Βοήθεια/Απορίες στα Γαλλικά

A propos

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,664 μηνύματα.
Δεν νομίζω να έμαθε κανείς ξένη γλώσσα στο δημόσιο, δυστυχώς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,773 μηνύματα.
Ειλικρινα δεν εχω δει κανενα καθηγητη ιδιαιτερων να φερεται υπεροπτικα σε μαθητη του (δεν ειναι κανεις τοσο ηλιθιος ωστε να θελει να χασει ενα ιδιαιτερο). Ειδικα σε περιοδο κρισης...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

John p.

Νεοφερμένος

Ο John p. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
1/Θα πρότεινα πριν από την τελική επιλογή ενός άλλου καθηγητή ή μιας άλλης καθηγήτριας να πραγματοποιηθεί ένα δοκιμαστικό μάθημα με τον/την διδάσκοντα/διδάσκουσα και μετά το πέρας του μαθήματος να σας πει το παιδί τη γνώμη του, για το εάν έμεινε ικανοποιημένη ή όχι από το μάθημα. :book: :)2/Επιπλέον, να δείτε ποια βιβλία θα χρησιμοποιεί ο/η εκπαιδευτικός κατά τη διάρκεια του μαθήματος και αν διαθέτει και πρόσθετο συμπληρωματικό υλικό. :studying: Παρεμπιπτόντως, ο συγκεκριμένος καθηγητής ποια βιβλία χειριζόταν στο μάθημα; Γνωρίζετε τους τίτλους αυτών; Συνάμα, μέχρι το Μάιο θα συνεχίσει τα μαθήματα με τον ίδιο τον καθηγητή μέχρι να επιλέξετε κάποιον/α άλλον/η καθηγητή/-τρια ή τα έχει ήδη σταματήσει;

Πολύ καλή η πρόταση σου, θα το ζητήσω.
Τα βιβλία που χρησιμοποίησαν ήταν τα delf 2 των εκδόσεων Κοσβογιάννη.
Τα μαθήματα τα έχουμε τελειώσει για την σεζόν, αφού εχθές έδωσε και τα προφορικά. Περιμένουμε τα αποτελέσματα.


Με την έννοια ότι δεν έχεις κανένα από τα πλεονεκτήματα της τάξης που κάνουν το μάθημα πιο ενδιαφέρον (δεν υπάρχει αίθουσα να τοιχοκολλήσεις εργασίες, συμμαθητές για να κάνεις διαλόγους / ασκήσεις / παιχνίδια / διαγωνισμούς, δεν υπάρχει διαδραστικός πίνακας, δεν υπάρχει δυνατότητα χρήσης επιπλέον υλικού εκτός από τα βιβλία του παιδιού και φωτοτυπίες). Γενικά το ιδιαίτερο μάθημα είναι πιο πτωχό: συνήθως είναι ο μαθητής και ο δάσκαλος πάνω από ένα βιβλίο. Υπάρχουν βέβαια καθηγητές οι οποίοι κάνουν μια μικρή υπέρβαση στο κάθε τους μάθημα για να διατηρούν το ενδιαφέρον των μαθητών τους, αλλά αυτοί που το πετυχαίνουν είναι λίγοι. Η μισή χαρά της γλώσσας είναι η επικοινωνία και είναι πάρα πολύ δύσκολο για έναν καθηγητή να προσφέρει αρκετά ερεθίσματα ώστε να αντικαταστήσει 5 συμμαθητές κι ένα σχολείο. Ειδικά για παιδιά που έχουν ξεκινήσει σε φροντιστήριο, πολλές φορές το ιδιαίτερο είναι ένα μικρό σοκ: πρώτον χάνουν την παρέα τους και δεύτερον ανακαλύπτουν πως όλη η προσοχή του δασκάλου τους είναι πάνω τους, πράγμα που για τα περισσότερα παιδιά είναι κουραστικό και βαρετό. Και αν τύχει και δεν συμπαθήσουν τον καθηγητή, μπορεί να γίνει αφόρητο. Άσε που με το ιδιαίτερο χάνεις και τη βόλτα σου (μην το γελάτε, τα περισσότερα παιδιά είναι κλεισμένα συνέχεια μέσα και πετάνε τη σκούφια τους για έξοδο, ας είναι και για να πάνε στο φροντιστήριο).

