Αλλαγές στο Ενιαίο Λύκειο 2013 - 2016

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
Ναι, οκ.
Επειδή πολλοί μαθητές συμμερίζονται την άποψή σου για τα ΕΠΑΛ, τα εν λόγω σχολεία έχουν φτάσει στα τάρταρα.
Όχι ότι επειδή έχουν "μαργαριτάρια";:|
Εγώ τα ζήλευα τα ΕΠΑΛ λόγω της εξειδίκευσης αλλά μέχρι εκεί.
Δε λέω ήξερα κοπέλα που πήγε ΕΠΑΛ επειδή το αντικείμενό που σπουδάζει ήταν άσχετο με τα Αρχαία και προσβάσιμο από τα ΕΠΑΛ.

Μία "βόλτα" να κάνεις στο φορουμ, θα δεις ότι οι περισσότεροι μαθητές των ΓΕΛ κράζουν τους καθηγητές τους.
Τα ΕΠΑΛ έχουν σε κάθε τάξη 35 ώρες διδασκαλίας, ενώ στα ΓΕΛ οι ώρες ανέρχονται στις 33 για την Α', στις 34/35 για τη Β' και στις 31 για τη Γ'.
Το επίπεδο των μαθητών δε θα πρέπει να αποτελεί μέτρο σύγκρισης. Κάθε μαθητής έχεις τις ιδιατερότητές τους και τις κλίσεις του.
Τα ΕΠΑΛ έχουν καλύτερες κτηριακές εγκαταστάσεις, διότι τα περισσότερα μαθήματά τους είναι εργαστηριακά.

Εσύ τι πιστεύεις; Να καταργηθούν τα ΕΠΑΛ, ώστε όλοι μας να πηγαίνουμε στα ΓΕΛ; Αφού τα ΓΕΛ είναι "κυρίαρχα" πια.
Οι εγκαταστάσεις των ΕΠΑΛ εδώ είναι για τον ____.
Δεν ξέρω για την πόλη σου,μιλάω για τη δική μου.:)
Η ώρες που έχει η 1η Λυκείου ανήλθαν στις 35.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Εγώ παιδιά ένα πράγμα έχω καταλάβει.
Κάθε αλλαγή κυβέρνησης σημαίνει και μεταρρύθμιση στο εκπαιδευτικό σύστημα.
Ο κάθε ένας που έρχεται (και θα έρθει και στο μέλλον) αποφασίζει πως όλοι οι προηγούμενοι ήταν άσχετοι και θα ναι αυτός που θα σώσει την παιδεία της χώρας με τη μεταρρύθμιση του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

unπαικτable

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο unπαικτable αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 963 μηνύματα.
Η περιπτωση ας πουμε εχει δικαιωμα για μορφωση και παιδεια ο καθενας και μετα αναλογα με τις απαιτησεις της αγορας εργασιας και τις ευκαιριες να επιλεγει με τι θελει να ασχοληθει δεν υπαρχει...ετσι;;; Προσωπικα ξερω μερικους στο χωριο μου, οι οποιοι σπουδασαν κανονικα εκαναν αυτο που ηθελαν σε σχεση με την μορφωση τους, και ακολουθησαν αγροτικη δουλεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimpaokara

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 344 μηνύματα.
Εγώ παιδιά ένα πράγμα έχω καταλάβει.
Κάθε αλλαγή κυβέρνησης σημαίνει και μεταρρύθμιση στο εκπαιδευτικό σύστημα.
Ο κάθε ένας που έρχεται (και θα έρθει και στο μέλλον) αποφασίζει πως όλοι οι προηγούμενοι ήταν άσχετοι και θα ναι αυτός που θα σώσει την παιδεία της χώρας με τη μεταρρύθμιση του.

Το θέμα δεν είναι ότι αλλάζει το σύστημα αλλά ότι πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο,αλλά αυτό θέλουν να πετύχουν να έχουμε ένα άθλιο σύστημα στο οποίο δεν θα μπορείς να εξελιχθείς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Raiseonce

Δραστήριο μέλος

Ο Raiseonce αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 680 μηνύματα.
Το θέμα δεν είναι ότι αλλάζει το σύστημα αλλά ότι πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο,αλλά αυτό θέλουν να πετύχουν να έχουμε ένα άθλιο σύστημα στο οποίο δεν θα μπορείς να εξελιχθείς.

