grigoris91
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
TomWelling18
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lostG
Εκκολαπτόμενο μέλος
Είδατε ότι το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα ουδόλως ενδιαφέρεται γιά την ψυχική σας υγεία?Ε τι να τα κάνεις μετά τις βάσεις. Πω πω είμαι πολύ αγχωμένος. Λέτε να ανέβει πάνω από 300 μόρια η ιστορία κ αρχαιολογία????
Σας τρώει σιγά σιγά την ψυχή.Κάποτε τουλάχιστον την εποχή των δεσμών και παλιότερα τα αποτελέσματα βγαίνανε μιά και καλή ονομαστικά και ή πέρναγες ή όχι.Τώρα τρώτε στη μάπα όλο το Καλοκαίρι και δεν σας αφήνει να απολαύσετε τη ζωή σας.
Ο ανηψιός μου που σπουδάζει αεροναπηγός στην Αγγλία (δεν έδωσε καθόλου εξετάσεις εδώ αλλά έφυγε αμέσως) κάθεται τώρα και μου λέει πόσο πίσω είμαστε ως χώρα στην εκπαίδευση.
Το πανεπιστήμιο που σπουδάζει τον έχει αυτή τη στιγμή και κάνει την πρακτική του στη Ρόλλς Ρόις και τού έχει βρεί και μόνιμη δουλειά πριν καλά καλά τελειώσει τη σχολή!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
κωστακης
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
grigoris91
Πολύ δραστήριο μέλος
ρε παιδια ΞΕΚΟΛΑΤΕ
αν σασ ελεγαν οτι ο θεοσ εχει κανει ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ
καιτελοι αυγουστου θα σασ πατησει αμαξι ε τοτε αγχωθητε ελευθερα
ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΒΑΣΕΙΣ καιτιποτα αλλο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
κωστακης
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
grigoris91
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
κωστακης
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
grigoris91
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
κωστακης
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
grigoris91
Πολύ δραστήριο μέλος
μπαινεισ εκει που θεσ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
κωστακης
Δραστήριο μέλος
περσι 16481
δεν ξερω θα δειξει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
grigoris91
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VouDou
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο ανηψιός μου που σπουδάζει αεροναπηγός στην Αγγλία (δεν έδωσε καθόλου εξετάσεις εδώ αλλά έφυγε αμέσως) κάθεται τώρα και μου λέει πόσο πίσω είμαστε ως χώρα στην εκπαίδευση.
Το πανεπιστήμιο που σπουδάζει τον έχει αυτή τη στιγμή και κάνει την πρακτική του στη Ρόλλς Ρόις και τού έχει βρεί και μόνιμη δουλειά πριν καλά καλά τελειώσει τη σχολή!!!!
Το ότι βρήκε δουλειά αμέσως δεν έχει να κάνει με την "εκπαίδευση", αλλά με την αγορά εργασίας. Στην Αγγλία (και γενικά στη Βόρεια Ευρώπη) δεν έχουν το επίπεδο ανεργίας/προσφορά θέσεων εργασίας που έχει η Νότια Ευρώπη. Επίσης, δεν υπάρχει "κεί σα πάνου" η μανία προπτυχιακών και μετατυχιακών σπουδών, που υπάρχει στην Ελλάδα, μιας και ο βασικός μισθός είναι 2-3 μεγαλύτερος από ό,τι στην Ελλάδα. Έτσι δεν έχουν μαζικά ως αυτοσκοπό να "σπουδάσουν".
Η "μεταρρύθμιση" Αρσένη είχε ως βασικό άξονα την αποσύνδεση του πτυχίου με την αγορά εργασίας (???) και μάλιστα υπερδιπλασίασε τις προσφερόμενες θέσεις σε ΑΕΙ/ΑΤΕΙ?!?!?!!?!? Σήμερα, 10 χρόνια μετά, φυσικότατα υπάρχει υπερπληθώρα πτυχίων, οι νέοι συνοστίζονται όλο και περισσότεροι στην ημεδαπή ή αλλοδαπή στα μεταπτυχιακά προγράμματα και γενικώς το αποτέλεσμα είναι όλο και περισσότεροι άνεργοι με πτυχίο ΑΕΙ/ΑΤΕΙ.
