Irodis
Δραστήριο μέλος


και μετα αλλοι που εχουν παιδια απλα να την δινουν τζαμπα στα παιδια τους!

Δηλαδη αυτοι που την αγοραζουν ειναι οι βλακες και αυτοι που την παιρνουν απο τον πατερα τους ειναι οι εξυπνοι ;;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chemwizard
Τιμώμενο Μέλος


Ναι θα πω .Μιας και δε μπορει να το εχουν αυτοι μονοπωλιο εχοντας μια αδεια ταξι και να την πουλανε οταν δε τη θελουν σε ξενους
και μετα αλλοι που εχουν παιδια απλα να την δινουν τζαμπα στα παιδια τους!
Δηλαδη αυτοι που την αγοραζουν ειναι οι βλακες και αυτοι που την παιρνουν απο τον πατερα τους ειναι οι εξυπνοι ;;![]()
ΠΩ ΡΕ ΦΙΛΕ οταν ο κάθε άσχετος λέει ό,τι να ναι. -.-
Οι ταξιτζήδες συμφώνησαν στο να γυρνάνε οι άδειες στο κράτος αρκεί να μείνει το επάγγελμα ως έχει.
Όσο για το να τη δίνουν τζάπα στα παιδιά τους,τι σε πειράζει δηλαδή;Εγώ αν θέλω μαγαζί τζάπα από το κράτος,μου το δίνει;Αυτό όμως δεν εμποδίζει το μαγαζάτορα να αφήνει την επιχείρηση στο παιδί του.Εσύ δε σκεφτεσαι ως εξυπνάκιας τώρα;Όπως ξαναείπα,τα ταξί είναι εύκολος στόχος.Όπως οι φορτηγατζήδες πέρσι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
danai-elpida
Πολύ δραστήριο μέλος


Κ οχι μονο εχασαν ποσοστα κ απο το επιδομα αδειας κ απο το Δ.Πασχα, που τωρα η κυβερνηση τους το μειωσε δραματικα (νομιζω παιρνουν 200-300 ευρω, απο κει που επαιρναν μισο μηνιατικο)Είχαν κάνει μαζικές κινητοποιήσεις οι δάσκαλοι μια σχολική χρονιά. (2006 ή 2007 , κάπου εκεί).Ήταν η εποχή με τη Γιαννάκου υπουργό παιδείας.Το θυμάμαι καλά , γιατί πήγαινα δημοτικό και είχα πάνω από ένα μήνα να πάω σχολείο.Τον ημερίσιο μισθό τους τον έχαναν κανονικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anthony
Δραστήριο μέλος


Θα μειωθεί έτσι ο αριθμός των ταξί και τόσο τα ΜΜΜ όσο και εμείς οι πολίτες θα μπορούμε να κυκλοφορούμε πιο εύκολα και ευχάριστα και ΑΣΦΑΛΕΙΣ στους δρόμους
ειλικρινά 2 εβδομάδες τωρα χαίρομαι πραγματικά να κυκλοφορω στην Θεσσαλονίκη με την μηχανή , χωρις ταξί και χωρίς να φοβάμαι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chemwizard
Τιμώμενο Μέλος