Αναφέρομαι συγγεκριμένα στην παιδεία.Πραγματικά κάθε κυβέρνηση και μεταρρύθμιση.Δεν την αφήνουν σε ησυχία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimpaokara

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 344 μηνύματα.
Η περιπτωση ας πουμε εχει δικαιωμα για μορφωση και παιδεια ο καθενας και μετα αναλογα με τις απαιτησεις της αγορας εργασιας και τις ευκαιριες να επιλεγει με τι θελει να ασχοληθει δεν υπαρχει...ετσι;;; Προσωπικα ξερω μερικους στο χωριο μου, οι οποιοι σπουδασαν κανονικα εκαναν αυτο που ηθελαν σε σχεση με την μορφωση τους, και ακολουθησαν αγροτικη δουλεια.

Αν θέλει κάτι συγκεκριμένο κάποιος για το μέλλον του το οποίο μπορεί να του το εξασφαλίσει το επαλ και το θέλει να πάει,αλλά δεν μπορεί κάποιος να λέει ότι το επαλ είναι το ίδιο με το γελ,αν ήταν έτσι θα πήγαινε στο γελ και όχι στο επαλ αφού υποτίθεται είναι το ίδιο

Αναφέρομαι συγγεκριμένα στην παιδεία.Πραγματικά κάθε κυβέρνηση και μεταρρύθμιση.Δεν την αφήνουν σε ησυχία.

Πάντα και παντού το κάνουν αυτό ειδικά στην εκπαίδευση και την υγεία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

unπαικτable

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο unπαικτable αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 963 μηνύματα.
Αν θέλει κάτι συγκεκριμένο κάποιος για το μέλλον του το οποίο μπορεί να του το εξασφαλίσει το επαλ και το θέλει να πάει,αλλά δεν μπορεί κάποιος να λέει ότι το επαλ είναι το ίδιο με το γελ,αν ήταν έτσι θα πήγαινε στο γελ και όχι στο επαλ αφού υποτίθεται είναι το ίδιο



Πάντα και παντού το κάνουν αυτό ειδικά στην εκπαίδευση και την υγεία.

Δεν θεωρω το ΕΠΑΛ χειροτερο απο το ΓΕΛ. Το θεωρω εξισου καλο...ΑΛΛΑ το εχουν καταντησει ερειπιο... Κανονικα θα επρεπε να προσελκυει τους μαθητες που δεν ανταπεξερχονται στο γενικο, αλλα οχι για να τους κοψει την προσβαση στην τριτοβαθμια εκπαιδευση αλλα για να τους δωσει μια καλυτερη εικονα και γνωσης της τεχνικης εκπαιδευσης και διεξοδο στην τριτοβαθμια εκπαιδευση.

Η δουλεια που θα ακολουθησει καποιος στην ζωη του δεν εξαρταται αποκλειστικα απο τις σπουδες του, κατα ην γνωμη μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 5,600 μηνύματα.
Τώρα αρχίζει να γίνει μία στροφή στην τεχνική εκπαίδευση (καλώς, κατ' εμέ). Πολλοί συμμαθητές μου από το γυμνάσιο (του 16-18 στη βαθμολογική κλίμακα, για να μη λες:P όχι ότι λέει κάτι αυτό:hehe:), είπαν ότι κάνουν τα περισσότερα μαθήματά τους στα εργαστήρια, τη στιγμή που εμείς των ΓΕΛ έχουμε για ομορφιά τις αντίστοιχες αίθουσες.

Στο κάτω-κάτω, σε τι υπερτερεί το ΓΕΛ έναντι του ΕΠΑΛ; Στους καλύτερους καθηγητές; Στις λιγότερες ώρες διδασκαλίας; Στο καλύτερο και καλά επίπεδο; Στις καλύτερες κτηριακές εγκαταστάσεις; Σε τι;

Μία "βόλτα" να κάνεις στο φορουμ, θα δεις ότι οι περισσότεροι μαθητές των ΓΕΛ κράζουν τους καθηγητές τους.
Τα ΕΠΑΛ έχουν σε κάθε τάξη 35 ώρες διδασκαλίας, ενώ στα ΓΕΛ οι ώρες ανέρχονται στις 33 για την Α', στις 34/35 για τη Β' και στις 31 για τη Γ'.
Το επίπεδο των μαθητών δε θα πρέπει να αποτελεί μέτρο σύγκρισης. Κάθε μαθητής έχεις τις ιδιατερότητές τους και τις κλίσεις του.
Τα ΕΠΑΛ έχουν καλύτερες κτηριακές εγκαταστάσεις, διότι τα περισσότερα μαθήματά τους είναι εργαστηριακά.

