Έκθεση - Βοήθεια/Απορίες/Ιδέες στην Έκθεση

Silent_Killer

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Σαλαμίνα (Αττική). Έχει γράψει 1,641 μηνύματα.
Προσοχή..
μερικά ρήματα κάποιες φορές είναι μεταβατικά και κάποιες αμετάβατα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

meidei

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο meidei αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Διαρρέω κάτι
Αυτοκτονώ κάποιον

Αυτά έγιναν μεταβατικά τελευταίως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexl1996

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Alexl1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,803 μηνύματα.
Μεταβατικά: είναι τα ρήματα που δηλώνουν ότι η ενέργεια του υποκειμένου μεταβαίνει σε άλλο πρόσωπο ή πράγμα και άρα έχουν αντικείμενο

π.χ. Ο Γιώργος εγκρίνει τη σχέση του Νίκου με την Αφροξυλάνθη




Αμετάβατα:είναι αυτά που δεν μεταβαίνει η ενέργεια του υποκειμένου σε άλλο πρόσωπο ή πράγμα και συνεπώς δεν έχουν αντικείμενο.

π.χ. Ο στρατιώτης βαδίζει

Εξαιρετική εξήγηση! :bravo:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

twilight_girl

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Πεύκα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 234 μηνύματα.
Λοιπον,εχουμε να γραψουμε μια εκθεση με θεμα:Αν οι ταξεις θα επρεπε να χωριζονται σε επιπεδα αναλογα με τις επιδοσεις του καθε μαθητη.
Μπορει καποιος να μου δωσει μια ιδεα για το τι να γραψω,γιατι δεν ξερω τι πληροφοριες να ψαξω στη μηχανη αναζητησης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

4kR!bn:)

Νεοφερμένος

Η Ακριβή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Μοσχάτο (Αττική). Έχει γράψει 77 μηνύματα.
Στα θετικά μπορείς να πεις πως ο χωρισμός σε επίπεδα θα βοηθήσει τους μεν "καλούς" μαθητές να προχωρήσουν περισσσότερο και να μη βαριούνται μέσα στην τάξη,τους δε "κακούς" να λάβουν περισσότερη προσοχή από τους καθηγητές τους και να μπορούν να συμμετέχουν στο μάθημα χωρίς να φοβούνται μην κάνουν λάθη,αφού θα είναι σε παρόμοιο επίπεδο με τους υπόλοιπους.
Στα αρνητικά μπορείς να βάλεις το ότι πολλοί βρίσκουν αυτό το μέτρο αντιπαιδαγωγικό και ρατσιστικό απέναντι στους πιο αδύναμους μαθητές,που θα νιώθουν μειονεκτικά αν καταταχθούν στο "κατώτερο" επίπεδο.Μπορεί να πληγεί η αυτοπεποίθησή τους και να νιώθουν ότι δεν αξίζουν και τελικά να μην κάνουν καμιά προσπάθεια και να έχουμε αντίθετα αποτελέσματα από αυτά στα οποία στοχεύει το μέτρο.

Ένα άρθρο για τα σχολεία 2 ταχυτήτων: https://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=75&artid=84127&dt=01/12/1996
Ελπίζω να σε βοήθησα!:)
-----------------------------------------
Α να βρήκα και ένα thread στο ischool:https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=38838
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

twilight_girl

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Πεύκα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 234 μηνύματα.
Στα θετικά μπορείς να πεις πως ο χωρισμός σε επίπεδα θα βοηθήσει τους μεν "καλούς" μαθητές να προχωρήσουν περισσσότερο και να μη βαριούνται μέσα στην τάξη,τους δε "κακούς" να λάβουν περισσότερη προσοχή από τους καθηγητές τους και να μπορούν να συμμετέχουν στο μάθημα χωρίς να φοβούνται μην κάνουν λάθη,αφού θα είναι σε παρόμοιο επίπεδο με τους υπόλοιπους.
Στα αρνητικά μπορείς να βάλεις το ότι πολλοί βρίσκουν αυτό το μέτρο αντιπαιδαγωγικό και ρατσιστικό απέναντι στους πιο αδύναμους μαθητές,που θα νιώθουν μειονεκτικά αν καταταχθούν στο "κατώτερο" επίπεδο.Μπορεί να πληγεί η αυτοπεποίθησή τους και να νιώθουν ότι δεν αξίζουν και τελικά να μην κάνουν καμιά προσπάθεια και να έχουμε αντίθετα αποτελέσματα από αυτά στα οποία στοχεύει το μέτρο.