Πολύ κατατοπιστικά όλα αυτά και σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο που διέθεσες για να τα παραθέσεις.
Υπάρχει αλήθεια τέτοιο φροντιστήριο? Ή έτσι είναι το ιδανικό? Αν υπάρχει θα ήθελα πολύ να μου πεις ποιό είναι.
Σε φροντιστήριο είμαστε αρχικά και δεν υπήρχε τίποτα από αυτά που περιγράφεις. Δυστυχώς.
Ούτε καν ο ανταγωνισμός ή η παρότρυνση των συμμαθητών οι οποίοι ήταν κατώτερου επιπέδου της κόρης μου με αποτέλεσμα να κάνουν χαβαλέ και μάθημα να μην γίνεται εξ ου και τα κενά που λέγαμε. Βέβαια ευθύνη έχει και η καθηγήτρια που ήταν πολύ ήπια και ανεκτική.
Το μόνο θετικό ήταν όπως λες και εσύ η "βόλτα" στο φροντιστήριο για την αλλαγή εικόνων.
Οι (καλοί) εξεταστές συνήθως είναι πιο απόλυτοι, πιο απαιτητικοί και όχι τόσο χαλαροί όπως χρειάζεται να είναι ο δάσκαλος για να προσεγγίσει το παιδί. Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά δεν μπορώ να ταιριάξω στο μυαλό μου αυτούς τους δύο ρόλους.
Πιστεύω πως αυτή είναι μία από τις αιτίες της συμπεριφοράς αυτής. Είναι πολύ απαιτητικός όντως, και ίσως επείδή οι μαθητές του των ιδιαίτερων δηλώνονται μέσω του φροντιστηρίου φοβάται πως θα πέσει το επίπεδο των επιτυχιών του? Είναι πιθανό.

Καλα... μονο σε μενα φαινε5αι παραξενο που ενας καθηγητης ιδιαιτερων ειναι... υποτιμητικος; Συμπεριφορα δημοσιου στον ιδιωτικο τομεα;

Ειλικρινα δεν εχω δει κανενα καθηγητη ιδιαιτερων να φερεται υπεροπτικα σε μαθητη του (δεν ειναι κανεις τοσο ηλιθιος ωστε να θελει να χασει ενα ιδιαιτερο). Ειδικα σε περιοδο κρισης...

