roseberry
Διάσημο μέλος


δηλαδη αν ενα παιδι που δεν τα πηγαινει καλα σε ενα μαθημα στην α'γυμνασιου δεν θα παρει βοηθημα για να τα παρει μαζεμενα στο λυκειο?
δεν νομιζω

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Silent_Killer
Πολύ δραστήριο μέλος


Δεν ισχύει!:nono::nono:Όχι, αν και στην Α'Γυμνασίου είναι απαραίτητα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alexl1996
Πολύ δραστήριο μέλος


Για ποιο λογο? Ισα ισα ειδικα στην πρωτη γυμνασιου δεν ειναι καθολου απαραιτητα! Τι θα λες οταν φτασεις λυκειο?
Ε για εκείνον μπορεί να είναι απαραίτητα. Μην το κρίνετε με βάση τον εαυτό σας....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Fedde le Grand
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σοφιστής
Δραστήριο μέλος


Δε συμφωνώ με αυτό...Ίσα ίσα,αν είσαι αδύναμος και θες να καλύψεις τα κενά είναι πιο λογικό να κάνεις ιδιαίτερα,παρά αν είσαι πολύ καλός μαθητής.Ούτε νομίζω πως είναι απαραίτητο να κάνεις ιδιαίτερα στο γυμνάσιο.Με διάβασμα βγαίνει άνετα ένας καλός βαθμός,εκτός πια και αν πέσει κανείς πάνω στον πιο κουλό καθηγητή που υπάρχει και δεν καταλαβαίνει γρυ.
Τώρα όσον αφορά το βοήθημα,είμαι υπέρ να πάρει κάποιος για παραπάνω ασκήσεις κλπ. βοήθημα όμως,όχι λυσσάρι
Συγγνώμη αν φαίνομαι αντιρησίας αλλά ξέρεις ένα μαθητή του 5(παράδειγμα έφερα) που να θέλει να καλύψει τα κενά του??Πλάκα μου κάνεις?Εδώ στο λύκειο αυτοί οι μαθητές το μόνο που σου ζητούν είναι να τους δώσεις το τετράδιο σου για να πάρουν τη βάση αντιγράφοντας!και ούτε τη βάση παίρνουν γιατί σε μας η καθ. π.χ της ιστορίας ελέγχει και τα τετράδια και κάθε φορά έχουμε και ένα 'τυχαίο' περιστατικό.Δεν ξέρω αν στο σχολείο σου υπάρχουν τόσο φιλότιμοι μαθητές που να παίρνουν πολύ χαμηλούς βαθμούς και να προσπαθούν.Πάντως στο δικό μας ούτε με καραμπίνα δεν βρίσκεις τέτοιους μαθητές και αν βρεις πάλι δεν θα είναι διαβασμένοι...γιατί απλά δεν τους ενδιαφέρει..πηγαίνουν μόνο σε φροντιστήρια ή κάνουν ίδιαίτερα για να πάρουν βαθμό όχι για να παιδευτούν,να μάθουν.Και τα αποτελέσματα??ποιά?? το 9 ή το 6?αυτό πάντως δε δείχνει πρόοδο γιατί όσο απαίδευτος να είσαι δε γίνεται σε τεστ με ουσιαστικά στα αρχαία να γράψεις 3!Άλλωστε τι έκανες στο γυμνάσιο(που σύμφωνα με τους περισσότερους δεν χρειάζονται ιδιαίτερα)???και όταν συσσωρευτούν τα κενά πας και παίρνεις ένα βοήθημα αλλά και πάλι χάνεσαι μέσα στις απαιτήσεις....
επίσης έχεις αναφέρει ότι με το διάβασμα βγαίνει ένας καλός βαθμός....ασχολίαστο κατ'εμέ.εντάξει τι να το κάνεις το βαθμό όταν μέσα στους 3 μήνες του καλοκαιριού τα έχεις ξεχάσει όλα??? ή όταν καταλήγεις βαθμοθήρας προκειμένου να δικαιωθείς κατά κάποιον τρόπο μέσα από τους βαθμούς???οι μόνοι βαθμοί που μετράνε είναι αυτοί των πανελληνίων γιατί αυτοί σε χαρακτηρίζουν σε όλη σου τη ζωή και καθορίζουν το μέλλον σου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alexl1996
Πολύ δραστήριο μέλος


