Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
γκρρ :p

το γεγόνος ότι οι δικες μου ντομάτες είναι μεταλλαγμένες δεν αλλάζει τα δεδομένα της άσκησης κάνοντας τα αποτελέσματα μου σωστα ? :p
ον τοπικ νάουμ,για τους περιορισμούς τώρα να εεεεεεε βαριόμουνα
όσον αφορά το λάθος μου μόλις τώρα το είδα και είναι λιγούλακι χαζό
να σαι καλά φίλε και περιμένουμε και άλλες τέτοιες ασκήσεις

χαχα τιποτα.Δοκιμασε και μονος αυτο που σου ειπα με την 'γραψε'.Δεν υπαρχει περιπτωση να σου ζητηθει στο τελος αφου δεν το μαθαινετε, αλλα ειναι πολυ χρησιμο.Τωρα ειμαι κω και δεν τις εχω σε αυτο το πισι.Οταν παω πισω αθηνα θα βαλω αλλη λιγο πιο δυσκολη:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jjohn

Νεοφερμένος

Ο jjohn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
εννοείται ότι το δοκίμασα(μην χάσει ο κουτσομπόλης)
ωραία κολπάκια αλλά είχα την εντύπωση ότι γίνοταν
στην γλώσσα με το γραψε_
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
εννοείται ότι το δοκίμασα(μην χάσει ο κουτσομπόλης)
ωραία κολπάκια αλλά είχα την εντύπωση ότι γίνοταν
στην γλώσσα με το γραψε_
Τι εννοεις 'γραψε_'?
Π.χ.:
Code:
ΓΡΑΨΕ_ i
? Γιατι το βαλα στο διερμηνευτη και δεν το δεχεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jjohn

Νεοφερμένος

Ο jjohn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
ε μάλλον λάθος θα έκανα :P τοτε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ilias01

Νεοφερμένος

Ο ilias01 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 57 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
θα σου εμφανίσει το τελευταίο και όχι το πρώτο στοιχείο που ζητά η άσκηση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Πηρα το "Κριτηρια ΑΕΠΠ" απο Ντζιο-Τσιωτακη και τελικα ειναι πολυ καλυτερο απ'οτι περιμενα. :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lilitu

Νεοφερμένος

Η lilitu αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Μας έχουν βάλει ένα τεστ μικρό και διακριτικό περιπου 6 σελίδες και σε ΄μια ασκηση λεει να κατασκευαστεί αλγοριθμος που θα διαβάζει 2 αριθμούς (1 μονοψηφιο 1 τετραψηφιο) και θα φτιάχνει εναν καινούριο πενταψηφιο που θα εχει τον μονοψήφιο στη μεση του τετραψηφιου.μετα θα ελεγχει αν ειναι ακεραιο πολλαπλασιο του 3...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Μας έχουν βάλει ένα τεστ μικρό και διακριτικό περιπου 6 σελίδες και σε ΄μια ασκηση λεει να κατασκευαστεί αλγοριθμος που θα διαβάζει 2 αριθμούς (1 μονοψηφιο 1 τετραψηφιο) και θα φτιάχνει εναν καινούριο πενταψηφιο που θα εχει τον μονοψήφιο στη μεση του τετραψηφιου.μετα θα ελεγχει αν ειναι ακεραιο πολλαπλασιο του 3...
Σε τι ακριβώς λοιπόν δυσκολεύεσαι?
-----------------------------------------
Διαβάσε μ,τ
α<--τdiv100 //στο α βάζεις τα πρώτα 2 ψηφία του αριθμού, καθώς το ακέραιο πηλίκο της διαίρεσης με το 100 είναι τα πρώτα 2 ψηφία
b<--τmod100 //στο β βάζεις τα 2 τελευταία ψηφία του αριθμού, καθώς το ακέραιο υπόλοιπο της διαίρεσης με το 100 είναι τα 2 τελευταία ψηφία
c<--α*1000+μ*100+b //και εδώ φτιάχνεις τον αριθμό, τις χιλιάδες, τις εκατοντάδες κτλ
Αν cmod3=0 τότε //βλέπεις αν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο
Εμφάνισε "ειναι ακεραιο πολ/σιο"
τελος_αν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lilitu

Νεοφερμένος

Η lilitu αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 8 μηνύματα.
σκεφτομουν να χωρισω τα δυο πρωτα με div100 αλλα τα δυο τελευταια πως θα τα απομονώσω έτσι ωστε να βαλω μετα να εμφανίσει τον μονοψήφιο αναμεσα;
-----------------------------------------
τώρα μου εμφάνισε ολόκληρη την απάντησή σου

ευχαριστώ πολύ :xixi:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
σκεφτομουν να χωρισω τα δυο πρωτα με div100 αλλα τα δυο τελευταια πως θα τα απομονώσω έτσι ωστε να βαλω μετα να εμφανίσει τον μονοψήφιο αναμεσα;
-----------------------------------------
τώρα μου εμφάνισε ολόκληρη την απάντησή σου

ευχαριστώ πολύ :xixi:

Τίποτα :) . Αν δεν καταλαβαίνεις κάτι σε παρακαλώ ρώτα με, στην διάθεσή σου.

