Βοήθεια/Απορίες στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας

billo0

Νεοφερμένος

Η billo0 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
-για να το αντικαταστησεις αντι του Σχi στον τυπο του χ μέσου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

petroskaz

Νεοφερμένος

Ο petroskaz αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 40 μηνύματα.
-για να το αντικαταστησεις αντι του Σχi στον τυπο του χ μέσου
Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι,μου βγήκε!Έφαγα μεγάλο κολλημα...:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lowbaper92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο lowbaper92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,504 μηνύματα.
Ρε παιδιά εγώ έχω μια απορία...
Γιατί να μην κάνουμε del'hospital και να μην χρησιμοποιούμε την εξίσωση της εφαπτομένης δηλαδή;
Αφού το λέει και στο τέλος ότι κάθε επιστημονικά αποδεδειγμένη απάντηση είναι σωστή!
Ντάξει και οι Θεωρητικοί έχουν πλεονεκτήματα στην 'Εκθεση απο τα τόσα κείμενα που έχουν διαβάσει, αλλά δε τους λέμε να μην χρησιμοποιούν τις ιδέες και το λεξιλόγιο του κειμένου...
Άκυρο παράδειγμα, αλλά με πνήγει το δίκιο μου. :P
De L'Hospital καλύτερα μην κάνεις.. Εξξάλου τα πιο δύσκολα όρια που μπαίνουν στη Γενική είναι μια συζυγή ή μια ταυτότητα στην τρίτη...
Για τον τύπο της εφαπτομένης πολλά παιδιά τον χρησιμοποιούν στις πανελλήνιες και δεν υπάρχει πρόβλημα..Αλλά όπως και να το κάνεις είναι ένα μικρό ρίσκο..Συνήθως δίνουν εντολή να το θεωρούν σωστό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

billo0

Νεοφερμένος

Η billo0 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
xixi...Μαθηματικά είναι αυτά, πώς να μη φας κόλλημα..:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

george_k214

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 338 μηνύματα.
spirtoulis7 έχεις απόλυτο δίκαιο!Είναι το λιγότερο ηλίθιο να μη χρησιμοποιείς κάτι που ξέρεις,στην τελική είναι μαθηματικά δεν αλλάζουν απλά για μία εξέταση!Και δεν είναι οτι ο κανόνας του de l'hospital είναι κάτι άγνωστο,θαμμένο σε κάποιο εξειδικευμένο μαθηματικό βιβλίο..αναφέρεται σε σχολικό βιβλίο το οποίο γνωρίζουν πολύ καλά οι καθηγητές που διορθώνουν!Απλά επειδή είναι πανελλαδικές και πρόκειται για το μέλλον σου εδώ,και επειδή δεν θες να αφήσεις τίποτα στην τύχη(μιλάω για την περίπτωση που το γραπτό σου πέσει σε κάποιον ηλίθιο διορθωτή που δεν θα δεχτεί ως σωστή την απάντηση σου) καλύτερα να μην χρησιμοποίησεις κανένα από τα μαθηματικα "εργαλεία" που έχεις μάθει από τα μαθηματικά κατεύθυνσης,εκτός και αν είναι απόλυτη ανάγκη(δεν μπορείς να λύσεις την άσκηση με άλλο τρόπο)!Στην τελική σκέψου οτι και μόνο που γνωρίζεις το de l'hospital έχεις πλεονέκτημα σε σχέση με τα παιδιά της θεωρητικής καθως διαθέτεις έναν ακόμα τρόπο επαλήθευσης προκειμένου να διαπιστώσεις αν το αποτέλεσμα που έχεις βρεί είναι σωστό ή όχι!Καλή συνέχεια παιδιά(και μελλοντικοί συμφοιτητές!):)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rafaa

Νεοφερμένος

Η Ρ.+ Θ. = <3 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Χαλάνδρι (Αττική). Έχει γράψει 64 μηνύματα.
σελιδα 103
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

billo0

Νεοφερμένος

Η billo0 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
μπορει καποιος να μου εξηγησει τι ακριβως πρεπει να κανω στην ασκηση 5 στο σχολικο βιβλιο μαθηματικων γενικης στο β ερωτημα στη σελιδα 103???? ευχαριστω!!

