Αλλάζει ο σχολικός χάρτης της χώρας

gaspar

Well-known member

Ο gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,381 μηνύματα.
οι περισότεροι του δημοσίου τομέα τόσα παίρνουν για αρχή, και τα βγάζουν πέρα με αξιοπρέπεια. δέν έιναι λίγα τα 1200.
μακάρι να ήταν για όλους αυτός ο ελάχιστος μισθός, και να μήν υπήρχαν άνθρωποι με 600 ευρώ.
 

fockos

Well-known member

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,768 μηνύματα.
Τα φροντιστήρια υπάρχουν για 2 λόγους: κυρίως επειδή το (ελληνικό) σχολείο δεν έχει καταλάβει ακόμα ποιος είναι ο ρόλος του και δεν κάνει σωστή δουλειά και δεύτερον επειδή η "ψαλλίδα" ανάμεσα στο επίπεδο που διδάσκονται τα πανελλαδικά μαθήματα στο σχολείο απέχει σε αρκετά μεγάλο βαθμό από το γνωστικό επίπεδο που απαιτούν οι Πανελλήνιες να έχουν οι μαθητές.
Εντάξει ας πούμε μαθηματικά φυσική αρχαία κ.λπ. χρειάζεται φροντιστήριο. ΑΟΔΕ και Βιολογία γενικής για ποιο λόγο κάνουν φροντισστήριο :whistle: . Όπως βλέπεις το φροντιστήριο είναι αναπόφεκτο και το προτιμώ από το να έχουμε ιδιωτικά πανεπιστήμια. Δυστυχώς ιδιωτικά πανεπιστήμια έχουμε χρόνια στην Ελλάδα (και δεν εννοώ τα ΙΕΚ).

Ειδικά φροντιστήρια μαζεύουν πελάτες και τους φέρνουν σε πανεπιστήμια του πρώην Ανατολικού μπλοκ. Το ότι δεν έχουν έδρα στην Ελλάδα δεν έχει σημασία. Αφού υπάρχουν ήδη ας έχουν έδρα στην Ελλάδα να γλυτώσουμε από τα φροντιστήρια.Προσωπικά είμαι κατά των ιδιωτικών πανεπιστημίων αλλά αυτη τη στιγμή έχουμε ιδιωτικά πανεπιστήμια και κανένας δεν κάνει τίποτα.


Απ' όσο ξέρω, οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα παίρνουν λιγότερα απ' ότι οι συνάδελφοί τους στο εξωτερικό. Επίσης, το γεγονός ότι παίρνουν περισσότερα χρήματα από άλλους εργαζόμενους, δεν σημαίνει ότι ο μισθός τους είναι αρκετός για να ζήσουν.
Δεν τα συγκρίνω με το πόσα παίρνουν οι συναδελφοί τους στο εξωτερικό αλλά το πόσα παίρνουν οι άλλοι εργαζόμενοι στο εσωτερικό που έχουν βγάλει και αυτοί τριτοβάθμια..


:clapup:Πρόταση Fockos για την παιδεία[ που θα τα λυσει όλα :clapup:

- Τις τελικές γραπτές εξετάσεις στα Γυμνάσια και στα Λύκεια για να περάσεις τις τάξεις δεν θα τις διορθώνει ο καθηγητής που διδάσκει αλλά άλλος καθηγητής σε γειτονικό σχολείο. Έτσι δεν θα υπάρχει συναιθηματική σύνδεση μεταξύ καθηγητή και μαθητή και oi μαθητές θα βαθμολογούνταιαντικειμενικά και δεν θα παιρνάνε τόσο εύκολα την τάξη όπως τώρα.

- Χρόνο με το χρόνο οι μαθητές που δεν είναι για γράμματα θα εγκαταλείπουν το σχολείο και στην Γ Λυκείου οι υποψήφιοι θα μειωθούν. Αυτό θα έχει ακόμα ενα θετικό τα άτομα που δεν το αξίζουν δεν θα εξασφαλίζουν απολυτήριο Λυκείου επομένως δεν θα τους δέχονται τα μαγαζάκια του πρώην ανατολικού μπλοκ

- Επειδή οι μαθητές θα μειωθούν θα μειωθει και ο ανταγωνισμός στη τριτοβάθμια ----> όχι ανάγκη για φροντιστήρια

