Απαξίωση για καθηγητικές σχολές

luisnazariodelima

Active member

Ο luisnazariodelima αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών . Έχει γράψει 131 μηνύματα.
Κοιτώντας τις εκτιμήσεις του κ. Στρατηγακη το μάτι μου έπεσε στο μαθηματικό Σάμου που τη δίνει στα 6.600 μορια. Αλήθεια για ποιό λόγο, ενώ υπάρχει κορεσμός και ανεργια στις περισσότερες δουλειές (πχ πολυτεχνεία, νομικές, ψυχολογια, οικονομικά κλπ) ειδικά οι καθηγητικές υφίστανται τόση απαξίωση;
 

Hacker13

Active member

Ο Hacker13 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μεταπτυχιούχος . Έχει γράψει 261 μηνύματα.
Κοιτώντας τις εκτιμήσεις του κ. Στρατηγακη το μάτι μου έπεσε στο μαθηματικό Σάμου που τη δίνει στα 6.600 μορια. Αλήθεια για ποιό λόγο, ενώ υπάρχει κορεσμός και ανεργια στις περισσότερες δουλειές (πχ πολυτεχνεία, νομικές, ψυχολογια, οικονομικά κλπ) ειδικά οι καθηγητικές υφίστανται τόση απαξίωση;
Γενικά στον κλάδο των εκπαιδευτικών είναι δύσκολο να βρείς δουλειά.Και εγώ που είμαι από Οικονομικά θα μπορούσα να διδάξω Αρχές Οικονομικής Θεωρίας στο Λύκειο και Οικιακή Οικονομία νομίζω αλλά το θέμα είναι πως δεν προσλαμβάνουν.
 

luisnazariodelima

Active member

Ο luisnazariodelima αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών . Έχει γράψει 131 μηνύματα.
Μα υπάρχουν και τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα. Γιατί δηλαδή όταν μιλάμε για εύρεση εργασίας πάντα εδώ στην Ελλάδα να σκεφτόμαστε το δημόσιο σχολείο;
 

tsiobieman

Well-known member

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής Ο.Π.Α. (Αθήνα) . Έχει γράψει 514 μηνύματα.
Αν δεις πόσο πληρώνονται στα φροντιστήρια , τι ωράρια έχουν κλπ θα καταλάβεις γιατί.
 

luisnazariodelima

Active member

Ο luisnazariodelima αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών . Έχει γράψει 131 μηνύματα.
Υπάρχουν και τα ιδιαίτερα που βγάζεις λεφτά και χωρίς ιδιαίτερο κόπο...στα φροντιστήρια ναι κουράζεσαι αλλά και σε ποια δουλειά δεν κουράζεσαι; δε μπορώ να καταλάβω γιατί ΤΟΣΗ απαξίωση. Και είναι και ένα επαγγελμα όμορφο και καθαρό αυτό του καθηγητή.
 

MarcoReus

Well-known member

Ο MarcoReus αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 301 μηνύματα.
Προσωπικα εκνευριζομαι απιστευτα οταν βλεπω τετοιες βασεις σε αυτες τις σχολες. Θεωρω πως ενας λογος που τα μορια ειναι πλεον τοσο χαμηλα στις καθηγητικες σχολες ειναι το γεγονος οτι εχουν ανοιξει απειρα τμηματα χωρις λογο. Ειναι πραγματικα ντροπη και καταντια να σπουδαζεις Μαθηματικο εχοντας γραψει 6 ή και λιγοτερο στα μαθηματικα στις πανελληνιες εξετασεις. Απορω πως το Υπουργειο Παιδειας και οι Πανεπιστημιακοι το επιτρεπουν αυτο.
 

Ραφαέλα33847

Well-known member

Η Ραφαέλα33847 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,851 μηνύματα.
Με μια μικρή επιφύλαξη πάντα, οι βάσεις σχετίζονται και με τον αριθμό εισακτέων. Όσο λιγότεροι έχουν επιλέξει το εκάστοτε τμήμα, τόσο πιο χαμηλή βάση θα έχει.
 

Hacker13

Active member

Ο Hacker13 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μεταπτυχιούχος . Έχει γράψει 261 μηνύματα.
Υπάρχουν και τα ιδιαίτερα που βγάζεις λεφτά και χωρίς ιδιαίτερο κόπο...
Μην το λες αυτό...για να είσαι ένας επιτυχημένος εκπαιδευτικός στα ιδιαίτερα χρειάζεται κόπο.

