A propos
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
juste un instant
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


1/Θα πρότεινα πριν από την τελική επιλογή ενός άλλου καθηγητή ή μιας άλλης καθηγήτριας να πραγματοποιηθεί ένα δοκιμαστικό μάθημα με τον/την διδάσκοντα/διδάσκουσα και μετά το πέρας του μαθήματος να σας πει το παιδί τη γνώμη του, για το εάν έμεινε ικανοποιημένη ή όχι από το μάθημα.![]()
2/Επιπλέον, να δείτε ποια βιβλία θα χρησιμοποιεί ο/η εκπαιδευτικός κατά τη διάρκεια του μαθήματος και αν διαθέτει και πρόσθετο συμπληρωματικό υλικό.
Παρεμπιπτόντως, ο συγκεκριμένος καθηγητής ποια βιβλία χειριζόταν στο μάθημα; Γνωρίζετε τους τίτλους αυτών; Συνάμα, μέχρι το Μάιο θα συνεχίσει τα μαθήματα με τον ίδιο τον καθηγητή μέχρι να επιλέξετε κάποιον/α άλλον/η καθηγητή/-τρια ή τα έχει ήδη σταματήσει;
Πολύ καλή η πρόταση σου, θα το ζητήσω.
Τα βιβλία που χρησιμοποίησαν ήταν τα delf 2 των εκδόσεων Κοσβογιάννη.
Τα μαθήματα τα έχουμε τελειώσει για την σεζόν, αφού εχθές έδωσε και τα προφορικά. Περιμένουμε τα αποτελέσματα.
Με την έννοια ότι δεν έχεις κανένα από τα πλεονεκτήματα της τάξης που κάνουν το μάθημα πιο ενδιαφέρον (δεν υπάρχει αίθουσα να τοιχοκολλήσεις εργασίες, συμμαθητές για να κάνεις διαλόγους / ασκήσεις / παιχνίδια / διαγωνισμούς, δεν υπάρχει διαδραστικός πίνακας, δεν υπάρχει δυνατότητα χρήσης επιπλέον υλικού εκτός από τα βιβλία του παιδιού και φωτοτυπίες). Γενικά το ιδιαίτερο μάθημα είναι πιο πτωχό: συνήθως είναι ο μαθητής και ο δάσκαλος πάνω από ένα βιβλίο. Υπάρχουν βέβαια καθηγητές οι οποίοι κάνουν μια μικρή υπέρβαση στο κάθε τους μάθημα για να διατηρούν το ενδιαφέρον των μαθητών τους, αλλά αυτοί που το πετυχαίνουν είναι λίγοι. Η μισή χαρά της γλώσσας είναι η επικοινωνία και είναι πάρα πολύ δύσκολο για έναν καθηγητή να προσφέρει αρκετά ερεθίσματα ώστε να αντικαταστήσει 5 συμμαθητές κι ένα σχολείο. Ειδικά για παιδιά που έχουν ξεκινήσει σε φροντιστήριο, πολλές φορές το ιδιαίτερο είναι ένα μικρό σοκ: πρώτον χάνουν την παρέα τους και δεύτερον ανακαλύπτουν πως όλη η προσοχή του δασκάλου τους είναι πάνω τους, πράγμα που για τα περισσότερα παιδιά είναι κουραστικό και βαρετό. Και αν τύχει και δεν συμπαθήσουν τον καθηγητή, μπορεί να γίνει αφόρητο. Άσε που με το ιδιαίτερο χάνεις και τη βόλτα σου (μην το γελάτε, τα περισσότερα παιδιά είναι κλεισμένα συνέχεια μέσα και πετάνε τη σκούφια τους για έξοδο, ας είναι και για να πάνε στο φροντιστήριο).
Πολύ κατατοπιστικά όλα αυτά και σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο που διέθεσες για να τα παραθέσεις.
Υπάρχει αλήθεια τέτοιο φροντιστήριο? Ή έτσι είναι το ιδανικό? Αν υπάρχει θα ήθελα πολύ να μου πεις ποιό είναι.
Σε φροντιστήριο είμαστε αρχικά και δεν υπήρχε τίποτα από αυτά που περιγράφεις. Δυστυχώς.
Ούτε καν ο ανταγωνισμός ή η παρότρυνση των συμμαθητών οι οποίοι ήταν κατώτερου επιπέδου της κόρης μου με αποτέλεσμα να κάνουν χαβαλέ και μάθημα να μην γίνεται εξ ου και τα κενά που λέγαμε. Βέβαια ευθύνη έχει και η καθηγήτρια που ήταν πολύ ήπια και ανεκτική.
Το μόνο θετικό ήταν όπως λες και εσύ η "βόλτα" στο φροντιστήριο για την αλλαγή εικόνων.
Πιστεύω πως αυτή είναι μία από τις αιτίες της συμπεριφοράς αυτής. Είναι πολύ απαιτητικός όντως, και ίσως επείδή οι μαθητές του των ιδιαίτερων δηλώνονται μέσω του φροντιστηρίου φοβάται πως θα πέσει το επίπεδο των επιτυχιών του? Είναι πιθανό.Οι (καλοί) εξεταστές συνήθως είναι πιο απόλυτοι, πιο απαιτητικοί και όχι τόσο χαλαροί όπως χρειάζεται να είναι ο δάσκαλος για να προσεγγίσει το παιδί. Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά δεν μπορώ να ταιριάξω στο μυαλό μου αυτούς τους δύο ρόλους.
Καλα... μονο σε μενα φαινε5αι παραξενο που ενας καθηγητης ιδιαιτερων ειναι... υποτιμητικος; Συμπεριφορα δημοσιου στον ιδιωτικο τομεα;
Ειλικρινα δεν εχω δει κανενα καθηγητη ιδιαιτερων να φερεται υπεροπτικα σε μαθητη του (δεν ειναι κανεις τοσο ηλιθιος ωστε να θελει να χασει ενα ιδιαιτερο). Ειδικα σε περιοδο κρισης...
Ίσως επειδή είναι πολύ σίγουρος πως δεν θα το χάσει?
Θα μπορούσα να σου παραθέσω πολλά περιστατικά και δείγματα συμπεριφοράς και να σου πω τους λόγους που το θεωρεί σίγουρο το μάθημα κ.λ.π. αλλά δεν μπορώ να το κάνω για ευνόητους λόγους. Δεν είναι το ζητούμενο μου το γιατί φέρεται έτσι και δεν με αφορά εξάλλου. Ο καθένας τι θέματα έχει, τι καταβολές, τι απωθημένα , τι ψυχολογικά είναι πρόβλημα του. Εμένα με νοιάζει το παιδί μου και να μην πηγαίνει ο χρόνος της χαμένος και να μην χάνει το ενδιαφέρον της για την γλώσσα. Ειδικά όταν το αγαπάει. Δεν το βλέπω μόνο ως απόκτηση προσόντων για το μέλλον της και την αποκατάσταση της. Πιστεύω πως οι γλώσσες ανοίγουν "παράθυρο" σε άλλες κουλτούρες, διευρύνουν τους ορίζοντες μας, μας ολοκληρώνουν ως προσωπικότητες. Ψάχνω λοιπόν καθηγητή με την ίδια οπτική, να μπορεί να δείξει στο παιδί την "εικόνα" της γλώσσας, να "μεταδώσει" να "μεταγγίσει" να "εμπνεύσει" την αγάπη και τον ενθουσιασμό για την γλώσσα που διδάσκει. Οπότε μην κοιτάς το δέντρο γιατί χάσαμε το δάσος....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
juste un instant
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nina-nana
Διάσημο μέλος


