Απαξίωση για καθηγητικές σχολές

luisnazariodelima

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο luisnazariodelima αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 162 μηνύματα.
Κοιτώντας τις εκτιμήσεις του κ. Στρατηγακη το μάτι μου έπεσε στο μαθηματικό Σάμου που τη δίνει στα 6.600 μορια. Αλήθεια για ποιό λόγο, ενώ υπάρχει κορεσμός και ανεργια στις περισσότερες δουλειές (πχ πολυτεχνεία, νομικές, ψυχολογια, οικονομικά κλπ) ειδικά οι καθηγητικές υφίστανται τόση απαξίωση;
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Κοιτώντας τις εκτιμήσεις του κ. Στρατηγακη το μάτι μου έπεσε στο μαθηματικό Σάμου που τη δίνει στα 6.600 μορια. Αλήθεια για ποιό λόγο, ενώ υπάρχει κορεσμός και ανεργια στις περισσότερες δουλειές (πχ πολυτεχνεία, νομικές, ψυχολογια, οικονομικά κλπ) ειδικά οι καθηγητικές υφίστανται τόση απαξίωση;

Γενικά στον κλάδο των εκπαιδευτικών είναι δύσκολο να βρείς δουλειά.Και εγώ που είμαι από Οικονομικά θα μπορούσα να διδάξω Αρχές Οικονομικής Θεωρίας στο Λύκειο και Οικιακή Οικονομία νομίζω αλλά το θέμα είναι πως δεν προσλαμβάνουν.
 

luisnazariodelima

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο luisnazariodelima αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 162 μηνύματα.
Μα υπάρχουν και τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα. Γιατί δηλαδή όταν μιλάμε για εύρεση εργασίας πάντα εδώ στην Ελλάδα να σκεφτόμαστε το δημόσιο σχολείο;
 

tsiobieman

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 798 μηνύματα.
Αν δεις πόσο πληρώνονται στα φροντιστήρια , τι ωράρια έχουν κλπ θα καταλάβεις γιατί.
 

luisnazariodelima

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο luisnazariodelima αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 162 μηνύματα.
Υπάρχουν και τα ιδιαίτερα που βγάζεις λεφτά και χωρίς ιδιαίτερο κόπο...στα φροντιστήρια ναι κουράζεσαι αλλά και σε ποια δουλειά δεν κουράζεσαι; δε μπορώ να καταλάβω γιατί ΤΟΣΗ απαξίωση. Και είναι και ένα επαγγελμα όμορφο και καθαρό αυτό του καθηγητή.
 

MarcoReus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο MarcoReus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 377 μηνύματα.
Προσωπικα εκνευριζομαι απιστευτα οταν βλεπω τετοιες βασεις σε αυτες τις σχολες. Θεωρω πως ενας λογος που τα μορια ειναι πλεον τοσο χαμηλα στις καθηγητικες σχολες ειναι το γεγονος οτι εχουν ανοιξει απειρα τμηματα χωρις λογο. Ειναι πραγματικα ντροπη και καταντια να σπουδαζεις Μαθηματικο εχοντας γραψει 6 ή και λιγοτερο στα μαθηματικα στις πανελληνιες εξετασεις. Απορω πως το Υπουργειο Παιδειας και οι Πανεπιστημιακοι το επιτρεπουν αυτο.
 

RafAspa94

Περιβόητο μέλος

Η RafAspa94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 4,733 μηνύματα.
Με μια μικρή επιφύλαξη πάντα, οι βάσεις σχετίζονται και με τον αριθμό εισακτέων. Όσο λιγότεροι έχουν επιλέξει το εκάστοτε τμήμα, τόσο πιο χαμηλή βάση θα έχει.
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Υπάρχουν και τα ιδιαίτερα που βγάζεις λεφτά και χωρίς ιδιαίτερο κόπο...

Μην το λες αυτό...για να είσαι ένας επιτυχημένος εκπαιδευτικός στα ιδιαίτερα χρειάζεται κόπο.

Και μένα πάντως μου κάνει εντύπωση πως γίνεται κάποιος να μπαίνει με 6000 μόρια Μαθηματικών και να καταφέρνει να πάρει Πτυχίο.
 

