Βοήθεια/Απορίες/Ιδέες στην Έκθεση

raster

Νεοφερμένος

Ο raster αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Βασικά εγώ ούτε καν είχα το βιβλίο. Έμαθα απέξω κάποιους στημένους προλόγους που κόλλαγαν σε μεγάλες κατηγορίες θεμάτων. Πχ έναν τον είχα ονομάσει "Για πρόβλημα που δεν υπήρχε στο παρελθόν" (νομίζω αυτόν επέλεξα να γράψω), έναν άλλον "Για πρόβλημα που υπήρχε και στο παρελθόν", "Για θέμα που δεν αναφέρεται σε πρόβλημα" κτλ. Έφτιαξα και μερικές παραγράφους που κολλάνε σε όλα τα θέματα. Πχ υπάρχει πρόβλημα που δεν έχει για "αίτιο" και "τα λανθασμένα πρότυπα που προβάλλονται από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης"? Υπάρχει πρόβλημα που δεν "αντιμετωπίζεται" και με την "ανάπτυξη της ανθρωπιστικής παιδείας"? :P
Μʼ αυτά και μʼ αυτά, την έκθεση που έγραψα την είχα προετοιμάσει κατά 90% στο σπίτι από την προηγούμενη μέρα. Και άλλο θέμα να ήταν, πάλι τα ίδια σχεδόν θα έγραφα. Τελικά μέχρι που κατάφερα να κολλήσω και μια παράγραφο απʼ την ΑΟΔΕ ("Παράδοση είναι ένα σύνολο… μπλα μπλα"). Ιδού οι 600 λέξεις και χωρίς να χρειάζεται να αγχώνεσαι για το χρόνο ή να σβήνεις και να ξαναγράφεις :D(hint: ειδικά στην έκθεση προσοχή στην εικόνα του γραπτού).
Ήμουν και τυχερός γιατί οι ασκήσεις που έπεσαν έβγαιναν με κοινή λογική και ενώ αρχικά είχα υπολογίσει καμιά δεκαριά σίγουρα χαμένα μόρια από τρόπους ανάπτυξης παραγράφου, επαγωγικούς συλλογισμούς κτλ για τα οποία δεν ήξερα την τύφλα μου, τελικά δεν τα έχασα. Αποτέλεσμα: Δεκαεπτά και μισό με διάβασμα μιας μέρας, χωρίς φροντιστήριο και χωρίς να έχω γράψει ούτε μια έκθεση κατά τη διάρκεια της χρονιάς, μόνο 2-3 περιλήψεις για να μπω στο πνεύμα. Η κωλοφαρδία προσωποποιημένη. :P
Όσο για την άλλη σου ερώτηση, νομίζω φαίνεται ότι η έκθεση δεν μου αρέσει, ή μάλλον, δεν μου αρέσει που εξετάζεται πανελλαδικά γιατί εισάγει σε μεγάλο βαθμό το στοιχείο του τυχαίου. Όσο καλά κι αν έχεις πάει στα άλλα μαθήματα, η έκθεση μπορεί να σε καταστρέψει. Η προσωπική μου εμπειρία μου δείχνει ότι η έκθεση δεν ήθελε διάβασμα, ούτε σχολείο, ούτε φροντιστήρια. Δεν ήθελε κόπο, αλλά κυρίως τρόπο (και τύχη). Anyway, αυτή ήταν μόνο η προσωπική μου εμπειρία, αυτό που δούλεψε σε μένα και τίποτα παραπάνω. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gossipgirl

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Στέλλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 278 μηνύματα.
η καθηγητρια μου μου εχει πει οτι εχουν μπει κειμενα απο τυος θεματικους κυκλους...δεν βλαπτει να τους ριξεις μια ματια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nanou!!

Νεοφερμένος

Η Nanou!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Βαθύ (Σάμος). Έχει γράψει 48 μηνύματα.
δες τα οπωσδήποτε. είναι πλ ενδιαφέροντα τα περισσότερα κ θα σου δώσουν σίγουρα ιδέες. μερικά αξίζουν κ για περιλήψεις!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nanou!!