Αυτό που περιγράφεις, παρότι μπορεί να είναι αλήθεια για σένα, δεν ισχύει για τους περισσότερους ανθρώπους. Δεν αρκούν οι βάσεις και μετά όλα καλά αρκεί να βγεις στο δρόμο. Για τους περισσότερους, στην καλύτερη περίπτωση να μπορέσουν να αποκτήσουν μια άλφα ευχέρεια για να χρησιμοποιούν τη γλώσσα σε καθημερινή βάση. Στη χειρότερη, δεν θα μπορέσουν να ξεφύγουν ποτέ από τα βασικά.Κι αυτό γιατί με τις βάσεις μπορείς από μόνος σου να μάθεις τα πάντα, αρκεί να έρθεις σε τριβή με τον ντόπιο πληθυσμό.
Εννοείται ότι συμφωνώ πως δεν υπάρχει λόγος βιασύνης (ούτε για τα αγγλικά ούτε για τα γαλλικά) στην ηλικία αυτή. Είναι σίγουρα πιο σημαντικό να μπουν σωστές βάσεις και όχι να μαζέψουμε πιστοποιητικά. Άλλωστε ας μην ξεχνάμε ότι στο εξωτερικό διδάσκουν αγγλικά με 12ετές πρόγραμμα. Εμείς έχουμε κάνει τα 12 χρόνια 8 και πάλι μας φαίνονται πολλά