Χωρίς να υποτιμώ την άλλη πλευρά,έτσι;
μια καλή λύση θα ήταν να μείνει κλειστό το επάγγελμα , και να μειωθεί στο μισό ή κατα 25% ο αριθμός των αδειών ταξί στις μεγάλες , κυρίως πόλεις .
Θα μειωθεί έτσι ο αριθμός των ταξί και τόσο τα ΜΜΜ όσο και εμείς οι πολίτες θα μπορούμε να κυκλοφορούμε πιο εύκολα και ευχάριστα και ΑΣΦΑΛΕΙΣ στους δρόμους
ειλικρινά 2 εβδομάδες τωρα χαίρομαι πραγματικά να κυκλοφορω στην Θεσσαλονίκη με την μηχανή , χωρις ταξί και χωρίς να φοβάμαι
Να μειωθεί πως;Δεν μπορείς από τη μια να φέρεις κι άλλους,αλλά δε μπορείς να πετάξεις και κόσμο.Εσύ μπορεί να χαίρεσαι,ο άλλος καταστρέφεται ομως.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Να σταματάς στις πιάτσες των ταξί,να ψαρεύεις αγνώστους και να χρεώνεις 20 ευρώ το κεφάλι για μια κούρσα που ως και 4 άτομα είναι 3 ευρώ;Ω ναι,είναι παράνομο.Κι αν σε πάρουν είδηση δε σε σώζουν ούτε τα ΜΑΤ.
Στις πιάτσες των ταξί είναι παράνομο και θα μου δώσει κλίση η τροχαία αλλά η στάση σε οποιοδήποτε άλλο σημείο επιτρέπεται δεν είναι παράνομη. Επίσης επιτρέπεται να βάζω στο αμάξι οποιοδήποτε θέλω εγώ είτε είναι γνωστός μου είτε όχι. Αυτό που απαγορεύεται είναι να το κάνω το συγκεκριμένο επί πληρωμή (αλλά αυτή η πληρωμή είναι μαύρη και δεν φένεται πουθενά).
Αντίθετα οι ταξιτζήδες που εμποδίζουν την κυκλοφορία ΙΧ επειδή νομίζουν ότι είναι απεργοσπάστες συναδέλφοι τους ή ξενοδοχειουπάλληλοι που μεταφέρουν τουρίστες είναι παράνομοι. Προσθέτω ότι είναι και παράλογοι γιατί από τη στιγμή που απεργούν τα ξενοδοχεία πρέπει να βρουν ένα τρόπο να μεταφέρουν τους τουρίστες.
Το θέμα είναι άλλο κάποιοι ταξιτζήδες έχουν πάρει την άδεια πληρώνοντας 150.000 ενώ στα χαρτιά ήταν 1000 ευρώ. Συνεπώς αυτά τα 150.000 ευρώ δεν έχουν φορολογηθεί. Επομένως ηθικά αυτοί οι ταξιτζήδες χρωστάνε από 20.000 ευρώ ο καθένας τους στο κράτος. Πρακτικά το κράτος δεν μπορεί να κάνει τίποτα γιατί η συναλλαγή έγινε μεταξύ ιδιωτών και μαύρη. Μην κοιτάμε μόνο πόσα θα χάσουν οι αυτοκινηστές αλλά και πόσα λεφτά έχει χάσει το ελληνικό δημόσιο από αυτούς τόσα χρόνια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anthony
Δραστήριο μέλος


κάθε πόλη (το ίδιο ισχύει και για τα φαρμακεία) ωφείλει να έχει ταξί ανάλογο του αριθμού των κατοίκων , ωστόσο βλέπω 5-6 εταιρίες και καθεμιά να έχει απο 40 ταξί
θα ήταν σωστό επομένως , (μιλάω για την Θεσσαλονίκη που μένω , για τις υπόλοιπες πόλεις πιστεύω θα άρμοζε το ίδιο τηρουμένων των αναλογιών) να υπάρχουν 2 εταιρίες ταξί , και καθε μια να έχει το πολύ 25 αυτοκίνητα και θα δείς τι ανθρώπινοι θα γίνουν (εν μέρει) οι δρόμοι
πριν 2 χρόνια είχα ακούσει στο MEGA οτι , τηρουμένων των αναλογιών , η Αθήνα έχει 2 φορές περισσότερα ταξί απο την Νεα Υόρκη !!!! αν είναι δυνατόν !!!
και ναι καταστρέφεται αλλα πιστεύω κανένας δεν ανάγκασε κάποιον να πουλήσει οτι έχει και δεν έχει για να αγοράσει μια άδεια . Μόνος του πήρε δάνεια , πούλησε σπίτια , έβαλε υποθήκες κλπ και αγόρασε την άδεια ( με όποιον τρόπο την αγόρασε ) !!
Όταν ξεκινάς να κάνεις κάτι με παράνομα μέσα , τότε εν γνώση σου γνωρίζεις οτι δουλεύεις με τον κίνδυνο να σε "τσακώσουν" , και οτι γεννικά παίρνεις αυτό το μεγάλο ρίσκο .
Και αυτό που γίνεται είναι επιεικώς γελοίο
Άδειες απο το 70τόσο που δόθηκαν τότε δωρεάν (σχεδόν) , περνάνε απο χέρι σε χέρι και πωλούνται πλέον περι τα 400χιλιάρικα
Πωλούνται όπως πωλούνται (παράνομα) εις γνώση των ταξιτζίδων , και τώρα που πάει να γίνει η προσπάθεια να καθαρίσει το θέμα , βγαίνουν και φωνάζουν , με το ετσι θέλω κλείνουν δρόμους , δέρνουν , απειλούν κλπ
ερε Παπαδόπουλςο που χρειάζεται
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chemwizard
Τιμώμενο Μέλος


