Βοήθεια/Απορίες/Ιδέες στην Έκθεση

Alejandro Papas

Περιβόητο μέλος

Ο Alive in Illusion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 4,300 μηνύματα.
Ο πολιτικος ειπε ψεματα.
Ο πολιτικος εκλεψε τον λαο.
Ο πολιτικος ειναι αλητης.
Πολιτικος και ψευτης το ιδιο σοι.
Καλυτερα νεκρος παρα πολιτικος.


Εεεε αυτα ταιριαζουν :look:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

areth ...

Νεοφερμένος

Η areth. .. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
ευχαριστω αλλα δν νομιζω να αρεσουν στην καθηγητρια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

demetr

Νεοφερμένος

Ο demetr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 74 μηνύματα.
Οι γελοιογράφοι σατιρίζουν συχνά τους πολιτικούς......... Mεγάλα τμήματα του λαού έχασαν την εμπιστοσύνη τους στους πολιτικούς........ Άφησε τη δικηγορία και κάνει καριέρα ως πολιτικός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
παιδιά εσείς στην έκθεση τι γράφετε; γιατί εμείς γράφουμε κατι χαζομάρες :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

katerina16

Πολύ δραστήριο μέλος

Η katerina16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 887 μηνύματα.
παιδιά εσείς στην έκθεση τι γράφετε; γιατί εμείς γράφουμε κατι χαζομάρες :/:

Όταν λες "χαζομάρες" ? Άκυρα εντελώς? :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loreley

Περιβόητο μέλος

Η Loreley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5,860 μηνύματα.
εμείς δεν έχουμε γράψει και πολλές με αυτήν που έχουμε φέτος:P

Βασικά, έχουμε γράψει για τον ρατσισμό που ρωτούσα πριν λίγο καιρό, για αιτίες/συνέπειες πολέμου, για μία νέα ενωμένη Ευρώπη πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα. Αυτά θυμάμαι τώρα:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
πχ Εχουμε γραψει μονο 1 σοβαρη εκθεση που ηταν για την Ευρώπη. Από κει και πέρα όλο ιστορίες γράφουμε λες και θα γράψουμε μυθιστόρημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

katerina16

Πολύ δραστήριο μέλος

Η katerina16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 887 μηνύματα.
πχ Εχουμε γραψει μονο 1 σοβαρη εκθεση που ηταν για την Ευρώπη. Από κει και πέρα όλο ιστορίες γράφουμε λες και θα γράψουμε μυθιστόρημα

Έλεος! :confused:
Λες και είσαστε στο δημοτικό να γράφεται ιστοριούλες...γράψτε εκεί πέρα καμία επιστολή ή κανα άρθρο να προετοιμαστείτε για το λύκειο γιατί εδώ εμείς όλο τέτοια γράφουμε...καλά στέκει ο/η φιλόλογος σου? :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
προφανώς όχι :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loreley

Περιβόητο μέλος

Η Loreley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5,860 μηνύματα.
αυτή πρέπει να είναι χειρότερη και από την δική μας που είναι πυροβολημένη:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis_stav

Νεοφερμένος

Ο panagiotis_stav αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 115 μηνύματα.
παιδια εχω φαει τον τοπο και δεν βρισκω καμια βοηθεα για αυτο το θεμα: Ποια τα χαρακτηριστικα του βιομηχανοποιημένου/αλλοτριωμενου τουρισμου κ ποιες οι επιπτωσεις στο ατομο (αποδεικτικο δοκιμιο)!

Αν μπορει καποιος να βοηθησει! Ευχαριστω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.

NikoTexXx

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,554 μηνύματα.
Αυτο που καταλαβα (απο την παρασκευη) ειναι οτι οσο και να διαβαζουμε εκθεση το ιδιο και το αυτο ειναι, αφου ο καθε εξεταστης βαζει οτι βαθμο θελει. Χαρακτηριστικο παραδειγμα αποτελει το λυκειο μας, οπου ενας καθηγητης μας εδειχνε τους βαθμους των παιδιων του περασμενου ετους και τις αποκλισεις στους βαθμους που εβαλαν οι διορθωτες, που ηταν τεραστιες. Το πιο συγκλονιστικο ηταν το γραπτο μιας μαθητριας, η οποια απο τον α΄διορθωτη βαθμολογηθηκε με 58 και απο τον β' με 97. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΔΗΛΑΔΗ. Ο γ΄διορθωτης της εβαλε τελικα γυρω στο 70. Και φυσικα δεν ηταν το μοναδικο γραπτο που ειχε τετοιες αποκλισεις μεταξυ των διορθωτων.

