Απαράδεκτο το υπουργείο παιδείας

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
Μακάρι να μην καταργηθούν ποτέ οι πανελλαδικές. Είναι ο πιο αντικειμενικός φορέας που έχουμε (μετά είναι ο ΑΣΕΠ).

Μιλάμε για τις ίδιες πανελλαδικές που πέρσι εκεί που διόρθωνε η φιλόλογος μας, ανάμεσα σε τόσα γραπτά, το τετράδιο της έκθεσης και του ΑΟΘ κάποιου εξεταζόμενου ήταν χωρίς την ταινία, με τα στοιχεία του φάτσα φόρα;

Όταν ακούω αυτό το "Οι πανελλήνιες είναι ο πλέον αδιάβλητος θεσμός!" με δυσκολία κρατιέμαι να μην βρίσω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Περίμενε σε 3 χρόνια που θα αλλάξει το σύστημα και θα μπουν οι πανεπιστημιακοί στο παιχνίδι να δεις τι θα γίνει. Στην ουσία από αυτούς θα εξαρτάται η πρόσβαση σας στα πανεπιστήμια και το σίγουρο είναι θα ανοπολούμε το προηγούμενο σύστημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Εσείς που κατηγορείτε τον θεσμό των πανελλήνιων απλώς δεν ξέρετε τι έχει να γίνει με το που καταργηθούν.
Είναι ένας αντικειμενικός θεσμός και αυτό είναι fact. Με ποια κριτήρια μας λέτε ότι δεν είναι? Όταν αλλάξει αυτός ο θεσμός όλοι θα εύχονται να υπήρχε και ξαφνικά όλοι θα θυμηθούν πόσο αντικειμενικός θεσμός ήταν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

RunawayDreamer

Δραστήριο μέλος

Η Βίκυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηγουμενίτσα (Θεσπρωτία). Έχει γράψει 511 μηνύματα.
1) Αυτά που μας λες είναι φήμες που καλό είναι να μην λέγονται χωρίς αποδείξεις γιατί αλλιώς θεωρείται ψέμα. Αν μπορέσεις αν βρεις το άρθρο που έλεγε τα θέματα στις 8 παρά τέταρτο τότε θα συμφωνήσω. Μέχρι να το βρεις όμως καλύτερα να μην γράφεις τίποτα περί συνωμοσιών.


Ας μη γελιόμαστε, άρθρο δε πρόκειται ποτέ να βρει γιατί αυτά γίνονται στα παρασκήνια και δε καταγράφονται... Εγώ την πιστεύω και μου αρκεί αυτό που λέει με την απλή λογική ότι ζούμε στην ελλάδα και ΟΛΑ είναι πιθανόν να γίνουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kaleidoscope

Επιφανές μέλος

Η kaleidoscope αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,248 μηνύματα.
Όταν ακούω αυτό το "Οι πανελλήνιες είναι ο πλέον αδιάβλητος θεσμός!" με δυσκολία κρατιέμαι να μην βρίσω.

Μάλλον εννοεί ο fockos ότι σε σχέση με άλλους θεσμούς στην Ελλάδα, είναι ο περισσότερο αδιάβλητος. Όχι πως είναι τελείως αδιάβλητος... ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Για όσους λέτε ότι τα θέματα είχαν διαρρεύσει από τις 8 παρά τέταρτο, να πάτε να καταγγείλετε αυτόν που τα διέρρευσε, αν έχετε τα κότσια.

Άντε πια με τις μαλακίες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
O πιο αντικειμενικός "θεσμός" οι Πανελλήνιες;
Οκ.
Πριν 3 χρόνια ,νομίζω, όλοι θυμόμαστε ότι είχαν διαρρεύσει τα θέματα των Αγγλικών.
Και φέτος, συμμαθήτριά μου, την Πέμπτη στις 7 το πρωί, ήξερε το θέμα της έκθεσης και τις ασκήσεις.

Δε μιλάω άλλο.

Μιλάμε για τις ίδιες πανελλαδικές που πέρσι εκεί που διόρθωνε η φιλόλογος μας, ανάμεσα σε τόσα γραπτά, το τετράδιο της έκθεσης και του ΑΟΘ κάποιου εξεταζόμενου ήταν χωρίς την ταινία, με τα στοιχεία του φάτσα φόρα;

Όταν ακούω αυτό το "Οι πανελλήνιες είναι ο πλέον αδιάβλητος θεσμός!" με δυσκολία κρατιέμαι να μην βρίσω.