/*τα 2 τελευταία τα απομoνώνεις με xmod100*/ :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
/*that's the C way to post comments*/ :p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Morelo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Morelo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 1,475 μηνύματα.
Γεια σας παιδια μπορει να με help καποιος??? Δν μπορω να λυσω το c ερωτημα κατι εχω σκεφτει αλλα δν ειμαι σιγουρος...
εδω η ασκηση






και εδω τι εχω κανει μεχρι και το β ερωτημα


-----------------------------------------
Και αυτο εδω το προγραμμα.... thanx
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
/*that's the C way to post comments*/ :p

Ναι, οκ, συγγνώμη κι όλας που δεν σκέφτομαι σε ΓΛΩΣΣΑ :P

Γενικά για κάποιο comment σε κάποια γραμμή (στην C) προτιμώ το : //μπλα μπλα
αλλά π.χ. αν θες να αφήσεις κάποιο κομμάτι κώδικα εκτός χωρίς να το σβήσεις βολεύει πιο πολύ το
/* Πολλές γραμμές κώδικα
Πολλές γραμμές κώδικα
Πολλές γραμμές κώδικα
Πολλές γραμμές κώδικα
Πολλές γραμμές κώδικα
*/

οφ τόπικ μοουντ οφφ.

Morelo το κοιτάω σε κανα 10λεπτο και σου στέλνω
-----------------------------------------
Code:
Για την 174

Α<--0     
Β<--0
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 100
Διαβασε Ζ
                ΑΝ imod2=0 //(δηλαδή αν παίζει ο "δεύτερος παίχτης")
                                ΑΝ Zmod2=0 τοτε//(δηλαδή αν ο "δέυτερος παίχτης φέρει ζυγό)
                                       Α<--Α+1 //παίρνει βαθμό ο πρώτος
                                ΑΛΛΙΩΣ //Αν ο δεύτερος παίχτης φέρει μονό
                                       Β<--Β+1 //παίρνει βαθμό ο δεύτερος
                              ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
                ΑΛΛΙΩΣ //δηλαδή αν παίζει ο "πρώτος" παίχτης
                               ΑΝ Zmod2=0 τοτε//(δηλαδή αν ο "πρώτος παίχτης φέρει ζυγό)
                                         Β<--Β+1 //παίρνει βαθμό ο δεύτερος
                               ΑΛΛΙΩΣ //δηλαδή αν ο "πρώτος παίχτης φέρει μονό
                                         Α<--Α+1 //παίρνει βαθμό ο πρώτος
                              ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
                 ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Τελος_επανάληψης
Να συγκρίνεις μετά α και β πιστεύω μπορείς. Ή να κάνεις και δηλώσεις μεταβλητών ή οτιδήποτε άλλο.

Στην άλλη άσκηση απλά τυπώνεις τα ΑΠ4 για το τελευταίο ερώτημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Κι εγω αυτο κανω. Βαζω τις γραμμες οταν γραφω σε πασκαλ μεσα σε {} και σε C μεσα σε \\. :P

Γεια σας παιδια μπορει να με help καποιος??? Δν μπορω να λυσω το c ερωτημα κατι εχω σκεφτει αλλα δν ειμαι σιγουρος...
εδω η ασκηση






και εδω τι εχω κανει μεχρι και το β ερωτημα


-----------------------------------------
Και αυτο εδω το προγραμμα.... thanx

Εχεις κανει λαθος τη συνθηκη στην Μεχρις_Οτου.
Ο αλλος μπορει να βαλει επιλογη 3,2 και να το παρει ως σωστο.
Code:
Αλγοριθμος ασκηση_μορελο
 ΑΠ1<-0
 ΑΠ2<-0
 ΑΠ3<-0
 ΑΠ4<-0
 Για ι απο 1 μεχρι 1000
  Αρχη_Επαναληψης
    Διαβασε απαντηση
  Μεχρις_Οτου απαντηση=1 ή απαντηση=2 ή απαντηση=3 ή απαντηση=4
  Αν απαντηση=1 τοτε
    ΑΠ1<-ΑΠ1+1
  Αλλιως_αν απαντηση=2 τοτε
    ΑΠ2<-ΑΠ2+1 !κλπ για απαντηση=3 και απαντηση=4
 Τελος_επαναληψης
 ποσοστο_κατηγοριας_1<-ΑΠ1/1000*100 !τα ιδια και για τις αλλες 3
 Εμφανισε ποσοστο_κατηγοριας_1 ! και ολα τα αλλα ποσοστα
 Εμφανισε ΑΠ4 "μαθητες δεν εχουν εμπειρια στους Η/Υ"
Τελος ασκηση_μορελο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Valandil