H πληρωμή απαγορεύεται.Οι ταξιτζήδες πάνε παριστάνοντας τους πελάτες.Στις πιάτσες των ταξί είναι παράνομο και θα μου δώσει κλίση η τροχαία αλλά η στάση σε οποιοδήποτε άλλο σημείο επιτρέπεται δεν είναι παράνομη. Επίσης επιτρέπεται να βάζω στο αμάξι οποιοδήποτε θέλω εγώ είτε είναι γνωστός μου είτε όχι. Αυτό που απαγορεύεται είναι να το κάνω το συγκεκριμένο επί πληρωμή (αλλά αυτή η πληρωμή είναι μαύρη και δεν φένεται πουθενά).

Και οι ταξιτζήδες πρέπει να βρουν έναν τροπο να έχει νοημα η απεργία.Αντίθετα οι ταξιτζήδες που εμποδίζουν την κυκλοφορία ΙΧ επειδή νομίζουν ότι είναι απεργοσπάστες συναδέλφοι τους ή ξενοδοχειουπάλληλοι που μεταφέρουν τουρίστες είναι παράνομοι. Προσθέτω ότι είναι και παράλογοι γιατί από τη στιγμή που απεργούν τα ξενοδοχεία πρέπει να βρουν ένα τρόπο να μεταφέρουν τους τουρίστες.

Αν ο κρατικός μηχανισμός είναι μάγκας,να βρει αυτούς.Αλλά μάντεψε,και οι πολιτικοί μάθαν στα αφορολόγητα,δεν τους συμφέρειΤο θέμα είναι άλλο κάποιοι ταξιτζήδες έχουν πάρει την άδεια πληρώνοντας 150.000 ενώ στα χαρτιά ήταν 1000 ευρώ. Συνεπώς αυτά τα 150.000 ευρώ δεν έχουν φορολογηθεί. Επομένως ηθικά αυτοί οι ταξιτζήδες χρωστάνε από 20.000 ευρώ ο καθένας τους στο κράτος. Πρακτικά το κράτος δεν μπορεί να κάνει τίποτα γιατί η συναλλαγή έγινε μεταξύ ιδιωτών και μαύρη.

να μειωθεί μειώνοντας τις άδειες και τον αριθμό των εταιριών ανα πόλη
κάθε πόλη (το ίδιο ισχύει και για τα φαρμακεία) ωφείλει να έχει ταξί ανάλογο του αριθμού των κατοίκων , ωστόσο βλέπω 5-6 εταιρίες και καθεμιά να έχει απο 40 ταξί
θα ήταν σωστό επομένως , (μιλάω για την Θεσσαλονίκη που μένω , για τις υπόλοιπες πόλεις πιστεύω θα άρμοζε το ίδιο τηρουμένων των αναλογιών) να υπάρχουν 2 εταιρίες ταξί , και καθε μια να έχει το πολύ 25 αυτοκίνητα και θα δείς τι ανθρώπινοι θα γίνουν (εν μέρει) οι δρόμοι
πριν 2 χρόνια είχα ακούσει στο MEGA οτι , τηρουμένων των αναλογιών , η Αθήνα έχει 2 φορές περισσότερα ταξί απο την Νεα Υόρκη !!!! αν είναι δυνατόν !!!
και ναι καταστρέφεται αλλα πιστεύω κανένας δεν ανάγκασε κάποιον να πουλήσει οτι έχει και δεν έχει για να αγοράσει μια άδεια . Μόνος του πήρε δάνεια , πούλησε σπίτια , έβαλε υποθήκες κλπ και αγόρασε την άδεια ( με όποιον τρόπο την αγόρασε ) !!
Όταν ξεκινάς να κάνεις κάτι με παράνομα μέσα , τότε εν γνώση σου γνωρίζεις οτι δουλεύεις με τον κίνδυνο να σε "τσακώσουν" , και οτι γεννικά παίρνεις αυτό το μεγάλο ρίσκο .
Και αυτό που γίνεται είναι επιεικώς γελοίο
Άδειες απο το 70τόσο που δόθηκαν τότε δωρεάν (σχεδόν) , περνάνε απο χέρι σε χέρι και πωλούνται πλέον περι τα 400χιλιάρικα
Πωλούνται όπως πωλούνται (παράνομα) εις γνώση των ταξιτζίδων , και τώρα που πάει να γίνει η προσπάθεια να καθαρίσει το θέμα , βγαίνουν και φωνάζουν , με το ετσι θέλω κλείνουν δρόμους , δέρνουν , απειλούν κλπ
ερε Παπαδόπουλςο που χρειάζεται
Φαντάσου,εσύ που λες ότι τα ταξί είναι υπεράριθμα,πως όλος αυτός ο χαμός είναι για να μην αυξηθούν.
Ρε...ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ ΛΕΜΕ.Δεν πάνε για καθάρισμα.Όπως πηδήξαν την Ολυμπιακή,έτσι θα τα κάνουν όλα.
Σε άλλη χώρα ζεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
danai-elpida
Πολύ δραστήριο μέλος