Αν παρατηρήσεις,το 5 χιλιάδες ευρώ είναι η κεντρική τιμή της 3ης κλάσης.άρα επειδή θεωρούμε ότι οι παρατηρήσεις είναι ομοιόμορφα κατανεμημένες σε κάθε κλάση,οι πωλητές που έκαναν πωλήσεις άνω των 5 χιλιάδες ευρώ,είναι:μισοί(7) απο την 3η κλάση,και όλοι οι πωλητές απο την 4η,5η,6η και 7η κλάση,δηλαδή 7+10+8+5+3=33 πωλητές.
:)

να ρωτήσω κάτι ρε παιδιά:για τα προβληματάκια(τυπου ρυθμού μεταβολής) θα μας δίνονται οι τύποι εμβαδών και όγκων σφαίρας,κυλίνδρου κτλ...?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Avatar

Νεοφερμένος

Ο Avatar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Ενα εργοστασιο κατασκευαζει βιδες των οποιων η κατανομη του μηκους τους ειναι περιπου κανονικη.Υποθετουμε οτι το 97,5% περιπου των βηδων εχουν μηκος περισσοτερο απο 4,6cm ενω το ευρος τους ισουται περιπου με 1,2cm.
α)να βρεθει το μεσο μηκος των βιδων και η τυπικη τους αποκλιση
β)Αν μια ορισμενη μερα το εργοστασιο κατασκευαζει 20.000 βιδες να βρεθει ποσες βιδες εχουν μηκος απο 4,8cm εως και 5,4cm και να εξετασθει αν το δειγμα εκεινη την ημερα ειναι ομοιογενες.
γ)Αν μετα απο αρκετο καιρο η μηχανη που παραγει τις βιδες δινει 0,3% απο αυτες να εχουν μηκος περισσοτερο απο 5,6cm να εξετασθει εαν υπαρχει βλαβη στη μηχανη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CallOfDuty4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Μεσολόγγι (Αιτωλοακαρνανία). Έχει γράψει 380 μηνύματα.
De L'Hospital και εξισωση εφαπτομενης μπορεις να χρησημοποιησεις ακομα και χωρις να χρειαστει να αποδειξεις το πρωτο.

Αλλα αν στο οριο θελει να σε εξετασει σε μια ιδιοτητα (Π.Χ. καποιας πιθανοτητας) ειναι ρισκο.

Οι τεχνολογο-θετικοι καλυτερα ας το κανουμε με παραγωγιση για να μην εχουμε αμφιβολιες.

μπορει καποιος να μου εξηγησει τι ακριβως πρεπει να κανω στην ασκηση 5 στο σχολικο βιβλιο μαθηματικων γενικης στο β ερωτημα στη σελιδα 103???? ευχαριστω!!

Αν παρατηρήσεις,το 5 χιλιάδες ευρώ είναι η κεντρική τιμή της 3ης κλάσης.άρα επειδή θεωρούμε ότι οι παρατηρήσεις είναι ομοιόμορφα κατανεμημένες σε κάθε κλάση,οι πωλητές που έκαναν πωλήσεις άνω των 5 χιλιάδες ευρώ,είναι:μισοί(7) απο την 3η κλάση,και όλοι οι πωλητές απο την 4η,5η,6η και 7η κλάση,δηλαδή 7+10+8+5+3=33 πωλητές.
:)

να ρωτήσω κάτι ρε παιδιά:για τα προβληματάκια(τυπου ρυθμού μεταβολής) θα μας δίνονται οι τύποι εμβαδών και όγκων σφαίρας,κυλίνδρου κτλ...?

