Βοήθεια/Απορίες/Ιδέες στην Έκθεση

Guest 010239

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ο καλος καπετανιος πορευεται μεσοπελαγα κρατωντας με αισθημα ευθυνης το πηδαλιο του,αποφευγοντας σκοπελους,προβλεποντας τους τυφωνες κι αλλαζοντας πορεια.Χωρίς πηδαλιο και πυξιδα το καραβι μενει ακυβερνητο.Ετσι κι ο λαος πρεπει να ακολουθει αταλαντευτα την ιστορικη του διαδρομη εχοντας στη θεση του καπετανιου ψυχη και νου και στη θεση του πηδαλιου την ιστορικη του γνωση και παραδοση

Τι συλλογισμος ειναι? Αξιολογιστε τον...
Μπορει καποιος να βοηθησει?:P
Ως προς τη πορεια σκεψης επαγωγικος παει απο το ειδικο (καραβι) στο γενικο (λαος) και ως προς το ειδος των προκείμενων είναι αναλογικός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Dream~

Νεοφερμένος

Η ~Dream~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 52 μηνύματα.
Ως προς τη πορεια σκεψης επαγωγικος παει απο το ειδικο (καραβι) στο γενικο (λαος) και ως προς το ειδος των προκείμενων είναι αναλογικός.

Αποδεκτος ή οχι ομως?:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Dream~

Νεοφερμένος

Η ~Dream~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 52 μηνύματα.
Επαγωγικός ως προς την πορεία συναγωγής του συμπεράσματος αναπτύσσεται με τη μέθοδο της μεταφορικής αναλογίας. Η αναλογία έχει την αξία του λογικού επιχειρήματος οπότε θα μπορούσε να εκληφθεί ως τέλεια επαγωγή.
ευχαριστω πολυ!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

νατ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η νατ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 160 μηνύματα.
Μπορει κανεις να βοηθησει σε αυτο το κειμενο για περιληψη.
Μου φαινεται δυσκολο να κανω περιληψη σε αυτο το κειμενο .....

Η μουσική δεν ήταν η αιτία…
Πριν από ένα μήνα, ένα μεσήλικο ζευγάρι στην Ιταλία σκότωσε τέσσερις γείτονές του επειδή έκαναν θόρυβο. Θύματα, μια 32χρονη γυναίκα, το δίχρονο αγοράκι της, η μητέρα της και ένας γείτονας. Οι ένοικοι του κτιρίου τσακώνονταν καιρό, επειδή -όπως ομολόγησαν οι δράστες - η οικογένεια έβαζε δυνατά τη μουσική. Θυμίζει λίγο την τραγική ιστορία του κτηνοτρόφου που σκότωσε τους πέντε κυνηγούς γιατί του πάτησαν το τριφύλλι, ή τον άντρα που σκότωσε προ διετίας τη δασκάλα και τα παιδάκια του γειτονικού του σχολείου, επειδή καταλάμβαναν τον δρόμο (το σχολείο δεν είχε αυλή) από όπου περνούσε με το αυτοκίνητό του. Είχε απειλήσει ότι αν δεν -εγκαταλείψουν το οδόστρωμα θα τους πατήσει, και μια μέρα το έκανε ...