Εμ... ως ΘΕΣΜΟΣ, ως τρόπος αξιολόγησης κλπ μια χαρά είναι οι πανελλήνιες (αν και προσωπικά θα προτιμούσα τις πανελλήνιες με δέσμες).

Για τα άτομα που στελεχώνουν τους θεσμούς δεν φταίει το σύστημα των πανελληνίων. Σε οποιοδήποτε σύστημα θα βρεθεί κάποιος να δώσει τα θέματα, να βαθμολογήσει κατά το δοκούν κλπ...
Να δείτε αν καταργηθεί το σύστημα, που οι εξετάσεις θα γίνονται στα πανεπιστήμια, με λιγότερο απρόσωπο τρόπο, τι έχει να γίνει, ειδικά σε σχολές που το αντικείμενο περνάει από γενιά σε γενιά και υπάρχουν γνωριμίες... :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Αλλά αυτοί που την πίνουν δίνοντας και 4-8 φορές το ίδιο μάθημα μέχρι να το περάσουν έστω και με έναν βαθμό 5, είναι εκείνοι που προσπαθούν μόνοι τους σε ένα σάπιο σύστημα Ελληνικού Πανεπιστημίου...που επιδιώκει και καλλιεργεί συστηματικά την «αιώνια» φοίτηση. Όταν υπάρχουν καθηγητές που βάζουν κατεβατό από θέματα αδίδαχτα ή απροσδιορίστου δυσκολίας χωρίς να ξέρουν αν λύνονται ή όχι...και απαιτούν σε 2,50 ή 3 ώρες να τα λύσεις. Στα Ελληνικά Πανεπιστήμια, γνωρίζω άτομα όπου μετά την 4η αποτυχία, απλά εγκατέλειψαν τις σπουδές. Κάτι ποσοστά περί 70% εγκατάλειψης της φοίτησης σε κάθε Τμήμα, δεν είναι ψέματα.
Μη ξεχνάς ότι τους παίρνει και τα κάνουν. Αν υπήρχε και εδώ ένας συγκεκριμένος αριθμός ευκαιριών για να περάσεις το μάθημα, αναγκαστικά οι καθηγητές θα ήταν πιο ελαστικοί.

Επίσης ξέρω άτομα που τηλεφώνησαν ή χρησιμοποίησαν άλλα μέσα στον καθηγητή, για να τους περάσει το μάθημα (π.χ. κομματικές πιέσεις,...). Μάλιστα οι φοιτήτριες είναι πιο "δραστήριες" και σε θέματα "παπαγαλισμένου" διαβάσματος, σκονακίων, κουτοπονηριάς, διπλωματίας, γλυψήματος, αθέμιτων μέσων...κτλ.
Αυτά τα φαινόμενα είναι σε συνάρτηση με το ανωτέρω. Όταν ο φοιτητής δεν παίρνει πόδι με την καμία, λογικό είναι οι καθηγητές να ζητούν τον ουρανό με τα άστρα και να μη νοιάζονται για τους μέσους χρόνους αποφοίτησης. Επίσης λογικό οι φοιτητές να προσπαθούν να συντομεύσουν τα χρόνια φοίτησης, ακόμη και με πλάγιες μεθόδους.

