Απαγόρευση των κινητών τηλεφώνων στο σχολικό χώρο

Mitsos The Great

New member

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών , Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Βαρθολομιό (Ηλεία). Έχει γράψει 990 μηνύματα.
Τι να κάνω όταν βαριέμε;Ειδικά σε μερικά μαθήματα που κοντεύω να αποκοιμηθώ στο θρανίο...
 

io-io

New member

Η io-io αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,841 μηνύματα.
Να προσεξεις στο μαθημα.


Με κανετε και ακουγομαι σαν γρια γμτ.
 

io-io

New member

Η io-io αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,841 μηνύματα.
Βρε παιδι μου, δεν εχει σημασια. Το σχολειο δεν ειναι μονο για να μαθουμε αρχαια και μαθηματικα. Ειναι για να μαθουμε να συμπεριφερομαστε. Εαν εσυ το θεωρεις σωστο να σερφαρεις ενω καποιος προσπαθει να σου εξηγησει δυο πραγματα, σημαινει οτι σε αυτον τον τομεαν εχεις παρει 0.

Και για να προλαβω καποιους, οχι, δεν ειναι ολοι οι καθηγητες καλοι. Αλλα ο σεβασμος προς τους αλλους ειναι πανω απο ολα σεβασμος προς τον εαυτο μας.
 

Κακή Επιρροή

New member

Η Αναστασία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 49 ετών και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 10,125 μηνύματα.
μα χάθηκαν οι τρίλιζες και οι τελίτσες?


δε μπορώ να καταλάβω.... εμείς που δεν είχαμε κινητά... εμείς που δεν σερφάραμε εν ώρα μαθηματος... τι κάναμε όταν βαριόμασταν?

το έχω ξαναπεί... το βρίσκω απαράδεκτο το κινητό στο σχολείο....
ανέκαθεν όταν συνέβαινε κάτι έκτακτο και ξαφνικο και ο γονιος ήθελε να ειδοποιήσει το μαθητή, έπαιρνε τηλ στο σχολείο και ο μαθητής καλουνταν απ τον διευθυντή να πάρει τηλ σπιτι του απ το γραφείο του....

δλδ... τι έχει αλλαξει απο τοτε? (Εκτος του ότι πλεον δεν υπάρχει "σπιτι")
 

Subject to change

Founder

Η Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 10,251 μηνύματα.
Ο σεβασμός στους άλλους δεν μαθαίνεται με το ζόρι. Αν τους πάρουν/απαγορεύσουν τα κινητά δηλαδή θα τους μάθουν να σέβονται; Θα τους μάθουν απλά να ΦΑΙΝΕΤΑΙ οτι σέβονται.
 

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,082 μηνύματα.
Μην ξεχνάτε πως και η συμπεριφορά του μαθητή μετράει στην βαθμολογία.
Εδώ θα βγω εκτός θέματος, αλλά πρέπει να ρωτήσω: είναι σωστό; Ο βαθμός σε ένα μάθημα δεν θα έπρεπε να μπαίνει με βάση την επίδοση του μαθητή και μόνο; Δηλαδή αν ο άλλος γράφει συνεχώς 11 κι είναι το καλύτερο παιδί το 11 πρέπει να γίνει πουχου 13 ή 14;
Και από την άλλη αν ο άλλος γράφει 19άρια και η συμπεριφορά του δεν αρέσει στον καθηγητή, θα πρέπει το 19 να γίνει 17; :confused:


Άλλωστε υπάρχει στον έλεγχο μία γραμμή που έχει τον τίτλο "Διαγωγή". Για μόστρα υπάρχει; :confused:


Αν θες να σερφαρεις στο ιντερνετ να μην μπεις στην ταξη. Και δεν αρκει να εισαι στην ταξη για να μην παρεις την απουσια, πρεπει να συμπεριφερεσαι και αναλογως.
Ουσιαστικά όλο το νόημα όλων των παραπάνω (κινητό, ίντερνετ, κουβεντούλα που ενδεχομένως ενοχλεί τον δίπλα...) βρίσκεται σ' αυτή τη φράση. Όλοι μας κάποια στιγμή το έχουμε κάνει αυτό, να είμαστε στην τάξη μόνο και μόνο για την απουσία. Άλλοι σε μικρότερο κι άλλοι σε μεγαλύτερο βαθμό. Στις περιπτώσεις που γίνεται συστηματικά και επανειλλημένα και πουχου μιλάει, παίζει τρίλιζα, ή σερφάει, τότε το αποτέλεσμα στην τελική του είναι ίδιο: έλλειψη σεβασμού προς τον καθηγητή.

Σαν να του λέει "μίλα όση ώρα θες εσύ, εγώ σ' έχω γραμμένο". Εδώ μιλάμε για ένα πρόβλημα το οποίο ξεκινάει από το ότι κάποια παιδιά δεν έχουν μάθει την έννοια "σεβασμός", οπότε είτε εν προκειμένω απαγορευτούν τα κινητά είτε όχι, ο μαθητής θα ασχοληθεί με κάτι άλλο.. :|


Τελικά είτε είναι σωστό είτε όχι, εγώ θα συμφωνήσω στο ότι...
Ο σεβασμός στους άλλους δεν μαθαίνεται με το ζόρι.
 

Resident Evil

Well-known member

Η Resident Evil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,656 μηνύματα.
Ο σεβασμός στους άλλους δεν μαθαίνεται με το ζόρι. Αν τους πάρουν/απαγορεύσουν τα κινητά δηλαδή θα τους μάθουν να σέβονται; Θα τους μάθουν απλά να ΦΑΙΝΕΤΑΙ οτι σέβονται.
Μichelle (& Γιωργο)... απορία (χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης)... Τον σεβασμό δεν πρέπει να τον επιβάλλουν τα σχολεία (γιατί ορθώς λέτε "δεν μαθαίνεται"), η οικογένεια βλέπει το παιδί ελάχιστα και δεν μπορεί να του μάθει το σεβασμό... από δω δεν τον μαθαίνει από εκεί δεν "πρέπει"... οκ, κανείς μας δεν γεννιέται με σεβασμό ΚΑΠΟΥ δεν πρέπει να δούν έστω κάποιους κανόνες συμπεριφοράς τα παιδιά? Μπορεί να μην τους ακολουθήσουν και να αναγκαστούν απλά να κοροιδέψουν το σχολείο αλλά ΚΑΠΟΥ δεν πρέπει να έχουν αυτή τη δυνατότητα? Η io-io έιπε ότι δεν είναι μόνο μαθηματικά και φυσική το σχολείο... το πάω πιο πέρα... Γιατί να πηγαίνουν τα παιδιά σχολείο? Τόσες βιβλιοθηκες υπάρχουν τα μαθηματικά δεν μαθαίνονται με το ζόρι, όποιος θέλει πάει και διαβάζει ότι θέλει... Ας το καταργήσουμε λοιπόν το σχολείο [και το φροντιστήριο και όλα εννοώ] γιατί η μάθηση δεν επιβάλλεται...

Είναι λογική αυτή? :confused::worry:
ΚΑΠΟΥ πρέπει να υπάρχουν αυτοί οι κανόνες και να μπορεί/πρέπει το παιδί να τους βλέπει... Άλλωστε έχει τόσες ώρες να τους παρακούσει αν τόσο πολύ το ενοχλούν... Οι 5 ώρες του σχολείου είναι που του "καταστρέφουν" τη ζωή? :worry:

imho
 

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,082 μηνύματα.
Λοιπόν, ναι ξουρουζου, καλά κάνεις και ρωτάς γιατί έχουμε αδιέξοδο εδώ. Το παιδί από κάπου πρέπει να μάθει τι εστί σεβασμός. Οι γονείς (στις περισσότερες περιπτώσεις) δεν μπορούν να αφιερώσουν αρκετό χρόνο στα παιδιά λόγω των επαγγελματικών υποχρεώσεών τους. Άρα τι μας μένει;; Το σχολείο μόνο..