Πως γινεται ρε παιδια, παντως, ο γ' βαθμολογητης να βαζει παντα εναν βαθμο ενδιαμεσο απο αυτον που εβαλαν οι αλλοι 2? Μπορει να μου το εξηγησει κανεις αυτο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimijim

Διάσημο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,762 μηνύματα.
Το παρακάτω διαγώνισμα μας το έβαλε σήμερα στο σχολείο
Αν και γενικά θέλω να πιστεύω πως είμαι άνετος σε αυτό το μάθημα σήμερα μου φάνηκαν αρκετά δύσκολα
Ειδικά περίληψη, παράγραφος κι έκθεση...
Τα θέματα δόθηκαν ακριβώς έτσι με μοναδική διευκρίνηση ότι πρέπει να γράψουμε δοκίμιο
Εσείς τι λέτε;
Πώς τα βρίσκετε;
Στα Β1, Β3 και Β4 τι θα απαντούσατε;

Η τεχνική και το ιδεώδες (του Παναγιώτη Κονδύλη)
(1) Οι νεότερες συζητήσεις περί τεχνικής στρέφονται γύρω από δύο μεγάλα θέματα. Αφενός πρόκειται για τις επιπτώσεις του τεχνικού τρόπου σκέψης και της τεχνικής πράξης πάνω στην «ουσία» ή στην «ανθρωπιά» του ανθρώπου ως προσώπου• αφετέρου πρόκειται για τις συνέπειες των τεχνικών εξελίξεων σε ό,τι αφορά την ανθρωπότητα ως σύνολο, η οποία αυτή τη φορά ¬ καθώς ενδιαφέρει η ζωή και η επιβίωσή της ¬ θεωρείται ως συλλογική οντότητα και ως βιολογικό είδος. Πάνω στα δύο αυτά προβλήματα διατυπώθηκαν όλες οι δυνατές αισιόδοξες ή απαισιόδοξες απόψεις και δεν είναι δυνατό να πει κανείς κάτι σχετικά δίχως να επαναλάβει πράγματα ήδη ειπωμένα. Δεν είναι αυτή η πρόθεσή μας. Εμάς ενδιαφέρει περισσότερο η ενδεικτική σημασία του γεγονός ότι κατά τις τελευταίες δεκαετίες το κέντρο βάρους της συζήτησης μετατοπίστηκε από το πρώτο θέμα στο δεύτερο. Ασφαλώς τα δύο θέματα διασταυρώνονται σε ουσιώδη σημεία, προπαντός αν κάποιος, σκεπτόμενος με το πνεύμα της ανθρωπιστικής παράδοσης, πιστεύει ότι η επιβίωση είναι δυνατή και εύλογη μονάχα ως ηθικά αγαθός βίος. Ωστόσο η διαφορά ανάμεσα στις δύο προβληματικές παραμένει εννοιολογικά σαφής και μεθοδικά χρήσιμη. Και η μετάβαση από το ιδεώδες της ολόπλευρης προσωπικότητας στο ιδεώδες της συλλογικής επιβίωσης σημαδεύει μια βαθιά ιστορική τομή.
(2) Η αύξουσα απόσταση ανάμεσα στην ανθρωπιστική και στην τεχνική παιδεία αποτυπώθηκε κατά τη δεκαετία του 1960 στη γνωστή ρήση για τις «δύο κουλτούρες». Η ρήση αυτή γεννούσε την εντύπωση ότι δύο περίπου ισοδύναμες τάσεις αναμετριούνται και η έκβαση της αναμέτρησης παραμένει ανοιχτή. Η τέτοια εντύπωση ήταν απατηλή. Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνικής μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο είχε προδιαγράψει την κατάρρευση της ανθρωπιστικής παιδείας και μόνο η επήρεια του νόμου της αδρανείας διασφάλιζε τη σχετικά μακρά επιβίωση του αστικού πνεύματος μέσα στον κόσμο της μαζικής δημοκρατίας. Ετσι η κατάρρευση πήρε τη μορφή ανώδυνου θανάτου, τον οποίο ακολούθησε μια πολυτελής κηδεία. Ακριβώς όταν πρωτοδιατυπώθηκε η παραπάνω ρήση, η ανθρωπιστική παιδεία έχανε την τελευταία της μάχη ενάντια στις ενωμένες δυνάμεις της πολιτισμικής επανάστασης και της οικονομίας, οι οποίες, παρά την αντίθεσή τους, ασπάζονταν από κοινού το σύνθημα ότι η παιδεία πρέπει να τεθεί στην υπηρεσία της «πράξης» και της «κοινωνίας». Με τις λέξεις αυτές η κάθε πλευρά εννοούσε βέβαια κάτι διαφορετικό. Δεν ήταν δύσκολο όμως να προβλέψει κανείς τίνος η ερμηνεία θα επικρατούσε.
[…]
