Βοήθεια/Απορίες/Ιδέες στην Έκθεση

Μύγα

Νεοφερμένος

Η Μύγα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 18 μηνύματα.
ρε παιδια συγγνωμη επειδη εχω προβληματιστει αρκετα με αυτο το θεμα .. οταν σε μια εκθεση μιλαει για συνειδητοποιημενους πολιτες δεν εννοει εκτος απο τους πολιτες ατομικα και τα ΜΜΕ , σχολειο ,οικογενεια και επιστήμονες? :worry: δεδομενου πχ οτι και ολα τα υπολοιπα απο πολιτες απαρτιζονται..:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σκάρλετ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Σκάρλετ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 285 μηνύματα.
ρε παιδια συγγνωμη επειδη εχω προβληματιστει αρκετα με αυτο το θεμα .. οταν σε μια εκθεση μιλαει για συνειδητοποιημενους πολιτες δεν εννοει εκτος απο τους πολιτες ατομικα και τα ΜΜΕ , σχολειο ,οικογενεια και επιστήμονες? :worry: δεδομενου πχ οτι και ολα τα υπολοιπα απο πολιτες απαρτιζονται..:confused:
Σε καμιά περίπτωση. Αυτά που λες (σχολειο, οικογενεια, ΜΜΕ -ο θεός να τα κανει :P-) απαρτίζονται από άτομα, όχι πολίτες. Και για να είμαι ακριβής, από ρόλους. Ένα πεντάχρονο δεν είναι πολίτης ας πούμε, όπως ούτε ο δημοσιογράφος τη στιγμή που λέει ειδήσεις κλπ κλπ. Πολίτης είναι ο άνθρωπος ανεξάρτητα από τον κοινωνικό του ρόλο, ο οποίος κατά κανόνα είναι μέρος μιας ''πόλης'' (πόλεως-κράτους , από όπου και προηλθε ο όρος) και που έχει πολιτικά δικαιώματα. Όταν αυτά τα δικαιώματα τα ασκεί ( και δεν εννοώ μόνο την ψήφο) τότε είναι και συνειδητοποιημένος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
βοηθεια θελω ιδεες για το εξης θεμα: σε ενα αρθρο σε σχολικη εφημεριδα να αναφερεται ποιο μπορει να ειναι το περιεχομενο της διαπολιτισμενης εκπαιδευσης στα πλαισια του νεου σχολειου σε μια κοινωνια πολυπολιτισμικη οπως ειναι η ελληνικη και τα οφελη που θα προκυψουν τοσο για τους εμπλεκομενους (μαθητες και εκπαιδευτικους ) σ αυτη την κοινωνια και το ευρυτερο κοινωνικο συνολο.:worry:

βοηθεια θελω ιδεες για το εξης θεμα: σε ενα αρθρο σε σχολικη εφημεριδα να αναφερεται ποιο μπορει να ειναι το περιεχομενο της διαπολιτισμενης εκπαιδευσης στα πλαισια του νεου σχολειου σε μια κοινωνια πολυπολιτισμικη οπως ειναι η ελληνικη και τα οφελη που θα προκυψουν τοσο για τους εμπλεκομενους (μαθητες και εκπαιδευτικους ) σ αυτη την κοινωνια και το ευρυτερο κοινωνικο συνολο.:worry:
κανεις ιδεες??? τιποτα??:worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
Μπορείς να διαβάσεις αυτό το ενημερωτικό και να σκεφτείς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Κατσε ρε φιλε,το πρωτο μηνυμα για βοηθεια το εγραψες στις 11-11

Σημερα ειναι 16

Περασαν 5 μερες,και εσυ δεν εχεις σκεφτει τιποτα δηλαδη?:fool:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NikoTexXx

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,554 μηνύματα.
απο ποτε ειναι η ελληνικη κοινωνια πολυπολιτισμικη?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Απο παντα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dogie