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος


Κοίτα, στον συλλογισμό μου υποθέτω ότι το παιδί που ξέρει κάποια πράγματα δεν φοβάται να βγει έξω, να μιλήσει, να κάνει λάθη. Έτσι μόνο μαθαίνεις: κάνοντας λάθη. Αν φοβάσαι, ναι, συμφωνώ, θα μείνεις στα βασικά...Αυτό που περιγράφεις, παρότι μπορεί να είναι αλήθεια για σένα, δεν ισχύει για τους περισσότερους ανθρώπους. Δεν αρκούν οι βάσεις και μετά όλα καλά αρκεί να βγεις στο δρόμο. Για τους περισσότερους, στην καλύτερη περίπτωση να μπορέσουν να αποκτήσουν μια άλφα ευχέρεια για να χρησιμοποιούν τη γλώσσα σε καθημερινή βάση. Στη χειρότερη, δεν θα μπορέσουν να ξεφύγουν ποτέ από τα βασικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
juste un instant
Επιφανές μέλος


Άλλωστε ας μην ξεχνάμε ότι στο εξωτερικό διδάσκουν αγγλικά με 12ετές πρόγραμμα. Εμείς έχουμε κάνει τα 12 χρόνια 8 και πάλι μας φαίνονται πολλάΣτις δεύτερες γλώσσες τα 8 τα έχουμε κάνει 3, άντε 4. Με ποια λογική?
Δεν υπαρχει λογικη
Κοίτα, στον συλλογισμό μου υποθέτω ότι το παιδί που ξέρει κάποια πράγματα δεν φοβάται να βγει έξω, να μιλήσει, να κάνει λάθη. Έτσι μόνο μαθαίνεις: κάνοντας λάθη. Αν φοβάσαι, ναι, συμφωνώ, θα μείνεις στα βασικά...
Αμα κανεις ομως πολλα λαθη χανεις την μπαλα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος


Εγώ κάνω πολλά λάθη. Ζητώ όμως να με διορθώνουν. Και έτσι μαθαίνω.Αμα κανεις ομως πολλα λαθη χανεις την μπαλα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
juste un instant
Επιφανές μέλος


Εγώ κάνω πολλά λάθη. Ζητώ όμως να με διορθώνουν. Και έτσι μαθαίνω.![]()
Ο καλυτερος τροπος για να μαθεις καλα. Καλο ειναι να σημειωνεις σε ενα προχειρο τα λαθη σου. Και να τα διαβαζεις συχνα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nina-nana
Διάσημο μέλος


Προσωπικά διαφωνώ με αυτό το σκεπτικό (ότι μαθαίνεις κάνοντας λάθη) - είμαι της άποψης ότι μαθαίνουμε από τα σωστά μας και όχι από τα λάθη μας. Το να βγεις έξω είναι μια κουβέντα, δεν είναι εύκολο ούτε απαραίτητα αποδοτικό. Και σε καμία περίπτωση δεν σε καλύπτει όταν και όποτε θελήσεις να πας στο επόμενο επίπεδο γνώσης (C1/C2/C2+) αφού το λεξιλόγιο και οι δομές αυτών των επιπέδων δεν απαντούνται στην καθημερινή επικοινωνία, ούτε μπορεί ο μέσος φυσικός ομιλητής να σε διορθώνει και να σε κατευθύνει επαρκώς.Κοίτα, στον συλλογισμό μου υποθέτω ότι το παιδί που ξέρει κάποια πράγματα δεν φοβάται να βγει έξω, να μιλήσει, να κάνει λάθη. Έτσι μόνο μαθαίνεις: κάνοντας λάθη. Αν φοβάσαι, ναι, συμφωνώ, θα μείνεις στα βασικά...
Φυσικά υπάρχουν πολλοί τρόποι να μάθεις να μιλάς μια γλώσσα εφόσον έχεις πάρει καλές βάσεις και έχεις υψηλή γλωσσική ικανότητα και τις κατάλληλες ευκαιρίες. Αν δεν τα έχεις αυτά, η καλύτερη συνταγή είναι να καθίσεις στο θρανίο και να προχωρήσεις αργά και σταθερά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
juste un instant
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nina-nana
Διάσημο μέλος