(3) Εγινε και πάλι επίκαιρη όταν ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις «δύο κουλτούρες» έληξε λόγω ατροφίας της μιας τους και όταν το ζήτημα της τεχνικής άρχισε πλέον να εξετάζεται όχι στην ατομικιστική προοπτική του ανθρωπιστικού παιδευτικού ιδεώδους αλλά κυρίως σε συνάρτηση με τη συλλογική επιβίωση. Η στροφή αυτή απέρρευσε από έναν διπλό φόβο: τον φόβο μπροστά σε έναν ατομικό πόλεμο και σε μιαν οικολογική κατάρρευση. Και στις δύο περιπτώσεις το παράδοξο είναι ότι όσο μεγαλώνει ο φόβος τόσο πιο απαραίτητη γίνεται η τεχνική, έτσι ώστε αποκλείεται η επιστροφή σε συνθήκες όπου θα έλειπαν όσοι κίνδυνοι γέννησε ακριβώς η τεχνική. Η ύπαρξη των ατομικών όπλων εξανάγκασε καθ' εαυτήν τους πρωταγωνιστές του Ψυχρού Πολέμου να διευρύνουν και να τελειοποιήσουν τα οπλοστάσιά τους ήδη προκειμένου να διαθέτουν δυνατότητα αποτροπής. Η πιθανότητα και η καταστροφικότητα ενός ατομικού πολέμου αυξανόταν παράλληλα με την προσπάθεια της αποτροπής, δηλαδή της παρεμπόδισης του πολέμου διά μέσου επιπρόσθετης τεχνικής προόδου. Ο φαύλος κύκλος τερματίστηκε όχι από την εσωτερική λογική αυτής της κατάστασης αλλά από εξωτερικούς παράγοντες, οι οποίοι εξανάγκασαν σε υποχώρηση τον έναν από τους δύο ανταγωνιστές.
(4) Πολύ λιγότερο πρέπει να αναμένεται η επέμβαση του από μηχανής θεού στον οικολογικό τομέα. Αν εδώ υπάρχει πράγματι κάποια διέξοδος, αυτή είναι ότι η τεχνική θα εξουδετερώσει η ίδια τις ανεπιθύμητες παρενέργειές της. Παράγει όμως αυτές τις παρενέργειες ακριβώς επειδή η αναπαραγωγή της κοινωνικής ζωής εξαρτάται όλο και περισσότερο από τεχνικές διαδικασίες και εξελίξεις. Ακόμη και οι σφοδρότεροι κατήγοροι της σύγχρονης τεχνικής δεν θα μπορέσουν να αμφισβητήσουν ότι χωρίς υψηλή εκτεχνίκευση θα κατέρρεε ο ανεφοδιασμός των σημερινών μαζικών κοινωνιών. Ηδη η διατροφή έξι (και αύριο οχτώ ή δέκα) δισεκατομμυρίων ανθρώπων καθιστά αναπόδραστες εκτεταμένες τεχνικές επεμβάσεις στη φύση και η οικολογική επιβάρυνση θα αυξηθεί αναγκαστικά στον βαθμό που οι παγκόσμιες καταναλωτικές προσδοκίες θα προσανατολισθούν στο δυτικό πρότυπο. Ο φόβος μπροστά στις συνέπειες της τεχνικής και οι τεχνικές ανάγκες της κοινωνίας αυξάνονται παράλληλα, ενώ τόσο ο φόβος όσο και οι ανάγκες ανάγονται σε υπαρξιακά - βιολογικά αίτια.
[…]
(5) Οι πλείστοι άνθρωποι στις δυτικές κοινωνίες, αν καθόλου στοχάζονται πάνω σε τέτοια ζητήματα, ελπίζουν προφανώς ότι η τεχνική θα βρει εγκαίρως τις απαιτούμενες λύσεις. Η ελπίδα ως μορφή παραίτησης μοιάζει η ψυχολογικά προσφορότερη διέξοδος, όταν θέλει κανείς να αποφύγει μορφές παραίτησης πολύ χειρότερες.
(6) Ετσι κι αλλιώς δεν υπάρχουν πολλές δυνατότητες επιλογής. Αν η τεχνική συνθηκολογήσει σε παγκόσμιο επίπεδο μπροστά στη δημογραφική και στην οικολογική επιβάρυνση, τότε σίγουρα μας περιμένει ο κανιβαλισμός. Υπ' αυτήν την έννοια ο ανθρωπισμός συνεχίζει να εξαρτάται από την τεχνική. Αλλά ένας ανθρωπισμός ο οποίος με τα νώτα στον τοίχο αγωνίζεται ίσα ίσα για να αποφευχθούν οι χείριστες καταστροφές και να διασωθεί η βιολογική ουσία του είδους «άνθρωπος» είναι γι' αυτόν και μόνο τον λόγο ένας κολοβωμένος ανθρωπισμός. Το αστικοφιλελεύθερο ανθρωπιστικό ιδεώδες κατέρρευσε εξαιτίας της τεχνικής προόδου, η οποία κατέστησε δυνατή τη μετάβαση στη μαζική δημοκρατία της μαζικής παραγωγής και της μαζικής κατανάλωσης. Αν παρ' όλ' αυτά η τεχνική παραμένει ο έσχατος φύλακας του ανθρωπισμού, ο λόγος είναι ότι στο μεταξύ άλλαξε ριζικά η σημασία του τελευταίου.

