Ασκήσεις στην Τριγωνομετρία

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ενδιαφερον...Αλλα θελει σκεψη, οπως λες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Ενδιαφερον...Αλλα θελει σκεψη, οπως λες.

Τα μαθηματικά είναι σκέψη. Χρειάζονται σίγουρα τα θεωρήματα, αλλά χρειάζεται και η σκέψη και όχι μόνο ηλίθιες μεθοδολογίες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Οχι, πιστευω οτι η μεθοδολογια ειναι το παν, αλλα ακομη πιο πολυτιμο ειναι ο μαθητης να μην την αποστηθιζει, αλλα να καταλαβαινει απο που προερχεται και γιατι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Οχι, πιστευω οτι η μεθοδολογια ειναι το παν, αλλα ακομη πιο πολυτιμο ειναι ο μαθητης να μην την αποστηθιζει, αλλα να καταλαβαινει απο που προερχεται και γιατι.

Τότε συμφωνούμε. Απλώς δε μου αρέσει γιατί οι περισσότεροι πάνε να τα μάθουν από έξω! Αυτό είναι απαράδεκτο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Καλα ναι. Δεν μενει τιποτα απο την αποστηθιση. Δεν ειναι Ιστορια. Μαθηματικα ειναι, που η ιδια ασκηση μπορει να πεσει με διακοσια διαφορετικα καμουφλαζ.
Θα αποστηθισεις 200 διαφορετικες μεθοδολογιες? Φυσικα και οχι. Το ζητημα ειναι να εχεις μια κοινη βαση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bobiras11

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Μεγίστη (Καστελόριζο). Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Τσιμπίστε ένα καλό ασκησάκι που συμπυκνώνει τύπους από κεφάλαια 1,2 εως 1,4 και είναι πολύ καλή για ένα τεστάκι. Σίγουρα βγαίνει πιο εύκολα με τους τύπους γινομένων του 1,5.

Νδo: (συνα-συνβ)^2+(ημα-ημβ)^2=4ημ^2(α-β/2)
(στο τέλος α-β και όλο προς 2)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Εύκολο είναι ρε συ :P

Εφαρμογή στους τύπους συνα-συνβ και ημα-ημβ που κάνουν γινόμενο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bobiras11

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Μεγίστη (Καστελόριζο). Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Εννοείται πως είναι άσκηση πριν να μπούμε στους τύπους γινομένων:P

Χωρίς αυτούς είναι σίγουρα πιο σύνθετη.
Κάνεις τις ταυτότητες, χρησιμοποιείς την ιδιότητα συν^2(α)+ημα^2(α)=1, παραγοντοποίηση για ανάπτυγμα τύπου αθροίσματος συν(α-β) το οποίο γράφουμε συν2(α+β/2) και κάνουμε χρήση τύπου συν2α για να βγάλουμε το 1-2ημ^2(α-β/2) που με επιμεριστική 8α μας κάνει αυτό που ζητάμε.

Φαίνεται εύκολη αλλά το θέμα είναι να βλέπεις εκείνη την ώρα τη συνέχεια..Κάτι σαν σκάκι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Δεν έχεις λύσει σοβαρή τριγωνομετρία μάλλον :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Undead

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο john αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 124 μηνύματα.
Να δείξεται ότι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bobiras11

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Μεγίστη (Καστελόριζο). Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Εδώ είναι το διαγώνισμα που έγραψα εγώ στην Άλγεβρα.
Αυτό που αξίζει από όλο το διαγώνισμα είναι το 4γ, ίσως και το 3. Προσοχή στο 1β το οποίο σχεδόν όλοι γράψαν λάθος.