Πρόταση Fockos, όχι φροντιστήρια, όχι ιδιωτικά πανεπιστήμια. Όταν οι υπολοιποι αερολογούν ο Fockos προτείνει υλοποιήσιμες λύσεις
 

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,036 μηνύματα.
Απ' όσο ξέρω, οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα παίρνουν λιγότερα απ' ότι οι συνάδελφοί τους στο εξωτερικό. Επίσης, το γεγονός ότι παίρνουν περισσότερα χρήματα από άλλους εργαζόμενους, δεν σημαίνει ότι ο μισθός τους είναι αρκετός για να ζήσουν.
Σόρρυ που θα μιλήσω κάπως, αλλά διαβάζοντας αυτό ήθελα να κάνω μια παρέμβαση στον διάλογό σας. Αυτό που λες ότι "οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα παίρνουν λιγότερα απ' ότι οι συνάδελφοί τους στο εξωτερικό...κτλ" με βάση ποιον πληθωρισμό και ποιο επίπεδο καταναλωτικής ζωής το συγκρίνεις; Μη συγκρίνεις τα στοιχεία αυτά, φερ' ειπείν με της Γερμανίας ή της Δανίας, γιατί απλά αυτές οι χώρες έχουν άλλη οικονομία, άλλο δημόσιο (χωρίς μονιμότητα κ.α. που ο Έλληνας δεν θέλει να φανταστεί), άλλο τρόπο ζωής, άλλο πληθωρισμό...κτλ. Η Έλλαδα έχει πολύ υψηλό επίπεδο μισθών σε σχέση με το ΑΕΠ που έχει, το έλλειμα που έχει, την οικονομική δύναμη που έχει,...και γενικά το μέγεθος χώρας που είναι. Θα ήταν άδικο η Ελλάδα, έχει το ίδιο μισθολόγιο με την Ολλανδία για παράδειγμα, όταν η Ολλανδία των 20.000.000 κατοίκων έχει και αυτοκινητοβιομηχανίες, ένα δημόσιο τομέα 200.000 δημοσίων υπαλλήλων. Η Ελλάδα των 10.000.000 κατοίκων τι έχει; :hmm:900.000 δημοσίους υπαλλήλους χωρίς σαφές αντικείμενο εργασίας; :hmm:

Επίσης πώς δικαιολογείς ότι οι μισθοί στην Ελλάδα σε πολλούς δημόσιους φορείς ανέβηκαν κατά 170% πάνω μέσα στο διάστημα 1990-2008 χωρίς αντίστοιχα να υπάρχει εργασιακή ζήτηση για εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό, νέες θέσεις εργασίας σε εξειδικευμένες θέσεις εργασίας...εκτός από το τυπικό επάγγελμα του μισθωτού εκπαιδευτικού ή του μισθωτού διοικητικού υπαλλήλου σε κάποια εφορία, ΔΕΚΟ, νομαρχία,...κτλ και χωρίς να υπάρχει παραγωγική ένταση αλλά μόνο εισαγωγές και εγχώρια μαζική κατανάλωση με ψεύτικο χρήμα (πιστωτικές κάρτες, χρηματιστήριο, ακάλυπτες επιταγές,...κτλ). Αυτά που αναφέρω τα έχω διαβάσει σε οικονομικά περιοδικά που δεν έχουν καμία σχέση με τις Ελληνικές λαϊκίστικες κορώνες ανθρώπων που δεν έχουν εργαστεί ποτέ τους όπως Πάγκαλος, Παπαρήγα, Τσίπρας, Μπακογιάννη, Γιωργάκης, Αντωνάκης, Βύρωνας (όχι ο λόρδος! ο άλλος),...κ.α. πολιτικοί πατέρες του τόπου, που μιλάγε για δουλειές, για ανεργία,...κτλ ενώ δεν ξέρουν τι σημαίνει ο άλλος να ψάχνει στα σκουπίδια για να ζήσει. Με τα lacoste του Τσίπρα βγάζω και εγώ λόγους πύρινους ή επικοινωνιακούς σαν του Πάγκαλου...
 