Συγγνώμη αν φαίνομαι αντιρησίας αλλά ξέρεις ένα μαθητή του 5(παράδειγμα έφερα) που να θέλει να καλύψει τα κενά του??Πλάκα μου κάνεις?Εδώ στο λύκειο αυτοί οι μαθητές το μόνο που σου ζητούν είναι να τους δώσεις το τετράδιο σου για να πάρουν τη βάση αντιγράφοντας!και ούτε τη βάση παίρνουν γιατί σε μας η καθ. π.χ της ιστορίας ελέγχει και τα τετράδια και κάθε φορά έχουμε και ένα 'τυχαίο' περιστατικό.Δεν ξέρω αν στο σχολείο σου υπάρχουν τόσο φιλότιμοι μαθητές που να παίρνουν πολύ χαμηλούς βαθμούς και να προσπαθούν.Πάντως στο δικό μας ούτε με καραμπίνα δεν βρίσκεις τέτοιους μαθητές και αν βρεις πάλι δεν θα είναι διαβασμένοι...γιατί απλά δεν τους ενδιαφέρει..πηγαίνουν μόνο σε φροντιστήρια ή κάνουν ίδιαίτερα για να πάρουν βαθμό όχι για να παιδευτούν,να μάθουν.Και τα αποτελέσματα??ποιά?? το 9 ή το 6?αυτό πάντως δε δείχνει πρόοδο γιατί όσο απαίδευτος να είσαι δε γίνεται σε τεστ με ουσιαστικά στα αρχαία να γράψεις 3!Άλλωστε τι έκανες στο γυμνάσιο(που σύμφωνα με τους περισσότερους δεν χρειάζονται ιδιαίτερα)???και όταν συσσωρευτούν τα κενά πας και παίρνεις ένα βοήθημα αλλά και πάλι χάνεσαι μέσα στις απαιτήσεις....
επίσης έχεις αναφέρει με το διάβασμα βγαίνει ένας καλός βαθμός....ασχολίαστο κατ'εμέ.εντάξει τι να το κάνεις το βαθμό όταν μέσα στους 3 μήνες του καλοκαιριού τα έχεις ξεχάσει όλα??? ή όταν καταλήγεις βαθμοθήρας προκειμένου να δικαιωθείς κατά κάποιον τρόπο μέσα από τους βαθμούς???οι μόνοι βαθμοί που μετράνε είναι αυτοί των πανελληνίων γιατί αυτοί σε χαρακτηρίζουν σε όλη σου τη ζωή και καθορίζουν το μέλλον σου.
Συμφωνώ με αυτά που λες, αλλά υπάρχουν και ορισμένοι (ή μάλλον ελάχιστοι) μαθητές που όντως προσπαθούν αλλά δεν τα καταφέρνουν.... Αυτοί λοιπόν, ναι, χρειάζονται μια επιπλέον βοήθεια..... Κατά τ' άλλα, έχεις μια πολύ σωστή άποψη για το θέμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σοφιστής
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
violitzou
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
4kR!bn:)
Νεοφερμένο μέλος


