Μύγα
Νεοφερμένο μέλος




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σκάρλετ
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σε καμιά περίπτωση. Αυτά που λες (σχολειο, οικογενεια, ΜΜΕ -ο θεός να τα κανειρε παιδια συγγνωμη επειδη εχω προβληματιστει αρκετα με αυτο το θεμα .. οταν σε μια εκθεση μιλαει για συνειδητοποιημενους πολιτες δεν εννοει εκτος απο τους πολιτες ατομικα και τα ΜΜΕ , σχολειο ,οικογενεια και επιστήμονες?δεδομενου πχ οτι και ολα τα υπολοιπα απο πολιτες απαρτιζονται..
![]()

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος



κανεις ιδεες??? τιποτα??βοηθεια θελω ιδεες για το εξης θεμα: σε ενα αρθρο σε σχολικη εφημεριδα να αναφερεται ποιο μπορει να ειναι το περιεχομενο της διαπολιτισμενης εκπαιδευσης στα πλαισια του νεου σχολειου σε μια κοινωνια πολυπολιτισμικη οπως ειναι η ελληνικη και τα οφελη που θα προκυψουν τοσο για τους εμπλεκομενους (μαθητες και εκπαιδευτικους ) σ αυτη την κοινωνια και το ευρυτερο κοινωνικο συνολο.![]()

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δαλιδά
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος


Σημερα ειναι 16
Περασαν 5 μερες,και εσυ δεν εχεις σκεφτει τιποτα δηλαδη?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NikoTexXx
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dogie
Πολύ δραστήριο μέλος





Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cha0s
Περιβόητο μέλος


Μπορεί να σκεφτεί κάποιος προτάσεις για υλοποίηση των ανθρωπιστικών αξιών;![]()
σχολείο; οικογένεια;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μύγα
Νεοφερμένο μέλος


σε ευχαριστω πολυ( αν και αργοπορημενα) καταλαβα το λαθος μου... !!!!Σε καμιά περίπτωση. Αυτά που λες (σχολειο, οικογενεια, ΜΜΕ -ο θεός να τα κανει-) απαρτίζονται από άτομα, όχι πολίτες. Και για να είμαι ακριβής, από ρόλους. Ένα πεντάχρονο δεν είναι πολίτης ας πούμε, όπως ούτε ο δημοσιογράφος τη στιγμή που λέει ειδήσεις κλπ κλπ. Πολίτης είναι ο άνθρωπος ανεξάρτητα από τον κοινωνικό του ρόλο, ο οποίος κατά κανόνα είναι μέρος μιας ''πόλης'' (πόλεως-κράτους , από όπου και προηλθε ο όρος) και που έχει πολιτικά δικαιώματα. Όταν αυτά τα δικαιώματα τα ασκεί ( και δεν εννοώ μόνο την ψήφο) τότε είναι και συνειδητοποιημένος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maria_95kt
Νεοφερμένο μέλος



Ειμαι καινουργια στο φορουμ.
Επειδη δεν παω φροντ εκθεση μηπως θα μπορουσατε να μου πειτε ποια θεματα εχετε κανει μεχρι τωρα για να τα κανω και εγω με την σειρα?
Ευχαριστω εκ των προτερων

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dhmh
Πολύ δραστήριο μέλος


Φυσικο περιβαλλον-πυρηνικη ενεργεια, παιδεια, ανθρωπινα δικαιωματα, καταναλωτισμος, παραδοση, αξιοκρατια, ελευθερια, αθλητισμος, επιστημη, τουρισμος.Καλησπερα παιδια
Ειμαι καινουργια στο φορουμ.
Επειδη δεν παω φροντ εκθεση μηπως θα μπορουσατε να μου πειτε ποια θεματα εχετε κανει μεχρι τωρα για να τα κανω και εγω με την σειρα?
Ευχαριστω εκ των προτερων![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maria_95kt
Νεοφερμένο μέλος


Φυσικο περιβαλλον-πυρηνικη ενεργεια, παιδεια, ανθρωπινα δικαιωματα, καταναλωτισμος, παραδοση, αξιοκρατια, ελευθερια, αθλητισμος, επιστημη, τουρισμος.
Σ'ευχαριστω πολυ


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dogie
Πολύ δραστήριο μέλος


βιώσιμη ανάπτυξη
βία - εγκληματικότητα
ευρωπαϊκή ένωση
προπαγάνδα
παιδεία
επιστήμη
ανθρωπισμός
κλωνοποίηση
θανατική ποινή
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
*Maria (^_^)*
Πολύ δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος


Όταν έχουμε μια έκθεση σχετικά με το χαρακτήρα της ευρωπαϊκής ένωσης και τους στόχους που οραματιζόμαστε,τι εννοείται με τον χαρακτήρα?![]()
Η ευρωπαικη ενωση,ειναι ενας μηχανισμος.Και εχει εναν ''χαρακτηρα''.Ως χαρακτηρα,σε μεταφορικη εννοια,θα μπορουσαμε να ορισουμε τον σκοπο του μηχανισμου και τους τροπους δρασης του.
Δηλαδη η Ε.Ε εχει εναν φιλικο χαρακτηρα,απεναντι στις αλλες χωρες,ή εναν εχθρικο?Πραγματευεται την συνεργασια και την συμφιλιωση των λαων,ή το αντιθετο?Τι επιδιωκει?
Κτλπ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
*Maria (^_^)*
Πολύ δραστήριο μέλος


Οκ! Ευχαριστώ!Η ευρωπαικη ενωση,ειναι ενας μηχανισμος.Και εχει εναν ''χαρακτηρα''.Ως χαρακτηρα,σε μεταφορικη εννοια,θα μπορουσαμε να ορισουμε τον σκοπο του μηχανισμου και τους τροπους δρασεις του.
Δηλαδη η Ε.Ε εχει εναν φιλικο χαρακτηρα,απεναντι στις αλλες χωρες,ή εναν εχθρικο?Πραγματευεται την συνεργασια και την συμφιλιωση των λαων,ή το αντιθετο?Τι επιδιωκει?
Κτλπ.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maria_95kt
Νεοφερμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
*Serena*
Τιμώμενο Μέλος



Εγώ λέω άρθρο, άλλοι δοκίμιο, μέχρι και επιφυλλίδα άκουσα...

Παρίες του συστήματος
ΤΗΣ ΤΑΣΟΥΛΑΣ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ
Έχουν καθίσει χιλιάδες ώρες στα θρανία. Πάνω από 4500 ώρες στο Δημοτικό, πάνω από 5500 ώρες στο Γυμνάσιο και το Λύκειο(π.χ.764 ώρες στην Ε’ Δημοτικού, 843 ώρες στη Γ’ λυκείου τεχνολογικής κατεύθυνσης – μελέτη Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας). Έχουν ξοδέψει σε φροντιστήρια και δραστηριότητες άλλες 5000 ώρες. Έχουν στερηθεί το παιχνίδι, τη διασκέδαση, τον ελεύθερο χρόνο, σ’ ένα συνεχές κυνήγι του δευτερολέπτου και του βαθμού. Έχουν καταναλώσει ακόμη και υπνωτικά ή αγχολυτικά(το 4% των μαθητών) σε κρίσιμες ώρες και γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα τι σημαίνει στρες. Το 20% τουλάχιστον των μαθητών πάσχει από γαστρίτιδες, έλκη, ημικρανίες, νευρικότητα, ψυχικές διαταραχές – «μικροί ενήλικες», «μικροί εργαζόμενοι» ενσωματωμένοι σ’ ένα σύστημα συνεχούς πίεσης για απόδοση. Έχουν βιώσει τους γονείς τους στο ρόλο του χωροφύλακα των επιδόσεων και του τιμωρού της διαφορετικότητας, το σχολείο ως πηγή αγωνίας και απογοητεύσεων, ως «χαμένο χρόνο»...
Μαραθώνιος για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο και ένα δεύτερος γύρος διαψεύσεων και απογοητεύσεων. Το μέλλον δεν εγγυάται τη συμμετοχή τους σε όσα φέρνει η ανάπτυξη. Οι ελληνικές μεσαίες επιχειρήσεις δε ζητούν – στην πλειονότητά τους- τη γνώση, γιατί δε θέλουν να πληρώσουν γι’ αυτήν, αφού δεν ενδιαφέρονται να την εισπράξουν και να τη μετουσιώσουν σε πρόοδο. Έτσι, ακόμη και όταν προσλαμβάνουν πτυχιούχους, δεν τους αξιοποιούν. Δε συνεργάζονται με τα πανεπιστήμια, παραβλέπουν την ανάγκη για συνεχή κατάρτιση, προτιμούν τη φτηνή προσωρινή εργασία. Άλλωστε, το ντεπόζιτο των ανέργων νέων είναι γεμάτο(το 18, 3% των ανδρών έως 29 χρόνων και το 25, 3% των γυναικών ίδιας ηλικίας είναι άνεργοι∙ νέοι με τσαλακωμένα φτερά και τον φόβο ότι για την κατάστασή τους δεν ευθύνεται το αδιέξοδο της οικονομίας αλλά οι ίδιοι, που δε δέχονται να εργαστούν κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες, χωρίς ασφάλιση και με περικομμένο μισθό...).
Ταλαίπωροι και ανασφαλείς, ή ναρκώνονται στο λαϊκισμό της τηλεόρασης και την αφασία της καφετέριας ή κατεβάζουν ρολά, κατεβαίνουν στο δρόμο και χαλούν την ησυχία των βολεμένων. Ταΐσαμε τους νέους υποκρισία, ασυνέπεια, ανειλικρινείς και ιδιοτελείς σχέσεις∙ τους μυήσαμε στον ανταγωνισμό, την αποξένωση, την ευθυνοφοβία∙ τους διδάξαμε την παρεοκρατία, συντεχνιοκρατία, αναξιοκρατία...
Δεν αναγνωρίζουμε τα αποτελέσματα στις φωνές τους. Θέλαμε να τους δούμε να αναρριχώνται. Αυτοί απαιτούν. Κάτι που εμείς ξεχάσαμε μέσα από τις εντάξεις μας. Τόσο ώστε να θεωρούμε αυτή τη συμπεριφορά γαϊδουριά, αχαριστία, αλητεία...
Οι νέοι από ελπίδες της κοινωνίας έγιναν παρίες του συστήματος.