Νεοφερμένος

Η Nanou!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Βαθύ (Σάμος). Έχει γράψει 48 μηνύματα.
ναι, η εκθεση ειναι πολύ ωραία. αν έχεις φιλόλογο με όρεξη κ δν ζεις στον πλανητη σου, θα την λατρέψεις! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimitris17

Νεοφερμένος

Ο dimitris17 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Βασικά εγώ ούτε καν είχα το βιβλίο. Έμαθα απέξω κάποιους στημένους προλόγους που κόλλαγαν σε μεγάλες κατηγορίες θεμάτων. Πχ έναν τον είχα ονομάσει "Για πρόβλημα που δεν υπήρχε στο παρελθόν" (νομίζω αυτόν επέλεξα να γράψω), έναν άλλον "Για πρόβλημα που υπήρχε και στο παρελθόν", "Για θέμα που δεν αναφέρεται σε πρόβλημα" κτλ. Έφτιαξα και μερικές παραγράφους που κολλάνε σε όλα τα θέματα. Πχ υπάρχει πρόβλημα που δεν έχει για "αίτιο" και "τα λανθασμένα πρότυπα που προβάλλονται από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης"? Υπάρχει πρόβλημα που δεν "αντιμετωπίζεται" και με την "ανάπτυξη της ανθρωπιστικής παιδείας"? :P
Μʼ αυτά και μʼ αυτά, την έκθεση που έγραψα την είχα προετοιμάσει κατά 90% στο σπίτι από την προηγούμενη μέρα. Και άλλο θέμα να ήταν, πάλι τα ίδια σχεδόν θα έγραφα. Τελικά μέχρι που κατάφερα να κολλήσω και μια παράγραφο απʼ την ΑΟΔΕ ("Παράδοση είναι ένα σύνολο… μπλα μπλα"). Ιδού οι 600 λέξεις και χωρίς να χρειάζεται να αγχώνεσαι για το χρόνο ή να σβήνεις και να ξαναγράφεις :D(hint: ειδικά στην έκθεση προσοχή στην εικόνα του γραπτού).
Ήμουν και τυχερός γιατί οι ασκήσεις που έπεσαν έβγαιναν με κοινή λογική και ενώ αρχικά είχα υπολογίσει καμιά δεκαριά σίγουρα χαμένα μόρια από τρόπους ανάπτυξης παραγράφου, επαγωγικούς συλλογισμούς κτλ για τα οποία δεν ήξερα την τύφλα μου, τελικά δεν τα έχασα. Αποτέλεσμα: Δεκαεπτά και μισό με διάβασμα μιας μέρας, χωρίς φροντιστήριο και χωρίς να έχω γράψει ούτε μια έκθεση κατά τη διάρκεια της χρονιάς, μόνο 2-3 περιλήψεις για να μπω στο πνεύμα. Η κωλοφαρδία προσωποποιημένη. :P
Όσο για την άλλη σου ερώτηση, νομίζω φαίνεται ότι η έκθεση δεν μου αρέσει, ή μάλλον, δεν μου αρέσει που εξετάζεται πανελλαδικά γιατί εισάγει σε μεγάλο βαθμό το στοιχείο του τυχαίου. Όσο καλά κι αν έχεις πάει στα άλλα μαθήματα, η έκθεση μπορεί να σε καταστρέψει. Η προσωπική μου εμπειρία μου δείχνει ότι η έκθεση δεν ήθελε διάβασμα, ούτε σχολείο, ούτε φροντιστήρια. Δεν ήθελε κόπο, αλλά κυρίως τρόπο (και τύχη). Anyway, αυτή ήταν μόνο η προσωπική μου εμπειρία, αυτό που δούλεψε σε μένα και τίποτα παραπάνω. :)
ηταν καθαρα τυχαιο σε αλλο θεμα δε θα εγραφες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariaaa

Νεοφερμένος

Η ΜΑΡΙΑ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 23 μηνύματα.
Κοιτα η εκθεση ειναι ενα τελειως υποκειμενικο μαθημα..σιγουρα δεν μπορεις να διαβασεις ολα τα δοκιμια.θα κανεισ καποια απο τουσ θεματικουσ κυκλουσ αλλα και απο αλλα βιβλια.Ας πουμε εγω εκανα ωραια δοκιμια απο εκει για τον τουρισμο και το πολεμο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

raster

Νεοφερμένος

Ο raster αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
ηταν καθαρα τυχαιο σε αλλο θεμα δε θα εγραφες
Σίγουρα βοήθησε και το θέμα γιατί σχεδόν όλες οι σάλτσες που είχα ετοιμάσει κόλλαγαν αρκετά καλά. Ο στόχος μου ήταν να πιάσω τις 600 λέξεις χωρίς ο διορθωτής να νομίσει ότι βγήκα εντελώς εκτός θέματος. Αν κάτι μπορούσα να το πω με δυο λέξεις, το έλεγα με δέκα. Από εκεί και πέρα, αν δεν έχεις ορθογραφικά/ συντακτικά λάθη, αν το γραπτό σου είναι καθαρογραμμένο, αν έχεις πιάσει το όριο των λέξεων, ε, πόσο χάλια να σʼ το βαθμολογήσει? Κάτω από δώδεκα? Τόσο περίμενα και μου ήρθε δεκαεφτάμιση.
Αυτή η διαφορά ίσως οφείλεται στους διορθωτές. Κάποιοι φίλοι ασχολούνταν όλη τη χρονιά, στο τέλος ήταν ευχαριστημένοι από την έκθεση που έγραψαν, και παρόλα αυτά βαθμολογήθηκαν πολύ χειρότερα. Τι να πω, καλό είναι πάντα να κρατάς μικρό καλάθι, αλλά στην έκθεση κράτα μικρότερο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

'Ερικα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ερικα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πετρούπολη (Αττική). Έχει γράψει 192 μηνύματα.
Παιδια sos!!!!!!!:(...Μπορειτε να με βοηθησετε δινοντας μου ιδεες για το εξης θεμα?Θα σας ειμαι υποχρεη ειλικρινα,απο εμενα ο,τι θελετε!!!!! :

Σε ενα δοκιμιο 500 περιπου λεξεων,να υποστηριξετε τη σκοπιμοτητα της μελετης και αξιοποιησης καποιου στοιχειου της ελληνικης παραδοσης(λ.χ.της μουσικης,του χορου,της αρχιτεκτονικης,της λαικης τεχνης.).

Ενα απο αυτα παιδακια και τις περισσοτερες ιδεες που θα δω για ενα απο αυτα,θα διαλλεξω και για ποιο θα γραψω....Εχω αγχωθει...:(Πρεπει να το παραδοσω γι'αυτο μεχρι και το πολυ τις 01/09/08,θα ηθελα ιδεουλες!:'(

Ευχαριστω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mi3s

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mi3s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 377 μηνύματα.
κάποια που μου ήρθαν έτσι γρήγορα:

  • ανάδειξη μνημείων
  • διατήρηση της παράδοησης
  • μόρφωση για τους νεότερους,αλλά και μη.
Αυτά!Βαριέμαι να σκέφτομαι άλλα!:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

karxarini

Νεοφερμένος

Η Κλαιρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 29 μηνύματα.
στα εξης:
  • ανάδειξη μνημείων
  • διατήρηση της παράδοησης
  • μόρφωση για τους νεότερους,αλλά και μη.
θα ηθελα να συμπληρωσω πως με την διατηρηση της παραδοσιακης αρχιτεκτονικης γινεται σαφεστατα καλυτερη εκμεταλλευση του ορυκτου πλουτου της χωρας μας (βλεπε μαρμαρο)
παραλληλα διατηρουνται οι υπαρχουσες θεσεις εργασιας-ή ακομα,δημιουργουνται καινουριες.
η σημασια της εκμεταλλευσης του ορυκτου πλουτου εγκειται στο γεγονος οτι συγκεκριμενα υλικα που χρησιμοποιουνταν επι αιωνες στη χωρα μας επιλεχτηκαν με κριτηρια την ψυχοσυνθεση των ελληνων και χαρακτηριζουν ακομα και περιοχες ολοκληρες-παραδειγματικα λοιπον αναφεωα το μαρμαρο καθως η λαμψη του συνδυαζεται με τη φωτεινοτητα του ελληνικου ουρανου ενω αντιθετα στις βορειοεθρωπαικες χωρες προτιμαται ο γκριζος γρανιτης που ταιριαζει με την "μουντιλα" του κλιματος τους.
επισης χαρακτηριστικο υλικο της ελληνικης αρχιτεκτονικης τεχνοτροπιας ειναι η πετρα-βλεπε οικισμους ολοκληρους απο πετρινα σπιτια σε ορεινες περιοχες.