Δεν χωρούσε διάλογος, δεν υπήρχε, γέφυρα επικοινωνίας. Καμία δυνατότητα να λυθούν ειρηνικά οι διαφορές. Με πρόσβαλες με την αδιαφορία σου, θα πεθάνεις. Οι γείτονες, οι κυνηγοί, η δασκάλα παράκουσαν έπρεπε να «πληρώσουν». Απόλυτη επικράτηση της ατομικής ηθικής επί της κοινωνικής. Ολοκληρωτική επισκίαση της ψυχραιμίας και της λογικής από τον εγωισμό, την αντικοινωνικότητα, τον ανορθολογισμό. Ακραίος ατομισμός.
Τον γεννά το σύστημα, που μετατρέπει τον ενεργό πολίτη σε πελάτη (ψηφοφόρο, κατανα¬λωτή) και σε τηλεκατευθυνόμενο θεατή που δείχνει ως μόνο δρόμο προς την ευδαιμονία τη συσσώ¬ρευση αγαθών, ως μόνο μέ¬σο για την ποιότητα ζωής, την ιδιωτική ζωή, την ιδιο¬κτησία. Αλίμονο σ' εκείνον που θα τη διαταράξει, που θα προσβάλει την υπέρτα¬τη αυτή «αξία».
Γίνεσαι ευκολότερα θηρίο ανήμερο όταν έχεις διαρρήξει τους δεσμούς με τους γύρω σου. Ο ατομισμός κάνει τον άνθρωπο ευάλωτο στον αυταρχισμό. Τον οδηγεί στην απομόνωση, τη μοναξιά, την ανωνυμία. Αν η ανα¬γνώριση δεν έρθει μέσα από την προσωπική επιτυχία, ίσως χρειαστεί να την εκμαιεύσει, να την αποσπάσει, ακόμη και διά της ,βίας …


Το βλέπουμε σε όλους εκείνους που κραυγά¬ζουν σε χυδαία ελληνικά για το «δίκιο» τους, στις τηλεοράσεις, τις ουρές, τους μποτιλιαρισμέ¬νους δρόμους. Σ' εκείνους που συμμετέχουν στα δρώμενα μόνον όσο χρειάζεται για να χτίσουν σαμαράκια έξω από το σπίτι τους και να αποτρέψουν την κατασκευή τους στους δρόμους από τους οποίους περνούν για τη δου¬¬λειά. Ελάχιστοι δίνουν τη θέ¬ση τους στο λεωφορείο, ελάχιστοι επενδύουν μακροπρό¬θεσμα, ελάχιστοι (πολιτικοί) . ενδιαφέρονται για την ευη¬μερία" πέραν του ορίζοντα των επόμενων εκλογών. Μήπως, δεν υπάρχει άλλος δρόμος από το «ο καθένας για τον εαυτό του και ο Θεός με κανέναν»,κατά το δημοφιλές αμερικανικό σλόγκαν;
Υπάρχει. Ονομάζεται «άνοιγμα», «επικοινωνία», «ανοχή», «λογική». Το πιο σημαντικό πιστεύω που πρέπει να κουβαλάμε μέσα μας είναι εκείνο που μας ενώνει με τους άλλους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
Είσαι σίγουρη πως αυτό είναι όλο? Χμμ, λοιπόν :hmm: 1) Το κείμενο αναφέρεται σε περιστάσεις παράλογης βίας μεταξύ των ανθρώπων. 2) Ο συγγραφέας θεωρεί τον ακραίο καταναλωτισμό στις μέρες μας ως την κύρια πηγή που απομακρύνει τα άτομα και τα καθιστά σκληρούς ατομιστές. 3) Καταφεύγουν κατά συνέπεια σε εκδηλώσεις βίας. 4) Έπειτα ο αρθρογράφος εκφράζει την ανησυχία του για εξάπλωση του φαινομένου και τέλος προτείνει ως λύση την υιοθέτηση ομαδικού πνεύματος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

κωσ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο κωσ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 152 μηνύματα.
Θα ηθελα και εγω βοηθεια σε ενα αρθρο που είναι για περιληψη και μου φαινεται λιγο δυσκολο.
Είναι στο παρακάτω αρχείο
View attachment npa-2003-3425.pdf
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loreley

Περιβόητο μέλος

Η Loreley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5,860 μηνύματα.
Αύριο γράφουμε διαγώνισμα γλώσσα, στην 3η ενότητα. Η καθηγήτρια μας είπε ότι θα μας βάλει έκθεση σχετικά με τον ρατσισμό. Αν έχετε γράψει ή ξέρετε, μπορείτε να μου πείτε κάποια πιθανά θέματα σχετικά με αυτό;
Θα το εκτιμούσα πολύ αν μου απαντούσατε. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loreley