Ναι πρέπει να τον διδάξει το σχολείο. Πρέπει να ρίχνει και "τιμωρίες" στις επαναλαμβανόμενες παραβατικές συμπεριφορές. Αλλά μάι πόιντ ιζ ότι ο πραγματικός ρόλος της τιμωρίας είναι να υποβάλλει το μαθητή σε σκέψεις, ώστε να καταλάβει ο μαθητής (αλλά και οι υπόλοιποι) ότι δεν θα πρέπει να ξανακάνει τη Χ ή Ψ ενέργεια γιατί είναι θέμα σεβασμού προς τον καθηγητή κι όχι θέμα εκφοβισμού.

Το όλο θέμα είναι ποιο από τα δύο θα σκεφθεί ο μαθητής. Αν σκεφθεί το πρώτο, τότε το warning (:P) θα τον κάνει καλύτερο άνθρωπο :)
Τώρα πάλι αν σκεφθεί το δεύτερο, μπορεί να προσποιηθεί μετά ότι σέβεται μέσα στη σχολική αίθουσα, αλλά εκτός της αίθουσας θα συνεχίσει την όποια παραβατική συμπεριφορά. :/:




Άρα ναι, πρέπει να υπάρχουν οι κανόνες και να εφαρμόζονται. Τώρα όμως το πώς θα το λάβει το παιδί (και γενικότερα τώρα) δεν είναι στο "χέρι" του σχολείου.. :worry:
 

ALEX_

New member

Ο ALEX_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,048 μηνύματα.
Λοιπόν,προσωπικά εκνευρίζομαι πολύ με τα κινητά στα σχολεία.

Άλλωστε δεν έχουν κανέναν απολύτως λόγο ύπαρξης!Δηλαδή εμείς πως το βγάλαμε το σχολείο χωρίς κινητό??(Μάλλον καλύτερα πιστεύω αφού η ζωντανή επικοινωνία και η επαφή μεταξύ μας ήταν πιο δυνατή).

Αλλά τι να πεις...οι γονείς φταίνε...
 

The Djinn

Τιμώμενο Μέλος

Ο Mario αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,239 μηνύματα.
Λοιπόν,προσωπικά εκνευρίζομαι πολύ με τα κινητά στα σχολεία.

Άλλωστε δεν έχουν κανέναν απολύτως λόγο ύπαρξης!Δηλαδή εμείς πως το βγάλαμε το σχολείο χωρίς κινητό??(Μάλλον καλύτερα πιστεύω αφού η ζωντανή επικοινωνία και η επαφή μεταξύ μας ήταν πιο δυνατή).

Αλλά τι να πεις...οι γονείς φταίνε...
Γενικοτερα μιλωντας ειμαι εναντιων του "εμεις τα καταφεραμε χωρις αυτο,αρα γιατι οχι τα παιδια μας;"
Οσο πηγαινουμε μπροστα σαν πολιτισμος,κοινωνια,τεχνολογια κτλ κτλ, τετοιες συγκρισεις με το παρελθον και το πως ηταν τα πραγματα, θα ειναι απο την ριζα τους ατοπες.
Τα κινητα μιλωντας προσφερουν παρα πολλα θετικα.Και ενα πολυ απλο πραγμα ειναι η ασφαλεια στους γονεις,να μοπουν να επικοινωνησουν ανα πασα στιγμη με τα παιδια τους.Και υστερα βολικοτητα κτλ κτλ.Οπως και να το κανουμε εχει βοηθησει στην πιο αμεση επικοινωνια μας.
Οχι φυσικα να υπερκαλυψει φυσικα τις διαπροσωπικες μας σχεσεις ετσι;