ΘΕΜΑΤΑ
Α. Να γινει η περίληψη του κειμένου σε 100-150 λέξεις.
Β1. α. Με ποιόν τρόπο αναπτύσσεται η πρώτη παράγραφος του κειμένου;
β. Να χαρακτηρίσετε τον συλλογισμό της τελευταίας παραγράφου.
Β2. α. Να αντικαταστήσετε τις παρακάτω λέξεις του κειμένου με ισοδύναμές τους:
Έκβαση, απατηλή, ρήση, τελευταία, ασπάζονταν
β. Να βρείτε τη νοηματική σχέση που δηλώνουν οι παρακάτω λέξεις της 4ης παραγράφου:
αν, ομως, ακομη, ηδη, ενω
Β3. α. Να γράψετε έναν δικό σας υποθετικό αναλυτικό συλλογισμό με βάση το περιεχόμενο της τελευταίας παραγράφου και να αξιολογήσετε το συμπέρασμά του.
β. Να χαρακτηρίσετε τη γλώσσα του κειμένου.
Β4. «Ο ανθρωπισμός συνεχίζει να εξαρτάται από την τεχνική»:
Να αναπτύξετε την παραπάνω άποψη σε μια παράγραφο 60-80 λέξεων.
Γ. Ποιές οι προτάσεις σας για τη θετική αξιοποίηση του τεχνικού πολιτισμού από τον άνθρωπο; (600 λέξεις)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Καλα 600 λεξεις για αυτο το θεμα;; Ελεος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimijim

Διάσημο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,762 μηνύματα.
Καλα 600 λεξεις για αυτο το θεμα;; Ελεος.

Αυτό έλεγε όλη η τάξη...
Εγώ προσωπικά ξεκίνησα στον πρόλογο να αναφέρω μερικές αρνητικές επιπτώσεις της τεχνολογικής ανάπτυξης, μετά πέταξα μεταβατική για να γεμίσω λέξεις, έγραψα για τα εφόδια που πρέπει να έχει το άτομο για να αξιοποιήσει σωστά την τεχνολογία και τέλος ανέφερα μερικές ορθές χρήσεις της όπως η παραγωγή φαρμάκων. Σύνολο 520 λέξεις. Ελπίζω να πιάσει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
Μπουρδολογίες και σάλτσες


word limit = exceeded
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Βασικα πανελληνιες δεν νομιζω να μετρανε μια μια τις λεξεις. Καλυτερα να μεινεις μεσα στο θεμα και να γραψει 50-80 λεξεις λιγοτερες παρα το αντιστροφο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aeneas

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Aeneas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,353 μηνύματα.
Βασικα πανελληνιες δεν νομιζω να μετρανε μια μια τις λεξεις. Καλυτερα να μεινεις μεσα στο θεμα και να γραψει 50-80 λεξεις λιγοτερες παρα το αντιστροφο

Βαθμολογήτρια μας έχει πει ότι πρώτα μετρούν τις λέξεις μιας γραμμής και τις πολλαπλασιάζουν με τις σειρές. Σε περίπτωση που υπερβαίνουν το όριο, τις μετρούν μία προς μία.:eek:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Αυτο το κανω εγω για να δω ποσες εχω γραψει :P Παντως συνεχιζω να λεω οτι πρωτα σωστο περιεχομενο και εκφραση και μετα πληθος λεξεων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top