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 910 μηνύματα.
Κι εγω αυτο κανω. Βαζω τις γραμμες οταν γραφω σε πασκαλ μεσα σε {} και σε C μεσα σε \. :P



Εχεις κανει λαθος τη συνθηκη στην Μεχρις_Οτου.
Ο αλλος μπορει να βαλει επιλογη 3,2 και να το παρει ως σωστο.
Code:
Αλγοριθμος ασκηση_μορελο
 ΑΠ1<-0
 ΑΠ2<-0
 ΑΠ3<-0
 ΑΠ4<-0
 Για ι απο 1 μεχρι 1000
  Αρχη_Επαναληψης
    Διαβασε απαντηση
  Μεχρις_Οτου απαντηση=1 ή απαντηση=2 ή απαντηση=3 ή απαντηση=4
  Αν απαντηση=1 τοτε
    ΑΠ1<-ΑΠ1+1
  Αλλιως_αν απαντηση=2 τοτε
    ΑΠ2<-ΑΠ2+1 !κλπ για απαντηση=3 και απαντηση=4
 Τελος_επαναληψης
 ποσοστο_κατηγοριας_1<-ΑΠ1/1000*100 !τα ιδια και για τις αλλες 3
 Εμφανισε ποσοστο_κατηγοριας_1 ! και ολα τα αλλα ποσοστα
 Εμφανισε ΑΠ4 "μαθητες δεν εχουν εμπειρια στους Η/Υ"
Τελος ασκηση_μορελο
Και για να είμαστε ακριβείς,εκτύπωσε ΑΠ4 :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Morelo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Morelo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 1,475 μηνύματα.
A ωραια!Ευχαριστω πολυ παιδια..και γω εψαχνα καποιο τροπο να υπολογιζει ποσοι δν ειχαν εμπειρα απο Η/Υ αλλα αυτο το δινει η ΑΠ4 οποτε βαζω αυτη και ειμαι οκ thanxx :)))
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

V@gos

Νεοφερμένος

Ο V@gos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 19 μηνύματα.
Καλησπέρα σας.....
(Το μήνυμα αυτό ειναι άσχετο με το προηγούμενο θέμα)
Θα ήθελα να μάθω αν γίνεται ενα πρόγραμμα που έχω "φτιάξει" στο πρόγραμμα γλωσσομάθεια να εκτελεστεί από τον Η/Υ ως κανονικό πρόγραμμα (δηλαδή με επεκαταση .exe ) ή αν μπορειτε να μου προτείνετε κάποιο πρόγραμμα μεταγλωτισης για αυτή τη δουλειά.
Ευχαριστώ


Αμα θες κατεβασε την παλια εκδοση του γλωσσωμαθεια (μεταγλωττιστή) απο εδω https://spinet.gr/glossomat heia/download/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Ασκηση

Καντε προγραμμα που δεχεται ενα αριθμο και τον αναλυει σε γινομενο πρωτων παραγοντων.
Και προσπαθηστε να το βελτιστοποιησετε οσο γινεται.(σε λογικα πλαισια παντα)
Δεν ειναι δυσκολη, αλλα ωραια σαν εφαρμογη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Code:
Αλγοριθμος μελτεδ
  Εμφανισε "δωσε εναν αριθμο"
  Διαβασε α
  παρ<-2
  πληθος<-0
  Οσο α<>1 επαναλαβε !προφανως αν ειναι το 1 δεν εχει νοημα :Ρ
     Αν αmodπαρ=0 τοτε
        πληθος<-πληθος+1
        Αν πληθος=1 τοτε
           Εμφανισε παρ
        Αλλιως
           Εμφανισε "χ", παρ
        Τελος_αν
        α<-αdivπαρ
     Αλλιως
        παρ<-παρ+1
     Τελος_αν
  Τελος_επαναληψης
Τελος μελτεδ

Ετσι πρεπει να ειναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

michael92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 1,227 μηνύματα.
Αλγόριθμος Φέτα

Διάβασε Kg
Price <- 9.5
Euros <- 9.5 * Kg
discount <- Euros Mod 10
Final_Price <- Euros - Discount
Εμφάνισε "Η τιμή είναι " + Final_Price
Τέλος Φέτα

Επίσης γιατί xmod100; αφού το ένα κιλό είναι 9.5 ευρώ δεν υπάρχει περίπτωση το αποτέλεσμα να έχει πάνω από ένα δεκαδικό ψηφίο καθώς τα kg είναι ακέραιος αριθμός 1 2 3 4 5 6
Α επίσης ίσως πρέπει να παρθεί η περίπτωση αρνητικών κιλών, εύκολο είναι βέβαια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top