Οσον αφορα το κινητο στο σχολειο προσωπικα διαφωνω.Τα εχω αναλυσει πιο πισω.
Δεν ειναι δυσκολο ο μαθητης να σκεφτει να το εχει κλειστο μεσα στην ταξη.Απλως ισχυει ο λεγομενος "γραψαρχ...μος" που διακρινει τους παντες και τα παντα,και ειδικα στην Ελλαδα!
Καποτε αυτο γινοταν σε μεγαλυτερες ηλικιες,τωρα εχουν μπει στο τρυπακι και οι μικροτερες.
Το κινητο σαν συσκευη-μεσο επικοινωνιας δεν ειναι κακο.Αναλογα ομως με την χρηση μας,τον σεβασμο που μας διακατεχει κτλ κτλ,το αναγαγουμε σε "καλο" ή "κακο" τεχνολογικο επιτευγμα.
 

ALEX_

New member

Ο ALEX_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,048 μηνύματα.
Γενικοτερα μιλωντας ειμαι εναντιων του "εμεις τα καταφεραμε χωρις αυτο,αρα γιατι οχι τα παιδια μας;"
Οσο πηγαινουμε μπροστα σαν πολιτισμος,κοινωνια,τεχνολογια κτλ κτλ, τετοιες συγκρισεις με το παρελθον και το πως ηταν τα πραγματα, θα ειναι απο την ριζα τους ατοπες.
Τα κινητα μιλωντας προσφερουν παρα πολλα θετικα.Και ενα πολυ απλο πραγμα ειναι η ασφαλεια στους γονεις,να μοπουν να επικοινωνησουν ανα πασα στιγμη με τα παιδια τους.Και υστερα βολικοτητα κτλ κτλ.Οπως και να το κανουμε εχει βοηθησει στην πιο αμεση επικοινωνια μας.
Οχι φυσικα να υπερκαλυψει φυσικα τις διαπροσωπικες μας σχεσεις ετσι;

Οσον αφορα το κινητο στο σχολειο προσωπικα διαφωνω.Τα εχω αναλυσει πιο πισω.
Δεν ειναι δυσκολο ο μαθητης να σκεφτει να το εχει κλειστο μεσα στην ταξη.Απλως ισχυει ο λεγομενος "γραψαρχ...μος" που διακρινει τους παντες και τα παντα,και ειδικα στην Ελλαδα!
Καποτε αυτο γινοταν σε μεγαλυτερες ηλικιες,τωρα εχουν μπει στο τρυπακι και οι μικροτερες.
Το κινητο σαν συσκευη-μεσο επικοινωνιας δεν ειναι κακο.Αναλογα ομως με την χρηση μας,τον σεβασμο που μας διακατεχει κτλ κτλ,το αναγαγουμε σε "καλο" ή "κακο" τεχνολογικο επιτευγμα.
Συμφωνώ μαζί σου αλλά εν μέρει.Είμαι κι εγώ υπέρ της προόδου αλλά ιδεών.Άλλωστε δεν τίθεται θέμα τεχνολογικής τουλάχιστον προόδου αφού τα κινητά υπήρχαν και πριν 7 χρόνια που τελείωνα εγώ το σχολείο.Όσον αφορά την επιτακτική ανάγκη να μιλήσει ο γονιός με το παιδί...όλα τα σχολεία έχουν σταθερά!;)
Στην τελευταία πρότασή σου με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο.
 

iJohnnyCash

Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 17,180 μηνύματα.
Αν το παιδί χρειάζεται να επικοινωνήσει με τον γονιό του τι κάνει; Τα σχόλια δεν μπορούν να καλέσουν σε κινητά.

Δεν πιστεύω ότι το κυριότερο και το πιο αξιόλογο επιχείρημα για την ύπαρξη των κινητών στα σχόλια για επικοινωνία γονιού και μαθητή.

