Βελτίωση στο μάθημα της Έκθεσης

DoctorJT98

Νεοφερμένος

Ο Ιωάννης Ταστσίδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Γεια σε όλους σας. Με λένε Γιάννη και πάω στην Γ' Γυμνασίου.
Μου αρέσουν τα θετικά μαθήματα. Για να λέμε την αλήθεια με τα άλλα δεν τα πάμε καλά δηλαδή δεν μου αρέσουν όχι ότι δεν είμαι καλός.
Όταν πάω Λύκειο θα επιλέξω θετική κατεύθυνση στα σίγουρα. Θέλω να περάσω ιατρική. Το γνωρίζω ότι είναι πολύ δύσκολο. Εγώ όμως έχω ένα θεματάκι με την Έκθεση. Όχι ότι κάνω πολλά ορθογραφικά λάθη ή πολλά εκφραστικά. Πάνω κάτω αυτοί που περνάνε ιατρική τι παίρνουν στην Έκθεση;
Είναι εφικτό να παίρνω 18 - 18,5 στην Έκθεση; Με λίγα λόγια αν είμαι ένας μαθητής του 16 στην Έκθεση γίνεται να γίνει το 16 να γίνει 18 - 18,5;
Πείτε μου τρόπους να βελτιωθώ!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

(όποιος ενδιαφέρεται να περάσει ιατρική ας το πει σας παρακαλώ!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alma Libre

Επιφανές μέλος

Η Sinéad αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φιλοσοφικών & Κοινωνικών Σπουδών Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,229 μηνύματα.
Δεν ξέρω αν σου κάνει η ιατροδικαστική που είναι στους μελλοντικούς μου στόχους:P