αμφιβαλλω αν εθεσα σωστα τις αποψεις μου διοτι δεν τα πηγαινω καλα με τον γραπτο λογο ( γι'αυτο πηγα θετικη!:D), ελπιζω ομως να βοηθησα εστω και λιγο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Θα ήθελα αν μπορείτε να μου γράψετε τα αρνητικά των πολυήμερων εκδρομών και πως φαντάζεστε ότι θα μπορούσαν να γίνουν καλύτερες;;; sos:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Αν στο σχολείο έχεις την παρέα σου και τους φίλους σου, άτομα που ξέρεις καιρό και γουστάρεις να περνάς χρόνο μαζί τους τότε τα σπάνε. Σε αντίθετη περίπτωση είναι ξενέρωμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Δεν σε πολυκατάλαβα είναι η αλήθεια....:'(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

d@NTE

Νεοφερμένος

Ο d@NTE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Απλα τα πραγματα, με καλη παρεα οπου και να πας θα περασεις τελεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stef

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Stef αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 232 μηνύματα.
Παιδιά έκθεση είναι ! Συνήθως σε τέτοιες εκθέσεις πρέπει να γράφεις @@@@@ ... Γράψε στα αρνητικά για τα υπερβολικά ξενύχτια , το αλκοόλ ,το κάπνισμα την πνευματική και σωματική κούραση που προκαλούν όλα αυτά ειδικά λίγο πριν τις εξετάσεις . Γράψε οτι θα έπρεπε να έχουν εκπαιδευτικό χαρακτήρα και τέτοια . Καμία σχέση με την πραγματικότητα αλλά τι να κάνεις?!?!?!:lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Με βοήθησες πάρα μα πάρα πολύ Stef 10000 ευχαριστώ!!:thanks:

Έχω μια άσκηση στην έκθεση, η οποία λέει να προτείνω στο Υπουργείο Εμπορίου τρόπους σχετικά με το νομοσχέδιο για την αθέμιτη και παραπλανητική διαφήμιση...Καμιά ιδέα;;; plz βοηθήστε γιατί δεν μου έρχεται τίποτα...sos:'(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ, τώρα κατάλαβα. Duh.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stef

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Stef αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 232 μηνύματα.
Τίποτα . Νομίζω οτι τέτοια άσκηση έχει στο βιβλίο των γλωσσικών ασκήσεων!

Ποιό είναι αυτό το νομοσχέδιο ? Γίνεται καμιά αναφορά γι αυτό ?

Κατά τη γνώμη μου απο κει κείμενα δεν πέφτουν. Αλλά μπορούν να σου δώσουν ιδέες . Μπορούν να πέσουν παρόμοια . Διάβασε το Παπανούτσο. Αρέσει σε αυτούς που βάζουν θέματα .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Δυστυχώς όχι και έχω μπερδευτεί...:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stef

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Stef αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 232 μηνύματα.
Διάβασε αυτό , ίσως σε βοηθήσει