Και μένα πάντως μου κάνει εντύπωση πως γίνεται κάποιος να μπαίνει με 6000 μόρια Μαθηματικών και να καταφέρνει να πάρει Πτυχίο.
 

MarcoReus

Well-known member

Ο MarcoReus αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 301 μηνύματα.
Μην το λες αυτό...για να είσαι ένας επιτυχημένος εκπαιδευτικός στα ιδιαίτερα χρειάζεται κόπο.

Και μένα πάντως μου κάνει εντύπωση πως γίνεται κάποιος να μπαίνει με 6000 μόρια Μαθηματικών και να καταφέρνει να πάρει Πτυχίο.
Tο να παρει πτυχιο δεν μου κανει τοση εντυπωση (να ναι καλα οι αντιγραφες, τα σκονακια, οι πληρωμες κτλπ.) οσο το αν μπορει να σταθει σε ταξη και γενικοτερα να διδαξει εχοντας ανεπαρκεις γνωσεις.
 

mythos

New member

Ο mythos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών . Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Μα υπάρχουν και τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα. Γιατί δηλαδή όταν μιλάμε για εύρεση εργασίας πάντα εδώ στην Ελλάδα να σκεφτόμαστε το δημόσιο σχολείο;
Οι απόφοιτοι καθηγητικων σχολών είναι τόσοι πολλοί, που αντιστοιχούν 2 ιδιαίτερα σε κάθε απόφοιτο. Άρα ο μέσος απόφοιτος δεν μπορεί να επιβιώσει από αυτήν τη δουλειά.
 