Περιβόητο μέλος

Η Loreley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5,860 μηνύματα.
κανένας δεν ξέρει; :worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
αιτια αναπτυξης, επιπτωσεις στο ατομο και στην κοινωνια γενικοτερα, τροποι αντιμετωπισης απο το σχολειο την οικογενεια και την πολιτεια... αυτα μου ερχονται! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loreley

Περιβόητο μέλος

Η Loreley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5,860 μηνύματα.
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! :D
(δύσκολαα :S)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mizzkaterinoula

Νεοφερμένος

Η Mizzkaterinoula αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 43 μηνύματα.
"Η εικονα της αποκυρηξης και μαλιστα της καταδικης ενος επιστημονα με κριτηρια ιδεολογικα ή ηθικα, η απαγορευση προαγωγης της ερευνας και της επιστημης και η επιβολη ποινης για την υπερβαση των ανεκτων οριων της γνωσης, το 'συνδρομο του Γαλιλαιου' ειναι εξισου προσβλητικα της ανθρωπινης νοημοσυνης, οσο ταπεινωτικη για τη μοναδικοτητα και την αξια καθε ανθρωπου ειναι η βασει προδιαγραφων αναπαραγωγη του."

Ολο αυτο ηταν μεσα σε μια επιφυλλιδα με θεμα την κλωνοποιηση και εγω πρεπει να το κανω παραγραφο αλλα δεν καταλαβαινω τι θελει να πει. Μηπως μπορειται να μου πειτε τι εννοει ωστε να μπορεσω να το αναπτυξω?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σεβαστή-Μαρία

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Σεβαστή-Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 177 μηνύματα.
Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σε σχέση με μία ασκηση στην έκθεση-έκφραση.
Λέει η άσκηση: Να εντοπίσετε (και να εξηγησετε) 2 λέξεις ή φράσεις του κειμένου που καταδεικνύουν τον επίσημο χαρακτήρα του λόγου του ομιλητή.
Τις φράσεις τις βρήκα , δε μπορώ όμως να καταλάβω τι χρειάζεται να γράψω ως εξήγηση !:/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eileen

Τιμώμενο Μέλος

Η Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7,414 μηνύματα.
Λογικά, η εξήγηση θα είναι ο λόγος για τον οποίο πιστεύεις ότι οι συγκεκριμένες λέξεις καταδεικνύουν τον επίσημο χαρακτήρα στο λόγο του ομιλητή... Γιατί πιστεύεις λοιπόν ότι οι λέξεις έχουν αυτή την ιδιότητα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σεβαστή-Μαρία

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Σεβαστή-Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 177 μηνύματα.
Το κείμενο είναι η ομιλία του Κ.Καραμανλή μετά την είσοδο της Ελλάδας στην Ε.Ε.
Έτσι λοιπόν θα μπορούσα να πω ότι χρησιμοποιεί αυτές τις φράσεις λόγω του επίσημου χαρακτήρα και του κύρους που υποδηλώνει το γεγονός.
Ακόμη , αναφέρεται σε όλους τους πολίτες του κράτους . Από αυτούς που κυβερνούν μέχρι τους απλούς πολίτες της χώρας. (θα γράψω και κάτι παραπάνω , αλλά αρκουν οι λόγοι??)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimijim

Διάσημο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,762 μηνύματα.
"Θέλουμε δε θέλουμε, είμαστε όλοι δέσμιοι μιας ευτυχίας που από δικό μας λάθος αποστερούμαστε."
Αναπτυξη σε παραγραφο 80-90 λέξεων
Το κείμενο είναι αυτό
Το είχα και περίληψ
η, αρκετά δύσκολο θα έλεγα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

κωσ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο κωσ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 152 μηνύματα.
Μπορειτε να με βοηιησετε στο παρακατω θεμα για εκθεση ειναι αναγκη!!!
Πως να ξεκινισω /να τελιωσω??
πως να δομησω την εκθεση δηλαδη τι να γραψω σε καθε παραπγραφο???

