Βοήθεια/Απορίες στα Αρχαία Ελληνικά Γενικής Παιδείας

loukas(^_^)

Νεοφερμένος

Ο loukas(^_^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 33 μηνύματα.
Μπορει καποιος να με βοηθησει σχετικα με την ηθογραφηση της αντιγονης και της ισμηνης?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

renia_1995

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Uranya αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 812 μηνύματα.
Ξέρει κανένας τι είναι sos από Εισαγωγή;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

renia_1995

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Uranya αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 812 μηνύματα.
1.Να αναφέρετε τις εορτές του Διονύσου κατά τις οποίες πραγματοποιούνταν οι δραματικές παραστάσεις

α.Τα Μεγάλα ή εν άστει Διονύσια
β.Τα Μικρά ή κατ'αγρούς Διονύσια
γ.Τα Λήναια
δ.Τα Ανθεστήρια


2.Να αναφέρετε τα είδη του δράματος

Τρία είναι τα είδη του δράματος: η τραγωδία,η κωμωδία και το σατυρικό δράμα.

3.Τι γνωρίζετε για το σατυρικό δράμα;

Χαρακτηρίστηκε ως παίζουσα τραγωδία,ήταν δηλαδή ένα ευχάριστο λαϊκό θέαμα που διατηρούσε τα εξωτερικά γνωρίσματα της τραγωδίας,αλλά σκοπό είχε να προκαλέσει μόνο το γέλιο και όχι να διδάξει,όπως η τραγωδία και η κωμωδία.Στο σατυρικό δράμα οι θεατές ξανάβρισκαν τους Σατύρους και τον γέροντα Σειληνό,που αποτελούσαν τον χορό,κι έτσι ικανοποιούσαν την ευλάβειά τους προς τις θρησκευτικές παραδόσεις. Οι ποιητές που συμμετείχαν στους δραματικούς αγώνες έπρεπε να παρουσιάσουν,μαζί με τρεις τραγωδίες και ένα σατυρικό δράμα,ώστε να τελειώνουν οι παραστάσεις με ένα θέαμα εύθυμο και ανακουφιστικό.

4.Τι γνωρίζετε για την κωμωδία;

Και η κωμωδία προήλθε από τις Διονυσιακές εορτές.Οι κωμικοί ποιητές επιδίωκαν να γελοιοποιούν πρόσωπα και καταστάσεις ώστε μέσα από τη φάρσα,το γέλιο και την ευθυμία να ασκούν την κριτική τους.Τα πρόσωπα των κωμωδιών ήταν σύγχρονα και αντιπροσώπευαν καταστάσεις που έβλαπταν ή ήταν επικίνδυνες για την πόλη. Έτσι η κωμωδία αντλούσε τα θέματα από την καθημερινή ζωή , αλλά συχνά τα "έντυνε" με μύθους ή κατασκεύαζε πλαστές εικόνες που με το υπερβολικό και το γελοίο, έιχαν σκοπό να τέρψουν αλλά και να διορθώσουν τα "κακώς κείμενα"

5.Τι γνωρίζετε για τη συμβολή του Αρίωνα στην ανάπτυξη του διθυράμβου;

Σταθμό στην εξέλιξη του διθυράμβου σημείωσε ο Αρίων. Ο Αρίων διαμόρφωσε καλλιτεχνικά τον διθύραμβο,συνθέτοντας τους στίχους και τη μουσική.Το περιεχόμενό του ήταν στην αρχή σχετικό με τους μύθους του Διονύσου,αργότερα όμως και με άλλα μυθικά πρόσωπα ή ήρωες.Τους διθυράμβους του Αρίωνα εκτελούσε χορός 50 ανδρών,τον οποίο ασκούσε ο ίδιος ο ποιητής.Ο χορός αυτός,τραγουδώντας τον διθύραμβο με τη συνοδεία κιθάρας έκανε χορευτικές κινήσεις γύρω από τον βωμό του Διονύσου.Ο Αρίων θεωρείται και ευρετής του τραγικού τρόπου,που σήμαινε ένα είδος μουσικής το οποίο τραγουδούσαν οι χορευτές μεταμφιεσμένοι σε τράγους,δηλαδή σατύρους.

