RafAspa94
Περιβόητο μέλος


Επίσης εαν ξέρετε θα ήθελα να μου πείτε την ασκ 15 σελ 38 που λέει Ποιες πρωσοπικότητες ήταν τα πρότυπα του Ξενοφώντος και ποια πρωσόντα τους θαύμαζε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
!w@Nn4
Πολύ δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
RafAspa94
Περιβόητο μέλος


-----------------------------------------
Παιδιά σας παρακαλώ έχω κολλήσει στα Αρχαία στην σελίδα 37 ασκ 6 που λέει Ποιο στόχο έθεσε στο ιστορικό έργο α) Ηρόδοτος Β) Θουκιδίδης Γ)Ξενοφών (στα Ελληνικά)
Επίσης εαν ξέρετε θα ήθελα να μου πείτε την ασκ 15 σελ 38 που λέει Ποιες πρωσοπικότητες ήταν τα πρότυπα του Ξενοφώντος και ποια πρωσόντα τους θαύμαζε




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος


Η καθηγήτρια της τεχνολογίας μας είπε ότι πιθανότατα θα κάνουμε δύο εργασίες!!! Μία στατιστική και μία πειραματική!!!!! Μπορεί να το κάνει αυτό;;;:what:
Περίεργα σας το 'πε, αν φυσικά σας είπε αυτό. Πιο πιθανό είναι να εννοούσε ό,τι λέει η Vampi παρακάτω:
Χμμ...Νομίζω, μπορεί να γίνει σε μια εργασία. Κάνεις πείραμα και παρουσιάζεις και στατιστικά.
Φυσικά, τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα, μπορεί και να αναφερόταν στην δημοσκόπηση. Κανονικά άλλωστε στο μάθημα της Τεχνολογίας γίνονται δύο εργασίες: η του πρώτου τετραμήνου η οποία, ανάλογα με τον καθηγητή, μπορεί να είναι πειραματική (σε εμάς ήταν περιγραφική) και η του δεύτερου τετραμήνου η οποία, κατά βάση, είναι μια δημοσκόπηση.
Βέβαια επειδή σχεδόν πάντα δεν γίνονται και οι δύο, συγχωνεύονται κατά κάποιο τρόπο και συνδυάζονται, σε μια εργασία, πείραμα, περιγραφή και στατιστική ανάλυση δεδομένων, είτε αυτά προέρχονται από δημοσκόπηση είτε από άλλες πηγές πληροφόρησης.
Παιδιά σας παρακαλώ έχω κολλήσει στα Αρχαία στην σελίδα 37 ασκ 6 που λέει Ποιο στόχο έθεσε στο ιστορικό έργο α) Ηρόδοτος Β) Θουκιδίδης Γ)Ξενοφών (στα Ελληνικά)
Επίσης εαν ξέρετε θα ήθελα να μου πείτε την ασκ 15 σελ 38 που λέει Ποιες πρωσοπικότητες ήταν τα πρότυπα του Ξενοφώντος και ποια πρωσόντα τους θαύμαζε
Τι σε δυσκολεύει; Διαβάζεις το μάθημα (η εισαγωγή είναι αρκετή για την συγκεκριμένη ερώτηση) και γράφεις. Δεν είναι καλό, για σένα κυρίως, να καταφεύγεις άμεσα στην εύκολη λύση. Να τις ''παλεύεις'' όλες τις ασκήσεις.
Όπως κι αν έχει, τα βασικά που θα πρέπει να συμπεριλάβεις στην απάντηση είναι τα εξής:
- Ηρόδοτος (Πατέρας της Ιστορίας). Έγραψε για τους Περσικούς Πολέμους και σκοπός του ήταν να καταγράψει ''μεγάλα και αξιομνημόνευτα γεγονότα που δεν άξιζε να χαθούν/ξεχαστούν''. Φυσικά μέσα από το έργο του εξυμνεί τα ηρωικά κατορθώματα των Ελλήνων ενάντια στους Πέρσες (βάρβαροι) και γι' αυτό θεωρείται αρκετά υποκειμενικός. Ακόμα και αυτό όμως να μη γινόταν ούτως ή άλλως ο Ηρόδοτος εμπλέκει στην Ιστορία του αρκετές μυθολογίες και άτυπες παραδόσεις του παρελθόντος (και της εποχής που ζούσε). Συνεπώς σκοπός του δεν ήταν η αντικειμενική καταγραφή των γεγονότων - απλά η καταγραφή τους.
- Αντίθετα ο Θουκυδίδης, ο σπουδαιότερος Έλληνας ιστοριογράφος, θεωρούσε το έργο του ''κτήμα εις αεί'', και πράγματι ήταν. Σκοπός του ήταν η αντικειμενική προσέγγιση των συμβάντων και η αποκάλυψη της αλήθειας. Αυτός λοιπόν, ουσιαστικά, εγκαθίδρυσε την Ιστορία ως επιστήμη (θυμήσου, ιστορία = αντικειμενικότητα). Διασταύρωνε όλες τις πληροφορίες και περιόρισε σημαντικά με αυτή του την οξυδέρκεια τις ''άστοχες υποθέσεις''. Με λίγα λόγια, Θουκυδίδης = Ιστορία (για εκείνη την εποχή).
- Ξενοφών. Συνοπτικά, ένας καλός reporter και συνεχιστής του έργου του Θουκυδίδη. Θεωρούσε σημαντικό να παρευρίσκεται κανείς στον τόπο των γεγονότων για την καταγραφή τους. Φυσικά αυτό προσέδωσε στο έργο του αρκετά ''μη ιστορικά'' στοιχεία (παραδόσεις, έθιμα, απόψεις τρίτων μη-άμεσα εμπλεκόμενων στα συμβάντα κ.λπ.) Συνολικά σκοπός του ήταν η πληροφόρηση δίχως ιδιαίτερη ανησυχία για την πλήρη εγκυρότητά της, ας το πούμε.
Το δεύτερο σκέλος της ερώτησης είναι αρκετά εξειδικευμένο (δεν θυμάμαι μάλιστα να το είχαμε κάνει εμείς). Διάβασε καλά την ''θεωρία'' του μαθήματος (εισαγωγή) κι έπειτα πέρνα στις ασκήσεις. Θα δεις αν έχεις καταλάβει και αν όχι πού είναι το πρόβλημα.
Btw, αυτό το θέμα δεν έχει να κάνει με απορίες μαθημάτων. Αν εξακολουθείς να έχεις πρόβλημα πήγαινε στα σχετικά topics.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
!w@Nn4
Πολύ δραστήριο μέλος


