπορείς.

Εκτός αυτού μέχρι εκείνο το σημείο με κάλυπταν οι απαντήσεις σου και πιθανόν να ήθελα να σε αφήσω να ξεδιπλώσεις τη σκέψη σου και να μη σε καπελώσω.
Πάντως στο ischool σίγουρα ΔΕΝ είμαι για διαφήμιση, καθώς όποιος είχε το βιβλίο, το έχει και όποιος δεν το είχε δεν το έχει και παίρνει ασκήσεις από τους καθηγητές του σε φυλλάδια.
Οι 179334 επισκέψεις στο https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis το πιστοποιούν αυτό.
-----------------------------------------
Να αναπτυχθεί αλγόριθμος που θα διαβάζει για μια ομάδα 2000 ανθρώπων το όνομα το φύλο το ύψος και το βάρος και θα εκτυπώνει

-- το όνομα του πιο βαρύ άντρα
-- το όνομα της πιο ψηλής γυναίκας
-- το μέσο ύψος των γυναικών

Να θεωρήσεται ότι στο δείγμα υπάρχει τουλάχιστον ένας άντρας και μια γυναίκα


Αλγόριθμος κύριε_τσιωτάκη_το_πέτυχα?
άθροισμα<---0
πλήθος1<---0
πλήθος2<---0
Για ι από 1 μέχρι 2000
Δίαβασε φύλο
Αν φύλο=άντρας
πλήθος1<--- πλήθος1+1
Αλλίως_αν φύλο=γυναίκα
πλήθος2<---πλήθος2 + 1
Τέλος_επανάληψης
Για ι από 1 μέχρι πλήθος1
ΜΑΧ<--- βαρος
Δίαβασε όνομα, βάρος
Αν βάρος> ΜΑΧ τότε
ΜΑΧ<--- βάρος
Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
Εκτύπωσε "Ο άντρας" , όνομα, "έχει το μεγαλύτερο βάρος
Για ι από 1 μέχρι πλήθος2
Δίαβασε όνομα, ύψος
άθροισμα<--- άθροισμα+ ύψος
ΜΑΧ2<---ύψος
Άν ύψος > ΜΑΧ2 τότε
ΜΑΧ2<--- ύψος
Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
ΜΟ<--- άθροισμα/πλήθος2
Εκτύπωσε "Η γυναίκα" , όνομα, "έχει το μεγαλύτερο ύψος
Εκτύπωσε "ο μέσος όρος του ύψους των γυναικών είναι" ΜΟ
Τέλος κύριε_τσιωτάκη_το_πετυχα?

Η λύση έχει λαθάκια:

1, Οι αλφαριθμητικές τιμές "άνδρας", "γυναίκα" πρέπει να είναι εντός εισαγωγικών. Επίσης, ξεχνάς τα τότε στο Αν. Επουσιώδη λάθη βιασύνης.


2. Το άλλο λάθος όμως οφείλεται σε βασική παρανόηση.
Στις ασκήσει αυτές (χωρίς πίνακες), τα δεδομένα δεν διατηρούνται, σε κάθε νέα επανάληψη διαβάζεται νέα επανάληψης διαβάζονται νέες τιμές και χάνονται οι παλιές.
Συνεπώς, οι αθροιστές/μετρητές και τα max/min/θέση πρέπει να τροποποιούνται μέσα στην επανάληψη. Δεν είναι σωστό να κλείσεις την επανάληψη και να ανοίξεις νέα. Δεν έχεις δικαίωμα να διαβάσεις ΠΑΛΙ τις τιμές που σου έδωσε ΜΙΑ ΦΟΡΑ ο χρήστης από το πληκτρολόγιο.
Στην άσκηση αυτή διαβάζεις 2000 x 2 φορές τα στοιχεία.