6.Τι γνωρίζετε για τη συμβολή του Θέσπη στη δημιουργία της τραγωδίας;

Το μεγάλο βήμα πάντως απο τον διθυραμβο στην τραγωδια εγινε στην Αττικη.Ο Αριων ειχε παρουσιασει βεβαια τον εξαρχοντα του διθυραμβου αλλα δεν του ειχε δωσει ανεξαρτητο ρολο απο τον χορο.Σ'αυτην την καινοτομια προχωρησε ο Θεσπης στα μεσα του 6ου αιωνα π.Χ. Συμφωνα με εμμεσες πληροφοριες (αγγειογραφιες και καποια μαρτυρία που αποδιδεται στον Αριστοτελη),ο Θεσπης ξεχωρισε οριστικα τον εξαρχοντα (πρωτοτραγουδιστη-υποκριτη) απο την ομαδα-χορο. Αυτον τον εξαρχοντα-υποκριτη τον ταυτισε πλεον με το προσωπο που υποδυοταν.Αλλα και οι λογοι του υποκριτη,στον διαλογο του με τον χορο ηταν στιχοι που απαγγελονταν και δεν ηταν ομοιοι με εκεινους της μελωδιας του χορου.Οι στιχοι αυτοι αποτελεσαν τα πρωτα θεατρικα στοιχεια γιατι με την παρεμβολη τους αναμεσα στα χορικα κομματια διευκολυναν την παρουσιαση του μυθου,μεσα απο διαλογο και αφηγηση.

7.Να αναφέρετε τα κατά ποσόν μέρη της τραγωδίας και τι γνωρίζετε για αυτά;

Τα κατα ποσον μερη της τραγωδιας ειναι : προλογος,παροδος,επισοδεια,στασιμα,εξοδος.
Ο Αριστοτελης ονομαζει κατα ποσον τα μερη στα οποια χωριζεται η τραγωδιας,για να τα ξεχωρισει απο τα κατα ποιον τα οποια ειναι αποτελεσμα αναλυσεως του εργου.
Ο προλογος εχει τη μορφη μονολογου ή διαλογου ενω στα παλιοτερα εργα,ιδιως του Αισχυλου,δεν υπαρχει προλογος αλλα η τραγωδια αρχιζει απο την παροδο.Με τον προλογο οι θεατες εισαγονται στην υποθεση της τραγωδιας.
Τα επισοδεια ειναι αντιστοιχα με τις σημερινες πραξεις και παρεμβαλλονται μεταξυ των χορικων.Ο ρολος των επισοδειων ειναι πολυ σημαντικος γιατι αυτα αναπτυσσουν και προωθουν την σκηνικη δραση μεσα απο τις συγκρουσεις των προσωπων.
Η εξοδος ειναι το τελευταιο μερος της τραγωδιας.Αρχιζει υστερα απο το τελευταιο στασιμο και κλεινει με το εξοδιο ασμα του χορου.
Στο επικο μερος της τραγωδιας οι υποκριτες διαλεγονται ειτε με συνεχεις λογους ειτε με στιχομυθιες.Οταν η ενταση του διαλογου κορυφωθει,τοτε ο στιχος κοβεται σε δυο ή τρια μερη,τις αντιλαβες. Μαλιστα στον διαλογο συμμετεχει πολλες φορες και ο κορυφαιος του χορου.Εξαλλου στο μερος αυτο της τραγωδιας το συνηθεστερο μετρο ειναι το ιαμβικο τριμετρο ή το τροχαϊκό τετραμετρο και γλωσσα η παλιοτερη μορφη της αττικης διαλεκτου με στοιχεια απο την ιωνικη και τη γλωσσα του επους.
Απο το λυρικο μερος η παροδος ειναι το ασμα που τραγουδουσε ο χορος καθως εμπαινε στην ορχηστρα με ρυθμικο βηματισμο,ενω τα στασιμα τα τραγουδουσε ο χορος,οταν πια ειχε λαβει την θεση του στην ορχηστρα και τα συνοδευε με χορευτικες κινησεις.Εκτος ομως απο την παροδο και τα στασιμα υπαρχουν κι αλλα λυρικα στοιχεια στην τραγωδια που παρεμβαλλονται αναμεσα στα διαλογικα μερη.Απο αυτα αλλα εχουν θρηνητικο χαρακτηρα και τα τραγουδουσε ο χορος με ενα ή δυο ηθοποιους (κομμοι) και αλλα τα τραγουδουσε μονο ενας (μονωδιες) ή δυο (διωδίες).