Εσύ τι πιστεύεις; Να καταργηθούν τα ΕΠΑΛ, ώστε όλοι μας να πηγαίνουμε στα ΓΕΛ; Αφού τα ΓΕΛ είναι "κυρίαρχα" πια.
Εγώ θεωρώ το σημαντικοτερο στοιχείο στην εκπαίδευση το επίπεδό της.Τι σημασία έχει αν στο λύκειο δεν έχει τόσα εργαστήρια ή λιγότερες ώρες διδασκαλίας από τη στιγμή που αυτές είναι ποιοτικότερες?Παντού θα υπάρχουν μη σωστά καταρτισμένοι εκπαιδευτικοί όμως στα ΓΕΛ σίγουρα είναι ικανότεροι και ενδιαφέρονται(δε λέω όλοι,αλλά οι περισσότεροι).Μα είναι δυνατόν π.χ. να ακολουθήσει κάποιος από ΕΠΑΛ νομική,ιατρική,ΗΜΜΥ,φυσική,μαθηματικά,χημεία,οικονομικά,κλπ και μάλιστα όντας καλύτερα προετοιμασμένος από τον αντίστοιχο του ΓΕΛ?Ή μπορεί να συγκριθεί το επίπεδο σπουδών μεταξύ ΓΕΛ και ΕΠΑΛ.Μόνο για ορισμένα επαγγέλματα είναι το ΕΠΑΛ.Και φυσικά ΔΕ λέω να καταργηθούν,αφού αποτελούν διέξοδο και εναλλακτική για αρκετούς μαθητές.Να μη λέμε ό,τι να είναι!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimpaokara

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 344 μηνύματα.
Η δουλεια που θα ακολουθησει καποιος στην ζωη του δεν εξαρταται αποκλειστικα απο τις σπουδες του, κατα ην γνωμη μου.

Αυτό ίσχυε παλιά τώρα πια παιδιά με πτυχία και μεταπτυχιακά δεν βρίσκουν δουλεία και θα βρουν αυτοί που δεν έχουν σπουδάσει,δεν μιλάω για αγροτική εκεί ναι μπορούν να βρουν δουλειά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Εγώ θεωρώ το σημαντικοτερο στοιχείο στην εκπαίδευση το επίπεδό της.Τι σημασία έχει αν στο λύκειο δεν έχει τόσα εργαστήρια ή λιγότερες ώρες διδασκαλίας από τη στιγμή που αυτές είναι ποιοτικότερες?Παντού θα υπάρχουν μη σωστά καταρτισμένοι εκπαιδευτικοί όμως στα ΓΕΛ σίγουρα είναι ικανότεροι και ενδιαφέρονται(δε λέω όλοι,αλλά οι περισσότεροι).Μα είναι δυνατόν π.χ. να ακολουθήσει κάποιος από ΕΠΑΛ νομική,ιατρική,ΗΜΜΥ,φυσική,μαθηματικά,χημεία,οικονομικά,κλπ και μάλιστα όντας καλύτερα προετοιμασμένος από τον αντίστοιχο του ΓΕΛ?Ή μπορεί να συγκριθεί το επίπεδο σπουδών μεταξύ ΓΕΛ και ΕΠΑΛ.Μόνο για ορισμένα επαγγέλματα είναι το ΕΠΑΛ.Και φυσικά ΔΕ λέω να καταργηθούν,αφού αποτελούν διέξοδο και εναλλακτική για αρκετούς μαθητές.Να μη λέμε ό,τι να είναι!
Δε μίλησα για την τριτοβάθμια εγώ:P