Ένα άρθρο για τα σχολεία 2 ταχυτήτων: https://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=75&artid=84127&dt=01/12/1996
Ελπίζω να σε βοήθησα!:)
-----------------------------------------
Α να βρήκα και ένα thread στο ischool:https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=38838
ευχαριστω πολυ!:thanks::thanks::thanks::thanks:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

anneliza

Νεοφερμένος

Η anneliza αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Μαθητής Β' γυμνασίου και μας γράφει απο Άγιος Αθανάσιος (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 5 μηνύματα.
παιδια θελω να με βοηθησετε για μια εκθεση με θεμα,ενας χωρος που εχω περασει πολυ καλα απαντωντας σε στις παρακατω ερωτισεις
α)που ηταν ο χωρος /πως ειναι απο εξω και απο μεσα.
β)πως γνωρισατε το χωρο αυτο.
γ)γιατι πηγαινατε.
δ)πως νιωθατε καθε φορα που βρισκοσασταν εκει.
σας παρακαλω βοηθηστε με
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

natasapapa

Νεοφερμένος

Η natasapapa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
παιδια θελω να με βοηθησετε για μια εκθεση με θεμα,ενας χωρος που εχω περασει πολυ καλα απαντωντας σε στις παρακατω ερωτισεις
α)που ηταν ο χωρος /πως ειναι απο εξω και απο μεσα.
β)πως γνωρισατε το χωρο αυτο.
γ)γιατι πηγαινατε.
δ)πως νιωθατε καθε φορα που βρισκοσασταν εκει.
σας παρακαλω βοηθηστε με

ειναι πολυ ευκολο θεμα μπορεισ να γραψεισ για μία εκδρομή ή για ενα μουσείο(ακροπολη α ειχεις παει) ή για το χωριο σου (αν έχεισ) με πολυ ήμαλλον παρα πολύ ¨σαλτσα¨και πλουσιο λεξιλογιο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jimakas

Νεοφερμένος

Ο δημητρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μαθητής Β' γυμνασίου και μας γράφει απο Γύθειο (Λακωνία). Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Γνωριζετε καποιο βιβλιο σχετικο με εκθεσεις?:clapup::/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Timmy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Timmy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 120 μηνύματα.
Υπάρχουν πολλά σε βιβλιοπωλεία ( π.χ. Βοήθημα έκθεσης γυμνασίου) κλπ. και υπάρχουν και διάφορα e-books που μπορείς να βρείς.

Πάντως εγώ θα σου πρότεινα α διαβάσεις κάποιο λογοτεχνικό βιβλίο.. Πιθανών το Πάσχα. Κάποιο που θα το βρεις ενδιαφέρον.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Ποπο!!:eek: Η έκθεση της Β' γυμνασίου δεν συζητιέται τόσο πολύ;:P

Αν θέλουμε να πάρουμε ιδέες, καλό θα είναι να διαβάζουμε κάποια άρθρα στις εφημερίδες, ιδίως αυτές που έχουν αντικειμενική γνώμη. Εντάξει, δε θα διαβάζουμε κάθε μέρα εφημερίδα, αλλά μπορούμε να τη διαβάσουμε πριν γράψουμε την έκθεσή μας:)

Εγώ με αυτόν τον τρόπο, παίρνω υψηλούς βαθμούς στην έκθεση;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
Ναι ειδικά σε εκθεσεις του τύπου "Γράψτε ενα γράμμα σε ενα φίλο σας που εγκαταλείπει το σχολείο" πρέπει να διαβάσει εγκυκλοπαίδειες για να γραψεις.. Την εχουν κυριολεκτικα γ***σει την εκθεση του Γυμνασίου..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Εγώ με αυτόν τον τρόπο, παίρνω υψηλούς βαθμούς στην έκθεση

Δεν έχει να κάνει μόνο με τις ιδέες η έκθεση, τουλάχιστον μέχρι την Β' Γυμνασίου. Ο τρόπος που θα εκφράσεις τις ιδέες αυτές και ο τρόπος με τον οποίον θα τις δομήσεις, το επικοινωνιακό πλαίσιο καθώς και πάρα πολλά άλλα στοιχεία είναι απαραίτητα, αλλά δεν τα διδάσκονται τα παιδιά στην Α'-Β' γυμνασίου. Κάτι γίνεται στην Γ'...