MarcoReus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο MarcoReus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 377 μηνύματα.
Μην το λες αυτό...για να είσαι ένας επιτυχημένος εκπαιδευτικός στα ιδιαίτερα χρειάζεται κόπο.

Και μένα πάντως μου κάνει εντύπωση πως γίνεται κάποιος να μπαίνει με 6000 μόρια Μαθηματικών και να καταφέρνει να πάρει Πτυχίο.
Tο να παρει πτυχιο δεν μου κανει τοση εντυπωση (να ναι καλα οι αντιγραφες, τα σκονακια, οι πληρωμες κτλπ.) οσο το αν μπορει να σταθει σε ταξη και γενικοτερα να διδαξει εχοντας ανεπαρκεις γνωσεις.
 

mythos

Νεοφερμένος

Ο mythos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Μα υπάρχουν και τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα. Γιατί δηλαδή όταν μιλάμε για εύρεση εργασίας πάντα εδώ στην Ελλάδα να σκεφτόμαστε το δημόσιο σχολείο;
Οι απόφοιτοι καθηγητικων σχολών είναι τόσοι πολλοί, που αντιστοιχούν 2 ιδιαίτερα σε κάθε απόφοιτο. Άρα ο μέσος απόφοιτος δεν μπορεί να επιβιώσει από αυτήν τη δουλειά.
 