ἅλς

New member

Ο ἅλς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 2,074 μηνύματα.
Όλων οι μισθοί ανέβηκαν τόσο; Ο πληθωρισμός πόσο ανέβηκε αυτή την περίοδο που αναφέρεις; Έχει κάποια σχέση ο μισθός τους σαν αγοραστική αξία όταν είχαμε δραχμή με τώρα;
Κατά τη γνώμη σου τι μισθούς πρέπει να παίρνουν οι εργαζόμενοι είτε στον ιδιωτικό είτε στο δημόσιο τομέα;

--------------------------------------
Ξεφύγαμε!!!! Για τα σχολεία μιλούσαμε!
 

gaspar

Well-known member

Ο gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,381 μηνύματα.
και δραχμή να είχαμε, οι τιμές δέν θα ήταν ίδιες με το 2000. τότε ένα ψωμί μπορέι να έκανε 100 δραχμές, σήμερα θα έκανε πάνω απο 1000.
η σύγκριση τιμές σε δραχμές του 2000 με της τιμές σήμερα είναι τελείως αβάσιμες, και δημιουργούν μόνο εντυπώσεις.
άλλωστε και τώρα να γυρνούσαμε στη δραχμή θα έπρεπε να κάνουμε τεράστια υποτίμηση της αξίας της δραχμής που σημαίνει οτι ένα ψωμί μπορέι να έκανε αρκετές χιλιάδες δραχμές.

ξεφύγαμε όντος...
 

ἅλς

New member

Ο ἅλς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 2,074 μηνύματα.
Τα οικονομικά περιοδικά όμως αναφέρουν ότι από το 1990-2008 ανέβηκαν οι μισθοί 170%................................ Και βέβαια δεν ανέφερα να γυρίζαμε στη δραχμή, κ.λ.π.
------------------------------------------------
Οικονομικά τέλος ........................:P
 

Φιλιον_Τερας

New member

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 2,977 μηνύματα.
Δεν έχω καταλάβει γιατί οι συγχωνεύσεις σχολείων είναι υποχρεωτικά κακό. Είμαστε ένα συγκρότημα με 3 λύκεια. Το δικό μου έχει 400 παιδιά και τα άλλα 2 από 150 παιδιά. Τα άλλα 2 τα ενώνουν σε ένα των 300 παιδιών. Ποιο είναι το κακό? Πάντως αυτοί έχουν κρεμάσει μαύρα πανό και λένε για καταλήψεις.
Από όσα διάβασα, είδα ότι τα παράπονα είναι ότι θίγονται οι καθηγητές. Αυτό είναι το ζητούμενο? Ή μήπως, αν τα σχολεία και οι μαθητές ωφεληθούν? Για παράδειγμα, στα μικρά σχολεία δεν μπορούν να γίνουν ούτε όλες οι κατευθύνσεις ούτε όλα τα μαθήματα επιλογής. Και κάτι πολύ μικρά σχολεία στην επαρχία με 10 και 20 παιδιά τι νόημα έχουν? Ενώνοντας μερικά τέτοια γίνεται ένα κανονικό σχολείο.

btw στα μεγαλα σχολεια, κανουν 30 ατομα ατομα ανα ταξη το οποιο προφανως δεν ευνοει τη λειτουργια μιας ταξης, την επικοινωνια μεταξυ καθηγητη και μαθητων, καθως και εναλλακτικες μορφες διδασκαλιας (δημιουργια ομαδων-αναπτυξη επικοινωνικων ικανοτητων).

εγω θα ελεγα οτι το μεγαλο σχολειο πρεπει να σπασει σε δυο μικροτερα, και οχι το αναποδο.

Τι νοημα εχουν αραγε τα σχολεια; Τη μορφωση και την παιδευση των παιδιων. Ειτε αυτο το σχολειο εχει 20 παιδια, ειτε εχει 400, ο στοχος δεν αλλαζει. Αν θελουμε να δωσουμε κινητρα για αποκεντρωση (κ.τ.λ. κ.τ.λ.) ειναι πολλα βηματα πισω να κλεινουμε σχολεια.

Και επειδη δεν νομιζω οτι πρεπει να παιρνουμε τον καθε τομεα ξεχωριστα...

ενα απο τα μεγαλυτερα προβληματα της ελληνικης οικονομιας ειναι και ο τροπος με τον οποιο αυτη δομηθηκε με τη παραμέληση γεωργιας και βιομηχανιας, κατω απο τη λογικη "ολα ο τουρισμος, τα παντα ο τουρισμος".