Γράψτε ενα γράμμα σε ενα φίλο σας που εγκαταλείπει το σχολείο

Στις εκθέσεις πρέπει να προσέχετε το επικοινωνιακό πλαίσιο.

Είναι επιστολή; Πάνω πάνω δεξιά τόπο και ημερομηνία, προσφώνηση και αποφώνηση
Είναι άρθρο; Βάλε τίτλο
Είναι ομιλία; Προσφώνηση, αποφώνηση, ρητορικές ερωτήσεις, χρήση υποτακτικής κ.α.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

εβου:)

Νεοφερμένος

Η εβου:) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
θα ηθελα να μ πειτε ιδεεσ για εκθεση με θεμα τα προβληματα ενος σχολειου ....
ευχαριστωω ειναι αναγκηηη :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nadia anagn

Νεοφερμένος

Η nadia anagn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Ποπο!!:eek: Η έκθεση της Β' γυμνασίου δεν συζητιέται τόσο πολύ;:P

Αν θέλουμε να πάρουμε ιδέες, καλό θα είναι να διαβάζουμε κάποια άρθρα στις εφημερίδες, ιδίως αυτές που έχουν αντικειμενική γνώμη. Εντάξει, δε θα διαβάζουμε κάθε μέρα εφημερίδα, αλλά μπορούμε να τη διαβάσουμε πριν γράψουμε την έκθεσή μας:)

Εγώ με αυτόν τον τρόπο, παίρνω υψηλούς βαθμούς στην έκθεση;)
ελα παραδέξου το, δεν είναι αρκετό το να διαβάζεις εφημερίδα μόνο δέκα φορές το χρόνο για να γράψεις τις δέκα εκθέσεις που θα μας βάλλουν στο σχολείο. μάλλον παίρνεις καλούς βαθμούς γιατί το χεις κιόλας ;)
πάντως είναι απαραίτητο να διαβάζουν εφημερίδες και βιβλία όσοι δεν τα καταφέρνουν και πολύ καλά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MariosProspathw

Νεοφερμένος

Ο MariosProspathw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Γειά σας, θα το εκτιμούσα εάν μου δίνατε μερικές συμβουλές για το πως να γράφω καλύτερες και πιο ώριμες εκθέσεις ;) Επίσης να επισημάνω ότι είμαι μισός Βρετανός και όπως καταλαβένεται είναι λίγο δυσκολο να γραψεις άψογες εκθέσεις εάν περνάς αρκετές ώρες της ημέρας μιλώντα αγγλικά ;) Ευχαριστώ πολύ :) :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Polymnia

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Polymnia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,253 μηνύματα.
Γειά σας, θα το εκτιμούσα εάν μου δίνατε μερικές συμβουλές για το πως να γράφω καλύτερες και πιο ώριμες εκθέσεις ;) Επίσης να επισημάνω ότι είμαι μισός Βρετανός και όπως καταλαβένεται είναι λίγο δυσκολο να γραψεις άψογες εκθέσεις εάν περνάς αρκετές ώρες της ημέρας μιλώντα αγγλικά ;) Ευχαριστώ πολύ :) :D