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,092 μηνύματα.
Μπορεί να σκεφτεί κάποιος προτάσεις για υλοποίηση των ανθρωπιστικών αξιών; :confused::confused::confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,405 μηνύματα.
Μπορεί να σκεφτεί κάποιος προτάσεις για υλοποίηση των ανθρωπιστικών αξιών; :confused::confused::confused:

σχολείο; οικογένεια; :worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μύγα

Νεοφερμένος

Η Μύγα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Σε καμιά περίπτωση. Αυτά που λες (σχολειο, οικογενεια, ΜΜΕ -ο θεός να τα κανει :P-) απαρτίζονται από άτομα, όχι πολίτες. Και για να είμαι ακριβής, από ρόλους. Ένα πεντάχρονο δεν είναι πολίτης ας πούμε, όπως ούτε ο δημοσιογράφος τη στιγμή που λέει ειδήσεις κλπ κλπ. Πολίτης είναι ο άνθρωπος ανεξάρτητα από τον κοινωνικό του ρόλο, ο οποίος κατά κανόνα είναι μέρος μιας ''πόλης'' (πόλεως-κράτους , από όπου και προηλθε ο όρος) και που έχει πολιτικά δικαιώματα. Όταν αυτά τα δικαιώματα τα ασκεί ( και δεν εννοώ μόνο την ψήφο) τότε είναι και συνειδητοποιημένος.
σε ευχαριστω πολυ( αν και αργοπορημενα) καταλαβα το λαθος μου... !!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maria_95kt

Νεοφερμένος

Η maria_95kt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Καλησπερα παιδια :)
Ειμαι καινουργια στο φορουμ.
Επειδη δεν παω φροντ εκθεση μηπως θα μπορουσατε να μου πειτε ποια θεματα εχετε κανει μεχρι τωρα για να τα κανω και εγω με την σειρα?
Ευχαριστω εκ των προτερων :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dhmh

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Dhmh αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,497 μηνύματα.
Καλησπερα παιδια :)
Ειμαι καινουργια στο φορουμ.
Επειδη δεν παω φροντ εκθεση μηπως θα μπορουσατε να μου πειτε ποια θεματα εχετε κανει μεχρι τωρα για να τα κανω και εγω με την σειρα?
Ευχαριστω εκ των προτερων :)
Φυσικο περιβαλλον-πυρηνικη ενεργεια, παιδεια, ανθρωπινα δικαιωματα, καταναλωτισμος, παραδοση, αξιοκρατια, ελευθερια, αθλητισμος, επιστημη, τουρισμος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maria_95kt

Νεοφερμένος

Η maria_95kt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Φυσικο περιβαλλον-πυρηνικη ενεργεια, παιδεια, ανθρωπινα δικαιωματα, καταναλωτισμος, παραδοση, αξιοκρατια, ελευθερια, αθλητισμος, επιστημη, τουρισμος.

Σ'ευχαριστω πολυ :):)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dogie

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,092 μηνύματα.
διαφήμιση
βιώσιμη ανάπτυξη
βία - εγκληματικότητα
ευρωπαϊκή ένωση
προπαγάνδα
παιδεία
επιστήμη
ανθρωπισμός
κλωνοποίηση
θανατική ποινή
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Maria (^_^)*

Πολύ δραστήριο μέλος

Η *Maria (^_^)* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,601 μηνύματα.
Όταν έχουμε μια έκθεση σχετικά με το χαρακτήρα της ευρωπαϊκής ένωσης και τους στόχους που οραματιζόμαστε,τι εννοείται με τον χαρακτήρα? :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Όταν έχουμε μια έκθεση σχετικά με το χαρακτήρα της ευρωπαϊκής ένωσης και τους στόχους που οραματιζόμαστε,τι εννοείται με τον χαρακτήρα? :confused:

Η ευρωπαικη ενωση,ειναι ενας μηχανισμος.Και εχει εναν ''χαρακτηρα''.Ως χαρακτηρα,σε μεταφορικη εννοια,θα μπορουσαμε να ορισουμε τον σκοπο του μηχανισμου και τους τροπους δρασης του.