[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ[/FONT]​
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Κάθε ανακοίνωση που γίνεται στο πλαίσιο εμπορικής, βιομηχανικής, βιοτεχνικής ή επαγγελματικής δραστηριότητας, με σκοπό την προώθηση της διάθεσης αγαθών ή υπηρεσιών. [/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Ιστορικά. Η επιδίωξη των πωλήσεων με διάφορα μέσα αποτελεί μια από τις πρωταρχικές ανάγκες των εμπόρων. Οι πρώτες μορφές διαφήμισης ήταν οι εκφωνήσεις από τους κήρυκες στους δημόσιους χώρους, όπως και οι επιγραφές έξω από τα πρατήρια και τα εργαστήρια. Μια από τις αρχαιότερες επιγραφές ήταν εκείνη που βρέθηκε στη Μέμφιδα της Αιγύπτου, με την οποία διαφημίζονταν οι ικανότητες επεξηγητών ονείρων. Γνωστές είναι και οι "προεκλογικές" διαφημιστικές τοιχογραφίες της Πομπηίας. Σε όλο το Μεσαίωνα επικρατεί η διαφήμιση των προϊόντων με κήρυκες. Η τυπογραφία καθώς και η αλλαγή των κοινωνικών και οικονομικών δομών οδήγησαν στην ανάπτυξη της διαφήμισης. Στα πρώτα έντυπα που κυκλοφόρησαν στη Γερμανία, Ολλανδία, Αγγλία υπήρχαν υποτυπώδεις διαφημίσεις με τον τίτλο "Συμβουλές". Την 1η Φεβρουαρίου του 1625 δημοσιεύτηκε σε αγγλική εφημερίδα η πρώτη διαφήμιση. Παράλληλα με τις έντυπες διαφημίσεις, αναπτυσσόταν και η διαφήμιση με εμπορικά σήματα, με κρεμασμένα σύμβολα ή παραστάσεις και με πινακίδες και αφίσες. Από το 19ο αι. άρχισαν οι εφημερίδες και αργότερα το ραδιόφωνο, ο κινηματογράφος και η τηλεόραση ν' αποτελούν σπουδαιότατο μέσο διαφήμισης. Ταυτόχρονα, ο επιστημονικός εμπλουτισμός της πρωτόγονης στην αρχή δημοσιότητας με υλικό απ' όλες τις θεωρητικές και πρακτικές επιστήμες, οδήγησε στη δημιουργία μεγάλων διαφημιστικών εταιριών.[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Σύγχρονη διαφήμιση. Για να οργανώσουμε μια διαφημιστική εξόρμηση πρέπει να λάβουμε υπόψη τα ακόλουθα στοιχεία: 1) το προϊόν ή την υπηρεσία που θα διαφημιστεί, 2) το κοινό, τον πελάτη που θα αγοράσει το προϊόν, 3) το διαφημιστικό μήνυμα, 4) τις μορφές της διαφημιστικής εξόρμησης, 5) το χρονικό προγραμματισμό, 6) τα μέσα διαφήμισης και 7) τα κονδύλια που διατίθενται. Επίσης πρέπει να σφυγμομετρήσουμε την κοινή γνώμη και τις διαθέσεις της. Γι' αυτό καθορίζομε με επιστημονικές μεθόδους τα πλαίσια μέσα στα οποία θα κινηθούμε. Αυτά είναι: 1) Στοιχεία για την παραγωγή του προϊόντος, για το καταναλωτικό κοινό προς το οποίο απευθύνεται το προϊόν, για το δίκτυο διανομής, για τους παράγοντες πώλησης και για τον ανταγωνισμό. 2) Καθορισμός των στόχων της διαφημιστικής εκστρατείας. 3) Καθορισμός των συνθημάτων. 4) Επιλογή των διαφημιστικών μέσων που θα μεταφέρουν τα διαφημιστικά μηνύματα στο καταναλωτικό κοινό. 5) Καθορισμός των μορφών που θα πάρει η διαφήμιση και 6) Προϋπολογισμός των δαπανών.[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Διαφημιστικά μέσα. Τα πιο γνωστά είναι: 1) Τηλεόραση. Με ειδικές εκπομπές γίνεται παραστατική διαφήμιση 2) Τύπος. Εφημερίδες κάθε κυκλοφορίας και περιοδικά. 3) Ραδιόφωνο. Μ' αυτό η διαφήμιση γίνεται ή με πρόγραμμα που προσφέρει μια επιχείρηση ή ένα προϊόν ή με ορισμένο αριθμό διαφημιστικών λέξεων ή με μικρές ραδιοφωνικές σκηνές που μεταδίδονται μεταξύ προγραμμάτων 4) Κινηματογράφος. Η κινηματογραφική διαφήμιση παρουσιάζεται συνήθως με μορφή μικρών ταινιών με παρουσίαση του προϊόντος και της χρήσης του. 5) Έντυπα διαφόρων μορφών που διανέμονται. 