συζητάμε στην ταξη σας για τη συμβολη του μαθηματος της ιστοριας στο σημερινο σχολειο..Μ ε αφορμη τη συζητηση συντασετε ενα αρθρο για τη σχολικη εφημεριδα θελοντας να τονισετε την αξια της διδασκαλιας της ιστοριας στο σχολειο και παραλληλα να διατυπωσετε προτασεις ωστε το μαθημα να γινει πιο ενδιαφερον.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Μπορειτε να με βοηιησετε στο παρακατω θεμα για εκθεση ειναι αναγκη!!!
Πως να ξεκινισω /να τελιωσω??
πως να δομησω την εκθεση δηλαδη τι να γραψω σε καθε παραπγραφο???

συζητάμε στην ταξη σας για τη συμβολη του μαθηματος της ιστοριας στο σημερινο σχολειο..Μ ε αφορμη τη συζητηση συντασετε ενα αρθρο για τη σχολικη εφημεριδα θελοντας να τονισετε την αξια της διδασκαλιας της ιστοριας στο σχολειο και παραλληλα να διατυπωσετε προτασεις ωστε το μαθημα να γινει πιο ενδιαφερον.


Ειναι χασιμο χρονου

Χρηση βιντεο, επιλογη της υλης απο τα παιδια ( αν απο τα 4 κεφαλαια το υπουργειο θελει 2, να διαλεξει η ταξη ποια 2) και να γινει ενεργος ο ρολος του μαθητη μεσω συζητησεων τραλαλαλαλαλαλ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Βασίλης Δ.

Νεοφερμένος

Ο Βασίλης Δ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Καμία ιδέα για την αξία του διαλόγου στους τομείς της ιδιωτικής και δημόσιας ζωής του ανθρώπου ???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

νατ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η νατ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 160 μηνύματα.
[/U]

Ειναι χασιμο χρονου

Χρηση βιντεο, επιλογη της υλης απο τα παιδια ( αν απο τα 4 κεφαλαια το υπουργειο θελει 2, να διαλεξει η ταξη ποια 2) και να γινει ενεργος ο ρολος του μαθητη μεσω συζητησεων τραλαλαλαλαλαλ

Μπορειτε να με βοηιησετε στο παρακατω θεμα για εκθεση ειναι αναγκη!!!
Πως να ξεκινισω /να τελιωσω??
πως να δομησω την εκθεση δηλαδη τι να γραψω σε καθε παραπγραφο???

συζητάμε στην ταξη σας για τη συμβολη του μαθηματος της ιστοριας στο σημερινο σχολειο..Μ ε αφορμη τη συζητηση συντασετε ενα αρθρο για τη σχολικη εφημεριδα θελοντας να τονισετε την αξια της διδασκαλιας της ιστοριας στο σχολειο και παραλληλα να διατυπωσετε προτασεις ωστε το μαθημα να γινει πιο ενδιαφερον.


Το ξερω ....
Εχω καποιες ιδεες για το θεμα αλλα δεν ξερω βασικα πως να αρχισω την εκθεση ,πως να την τελιωσω και πως να ξεκινησω καθε παραγραφο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

μαριαα χανια

Νεοφερμένος

Η μαριαα χανια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 110 μηνύματα.
παιδια επειδη απο γενετικη και γενικα επιστημη δεν ξερω τιποτα μηπως μπορει να βοηθησει καποιοσ για τα ηθικα διλληματα τησ γενετικησ στον ανθρωπο και παραδειγμτα επικινδυνης εφαρμογή της?? γενικα οχι μονον στον ανθρωπο...ευχαριστω εκ των προτερων!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top