Guest 010239
Επισκέπτης


Ως προς τη πορεια σκεψης επαγωγικος παει απο το ειδικο (καραβι) στο γενικο (λαος) και ως προς το ειδος των προκείμενων είναι αναλογικός.Ο καλος καπετανιος πορευεται μεσοπελαγα κρατωντας με αισθημα ευθυνης το πηδαλιο του,αποφευγοντας σκοπελους,προβλεποντας τους τυφωνες κι αλλαζοντας πορεια.Χωρίς πηδαλιο και πυξιδα το καραβι μενει ακυβερνητο.Ετσι κι ο λαος πρεπει να ακολουθει αταλαντευτα την ιστορικη του διαδρομη εχοντας στη θεση του καπετανιου ψυχη και νου και στη θεση του πηδαλιου την ιστορικη του γνωση και παραδοση
Τι συλλογισμος ειναι? Αξιολογιστε τον...
Μπορει καποιος να βοηθησει?![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Ως προς τη πορεια σκεψης επαγωγικος παει απο το ειδικο (καραβι) στο γενικο (λαος) και ως προς το ειδος των προκείμενων είναι αναλογικός.
Αποδεκτος ή οχι ομως?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


ευχαριστω πολυ!Επαγωγικός ως προς την πορεία συναγωγής του συμπεράσματος αναπτύσσεται με τη μέθοδο της μεταφορικής αναλογίας. Η αναλογία έχει την αξία του λογικού επιχειρήματος οπότε θα μπορούσε να εκληφθεί ως τέλεια επαγωγή.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
νατ
Εκκολαπτόμενο μέλος


Μου φαινεται δυσκολο να κανω περιληψη σε αυτο το κειμενο .....
Η μουσική δεν ήταν η αιτία…
Πριν από ένα μήνα, ένα μεσήλικο ζευγάρι στην Ιταλία σκότωσε τέσσερις γείτονές του επειδή έκαναν θόρυβο. Θύματα, μια 32χρονη γυναίκα, το δίχρονο αγοράκι της, η μητέρα της και ένας γείτονας. Οι ένοικοι του κτιρίου τσακώνονταν καιρό, επειδή -όπως ομολόγησαν οι δράστες - η οικογένεια έβαζε δυνατά τη μουσική. Θυμίζει λίγο την τραγική ιστορία του κτηνοτρόφου που σκότωσε τους πέντε κυνηγούς γιατί του πάτησαν το τριφύλλι, ή τον άντρα που σκότωσε προ διετίας τη δασκάλα και τα παιδάκια του γειτονικού του σχολείου, επειδή καταλάμβαναν τον δρόμο (το σχολείο δεν είχε αυλή) από όπου περνούσε με το αυτοκίνητό του. Είχε απειλήσει ότι αν δεν -εγκαταλείψουν το οδόστρωμα θα τους πατήσει, και μια μέρα το έκανε ...
Δεν χωρούσε διάλογος, δεν υπήρχε, γέφυρα επικοινωνίας. Καμία δυνατότητα να λυθούν ειρηνικά οι διαφορές. Με πρόσβαλες με την αδιαφορία σου, θα πεθάνεις. Οι γείτονες, οι κυνηγοί, η δασκάλα παράκουσαν έπρεπε να «πληρώσουν». Απόλυτη επικράτηση της ατομικής ηθικής επί της κοινωνικής. Ολοκληρωτική επισκίαση της ψυχραιμίας και της λογικής από τον εγωισμό, την αντικοινωνικότητα, τον ανορθολογισμό. Ακραίος ατομισμός.
Τον γεννά το σύστημα, που μετατρέπει τον ενεργό πολίτη σε πελάτη (ψηφοφόρο, κατανα¬λωτή) και σε τηλεκατευθυνόμενο θεατή που δείχνει ως μόνο δρόμο προς την ευδαιμονία τη συσσώ¬ρευση αγαθών, ως μόνο μέ¬σο για την ποιότητα ζωής, την ιδιωτική ζωή, την ιδιο¬κτησία. Αλίμονο σ' εκείνον που θα τη διαταράξει, που θα προσβάλει την υπέρτα¬τη αυτή «αξία».
Γίνεσαι ευκολότερα θηρίο ανήμερο όταν έχεις διαρρήξει τους δεσμούς με τους γύρω σου. Ο ατομισμός κάνει τον άνθρωπο ευάλωτο στον αυταρχισμό. Τον οδηγεί στην απομόνωση, τη μοναξιά, την ανωνυμία. Αν η ανα¬γνώριση δεν έρθει μέσα από την προσωπική επιτυχία, ίσως χρειαστεί να την εκμαιεύσει, να την αποσπάσει, ακόμη και διά της ,βίας …
Το βλέπουμε σε όλους εκείνους που κραυγά¬ζουν σε χυδαία ελληνικά για το «δίκιο» τους, στις τηλεοράσεις, τις ουρές, τους μποτιλιαρισμέ¬νους δρόμους. Σ' εκείνους που συμμετέχουν στα δρώμενα μόνον όσο χρειάζεται για να χτίσουν σαμαράκια έξω από το σπίτι τους και να αποτρέψουν την κατασκευή τους στους δρόμους από τους οποίους περνούν για τη δου¬¬λειά. Ελάχιστοι δίνουν τη θέ¬ση τους στο λεωφορείο, ελάχιστοι επενδύουν μακροπρό¬θεσμα, ελάχιστοι (πολιτικοί) . ενδιαφέρονται για την ευη¬μερία" πέραν του ορίζοντα των επόμενων εκλογών. Μήπως, δεν υπάρχει άλλος δρόμος από το «ο καθένας για τον εαυτό του και ο Θεός με κανέναν»,κατά το δημοφιλές αμερικανικό σλόγκαν;
Υπάρχει. Ονομάζεται «άνοιγμα», «επικοινωνία», «ανοχή», «λογική». Το πιο σημαντικό πιστεύω που πρέπει να κουβαλάμε μέσα μας είναι εκείνο που μας ενώνει με τους άλλους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dalian
Περιβόητο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
κωσ
Εκκολαπτόμενο μέλος


