Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

Iraklis7

Νεοφερμένος

Ο Iraklis7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 99 μηνύματα.
ευχαριστώ προκαταβολικά..αλλά να σου πω την αλήθεια δεν την πολυκατάλαβα την λύση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Για την πρώτη άσκηση που δίνεις...

Code:
Διάβασε α

β<- α - Α_Μ(α)

Αν β>0,5 Τότε

     Εμφάνισε Α_Μ(α)+1

Αλλιώς

     Εμφάνισε Α_Μ(α)

Τέλος_αν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Ίσως δεν το διατύπωσα καλά λόγο βιασύνης

Διάβασε χ (διαβάζεις έναν αριθμό π.χ. 598,65456)
Ψ<--χ*10 (πολ/σιάζεις το χ με το 10 και γίνεται 5986,5456
Ψ<--Ψmod10 (με το οποίο παίρνεις το τελευταίο ακέραιο ψηφίο του αριθμού, δηλ. το 6)
Αν Ψ>=5 ΤΟΤΕ
Ω<-- Α_Μ(Χ)+1
Αλλιως
Ω<-- Α_Μ(Χ)
Τέλος_αν

Σου εξηγώ ότι θες αρχηγέ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iraklis7

Νεοφερμένος

Ο Iraklis7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 99 μηνύματα.
ρε παιδιά τι είναι το Α_Μ(Χ) ή το Α_Μ(α) .. δεν το έχω ξαναδεί..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Α_Μ -> Ακέραιο Μέρος

π.χ. έχεις 5,7

Αν γράψεις Α_Μ(5,7), είναι το 5 κλπ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iraklis7

Νεοφερμένος

Ο Iraklis7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 99 μηνύματα.
δεν το έχω διδαχθεί αυτό.. παράξενο.. υπάρχει άλλος τρόπος να το λύσεις αυτό το πρόβλημα χωρίς Α_Μ(Χ)? Γιατί δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Δομή επανάληψης έχεις κάνει ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iraklis7

Νεοφερμένος

Ο Iraklis7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 99 μηνύματα.
Δομή επανάληψης έχεις κάνει ;

οχι.. το μόνο που ξέρω για την επανάληψη είναι στο διάγραμμα ροής το βέλος που πάει πίσω..αλλά σε αλγόριθμο δεν έχω κάνει..απότι βλέπω είναι το επόμενο κεφάλαιο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Τότε γίνεται μόνο με Α_Μ. Θα το δώ αναλυτικότερα πιο αργά που θα γυρίσω σπίτι, γιατί τώρα σου γράφω από net-cafe.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iraklis7

Νεοφερμένος

Ο Iraklis7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 99 μηνύματα.
έγινε.. Ευχαριστώ πάντως!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Δεν ορίζονται οι τελεστές div, mod για ΜΗ ακεραίους αριθμούς !
Συνεπώς, πρέπει να χρησιμοποιηθεί η συνάρτηση Α_Μ (ακέραιο μέρος). Δες σελίδα 153 σχολικού βιβλίου.

Μια λύση με σχόλια θα είναι κάπως έτσι:

Code:
Διάβασε Χ  ! πχ 5986.5456
ακέραιο [B]←[/B] Α_Μ(Χ)  ! 5986
δεκαδικό [B]←[/B] Χ - ακέραιο  ! 0.5456
Αν δεκαδικό >= 0.5 τότε
   ακέραιο [B]←[/B] ακέραιο + 1  ! 5987
Τέλος_αν
Εμφάνισε ακέραιο
! στη συνέχεια το ίδιο, αλλά πρέπει να βάλω στο παιχνίδι και το πρώτο δεκαδικό ψηφίο
 
! το Χ είναι ακόμα 5986.5456
[COLOR=black]Ψ [B]←[/B] Χ * [/COLOR]10 ! 59865.456
ακέραιο [B]←[/B] Α_Μ(Ψ)  ! 59865
δεκαδικό [B]←[/B] Ψ - ακέραιο  ! 0.456
Αν δεκαδικό >= 0.5 τότε
   ακέραιο [B]←[/B] ακέραιο + 1
Τέλος_αν   ! 59865
νέος [B]←[/B] ακέραιο / 10  ! 5986.5
Εμφάνισε νέος
! έτσι πετάξαμε τα δεκαδικά και κάναμε στρογγυλοποίηση