Nefeli01

Member

Η Nefeli01 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών . Έχει γράψει 89 μηνύματα.
Tο να παρει πτυχιο δεν μου κανει τοση εντυπωση (να ναι καλα οι αντιγραφες, τα σκονακια, οι πληρωμες κτλπ.) οσο το αν μπορει να σταθει σε ταξη και γενικοτερα να διδαξει εχοντας ανεπαρκεις γνωσεις.
Πρέπει επιτέλους στο υπουργείο να βάλουν ένα τέλος σε αυτή την γελοία κατάσταση. Να κλείσουν τις επαρχιακές σχολές, που τις δηλώνουν μόνο για μεταγραφές,μαθηματικό Σάμο δεν υπάρχουν ούτε 20 φοιτητές σε κάθε έτος, ατελείωτοι υποψήφιοι με επαγγέλματικο δικαίωμα φιλολόγου,από φιλολογίες,φιλοσοφικές, αρχαιολογία,εθνολογια,....σε κάθε επαρχιακή πόλη κ μια σχολή με τα ίδια δικαιώματα....όταν βγαίνουν 10000 φιλόλογοι κάθε χρόνο, είναι δυνατόν να μην υπάρξει απαξίωση;;;;;αν ήταν όλοι οι φιλόλογοι 1000 κάθε χρόνο που θα αποφοιτουσαν;;;; Θα είχαν όλοι δουλειά , παλιοί κ νέοι;;;; Θα ήταν ψηλά οι βάσεις κ ως φυσικό επακόλουθο πολύ πιο ποιοτικοί μαθητές;;;;; άλλα δυστυχώς σε αυτή την χώρα , ενεργεί το κράτος πελατειακα, με γνώμονα τους ψήφους. Γτ πρέπει όλοι οι μαθητές να γίνονται φοιτητές;;;; Ότι χειρότερο ήταν που καταργήθηκαν τα ΤΕΙ,τόσες αξιόλογες τεχνικές σχολές,που θα είχαν τεράστιες οικονομικές απολαβές τόσα παιδιά, ψυκτικοί,ηλεκτρολόγοι, υδραυλικοι, τροβαδούροι......κ όλα αυτά γτ;;;; Έγιναν όλα ΑΕΙ κ όλοι ονειρεύονται θέση στο δημόσιο, στρατό το τραγικότερο κατεμε ,κ αστυνομία...διάβασα πριν λίγο ότι μια μητέρα έγραψε ο γιος της 3400 κ θέλει να δει που περνά ει.. όχι καλή μου κυρία, να πάει να μάθει μια τέχνη, να δουλέψει κ να μην τον ταιζετε μέχρι τα 30,γτ τόσο θα κάνει να πάρει πτυχίο, να γίνει αυτό που ονειρεύεται το παλικάρι ,γτ προφανώς δεν του αρέσει το διάβασμα,κ όχι αυτό που θέλετε εσείς,για να λέτε ότι σπουδάζει ο γιος.....συγνώμη που σας κούρασα,αλλά αυτή η κατάντια με το εκπαιδευτικό μας σύστημα πρέπει να τελειώσει.. ο εκπαιδευτικός είναι ένα από τα σπουδαιότερα κ σημαντικότερα επαγγέλματα, διαμορφώνει την επόμενη γενιά, μέσα από την μόρφωση έρχεται η ανάπτυξη μιας χώρας.... βλέπουμε δυστυχώς σε γειτονικές χώρες τα αποτελέσματα από την έλλειψη της
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Πρέπει επιτέλους στο υπουργείο να βάλουν ένα τέλος σε αυτή την γελοία κατάσταση. Να κλείσουν τις επαρχιακές σχολές, που τις δηλώνουν μόνο για μεταγραφές,μαθηματικό Σάμο δεν υπάρχουν ούτε 20 φοιτητές σε κάθε έτος, ατελείωτοι υποψήφιοι με επαγγέλματικο δικαίωμα φιλολόγου,από φιλολογίες,φιλοσοφικές, αρχαιολογία,εθνολογια,....σε κάθε επαρχιακή πόλη κ μια σχολή με τα ίδια δικαιώματα....όταν βγαίνουν 10000 φιλόλογοι κάθε χρόνο, είναι δυνατόν να μην υπάρξει απαξίωση;;;;;αν ήταν όλοι οι φιλόλογοι 1000 κάθε χρόνο που θα αποφοιτουσαν;;;; Θα είχαν όλοι δουλειά , παλιοί κ νέοι;;;; Θα ήταν ψηλά οι βάσεις κ ως φυσικό επακόλουθο πολύ πιο ποιοτικοί μαθητές;;;;; άλλα δυστυχώς σε αυτή την χώρα , ενεργεί το κράτος πελατειακα, με γνώμονα τους ψήφους. Γτ πρέπει όλοι οι μαθητές να γίνονται φοιτητές;;;; Ότι χειρότερο ήταν που καταργήθηκαν τα ΤΕΙ,τόσες αξιόλογες τεχνικές σχολές,που θα είχαν τεράστιες οικονομικές απολαβές τόσα παιδιά, ψυκτικοί,ηλεκτρολόγοι, υδραυλικοι, τροβαδούροι......κ όλα αυτά γτ;;;; Έγιναν όλα ΑΕΙ κ όλοι ονειρεύονται θέση στο δημόσιο, στρατό το τραγικότερο κατεμε ,κ αστυνομία...διάβασα πριν λίγο ότι μια μητέρα έγραψε ο γιος της 3400 κ θέλει να δει που περνά ει.. όχι καλή μου κυρία, να πάει να μάθει μια τέχνη, να δουλέψει κ να μην τον ταιζετε μέχρι τα 30,γτ τόσο θα κάνει να πάρει πτυχίο, να γίνει αυτό που ονειρεύεται το παλικάρι ,γτ προφανώς δεν του αρέσει το διάβασμα,κ όχι αυτό που θέλετε εσείς,για να λέτε ότι σπουδάζει ο γιος.....συγνώμη που σας κούρασα,αλλά αυτή η κατάντια με το εκπαιδευτικό μας σύστημα πρέπει να τελειώσει.. ο εκπαιδευτικός είναι ένα από τα σπουδαιότερα κ σημαντικότερα επαγγέλματα, διαμορφώνει την επόμενη γενιά, μέσα από την μόρφωση έρχεται η ανάπτυξη μιας χώρας.... βλέπουμε δυστυχώς σε γειτονικές χώρες τα αποτελέσματα από την έλλειψη της
Τορναδοροι εννοούσα κ όχι τροβαδούροι!!!!
 

eukleidhs1821

Well-known member

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Επιστημών Οίνου Αμπέλου & Ποτών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Μεγάλα Καλύβια (Τρίκαλα). Έχει γράψει 1,518 μηνύματα.
ωραιο θεμα.δυστυχως αυτο δεν μπορειτε να καταλαβετε.οι σχολες αυτες δεν ειναι αποκλειστικα καθηγητες.αυτο ειναι αντιληψη δεκαετιας του 70.
 

