Βοήθεια/Απορίες στα Μαθηματικά Προσανατολισμού - Θεωρία

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Xarakas

Νεοφερμένος

Ο Xarakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Στις συνεπειες τις εχουμε ολες... https://www.stoxosomilos.gr/usrfiles/downloads/OI APODEIXEIS G LYKEIOU.pdf εδω περα νομιζω τις εχει ολες...


αυτες οι προτασεις χρυσαφι που λεει, μηπως το παρακανει? Ο.ο Προσωπικα τουλαχιστον τις μισες απο αυτες τις παιρνω αναποδεικτες, ισως με λιγα λογακια για ενισχυση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
δεν ξερω μια ματια του ριξα :P Και εγω καποιες δεν τις αποδεκνυω !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mpko

Νεοφερμένος

Ο mpko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Έδεσσα (Πέλλας). Έχει γράψει 67 μηνύματα.
Στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ' Λυκείου η ύλη παραμένει η ίδια με αυτή της σχολικής χρονιάς 2010-2011.

Οι δύο βασικές αλλαγές που έγιναν πέρυσι παραμένουν. Δηλαδή, εκτός ύλης είναι το αόριστο ολοκλήρωμα, ενώ εντός ύλης είναι η απόδειξη του θεωρήματος της σελίδας 262.

Αξίζει να σημειωθεί το γεγονός ότι παραμένουν στην ύλη οι αποδείξεις των παραγώγων των συναρτήσεων ημίτονο και συνημίτονο (σελίδα 225). Για τις συγκεκριμένες αποδείξεις απαιτούνται τριγωνομετρικοί τύποι οι οποίοι κανονικά διδάσκονται στο μάθημα της Άλγεβρας Β' Λυκείου, βγήκαν όμως εκτός ύλης τη σχολική χρονιά 2010-2011!

Οι αποδείξεις των παραγώγων ημίτονου και συνημίτονου (σελ. 225) εκτός δεν είναι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kostas741

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Kostas741 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 158 μηνύματα.
Εμβαδο με σχεδιασμο και μελετη-χαραξη συναρτησης παιζει μπαλα για φετος?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GiwrgosK.

Νεοφερμένος

Ο GiwrgosK. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Χάραξη,μελέτη συνάρτησης έπεσε στον φετινό οεφε και γενικά είναι ένα ερώτημα που είναι ουσιαστικά πολύ κακό για το τίποτα άρα μάλλον θα μείνει στον πάγκο για φέτος,εμβαδόν μάλλον (αν πέσει) θα προτιμηθεί εμβαδόν μέσω ολοκληρώματος και ύστερα ένα ερώτημα επι του αποτελέσματος του εμβαδού,πιστεύω εγώ πάντα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kostas741

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Kostas741 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 158 μηνύματα.
Ναι το ξερω οτι επεσε οεφε γτ προφανως δε το αγγιξα...
Το αφησα τελευταιο για να προλαβω τα αλλα και εκανα μονο τη μελετη.
Ετσι θα κανω και τωρα αν πεσει :P
Εμβαδο με εφαπτομενη ή ασυμπτωτη που θελει σχημα, το ψιλοφοβαμαι.
Να ρωτησω...
Να μας λενε να βρουμε το εμβαδο που περικλειεται απο Cf, εφαπτομενη ή ασυμπτωτη και 2 ευθειες, ειναι απαραιτητο το σχημα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GiwrgosK.

Νεοφερμένος

Ο GiwrgosK. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Όχι,αρκεί να αποδείξεις ότι η Cf είναι πάνω από την ευθεία ή την ασύμπτωτη ή το αντίστροφο,ώστε να διώξεις το απόλυτο από το εμβαδόν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Σε καποιες περιπτωσεις ομως δεν παιρνεις ολοκληρωμα (|f(x)-y|)dx αλλα πρεπει να κανεις σχημα για να δεις πως ακριβως ειναι το εμβαδον.. (Νομιζω)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr.Blonde

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Mr.Blonde αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 866 μηνύματα.
Oι αποδειξεις των παραγωγων ημιτονο και συνημιτονο ειναι εκτος.Οπως και αυτη του γινομενου.
Το μεγαλυτερο τρολλαρισμα θα ειναι να βαλουν ρυθμο μεταβολης,δηλαδη κατι προβληματα με σκαλες και γωνιες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Σήμερα που είναι η τελευταία μέρα που διαβάζω ''μαθηματικά λυκείου'', θα ήθελα να σας πω πως πιστεύω οτι είναι ένα ιδανικό διαγώνισμα μαθηματικών.