Όπως έχω αναφέρει και σε άλλο thread, στην Αγγλία με τα "τριετή πτυχία" ήδη έχει καταγραφεί αδυναμία στον εργασιακό χώρο και έτσι σκέφτονται σοβαρά την εισαγωγή 4ου έτους προπτυχιακά (όπως είναι στη Σκοτία). Το moto του 3τους πτυχίου είναι η παροχή των απολύτως απαραίτητων γνώσεων (και όχι η δημιουργία ολοκληρωμένου επιστήμονα σε δεδομένο επιστημονικό αντικείμενο) με το μικρότερο δυνατό κόστος...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tourinio
Νεοφερμένος
https://www.tritiopsi.gr/?p=3793
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lostG
Εκκολαπτόμενο μέλος
Έχει να κάνει με το όλο σύστημα και την αξιοπιστία τού κράτους?Εδώ παράγουμε πτυχιούχους χωρίς καμμία πρόβλεψη καί που θα πάνε όλοι αυτοί?Έπειτα όταν δείς μιά χώρα όπου η πρώτη προτίμηση των παιδιών είναι να βγούν δάσκαλοι πώς μετά μπορούμε εμείς να παρακολουθήσουμε τις τεχνολιγικές εξελίξεις ως χώρα όταν κατά τεκμήριο καλά μυαλά θα αναλώνονται στο ένα κι ένα κάνει δύο στα παιδιά του δημοτικού?Υπάρχει μεγάλη ανωμαλία στο εκπαιδευτικό σύστημα.Μιά χώρα οπου Τα όνειρα των περισσοτέρων φτανουν μέχρι τού σημείου να γίνουν δάσκαλοι και αστυνομικοί δεν μπορεί να έχει ευοίωνο μέλλλον.Νομίζω ότι σε καμμία χώρα δεν γίνεται αυτός ο χαμός.Το ότι βρήκε δουλειά αμέσως δεν έχει να κάνει με την "εκπαίδευση", αλλά με την αγορά εργασίας.
Άρα έχειν α κάνει και με το επαιδευτικό τους σύστημα που με τρία χρόνια σπουδές(ή τέσσερα) κρίνονται ικανοί σε μιά χώρα σαν την Αγγλία ενώ εδώ, άγχος να μπείς, άγχος να βγείς και άγχος να βρεία δουλειά(και αν ποτέ βρείς)
Και δεν νομίζω να συγκρίνεται κανένα εκπαιδευτικό ίδρυμα δικό μας με τα Αγλικά πανεπιστήμια.
Δηλαδή αυτό που είπα ότι η σχολή του φρόντισε να του βρεί θέση εργασίας δεν εντάσσεται σε ένα άψογο εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο ενδιαφέρεται τι θα απογίνουν οι πτυχιούχοι του?Γιατί το εκπαιδευτικό σύστημα το ίδιο δεν έχει χάσει την επαφή του με τους χώρους της εργασίας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
statistikos
Δραστήριο μέλος
Το ότι βρήκε δουλειά αμέσως δεν έχει να κάνει με την "εκπαίδευση", αλλά με την αγορά εργασίας. Στην Αγγλία (και γενικά στη Βόρεια Ευρώπη) δεν έχουν το επίπεδο ανεργίας/προσφορά θέσεων εργασίας που έχει η Νότια Ευρώπη. Επίσης, δεν υπάρχει "κεί σα πάνου" η μανία προπτυχιακών και μετατυχιακών σπουδών, που υπάρχει στην Ελλάδα, μιας και ο βασικός μισθός είναι 2-3 μεγαλύτερος από ό,τι στην Ελλάδα. Έτσι δεν έχουν μαζικά ως αυτοσκοπό να "σπουδάσουν".
Η "μεταρρύθμιση" Αρσένη είχε ως βασικό άξονα την αποσύνδεση του πτυχίου με την αγορά εργασίας (???) και μάλιστα υπερδιπλασίασε τις προσφερόμενες θέσεις σε ΑΕΙ/ΑΤΕΙ?!?!?!!?!? Σήμερα, 10 χρόνια μετά, φυσικότατα υπάρχει υπερπληθώρα πτυχίων, οι νέοι συνοστίζονται όλο και περισσότεροι στην ημεδαπή ή αλλοδαπή στα μεταπτυχιακά προγράμματα και γενικώς το αποτέλεσμα είναι όλο και περισσότεροι άνεργοι με πτυχίο ΑΕΙ/ΑΤΕΙ.
Όπως έχω αναφέρει και σε άλλο thread, στην Αγγλία με τα "τριετή πτυχία" ήδη έχει καταγραφεί αδυναμία στον εργασιακό χώρο και έτσι σκέφτονται σοβαρά την εισαγωγή 4ου έτους προπτυχιακά (όπως είναι στη Σκοτία). Το moto του 3τους πτυχίου είναι η παροχή των απολύτως απαραίτητων γνώσεων (και όχι η δημιουργία ολοκληρωμένου επιστήμονα σε δεδομένο επιστημονικό αντικείμενο) με το μικρότερο δυνατό κόστος...
Ρε Voudou κάθε φορά που σε διαβάζω σε θεωρώ πολυτέλεια για το forum. Παιδιά ακούτε έναν άνθρωπο και διαβασμένο και μεγαλύτερο από εσάς, που κάτι παραπάνω ξέρει. Όπως τα λες είναι.