Υ.Γ. που ειδες οτι τα παραπονα ειναι μονο των καθηγητων;

Υ.Γ.2. ενα κανονικο σχολειο οριζεται ως;

Υ.Γ.3 αυτο θα λυσει το προβληματικο τροπο εξετασης που οδηγει στην απομνημονευση μεθοδολογιων(ακομα και στα μαθηματικα) επειδη βασιζεται στη λογικη του "παταω επι πτωματων για να περασω", τα νεα(πολυ πιο απλουστευμενα και απαραδεκτα) βιβλια και τη νεα γενικα παιδιων που κανουν ιδιαιτερα απο τη Πεμπτη δημοτικου και που παιρνουν ετοιμη τη πληροφορια, τη μεθοδολογια, μαθαινοντας μηχανιστικές λυσεις;

και δραχμή να είχαμε, οι τιμές δέν θα ήταν ίδιες με το 2000. τότε ένα ψωμί μπορέι να έκανε 100 δραχμές, σήμερα θα έκανε πάνω απο 1000.
ενδεχωμενος να εκανε 150-200 δραχμες. οχι 1000
 

αδαμαντια52071

New member

Η νυσταλέα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,636 μηνύματα.

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,036 μηνύματα.
Το περιοδικό ανέφερε για σχεδόν όλο το Ελληνικό δημόσιο το οποίο πλέον μέρα με την μέρα, χρειάζεται μόνο έξοδα λειτουργίας ενώ δεν προσφέρει παραγωγικό πλούτο (οικονομική "ανάσα") για το Ελληνικό κράτος. Δηλαδή, μέρα με τη μέρα, η χώρα μας αντιμετωπίζει ακατάσχετη αιμορραγία "προϋπολογισμού" χωρίς κάποιο επιχειρησιακό πλάνο ανακατανομής των κονδυλίων, των μισθών,...κτλ. Σε αυτό συμβάλλει και η εκτεταμένη φοροδιαφυγή είτε άμεσων φόρων (π.χ. ιδιαίτερα μαθήματα, ιατρικές επισκέψεις, κλείσιμο βιβλίων, περαιώσεις,...κτλ) είτε έμμεσων φόρων (π.χ. λαθραία τσιγάρα). Η σύγκριση γίνεται με το εξωτερικό, με χώρες που δεν ήταν και αυτές στο ευρώ. Το ευρώ μπορεί να προκάλεσε εκτενή κερδοσκοπία αλλά η καταναλωτική εξάρτηση των Ελλήνων σύμφωνα με άρθρα ξένων οικονομικών περιοδικών, έγινε διπλάσια σε σχέση με τις εποχές που υπήρχε ως εθνικό νόμισμα, η δραχμή.

Οι μισθοί θα πρέπει να προσαρμόζονται με βάση την οικονομική δύναμη και τον παραγωγικό πλούτο μιας χώρας αλλά και με την παραγωγικότητα του εργαζομένου όπως γίνεται σε όλο τον ανεπτυγμένο κόσμο. Η χώρα μας, αλς, πού ανήκει; Στον υπανάπτυκτο; Ρωτάω, για να σταθούμε και να αντιγράψουμε αν είναι άλλου τύπου οικονομίες όπως του Μπαγκλαντές, της Βολιβίας, της Σομαλίας,...κτλ. Η οικονομική δύναμη της Ελλάδας ποια είναι; Ξαναρωτάω...Γιατί θα πρέπει να υπάρχει κοινό μισθολογικό επίπεδο με χώρες όπως Ολλανδία,...κτλ; Τι κοινό έχουμε; Εμείς εισάγουμε από την Ολλανδία γάλατα, παγωτά, χημικά, τρόφιμα, αυτοκίνητα,...κτλ και η Ολλανδία δεν εισάγει τίποτε από την Ελλάδα παρά μόνο ελάχιστες (μη εμπορικές) ποσότητες σε φέτα και ίσως σε λάδι. Μιλάμε, ότι η χώρα μας πάσχει από παραγωγική οικονομία και επενδύσεις. Η ανάπτυξη αυτήν την στιγμή, μετά από 6 μήνες, μετά 2 χρόνια, μετά 102 χρόνια...με τα μυαλά που έχουμε, με τους πολιτικούς που έχουμε είναι και θα είναι αρνητική. Ο εγωϊσμός μας, δεν μας αφήνει να δούμε τι έφταιξε και ήρθαμε εδώ σε αυτό το οικονομικό αδιέξοδο. Γιατί όλοι βολεύτηκαν από το υδροκέφαλο Ελληνικό δημόσιο και βόλεψαν και τα παιδιά τους. Μεγάλη μερίδα του Ελληνικού λαού, υιοθέτησαν το "έχει σήμερα ο Θεός, ποιος χέστηκε για αύριο". Έτσι προχωράνε οι σοβαρές χώρες; Είναι σοβαρή χώρα η Ελλάδα, που όχι μόνο δεν διορθώνει τα οικονομικά της, όχι μόνο δεν παύει τους πολιτκούς λαϊκισμούς της, τα πολιτικά ψέματα,...κτλ αλλά καταδέχτηκε και προσέφυγε στο ΔΝΤ..Ποιος νοήμων επενδυτής θα ήθελε να επενδύσει στην Ελλάδα; Κανένας ξέμπαρκος μάλλον που θα ήθελε να κάνει "φοροκλοπή" από το Ελληνικό δημόσιο με σχέση "δούναι-μίζειν"...
 