Θέμα 1ο

α)Νδο εφ(α+β)=εφα+εφα/(1-εφαεφβ)
β)Υπολογίστε την τιμή της παράστασης Α=2ημ^2(3π/8)-1

Θέμα 2ο
Έστω ΑΒΓ με εφΑ=2/3 και εφΒ=11/15. Υπολογίστε εφΓ, σφΓ

Θέμα 3ο
Νδο (συνα-συνβ)^2+(ημα-ημβ)^2=4ημ^2[(α-β)/2]

Θέμα 4ο
f(x)=ημ2χ+συνχ/(1-συν2χ+ημχ)
α)Βρείτε το πεδίο ορισμού της f(x)
β)Νδο f(x)=σφχ
γ)Βρείτε τα κοινά σημεία των γραφικών παραστάσεων των f(x) και g(x)=εφ2χ με την τετμημένη να ανήκει στο διάστημα [0, π/2]

P.S.: Παρακαλώ τον Στελάρα να το κάνει edit με LATEX για να είναι ευανάγνωστο αφού όποτε πάω να γράψω εγώ με LATEX έρχεται η καταστρόφα :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Τζάμπα το βαλες. Οι ασκήσεις είναι για τα μπάζα όλες :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bobiras11

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Μεγίστη (Καστελόριζο). Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Διαγώνισμα σχολείου είναι ρεεεεε! Τι περίμενες? :P

Μην νομίζεις μόνο εγώ έγραψα το κατοστάρι... :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Να δείξεις ότι η στο 4ο θέμα είναι γνησίως φθίνουσα για κάθε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bobiras11

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Μεγίστη (Καστελόριζο). Έχει γράψει 304 μηνύματα.
H f(x) είναι περιοδική συνάρτηση του τύπου f(x)=ρσφωχ με ρ=1 και ω=1 οπότε έχει περίοδο π και είναι γνησίως φθίνουσα στο διάστημα (0,π). Η συνάρτηση δεν έχει ακρότατα αφού για χ=κπ με κ?Ζ το ημχ=0 οπότε η σφχ δεν έχει νόημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Ποιος σου λέει ότι είναι φθίνουσα στο (0,π) και μετά εκμεταλλεύεσαι περιοδικότητα; Να το δείξεις θέλουμε..

Βασικά δεν είμαι σιγουρός ότι γίνεται με γνώσεις Β' Λυκείου :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bobiras11

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Μεγίστη (Καστελόριζο). Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Ναι βασικά αυτό που ζητάς δεν το χω δει ούτε στο όνειρο μου...:P

Δεν νομίζω να έχω τις γνώσεις να στο αποδείξω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Mostel, όταν λες την f(x) του τέταρτου θέματος εννοείς την f(x)=σφx, ε; Γιατί η πρώτη έχει και διαστήματα στα οποία είναι γνησίως αύξουσα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Αρχικό μήνυμα από mostel (Εμφάνιση μηνύματος)

Να δείξεις ότι η στο 4ο θέμα είναι γνησίως φθίνουσα για κάθε [/quote]
********************



Όπως θα 'λεγε ένας καμένος με το WoW (που ποτέ δεν έπαιξα).... you're owned. :D






Η σωστή διατύπωση είναι: Να δείξετε ότι η είναι γνησίως φθίνουσα σε καθένα από τα διαστήματα




hint: Κύκλοοος! :D
Και βασικά.... δεν είναι καν ερώτημα αυτό. (Ο mostel πάλι έβαλε χαζομάρες :D :P)
Η απάντηση βγαίνει κατευθείαν από τη γραφική παράσταση που είναι γνωστή από τη θεωρία, αναπόδεικτα - δείτε τις πρώτες σελίδες του κεφαλαίου της Ανάλυσης.... για πρώτη φορά μάλλον. :fss:






Υ.γ.: exc, είπε για την f ο mostel κι όχι για την g. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Είσαι σίγουρος ότι αν παραγωγίσεις κια πάρεις όρια από δεξιά και αριστερά δε βγαίνει φθίνουσα στην ένωση των διαστημάτων;

Δε το 'χα ψάξει το ερώτημα βασικά, ούτε τώρα που το γράφω. Αλλά αισθητικά και μο΄νο θα 'λεγα ότι γίνεται, γι' αυτό και το 'χα βάλει!

Στέλιος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top