Δηλαδη η Ε.Ε εχει εναν φιλικο χαρακτηρα,απεναντι στις αλλες χωρες,ή εναν εχθρικο?Πραγματευεται την συνεργασια και την συμφιλιωση των λαων,ή το αντιθετο?Τι επιδιωκει?
Κτλπ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

*Maria (^_^)*

Πολύ δραστήριο μέλος

Η *Maria (^_^)* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,601 μηνύματα.
Η ευρωπαικη ενωση,ειναι ενας μηχανισμος.Και εχει εναν ''χαρακτηρα''.Ως χαρακτηρα,σε μεταφορικη εννοια,θα μπορουσαμε να ορισουμε τον σκοπο του μηχανισμου και τους τροπους δρασεις του.

Δηλαδη η Ε.Ε εχει εναν φιλικο χαρακτηρα,απεναντι στις αλλες χωρες,ή εναν εχθρικο?Πραγματευεται την συνεργασια και την συμφιλιωση των λαων,ή το αντιθετο?Τι επιδιωκει?
Κτλπ.
Οκ! Ευχαριστώ! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maria_95kt

Νεοφερμένος

Η maria_95kt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Μηπως ξερετε καποια ιστοσελιδα στο ιντερνετ με καλες σημειωσεις στη θεωρια της εκθεσης?:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Αν δεν σας κάνει κόπο ρίξτε μια ματιά σε αυτό το κείμενο και πειτε μου σε ποιο γραμματειακο είδος ανήκει. :)
Εγώ λέω άρθρο, άλλοι δοκίμιο, μέχρι και επιφυλλίδα άκουσα... :worry:

Παρίες του συστήματος
ΤΗΣ ΤΑΣΟΥΛΑΣ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ​

Έχουν καθίσει χιλιάδες ώρες στα θρανία. Πάνω από 4500 ώρες στο Δημοτικό, πάνω από 5500 ώρες στο Γυμνάσιο και το Λύκειο(π.χ.764 ώρες στην Ε’ Δημοτικού, 843 ώρες στη Γ’ λυκείου τεχνολογικής κατεύθυνσης – μελέτη Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας). Έχουν ξοδέψει σε φροντιστήρια και δραστηριότητες άλλες 5000 ώρες. Έχουν στερηθεί το παιχνίδι, τη διασκέδαση, τον ελεύθερο χρόνο, σ’ ένα συνεχές κυνήγι του δευτερολέπτου και του βαθμού. Έχουν καταναλώσει ακόμη και υπνωτικά ή αγχολυτικά(το 4% των μαθητών) σε κρίσιμες ώρες και γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα τι σημαίνει στρες. Το 20% τουλάχιστον των μαθητών πάσχει από γαστρίτιδες, έλκη, ημικρανίες, νευρικότητα, ψυχικές διαταραχές – «μικροί ενήλικες», «μικροί εργαζόμενοι» ενσωματωμένοι σ’ ένα σύστημα συνεχούς πίεσης για απόδοση. Έχουν βιώσει τους γονείς τους στο ρόλο του χωροφύλακα των επιδόσεων και του τιμωρού της διαφορετικότητας, το σχολείο ως πηγή αγωνίας και απογοητεύσεων, ως «χαμένο χρόνο»...
Μαραθώνιος για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο και ένα δεύτερος γύρος διαψεύσεων και απογοητεύσεων. Το μέλλον δεν εγγυάται τη συμμετοχή τους σε όσα φέρνει η ανάπτυξη. Οι ελληνικές μεσαίες επιχειρήσεις δε ζητούν – στην πλειονότητά τους- τη γνώση, γιατί δε θέλουν να πληρώσουν γι’ αυτήν, αφού δεν ενδιαφέρονται να την εισπράξουν και να τη μετουσιώσουν σε πρόοδο. Έτσι, ακόμη και όταν προσλαμβάνουν πτυχιούχους, δεν τους αξιοποιούν. Δε συνεργάζονται με τα πανεπιστήμια, παραβλέπουν την ανάγκη για συνεχή κατάρτιση, προτιμούν τη φτηνή προσωρινή εργασία. Άλλωστε, το ντεπόζιτο των ανέργων νέων είναι γεμάτο(το 18, 3% των ανδρών έως 29 χρόνων και το 25, 3% των γυναικών ίδιας ηλικίας είναι άνεργοι∙ νέοι με τσαλακωμένα φτερά και τον φόβο ότι για την κατάστασή τους δεν ευθύνεται το αδιέξοδο της οικονομίας αλλά οι ίδιοι, που δε δέχονται να εργαστούν κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες, χωρίς ασφάλιση και με περικομμένο μισθό...).
Ταλαίπωροι και ανασφαλείς, ή ναρκώνονται στο λαϊκισμό της τηλεόρασης και την αφασία της καφετέριας ή κατεβάζουν ρολά, κατεβαίνουν στο δρόμο και χαλούν την ησυχία των βολεμένων. Ταΐσαμε τους νέους υποκρισία, ασυνέπεια, ανειλικρινείς και ιδιοτελείς σχέσεις∙ τους μυήσαμε στον ανταγωνισμό, την αποξένωση, την ευθυνοφοβία∙ τους διδάξαμε την παρεοκρατία, συντεχνιοκρατία, αναξιοκρατία...
Δεν αναγνωρίζουμε τα αποτελέσματα στις φωνές τους. Θέλαμε να τους δούμε να αναρριχώνται. Αυτοί απαιτούν. Κάτι που εμείς ξεχάσαμε μέσα από τις εντάξεις μας. Τόσο ώστε να θεωρούμε αυτή τη συμπεριφορά γαϊδουριά, αχαριστία, αλητεία...
Οι νέοι από ελπίδες της κοινωνίας έγιναν παρίες του συστήματος.