Είναι στο παρακάτω αρχείο
View attachment npa-2003-3425.pdf
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Loreley
Περιβόητο μέλος


Θα το εκτιμούσα πολύ αν μου απαντούσατε.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Loreley
Περιβόητο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
*Serena*
Τιμώμενο Μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Loreley
Περιβόητο μέλος



(δύσκολαα :S)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mizzkaterinoula
Νεοφερμένο μέλος


Ολο αυτο ηταν μεσα σε μια επιφυλλιδα με θεμα την κλωνοποιηση και εγω πρεπει να το κανω παραγραφο αλλα δεν καταλαβαινω τι θελει να πει. Μηπως μπορειται να μου πειτε τι εννοει ωστε να μπορεσω να το αναπτυξω?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σεβαστή-Μαρία
Εκκολαπτόμενο μέλος


Λέει η άσκηση: Να εντοπίσετε (και να εξηγησετε) 2 λέξεις ή φράσεις του κειμένου που καταδεικνύουν τον επίσημο χαρακτήρα του λόγου του ομιλητή.
Τις φράσεις τις βρήκα , δε μπορώ όμως να καταλάβω τι χρειάζεται να γράψω ως εξήγηση !:/
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eileen
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σεβαστή-Μαρία
Εκκολαπτόμενο μέλος


Έτσι λοιπόν θα μπορούσα να πω ότι χρησιμοποιεί αυτές τις φράσεις λόγω του επίσημου χαρακτήρα και του κύρους που υποδηλώνει το γεγονός.
Ακόμη , αναφέρεται σε όλους τους πολίτες του κράτους . Από αυτούς που κυβερνούν μέχρι τους απλούς πολίτες της χώρας. (θα γράψω και κάτι παραπάνω , αλλά αρκουν οι λόγοι??)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimijim
Διάσημο μέλος


Αναπτυξη σε παραγραφο 80-90 λέξεων
Το κείμενο είναι αυτό
Το είχα και περίληψη, αρκετά δύσκολο θα έλεγα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
κωσ
Εκκολαπτόμενο μέλος


Πως να ξεκινισω /να τελιωσω??
πως να δομησω την εκθεση δηλαδη τι να γραψω σε καθε παραπγραφο???
συζητάμε στην ταξη σας για τη συμβολη του μαθηματος της ιστοριας στο σημερινο σχολειο..Μ ε αφορμη τη συζητηση συντασετε ενα αρθρο για τη σχολικη εφημεριδα θελοντας να τονισετε την αξια της διδασκαλιας της ιστοριας στο σχολειο και παραλληλα να διατυπωσετε προτασεις ωστε το μαθημα να γινει πιο ενδιαφερον.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος


