cel

Δραστήριο μέλος

Ο χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 665 μηνύματα.

elpida<3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ελπίδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 144 μηνύματα.
είδα το spoiler και δεν κατάλαβα κάτι...αφού έχουμε όπως λες ν διαιρέσεις γιατί έχουμε το πολύ διαφορετικά υπόλοιπα??Γιατί όχι ν διαφορετικά υπόλοιπα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cel

Δραστήριο μέλος

Ο χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 665 μηνύματα.
Αν ειχε ν διαφορετικα υπολοιπα καποιο απο αυτο θα μπορουσε να διαιρεθει ακομη 1 φορα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elpida<3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ελπίδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 144 μηνύματα.
Αν ειχε ν διαφορετικα υπολοιπα καποιο απο αυτο θα μπορουσε να διαιρεθει ακομη 1 φορα


είσαι καλός εσύ:no1:ευχαριστώ παιδιά για τις ασκησούλες αν βρείτε βάλτε κ άλλες!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cel

Δραστήριο μέλος

Ο χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 665 μηνύματα.
Ευκλείδης Γ γυμνασίου 4ο Θέμα 2006-2007

Οι 15 μαθητές μιας τάξης εχουν συνολικά στις τσάντες τους 115 τετράδια. Αν κάθε μαθητής έχει τουλάχιστον ένα τετράδιο νδο δύο τουλάχιστον μαθητές έχουν τον ίδιο αριθμό τετραδίων

Τωρα το ειδα το ειχε βαλει ο Eukleidis.Δεν το εχω λυσει ακομα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elpida<3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ελπίδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 144 μηνύματα.
Ευκλείδης Γ γυμνασίου 4ο Θέμα 2006-2007

Οι 15 μαθητές μιας τάξης εχουν συνολικά στις τσάντες τους 115 τετράδια. Αν κάθε μαθητής έχει τουλάχιστον ένα τετράδιο νδο δύο τουλάχιστον μαθητές έχουν τον ίδιο αριθμό τετραδίων

Τωρα το ειδα το ειχε βαλει ο Eukleidis.Δεν το εχω λυσει ακομα

αα το χω λύσει αυτό το θυμάμαι:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cel

Δραστήριο μέλος

Ο χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 665 μηνύματα.
Πως το ελυσες;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Υποθέτεις ότι κάθε μαθητής επιλέγει διαφορετικό αριθμό τετραδίων και καταλήγεις σε ένα άθροισμα μεγαλύτερο του 115, άτοπο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cel

Δραστήριο μέλος

Ο χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 665 μηνύματα.
Υποθέτεις ότι κάθε μαθητής επιλέγει διαφορετικό αριθμό τετραδίων και καταλήγεις σε ένα άθροισμα μεγαλύτερο του 115, άτοπο.

Ναι μου το εξηγησε ο Eukleidis.Μπορει η κοπελα να μην το ελυσε ετσι για αυτο ρωταω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elpida<3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ελπίδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 144 μηνύματα.
Ναι μου το εξηγησε ο Eukleidis.Μπορει η κοπελα να μην το ελυσε ετσι για αυτο ρωταω
οχι οχι κι εγώ με τον ίδιο τρόπο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cel

Δραστήριο μέλος

Ο χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 665 μηνύματα.
Α οκ.Παμε ενα τελευταιο.

Στις αθλητικες εκδηλωσεις ενος Γυμνασιου συμμετεχουν συνολικα 31 μαθητες και απο τις 3 ταξεις.Αν καθε ταξη εχει 2 τμηματα να αποδειχθει οτι αναμεσα στους μαθητες αυτους υπαρχουν τουλαχιστον 6 μαθητες απο το ιδιο τμημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Κάποιο λάθος ίσως έχεις κάνει, γιατί αφού συνολικά υπάρχουν 9 τμήματα τότε το ελάχιστο 6 κάνει 54 μαθητές > 31.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cel

Δραστήριο μέλος

Ο χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 665 μηνύματα.
Κάποιο λάθος ίσως έχεις κάνει, γιατί αφού συνολικά υπάρχουν 9 τμήματα τότε το ελάχιστο 6 κάνει 54 μαθητές > 31.