Στο εξωτερικό, μιας και αναφέρεσαι στα καλά Πανεπιστήμια, εκεί δεν σε παίρνει να χρησιμοποίησεις πουστιές για να περάσεις το μάθημα. Ή το περνάς ή κόβεσαι και παίρνεις πόδι (διαγραφή). Μάλιστα όχι μόνο σε διαγράφουν αλλά σου απαγορεύουν να επιλέξεις την ίδια επιστήμη σε άλλο Πανεπιστήμιο της χώρας. Βέβαια το εκεί σύστημα Πανεπιστημίου, δεν ωθεί τον φοιτητή στην αιώνια φοίτηση. Δεν γίνεται να δίνουν το μάθημα 250, 500, 800 φοιτητές (γεμίζοντας αμφιθέατρα στο μισό Πανεπιστήμιο) και να περνάνε 0-3 φοιτητές επί μονίμου βάσης σε κάθε εξεταστική. Μη ξεχνάς ότι μπορεί στο πρώτο έτος να εισάγονται 250 φοιτητές αλλά στο 2ο έτος έχουν μείνει οι 80. Στην Ελλάδα, εισάγονται στο πρώτο έτος 250 φοιτητές και από μετεγγραφές και άλλα "παράθυρα", φτάνουν τους 600 φοιτητές...και οι ενεργοί θα φτάσουν να είναι 150 (οι οποίοι θα τελειώσουν σε διαφορετικά έτη το Τμήμα τους). Οι υπόλοιποι απλά θα είναι γραμμένοι ως "επιτυχόντες" των πανελληνίων στην Γραμματεία. Κάποιοι βέβαια μπορεί να έρχονται στο Τμήμα με στυλ «είδα φως και μπήκα».
Εξαρτάται και από τη χώρα. Επίσης ας μη ξεχνάμε ότι η πλειοψηφία των πανεπιστημίων του εξωτερικού είναι με δίδακτρα οπότε δε τους συμφέρει να κόβουν σωρηδόν, όπως εδώ, διότι οι φοιτητές θα στραφούν σε άλλα μαγαζάκια.;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xaros43

Νεοφερμένος

Ο xaros43 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Με ένα τηλεφωνο στο υπουργείο. Στις επόμενες μέρες θα ανακοινωθοούν. (πάντως μη κυνηγησεις το θέμα δικαστικά θα το χάσεις το παιχνίδι)

Ευχαριστώ!Όχι,δεν θα φτάσω σε τέτοιο επίπεδο.Αν μένει κάποιος Θεσσαλονίκη,θα χτυπήσω το θυροτηλέφωνο του και θα τον αρχίσω στα βρισίδια.Και που θα ανακοινωθούν ακριβώς?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Insomnie

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Insomnie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,461 μηνύματα.
Ευχαριστώ!Όχι,δεν θα φτάσω σε τέτοιο επίπεδο.Αν μένει κάποιος Θεσσαλονίκη,θα χτυπήσω το θυροτηλέφωνο του και θα τον αρχίσω στα βρισίδια.Και που θα ανακοινωθούν ακριβώς?
Και θα σου πατήσει μια ωραία μήνυση μετά:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mishka

Νεοφερμένος

Η Μιχ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο). Έχει γράψει 16 μηνύματα.
jonny 15 μην ανησυχεις δεν προσβαλλομαι :) δεν ειπα οτι το θεωρησα ευκολο βαθμο επειδη προκειται για μαθημα γενικης παιδειας.. ισα ισα εγω εκατσα και διαβασα και πολυ μαλιστα (βιολογια βεβαια εδινα οπως ειπα και προηγουμενως)..απλα ειναι ενα μαθημα στο οποιο αντικεμενικα θα πρεπει να ανταποκρινεται και η θεωριτικη κατευθυνση..[οταν τα θεματα αυτα που επεσαν σου λενε ειναι επιπεδου κατευθυνσης σκεφτεσαι αφου εβαλαν σχετικα δυσκολα στα μαθηματικα γεν. τι θα βαλουν στα κατευθυνσης?..εχουμε και ενα αγχος ξερεις.. :P (πλακιζω) ...] ως τετοιο λοιπον (συνεχιζω..) ειναι λογικο οι μαθητες της θετικης και τεχνολογικης να εχουν μια ευχερεια στην επιλυση των προβληματων και ασκησεων του.. Επισης εγω δεν μιλησα ουτε για συνωμοσιες ουτε για τιποτα παρομοιο.. ισα ισα τους δικαιολογησα κιολας (κατα μια εννοια) αυτους που σας εβαλαν τα "δυσκολα" θεματα.. Οσον αφορα το τηλεφωνημα ηταν μια μητερα που ειδε τα θεματα στο ιντερνετ και ηθελε να ενημερωσει το παιδι της..και στην αρχη νομιζαμε και εμεις αλλα..εχει κανει λαθος μωρε. λεγαμε.. οταν ομως μας τα ειπε χαρτι και καλαμαρι λιγο αργοτερα τοτε τι να σκεφτουμε? :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mathitisp

Δραστήριο μέλος

Ο mathitisp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 457 μηνύματα.
Εσείς που κατηγορείτε τον θεσμό των πανελλήνιων απλώς δεν ξέρετε τι έχει να γίνει με το που καταργηθούν.
Είναι ένας αντικειμενικός θεσμός και αυτό είναι fact. Με ποια κριτήρια μας λέτε ότι δεν είναι? Όταν αλλάξει αυτός ο θεσμός όλοι θα εύχονται να υπήρχε και ξαφνικά όλοι θα θυμηθούν πόσο αντικειμενικός θεσμός ήταν.