8.Να αναφέρετε τα κατα ποιον μέρη της τραγωδίας και τι γνωρίζετε για αυτά;

Τα κατα ποιον μέρη της τραγωδίας είναι ο μύθος,το ήθος,η λέξη,η διάνοια,το μέλος και η όψη.
Τα κατα ποιον μέρη είναι κυρίως τα εσωτερικά και ουσιαστικότερα στοιχεία της τραγωδίας.
Ο μύθος αποτελεί την ψυχή της τραγωδίας και σημαίνει την υπόθεση του έργου,το σενάριο.Τα θέματα των τραγικών μύθων τα αντλούσαν οι ποιητές κυρίως από τη μυθολογία αλλά και από την ιστορία.
Το ήθος δηλώνει τον χαρακτήρα του τραγικού ήρωα,τον ψυχικό κόσμο,τις σκέψεις και τον τρόπο με τον οποίο αντιδρά σε κάθε περίπτωση.
Η λέξη είναι τα εκφραστικά μέσα,η ποικιλία των εκφραστικών τρόπων,αυτό που σήμερα λέμε ύφος.
Τη διάνοια αποτελούν οι ιδέες που διατυπώνουν τα πρόσωπα της τραγωδίας για τον κόσμο και τη ζωή,καθώς και τα επιχειρήματα με τα οποία τις υποστηρίζουν.
Το μέλος και η όψη αφορούν στην παράσταση της τραγωδίας.Για το μέλος,δηλαδή τα μουσικά στοιχεία της τραγωδίας,οι γνώσεις μας είναι ελλιπείς, ενώ η όψη περιλαμβάνει τον σκηνικό κόσμο στο σύνολό του,δηλαδή ο,τι σήμερα ονομάζουμε σκηνογραφία και ενδυματολογία.Αυτός ο σκηνικός διάκοσμος ήταν πολύ απλός και είχε σκοπό να αποτελέσει το κατάλληλο πλαίσιο για την παράσταση.


9.Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια του τραγικού στην τραγωδία;

Τους ήρωες των τραγωδιών χαρακτηρίζει η τραγικότητα,μια κατάσταση που υποδηλώνει τη σύγκρουσή τους με υπέρτερες δυνάμεις.Σ'αυτή τη σύγκρουση εκδηλώνεται όλο το ηθικό του μεγαλείο γιατί δεν αγωνίζεται για το υλικό συμφέρον αλλά για τις ηθικές αξίες.Η έννοια της τραγικότητας συμπεριλαμβάνει και τη μετάβαση από την άγνοια στη γνώση,μέσα από την περιπλοκή του ήρωα σε αντιφατικές καταστάσεις,τρομερά διλήμματα και αδιέξοδα μαζί και με τις συνέπειες αυτών των καταστάσεων (ενοχή,ψυχική οδύνη,μοναξιά,συντριβή ή λύτρωση). Το αποτέλεσμα πάντως της τραγικής σύγκρουσης είναι η ηθική ελευθερία που καταξιώνει την προσωπικότητα του τραγικού ανθρώπου.

10.Να αναφέρετε τα βασικά μέρη του αρχαίου θεάτρου και να γράψετε σύντομα για ποιον σκοπό προορίζονταν

Τρία ήταν τα βασικά μέρη του αρχαίου θεάτρου :
α)Το κύριο θέατρο ή κοίλον,το μέρος που προοριζόταν για τους θεατές.
β)Η ορχήστρα,ο κυκλικός ή ημικυκλικός χώρος που χόρευε ο χορός.
γ)Η σκηνή, ο χώρος των υποκριτών.


11.Τι γνωρίζετε για το κοίλον;

Το κοίλον περιλαμβάνει τα εδώλια (καθίσματα) των θεατών τα οποία περιβάλλουν ημικυκλικά την ορχήστρα.Είναι κτισμένα αμφιθέατρα και ακολουθούν την πλαγιά του λόφου στον οποίο συνήθως κατασκευαζόταν το θέατρο.Ένα ή δυο διαζώματα χώριζαν το κοίλον σε δύο ή τρεις ζώνες για να διευκολύνουν την κυκλοφορία των θεατών.Τις σειρές των εδωλίων διέκοπταν κάθετα προς την ορχήστρα κλίμακες από τις οποίες οι θεατές ανέβαιναν στις ψηλότερες θέσεις.Τα τμήματα των εδωλίων ανάμεσα στις κλίμακες ονομάζονταν κερκίδες.