Ίσως επειδή είναι πολύ σίγουρος πως δεν θα το χάσει?
Θα μπορούσα να σου παραθέσω πολλά περιστατικά και δείγματα συμπεριφοράς και να σου πω τους λόγους που το θεωρεί σίγουρο το μάθημα κ.λ.π. αλλά δεν μπορώ να το κάνω για ευνόητους λόγους. Δεν είναι το ζητούμενο μου το γιατί φέρεται έτσι και δεν με αφορά εξάλλου. Ο καθένας τι θέματα έχει, τι καταβολές, τι απωθημένα , τι ψυχολογικά είναι πρόβλημα του. Εμένα με νοιάζει το παιδί μου και να μην πηγαίνει ο χρόνος της χαμένος και να μην χάνει το ενδιαφέρον της για την γλώσσα. Ειδικά όταν το αγαπάει. Δεν το βλέπω μόνο ως απόκτηση προσόντων για το μέλλον της και την αποκατάσταση της. Πιστεύω πως οι γλώσσες ανοίγουν "παράθυρο" σε άλλες κουλτούρες, διευρύνουν τους ορίζοντες μας, μας ολοκληρώνουν ως προσωπικότητες. Ψάχνω λοιπόν καθηγητή με την ίδια οπτική, να μπορεί να δείξει στο παιδί την "εικόνα" της γλώσσας, να "μεταδώσει" να "μεταγγίσει" να "εμπνεύσει" την αγάπη και τον ενθουσιασμό για την γλώσσα που διδάσκει. Οπότε μην κοιτάς το δέντρο γιατί χάσαμε το δάσος....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,773 μηνύματα.
Φαινεται οτι η μεχρι τωρα υποτιμητικη συμπεριφορα του καθηγητη δεν του εχει στερησει κανενα ιδιαιτερο... Γι αυτο το θεωρει σιγουρακι... Προς γνωσιν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Στο διαταύτα με κάλυψαν οι προηγούμενοι: εγώ απλώς θα προσθέσω ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να βιάζεται το παιδί. Σε αυτήν την ηλικία, τα μαθήματα Γαλλικών πρέπει να μαθαίνουν τα βασικά, κυρίως για να πάρει κάποιες γνώσεις το παιδί σε περίπτωση που του χρειαστούν στο μέλλον. Τα Γαλλικά ανοίγουν αρκετές πόρτες για σπουδές/καριέρα στο εξωτερικό: Γαλλία, Ελβετία, Καναδάς. Όσο και να παιδευτεί στην Ελλάδα, αυτά που θα μάθει από κοντά με την καθημερινή εξάσκηση και τριβή δεν συγκρίνονται. Εγώ όταν έφτασα στην Ελβετία δεν ήξερα χριστό από Γαλλικά, ωστόσο τα έμαθα έξω στον δρόμο. Εν τέλει έκανα και μαθήματα, αλλά ήμουν ήδη μπροστά από το τυπικό επίπεδο. Εάν ξέρει τις βάσεις το παιδί θα του έρθουν πολύ πιο εύκολα. Κι αυτό γιατί με τις βάσεις μπορείς από μόνος σου να μάθεις τα πάντα, αρκεί να έρθεις σε τριβή με τον ντόπιο πληθυσμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Κι αυτό γιατί με τις βάσεις μπορείς από μόνος σου να μάθεις τα πάντα, αρκεί να έρθεις σε τριβή με τον ντόπιο πληθυσμό.
Αυτό που περιγράφεις, παρότι μπορεί να είναι αλήθεια για σένα, δεν ισχύει για τους περισσότερους ανθρώπους. Δεν αρκούν οι βάσεις και μετά όλα καλά αρκεί να βγεις στο δρόμο. Για τους περισσότερους, στην καλύτερη περίπτωση να μπορέσουν να αποκτήσουν μια άλφα ευχέρεια για να χρησιμοποιούν τη γλώσσα σε καθημερινή βάση. Στη χειρότερη, δεν θα μπορέσουν να ξεφύγουν ποτέ από τα βασικά.

Εννοείται ότι συμφωνώ πως δεν υπάρχει λόγος βιασύνης (ούτε για τα αγγλικά ούτε για τα γαλλικά) στην ηλικία αυτή. Είναι σίγουρα πιο σημαντικό να μπουν σωστές βάσεις και όχι να μαζέψουμε πιστοποιητικά. Άλλωστε ας μην ξεχνάμε ότι στο εξωτερικό διδάσκουν αγγλικά με 12ετές πρόγραμμα. Εμείς έχουμε κάνει τα 12 χρόνια 8 και πάλι μας φαίνονται πολλά :/: Στις δεύτερες γλώσσες τα 8 τα έχουμε κάνει 3, άντε 4. Με ποια λογική?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Αυτό που περιγράφεις, παρότι μπορεί να είναι αλήθεια για σένα, δεν ισχύει για τους περισσότερους ανθρώπους. Δεν αρκούν οι βάσεις και μετά όλα καλά αρκεί να βγεις στο δρόμο. Για τους περισσότερους, στην καλύτερη περίπτωση να μπορέσουν να αποκτήσουν μια άλφα ευχέρεια για να χρησιμοποιούν τη γλώσσα σε καθημερινή βάση. Στη χειρότερη, δεν θα μπορέσουν να ξεφύγουν ποτέ από τα βασικά.
Κοίτα, στον συλλογισμό μου υποθέτω ότι το παιδί που ξέρει κάποια πράγματα δεν φοβάται να βγει έξω, να μιλήσει, να κάνει λάθη. Έτσι μόνο μαθαίνεις: κάνοντας λάθη. Αν φοβάσαι, ναι, συμφωνώ, θα μείνεις στα βασικά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,773 μηνύματα.
Άλλωστε ας μην ξεχνάμε ότι στο εξωτερικό διδάσκουν αγγλικά με 12ετές πρόγραμμα. Εμείς έχουμε κάνει τα 12 χρόνια 8 και πάλι μας φαίνονται πολλά :/: Στις δεύτερες γλώσσες τα 8 τα έχουμε κάνει 3, άντε 4. Με ποια λογική?