Φιλιον_Τερας

New member

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 2,977 μηνύματα.
Τα οικονομικά περιοδικά όμως αναφέρουν ότι από το 1990-2008 ανέβηκαν οι μισθοί 170%................................ Και βέβαια δεν ανέφερα να γυρίζαμε στη δραχμή, κ.λ.π.
------------------------------------------------
Οικονομικά τέλος ........................:P
μια πηγη ρε φιλος:P

οι τιμες παιζει να ανεβηκαν περισσοτερο παντως.
θυμαμαι τον γυρο να κανει 200 δραχμες και τωρα κανει δυο ευρω.
 

ἅλς

New member

Ο ἅλς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 2,074 μηνύματα.
Δεν το έγραψα εγώ!!!!:) Απόρησα όταν το διάβασα σε κάποιο προηγούμενο post και το σχολίασα!Αυτά.
 

Φιλιον_Τερας

New member

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 2,977 μηνύματα.
Το περιοδικό ανέφερε για σχεδόν όλο το Ελληνικό δημόσιο το οποίο πλέον μέρα με την μέρα, χρειάζεται μόνο έξοδα λειτουργίας ενώ δεν προσφέρει παραγωγικό πλούτο (οικονομική "ανάσα") για το Ελληνικό κράτος. Δηλαδή, μέρα με τη μέρα, η χώρα μας αντιμετωπίζει ακατάσχετη αιμορραγία "προϋπολογισμού" χωρίς κάποιο επιχειρησιακό πλάνο ανακατανομής των κονδυλίων, των μισθών,...κτλ. Σε αυτό συμβάλλει και η εκτεταμένη φοροδιαφυγή είτε άμεσων φόρων (π.χ. ιδιαίτερα μαθήματα, ιατρικές επισκέψεις, κλείσιμο βιβλίων, περαιώσεις,...κτλ) είτε έμμεσων φόρων (π.χ. λαθραία τσιγάρα). Η σύγκριση γίνεται με το εξωτερικό, με χώρες που δεν ήταν και αυτές στο ευρώ. Το ευρώ μπορεί να προκάλεσε εκτενή κερδοσκοπία αλλά η καταναλωτική εξάρτηση των Ελλήνων σύμφωνα με άρθρα ξένων οικονομικών περιοδικών, έγινε διπλάσια σε σχέση με τις εποχές που υπήρχε ως εθνικό νόμισμα, η δραχμή.