12.Τι γνωρίζετε για την ορχήστρα του αρχαιου ελληνικού θεάτρου;

Η ορχήστρα ήταν ο κυκλικός ή ημικυκλικός χώρος ανάμεσα στο κοίλο και την σκηνή.Βρισκόταν λίγο χαμηλότερα από την σκηνή.Σε ορισμένα θέατρα φαίνεται ότι ο χορός αναμειγνυόταν με τους υποκριτές,ιδίως στις κωμωδίες,και το πιθανότερο είναι ότι οι υποκριτές και χορευτές αρχικά κινούνταν στο ίδιο επίπεδο.Αργότερα οι υποκριτές χωρίστηκαν από τον χορό και έπαιζαν σε υπερυψωμένο δάπεδο.Η είσοδος του χορού στην ορχήστρα γινόταν από δύο πλευρικές διόδους,τις παρόδους.Στο κέντρο της ορχήστρας βρισκόταν ο βωμός του Διονύσου,η θυμέλη.Πίσω από την θυμέλη έπαιρναν θέση ο αυλητής και ο υποβολέας.

13.Τι γνωρίζετε για την σκηνή;

Η σκηνή εκτεινόταν πίσω από την ορχήστρα.Ήταν ένα απλό επίμηκες οικοδόμημα,που παρέμεινε ξύλινο μέχρι τα τέλη του 4ου αιώνα π.Χ. Προοριζόταν στην αρχή για να φυλάγουν οι υποκριτές τα σκεύη και τα υλικά τους.Κατά μήκος του τοίχους της σκηνής κατασκευάστηκε ένα ξύλινο και αργότερο πέτρινο ή μαρμάρινο υπερυψωμένο δάπεδο,πάνω στο οποίο έπαιζαν οι ηθοποιοί. Ο χώρος αυτός ονομάστηκε λογείο και δεν υπήρχε κατά τους κλασσικούς χρόνους.Ο τοίχος της σκηνής πίσω από το λογείο παρίστανε ότι απαιτούσε το διδασκόμενο έργο.Συνήθως απεικόνιζε πρόσοψη ναού ή ανακτόρου με δύο ορόφους.Είχε μία ή τρεις θύρες,από τις οποίες έβγαιναν στην ορχήστρα τα πρόσωπα του δράματος που βρίσκονταν στα ανάκτορα.Τα πρόσωπα που έρχονταν απ'έξω έμπαιναν από τις δύο παρόδους.

14.Τι γνωρίζετε για τις καινοτομίες του Σοφοκλή;

Ο Σοφοκλής οδήγησε την τραγωδία στη μεγαλύτερη δυνατή τελειότητα.Επέφερε μια σειρά καινοτομιών.
(α)Αύξησε τον αριθμό των χορευτών απο 12 σε 15,για να μπορεί να κάνει διάφορους χορευτικούς συνδυασμούς και να μετατρέπει τον χορό σε δραματικό πρόσωπο που να μετέχει σχεδόν στην εξέλιξη της δράσης.
(β)Παράλληλα μείωσε την έκταση των χορικών και αύξησε τα διαλογικά μέρη που περιέχουν πολύ πιο σύνθετες σκηνές.Σ'αυτό συνέβαλε και η προσθήκη τρίτου υποκριτή.
(γ)Διέσπασε τη διδασκαλία μιας συνεχόμενης τριλογίας με κοινή υπόθεση,διδάσκοντας τρεις χωριστές τραγωδίες με διαφορετικό περιεχόμενο η καθεμία.
(δ)Εισήγαγε τη σκηνογραφία με τη κατασκεύη μεγάλων πινάκων που στηρίζονταν στις περιάκτους.


15.Τι γνωρίζετε για τις λογοτεχνικές αρετές του Σοφοκλή;
Η γλώσσα του,που εκφράζει την ακμή της αττικής κλασικής εποχής,διακρίνεται για την κομψότητα και την λεπτότητα.Χρησιμοποιώντας λέξεις λογιότερες και όχι καθημερινές και μεγαλοπρεπείς,διατηρεί το υψηλό επίπεδο του λόγου του Αισχύλου,ενώ διαγράφει με λίγους στίχους τις έξοχες εικόνες.Μεταχειρίζεται ακόμα αριστοτεχνικά την τραγική ειρωνεία,την περιπέτεια και την αναγνώριση,παρουσιάζοντας με άριστο τρόπο το ήθος των ηρώων του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

*Maria (^_^)*

Πολύ δραστήριο μέλος

Η *Maria (^_^)* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,601 μηνύματα.
Για το διαγώνισμα μάς έχει βάλει ο φιλόλογός μας τον ορισμό της τραγωδίας.. Αν τον γράψω στα αρχαία,πιάνει?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,233 μηνύματα.
Φυσικά και μετράει (θα το εκτιμήσει) , αλλά πρέπει να ξέρεις και την ανάλυση του ορισμού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Maria (^_^)*