Δεν υπαρχει λογικη

Κοίτα, στον συλλογισμό μου υποθέτω ότι το παιδί που ξέρει κάποια πράγματα δεν φοβάται να βγει έξω, να μιλήσει, να κάνει λάθη. Έτσι μόνο μαθαίνεις: κάνοντας λάθη. Αν φοβάσαι, ναι, συμφωνώ, θα μείνεις στα βασικά...

Αμα κανεις ομως πολλα λαθη χανεις την μπαλα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Αμα κανεις ομως πολλα λαθη χανεις την μπαλα
Εγώ κάνω πολλά λάθη. Ζητώ όμως να με διορθώνουν. Και έτσι μαθαίνω. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,773 μηνύματα.
Εγώ κάνω πολλά λάθη. Ζητώ όμως να με διορθώνουν. Και έτσι μαθαίνω. ;)

Ο καλυτερος τροπος για να μαθεις καλα. Καλο ειναι να σημειωνεις σε ενα προχειρο τα λαθη σου. Και να τα διαβαζεις συχνα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Κοίτα, στον συλλογισμό μου υποθέτω ότι το παιδί που ξέρει κάποια πράγματα δεν φοβάται να βγει έξω, να μιλήσει, να κάνει λάθη. Έτσι μόνο μαθαίνεις: κάνοντας λάθη. Αν φοβάσαι, ναι, συμφωνώ, θα μείνεις στα βασικά...
Προσωπικά διαφωνώ με αυτό το σκεπτικό (ότι μαθαίνεις κάνοντας λάθη) - είμαι της άποψης ότι μαθαίνουμε από τα σωστά μας και όχι από τα λάθη μας. Το να βγεις έξω είναι μια κουβέντα, δεν είναι εύκολο ούτε απαραίτητα αποδοτικό. Και σε καμία περίπτωση δεν σε καλύπτει όταν και όποτε θελήσεις να πας στο επόμενο επίπεδο γνώσης (C1/C2/C2+) αφού το λεξιλόγιο και οι δομές αυτών των επιπέδων δεν απαντούνται στην καθημερινή επικοινωνία, ούτε μπορεί ο μέσος φυσικός ομιλητής να σε διορθώνει και να σε κατευθύνει επαρκώς.

Φυσικά υπάρχουν πολλοί τρόποι να μάθεις να μιλάς μια γλώσσα εφόσον έχεις πάρει καλές βάσεις και έχεις υψηλή γλωσσική ικανότητα και τις κατάλληλες ευκαιρίες. Αν δεν τα έχεις αυτά, η καλύτερη συνταγή είναι να καθίσεις στο θρανίο και να προχωρήσεις αργά και σταθερά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,773 μηνύματα.
Και στα ελληνικα κανουμε λαθη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Και στα ελληνικα κανουμε λαθη.
Φυσικά. Γι' αυτό δεν μπορείς να μάθεις σωστά καμία γλώσσα βασιζόμενος απλά στις γνώσεις των φυσικών ομιλητών γύρω σου και στη διάθεση / ικανότητα που θα έχουν να σε διορθώνουν.