Αλήθεια, υποθέτουμε ότι ένας μαθητής χρησιμοποιεί το κινητό του και για τις δυνατότητες PIM, αλήθεια τι κάνει αυτός ο μαθητής; Ή μήπως δεν αναγνωρίζεται την ανάγκη για την κατοχή μιας συσκευής με λειτουργίες PIM από έναν μαθητή
 

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,082 μηνύματα.
Αν το παιδί χρειάζεται να επικοινωνήσει με τον γονιό του τι κάνει; Τα σχόλια δεν μπορούν να καλέσουν σε κινητά.
Το επιχείρημα των σχολείων είναι ότι αν χρειαστούν κάτι οι γονείς ή τα παιδιά μπορούν να καλέσουν απ' το γραφείο. Και ερωτώ: μπορεί ένα-δύο τηλέφωνα να τους εξυπηρετήσουν όλους; Και αν γίνει κάτι, πουχου σεισμός; Ή θελήσει το παιδί να ενημερωθεί για κάτι πολύ προσωπικό; :confused:




Εγώ πάντως με όπλο αυτή τους τη δικαιολογία έκανα τζάμπα κλήσεις στους δικούς μου απ' το γραφείο, αν χρειαζόμουν κάτι :bleh:
 

ALEX_

New member

Ο ALEX_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,048 μηνύματα.

Vkey

New member

Η Κοινό Μυστικό!!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής . Έχει γράψει 4,179 μηνύματα.
Αν το παιδί χρειάζεται να επικοινωνήσει με τον γονιό του τι κάνει; Τα σχόλια δεν μπορούν να καλέσουν σε κινητά.

Για τα κινητά από σταθερό είναι θέμα της διεύθυνσης του σχολείου... εμείς μια χαρά καλούμε από το σταθερό του σχολείου σε κινητό για να ειδοποιήσουμε τους γονείς...
 

io-io

New member

Η io-io αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,841 μηνύματα.
Το επιχείρημα των σχολείων είναι ότι αν χρειαστούν κάτι οι γονείς ή τα παιδιά μπορούν να καλέσουν απ' το γραφείο. Και ερωτώ: μπορεί ένα-δύο τηλέφωνα να τους εξυπηρετήσουν όλους; Και αν γίνει κάτι, πουχου σεισμός; Ή θελήσει το παιδί να ενημερωθεί για κάτι πολύ προσωπικό; :confused:

Ρε Γιωργο, θα μας τρελανεις τελειως!!!!
Δηλαδη τωρα λες οτι τα παιδια εχουν κινητα στο σχολειο για περιπτωση σεισμου η αλλων καταστροφων??
Επισης, ποσες φορες εχεις δει μαθητη να μιλαει με τους γονεις του απο το σχολειο? Λες να μη φτανουν 2 τηλεφωνα???
Κι αν το παιδι θελει κατι πολυ προσωπικο μπορει α) να χρησιμοποιησει το γραφειο του διευθυντη και να ζητησει να μιλησει μονος του (σε μας τουλαχιστον παντα μονος σου ησουν αν ηθελες να παρεις τηλ ή β) να περιμενει να παει σπιτι του!

Μην κανεις κι εσυ το δικηγορο του διαβολου...
 

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,082 μηνύματα.
Ακραίο επιχείρημα λίγο,δεν νομίζεις?:hmm:
Ναι, εντάξει, αλλά δεν μπορείς να το αποκλείσεις. Πάντως στην τιβί έχουμε δει τόσα και τόσα σχολεία που είναι σε αθλία κατάσταση, δεν ξέρεις με έναν σεισμό τι μπορεί να γίνει :|

Έστω, αν γίνει κάτι έκτατο, καταλαβαίνεις μάι πόιντ :)
 

ALEX_

New member

Ο ALEX_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,048 μηνύματα.
Δηλαδη τωρα λες οτι τα παιδια εχουν κινητα στο σχολειο για περιπτωση σεισμου η αλλων καταστροφων??
Χαχαχαχα!Πολύ σωστό!;)

Vkey θα σου έλεγα να πεις την γνώμη σου καθώς είσαι πιο ειδική αλλά με πρόλαβες!:)
 

Κακή Επιρροή

New member

Η Αναστασία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 49 ετών και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 10,125 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top