Τι εννοεις λεγοντας οτι ο πατερας σου δουλευει 3 μηνες για να βγαλει ολη τη χρονια (το ανεφερες ξανα σε προηγουμενο μηνυμα σου οτι τα ταξι δουλευουν 3 μηνες το χρονο)κ συνεχιζεις λεγοντας οτι δουλευει ολο το χρονο 12 ωρες την μερα ,πραγματικα δεν το καταλαβαινω .Αν μπορεις εξηγησε το μου. Αλλα κ ο δικος μου πατερας δουλευει πανω απο 12 ωρες ημερησιως κ ειναι μεσα στο αγχος ,πολλα βραδια πετιεται στον υπνο του μηπως εχασε καποια προθεσμια κ μετα δεν μπορει να ξανακοιμηθει κ σηκωνεται κ δουλευει στον Η/Υ. Ολοι οι ελευθεροι επαγγελματιες για να μπορουν να ζουν αξιοπρεπως αυτοι κ οι οικογενειες τους δουλευουν σκληρα.Οι δάσκαλοι παρ'όλα αυτά,δουλεύουν 7 ώρες τη μέρα με τέσσερις μήνες διακοπές ρε παιδιά...Ο πατέρας μου δουλεύει 3 μήνες για να βγάλει όλη τη χρονιά,δουλεύει όλο το χρόνο περίπου 12 ώρες μέσο όρο τη μέρα,και έχει να δει μια Κυριακή από τότε που ήταν στο στρατό.Ακόμη χειρότερα.
Χωρίς να υποτιμώ την άλλη πλευρά,έτσι;
Να μειωθεί πως;Δεν μπορείς από τη μια να φέρεις κι άλλους,αλλά δε μπορείς να πετάξεις και κόσμο.Εσύ μπορεί να χαίρεσαι,ο άλλος καταστρέφεται ομως.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chemwizard
Τιμώμενο Μέλος


Εννοώ ότι 6 μήνες το χρόνο δεν έχει κέρδος.Και πως βγάζει κάτι ψιλά πάνω από το πετρέλαιο που βάζει.Ψιλά κυριολεκτικά.Στο καλοκαίρι στηρίζεται η χρονιά.Εννοείται πως αν το αμάξι χαλάσει ή σε τρακάρουν,την έβαψες.Τι εννοεις λεγοντας οτι ο πατερας σου δουλευει 3 μηνες για να βγαλει ολη τη χρονια (το ανεφερες ξανα σε προηγουμενο μηνυμα σου οτι τα ταξι δουλευουν 3 μηνες το χρονο)κ συνεχιζεις λεγοντας οτι δουλευει ολο το χρονο 12 ωρες την μερα ,πραγματικα δεν το καταλαβαινω .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anthony
Δραστήριο μέλος