Σίγουρα υπάρχουν πολλά παιδιά που δεν τα πάνε καλά επειδή δεν νοιάζονται αλλά υπάρχουν και κάποια,έστω ελάχιστα,που ενώ προσπαθούν πολύ δεν τα καταφέρνουν τόσο καλά(και δε μιλάω για τόσο χαμηλούς βαθμούς όσο το 9 και το 6,εκεί είναι σαφές ότι δεν προσπαθείς καθόλου).Όσο για αυτό που λες σε σχέση με τους βαθμούς και το διάβασμα μου φαίνεται λίγο απόλυτο.Το να διαβάζεις και να παίρνεις καλούς βαθμούς δε σημαίνει αυτόματα ότι τα ξεχνάς όλα,ούτε ότι είσαι βαθμοθήρας.Για άλλους ο βαθμός είναι ο στόχος για τον οποίο διαβάζουν,για άλλους απλά το αποτέλεσμα.Στο προηγούμενο μήνυμά μου το οποίο παρατηρώ τώρα ότι ήταν λίγο ασαφές,εννοώ αυτούς που έχουν στόχο το βαθμό,και γι'αυτό παρατηρώ ότι μπορεί να τον έχουν άνετα και χωρίς ιδιαίτερα.Σόρι για την ασάφεια και συμφωνώ μαζί σου αν αναφέρεσαι και εσύ στους συγκεκριμένους μαθητές:no1:Συγγνώμη αν φαίνομαι αντιρησίας αλλά ξέρεις ένα μαθητή του 5(παράδειγμα έφερα) που να θέλει να καλύψει τα κενά του??Πλάκα μου κάνεις?Εδώ στο λύκειο αυτοί οι μαθητές το μόνο που σου ζητούν είναι να τους δώσεις το τετράδιο σου για να πάρουν τη βάση αντιγράφοντας!και ούτε τη βάση παίρνουν γιατί σε μας η καθ. π.χ της ιστορίας ελέγχει και τα τετράδια και κάθε φορά έχουμε και ένα 'τυχαίο' περιστατικό.Δεν ξέρω αν στο σχολείο σου υπάρχουν τόσο φιλότιμοι μαθητές που να παίρνουν πολύ χαμηλούς βαθμούς και να προσπαθούν.Πάντως στο δικό μας ούτε με καραμπίνα δεν βρίσκεις τέτοιους μαθητές και αν βρεις πάλι δεν θα είναι διαβασμένοι...γιατί απλά δεν τους ενδιαφέρει..πηγαίνουν μόνο σε φροντιστήρια ή κάνουν ίδιαίτερα για να πάρουν βαθμό όχι για να παιδευτούν,να μάθουν.Και τα αποτελέσματα??ποιά?? το 9 ή το 6?αυτό πάντως δε δείχνει πρόοδο γιατί όσο απαίδευτος να είσαι δε γίνεται σε τεστ με ουσιαστικά στα αρχαία να γράψεις 3!Άλλωστε τι έκανες στο γυμνάσιο(που σύμφωνα με τους περισσότερους δεν χρειάζονται ιδιαίτερα)???και όταν συσσωρευτούν τα κενά πας και παίρνεις ένα βοήθημα αλλά και πάλι χάνεσαι μέσα στις απαιτήσεις....
επίσης έχεις αναφέρει ότι με το διάβασμα βγαίνει ένας καλός βαθμός....ασχολίαστο κατ'εμέ.εντάξει τι να το κάνεις το βαθμό όταν μέσα στους 3 μήνες του καλοκαιριού τα έχεις ξεχάσει όλα??? ή όταν καταλήγεις βαθμοθήρας προκειμένου να δικαιωθείς κατά κάποιον τρόπο μέσα από τους βαθμούς???οι μόνοι βαθμοί που μετράνε είναι αυτοί των πανελληνίων γιατί αυτοί σε χαρακτηρίζουν σε όλη σου τη ζωή και καθορίζουν το μέλλον σου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σοφιστής
Δραστήριο μέλος


Σίγουρα υπάρχουν πολλά παιδιά που δεν τα πάνε καλά επειδή δεν νοιάζονται αλλά υπάρχουν και κάποια,έστω ελάχιστα,που ενώ προσπαθούν πολύ δεν τα καταφέρνουν τόσο καλά(και δε μιλάω για τόσο χαμηλούς βαθμούς όσο το 9 και το 6,εκεί είναι σαφές ότι δεν προσπαθείς καθόλου).Όσο για αυτό που λες σε σχέση με τους βαθμούς και το διάβασμα μου φαίνεται λίγο απόλυτο.Το να διαβάζεις και να παίρνεις καλούς βαθμούς δε σημαίνει αυτόματα ότι τα ξεχνάς όλα,ούτε ότι είσαι βαθμοθήρας.Για άλλους ο βαθμός είναι ο στόχος για τον οποίο διαβάζουν,για άλλους απλά το αποτέλεσμα.Στο προηγούμενο μήνυμά μου το οποίο παρατηρώ τώρα ότι ήταν λίγο ασαφές,εννοώ αυτούς που έχουν στόχο το βαθμό,και γι'αυτό παρατηρώ ότι μπορεί να τον έχουν άνετα και χωρίς ιδιαίτερα.Σόρι για την ασάφεια και συμφωνώ μαζί σου αν αναφέρεσαι και εσύ στους συγκεκριμένους μαθητές:no1:
μα και πάλι δεν περνάνε όλοι οι μαθητές στις πανελλήνιες!!!αυτό κάνει τη διαφορά...μπορεί δηλ. να έχεις με κάποιον άλλο τον ίδιο βαθμό στην άλγεβρα(π.χ 18) αλλά να γράψεις εσύ 19 και ο άλλος που του έχει βάλλει από 'συμπάθεια' 18 να γράψει 15!έτσι ξεκαθαρίζουν τα πράγματα και παίρνει ο καθένας τον βαθμό που πραγματικά τον αντιπροσωπεύει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
4kR!bn:)
Νεοφερμένο μέλος