Nefeli01

Νεοφερμένος

Η Nefeli01 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 94 μηνύματα.
Tο να παρει πτυχιο δεν μου κανει τοση εντυπωση (να ναι καλα οι αντιγραφες, τα σκονακια, οι πληρωμες κτλπ.) οσο το αν μπορει να σταθει σε ταξη και γενικοτερα να διδαξει εχοντας ανεπαρκεις γνωσεις.
Πρέπει επιτέλους στο υπουργείο να βάλουν ένα τέλος σε αυτή την γελοία κατάσταση. Να κλείσουν τις επαρχιακές σχολές, που τις δηλώνουν μόνο για μεταγραφές,μαθηματικό Σάμο δεν υπάρχουν ούτε 20 φοιτητές σε κάθε έτος, ατελείωτοι υποψήφιοι με επαγγέλματικο δικαίωμα φιλολόγου,από φιλολογίες,φιλοσοφικές, αρχαιολογία,εθνολογια,....σε κάθε επαρχιακή πόλη κ μια σχολή με τα ίδια δικαιώματα....όταν βγαίνουν 10000 φιλόλογοι κάθε χρόνο, είναι δυνατόν να μην υπάρξει απαξίωση;;;;;αν ήταν όλοι οι φιλόλογοι 1000 κάθε χρόνο που θα αποφοιτουσαν;;;; Θα είχαν όλοι δουλειά , παλιοί κ νέοι;;;; Θα ήταν ψηλά οι βάσεις κ ως φυσικό επακόλουθο πολύ πιο ποιοτικοί μαθητές;;;;; άλλα δυστυχώς σε αυτή την χώρα , ενεργεί το κράτος πελατειακα, με γνώμονα τους ψήφους. Γτ πρέπει όλοι οι μαθητές να γίνονται φοιτητές;;;; Ότι χειρότερο ήταν που καταργήθηκαν τα ΤΕΙ,τόσες αξιόλογες τεχνικές σχολές,που θα είχαν τεράστιες οικονομικές απολαβές τόσα παιδιά, ψυκτικοί,ηλεκτρολόγοι, υδραυλικοι, τροβαδούροι......κ όλα αυτά γτ;;;; Έγιναν όλα ΑΕΙ κ όλοι ονειρεύονται θέση στο δημόσιο, στρατό το τραγικότερο κατεμε ,κ αστυνομία...διάβασα πριν λίγο ότι μια μητέρα έγραψε ο γιος της 3400 κ θέλει να δει που περνά ει.. όχι καλή μου κυρία, να πάει να μάθει μια τέχνη, να δουλέψει κ να μην τον ταιζετε μέχρι τα 30,γτ τόσο θα κάνει να πάρει πτυχίο, να γίνει αυτό που ονειρεύεται το παλικάρι ,γτ προφανώς δεν του αρέσει το διάβασμα,κ όχι αυτό που θέλετε εσείς,για να λέτε ότι σπουδάζει ο γιος.....συγνώμη που σας κούρασα,αλλά αυτή η κατάντια με το εκπαιδευτικό μας σύστημα πρέπει να τελειώσει.. ο εκπαιδευτικός είναι ένα από τα σπουδαιότερα κ σημαντικότερα επαγγέλματα, διαμορφώνει την επόμενη γενιά, μέσα από την μόρφωση έρχεται η ανάπτυξη μιας χώρας.... βλέπουμε δυστυχώς σε γειτονικές χώρες τα αποτελέσματα από την έλλειψη της
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Πρέπει επιτέλους στο υπουργείο να βάλουν ένα τέλος σε αυτή την γελοία κατάσταση. Να κλείσουν τις επαρχιακές σχολές, που τις δηλώνουν μόνο για μεταγραφές,μαθηματικό Σάμο δεν υπάρχουν ούτε 20 φοιτητές σε κάθε έτος, ατελείωτοι υποψήφιοι με επαγγέλματικο δικαίωμα φιλολόγου,από φιλολογίες,φιλοσοφικές, αρχαιολογία,εθνολογια,....σε κάθε επαρχιακή πόλη κ μια σχολή με τα ίδια δικαιώματα....όταν βγαίνουν 10000 φιλόλογοι κάθε χρόνο, είναι δυνατόν να μην υπάρξει απαξίωση;;;;;αν ήταν όλοι οι φιλόλογοι 1000 κάθε χρόνο που θα αποφοιτουσαν;;;; Θα είχαν όλοι δουλειά , παλιοί κ νέοι;;;; Θα ήταν ψηλά οι βάσεις κ ως φυσικό επακόλουθο πολύ πιο ποιοτικοί μαθητές;;;;; άλλα δυστυχώς σε αυτή την χώρα , ενεργεί το κράτος πελατειακα, με γνώμονα τους ψήφους. Γτ πρέπει όλοι οι μαθητές να γίνονται φοιτητές;;;; Ότι χειρότερο ήταν που καταργήθηκαν τα ΤΕΙ,τόσες αξιόλογες τεχνικές σχολές,που θα είχαν τεράστιες οικονομικές απολαβές τόσα παιδιά, ψυκτικοί,ηλεκτρολόγοι, υδραυλικοι, τροβαδούροι......κ όλα αυτά γτ;;;; Έγιναν όλα ΑΕΙ κ όλοι ονειρεύονται θέση στο δημόσιο, στρατό το τραγικότερο κατεμε ,κ αστυνομία...διάβασα πριν λίγο ότι μια μητέρα έγραψε ο γιος της 3400 κ θέλει να δει που περνά ει.. όχι καλή μου κυρία, να πάει να μάθει μια τέχνη, να δουλέψει κ να μην τον ταιζετε μέχρι τα 30,γτ τόσο θα κάνει να πάρει πτυχίο, να γίνει αυτό που ονειρεύεται το παλικάρι ,γτ προφανώς δεν του αρέσει το διάβασμα,κ όχι αυτό που θέλετε εσείς,για να λέτε ότι σπουδάζει ο γιος.....συγνώμη που σας κούρασα,αλλά αυτή η κατάντια με το εκπαιδευτικό μας σύστημα πρέπει να τελειώσει.. ο εκπαιδευτικός είναι ένα από τα σπουδαιότερα κ σημαντικότερα επαγγέλματα, διαμορφώνει την επόμενη γενιά, μέσα από την μόρφωση έρχεται η ανάπτυξη μιας χώρας.... βλέπουμε δυστυχώς σε γειτονικές χώρες τα αποτελέσματα από την έλλειψη της
Τορναδοροι εννοούσα κ όχι τροβαδούροι!!!!
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,605 μηνύματα.
ωραιο θεμα.δυστυχως αυτο δεν μπορειτε να καταλαβετε.οι σχολες αυτες δεν ειναι αποκλειστικα καθηγητες.αυτο ειναι αντιληψη δεκαετιας του 70.
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Τα ΤΕΙ (Τεχνολογικά Ιδρύματα) πάντως δεν ήταν τεχνικές σχολές. ΑΕΙ (Ανώτατα Ιδρύματα) ήταν.