Οι σχολές που αναφέρεις δεν είναι προσβάσιμες από την Ομάδα Α' των ΕΠΑΛ. Οι μαθητές αυτής της ομάδας, μπαίνουν μόνο σε ΤΕΙ. Άλλωστε η εκπαίδευση που παρέχει το ΕΠΑΛ είναι τεχνική.
Οι μαθητές της Ομάδας Β' των ΕΠΑΛ, δίνουν παρόμοια μαθήματα με τους μαθητές των ΓΕΛ (υπάρχουν κάποιες αλλαγές/διαφορές στους συντελεστές βαρύτητας των μαθημάτων "γενικής" και "ειδικότητας", που προσαρμόζονται ανάλογα*)

*13+7=20% (σαν του ΓΕΛ), 13+4=17% και 9+4=13%.

Να σημειώσω εδώ, ότι το απολυτήρια του ΕΠΑΛ και του ΓΕΛ είναι ισότιμα. Του ΕΠΑΛ, μάλιστα, δίνει μαζί και ένα πιστοποιητικό or sth (για την ειδικότητα που επέλεξες).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 5,600 μηνύματα.
Δε μίλησα για την τριτοβάθμια εγώ:P

Οι σχολές που αναφέρεις δεν είναι προσβάσιμες από την Ομάδα Α' των ΕΠΑΛ. Οι μαθητές αυτής της ομάδας, μπαίνουν μόνο σε ΤΕΙ. Άλλωστε η εκπαίδευση που παρέχει το ΕΠΑΛ είναι τεχνική.
Οι μαθητές της Ομάδας Β' των ΕΠΑΛ, δίνουν παρόμοια μαθήματα με τους μαθητές των ΓΕΛ (υπάρχουν κάποιες αλλαγές/διαφορές στους συντελεστές βαρύτητας των μαθημάτων "γενικής" και "ειδικότητας", που προσαρμόζονται ανάλογα*)

*13+7=20% (σαν του ΓΕΛ), 13+4=17% και 9+4=13%.