Μιλάω για τους βαθμούς στο γυμνάσιο.Στις Πανελλήνιες ασφαλώς και θα είναι διαφορετικά τα πράγματα,δεν υπάρχει όλη αυτή η υποκειμενικότητα στη μέση.Τώρα,αν αυτός ο βαθμός σε αντιπροσωπεύει ή όχι,πάλι δεν μπορώ να το πω με σιγουριά γιατί δεν ξέρεις ποτέ τι μπορεί να του τύχει του καθενός εκείνη τη μέρα,αλλά σε γενικές γραμμές συμφωνώ.μα και πάλι δεν περνάνε όλοι οι μαθητές στις πανελλήνιες!!!αυτό κάνει τη διαφορά...μπορεί δηλ. να έχεις με κάποιον άλλο τον ίδιο βαθμό στην άλγεβρα(π.χ 18) αλλά να γράψεις εσύ 19 και ο άλλος που του έχει βάλλει από 'συμπάθεια' 18 να γράψει 15!έτσι ξεκαθαρίζουν τα πράγματα και παίρνει ο καθένας τον βαθμό που πραγματικά τον αντιπροσωπεύει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
violitzou
Εκκολαπτόμενο μέλος


-----------------------------------------
(με τον σοφιστη)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DIMOS FOITHTHS
Νεοφερμένο μέλος


Τέλωσπαντων δεν είναι σίγουρο πως όλοι το χρησιμοποιούν λάθος αλλά εμένα μου την δίνει που οι καλύτεροι μαθητές στην τάξη μου έχουνε 5-6 λυσάρια και για αυτό πέρνουν 19-20
Καλά είναι σοβαρά πράγματα αυτά;;;; Δηλαδή το βοήθημα δημιουργεί τον σωστό μαθητή;;;;!!!!!!! Σταματήστε πλέον να λέτε ότι οι "καλοί" μαθητές παίρνουν υψηλούς βαθμούς με τα βοηθήματα. Τι κάνουν δηλαδή;;;;;; Απλά τα ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ!! Και το ΔΙΑΒΑΣΜΑ τα κάνει όλα. Πιστέψτε με.. Βοήθημα μπορεί να έχει και ο "καλός" μαθητής -και εννοώ ο επιμελής γιατί η έννοια "καλός" είναι κάπως παρεξηγημένη- , αλλά μπορεί να έχει εξίσου και ο μέτριος ή ο λιγότερο επιμελής μαθητής.
Δεν μπορώ όμως να μην θίξω την περίπτωση που τυχαίνει να έχει ο μαθητής το ίδιο βοήθημα με τον καθηγητή και ο δεύτερος να χρησιμοποιεί αυτούσιες τις ασκήσεις του βοηθήματος στο διαγώνισμα ή στα τεστ... Και πάλι όμως δεν πιστεύω ότι το γεγονός αυτό είναι κριτήριο αξιολόγησης του "καλού" μαθητή, καθώς ένα τέτοιο βοήθημα (με τις ασκήσεις που χρησιμοποιεί αυτούσιες ο καθηγητής) μπορεί να βρίσκεται στα χέρια του καθενός από τους μαθητές... Μην βγάζετε λοιπόν βιαστικά συμπεράσματα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dk13
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alexl1996
Πολύ δραστήριο μέλος


Καλά είναι σοβαρά πράγματα αυτά;;;; Δηλαδή το βοήθημα δημιουργεί τον σωστό μαθητή;;;;!!!!!!! Σταματήστε πλέον να λέτε ότι οι "καλοί" μαθητές παίρνουν υψηλούς βαθμούς με τα βοηθήματα. Τι κάνουν δηλαδή;;;;;; Απλά τα ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ!! Και το ΔΙΑΒΑΣΜΑ τα κάνει όλα. Πιστέψτε με.. Βοήθημα μπορεί να έχει και ο "καλός" μαθητής -και εννοώ ο επιμελής γιατί η έννοια "καλός" είναι κάπως παρεξηγημένη- , αλλά μπορεί να έχει εξίσου και ο μέτριος ή ο λιγότερο επιμελής μαθητής.
Δεν μπορώ όμως να μην θίξω την περίπτωση που τυχαίνει να έχει ο μαθητής το ίδιο βοήθημα με τον καθηγητή και ο δεύτερος να χρησιμοποιεί αυτούσιες τις ασκήσεις του βοηθήματος στο διαγώνισμα ή στα τεστ... Και πάλι όμως δεν πιστεύω ότι το γεγονός αυτό είναι κριτήριο αξιολόγησης του "καλού" μαθητή, καθώς ένα τέτοιο βοήθημα (με τις ασκήσεις που χρησιμοποιεί αυτούσιες ο καθηγητής) μπορεί να βρίσκεται στα χέρια του καθενός από τους μαθητές... Μην βγάζετε λοιπόν βιαστικά συμπεράσματα!
Respect! :bravo::bravo::bravo:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DIMOS FOITHTHS
Νεοφερμένο μέλος