Αλλα κατάλαβα τι θέλει να πει η Nefeli και συμφωνώ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Υπάρχουν και τα ιδιαίτερα που βγάζεις λεφτά και χωρίς ιδιαίτερο κόπο...στα φροντιστήρια ναι κουράζεσαι αλλά και σε ποια δουλειά δεν κουράζεσαι; δε μπορώ να καταλάβω γιατί ΤΟΣΗ απαξίωση. Και είναι και ένα επαγγελμα όμορφο και καθαρό αυτό του καθηγητή.
Πέθανε η κατσίκα του γείτονα από τα γέλια.
Για να βγάλεις 750 το μήνα, με 10 ευρώ την ώρα και 4 ώρες την εβδομάδα, θες 19 άτομα. Για να βρεις και να κρατήσεις για ένα χρόνο τα μισά από αυτά, θα σου φύγει ο απόπατος. Χώρια ότι θα πρέπει να βρίσκεις καινούργιο πελατολόγιο κάθε χρόνο...
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Υπάρχουν και τα ιδιαίτερα που βγάζεις λεφτά και χωρίς ιδιαίτερο κόπο...στα φροντιστήρια ναι κουράζεσαι αλλά και σε ποια δουλειά δεν κουράζεσαι; δε μπορώ να καταλάβω γιατί ΤΟΣΗ απαξίωση. Και είναι και ένα επαγγελμα όμορφο και καθαρό αυτό του καθηγητή.

Οξύμωρο το να απορείς για την τόση απαξίωση της παιδαγωγικής και της εκπαίδευσης και στο ίδιο σχόλιο να προτρέπεις κόσμο να ασχοληθεί με τα «εύκολα» ιδιαίτερα (ίσως έχοντας στο μυαλό σου κάποια άτομα που είναι ανάξια να εργάζονται σε αυτόν τον χώρο) απαξιώνοντας έτσι κι εσύ την εκπαίδευση...

Τα ιδιαίτερα δεν είναι εύκολη δουλειά, σου έκανε μία ενδεικτική «οικονομοτεχνική» μελέτη ο @DumeNuke παραπάνω. Επίσης, να σου θυμίσω ότι, αν θες να σου μένει και κάτι στην άκρη, συνήθως δουλεύεις μαύρα, aka ουσιαστική ασφάλιση γιοκ - γιατί ελάχιστα άτομα του χώρου βγάζουν άδεια κ.λπ. για οικοδιδασκαλία.

Στα άλλα τώρα, @Nefeli01 εντάξει, να κλείσουμε τα επαρχιακά τμήματα και, πράγματι, να μπουν λιγότερα άτομα στην τριτοβάθμια, αλλά πολλές τοπικές οικονομίες συντηρούνται κυρίως από τις φοιτητικές ροές που έχουν. Δεν είναι τόσο απλό το να φτιάξουμε μέσα σε μία μέρα τα πράγματα και όλα αυτά δεν μπορούν να γίνουν αύριο. Πρέπει να έχουμε κατά νου ότι έχουμε να κάνουμε με ανθρώπους και όχι με «πιόνια» που τα κουνάμε όπως θέλουμε. Να δρομολογήσουμε το κλείσιμο πολλών τμημάτων της περιφέρειας, αλλά να βρούμε πώς θα στηριχθούν ουσιαστικά οι τοπικές οικονομίες - δηλαδή, όχι με το να μοιράζουμε επιδοτήσεις, για παράδειγμα - και να δούμε πώς αυτά που κάνουμε εξυπηρετούν πράγματι την αναβάθμιση της ποιότητας της τριτοβάθμιας στην Ελλάδα - και όχι είτε την τσέπη μας είτε ιδεοληψίες της κάθε πολιτικής ομάδας.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Υπάρχουν και τα ιδιαίτερα που βγάζεις λεφτά και χωρίς ιδιαίτερο κόπο..Και είναι και ένα επαγγελμα όμορφο και καθαρό αυτό του καθηγητή.

Πιστεύεις ότι υπάρχει δουλειά ακόμη και αυτή των ιδιαίτερων και να είναι χωρίς κόπο; Όσους ξέρω που εργάζονται στον χώρο της ιδιωτικής μέσης εκπαίδευσης σαν ελεύθεροι επαγγελματίες μιζεριάζουν και κλαίγονται. Γιατί άραγε; :shifty:

Συμφωνώ ότι είναι ένα όμορφο επάγγελμα συνεχώς μέσα στη γνώση και διάβασμα αλλά δεν το βλέπουν οι περισσότεροι άνθρωποι έτσι αλλά ως πάρεργο.
 