Μια λύση θα ήταν η εξής:

34.15 Αλγόριθμος Στατιστικά
maxβάρανδ ← 0
maxύψγυν ← 0
Sυψγυν ← 0
γυν ← 0
Για i από 1 μέχρι 2000
Διάβασε όνομα, φύλο, ύψος, βάρος
! φύλο "άνδρας" ή "γυναίκα"
Αν (βάρος > maxβάρανδ) και (φύλο = "άνδρας") τότε
maxβάρανδ ← βάρος
όνομα_ανδ ← όνομα
Τέλος_αν
Αν (ύψος > maxύψγυν) και (φύλο = "γυναίκα") τότε
maxύψγυν ← ύψος
όνομα_γυν ← όνομα
Τέλος_αν
Αν φύλο = "γυναίκα" τότε
Sυψγυν ← Sυψγυν + ύψος
γυν ← γυν + 1
Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
Εκτύπωσε όνομα_ανδ, όνομα_γυν
μυψοςγυν ← Sυψγυν / γυν
Εκτύπωσε μυψοςγυν
Τέλος Στατιστικά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
το σχολικό βιβλίο , αναφέρει ότι στη ΓΛΩΣΣΑ γράφονται με κεφαλαία οι εντολές πάντα, όχι ότι είναι συντακτικό λάθος να μην αναγράφονται με κεφαλαία.

Το κάνει, για να ξεχωρίζει από την ψευδογλώσσα, η ΓΛΩΣΣΑ. Το κάνουμε και μεις στην κωδικοποίηση που γράφουμε, αλλά δεν είναι λάθος αν δεν το κάνουμε.
Υπάρχουν ασκήσεις εξετάσεων που δεν το κάνει η επιτροπή εξετάσεων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Εκτός όλων των παραπάνω είμαι και άνθρωπος και έχω δικαίωμα να ξεκουράζομαι. Μπορείς να παρακολουθείς μια συζήτηση και να μην έχεις το χρόνο να συμμετέχεις/γράψεις γιατί κάνεις baby sitting ή γιατί απλά δε μπορείς.

Καταλαβαινω και σας ζητω συγνωμη, αλλα πιο πισω υπαρχει μια απορια που ειπα και γω οτι μονο οι καθηγητες που το διδασκουν ξερουν να τη λυσουν, οποτε δεν εχει να κανει με "ξεδιπλωση της σκεψης μου".
Αν μας λενε οτι ο αλγοριθμος που θα αναπτυξουμε διαβαζει Ν ακεραιους, εμεις πρεπει να κανουμε ελεγχο για αυτο το Ν?
Εγω ειπα πριν πως οχι, αλλα ο agiotimotheos ειχε αμφιβολιες.
:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Αν μας λενε οτι ο αλγοριθμος που θα αναπτυξουμε διαβαζει Ν ακεραιους, εμεις πρεπει να κανουμε ελεγχο για αυτο το Ν?

Δείτε το https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_anal_2_1.htm
(κουκκίδες: είσοδος και έξοδος)

Όχι δε χρειάζεται να ελέγχεται το Ν σε αυτήν την περίπτωση. Αν το Ν είναι αρνητικό, το Για δε θα εκτελέσει καμία επανάληψη, άρα δε θα διαβάσει κανέναν αριθμό.
Να μην ξεχνάτε οτι η ψευδογλώσσα είναι ΧΑΡΑΞΗ ΛΥΣΗΣ του προβλήματος. Αν η άσκηση θέλει έλεγχο (κυρίως με προσανατολισμό στις εξετάσεις) θα το ζητάει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Ετσι σκεφτηκα και γω.
Μιας και σας πετυχα τωρα Online, να σας κανω μια ερωτηση; :p
Ο καθηγητης στο σχολειο μας εβαλε τα θεματα 3ο+4ο απο πανελληνιες 2005, 2008 και 2009. Τα εκανα, εκανα επιπλεον του 2000, 2001 και 2004, και οταν του εστειλα mail να τον ρωτησω τι αλλο να κανω, μου εδωσε αυτο το λινκ:
https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp.htm
Σας θυμιζει κατι; :p
Ποιες ασκησεις μου προτεινετε για επαναληψη;

Α, τα παιδια σας ειναι πανεμορφα :xixi:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

agiostimotheos

Δραστήριο μέλος

Ο agiostimotheos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 562 μηνύματα.
thnks mr.ptsiotakis
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.

Black_Butterfly

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,327 μηνύματα.
Να αναπτύξετε αλγόριθμο ο οποίος διαβάζει 15 αριθμούς και τους τοποθετεί σε μονοδιάστατο πίνακα και στην συνέχεια να κάνει μια δεξιά κυκλική μετατόπιση (right shift) των στοιχείων του πίνακα.