Hacker13

Active member

Ο Hacker13 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μεταπτυχιούχος . Έχει γράψει 261 μηνύματα.
Τα ΤΕΙ (Τεχνολογικά Ιδρύματα) πάντως δεν ήταν τεχνικές σχολές. ΑΕΙ (Ανώτατα Ιδρύματα) ήταν.

Αλλα κατάλαβα τι θέλει να πει η Nefeli και συμφωνώ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3,380 μηνύματα.
Υπάρχουν και τα ιδιαίτερα που βγάζεις λεφτά και χωρίς ιδιαίτερο κόπο...στα φροντιστήρια ναι κουράζεσαι αλλά και σε ποια δουλειά δεν κουράζεσαι; δε μπορώ να καταλάβω γιατί ΤΟΣΗ απαξίωση. Και είναι και ένα επαγγελμα όμορφο και καθαρό αυτό του καθηγητή.
Πέθανε η κατσίκα του γείτονα από τα γέλια.
Για να βγάλεις 750 το μήνα, με 10 ευρώ την ώρα και 4 ώρες την εβδομάδα, θες 19 άτομα. Για να βρεις και να κρατήσεις για ένα χρόνο τα μισά από αυτά, θα σου φύγει ο απόπατος. Χώρια ότι θα πρέπει να βρίσκεις καινούργιο πελατολόγιο κάθε χρόνο...
 

Μάρκος Βασίλης

Well-known member

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής σε MSc in Cognitive Systems, OUC και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,309 μηνύματα.
Υπάρχουν και τα ιδιαίτερα που βγάζεις λεφτά και χωρίς ιδιαίτερο κόπο...στα φροντιστήρια ναι κουράζεσαι αλλά και σε ποια δουλειά δεν κουράζεσαι; δε μπορώ να καταλάβω γιατί ΤΟΣΗ απαξίωση. Και είναι και ένα επαγγελμα όμορφο και καθαρό αυτό του καθηγητή.
Οξύμωρο το να απορείς για την τόση απαξίωση της παιδαγωγικής και της εκπαίδευσης και στο ίδιο σχόλιο να προτρέπεις κόσμο να ασχοληθεί με τα «εύκολα» ιδιαίτερα (ίσως έχοντας στο μυαλό σου κάποια άτομα που είναι ανάξια να εργάζονται σε αυτόν τον χώρο) απαξιώνοντας έτσι κι εσύ την εκπαίδευση...

Τα ιδιαίτερα δεν είναι εύκολη δουλειά, σου έκανε μία ενδεικτική «οικονομοτεχνική» μελέτη ο @DumeNuke παραπάνω. Επίσης, να σου θυμίσω ότι, αν θες να σου μένει και κάτι στην άκρη, συνήθως δουλεύεις μαύρα, aka ουσιαστική ασφάλιση γιοκ - γιατί ελάχιστα άτομα του χώρου βγάζουν άδεια κ.λπ. για οικοδιδασκαλία.

Στα άλλα τώρα, @Nefeli01 εντάξει, να κλείσουμε τα επαρχιακά τμήματα και, πράγματι, να μπουν λιγότερα άτομα στην τριτοβάθμια, αλλά πολλές τοπικές οικονομίες συντηρούνται κυρίως από τις φοιτητικές ροές που έχουν. Δεν είναι τόσο απλό το να φτιάξουμε μέσα σε μία μέρα τα πράγματα και όλα αυτά δεν μπορούν να γίνουν αύριο. Πρέπει να έχουμε κατά νου ότι έχουμε να κάνουμε με ανθρώπους και όχι με «πιόνια» που τα κουνάμε όπως θέλουμε. Να δρομολογήσουμε το κλείσιμο πολλών τμημάτων της περιφέρειας, αλλά να βρούμε πώς θα στηριχθούν ουσιαστικά οι τοπικές οικονομίες - δηλαδή, όχι με το να μοιράζουμε επιδοτήσεις, για παράδειγμα - και να δούμε πώς αυτά που κάνουμε εξυπηρετούν πράγματι την αναβάθμιση της ποιότητας της τριτοβάθμιας στην Ελλάδα - και όχι είτε την τσέπη μας είτε ιδεοληψίες της κάθε πολιτικής ομάδας.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top