Περίεργα σας το 'πε, αν φυσικά σας είπε αυτό. Πιο πιθανό είναι να εννοούσε ό,τι λέει η Vampi παρακάτω:
Φυσικά, τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα, μπορεί και να αναφερόταν στην δημοσκόπηση. Κανονικά άλλωστε στο μάθημα της Τεχνολογίας γίνονται δύο εργασίες: η του πρώτου τετραμήνου η οποία, ανάλογα με τον καθηγητή, μπορεί να είναι πειραματική (σε εμάς ήταν περιγραφική) και η του δεύτερου τετραμήνου η οποία, κατά βάση, είναι μια δημοσκόπηση.
Βέβαια επειδή σχεδόν πάντα δεν γίνονται και οι δύο, συγχωνεύονται κατά κάποιο τρόπο και συνδυάζονται, σε μια εργασία, πείραμα, περιγραφή και στατιστική ανάλυση δεδομένων, είτε αυτά προέρχονται από δημοσκόπηση είτε από άλλες πηγές πληροφόρησης.
Οκ ευχαριστώ!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stathakis
Πολύ δραστήριο μέλος





Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
RafAspa94
Περιβόητο μέλος
stathakis
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JustSmile
Νεοφερμένο μέλος






Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stathakis
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stathakis
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stathakis
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος


Γεια σας ..Απο φέτος φοιτώ στο λύκειο.. γενικά απο τους γυρω μου ακουω διάφορα περι μεγαλου βαθμου δυσκολιας της Α' λυκείου... θετικη ειναι η κατευθυνση που θελω να ακολου8ησω και ολα μου έχουν δημιουργήσει αρκετό άγχος λογω της μεσαίας μου γνώσης των μαθηματικών...πιστευετε οτι αν παω σε φροντιστηριο θα διορθωσω την κατασταση η θα μπερδευτω για την συνεχεια...(β' λυκειου) ???? και γενικα θα ηθελα να μου δωσετε μια γενικη αποψη των πραγματων του λυκειου ...αν μπορειτε και εχετε την διαθεση...σας ευχαριστω εκ των προταιρων...
Όχι άγχος ή φόβος. Είναι από τις χειρότερες αρχές που θα μπορούσες να κάνεις. Όλοι οι πρωτοετείς στο Λύκειο με μεσαίες ή και μηδαμινές γνώσεις μαθηματικών έρχονται. Πολύ απλά γιατί το μάθημα στο Γυμνάσιο είναι εισαγωγικό/βασικό και μόνο. Στο Λύκειο πια οι μαθητές μπαίνουν στην αποδεικτική νοοτροπία του μαθήματος και κατ' επέκταση το αντιμετωπίζουν διαφορετικά. Να δίνεις προσοχή σε κάθε κεφάλαιο ξεχωριστά δίχως να ''επιλέγεις'' και να ''διαχωρίζεις'' γνώσεις. Όλα είναι απαραίτητα και χρήσιμα. Να προσέχεις τους καθηγητές σου (φροντιστηρίου και σχολείου) και να κάνεις απορίες. Φυσικά από εκεί και πέρα θα διαβάσεις και θα μελετήσεις μόνος σου για να εξοικειωθείς και να βελτιωθείς. Πάνω απ' όλα μην αγχώνεσαι. Το βασικότερο όλων, πέρα από την προσωπική μελέτη, είναι, για μένα, η επιμονή. Λύνουμε ασκήσεις, δεν προσπαθούμε να τις λύσουμε. Με λίγα λόγια οι εύκολοι τρόποι (βλ. λυσάρια, καθηγητές, forums κ.λπ.) ας είναι οι έσχατες επιλογές (για να μην πω φυσικά ας μην είναι καθόλου επιλογές).
παντως εγω θα πατωσω φετος.με αλγεβρα και γεωμετρια
Καλή διαδρομή λοιπόν. Δώσε και χαιρετίσματα εκεί που θα πας (στον πάτο) γιατί έτσι όπως ξεκινάς εκεί θα καταλήξεις σίγουρα.
Διάβασε ό,τι έγραψα παραπάνω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος


παντως εγω θα πατωσω φετος.με αλγεβρα και γεωμετρια
Γιατί ρε παιδιά φοβάστε τα μαθηματικά; Δε δαγκώνουν, κουλάρετε. Όταν πάτε με την ψυχολογία "εγώ είμαι άσχετος, δεν τα μπορώ τα μαθηματικά... θα πατώσω", τότε σίγουρα αυτό θα κάνετε και θα σας αξίζει κιόλας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Συστηματικά αν διαβάζει κάποιος μια χαρά θα τα πάει.
:no1:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 20 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.