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι εννοεί; Hint θέλω όχι λύση!:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Τα μεταθετεις μια θεση δεξια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Black_Butterfly

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,327 μηνύματα.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι τι θα μείνει στην 1η θέση του πίνακα. :!:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Δεν ξερω. Εγω γκουγκλαρα και σου λεω τι βγηκε. :p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zaraki

Δραστήριο μέλος

Ο Zaraki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 536 μηνύματα.
Στην πρωτη θεση θα παει το στοιχειο που ηταν στην τελευταια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jjohn

Νεοφερμένος

Ο jjohn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
με πολλές επιφυλάξεις αλλά η απαντήση για τις ντομάτες πρέπει να πηγαίνει κάπως έτσι
Code:
αλγοριθμός μπαρμπαστάθης
Γραψε 'ποσες ντοματες ωρες ?'
Διάβασε ν
Γραψε 'ποσες καλές ντομάτες ?'
Διαβασε μ
Γραψε 'Πόσες μέρς ?'
Διαβασε μερες
αγουρες← ν-μ
Εκτυπωσε αγουρες
για ι απο 1 μεχρι ν 
Χωραφο[ι]←'Α'
τελος_επαναληψης

για ι απο 1 μεχρι μ
Γραψε 'Δώσε θέση  ντομάτας'
    Διαβασε ΜΙ
    χωραφο[ΜΙ]←'Κ'
τελος_επαναληψης

για ι απο 1 μεχρι μερες
    για β απο 1 μεχρι ν
    Αν χωραφο[β]='Κ' τοτε
            Αν β=1 τοτε
                Αν χωραφο[β+1]='Α' τοτε
                    αγουρες← αγουρες-1
                   χωραφο[β+1]← 'Κ'
                β← β+2
                τελος_αν
            αλλιως_αν β=ν  τοτε
                     Αν χωραφο[β-1]='Α' τοτε
                    αγουρες← αγουρες-1
                   χωραφο[β-1]← 'Κ'
                τελος_αν
            αλλιως
                Αν χωραφο[β-1]='Α' τοτε
                    αγουρες← αγουρες-1
                   χωραφο[β-1]← 'Κ'
                τελος_αν
                Αν χωραφο[β+1]='Α' τοτε
                    αγουρες← αγουρες-1
                   χωραφο[β+1]← 'Κ'
                β← β+2
                τελος_αν
                τελος_αν
        τελος_αν    
        
    τελος_επαναληψης    
    
    
    για κ απο 1 μεχρι ν
    Εμφανισε χωραφο[κ]
    τελος_επαναληψης
    Εκτυπωσε '----------------------------------'
τελος_επαναληψης
Εκτυπωσε αγουρες            
τελος μπαρμπαστάθης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ibi

Νεοφερμένος

Η ibi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Ενα παντοπωλειο πουλα τη φετα προς 9.5 ευρω το κιλο και κανει εκπτωση στους πελατες τους στρογγυλοποιωντας την τιμη προς τα κατω.Για παραδειγμα,αν αγορασει καποιος φετα αξιας 4.76 ευρω,θα πληρωσει τελικα μονο 4.Να γραφει αλγοριθμος που θα δεχεται το βαρος της φετας σε κιλα και θα μφανιζει το τελικο αποτελεσμα.
-----------------------------------------
Εγω μεχρι στιγμης εχω φτασει ως εδω:

Αλγοριθμος φετα

Διαβασε φετα
φετα<-ως εδω,ειναι η πρωτη ασκηση που λυνω μονη και δεν εχω εξοικοιωθει ακομη(πως να το γραψω για να δεχεται το βαρος σε κιλα?)


Μηπως?

Αλγοριθμος φετα

Διαβασε kg
τιμη_φετας<kg div 1000
tf<-kg mod 100
Εμφανισε kg,tf
Tελος φετας


Την συναρτηση Α_Μ(χ) οπου χ δεκαδικος(πραγματικος αριθμος) την εχεις διαβασει;ειναι συναρτηρτηση η οποια οποιοδηποτε αριθμο δεκαδικο και αν δωσεις σου κραταει οτι βρισκεται ΑΡΙΣΤΕΡΑ της υποδιαστολης του χ.Αν λοιπον εχεις την εντολη :
ψ<-- Α_Μ(χ),τοτε στο ψ εχεις εκχωρησει τον αριθμο που βρισκεται αριστερα της υποδιαστολης,που αποτελει και το ΑΚΕΡΑΙΟ μερος του χ.
Οταν εχεις:
χ<--Α_Μ(χ),τοτε ουσιαστικα ΣΒΗΝΕΙΣ απο τον χ ολα τα δεκαδικα ψηφια εκχωρωντας του το ακεραιο μερος του και επομενως τον στρογγυλοποιεις ΠΑΝΤΑ προς τα κατω.