Μπερδευω τα νουμερα στο πληκτρολογιο γιατι δεν τα κοιταω.2 ειναι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elpida<3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ελπίδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 144 μηνύματα.
1ον, 2 ποιες είναι, οι τάξεις? και,2ον από ένα τμήμα αποκλειστικά ή από 1 τμήμα της κάθε τάξης?
-----------------------------------------
οχι ρε παιδιά μισό λεπτό, γιατί είναι λάθος?:hmm:εμένα μου βγήκε μια χαρά με την αρχική εκφώνηση
-----------------------------------------
καλά ντάξει μπερδευτήκαμε:P
λύση:

έχουμε κν+1 παιδιά(κ=6, ν=5) από κ=2*3=6 τμήματα οπότε σε 1 τμήμα αντιστοιχούν τουλαχιστον ν+1=6 παιδιά



ps:πώς δημιουργούμε σποιλερ??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cel

Δραστήριο μέλος

Ο χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 665 μηνύματα.
1ον, 2 ποιες είναι, οι τάξεις? και,2ον από ένα τμήμα αποκλειστικά ή από 1 τμήμα της κάθε τάξης?
-----------------------------------------
οχι ρε παιδιά μισό λεπτό, γιατί είναι λάθος?:hmm:εμένα μου βγήκε μια χαρά με την αρχική εκφώνηση
-----------------------------------------
καλά ντάξει μπερδευτήκαμε:P
λύση:

έχουμε κν+1 παιδιά(κ=6, ν=5) από κ=2*3=6 τμήματα οπότε σε 1 τμήμα αντιστοιχούν τουλαχιστον ν+1=6 παιδιά



ps:πώς δημιουργούμε σποιλερ??

spoiler βαζεις ετσι χωρις τα κενα ανμεσα στις λεξεις και στις αγκιλες

[ spoiler ] [ /spoiler ]

Στην αρχη το ειχα γραψει λαθος για υτο το ειπε αυτο ο ξαροπ

Η λυση σου ειναι σωστη
-----------------------------------------
Απο οτι φαινεται καταλαβες και με το παραπανω την αρχη της περιστεροφωλιας.

ΥΓ:Μπορει να την ακουσεις και ως Αρχη Dirichlet
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
1ον, 2 ποιες είναι, οι τάξεις? και,2ον από ένα τμήμα αποκλειστικά ή από 1 τμήμα της κάθε τάξης?
-----------------------------------------
οχι ρε παιδιά μισό λεπτό, γιατί είναι λάθος?:hmm:εμένα μου βγήκε μια χαρά με την αρχική εκφώνηση
-----------------------------------------
καλά ντάξει μπερδευτήκαμε:P
λύση:

έχουμε κν+1 παιδιά(κ=6, ν=5) από κ=2*3=6 τμήματα οπότε σε 1 τμήμα αντιστοιχούν τουλαχιστον ν+1=6 παιδιά



ps:πώς δημιουργούμε σποιλερ??

Εμένα προσωπικά δεν με πολυβολεύει να χρησιμοποιώ το κν + 1 και να βάζω φωλιές και περιστέρια, οπότε προτείνω, σε τέτοιες ασκήσεις, αν λέει "ότι υπάρχουν τουλάχιστον ν πράγματα", να βασιστείς στην υπόθεση ότι υπάρχουν ν-1 πράγματα και να καταλήξεις σε άτοπο.

Πχ. εγώ στην άσκηση θεώρησα ότι υπάρχουν 5 παιδιά σε κάθε τμήμα και βρήκα 30 < 31, άτοπο, άρα τουλάχιστον ένα τμήμα θα έχει τουλάχιστον 6 παιδιά.

Αυτό βέβαια διαφέρει από άσκηση σε άσκηση, αλλά στην προκειμένη ισχύει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elpida<3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ελπίδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 144 μηνύματα.
ααα οκ thanks:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cel

Δραστήριο μέλος

Ο χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 665 μηνύματα.
Εμένα προσωπικά δεν με πολυβολεύει να χρησιμοποιώ το κν + 1 και να βάζω φωλιές και περιστέρια, οπότε προτείνω, σε τέτοιες ασκήσεις, αν λέει "ότι υπάρχουν τουλάχιστον ν πράγματα", να βασιστείς στην υπόθεση ότι υπάρχουν ν-1 πράγματα και να καταλήξεις σε άτοπο.

Πχ. εγώ στην άσκηση θεώρησα ότι υπάρχουν 5 παιδιά σε κάθε τμήμα και βρήκα 30 < 31, άτοπο, άρα τουλάχιστον ένα τμήμα θα έχει τουλάχιστον 6 παιδιά.

Αυτό βέβαια διαφέρει από άσκηση σε άσκηση, αλλά στην προκειμένη ισχύει.


Πολυ σωστα.Αλλα πρωτα ας εξοικειωθει με την αρχη της περιστεροφωλιας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elpida<3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ελπίδα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 144 μηνύματα.
πήγα και παρήγγειλα το βιβλίο που λέγαμε θα σας πω εντυπώσεις την επόμενη βδομάδα:xixi:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cel

Δραστήριο μέλος

Ο χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 665 μηνύματα.
Ποιας ταξης;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top