Πολύ δραστήριο μέλος

Η *Maria (^_^)* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,601 μηνύματα.
Ε ναι..θα τον γράψω στα αρχαία και μετά θα αναφέρω και κάποια πράγματα στα νέα ελληνικά..:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

XristinoOz^_^

Νεοφερμένος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Νέα Ιωνία (Βόλος). Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Βοήθειααα! Αύριο γράφουμε στο σχολείο μου Αντιγόνη 1-99 στ. και έχω φρικάρει! Είμαι στη θετική κατεύθυνση και δεν τα πάω καθόλου καλά με μεταφράσεις!Δεν μπορώ να αποστηθίσω τίποτα! Ξέρετε ποια είναι οι ποιο sos που ενδέχεται να πέσουν; Ευχαριστώ! ^_^
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

loukas(^_^)

Νεοφερμένος

Ο loukas(^_^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 33 μηνύματα.
Μπορει καποιος να με βοηθησει με τις Χ.Α: λεγεις, εκρυπτον, τιμωντας και εισορας.
Εθχαριστω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

μπαμπης13

Νεοφερμένος

Ο μπαμπης13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
παιδια τι εννοει στην αντιγονη οταν λεει πως το στασιμο χαρακτηριστικε ως υμνος στον ανθρωπο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Greek Army

Νεοφερμένος

Η Greek Army αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 80 μηνύματα.
<<H Iσμηνη δειχνει προθυμη να μοιραστει την ενοχη της Aντιγονης σε μια εξαρση ηρωισμου που μπορουν να δειχνουν οι αδυνατοι ανθρωποι σε οριακες καταστασεις>>(A.Lesky).Η συγκεκριμένη πρόταση είναι στα σχόλια του βιβλίου.Γνωρίζει μήπως κανείς από ποιό βιβλίο του Lesky μπορεί να είναι;:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kostaspap1996

Νεοφερμένος

Ο kostaspap1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 48 μηνύματα.
Μπορειτε να με βοηθεσετε στην αναλυση του στ.312-314 Επεισοδειο Α
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgosHTML

Νεοφερμένος

Ο giorgosHTML αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 62 μηνύματα.
Γεια σας αυριο γραφω αντιγονη και εχω μις απορια... μας εχει δωσει την εξης ερωτηση... αρχικα διαφορα σατυρικου δραματος κωμοδιας και σκοποσ κωμοδιας... η διαφορα που εχω βρει ειναι η εξης: το σατυρ δραμα σκοπο ειχε να προκαλεσει μονο γελιο και οχι να διδαξει..η κομωδια ομως μεσο του γελιου και της ευθυμιας ειχε σκοπο να ασκησει τι κριτικη για καποια προσωπα... μονο αυτη νομισω ειναι..
Και σκοπος της κομωδιας ο εξης: η κομωδια ειχε ωσ σκοπο να τερψει αλλς κςι να διορθωσει τα κακωσ κειμενα.. αυτα εχω βρει παρακαλω απαντηστε μου με ακριβεις απαντησεις και σιγουρια .. επειγει!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loreley

Περιβόητο μέλος

Η Loreley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5,860 μηνύματα.
Πρέπει να μάθεις τις παραγράφους για σατυρικό δράμα και κωμωδία σελ 10-11.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgosHTML

Νεοφερμένος

Ο giorgosHTML αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 62 μηνύματα.
Πρέπει να μάθεις τις παραγράφους για σατυρικό δράμα και κωμωδία σελ 10-11.

Η Απαντηση σου δε βοηθαει.. καθως ξερω τι να διαβασω.. απλα ρωτησα αν εχω κανει καποιο λαθος σε αυτα τα συμπερασματα π εχω βγαλει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JOHNY1997

Νεοφερμένος

Ο JOHNY1997 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
τι θεωρια αναπτυσει ο κρεοντας για την δυναμ του χρηματος?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loreley

Περιβόητο μέλος

Η Loreley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5,860 μηνύματα.
Ρε παιδιά μια βοήθεια...
(Κείμενο Σελ 72 σχ. βιβλίου)
Ποια η λειτουργία της αντίθεσης ανάμεσα στην λέξη "νόμος" και στα "κηρύγματα", σχετικά με την διαταγή του Κρέοντα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γατόπαρδος.

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γατόπαρδος. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σαμοθράκη (Έβρος). Έχει γράψει 1,040 μηνύματα.
Παιδιά μπορεί να βοηθήσει κάποιος?
Σε τι εξυπηρετούσε ο λιθοβολισμός στην εποχή του Κρέοντα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top