Σε οσες ασκησεις εχω λυσει σε βοηθηματα δεν τις δινει... Λογικα πρεπει να τις δινει, γιατι ειναι και τα παιδια της θεωρητικης που δεν τα εχουν διδαχθει στην 3η λυκειου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

coheNakatos

Δραστήριο μέλος

Ο Βαγγελης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βύρωνας (Αττική). Έχει γράψει 662 μηνύματα.
Τι ψαχνεστε με το DLH αφου συνηθως τα ορια εχουν ριζα και δεν βολευει καθολου το DLH :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

billo0

Νεοφερμένος

Η billo0 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
α ερώτημα:
στην κανονική κατανομή ισχύει R≈6s άρα 1,2=6s άρα s=1,2/6=0,2 cm
και από καμπύλη κανονικής κατανομής παρατηρώ ότι 0,15% + 2,35% + 95% =97,5% (φαντάζομαι ξέρεις πώς προκύπτουν τα παραπάνω ποσοστά σε κάθε καμπύλη κανονικής κατανομής)
άρα συμπεραίνω ότι x μέσο-2s=4,6 και αφού s=0,2 με πράξεις…x μέσο=5 cm

β ερώτημα:

αφού βρήκαμε τα x,s,ξέρω ότι x-3s=4,4 x-2s=4,6 x-s=4,8 x+s=5,2 x+2s=5,4 και x+3s=5,6
από 4,8 έως και 5,4 είναι το 68% +13,5%=81,5%
δηλαδή είναι 81,5/100 επί 20.000=16.300 βίδες
εκείνη την ημέρα:CV=s/x μέσο=0,2/5=0,04 <0,1 άρα το δείγμα δεν είναι ομοιογενές

γ ερώτημα
κανονικά από 5,6 cm και πάνω πρέπει να παράγεται το 0,15% των βιδών
γιατί x μέσο+3s=5,6 άρα υπάρχει βλάβη στη μηχανή

Υ.Γ.οι απαντήσεις είναι στάνταρ,έχω λύσει ίδια στο φρο,εκτός απ το σκέλος για την ομοιογένεια το οποίο βέβαια δεν είναι καλά διατυπωμένο(θα έπρεπε να σου το ζητάει στο α ερώτημα πιστεύω)


ευχαριστώ:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

bour1992

Νεοφερμένος

Ο bour1992 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Λευκάδα (Λευκάδα). Έχει γράψει 60 μηνύματα.
β ερώτημα:

αφού βρήκαμε τα x,s,ξέρω ότι x-3s=4,4 x-2s=4,6 x-s=4,8 x+s=5,2 x+2s=5,4 και x+3s=5,6
από 4,8 έως και 5,4 είναι το 68% +13,5%=81,5%
δηλαδή είναι 81,5/100 επί 20.000=16.300 βίδες
εκείνη την ημέρα:CV=s/x μέσο=0,2/5=0,04 <0,1 άρα το δείγμα δεν είναι ομοιογενές
Αφου CV=0,04<=0,1 το δειγμα ειναι ομοιογενές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

billo0

Νεοφερμένος

Η billo0 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
:PΣωστός.σόρυ μου ξέφυγε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spirtoulis7

Νεοφερμένος

Ο spirtoulis7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 19 μηνύματα.
παιδιά μπορεί καποιος να μου εξηγήσει τις κατανομες?
ειναι το μονο που δεν έχω καταλάβει απο το 2ο κεφάλαιο και φοβαμαι μην πεσει κάτι που σχετίζεται με αυτο και το χάσω :/
πχ όταν μας λέει ότι η κατανομή είναι κανονική πως μπορώ να το χρησιμοποιήσω κλπ? (ανάλογα με τα ζητούμενα της άσκησης εννοείται)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

billo0

Νεοφερμένος

Η billo0 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Κάτι sos μαθηματικών γενικής που είχατε πει ότι θα βγουν σήμερα στις 6 το απόγευμα,που είναι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Socratis