Περίμενε σε 3 χρόνια που θα αλλάξει το σύστημα και θα μπουν οι πανεπιστημιακοί στο παιχνίδι να δεις τι θα γίνει. Στην ουσία από αυτούς θα εξαρτάται η πρόσβαση σας στα πανεπιστήμια και το σίγουρο είναι θα ανοπολούμε το προηγούμενο σύστημα.

ειλικρινα δεν μπορω να ακουω τετοιες κουβεντες...
και που το ξερετε εσεις?
ηρθατε απο το μελλον????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
ειλικρινα δεν μπορω να ακουω τετοιες κουβεντες...
και που το ξερετε εσεις?
ηρθατε απο το μελλον????

Ε... διαβάζουν τα "προσχέδια";


Ειλικρινά δεν το περίμενα ότι θα έρθει η στιγμή που θα υπερασπιστώ το focko. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Ή είναι μέσα στα πανεπιστήμια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
ειλικρινα δεν μπορω να ακουω τετοιες κουβεντες...
και που το ξερετε εσεις?
ηρθατε απο το μελλον????

Τυγχάνει να ξέρω ανθρώπους που έχουν μεγαλώσει σε ένα τέτοιο σύστημα. Μου εξήγησαν πεντακάθαρα το τι γινόταν και το πως έκοβαν αυτούς που δεν ήθελαν. Μάλιστα είχαμε αυτήν την συζήτηση πριν από χρόνια, πριν καν ακουστεί τίποτα για αλλαγή των πανελληνίων.

Επίσης, ακόμη και αν δεν είχα ακούσει τις προσωπικές τους εμπειρίες θα μπορούσα πολύ απλά να σου απαντήσω. Εδώ έχεις ένα απρόσωπο σύστημα ενώ αυτό που θα ακολουθήσει είναι ακριβώς το αντίθετο. Ακόμα και τα προσχέδια να κοιτάξεις θα καταλάβεις ότι υπάρχουν πολλές τρύπες. Και αν μιλάμε τώρα για παραθυράκια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, έχει να γίνει μετά... ο χαμός.

Εξάλλου γιατί να αλλάξει ο θεσμός των πανελληνίων? Σου φαίνεται... άδικος?:confused:
Όλοι δεν δίνουμε τα ίδια?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mathitisp

Δραστήριο μέλος

Ο mathitisp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 457 μηνύματα.
Ναι μου φαινονται αδικες.

Οι πανελληνιες ειναι ενας θεσμος που ευνοει αυτους που θελουν να περασουν σε θεωρητικες, ιατρικες, φυσικες και μαθηματικες σχολες ολοι οι αλλοι εξεταζονται με συντελεστη βαρυτητας σε ασχετα με το αντικειμενο τους μαθηματα

Δεν μπορεις να κρινεις ποσο καλος μηχανολογος για παραδειγμα θα γινει καποιος εξεταζοντας τον σε μαθηματικα, φυσικη, ΑΟΔΕ, ΑΕΠΠ, εκθεση και βιολογια/μαθ/ιστορια/φυσικη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Δεν μπορεις να κρινεις ποσο καλος μηχανολογος για παραδειγμα θα γινει καποιος εξεταζοντας τον σε μαθηματικα, φυσικη, ΑΟΔΕ, ΑΕΠΠ, εκθεση και βιολογια/μαθ/ιστορια/φυσικη.