Να σημειώσω εδώ, ότι το απολυτήρια του ΕΠΑΛ και του ΓΕΛ είναι ισότιμα. Του ΕΠΑΛ, μάλιστα, δίνει μαζί και ένα πιστοποιητικό or sth (για την ειδικότητα που επέλεξες).
Αυτό με τις σχολές το έγραψα για να δείξω ότι οι μαθητές που έχουν στόχο τέτοιες και παρεμφερείς σχολές και είναι η πλειοψηφία δε θα διαλέξει το ΕΠΑΛ αλλά το ΓΕΛ φυσικά λόγω της καλύτερης δυνατότητας και επιπέδου σπουδών που παρέχει.Με το σκεπτικό σου είναι σα να λες ότι όλοι αυτοί θα είναι καλύτερο να.πάνε από ΕΠΑΛ αφού λες ότι παρέχει καλύτερα πράγματα ή ότι το ΕΠΑΛ θα έπρεπε να αναμορφωθεί ώστε να φτάσει σε επίπεδο το ΓΕΛ για κάποιον ανεξήγητο λόγο.Πράγμα που δε στηρίζεται κάπου αφού υπάρχει το ΓΕΛ.Διαφορετικά η συζήτηση αυτή δεν έχει νόημα(το να υποστηρίζεις ότι το ΕΠΑΛ είναι καλύτερο από το ΓΕΛ).Προφανώς όποιος θέλει τεχνικό τομέα,εξειδίκευση και τα σχετικά επαγγέλματα(αλλά και εύρος γνώσεων)του ΕΠΑΛ ας πάει ΕΠΑΛ.Αλλά όχι ότι το ΓΕΛ υστερεί επειδή δεν έχει τεχνικό τομέα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Αυτό με τις σχολές το έγραψα για να δείξω ότι οι μαθητές που έχουν στόχο τέτοιες και παρεμφερείς σχολές και είναι η πλειοψηφία δε θα διαλέξει το ΕΠΑΛ αλλά το ΓΕΛ φυσικά λόγω της καλύτερης δυνατότητας και επιπέδου σπουδών που παρέχει.Με το σκεπτικό σου είναι σα να λες ότι όλοι αυτοί θα είναι καλύτερο να.πάνε από ΕΠΑΛ αφού λες ότι παρέχει καλύτερα πράγματα ή ότι το ΕΠΑΛ θα έπρεπε να αναμορφωθεί ώστε να φτάσει σε επίπεδο το ΓΕΛ για κάποιον ανεξήγητο λόγο.Πράγμα που δε στηρίζεται κάπου αφού υπάρχει το ΓΕΛ.Διαφορετικά η συζήτηση αυτή δεν έχει νόημα(το να υποστηρίζεις ότι το ΕΠΑΛ είναι καλύτερο από το ΓΕΛ).Προφανώς όποιος θέλει τεχνικό τομέα,εξειδίκευση και τα σχετικά επαγγέλματα(αλλά και εύρος γνώσεων)του ΕΠΑΛ ας πάει ΕΠΑΛ.Αλλά όχι ότι το ΓΕΛ υστερεί επειδή δεν έχει τεχνικό τομέα.
Διάβασε τι έγραψες:
Εγώ θεωρώ το σημαντικοτερο στοιχείο στην εκπαίδευση το επίπεδό της.Τι σημασία έχει αν στο λύκειο δεν έχει τόσα εργαστήρια ή λιγότερες ώρες διδασκαλίας από τη στιγμή που αυτές είναι ποιοτικότερες?Παντού θα υπάρχουν μη σωστά καταρτισμένοι εκπαιδευτικοί όμως στα ΓΕΛ σίγουρα είναι ικανότεροι και ενδιαφέρονται(δε λέω όλοι,αλλά οι περισσότεροι).Μα είναι δυνατόν π.χ. να ακολουθήσει κάποιος από ΕΠΑΛ νομική,ιατρική,ΗΜΜΥ,φυσική,μαθηματικά,χημεία,οικονομικά,κλπ και μάλιστα όντας καλύτερα προετοιμασμένος από τον αντίστοιχο του ΓΕΛ?Ή μπορεί να συγκριθεί το επίπεδο σπουδών μεταξύ ΓΕΛ και ΕΠΑΛ.Μόνο για ορισμένα επαγγέλματα είναι το ΕΠΑΛ.Και φυσικά ΔΕ λέω να καταργηθούν,αφού αποτελούν διέξοδο και εναλλακτική για αρκετούς μαθητές.Να μη λέμε ό,τι να είναι!
Βλέπεις ότι στο μήνυμά σου θεωρείς τα ΕΠΑΛ κατώτερα ως σχολεία από τα ΓΕΛ, κάτι που ούτε κατά διάνοια ισχύει. Ίσα-ίσα, στις ευρωπαϊκές χώρες (των οποίων το εκπαιδευτικό σύστημα ζηλεύουμε), πολλοί επιλέγουν την τεχνική εκπαίδευση.

Πχ. Στο σύστημα της Φινλανδίας (το σύστημα μέντορας), η τριτοβάθμια εκπαίδευση αποτελείται από πανεπιστήμια και "τεχνικά πανεπιστήμια" (κάτι ανάλογο των δικών μας Πανεπιστημίων και ΤΕΙ, αντίστοιχα). Η εισαγωγή των μαθητών γίνεται μόνο από τα αντίστοιχα σχολεία.
Στη χώρα μας, οι μαθητές των ΓΕΛ μπορούν να μπουν σε όποιο τμήμα της χώρας θέλουν (ΑΕΙ/ΤΕΙ), ενώ των ΕΠΑΛ (ομάδα Α') μόνο στα ΤΕΙ. Φυσικά, στους μαθητές των ΕΠΑΛ δίνεται και η δυνατότητα εισαγωγής στα ΑΕΙ (Ομάδα Β').

Κατ' εμέ τα ΕΠΑΛ δε θα 'πρεπε να είναι "εναλλακτική", όπως λες. Έχουν το υπόβαθρο να γίνουν καλά σχολεία, μπορούν να γίνουν καλά σχολεία!! (για την ποιότητα που λες...).