6) Υπαίθρια διαφήμιση με αφίσες πανό, φωτεινές επιγραφές τοίχων κλπ.[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Η διαφήμιση στην Ελλάδα. Στην Ελλάδα η διαφήμιση εμφανίστηκε οργανωμένη μετά το Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Από το 1950 αναπτύχθηκαν και οι μεγάλες ελληνικές διαφημιστικές εταιρίες με ειδικό επιστημονικό επιτελείο. [/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Ο Ν. 1961 του 1991 ρυθμίζει τα θέματα που σχετίζονται με την παραπλανητική και αθέμιτη διαφήμιση στην Ελλάδα και εναρμονίζεται με σχετική οδηγία της ΕΟΚ. Ο νόμος αυτός είναι ευρύτερος από τον παλιό Ν. 146 του 1914, τόσο ως προς την έννοια της διαφήμισης γενικά όσο και ως προς τις έννοιες της παραπλανητικής και της αθέμιτης διαφήμισης. [/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Η παραπλανητική διαφήμιση είναι κάθε διαφήμιση που το περιεχόμενο ή η μορφή της παραπλανά ή ενδέχεται να παραπλανήσει, με οποιονδήποτε τρόπο, τα πρόσωπα στα οποία απευθύνεται και στη γνώση των οποίων περιέρχεται και εξαιτίας αυτής της παραπλάνησης ενδέχεται να επηρεάσει την οικονομική τους συμπεριφορά ή να βλάψει έναν ανταγωνιστή. Είναι, για παράδειγμα, παραπλανητική η διαφήμιση η οποία εμφανίζεται με τη μορφή επιστημονικής ανακοίνωσης ή δημοσιογραφικής έρευνας, χωρίς να δηλώνεται ρητά ή κατά τρόπο ευδιάκριτο ότι πρόκειται για διαφήμιση. Είναι, επίσης, παραπλανητική η διαφήμιση η οποία δημιουργεί ψευδείς εντυπώσεις ως προς τη γεωγραφική προέλευση του προϊόντος ή τις ιδιότητές του. [/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Η αθέμιτη διαφήμιση είναι κάθε διαφήμιση που αντίκειται στα χρηστά ήθη. Ο νόμος αναφέρει ενδεικτικά περιπτώσεις αθέμιτης διαφήμισης, οι οποίες είναι: α) η διαφήμιση που καπηλεύεται εθνικά θέματα και προσωπικότητες ή την εθνική και πνευματική κληρονομιά μας. β) η διαφήμιση που διακρίνει μειωτικά κοινωνικές ομάδες με βάση το φύλο, τη φυλή, το θρήσκευμα κ.λπ. και γενικά προσβάλλει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια. γ) η διαφήμιση που έχει σκοπό να προκαλέσει ανησυχία ή φόβο ή να εκμεταλλευτεί τα συναισθήματα αυτά ή την απειρία ή τις προλήψεις των καταναλωτών. δ) η διαφήμιση που εκμεταλλεύεται κατά τρόπο ανάρμοστο την τάση του κοινού για τυχερά παιχνίδια ή εύκολο κέρδος. ε) η διαφήμιση που προκαλεί σύγχυση στην αγορά μεταξύ του διαφημιζόμενου και του ανταγωνιστή κ.λπ. Στις περιπτώσεις παραπλανητικής ή αθέμιτης διαφήμισης, οποιοσδήποτε έχει έννομο συμφέρον μπορεί να καταφύγει με αγωγή στο δικαστήριο. Το αρμόδιο δικαστήριο μπορεί να διατάξει την παύση της παραπλανητικής ή της αθέμιτης διαφήμισης και την παράλειψή της στο μέλλον. Επίσης, μπορεί να απαγορεύσει την παραπλανητική και αθέμιτη διαφήμιση σε περίπτωση που αυτές δεν έχουν περιέλθει σε γνώση του κοινού, επίκειται όμως η δημοσίευσή τους. Για να εξαλειφθούν τα αποτελέσματα της παραπλανητικής και της αθέμιτης διαφήμισης, το αρμόδιο δικαστήριο μπορεί, εφόσον έχει διαταχτεί η παύση των διαφημίσεων αυτών, να διατάξει: α) τη δημοσίευση της απόφασής του, β) τη δημοσίευση αντίστοιχων διορθωτικών διαφημίσεων.[/FONT]




https://www.neo.gr/website/ergasiamathiti/2.htm

Τα πορτοκαλί γράμματα αναφέρονται στο νόμο αυτό!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top