Με συγχωρείς αλλά κρίνω απαραίτητη την γνώση φυσικής και μαθηματικών σε έναν μηχανολόγο. Έκθεση γράφουν όλοι. Παντού. Σε κάθε χώρα. Γιατί ένας επιστήμονας πρέπει πάνω από όλα να εκφράζεται.
Το ΑΕΠΠ πιστεύω πως είναι ένα χρήσιμο μάθημα για την δημιουργικότητα κάποιου. Μπορεί να μην χρειάζεται σε έναν μηχανολόγο και κατ επέκταση σε κανέναν αλλά δεν θα το θεωρούσα άκυρο μάθημα. Το μόνο που μένει σαν βάρος απο εμένα είναι το ΑΟΔΕ. Αλλά παντού υπάρχει ένα αγκάθι, έτσι δεν είναι?
Πες μου λοιπόν, ποια χώρα και ποιο σύστημα έχει πιο δίκαιη για σένα εισαγωγή μαθητών στην τριτοβάθμια? Γιατί σίγουρα υπάρχει κάποιος λόγος που πιστεύεις ότι το σύστημά μας είναι λανθασμένο. Ή απλά κάνεις ... εικασίες?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Ναι μου φαινονται αδικες.

Οι πανελληνιες ειναι ενας θεσμος που ευνοει αυτους που θελουν να περασουν σε θεωρητικες, ιατρικες, φυσικες και μαθηματικες σχολες ολοι οι αλλοι εξεταζονται με συντελεστη βαρυτητας σε ασχετα με το αντικειμενο τους μαθηματα

Δεν μπορεις να κρινεις ποσο καλος μηχανολογος για παραδειγμα θα γινει καποιος εξεταζοντας τον σε μαθηματικα, φυσικη, ΑΟΔΕ, ΑΕΠΠ, εκθεση και βιολογια/μαθ/ιστορια/φυσικη.

Κοίτα, πανελλήνιες = εξετάσεις σε πανελλαδικό επίπεδο, με ίδια θέματα για όλους και απρόσωπη βαθμολόγηση.

Το θέμα των κατευθύνσεων το συζητάμε, και θα συμφωνήσω μαζί σου, αλλά δεν έχει να κάνει με το θεσμό των ισότιμων εξετάσεων για όλους.
Δες τι προτείνει το νέο σύστημα και πες μου αν θα είναι καλύτερα.
Κατάργηση πανελληνίων, εισαγωγή σε πανεπιστημιακές σχολές και εξετάσεις στο 1ο έτος από το ίδιο το ίδρυμα...:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Δηλαδή, πώς ακριβώς θα έπρεπε να εξετάζονται οι μηχανολόγοι;

Άσε που διαφωνώ τελείως με το σκεπτικό "να κριθεί πόσο καλός μηχανολόγος θα γίνει". Αυτό δεν υφίσταται. Αυτό το βλέπεις όταν γίνει μηχανολόγος ο άλλος, όχι από πριν.

Όσο σκέφτομαι αυτό με τις εξετάσεις στο πρώτο έτος, με πιάνει τρόμος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
ειλικρινα δεν μπορω να ακουω τετοιες κουβεντες...
και που το ξερετε εσεις?
ηρθατε απο το μελλον????

Απλή λογική. Στα πανεπιστήμια υπάρχει οικογενειοκρατία (πάιρνουν θέσεις ΔΕΠ επειδή είναι συγγενεις άλλων καθηγητών) πιστεύείς ότι τους ενδιαφέρει πραγματικά να κάνουν εναν αντικειμενικό φορέα όπως στις πανελλαδικες μέσα σε κάθε πανεπιστήμιο;
Θα παιρνάνε αυτοί όποιον θέλουν θα σας βάζουν να διαβάζετε μια ταιράστια ύλη (η ύλη των πανελλαδικών τώρα θα φαντάζει παραμυθάκι) και θα παρνάνε στο τέλος όποιον θέλουν.

Ξέχασες πως η γυναίκα του Καραμανλή εκανε διδακτορικό , έβγαλε την ιατρικη , αργοκτικό ειδικότητα και τώρα θα γίνει μέλος ΔΕΠ; (δηλαδή θα διδάσκει τα παιδιά ιατρική);
Τα παιδιά των βουλευτών που κάνανε μεταγγραφες σε άσχετα μεταξύ τους τμήματα;

Τέτοα παραδειγματα υπάρχουν πάρα πολλά. Αν καταργηθουν οι πανελλαδικες αυτά θα τα κάνουν τελειως ελέυθερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top