ναι γιατι που ειναι το κακο
Δηλαδή είναι σαν να λέμε ότι οι "καλοί" μαθητές είναι καλοί λόγω των βοηθημάτων τους........ Μα δεν είναι δυνατόν να πιστεύετε κάτι τέτοιο.. Και εν παση περιπτώσει, εν μέρει να έχεις και κάποιο δίκιο!! Τα βοηθήματα θέλουν διάβασμα, σωστά;;;;; Άρα ο "καλός" μαθητής φαίνεται από αυτό: ότι δηλαδή τα διαβάζει και έτσι βγάζει τους βαθμούς... αν αυτό είναι που ενοχλεί..!!:thanks:
-----------------------------------------
Respect! :bravo::bravo::bravo:
Ε μα.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Εύκολα τα φορτώνουν όλα στους "καλούς":iagree::iagree:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ntontini
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σοφιστής
Δραστήριο μέλος


Καλησπέρα!Εγώ δεν έχω βοηθήματα ούτε λυσάρια και δεν πρόκειτε να πάρω!Οι βαθμοί μου για πρώτο τουλάχιστον τρίμηνο ήταν πολύ καλοί.Κι εδώ να σημειώσω οτι πήρα όσο πήρα χωρίς διάβασμα(εννοώ τουλάχιστον 1 ώρα την μέρα)και χωρίς φροντηστίρια,φανταστείτε να διάβαζα κιόλας περισσότερο...άρα,τι τα θέλω όλα αυτά!?
Μπράβο για τους βαθμούς αλλά ο καθένας έχει την άποψή του και προσωπικό πρόγραμμα διαβάσματος.Και πολύ φιλικά πρόσεχε την ορθογραφία σου......Βαθμούς πάνω του 17,5 με το πολύ μία ώρα διαβάσματος είναι σπάνιο γεγονός,εκτός αν στο σχολείο σου έχουν χαμηλά στάνταρ και 'μπαίνουν' εύκολα οι βαθμοί από τους καθηγητές....Γιατί στο δικό μου...για να γράψω 20 πρέπει να διαβάσω τουλάχιστον 2 ώρες ανάλογα του μαθήματος και των απαιτήσεων του εκάστοτε καθηγητή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ntontini
Εκκολαπτόμενο μέλος


17,7\12 έβγαλα!Μπράβο για τους βαθμούς αλλά ο καθένας έχει την άποψή του και προσωπικό πρόγραμμα διαβάσματος.Και πολύ φιλικά πρόσεχε την ορθογραφία σου......Βαθμούς πάνω του 17,5 με το πολύ μία ώρα διαβάσματος είναι σπάνιο γεγονός,εκτός αν στο σχολείο σου έχουν χαμηλά στάνταρ και 'μπαίνουν' εύκολα οι βαθμοί από τους καθηγητές....Γιατί στο δικό μου...για να γράψω 20 πρέπει να διαβάσω τουλάχιστον 2 ώρες ανάλογα του μαθήματος και των απαιτήσεων του εκάστοτε καθηγητή.
Βέβαια,είναι και μικρή η περιοχή που μένω και δεν είναι όλοι οι καθηγητές αυστηροί,εννοώ να βάζουν καλούς βαθμούς μόνο σε μαθητές που γράφουν πολύ καλά..
Επίσης συγνώμη για τα ορθογραφικά αλλά προσπαθώ να γράφω γρήγορα και μπερδεύομαι...εντελώς φιλικά ξέρω ότι το προκειται γραφεται με -αι και το φροντιστήρια με -ι και μετά -η και όχι το αντίθετο!!:xixi::xixi:
Υ.Γ Ευχαριστώ πάντως για τη διόρθωση γιατί αλλιώς μπορεί να μην το είχα δει:xixi:

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lazgio
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.