Μπορειτε να με βοηιησετε στο παρακατω θεμα για εκθεση ειναι αναγκη!!!
Πως να ξεκινισω /να τελιωσω??
πως να δομησω την εκθεση δηλαδη τι να γραψω σε καθε παραπγραφο???
συζητάμε στην ταξη σας για τη συμβολη του μαθηματος της ιστοριας στο σημερινο σχολειο..Μ ε αφορμη τη συζητηση συντασετε ενα αρθρο για τη σχολικη εφημεριδα θελοντας να τονισετε την αξια της διδασκαλιας της ιστοριας στο σχολειο και παραλληλα να διατυπωσετε προτασεις ωστε το μαθημα να γινει πιο ενδιαφερον.
Ειναι χασιμο χρονου
Χρηση βιντεο, επιλογη της υλης απο τα παιδια ( αν απο τα 4 κεφαλαια το υπουργειο θελει 2, να διαλεξει η ταξη ποια 2) και να γινει ενεργος ο ρολος του μαθητη μεσω συζητησεων τραλαλαλαλαλαλ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Βασίλης Δ.
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
νατ
Εκκολαπτόμενο μέλος


[/U]
Ειναι χασιμο χρονου
Χρηση βιντεο, επιλογη της υλης απο τα παιδια ( αν απο τα 4 κεφαλαια το υπουργειο θελει 2, να διαλεξει η ταξη ποια 2) και να γινει ενεργος ο ρολος του μαθητη μεσω συζητησεων τραλαλαλαλαλαλ
Μπορειτε να με βοηιησετε στο παρακατω θεμα για εκθεση ειναι αναγκη!!!
Πως να ξεκινισω /να τελιωσω??
πως να δομησω την εκθεση δηλαδη τι να γραψω σε καθε παραπγραφο???
συζητάμε στην ταξη σας για τη συμβολη του μαθηματος της ιστοριας στο σημερινο σχολειο..Μ ε αφορμη τη συζητηση συντασετε ενα αρθρο για τη σχολικη εφημεριδα θελοντας να τονισετε την αξια της διδασκαλιας της ιστοριας στο σχολειο και παραλληλα να διατυπωσετε προτασεις ωστε το μαθημα να γινει πιο ενδιαφερον.
Το ξερω ....
Εχω καποιες ιδεες για το θεμα αλλα δεν ξερω βασικα πως να αρχισω την εκθεση ,πως να την τελιωσω και πως να ξεκινησω καθε παραγραφο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
μαριαα χανια
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 156 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- vade
- GiannisM
- pnf292
- bibliofagos
- Marianna.diamanti
- thepigod762
- carnage
- nicole1982
- Ivana Kypala
- MrDragonboy
- Mhtsaras76
- BatGuin
- Joji
- Alessandra Eliza
- suaimhneas
- Hased Babis
- Marel
- Jbb
- AggelikiGr
- soleilst
- constansn
- Than003
- Kate1914
- nimbus
- dmav
- Helen06
- Scandal
- athinoula
- Jesse_
- Τρελας123
- Basiliki.kiki
- AnnaRd
- augustine
- Ness
- ivannag
- Φινεύς
- P.Dam.
- Ultimate_duck87
- spring day
- pannnos1992
- ypopsifios23
- suuuuiiii
- angies
- jimis2001
- synthnightingale
- Nala
- stee
- Mary06
- Maynard
- ειδήμων
- beckyy
- SoyN
- Nick_nt
- Mariamar
- UserGr2023
- Angie15
- thesecretfemme
- BillyTheKid
- walterrwhite
- rempelos42
- eirinipap
- tsiobieman
- katia.m
- xrisamikol
- Sofos Gerontas
- Nic Papalitsas
- το κοριτσι του μαη
- eukleidhs1821
- Έλενα Παπαμακαριου
- Kitana
- Magigi
- Applepie
- desp1naa
- Philologist
- Miranda32
- onion
- User2350
- francies_nolan
- Unboxholics
- Alexecon1991
- Deadly_sorrowX
- phoni
- sophia<3
- oups
- J.Cameron
- ΨΑΡΑΚΙ1993
- Gop
- Sherlockina
- PanosBat
- Vasilikii
- Georgek7
- Panagiotis849
- Αντικειμενικός
- SlimShady
- Ιωάννης1234
- Bill2002
- panamixagr97
- Constadinos
- Lydia6902
- Mako777
- Adolfo valencia
- sofia!
- ifikis
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.