Οι μισθοί θα πρέπει να προσαρμόζονται με βάση την οικονομική δύναμη και τον παραγωγικό πλούτο μιας χώρας αλλά και με την παραγωγικότητα του εργαζομένου όπως γίνεται σε όλο τον ανεπτυγμένο κόσμο. Η χώρα μας, αλς, πού ανήκει; Στον υπανάπτυκτο; Ρωτάω, για να σταθούμε και να αντιγράψουμε αν είναι άλλου τύπου οικονομίες όπως του Μπαγκλαντές, της Βολιβίας, της Σομαλίας,...κτλ. Η οικονομική δύναμη της Ελλάδας ποια είναι; Ξαναρωτάω...Γιατί θα πρέπει να υπάρχει κοινό μισθολογικό επίπεδο με χώρες όπως Ολλανδία,...κτλ; Τι κοινό έχουμε; Εμείς εισάγουμε από την Ολλανδία γάλατα, παγωτά, χημικά, τρόφιμα, αυτοκίνητα,...κτλ και η Ολλανδία δεν εισάγει τίποτε από την Ελλάδα παρά μόνο ελάχιστες (μη εμπορικές) ποσότητες σε φέτα και ίσως σε λάδι. Μιλάμε, ότι η χώρα μας πάσχει από παραγωγική οικονομία και επενδύσεις. Η ανάπτυξη αυτήν την στιγμή, μετά από 6 μήνες, μετά 2 χρόνια, μετά 102 χρόνια...με τα μυαλά που έχουμε, με τους πολιτικούς που έχουμε είναι και θα είναι αρνητική. Ο εγωϊσμός μας, δεν μας αφήνει να δούμε τι έφταιξε και ήρθαμε εδώ σε αυτό το οικονομικό αδιέξοδο. Γιατί όλοι βολεύτηκαν από το υδροκέφαλο Ελληνικό δημόσιο και βόλεψαν και τα παιδιά τους. Μεγάλη μερίδα του Ελληνικού λαού, υιοθέτησαν το "έχει σήμερα ο Θεός, ποιος χέστηκε για αύριο". Έτσι προχωράνε οι σοβαρές χώρες; Είναι σοβαρή χώρα η Ελλάδα, που όχι μόνο δεν διορθώνει τα οικονομικά της, όχι μόνο δεν παύει τους πολιτκούς λαϊκισμούς της, τα πολιτικά ψέματα,...κτλ αλλά καταδέχτηκε και προσέφυγε στο ΔΝΤ..Ποιος νοήμων επενδυτής θα ήθελε να επενδύσει στην Ελλάδα; Κανένας ξέμπαρκος μάλλον που θα ήθελε να κάνει "φοροκλοπή" από το Ελληνικό δημόσιο με σχέση "δούναι-μίζειν"...
η δομη του ελληνικου οικονομικου συστηματος μιαζει πολυ περισσοτερο με το οικονομικο συστημα της Ισπανιας, της Ιρλανδιας, της Ισλανδιας κ.ο.κ. παρα με αυτη του Μπακλαντες. Btw, οι μισθοι των καθηγητων στη Γερμανια ειναι πολυ μεγαλυτεροι απο τους αντιστοιχους στην Ελλαδα.

και πισω στο θεμα, θεωρω οτι ο κυριος λογος υπαρξης των φροντηστηριων δεν εχει καμια σχεση με την ποιοτητα της διδασκαλιας στα ιδια τα σχολεια, αλλα απο την νοοτροποια που αρχιζει με το κινηγι πτυχιων και συνεχιζει με την εμμονη των πανελληνιων. ενδεικτικα, κοιτωντας μονο απο τις βασεις, πιστευω, οτι οι μαθητες γραφουν καλυτερα (οσοι προετοιμαζονται) επειδη ακριβως προετοιμαζονται (με την εκμαθηση στανταρ λυσεων κ.ο.κ.) πολυ περισσοτερο και καλυτερα (και τα φροντηστηρια αποκτουν περισσοτερες εμπειριες btw) απο οτι πριν, για παραδειγμα, 4-5 χρονια.
Η αποψη καποιων παλιων καθηγητων μου ειναι οτι οι νεοι μαθητες δεν αντιλαμβανονται τοσο ευκολα, δεν μαθαινουν τοσο ευκολα οσο παλιοτερα, αλλα διαβαζουν περισσοτερο
 

Φιλιον_Τερας

New member

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 2,977 μηνύματα.
Δεν τα συγκρίνω με το πόσα παίρνουν οι συναδελφοί τους στο εξωτερικό αλλά το πόσα παίρνουν οι άλλοι εργαζόμενοι στο εσωτερικό που έχουν βγάλει και αυτοί τριτοβάθμια..
γιατι δεν αυξανουμε τα ποσα παιρνουν οι εργαζομενοι στο εσωτερικο; :whistle:
 

fockos

Well-known member

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,768 μηνύματα.