Αν σκεφτείς πως για να μιλήσεις σωστά τη μητρική σου γλώσσα χρειάζονται, εκτός από την καθημερινή τριβή με πλήθος φυσικών ομιλητών, αρκετά χρόνια μαθημάτων γλώσσας και γραμματικής στο σχολείο, καταλαβαίνεις πόσο πολύτιμα είναι τα μαθήματα όταν μαθαίνεις μια ξένη γλώσσα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,773 μηνύματα.
Καλο ειναι λοιπον να χρησιμοποιουνται μεσα οπως εφημεριδες, δημοσιογραφοι που κανουν λιγα λαθη για να μη χρησιμοποιουμε λανθασμενες εκφρασεις η συνταξεις η λεξεις που δυσχεραινουν την εκμαθηση μιας γλωσσας. Βεβαια θεωρω οτι επισης κανενας καθηγητης δεν ειναι αλαθητος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Σαφώς κανείς καθηγητής δεν είναι αλάθητος (άλλος ένας λόγος που ειδικά στα μεγαλύτερα επίπεδα είναι χαζομάρα να επιλέγεις το ιδιαίτερο μάθημα ως περισσότερο ποιοτικό....) αλλά για να διδάξεις μια γλώσσα δεν χρειάζεται μόνο να την μιλάς χωρίς λάθη.

Οι καλοί καθηγητές μπορούν να σε κατευθύνουν ώστε να χτίσεις νέες γνώσεις πάνω στις υπάρχουσες με τρόπο συστηματικό και χωρίς να αφήνεις κενά, μπορούν να σου δείξουν πώς λειτουργεί η γλώσσα ώστε να κατανοήσεις τα μοτίβα της και τέλος μπορούν να σου προσφέρουν πολλούς και διαφορετικούς τρόπους εξάσκησης ώστε να εμπεδώσεις αυτά που μαθαίνεις γρήγορα και χωρίς να χρειάζεται να καταφύγεις στη μέθοδο της δοκιμής και του λάθους. Και αν είναι πραγματικά καλοί καθηγητές, θα τα κάνουν όλα αυτά με τρόπο που θα σε βοηθήσει να αγαπήσεις τη γλώσσα ή τουλάχιστον να μην τη μισήσεις ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,773 μηνύματα.
Ισως γι' αυτο οι Έλληνες καθηγητες εχουν πολυ καλυτερα αποτελεσματα απο ξενους καθηγητες που δεν εχουν σπουδασει την γλωσσα αλλα δυστυχως... την διδασκουν. Καποτε ειχα ενα Γαλλο αλλα ειχε σπουδασει αγγλικα. Τουλαχιστον ετσι μου ειπε. Παρα το οτι ηταν συμπαθης το μαθημα του ηταν χαλια. Απο ευγενεια ειπα πως ημουν ευχαριστημενος. Απλα δεν συνεχισα εκει περα... Δε μπορω να πω που.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Οι φυσικοί ομιλητές είναι χρήσιμοι στη διαδικασία εκμάθησης της γλώσσας αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν το δάσκαλο. Φυσικοί ομιλητές με κατάλληλες σπουδές μπορούν να διδάξουν με σχετική επιτυχία ακόμα και μικρά επίπεδα, αλλά σίγουρα ο καθηγητής που μιλάει τη γλώσσα του μαθητή έχει πλεονέκτημα από πολλές απόψεις.

Προσωπικά είμαι υπέρ της διπλής λύσης: δάσκαλος και φυσικός ομιλητής σε συνεργασία.

Υποψιάζομαι ότι ο καθηγητής σου δεν είχε σπουδάσει αγγλικά ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,773 μηνύματα.
Συμφωνα με αυτον ειχε τριετη πανεπιστημιακο τιτλο στα αγγλικα αλλα διδασκε γαλλικα. Τα μαθηματα ηταν εντατικα. Δεν μπορω να πω περισσοτερα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,773 μηνύματα.
Υποψιάζομαι ότι ο καθηγητής σου δεν είχε σπουδάσει αγγλικά ;)

Δεν νομιζω. Δεν μιλαμε για ενα απλο φροντιστηριο. Απλα δεν ειχε σπουδασει την γλωσσα που διδασκε. Τραγικο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

road AVR R&U

Νεοφερμένος

Ο road AVR R&U αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
καλησπερα παιδια αν μπορει κανεις ας γραψει πως ειναι το μαυρο προβατο στα γαλλικα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top