Φαντάσου,εσύ που λες ότι τα ταξί είναι υπεράριθμα,πως όλος αυτός ο χαμός είναι για να μην αυξηθούν.
Ρε...ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ ΛΕΜΕ.Δεν πάνε για καθάρισμα.Όπως πηδήξαν την Ολυμπιακή,έτσι θα τα κάνουν όλα.
Σε άλλη χώρα ζεις;
όχι , στην Ελλάδα , αλλα δεν σε καταλαβαίνω :S
επίσης τι σχέση έχει η Ολυμπιακή με τα ταξί ? Για ποιον λόγο συγκρίνεις 2 διαφορετικά πράγματα ?
Η Ολυμπιακή ήταν Δημόσια επιχείρηση και τα ταξί Ιδιωτικά ?
Μήπως μπερδεύεσαι ?
ωραία , και τότε αφού τόσο καιρό βλέπει ο πατέρας σου οτι μπαίνει μέσα με το ταξί και δεν έχει κέρδος , αλλα αντιθέτως κινδυνεύει να μπεί μέσα , γιατι τόσα χρόνια κρατάει την άδεια και δεν την πουλάει ? Για να κρατήσει άλλη μια γενιά το ταξί ?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chemwizard
Τιμώμενο Μέλος


όχι , στην Ελλάδα , αλλα δεν σε καταλαβαίνω :S
επίσης τι σχέση έχει η Ολυμπιακή με τα ταξί ? Για ποιον λόγο συγκρίνεις 2 διαφορετικά πράγματα ?
Η Ολυμπιακή ήταν Δημόσια επιχείρηση και τα ταξί Ιδιωτικά ?
Μήπως μπερδεύεσαι ?
Δες το 4) σε αυτά που έγραψα προηγουμένως.Εσύ μπερδεύεσαι.Αν η Ολυμπιακή ήταν ακόμη δημόσια,τα ταξί δε θα είχαν πρόβλημα τώρα.Think.
ωραία , και τότε αφού τόσο καιρό βλέπει ο πατέρας σου οτι μπαίνει μέσα με το ταξί και δεν έχει κέρδος , αλλα αντιθέτως κινδυνεύει να μπεί μέσα , γιατι τόσα χρόνια κρατάει την άδεια και δεν την πουλάει ? Για να κρατήσει άλλη μια γενιά το ταξί ?
Γιατί δεν έχει εναλλακτική.Ο πατέρας μου στρατιωτικός ήταν,τα έβαλε κάτω,και με τους όρους που υπήρχαν στο επάγγελμα,αποφάσισε το τι θα ακολουθήσει με βάση το καλύτερο για τα παιδιά του,ώστε να μην παίρνει μεταθέσεις.Η άδεια υπήρχε από τον πεθερό του.Μόνο που επειδή τότε είχε αξία,παραιτήθηκε από διάφορα άλλα δικαιώματα που έδωσε στα άλλα αδέρφια,που του δώσαν το μερίδιο της άδειας.Αλλά το πρόβλημα δεν είναι αυτό,δεν είναι το οικογενειακό φυσικά.Είναι ότι τίθεται πλέον το εισοδήμα,αυτό που μένει έστω,κι αυτό σε σοβαρό κίνδυνο.
Βtw,λες να πληρώνει τόσες χιλιάδες να μας σπουδάσει,για να το κρατήσουμε;Από μικρός ξερω πως δεν υπάρχει περίπτωση.Στο δρόμο είναι γιατί πλέον δε θα μπορεί να με σπουδάσει,ώστε να μην το πιάσω.Το πιασες;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
danai-elpida
Πολύ δραστήριο μέλος


Επαρχια μενετε? Γιατι στην Αθηνα απο οτι ξερω απο πελατες του πατερα μου ,απο γνωστους κλπ. (που ειναι ταξιτζηδες) δουλευουν ολο το χρονο κ μεχρι περσι σχεδον (προ κρισης) εβγαζαν αρκετα χρηματαΕννοώ ότι 6 μήνες το χρόνο δεν έχει κέρδος.Και πως βγάζει κάτι ψιλά πάνω από το πετρέλαιο που βάζει.Ψιλά κυριολεκτικά.Στο καλοκαίρι στηρίζεται η χρονιά.Εννοείται πως αν το αμάξι χαλάσει ή σε τρακάρουν,την έβαψες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chemwizard
Τιμώμενο Μέλος


Επαρχια μενετε? Γιατι στην Αθηνα απο οτι ξερω απο πελατες του πατερα μου ,απο γνωστους κλπ. (που ειναι ταξιτζηδες) δουλευουν ολο το χρονο κ μεχρι περσι σχεδον (προ κρισης) εβγαζαν αρκετα χρηματα
Συγκεκριμένα Ρόδο.
Κοίτα.Παντού μπορεί να βγάλει λεφτά το ταξί,αλλά με πλάγιους τρόπους.(Μίζες από καταστηματάρχες κι έτσι)
Όποιος όμως ήταν μαλάκας πλην τίμιος,βλέπε τον δικό μου,από εκεί που είχε μισό μεροκάματο,τώρα αγχώνεται και για αυτό.Κι οι τράπεζες μη νομίζεις πως δείχνουν κατανόηση.