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,477 μηνύματα.
Πέθανε η κατσίκα του γείτονα από τα γέλια.
Για να βγάλεις 750 το μήνα, με 10 ευρώ την ώρα και 4 ώρες την εβδομάδα, θες 19 άτομα. Για να βρεις και να κρατήσεις για ένα χρόνο τα μισά από αυτά, θα σου φύγει ο απόπατος. Χώρια ότι θα πρέπει να βρίσκεις καινούργιο πελατολόγιο κάθε χρόνο...
Για νόμιμες αποδοχές:
Όλοι οι εκπαιδευτικοί (δημόσιος+ιδιωτικός τομέας) εργάζονται κατ' ανώτατο όριο για 21 διδακτικές ώρες την εβδομάδα στις εκπαιδευτικές μονάδες, που είναι το αντίστοιχο των 40 ωρών των υπόλοιπων υπαλλήλων. Στον ιδιωτικό τομέα, νομίζω ότι το κατώτατο ωρομισθιο είναι 7.82€, οπότε μιλάμε για 164,22€ την εβδομάδα, άρα βαριά βαριά φτάνουν στα 700€/μήνα, αλλά με δουλειά που αναλογεί σε περίπου 3 κανονικές ώρες την ημέρα (η διδακτική ώρα είναι 45 λεπτά, άρα περίπου 4 διδακτικές την ημέρα). Αυτό ίσως φαντάζει κάπως παράξενο για τις υπόλοιπες κατηγορίες υπαλλήλων, αλλά η εκπαιδευτική διαδικασία δεν είναι μόνο η διδασκαλία... Είναι η προετοιμασία του μαθήματος, η διόρθωση των γραπτών, η ενημέρωση των γονέων κλπ.

Μαύρα:
Ως ένα από τα κατεξοχήν επαγγέλματα που είναι πιο βολική και συμφέρουσα η είσπραξη παράνομων ("μαύρων") αποδοχών, πολλοί εκπαιδευτικοί κάνουν εκτεταμένη χρήση αυτού του "προνομίου". Ανάλογα με το πόσα λεφτά ζητάνε, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να έχουν απολαβές μέχρι και 1000€-1500€, ειδικά αν συνδυάσουν δουλειά σε φροντιστήριο (για την ασφάλιση, σύνταξη) και μαύρα ιδιαίτερα (για περισσότερα λεφτά). Η πίεση όμως για να βγούνε αυτά τα λεφτά είναι τεράστια, οπότε δεν ξέρω αν αξίζει εν τέλει τόση υπερπροσπάθεια, ειδικά για τους φιλολόγους-μαθηματικούς. Για όσους κάνουν πχ ΑΟΘ σίγουρα είναι ευκολότερα τα πράγματα (1 μάθημα -1 τάξη μόνο).

Σίγουρα το επάγγελμα του εκπαιδευτικού είναι κακοπληρωμένο, αλλά όση περισσότερη εμπειρία αποκτάς, τόσο περισσότερο μπορείς να χτυπήσεις προς τα πάνω τις τιμές και να επιλέξεις τους πελάτες-γονείς. Από εκεί και πέρα ο καθένας ζυγίζει την ζωή του και τι θέλει να κάνει, κι αν αξίζει να ασχοληθεί.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Νομίζω ότι είναι κακοπληρωμένο ανάλογα με το target group γονιών, την κακή επιστημονική ποιότητα μαθήματος και την αεροπαπατζήδικη νοοτροπία ότι κάνουμε 2-3 μαθηματάκια για να εισπράξουμε. Ο επαγγελματίας εισπράττει την ποιότητα του προϊόντος που ο ίδιος πουλάει. Έτσι δουλεύει η ελεύθερη αγορά. Αν δεν είσαι επιστήμονας με γκάμα θεματικών γνώσεων στην επιστήμη σου, τι να πας να διδάξεις; Τι που να πάρει; Μετά το επάγγελμα έχει απαξιωθεί στη συνείδηση του κόσμου.

