Paradise4all
Νεοφερμένο μέλος
Θα χρειαστείς τον Adobe Reader.
Καλή δύναμη...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vasilis aleo
Νεοφερμένο μέλος
ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ:
- άσκηση 4 σελίδα 61
- άσκηση 5 σελίδα 61
- άσκηση 6 σελίδα 61
- άσκηση 8 σελίδα 61
- άσκηση 15 σελίδα 62
- άσκηση 19 σελίδα 62
- άσκηση 23 σελίδα 62
(να παραγοντοποιήσετε τις παραστάσεις)
- 3x+3y
- ax-ay-az
- -2a-2b
- -λx+λy-λω
- ax+ay+βx+βy
- λx+2y-λy-2x
- 6x^3-4x^2+3x-2



επισησ σου παραθετω και θεωρια:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blablabla14
Νεοφερμένο μέλος
σε υπερευχαρισρωωωΠΑΡΑΓΟΝΤΟΠΟΙΗΣΗ:
ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ:
ΑΠΟ ΒΟΗΘΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ:
- άσκηση 4 σελίδα 61
- άσκηση 5 σελίδα 61
- άσκηση 6 σελίδα 61
- άσκηση 8 σελίδα 61
- άσκηση 15 σελίδα 62
- άσκηση 19 σελίδα 62
- άσκηση 23 σελίδα 62
(να παραγοντοποιήσετε τις παραστάσεις)
Πιστεύω να σε βοήθησα.........
- 3x+3y
- ax-ay-az
- -2a-2b
- -λx+λy-λω
- ax+ay+βx+βy
- λx+2y-λy-2x
- 6x^3-4x^2+3x-2
επισησ σου παραθετω και θεωρια:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
το μονο που μπερδευω ειναι το σπασιμο των ορων σε 2 ορουσ... παντως σας ε υχαριστω πααααρα πλ!!!:xixi:Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ξαροπ
Πολύ δραστήριο μέλος
1) Να βρείτε τους
2) Ισόπλευρο τρίγωνο ΑΕΖ εγγράφεται μέσα σε τετράγωνο ΑΒCD, με
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eukleidis
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ξαροπ
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eukleidis
Πολύ δραστήριο μέλος
Τι τρίγωνο ΓΕΖ είναι ορθογωνιο και ισοσκελές. Τριγωνομετρικά λοιπον μπορούμε να εκφρασουμε την πλευρα του τριγώνου συναρτήσει της πλευράς του τετραγώνου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nickas
Νεοφερμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ξαροπ
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nickas
Νεοφερμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gogoulinos21
Νεοφερμένο μέλος
οποτε δεν θα θεωρειτε σημαντικο..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hantzos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blablabla14
Νεοφερμένο μέλος
δν το καταλαβαινωω
plz δωστε μου παραδειγματα
:thanks:Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vimaproto
Πολύ δραστήριο μέλος
Αυτό δεν γίνεται γινόμενο αλλά το χ³+2χ²+2χ+1=Χ³+1³+2χ²+2χ=(χ+1)(χ²-χ+1)+2χ(χ+1)=(χ+1)(χ²-χ+1+2χ)=(χ+1)(χ²+χ+1)να γινει γινομενο το χ^3 +αχ+βδν το καταλαβαινωω
plz δωστε μου παραδειγματα
:thanks:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hantzos
Εκκολαπτόμενο μέλος
να γινει γινομενο το χ^3 +αχ+βδν το καταλαβαινωω
plz δωστε μου παραδειγματα
:thanks:
Υποθετω οτι εννοει το πως παραγοντοποιειται η παρασταση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vimaproto
Πολύ δραστήριο μέλος
Αν εννοεί αυτό , βρίσκουμε τις ρίζες ρ1, ρ2 του τριωνύμου από τον γνωστό τύπο με τηΥποθετω οτι εννοει το πως παραγοντοποιειται η παρασταση![]()
διακρίνουσα και αχ²+βχ+γ=α(χ-ρ1)(χ-ρ2)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SICX
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blue_butterfly
Τιμώμενο Μέλος
ευχαριστουμε κυριε καθηγητα για τη συμβουλη...εγω μια συμβουλη να δωσω μονο:τα μαθηματικα σας φετος ειναι πολυ βασικα για να παρακολουθησετε στο λυκειο

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stavros11
Νεοφερμένο μέλος
Μου το έχουν πει και άλλοι αυτό, άρα λογικά θα ισχύει. Ειδικά η παραγοντοποίηση (άρα και οι ταυτότητες) είναι πολύ σημαντικά για τις ασκήσεις του λυκείου. Γι' αυτό όποιος έχει σκοπό να ακολουθήσει κατεύθυνση με αυτό το μάθημα, καλά θα κάνει να μάθει καλά τα Μαθηματικά της Γ' Γυμνασίου. Θα έχει λιγότερα προβλήματα κατανόησης στο Λύκειο.εγω μια συμβουλη να δωσω μονο:τα μαθηματικα σας φετος ειναι πολυ βασικα για να παρακολουθησετε στο λυκειο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blablabla14
Νεοφερμένο μέλος
ενα παραδειγματακι..?? :/
ευχαριστω πολυυ!!
και με ρητα πολλαπλασια ...
-----------------------------------------
ενα παραδειγμα..πλζζ
ευχαριστωω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.
Αρχική Forum
Ρωτήστε κάτι
Προσωπικές Συζητήσεις
Πανελλαδικές
Αγγελίες
Συνδεδεμένοι Χρήστες
Λίστα Αποκλεισμένων
Υπεύθυνοι του Forum
e-steki
