Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

Valandil

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 910 μηνύματα.
Ναι,δίνει το ακέραιο μέρος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Χωρίς δομή επανάληψης (Για)

Διάβασε α, β, γ
Σ 0
Αν α mod 2 = 0 τότε
Σ Σ + α
Τέλος_αν
! όμοια για τους άλλους 2
.............
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
A_M(23.797060696) = 23
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

coheNakatos

Δραστήριο μέλος

Ο Βαγγελης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βύρωνας (Αττική). Έχει γράψει 662 μηνύματα.
Χωρίς δομή επανάληψης (Για)

Διάβασε α, β, γ
Σ 0
Αν α mod 2 = 0 τότε
Σ Σ + α
Τέλος_αν
! όμοια για τους άλλους 2
.............


πρεπει να βαλουμε και μια μεταβλητη για το πληθος ωστε να κανει το μεσο ορο στο τελος ετσι ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
πολύ σωστά, απλά δε θέλω να βάλω όλη τη λύση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gimli

Νεοφερμένος

Ο gimli αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 54 μηνύματα.
ευχαριστω :-)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maria92

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
παιδια θελω να μου πει καποιος την ασκηση ΔΣ1 απο το τετραδιο του μαθητη και πλζ αν ηταν ευκολο θελω και τον αλγοριθμο... μπας και καταλαβω πως παει το διαγραμμα. Ευχαριστω:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fdLP.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο fdLP. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
σελιδα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
29.7 Δίνεται το διπλανό διάγραμμα ροής. Να δοθεί η εκφώνηση του προβλήματος που εκφράζεται με το συγκεκριμένο διάγραμμα ροής.

(Δραστηριότητα ΔΣ1 Κεφάλαιο 2ο, Τετράδιο Μαθητή)

Προσθήκη: να παρουσιάσετε την ψευδογλώσσα που αντιστοιχεί στο παραπάνω διάγραμμα ροής.

„ Πρώτη μας ενέργεια είναι να εντοπίσουμε αν υπάρχει επανάληψη στο διάγραμμα ροής: Παρατηρούμε λοιπόν ένα βέλος που επιστρέφει «προς τα πάνω» στο διάγραμμα. Επομένως υπάρχει δομή επανάληψης.
„ Η επιλογή μας θα είναι μεταξύ των δομών Όσο και Μέχρις_ότου: Παρατηρούμε ότι στην είσοδο του βρόχου υπάρχει συνθήκη, στο τέλος του βρόχου δεν υπάρχει συνθήκη, επομένως η δομή είναι η Όσο.
„ Πλήθος επαναλήψεων τερματισμός βρόχου: Παρατηρούμε ότι η μεταβλητή i (μετρητής) ξεκινά από την τιμή ένα, αυξάνεται κατά μία μονάδα σε κάθε επανάληψη και η επανάληψη τερματίζεται όταν το i ξεπεράσει την τιμή 200. Επομένως, το πλήθος των επαναλήψεων είναι γνωστό και ισούται με 200.
„ Η λειτουργία που επιτελείται εντός του βρόχου: Διαβάζονται αριθμοί και υπολογίζεται το άθροισμα εκείνων των αριθμών που είναι μεγαλύτεροι του 10. Το άθροισμα αυτό εκτυπώνεται πριν τερματιστεί ο αλγόριθμος.


Επομένως η εκφώνηση θα είναι:

Να αναπτύξετε αλγόριθμο που θα διαβάζει 200 αριθμούς και θα υπολογίζει και εκτυπώνει το άθροισμα όσων αριθμών είναι μεγαλύτεροι από 10.


Η κωδικοποίηση:

Αλγόριθμος ΔΡ
i ← 1
s ← 0
Όσο όχι (i > 200) επανάλαβε
Διάβασε m
Αν m > 10 τότε
s ← s + m
Τέλος_αν
i ← i + 1
Τέλος_επανάληψης
Εκτύπωσε s
Τέλος ΔΡ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maria92

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
thanx ptsiotakis
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

just_rock

Νεοφερμένος

Η Βάσω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 77 μηνύματα.
χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρη σε βοηθηματα σιγουρα θα βρεις αρκετες ...και πες της να σας δινει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

personGR

Νεοφερμένος

Ο Χριστόφορος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Τύρναβος (Λάρισα). Έχει γράψει 117 μηνύματα.
Θεωρία=Σχολικό Βιβλίο. Τέλος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giannis123

Νεοφερμένος

Ο giannis123 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Γιαννιτσά (Πέλλας). Έχει γράψει 4 μηνύματα.
ειναι σιγουρο οτι θα βρεις σε βοηθηματα...αλλα καλο θα ητανε επισης να την πεις να σας δεινει τετοιες ερωτησεις...:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Θεωρία=Σχολικό Βιβλίο. Τέλος.

Αυτό δεν είναι σωστό. Το σωστό είναι:

Ερωτήσεις ανάπτυξης=Σχολικό Βιβλίο

Γιατί η θεωρία στο μάθημά μας περιλαμβάνει επιπλέον:

- ερωτήσεις Σ/Λ
- αντιστοίχησης
- να βρείτε οτο λάθος
- συμπλήρωσης κενού
- μετατροπές
και πολλά άλλα

για όλα αυτά δεν αρκεί να διαβάσεις το σχολικό βιβλίο.

Αγαπητέ φίλε μπορείς να δεις τα θέματα των εξετάσεων στην ιστοσελίδα https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp.htm
και να αξιολογήσεις αν χρειάζεσαι επιπλέον βοήθεια.
Επιπρόσθετα, να θυμίσεις στην καθηγήτριά σου (που την πληρώνεις και την εμπιστεύεσαι) πως πρέπει να δώσετε έμφαση και στα παραπάνω στοιχεία που λαμβάνουν 8 από τις 20 μονάδες του διαγωνίσματος..

Με εκτίμηση,

Τσιωτάκης Παναγιώτης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.

petran_r21

Δραστήριο μέλος

Ο petran_r21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 620 μηνύματα.
Στους αλγοριθμους επιτρεπεται η εντολη ΓΡΑΨΕ?επισης στους αλγοριθμους το μεγαλυτερο η ισο,μπορει να γραφτει οπως στα προγραμματα,δηλ ετσι <=
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Δε θα χάσεις μονάδες αν βάλεις το γράψει στην ψευδογλώσσα...
Επίσης μπορείς σίγουρα να αποτυπώνεις τους τελεστές με τη μορφή >=, <= κτλ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

petran_r21

Δραστήριο μέλος

Ο petran_r21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 620 μηνύματα.
Δε θα χάσεις μονάδες αν βάλεις το γράψει στην ψευδογλώσσα...
Επίσης μπορείς σίγουρα να αποτυπώνεις τους τελεστές με τη μορφή >=, <= κτλ

για αλγοριθμο παντα ετσι?Ο καθηγητης στο σχολειο μου λεει το αντιθετο για αυτο ρωτησα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Evris7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Evris7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 815 μηνύματα.
Στους αλγοριθμους επιτρεπεται η εντολη ΓΡΑΨΕ?επισης στους αλγοριθμους το μεγαλυτερο η ισο,μπορει να γραφτει οπως στα προγραμματα,δηλ ετσι <=

Ναι επιτρέπεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

petza

Νεοφερμένος

Ο petza αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 41 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top