Πρώτο θέμα, να μας δίνουν μια γραφική παράσταση και να μας ρωτούν πού είναι αυξουσα, φθινουσα, κυρτη, κοιλη, για ακρότατα, συνέχεια και παραγωγισιμότητα κτλ, ή ίσως ένα αντίστοιχο διάγραμμα χ(τ) μια κίνησης και να ρωτούν για ταχύτητα και επιτάχυνση, κάτι να παίξει με εμβαδό ως ολοκλήρωμα, τέτοια πράγματα.
Δεύτερο θέμα, μιγαδικοί, όπως είναι.
Το τρίτο θέμα θα ήταν αφιερωμένο στη χάραξη μιας γραφικής παράστασης, έτσι ώστε να καλύπτει όλο το δεύτερο κεφάλαιο μαζί με όρια κτλ.
Και για τέταρτο, ένα διαβαθμισμένης δυσκολίας θέμα με ολοκληρώματα, να πιάνει και τα γνωστά θεωρήματα ριζών, καμιά παραγοντική ή αντικατάσταση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Η χάραξη είναι εντελώς αρνητικό. Μπορούν να μας εξετάσουν αλγεβρικά χωρίς χαράξεις κλπ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fretoe

Δραστήριο μέλος

Ο fretoe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 692 μηνύματα.
Εγω ελπιζω να ξεφυγουν απ τα συνιθισμενα και να μην βαλουν 2ο θεμα μιγαδικους. Γιατι δεν ειναι οι μιγαδικοι για δευτερο θεμα με την καμμια. Ας κανουν την διαφορα οπως στην φυσικη φετος. Το πολυ πολυ να βαλουν συνδιαστικη συναρτηση με μιγαδικους για 4ο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SiMoS43710

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Σίμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 303 μηνύματα.
Oι αποδειξεις των παραγωγων ημιτονο και συνημιτονο ειναι εκτος.Οπως και αυτη του γινομενου.
Το μεγαλυτερο τρολλαρισμα θα ειναι να βαλουν ρυθμο μεταβολης,δηλαδη κατι προβληματα με σκαλες και γωνιες.
Κι εγώ ρυθμό μεταβολής περιμένω στο 3ο θέμα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Ως συνδυαστική, οι μιγαδικοί συνήθως δεν είναι επικίνδυνοι. Αλλά ένα 3ο ή 4ο θέμα μόνο με μιγαδικούς θα ήταν πολύ μεγάλης δυσκολίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fretoe

Δραστήριο μέλος

Ο fretoe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 692 μηνύματα.
Ναι, ομως και ως δευτερο θεμα μιγαδικοι, δεν ειναι και οτι πιο ευκολο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Γιατί να βάλουν δύσκολους μιγαδικούς? Το παρακάνανε στην φυσική και τα βάλανε όλα δύσκολα με αποτέλεσμα να πέσει η διαβάθμιση. Ο μεσαίος μαθητής τι θα γράψει, 5? Ή θα λύσει συναρτήσεις σαν θέμα Β? Επίσης ο ρυθμός μεταβολής παρόλο που είναι στην ύλη, έχει ασκήσεις όπου χρειάζεται, έστω και στοιχειώδης, γνώσεις φυσικής και γεωμετρίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Γιατί να βάλουν δύσκολους μιγαδικούς? Το παρακάνανε στην φυσική και τα βάλανε όλα δύσκολα με αποτέλεσμα να πέσει η διαβάθμιση. Ο μεσαίος μαθητής τι θα γράψει, 5? Ή θα λύσει συναρτήσεις σαν θέμα Β? Επίσης ο ρυθμός μεταβολής παρόλο που είναι στην ύλη, έχει ασκήσεις όπου χρειάζεται, έστω και στοιχειώδης, γνώσεις φυσικής και γεωμετρίας.
Πιστεύω ότι οι μιγαδικοί αντικειμενικά είναι πιο δύσκολοι (είτε σαν πράξεις, είτε ως έννοιες), οπότε νομίζω ότι παιδαγωγικά ορθό θα ήταν να πέφτουν ως ένα εύκολο 2ο θέμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Μην υποτιματε τους μιγαδικους, μπορουν αν θελουν να βαλουν θεμα που να μην το γραψουμε με τιποτα +να θελει πολλες πραξεις και να φας πολυ χρονο. Εγω θεωρω οτι φετος θα βαλουν πραγματα εκτος πνευματος οπως κανανε με την φυσικη, δηλαδη βλεπω 2ο θεμα να χρειαστεις θεωρηματα ενδιαμεσων τιμων και τετοι που δεν πολυπεφτουν, 3ο θεμα μια κλασσικη ασκηση απο παραγωγους και 4ο συνδυασμος ολοκληρωματα με μιγαδικους και ενα ερωτημα ρυθμου μεταβολης(π.χ του εμβαδον) ελπιζω να πεσω εξω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr.Blonde

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Mr.Blonde αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 866 μηνύματα.
Εγω προβλεπω 3ο-4ο να ειναι ιδιας δυσκολιας με τα θεματα της εμε.Ειδικα τα καινουρια ειναι πολυ παλουκια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BLaZy8

Δραστήριο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 462 μηνύματα.
Παιδια της θετικοτεχνολογικής... SOS... η απόδειξη στη σελίδα 262 είναι μέσα;
δεν μπορώ να τη μάθω :( :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 9 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top