Πωω είσαι τυχερός που ζητάς τώρα βοήθεια για να βελτιώσεις τις εκθέσεις σου.
Εγώ έμαθα πώς να γράφω έκθεση στην τρίτη λυκείου,όταν πήγαινα φροντ.
Στο σχολείο δεν κάναμε ΤΙΠΟΤΑ.
Πάλι καλά που είχα διαμορφώσει προσωπικές βάσεις (διάβαζα λογοτεχνικά βιβλία,άρθρα,προσπαθούσα να μαθαίνω πολλά συνώνυμα 1 λέξης κτλ.) αλλιώς ...
Λεπόν Μάριε,
στο γυμνάσιο ναι μεν ειναι αστεία τα θέματα στην έκθεση,αλλά εκεί έχεις τη μοναδική ευκαιρία να καλυτερεύσεις το γραπτό σου λόγο (και τον προφορικό γιατί όχι; )
Σιγά σιγά ξεκίνα να διαβάζεις διάφορα αρθράκια στο ιντερνετ,για να σου μένουν και επιχειρήματα και να συνηθίζεις τα ελληνικά .Τουλάχιστον εγώ έτσι έκανα(δεν είχα βοήθημα όμως ,αλλά τελικά ούτε που το χρειάστηκα)

Εσύ έχεις θέμα με το πώς να εμπλουτίσεις το περιεχομενο μιας έκθεσης ή θες να μάθεις τη δομή μιας έκθεσης ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MariosProspathw

Νεοφερμένος

Ο MariosProspathw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Ευχαριστώ πολύ για την απαντησή σου.
Να σου πω την αλήθεια...έχω ένα θεματάκι και με τα δύο. Δεν είναι ότι δεν τα πάω καλά στην έκθεση αλλα θα μου άρεσε να δώσω ενδιαφέρον στις εκθέσεις μου αντί να κάνω τις απλές βαρετές που δεν έχουν κάτι το ξεχωριστό.
Ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου και πάλι ;) :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
Γεια σου Μαριε ;)
Αυτο που εχω να πω εγω (και η γνωμη μου δε διαφερει πολυ απο της Πολυμνιας) , ειναι οτι γενικα οσο πιο πολυ εξασκεις μια γλωσσα τοσο καλυτερα θα μαθεις να τη χειριζεσαι.Κατι ευχαριστο , για εμενα τουλαχιστον , ειναι να διαβαζεις βιβλια τα οποια ομως σου φαινονται ενδιαφεροντα (ειπαμε...μη κανουμε και καταναγκαστικα εργα :P ).Ετσι θα μαθεις εμεσα να χειριζεσαι το λογο καλυτερα και πολυ πιθανον να αποκτισεις μεγαλυτερη φαντασια.
Κατι το οποιο θα βοηθισει ειναι και ενα βοηθημα πιο πολυ για να δεις τη δομη μιας εκθεσης... :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Polymnia

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Polymnia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,253 μηνύματα.
Να 'σαι καλά Μάριε !!

Πολύ σωστά τα λέει το Ελενάκι.
Θα σου πώ τί έμαθα εγώ απο το μάθημα αυτό.Δεν είναι ανάγκη ούτε να φορτώνεις το κείμενό σου με σπάνιες,δυσεύρετες λέξεις,ούτε να χρησιμοποιείς πολύ συχνά φράσεις άλλων (συγγραφέων,φιλόσοφων,επιστημόνων κτλ).
θα καταντήσει βαρετή και κουραστική η έκθεση.
Το συμαντικότερο είναι να έχει ΣΥΝΟΧΗ το κείμενό σου.Δηλαδή,οι σκέψεις που στριφογυρίζουν στο μυαλο σου,να μπορούν να αποτυπωθουν κομψά στο χαρτί.Να μπορείς να τα οργανώσεις έτσι,ώστε οι ιδέες σου να ''ρέουν'' ομοιόμορφα.
Να μην είναι άτακτο και αόριστο το κείμενο.
Έτσι ο καθηγητής(αργότερα οι βαθμολογητές) θα χαίρεται να το διαβάζει,χωρίς να έχεις βάλει τις σουπερ γουάου λέξεις.Θα τον ευχαριστήσει η ανάγνωση του κειμένου σου,και θα πάρεις πολύ καλό βαθμό.
Να προσέχεις και το σχολικό σου βιβλίο,Μάριε.Και τώρα και στο λύκειο.Ειδικά στη β και γ λυκείου.
Όλα αυτά δε θέλουν θαύματα,Απλή εξάσκηση και μέτρο !
Θα δεις θα τα βγάλεις πέρα :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top