Επισης πρεπει να ξερεις οτι div και mod χρησιμοποιεις ΜΟΝΟ με ΑΚΕΡΑΙΟΥΣ αριθμους.(η tf δεν ειναι)

Ετσι λοιπον ο αλγοριθμος σου θα γινει:

Αλγοριθμος φετα

Διαβασε kg

tf<--kg*9.5
tf<--Α_Μ(tf)

εμφανισε tf,kg

Τελος φετα

Υ.Γ.:οι συναρτησεις ΠΑΝΤΑ εκχωρουν τιμη,ΔΛΔ παντα θα ειναι της μορφης
y<--Συναρτηση(x)
Δεν θα ειναι ποτε
Συναρτηση(x)

Ελπιζω να βοηθησα. :):):):bye::bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
με πολλές επιφυλάξεις αλλά η απαντήση για τις ντομάτες πρέπει να πηγαίνει κάπως έτσι
Μπραβο για την προσπαθεια!:no1:
Γενικα μου φαινεται αρκετα περιεργος ο τροπος που αναπτυσεις το προγραμμα και τα αν που χρησιμοποιεις.Αυτο ομως ειναι υποκειμενικο.:P
Καλο θα ηταν να μην μεταβαλλεις τον μετρητη μεσα σε 'για'.Θα μπορουσες να χρησιμοποιησεις 'οσο' καλυτερα.Επισης, υπαρχει ενα κολπακι που μπορεις να εμφανιζεις στην οθονη το επομενο μηνυμα στην ιδια γραμμη.

αμα θες να εμφανισεις 1234567891011121314151617181920
μπορεις να γραψεις:
Για ι απο 1 μεχρι 20
Γραψε ι,' '(με ενα κενο αναμεσα τους)
Τελος_επαναληψης
Γενικα το ' ' σημαινει πως το επομενο μηνυμα θα ειναι στην ιδια γραμμη με το προηγουμενο.
Αμα θες απλα να αλλαξεις γραμμη ειτε γραφεις κατι,ειτε γραφεις Γραψε ''.(χωρις κενο)
:)

Επισης δεν εχεις βαλει περιορισμους.(αν ειναι επειδη βαρεθηκες οκ:P)

Εχεις ενα λαθος.Αυτο που σου ειπα με την δομη για μπαζει λιγο,με αποτελεσμα να μην σου βγαζει τα επιθημιτο αποτελεσμα στο παραδειγμα της ασκησης.
Το διορθωσα κανοντας την για με το 'β' οσο, και βαζοντας ενα flag για το αν πρεπει το β να αυξηθει στο τελος κατα 2 ή κατα 1.Με αυτη τη διορθωση τρεχει μια χαρα.
Κατα τ'αλλα πολυ καλη δουλεια!:)
(ελπιζω να καταλαβαινεις οτι οι κριτικες μου ειναι καλοπροαιρετες.)

Offtopic:Μπορω να πω πως δεν νιωθω πολυ ανετα που αντι να διαβασω κανα μαθημα για τη σχολη καθομαι και ασχολουμαι με ΑΕΠΠ γ' λυκειου,αλλα ΑΕΠΠ ειναι αυτο... πρωτη μεγαλη αγαπη και παντοτινη.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jjohn

Νεοφερμένος

Ο jjohn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
(ελπιζω να καταλαβαινεις οτι οι κριτικες μου ειναι καλοπροαιρετες.)
γκρρ :p

το γεγόνος ότι οι δικες μου ντομάτες είναι μεταλλαγμένες δεν αλλάζει τα δεδομένα της άσκησης κάνοντας τα αποτελέσματα μου σωστα ? :p
ον τοπικ νάουμ,για τους περιορισμούς τώρα να εεεεεεε βαριόμουνα
όσον αφορά το λάθος μου μόλις τώρα το είδα και είναι λιγούλακι χαζό
να σαι καλά φίλε και περιμένουμε και άλλες τέτοιες ασκήσεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top