Φυσικά. Γι' αυτό δεν μπορείς να μάθεις σωστά καμία γλώσσα βασιζόμενος απλά στις γνώσεις των φυσικών ομιλητών γύρω σου και στη διάθεση / ικανότητα που θα έχουν να σε διορθώνουν.Και στα ελληνικα κανουμε λαθη.
Αν σκεφτείς πως για να μιλήσεις σωστά τη μητρική σου γλώσσα χρειάζονται, εκτός από την καθημερινή τριβή με πλήθος φυσικών ομιλητών, αρκετά χρόνια μαθημάτων γλώσσας και γραμματικής στο σχολείο, καταλαβαίνεις πόσο πολύτιμα είναι τα μαθήματα όταν μαθαίνεις μια ξένη γλώσσα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
juste un instant
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nina-nana
Διάσημο μέλος


Οι καλοί καθηγητές μπορούν να σε κατευθύνουν ώστε να χτίσεις νέες γνώσεις πάνω στις υπάρχουσες με τρόπο συστηματικό και χωρίς να αφήνεις κενά, μπορούν να σου δείξουν πώς λειτουργεί η γλώσσα ώστε να κατανοήσεις τα μοτίβα της και τέλος μπορούν να σου προσφέρουν πολλούς και διαφορετικούς τρόπους εξάσκησης ώστε να εμπεδώσεις αυτά που μαθαίνεις γρήγορα και χωρίς να χρειάζεται να καταφύγεις στη μέθοδο της δοκιμής και του λάθους. Και αν είναι πραγματικά καλοί καθηγητές, θα τα κάνουν όλα αυτά με τρόπο που θα σε βοηθήσει να αγαπήσεις τη γλώσσα ή τουλάχιστον να μην τη μισήσεις

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
juste un instant
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nina-nana
Διάσημο μέλος


Προσωπικά είμαι υπέρ της διπλής λύσης: δάσκαλος και φυσικός ομιλητής σε συνεργασία.
Υποψιάζομαι ότι ο καθηγητής σου δεν είχε σπουδάσει αγγλικά

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
juste un instant
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
juste un instant
Επιφανές μέλος


Υποψιάζομαι ότι ο καθηγητής σου δεν είχε σπουδάσει αγγλικά![]()
Δεν νομιζω. Δεν μιλαμε για ενα απλο φροντιστηριο. Απλα δεν ειχε σπουδασει την γλωσσα που διδασκε. Τραγικο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
road AVR R&U
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 83 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- nickpatras
- danonito_kyr
- photini61
- math2arch
- nicole1982
- P.Dam.
- giannhs2001
- suaimhneas
- Hased Babis
- Dr. Gl. Luminous
- VatoLoco
- Ωχ ωραίο σύστημα
- dsmir
- Alexandros.Kourtis
- Basiliki.kiki
- Abiogenesis
- Vicky13
- Ness
- Mashiro@Iberan
- Zirene
- Billprs
- user-2
- PanMoonlight
- Nina-nana
- Schlimazel
- augustine
- Praxis
- Helen06
- Scandal
- Joji
- arko
- Σιλια
- argy
- Χρονοταξιδιώτης
- charmander
- constansn
- xrisamikol
- Fanimaid123
- nespa
- oups
- Gus Roger10
- Nikos05
- Dr.
- kostasax1
- Memetchi
- Fanimaid
- MarilynSt
- Σταβι
- Panagiotis849
- Wrong
- kiyoshi
- tsiobieman
- Jocaste
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.