Ναι αρκετοί εργαζόμενοι του χώρου δεν έχουν καλή επιστημονική επάρκεια για να στηρίξουν ένα φροντιστηριακό μάθημα και δεν εννοώ μόνο την επίλυση παλιών θεμάτων ή την χρήση γνωστών βοηθημάτων.

Κάτι που βλέπω που ισχύει στο εξωτερικό σε ιδιαίτερα μαθήματα είναι ότι χρεώνεται ξεχωριστά στο ενισχυτικό μάθημα, η παροχή παιδαγωγικής καθοδήγησης πως να σκεφτόμαστε στην φιλολογική ανάλυση κειμένου ή στην μαθηματική επιχειρηματολογία. Επίσης το μάθημα χρεώνεται με πίστωση από το πρώτο λεπτο π.χ. 0.20 ευρώ το λεπτό. Ο χρόνος και το κόστος μαθήματος ελέγχεται με ειδικό σύστημα υπολογιστή που τυπώνει τις επί μέρους λεπτομέριες και αποστέλονται στους γονείς μαζί με τα σχόλια για το μάθημα και την ημερήσια απόδοση του μαθητή. Έτσι αποφεύγεται ο κιτρινισμός της αξίας της δουλειάς με γονείς που δεν καταλαβαίνουν και θέλουν να επεμβαίνουν στο έργο του καθηγητή. Στο εξωτερικό γενικά ξέρουν να κρατάνε απόσταση με τον πελάτη ειδικά αν πρόκειται για παροχή υπηρεσιών. Κάτι ανάλογο γίνεται και με τον ιδιώτη γιατρό. Η πληρωμή επίσκεψης γίνεται με πίστωση χρόνου εξέτασης από το πρώτο λεπτό με συγκεκριμένη ταρίφα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 201209

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Η πραγματικότητα είναι κάπου στη μέση.

Το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, χρήζει μεταρρυθμίσεων, οι οποίες είτε δεν γίνονται , είτε πραγματοποιούνται σε ένα βαθμό μη αξιόλογο.

Δυστυχώς σε μια αγορά, κάπως περίεργη, οι καθηγητές αναγκάζονται να πάνε ως αναπληρωτές μακρυά από το σπίτι τους, με άσχημες συνθήκες εργασίας για να πάρουν ένα μισθό, που στο τέλος δεν θα τους αποφέρει και την ανάλογη αποταμίευση.

Κάπως έτσι έρχονται στο προορισμό ενος καθηγητή τα ιδιαίτερα. Ωστόσο, σε λίγα χρόνια με το Δημογραφικό να αποτελεί ένα πρόβλημα στη χώρα μας, και τους μισθούς των μελλοντικών γονέων, να μην αντιπροσωπεύουν την κάλυψη των αναγκών τους, οι καθηγητές θα έχουν επηρεαστείς ποικίλως αρνητικά από αυτή την αρνητική εξέλιξη.

Και ένα άλλο πρόβλημα που παρατηρώ προσωπικά, είναι ότι η επιλογή μιας καθηγητητικής σχολής από ένα σημερινο παιδι, ΔΕΝ βασίζεται στην αγάπη του για την εκπαίδευση αλλά στο κριτήριο του "ασφαλούς μισθού". Δεν είναι όμως σωστό. Δεν γίνεται σήμερα ένα νέο παιδί να πηγαίνει να σπουδάζει "Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης" επειδή ο κλάδος αρχίζει και έχει απορροφητικότητα και σίγουρο μισθό, αν δεν το αγαπάς εσύ ο ίδιος
 

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 11,788 μηνύματα.
Δεν γίνεται σήμερα ένα νέο παιδί να πηγαίνει να σπουδάζει "Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης" επειδή ο κλάδος αρχίζει και έχει απορροφητικότητα και σίγουρο μισθό, αν δεν το αγαπάς εσύ ο ίδιος
Από πότε έχει το παιδαγωγικό απορρόφηση και σίγουρο μισθό; Από όσο γνωρίζω, εδώ και δεκαετίες έχει πάψει να ισχύει αυτό. Άλλαξε κάτι τα τελευταία χρόνια; Ήρεμα και με ειλικρινή απορία ρωτάω.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top