Εφημερίδα Καθημερινή.
Αν δεν σας κάνει κόπο ρίξτε μια ματιά σε αυτό το κείμενο και πειτε μου σε ποιο γαμματειακο είδος ανήκει. :)
Εγώ λέω άρθρο, άλλοι δοκίμιο, μέχρι και επιφυλλίδα άκουσα... :worry:

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dogie

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,092 μηνύματα.
Για δοκίμιο μου κάνει :P

Bρε παιδιά τι συλλογισμός είν' τούτος; Παραγωγικός ή Επαγωγικός; Έχω κάποιον στα υπόψη μου αλλά δε σας λέω μην σας επηρεάσω. Γιαααα help!

Αλλά και πέρα από αυτό τα στατιστικά δεδομένα δεν μπορούν να μας πουν και πολλά πράγματα. Οι αριθμοί που μας λένε ότι το τάδε έγκλημα μειώθηκε ή αυξήθηκε σε μια ορισμένη χρονική περίοδο κατά την οποία ίσχυσε ή δεν ίσχυσε η θανατική ποινή χρησιμεύουν μόνο στο να κερδίζουμε τις εντυπώσεις. Γιατί απλούστατα ποτέ δεν μπορούμε να γνωρίζουμε με ακρίβεια όλους τους παράγοντες που πιθανόν να συνέπραξαν στην αύξηση ή μείωση της εγκληματικής συμπεριφοράς. Μπορεί να θέλουμε να διαπιστώσουμε πώς αντιδρά μια κοινωνία διαχρονικά απέναντι στην υιοθέτηση ή κατάργηση ενός θεσμού, η κοινωνία όμως μπορεί να μην είναι πια η ίδια. Οσοι όμως εμμένουν στη στατιστική αξίζει να λάβουν υπόψη τους την περίπτωση της Νέας Ζηλανδίας. Στη χώρα αυτή ίσχυσε η θανατική ποινή από το 1924 ως το 1962, ύστερα καταργήθηκε, για να επανέλθει και να ξανακαταργηθεί διαδοχικά. Στο διάστημα αυτό παρατηρούνται μεταπτώσεις στους αριθμούς των ανθρωποκτονιών, οι μεταπτώσεις όμως αυτές δεν παρουσιάζουν την παραμικρή συνάφεια με το αν ίσχυε ή όχι η θανατική ποινή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top