Νεοφερμένος

Ο Socratis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
παιδιά μπορεί καποιος να μου εξηγήσει τις κατανομες?
ειναι το μονο που δεν έχω καταλάβει απο το 2ο κεφάλαιο και φοβαμαι μην πεσει κάτι που σχετίζεται με αυτο και το χάσω :/
πχ όταν μας λέει ότι η κατανομή είναι κανονική πως μπορώ να το χρησιμοποιήσω κλπ? (ανάλογα με τα ζητούμενα της άσκησης εννοείται)

Κανονικη κατανομη ειναι η λεγομενη καμπανα.Πηγαινε στο βιβλιο την γενικης στην σελιδα 95 ,εχει εικονιδιο κατω δεξια.Εχουμε κανα sos στην θεωρια?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

arximidis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο arximidis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
Γειά σας παιδιά! Καλή επιτυχία σε όλους όσους δινουν αύριο!
Ένας γνωστός μου ξαναδίνει και έχει την εξής απορία που δε θυμάμαι να του τη λύσω εγώ:

Όταν έχουμε κλάσεις (π.χ. [0-2),[2-4),.....,[8-10)) πώς βρίσκουμε το εύρος R?? :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Admiral

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Admiral αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 187 μηνύματα.
Απλα γκουγκλαρα με Francois Antoine De L' Hospital και μου βγαλε αυτον εδω 5-6 φορες. Αρα λογικα αυτος ειναι.

Αν δεν κανω λαθος αλλος ηταν ο De L' Hospital και αλλος επινοησε το θεωρημα. Ο L' Ηοspital ηταν ευγενης και φιλοξενουσε ενα τσουρμο απενταρους μαθηματικους (κλασσικα ε? :)). Οταν καποιος (ή καποιοι) απο αυτους εφτιαξε τον κανονα του εδωσε και αυτο το ονομα.

PS Ok, βρηκα και αναφορα https://en.wikipedia.org/wiki/L'Hôpital's_rule
Ο Bernouli, που καθε αλλο παρα απενταρος ηταν, μαλλον εγραψε τον κανονα και ο Guillaume François Antoine, Marquis de l'Hôpital
, που ειχε προσλαβει τον Bernouli για να του μαθει μαθηματικα, τον δημοσιευσε. Ειχαν κανει συμβολαιο οτι ο Hospital μπορουσε να χρησιμοποιησει τις ανακαλυψεις του Bernouli.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

watson

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο watson αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 151 μηνύματα.
παιζει ρολο αν χρησιμοποιησουμε για ευρεση ευθειας σε πιθανη ασκηση απο 1ο κεφαλαιο τον τυπο της κατευθυνσης?? για ορια 0/0 ο κανονας del hospital θεωρειται αποδεκτος??
Εξαρταται απο τον εξεταστη.Οι περισσοτεροι το δεχονται. Και αν το καλοσκεφτεις το σωστο ετσι ειναι.. Αν δε θελουν να λυθει με l'hospital μπορουν να σ βρουν οριο π να μην λυνετε με l'hospital( βλεπε 4ο θεμα μαθ . κατ 2009)... Αν λυνετε και αφου το ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ γιατι να μη το χρησιμοποιησεις ;;;; καποιοι λενε επειδη της θεωρητικης δεν το γνωριζουν..Εγω εχω να απαντησω πως τα παιδια της θεωρητικης απο τη μελετη των αρχαιων μαθαινουν επικλισεις στην αυθεντια .. Τους απαγορευει κανεις να τα χρησιμοποιησουν στην εκθεση...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ariana

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Έλενα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 367 μηνύματα.
Παιδιά βοήθεια! Την Τετάρτη γράφω Μαθηματικά και δεν ξέρω τίποτα :(
Μπορεί κανείς να μου πει ποια είναι τα πιο βασικά πράγματα για να διαβάσω; (τόσο από θεωρία όσο και από ασκήσεις)
Στην ύλη μας είναι όλο το πρώτο και το δεύτερο κεφάλαιο.
Ευχαριστώ προκαταβολικά!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top