Ποτέ δεν υποστήριξα ότι το ΕΠΑΛ υπερτερεί έναντι του ΓΕΛ. Αντίθετα, κάνω λόγο για τις "κρυφές πτυχές" των ΕΠΑΛ.
Μην ξεχνάμε ότι στους μαθητές των ΕΠΑΛ χορηγείται το απολυτήριο λυκείου (ισότιμο με του ΓΕΛ) και το πτυχίο επιπέδου 3.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φρεντος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φρεντος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,181 μηνύματα.
Να σημειώσω εδώ, ότι το απολυτήρια του ΕΠΑΛ και του ΓΕΛ είναι ισότιμα. Του ΕΠΑΛ, μάλιστα, δίνει μαζί και ένα πιστοποιητικό or sth (για την ειδικότητα που επέλεξες).
Δεν ειναι ισοτιμα φιλε...Το απολυτηριο του ΕΠΑΛ εχει μεγαλυτερη αξια απο το απολυτηριο του ΓΕΛ...Με το απολυτηριο ΕΠΑΛ εχεις το δικαιωμα να δουλεψεις πανω στην ειδικοτητα σου, ενω του ΓΕΛ ειναι μονο για κορνιζα.... Το ΓΕΛ εχει το προβαδισμα οτι εισαγεσαι στα ΑΕΙ...Αν καποιος δεν εχει σκοπο για ΑΕΙ χιλιες φορες να παει ΕΠΑΛ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Δεν ειναι ισοτιμα φιλε...Το απολυτηριο του ΕΠΑΛ εχει μεγαλυτερη αξια απο το απολυτηριο του ΓΕΛ...Με το απολυτηριο ΕΠΑΛ εχεις το δικαιωμα να δουλεψεις πανω στην ειδικοτητα σου, ενω του ΓΕΛ ειναι μονο για κορνιζα.... Το ΓΕΛ εχει το προβαδισμα οτι εισαγεσαι στα ΑΕΙ...Αν καποιος δεν εχει σκοπο για ΑΕΙ χιλιες φορες να παει ΕΠΑΛ
ΕΙΠΑ:
Το απολυτήριο του ΕΠΑΛ + το Πτυχίο επιπέδου 3

Με το πτυχίου επιπέδου 3 μπορεί να δουλέψει ο μαθητής των ΕΠΑΛ. Με το τωρινό σύστημα, το απολυτήριο του ΓΕΛ δε σε εισάγει στο πανεπιστήμιο. Στο πανεπιστήμιο εισάγεσαι από τον βαθμό των πανελλαδικώς εξταζομένων και μόνον αυτών:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 5,600 μηνύματα.
@jj!
Δεν ξέρω τι συμβαίνει στο εξωτερικό στην τεχνική εκπαίδευση,αλλά ξέρω τι γίνεται στην Ελλάδα και αυτό που είπα ισχύει.Μιλώντας πάντα για πρόσβαση σε ΑΕΙ το ΓΕΛ σαφώς υπερτερεί του ΕΠΑΛ.Όποιος θέλει τέτοιου είδους τεχνική εκπαίδευση ας πάει ΕΠΑΛ,δεν τον κρατάω.Απλά η υποβάθμιση των ΕΠΑΛ πηγάζει από το επίπεδο των μαθητών τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CollegeLife

Νεοφερμένος

Η CollegeLife αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 84 μηνύματα.
@jj!
Δεν ξέρω τι συμβαίνει στο εξωτερικό στην τεχνική εκπαίδευση,αλλά ξέρω τι γίνεται στην Ελλάδα και αυτό που είπα ισχύει.Μιλώντας πάντα για πρόσβαση σε ΑΕΙ το ΓΕΛ σαφώς υπερτερεί του ΕΠΑΛ.Όποιος θέλει τέτοιου είδους τεχνική εκπαίδευση ας πάει ΕΠΑΛ,δεν τον κρατάω.Απλά η υποβάθμιση των ΕΠΑΛ πηγάζει από το επίπεδο των μαθητών τους.

Βέβαια, το ΕΠΑΛ χρειάζεται και αυτό ενα γερό συμμάζεμα για να "θεωρείται" ισάξιο του ΓΕΛ (Από την δικιά μου εμπειρία, τα ΓΕΛακια σνομπάρουν απείρως τα ΕΠΑΛιδάκια).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Flumen