Φιλιον_Τερας

New member

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 2,977 μηνύματα.
γιατι δεν αυξανουμε τα ποσα παιρνουν οι εργαζομενοι στο εσωτερικο; :whistle:

ΟFF TOPIC
Η Έλλαδα έχει πολύ υψηλό επίπεδο μισθών σε σχέση με το ΑΕΠ που έχει, το έλλειμα που έχει, την οικονομική δύναμη που έχει,...και γενικά το μέγεθος χώρας που είναι. Θα ήταν άδικο η Ελλάδα, έχει το ίδιο μισθολόγιο με την Ολλανδία για παράδειγμα, όταν η Ολλανδία των 20.000.000 κατοίκων έχει και αυτοκινητοβιομηχανίες, ένα δημόσιο τομέα 200.000 δημοσίων υπαλλήλων. Η Ελλάδα των 10.000.000 κατοίκων τι έχει; 900.000 δημοσίους υπαλλήλους χωρίς σαφές αντικείμενο εργασίας;
Περα απο την Ολλανδια, η Αυστρια εχει παραπλησιο αριθμο δημοσιων υπαλληλων με την ελλαδα. Αυτο το αναφερ ω για να θυμισω οτι το γεγονος οτι ΑΝ ισχυει για μια χωρα αυτο που λες, δεν επαληθευει οτι ταυτοχρονα ισχυει για ολες τις αλλες χωρες
 

Φιλιον_Τερας

New member

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 2,977 μηνύματα.
Γιατί ο εργοδότης μου το δημόσιο ζει με δανεικά. Τι να κάνει να κλέψει καμια τράπεζα αφούδεν έχει
ολα τα κρατη με δανεικα επιβιωνουν :whistle:
αυτο που εννοουσα ειναι αυξηθουν οι μισθοι στον Ιδιωτικο τομεα (αν και δε θα με χαλαγε καποια μεγαλοστελεχη του Δημοσιου να κοψουν κατα καποια 10ες χιλιαρικα το μισθο ους(
 

garch

New member

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,456 μηνύματα.
:clapup:Πρόταση Fockos για την παιδεία[ που θα τα λυσει όλα :clapup:
Τα προβλήματα της παιδείας περιορίζονται στους συναισθηματισμούς και στον αριθμό των φοιτητών.
Δεν ήξερα ότι είχαμε τόσο γαμάτη παιδεία...

Η πρότασή σου οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε επίπεδο αναλφαβητισμού ανάλογο του Πακιστάν.

Μερικές παρατηρήσεις:
α. Οι μισθοί δεν αφορούν μόνο το δημόσιο τομέα, αφορούν και τον ιδιωτικό, που παρά τη χαμηλή επιχειρηματικότητα παράγει πολλές φορές σοβαρό έργο, οπότε δε μιλάμε για 900.000 αλλά για 5-6 εκατομμύρια πολλοί εκ των οποίων παράγοντας το ίδιο έργο με τον αντίστοιχο Ολλανδό υπάλληλο πληρώνονται τα μισά...
β. Καλά όλα αυτά που λες σχετικά με την οικονομική δραστηριότητα της Ελλάδας σε σύγκριση με άλλες χώρες, όμως υπάρχει ένα πρόβλημα: σε άλλες χώρες οι μισθοί είναι υψηλότεροι, αλλά οι τιμές χαμηλότερες! Ο πληθωρισμός δεν είναι κατά πολύ υψηλότερος και οι απόλυτες τιμές μικρότερες...
https://en.wikipedia.org/wiki/File:World_Inflation_rate_2007.PNG

γ. Στην αρχή της δεύτερης παραγράφου για κάποιο λόγο ξεκινάς να γράφεις σαν να έχεις ξεχάσει όσα είπες στην πρώτη. Αν το 1990-2008 οι μισθοί αυξήθηκαν κατά 170% (που πολύ αμφιβάλλω) προφανώς αυτό δεν έγινε μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στη Γερμανία και αλλού, και ίσως με πολύ μεγαλύτερα ποσοστά που να κάνουν αυτό της Ελλάδας ασήμαντο και λογικό. Επίσης, αν οι μισθοί αυξήθηκαν κατά 170% και οι τιμές 1000% (μόνο το 2001 με το ευρώ βασικά αγαθά αυξήθηκαν και 300%) δεν έχει κανένα νόημα να διαμαρτύρεσαι με βάση τέτοια αποσπασματικά στοιχεία.
 

jj!

Συντονιστής

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 5,572 μηνύματα.
Γνώμη μου:

Αν και το σχολείο μου δε θα συγχωνευτεί με κανένα άλλο, άλλα ούτε και το λύκειο που θέλω να πάω, έχω να πω ότι θα είναι εντελώς ασύμφορο σε όλους τους τομείς.