Ελπίζω να μην έκανα κάποιο λάθος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Συγγνώμη, αλλά ο αλγόριθμος δεν έχει συνάρτηση Α_Μ. :cool:
Το βιβλίο την ορίζει για το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kostaschrist

Νεοφερμένος

Ο kostaschrist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Πολύ σημασία δίνετε (Γιώργο) στη διαφορά αλγορίθμου και γλώσσας. Νομίζω ότι το βιβλίο λέει ότι αυτά πρέπει να δουλεύτουν παράλληλα. Δεν είναι δυνατόν να υπάρχει στο πρόγραμμα για παράδειγμα Α_Μ και να μην μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε σε ψευδογλώσσα. Αυτά είναι γελοία πράγματα για το μάθημα και εντάξη εγώ έχω δουλέψει πολύ προγραμματισμό από το παρελθόν. Για να τα πείτε σε έναν μαθητή που τα ακούει πρώτη φορά. Δηλαδή θα του πούμε ότι τωρα δεν επιτρέπετε αλλά μετά τα χριστούγεννα θα επιτρέπετε. Τι θα είναι Χριστουγεννιάτικο δώρο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Εκτός απο αυτά που -σωστά- αναφέρει ο Κώστας, το αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις συναρτήσεις της ΓΛΩΣΣΑΣ στην ψευδογλώσσα το έχει καταλυτικά απαντήσει η επιτροπή εξετάσεων του μαθήματός μας:

θέμα 4 https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_panel_epanen_2004.htm

θέμα 2 https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_panel_esp_2007.htm

αλλά και

θέμα 2 https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_panel_epanesp_2005.htm

θέμα 2 https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_panel_epanen_2003.htm

Συνεπώς, οι μαθητές μας μπορούν να χρησιμοποιούν τις συναρτήσεις στην ψευδογλώσσα. Άλλωστε και το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ και η ψευδογλώσσα είναι μορφές αλγορίθμου..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Στρογγυλοποίηση στο πρώτο δεκαδικό χωρίς χρήση καμίας συνθήκης.

Π.χ. το 26,7 να γίνει 27.

Στέλιο αν το λύσεις μη το κάψεις εδώ, πες μου MSN.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kostaschrist

Νεοφερμένος

Ο kostaschrist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
στρογγ<-...
Συμπληρώστε το κενό
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Καλά, το έχεις δει στο φροντιστήριο :P. Αν θες σβήσε το να δοκιμάσουν και οι υπόλοιποι.

Edit: Ευχαριστώ :).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Μήπως:

ψ<--Α_Τ(χ+0,5)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
ΔΙΑΒΑΣΕ α
στρογγ<-Α_Μ(α+0.5)

(οχι δεν μου την ειπε ο φροντιστης. με ειχε ρωτησει ο ιδιος το ιδιο που ζητας (στο τοπικ) αρχες καλοκαιριου που αρχισα προγραμματισμο.)

btw, σκεφτηκα μολις τωρα μια λυση με DIV(ισως και MOD).

το βραδυ που θα τελειωσω τα διαβασματα θα την ποσταρω.
-----------------------------------------
Μήπως:

ψ<--Α_Τ(χ+0,5)
Α_Τ=απολυτη τιμη.

λογικα απο κεκτημενη ταχυτητα μπερδεψες το Α_Τ με το Α_Μ :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Α_Τ=απολυτη τιμη.

λογικα απο κεκτημενη ταχυτητα μπερδεψες το Α_Τ με το Α_Μ :)

E, ναι, προφανώς αυτό ήθελα να πω... Κεκτημένη ταχύτητα.. μπράβο και σε σένα που το βρήκες..

Παρεπιπτόντως mod και div δεκαδικών δεν υφίστανται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top