Εγώ λέω άρθρο, άλλοι δοκίμιο, μέχρι και επιφυλλίδα άκουσα...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dogie
Πολύ δραστήριο μέλος



Bρε παιδιά τι συλλογισμός είν' τούτος; Παραγωγικός ή Επαγωγικός; Έχω κάποιον στα υπόψη μου αλλά δε σας λέω μην σας επηρεάσω. Γιαααα help!
Αλλά και πέρα από αυτό τα στατιστικά δεδομένα δεν μπορούν να μας πουν και πολλά πράγματα. Οι αριθμοί που μας λένε ότι το τάδε έγκλημα μειώθηκε ή αυξήθηκε σε μια ορισμένη χρονική περίοδο κατά την οποία ίσχυσε ή δεν ίσχυσε η θανατική ποινή χρησιμεύουν μόνο στο να κερδίζουμε τις εντυπώσεις. Γιατί απλούστατα ποτέ δεν μπορούμε να γνωρίζουμε με ακρίβεια όλους τους παράγοντες που πιθανόν να συνέπραξαν στην αύξηση ή μείωση της εγκληματικής συμπεριφοράς. Μπορεί να θέλουμε να διαπιστώσουμε πώς αντιδρά μια κοινωνία διαχρονικά απέναντι στην υιοθέτηση ή κατάργηση ενός θεσμού, η κοινωνία όμως μπορεί να μην είναι πια η ίδια. Οσοι όμως εμμένουν στη στατιστική αξίζει να λάβουν υπόψη τους την περίπτωση της Νέας Ζηλανδίας. Στη χώρα αυτή ίσχυσε η θανατική ποινή από το 1924 ως το 1962, ύστερα καταργήθηκε, για να επανέλθει και να ξανακαταργηθεί διαδοχικά. Στο διάστημα αυτό παρατηρούνται μεταπτώσεις στους αριθμούς των ανθρωποκτονιών, οι μεταπτώσεις όμως αυτές δεν παρουσιάζουν την παραμικρή συνάφεια με το αν ίσχυε ή όχι η θανατική ποινή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 156 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- vade
- GiannisM
- pnf292
- bibliofagos
- Marianna.diamanti
- thepigod762
- carnage
- nicole1982
- Ivana Kypala
- MrDragonboy
- Mhtsaras76
- BatGuin
- Joji
- Alessandra Eliza
- suaimhneas
- Hased Babis
- Marel
- Jbb
- AggelikiGr
- soleilst
- constansn
- Than003
- Kate1914
- nimbus
- dmav
- Helen06
- Scandal
- athinoula
- Jesse_
- Τρελας123
- Basiliki.kiki
- AnnaRd
- augustine
- Ness
- ivannag
- Φινεύς
- P.Dam.
- Ultimate_duck87
- spring day
- pannnos1992
- ypopsifios23
- suuuuiiii
- angies
- jimis2001
- synthnightingale
- Nala
- stee
- Mary06
- Maynard
- ειδήμων
- beckyy
- SoyN
- Nick_nt
- Mariamar
- UserGr2023
- Angie15
- thesecretfemme
- BillyTheKid
- walterrwhite
- rempelos42
- eirinipap
- tsiobieman
- katia.m
- xrisamikol
- Sofos Gerontas
- Nic Papalitsas
- το κοριτσι του μαη
- eukleidhs1821
- Έλενα Παπαμακαριου
- Kitana
- Magigi
- Applepie
- desp1naa
- Philologist
- Miranda32
- onion
- User2350
- francies_nolan
- Unboxholics
- Alexecon1991
- Deadly_sorrowX
- phoni
- sophia<3
- oups
- J.Cameron
- ΨΑΡΑΚΙ1993
- Gop
- Sherlockina
- PanosBat
- Vasilikii
- Georgek7
- Panagiotis849
- Αντικειμενικός
- SlimShady
- Ιωάννης1234
- Bill2002
- panamixagr97
- Constadinos
- Lydia6902
- Mako777
- Adolfo valencia
- sofia!
- ifikis
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.