  1. Οι μαθητές ανά αίθουσα θα αυξηθούν δραματικά. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα, να επικρατεί χάος. Δεν είναι λίγοι αυτοί που δεν κλείνουν ποτέ το στόμα τους.
  2. Μερικά σχολεία, έχουν ελάχιστες αίθουσες και λίγο χώρο, για να «φιλοξενήσουν» όλους αυτούς τους μαθητές.
  3. Βάσει του δεύτερου post, οι θέσεις εργασίας καθηγητών, θα μειωθούν. Επομένως, το ποσοστό ανεργίας θα φτάσει στα ύψη. Κάτι που είναι ασύμφορο και για το κράτος (επίδομα ανεργίας κλπ.)
Η κυρία Διαμαντοπούλου και οι υπόλοιποι, δεν έχουν καταλάβει, ότι ο μικρότερος αριθμός μαθητών ευνοεί και τους μαθητές, αλλά και τους καθηγητές. Αποτέλεσμα; Οι μαθητές θα επωφελούνται από ένα πιο εποικοδομητικό μάθημα, άλλα και οι καθηγητές θα «καταλαβαίνουν» καλύτερα τα κενά του μαθητή. Αναμφίβολα, οι μαθητές θα αυξηθούν όπως είπα.

Ελπίζω να γίνει άρση της απόφασης του Υπουργείου:)

Συγγνώμη, αν η άποψή μου εκφράστηκε από άλλο μέλος, άλλα δε διάβασα όλες τις σελίδες:redface:
 

Dias

Well-known member

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός του τμήματος Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 7,577 μηνύματα.
στα μεγαλα σχολεια, κανουν 30 ατομα ατομα ανα ταξη....
Ο αριθμός των μαθητών στο τμήμα είναι τελείως άσχετο θέμα με τον συνολικό αριθμό μαθητών του σχολείου. Μπορεί σε ένα μικρό σχολείο να υπάρχουν 30 μαθητές σε κάθε τμήμα και σε ένα μεγάλο 23. Π.χ. το δικό μου λύκειο έχει 400+ παιδιά και το μεγαλύτυερο τμήμα είναι 24 μαθητών, ενώ στο διπλανό με 150 μαθητές υπάρχει τμήμα με 28. Άλλωστε δημοσιεύτηκε η εγκύκλιος ότι ισχύει πάλι το 25.
που ειδες οτι τα παραπονα ειναι μονο των καθηγητων;
Τα σημαντικά είναι των καθηγητών. Υπάρχουν και τα παράπονα των παιδιών που μπορεί να χάσουν παρέες, καθηγητές και τη συνήθεια τους, δίκιο έχουν, αλλά πάντα σε κάθε αλλαγή κάποιος θα στεναχωρηθεί λιγάκι. Τώρα για τα παράπονα των κομμάτων κλπ που βρήκαν ευκαιρία για αντιπολίτευση, δεν θα πω τίποτα.
ενα κανονικο σχολειο οριζεται ως;
Κανονικό θεωρώ ένα σχολείο που μπορεί να δουλεύει σωστά, που γίνονται όλες οι κατευθύνσεις και πολλά μαθήματα επιλογής, υπάρχουν καθηγητές όλων των ειδικοτήτων. Νομίζω ότι πρέπει να έχει από 4 και πάνω τμήματα σε κάθε τάξη, δηλαδή > 250 παιδιά.



Υ.Γ. Και επειδή παντού διαβάζω ότι όλα τα σχολεία που θα συγχωνευτούν είναι ιστορικά, όλα αποτελούν πολιτιστικά κύτταρα κλπ κλπ κλπ, καλό θα ήταν κάτω από κάθε διαμαρτυρία να μας γράφουν:
1) Πόσους (πραγματικά) μαθητές έχει το σχολείο που θα συγχωνευτεί.
2) Σε πόση (πραγματική) απόσταση θα μεταφερθούν οι μαθητές του σχολείου αυτού.
.
 
Τελευταία επεξεργασία:

jj!

Συντονιστής

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 5,572 μηνύματα.
Ερώτηση: Τι θα γίνουν τα σχολεία που δε θα λειτουργούν πλέον;:hmm:
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top