Νεοφερμένος

Η Flumen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Το θέμα δεν είναι να καλλιεργούμε το διαχωρισμό ΓΕΛιτών-ΕΠΑΛιτών. Κατά τη γνώμη μου δε θα έπρεπε να υπάρχει επαγγελματική εκπαίδευση πριν τα 18, και σίγουρα όχι στα 15, τη σήμερον ημέρα η γενική μόρφωση που παίρνει κανείς στο Γυμνάσιο ισοδυναμεί με το δημοτικό. Το πρόβλημα είναι πως με το νέο νόμο γίνεται εμφανής προσπάθεια να σπρωχτούν πολλοί μαθητές στην τεχνική εκπαίδευση, την ίδια ώρα που αυτή είναι ήδη υποβαθμισμένη, και υποβαθμίζεται κι άλλο με την κατάργηση των πλέον περιζήτητων ειδικοτήτων, που μένουν πλέον μόνο στα επίσης υποβαθμισμένα δημόσια ΙΕΚ και κυρίως στα ιδιωτικά. Δεν είναι τυχαίο πως ο Αρβανιτόπουλος πήγε σε εγκαίνια ιδιωτικού ΙΕΚ τη μέρα που ανακοινώνονταν οι διαθεσιμότητες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Maraki4you

Νεοφερμένος

Η Maraki4you αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 87 μηνύματα.
Παιδιά θεωρώ απαράδεκτο ότι το σύστημα ψηφίστηκε τελευταία στιγμή χωρίς καν να έχει ολοκληρωθεί. Στα περισσότερα για μην πω σε όλα τα μαθήματα δεν έχει ανακοινωθεί η διδακτέα ύλη η οποία πρέπει απαραιτήτως να καλυφθεί γιατί δίνουμε με τράπεζα θεμάτων. Επίσης στο μάθημα επιλογής δεν μας έχουν δώσει βιβλίο γιατί λένε ότι δεν είναι έτοιμο και μάλιστα δίνουμε και αυτό το μάθημα με τέτοιο τρόπο! Αν θέλουν καινούργιο σύστημα να το ολοκληρώσουν πριν το ψηφίσουν και να μην το αφήσουν στη μοίρα τους γιατί τώρα την πληρώνουμε εμείς οι μαθητές!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimpaokara

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 344 μηνύματα.
Παιδιά θεωρώ απαράδεκτο ότι το σύστημα ψηφίστηκε τελευταία στιγμή χωρίς καν να έχει ολοκληρωθεί. Στα περισσότερα για μην πω σε όλα τα μαθήματα δεν έχει ανακοινωθεί η διδακτέα ύλη η οποία πρέπει απαραιτήτως να καλυφθεί γιατί δίνουμε με τράπεζα θεμάτων. Επίσης στο μάθημα επιλογής δεν μας έχουν δώσει βιβλίο γιατί λένε ότι δεν είναι έτοιμο και μάλιστα δίνουμε και αυτό το μάθημα με τέτοιο τρόπο! Αν θέλουν καινούργιο σύστημα να το ολοκληρώσουν πριν το ψηφίσουν και να μην το αφήσουν στη μοίρα τους γιατί τώρα την πληρώνουμε εμείς οι μαθητές!

ότι έγινε,έγινε τι να κάνουμε είμαστε γκαντέμηδες,αλλά εμένα προσωπικά δεν θα με πτοήσει,θα βάλω τα δυνατά μου για να καταφέρω να μπω στην σχολή που θέλω,εγώ τώρα που είναι νωρίς και είναι ευκαιρία διάβασα όλη την γραμματική στα αρχαία,για ότι κενά έχω και για ότι έχω ξεχάσει :) και θα προσπαθήσω να κάνω το ίδιο και στα άλλα μαθήματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Maraki4you

Νεοφερμένος

Η Maraki4you αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 87 μηνύματα.
ότι έγινε,έγινε τι να κάνουμε είμαστε γκαντέμηδες,αλλά εμένα προσωπικά δεν θα με πτοήσει,θα βάλω τα δυνατά μου για να καταφέρω να μπω στην σχολή που θέλω,εγώ τώρα που είναι νωρίς και είναι ευκαιρία διάβασα όλη την γραμματική στα αρχαία,για ότι κενά έχω και για ότι έχω ξεχάσει :) και θα προσπαθήσω να κάνω το ίδιο και στα άλλα μαθήματα.

Έχεις δίκιο όμως και αυτοί πρέπει κάτι να κάνουν! Ποτέ θα βγάλουν ύλη τον δ Μάιο; Διδακτέα εννοώ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top