-----------------------------------------
Έχει να κάνει με το όλο σύστημα και την αξιοπιστία τού κράτους?Εδώ παράγουμε πτυχιούχους χωρίς καμμία πρόβλεψη καί που θα πάνε όλοι αυτοί?Έπειτα όταν δείς μιά χώρα όπου η πρώτη προτίμηση των παιδιών είναι να βγούν δάσκαλοι πώς μετά μπορούμε εμείς να παρακολουθήσουμε τις τεχνολιγικές εξελίξεις ως χώρα όταν κατά τεκμήριο καλά μυαλά θα αναλώνονται στο ένα κι ένα κάνει δύο στα παιδιά του δημοτικού?Υπάρχει μεγάλη ανωμαλία στο εκπαιδευτικό σύστημα.Μιά χώρα οπου Τα όνειρα των περισσοτέρων φτανουν μέχρι τού σημείου να γίνουν δάσκαλοι και αστυνομικοί δεν μπορεί να έχει ευοίωνο μέλλλον.Νομίζω ότι σε καμμία χώρα δεν γίνεται αυτός ο χαμός.
Άρα έχειν α κάνει και με το επαιδευτικό τους σύστημα που με τρία χρόνια σπουδές(ή τέσσερα) κρίνονται ικανοί σε μιά χώρα σαν την Αγγλία ενώ εδώ, άγχος να μπείς, άγχος να βγείς και άγχος να βρεία δουλειά(και αν ποτέ βρείς)
Και δεν νομίζω να συγκρίνεται κανένα εκπαιδευτικό ίδρυμα δικό μας με τα Αγλικά πανεπιστήμια.
Δηλαδή αυτό που είπα ότι η σχολή του φρόντισε να του βρεί θέση εργασίας δεν εντάσσεται σε ένα άψογο εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο ενδιαφέρεται τι θα απογίνουν οι πτυχιούχοι του?Γιατί το εκπαιδευτικό σύστημα το ίδιο δεν έχει χάσει την επαφή του με τους χώρους της εργασίας.
Πάντως παιδιά εγώ που δουλεύω στο χρηματοοικονομικό κλάδο, σας λέω υπεύθυνα πως οι απόφοιτοι ελληνικών οικονομικών ΑΕΙ βγαίνουν πολύ καλύτερα προετοιμασμένοι από τους αποφοίτους των ξένων. Φίλοι μου με μεταπτυχιακά στην Αγγλία, το λένε και οι ίδιοι. Απλά είναι διαφορετική φιλοσοφία. Και φυσικά, οι πτυχιούχοι είναι σαφώς λιγότεροι εκεί από εδώ. Εδώ απλά το μεγάλο λάθος είναι οι υπερβολικοί εισακτέοι και η μη διασύνδεση ΑΕΙ/ΤΕΙ με την αγορά εργασίας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rolingstones
Πολύ δραστήριο μέλος
ρε παιδια τι το λιανιζουμε το θεμα οι βασεις θα ανεβουν πολυ τωρα το ποσο δεν μπορουμε να ξερουμε τι 19192 λεει ο μαρινης ειναι ο μονος που λεει αυτα τα συμπερασματα δικα σαςΡίξτε 1 ματιά σ' αυτές τις προβλέψεις ...
https://www.tritiopsi.gr/?p=3793
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DimitrisMat
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ρίξτε 1 ματιά σ' αυτές τις προβλέψεις ...
https://www.tritiopsi.gr/?p=3793
Δεν μπαίνει στο παιχνίδι να μιλήσει με αριθμούς που δεν έχουν ακρίβεια όπως κάνανε οι άλλοι(500 μόρια απόκλιση κτλ),όμως προτιμά να εξηγήσει το σκεπτικό του και ότι τα στοιχεία από τον ΓΒΠ δεν είναι αρκετά.
Το πιο ολοκληρωμένο άρθρο που έχω διαβάσει για τις βάσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
statistikos
Δραστήριο μέλος
Δεν μπαίνει στο παιχνίδι να μιλήσει με αριθμούς που δεν έχουν ακρίβεια όπως κάνανε οι άλλοι(500 μόρια απόκλιση κτλ),όμως προτιμά να εξηγήσει το σκεπτικό του και ότι τα στοιχεία από τον ΓΒΠ δεν είναι αρκετά.
Το πιο ολοκληρωμένο άρθρο που έχω διαβάσει για τις βάσεις.
Εννοείται. Αυτό ακριβώς! Τα στατιστικά μας λένε ότι οι σχολές του 18.8 και 18.9 θα πάνε στο 19 στο τρίτο πεδίο. Όμως για τις σχολές άνω του 19, ξέρουμε απλά ότι δεν θα πέσουν από το 19. Πολύ σωστό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 14 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.