Και μιας που έχουμε ευθυμήσει ομαδικώς,παραθέτω τι έγινε σε γειτονικό νησί:
-Κύριε Παπανδρέου,θυμάστε που πριν χρόνια είχατε πάει στο τάδε μαγαζί και πήρατε μαγιό και ρακέτες;
-Ναι ναι ναι!

-Μην πάτε να το ξαναβρείτε,έκλεισε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


newsitNα αφαιρούνται οι άδειες όσων κλείνουν τους δρόμους ζήτησε με εγκύκλιο ο Γ. Ραγκούσης
- Ουρές 25 χιλομέτρων στην Πατρών - Αθηνών - Ο δρόμος είναι κλειστός για πάνω από 5 ώρες!
- "Θα συμβούν ζημιές χωρίς να φταίμε", είπε ο Πρόεδρος του ΣΑΤΑ
Ίσως τελειώσουν τα κινήματα.... η κυβέρνηση άρχισε να αντιδρά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chemwizard
Τιμώμενο Μέλος


Άλλωστε προσωρινή κυβέρνηση είναι και το ξέρουν.
Κοιτάνε να αρπάξουν ο,τι μπορούν τώρα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος



Αναστάτωση στα Ιωάννινα
.Σοβαρές ζημιές στα γραφεία των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ, Μιχάλη Παντούλα και Θανάση Οικονόμου, φέρονται να προκάλεσαν ιδιοκτήτες ταξί, αφού προηγουμένως εγκατέλειψαν τα οχήματά τους στην κεντρική πλατεία και έκαναν πορεία πεζή.
Στα γραφεία δεν βρίσκονταν οι βουλευτές, αλλά μόνο οι γραμματείς τους, που κατήγγειλαν ότι οι αυτοκινητιστές έσπασαν υπολογιστές και προξένησαν διάφορες ακόμη ζημιές.
Ο πρόεδρος των ιδιοκτητών ταξί κ. Ψήνας, καταδίκασε τα περιστατικά, κάνοντας λόγο για άτομα που κινούνται πλέον ανεξέλεγκτα
zougla
newsitΠέτρες & ξύλα εναντίον τουριστικών λεωφορείων
Από το πρωί η ατμόσφαιρα ήταν εκρηκτική και κατέληξε σε εκτεταμένα επεισόδια, όταν την εμφάνισή τους έκαναν τουριστικά λεωφορεία, που επιχείρησαν να προσεγγίσουν το κτίριο του αεροσταθμού για να επιβιβάσουν τουρίστες.
Στη θέα των λεωφορείων οι ταξιτζήδες εξοργίστηκαν και επιτέθηκαν με ξύλα και πέτρες στα πρώτα τουριστικά λεωφορεία που πέρασαν το διαλυμένο μπλόκο.
κρίμα το δημόσιο χρήμα δεν έχω τίποτα άλλο να πω.
Ας κάνει επιτέλους η αστυνομία την δουλειά της.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chemwizard
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος


Εγώ πάντως ελπίζω η Ελλάδα ως προς το θέμα των ταξί κάποια μέρα να γίνει σαν την Αγγλία. Γιατί δηλαδή σώνει και καλά ο καθένας να πληρώνει τα μαλλιά της κεφαλής του για μια κούρσα (πόσο μάλλον οι τουρίστες οι οποίοι φεύγουν κουρεμένοι κάθε χρόνο από την Ελλάδα); Γιατί δηλαδή να υπάρχει μονοπώλιο από την μεριά των ταξί;
Γιατί να μην υπάρχουν ακριβά κρατικά και φθηνά ιδιωτικά ταξί;
Ξέρεις τι ταρίφες έχει η Αγγλία?Στην Ελλάδα για μια διαδρομή,με τα λεφτά που θα έδινες για ταξί στην Αγγλία,δεν παίρνεις ταξί,ελικόπτερο παίρνεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chemwizard
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.